Voor het huis tuin en keuken exp werk is inderdaad niet veel kennis/kwaliteit benodigd, maar als de puller dan eens een linkje maakt dan komt er pas echt iets bij kijken. Het is wel makkelijk te zien aan de exp die je per uur naar binnen trekt, exp chains en dergelijke. Het maakt het ook wel leuk om aparte party combinaties te maken en dat dan werkende te krijgen.
--
Gisteren een poging gewaagd om de coffer in Kuftal Tunnel te pakken. Meestal is deze er niet aangezien er redelijk wat gefarmed wordt (Amemit) en er zijn ook een aantal partys actief dichtbij de spawnplaatsen van die dingen. Na de vorige keer weggejaagd te zijn door Guivre (zag hem gelukkig nog op tijd om agro te voorkomen), maar weer opnieuw geprobeerd dus. Na 1 ronde de coffer al gespot, bijna het record van de Boyahda Tree coffer verbroken

. Helaas lag de coffer middenin een spawnpoint van Robber Crabs (het spul waar ik op het moment voornamelijk op level). Na ff gesneaked wachten is de coffer vrij om te pakken. Sneak gedropt, coffer geopend en snel weer sneak casten. Helaas draaide er net een crabje om en rende naar me toe om me een mep te geven. Op dat moment ging er maar 1 ding door m'n hoofd en dat was zonen

Ik zat ergens halverwege de tunnel, dus toch nog een aardig eindje te gaan. De zone naar Valley of Sorrows was het dichtste bij, dus op goed geluk daarheen. 5 stappen verder hing een Haunt. Deze opgevoerde Bogy wil je niet met een level 55 party tegenkomen, en dus al helemaal niet in je eentje. Uiteraard agroede die erbij, met nog een stuk of 3 crabs daar in de buurt. De train was op gang.
Gelukkig wist ik de weg van het vele rondlopen. Na nog een stuk of 3 crab spawnpoints gepasseerd te zijn zag ik in de verte een party bij de exit. Inmiddels had ik zo'n 20 crabs achter me aan, de Haunt, en nog een veel te grote scorpion. In de haast maar wat in de chat gegooid van dat er een train kwam, om de mensen enige tijd te geven om aan dit crab armada te ontsnappen. Ondertussen was m'n health de helft gedropt (5 keer geraakt), dus ik vreesde voor de zonelijn, wetende dat er meestal nog wel een hit van de train kwam voordat je ook daadwerkelijk gezoned bent.
Blijkbaar had ik weinig lag, of een voorsprong, maar nadat het scherm van zwart af ging, stond ik in de Valley, met een oranje HP balk.. Ik leef.
De party was ook veilig gezoned en die keken me wel ff kwaad aan (logisch)
Uitgelegd dat het wat verkeerd gegaan was bij de coffer openen. Gelukkig vonden ze dat niet al te erg

Een van de reacties was 'omg that were like a million crabs'... Blijkbaar zaten ze dus wel vrij dicht achter me.
Nadat de train weg was, rustig terug gesneaked en in san de verdere opdracht ontvangen. Bleek dat er een challenge voor de Royal Knights in die coffer zat van een oud RK strijder.
Die match vindt dus plaats in Tonberry Hell, waarbij 2 sterke jongens verslagen moeten worden. Ik heb me laten vertellen dat je hier zeker 18 man nodig hebt met level 60 of hoger. Gaat nog wel effe duren dus
Rest me nu nog om Dark Spark te killen voor de AF gloves, schijnt een eitje te zijn. We zullen zien