"Pull up your pants!"
Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 4
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicHe hervaz, dit ht, hier mogen wij niet posten
quote:Scarp schreef op 03 October 2003 @ 13:07:
ff wat nieuwe foto's gemaakt. Zo ziet het er dus nu uit ...
Van boven naar onder: onkyo dv-sp800, Rotel RCD991, Rotel RSP1098 en Parasound A51 (helemaal onder een Philips Zenia telefoon).
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier is te zien hoe diep de Parasound is. Past dus eigenlijk maar net in de diepte in het rack.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
WOW.....echt super mooie ....... telefoon Scarp
Serieus: Mooie opstelling, maar jammer dat het qua uiterlijk niet echt bij elkaar past.
Nee stel je voor. Klinkt zo'n bak werelds knap je op het frontje af.quote:Xanandu schreef op 03 October 2003 @ 14:00:
parasound vond ik altijd wel fraai maar ik erop afgeknapt nadat ik het gezien heb. half plastig nep fronten![]()
He hervaz, dit ht, hier mogen wij niet posten
Trouwens posten maar hoor, heeft echt niemand bezwaar tegen.
www.hospitalitylife.nl
Ik heb vandaag deze voorversterker gekocht. Vond hem op Ebay voor een leuke prijs:
'tis natuurlijk nog geen complete HT installatie, maar HiFi aankopen moet je delen en ooit doet 'ie waarschijnlijk de voorversterking voor mn fronts
Great minds think alike!
JvS wijzigde dit bericht 03-10-2003 22:20 (85%)
Reg. datum: 25 november 2000
quote:jornep schreef op 03 October 2003 @ 17:02:
Misschien hoort het hier niet helemaal thuis maar ik post het toch even..
Ik ben opzoek naar een begin Home-Cinema setje voor op mijn slaapkamer.. budget is ongeveer 600 euro.. wat ik wil.. een dvd speler die alles ondersteund.. (s)Vcd, mp3 enz.. Goede speakers, en subwoofer.. Tv heb ik al (breedbeeld Philips.. 100% plat)
Wie heeft een mooie setup voor mij![]()
ten eerste: met de search is erg veel te vinden over dit onderwerp.
ten tweede: mocht je toch geen goed antwoord kunnen vinden met de search open dan graag een apart topic hierover, deze discussie gaat namelijk niet in deze topic passen
om toch nog on-topic te zijn: mijn set staat in me sig hier beneden
(zal ooit nog eens foto's maken)
Leipo wijzigde dit bericht 03-10-2003 17:04 (8%)
www.avpnews.com
Bij de Ikea geweest???quote:piems schreef op 03 October 2003 @ 11:23:
het setje staat zo omdat het niet in het kastje past
iets te diep...
Ben 15 daarom heb ik nog maar in me HiFi spaarpotje 600 euro zitten.. ik wil er tot max 1000 ongeveer aan uitgeven.. ik kan het natuurlijk ook in delen kopen..
*/ontopic
ik ga ff de search gebruiken, als ik er niet kan uitkomen maak ik wel een topic.. laten we nu maar weer verder gaan waar we zijn gebleven
Reg. datum: 31 augustus 2003
Prachtig
Het is een pre/pro. Een voorversterker met processor voor DTS, DPL, DD, etc. Kost wel wat meer dan 2500, 3500 om precies te zijn. Daarbij moet je nog eindversterkers kopen.
Op het scherm kan je idd fims kijken, maar is bedoeld om instellingen te doen voor de apparatuur.
1 game pc en 4 kantoor pc's
Die Parasound is wel leuk, best mooi design. Is toch Amerikaans? Je ziet maar weinig Amerikaans spul in Europa, terwijl ze daar toch een hoop kwaliteitsmerken hebben.
Intel Core 2 Duo E8400 @ 3,6 / Asus P5Q-E / 2 x 2GB PC6400 Cl6 / Sapphire HD4870 512MB / Samsung 640GB / Hitachi 250 GB / NEC ND-3800 / Asus 16x48x DVD / Arctic Freezer Pro 7
er zijn ondanks wat nieuwe modelen in de range, de sr-*400 range!

sr-4400

sr-5400

sr-5400 OSE
Je kunt nu dus ook kiezen voor een zilveren marantz!
WS: E6600, Asus P5B Dlx, 2x 1gb OCZ 4-4-4-15 , x1950GT, 2x WD3200AAKS (raid 0) + 1x WD3200KS, Pioneer dvr108, Dell 2005FPW 20,1", Lian-Li V1200B | Server: 2400+, 512mb, 2x160gb 8mb, | Laptop: Apple Macbook, 2,4ghz, 2gb, 160gb, OSX 10.5.4
quote:twopack schreef op 02 October 2003 @ 22:03:
[...]
sweeeet
En wat is de rest van je setup op het moment?
Speakers : Dynaudio Contour 2.8 (2weg met passieve radiator, esotar tweeter
Cd speler : Sony Xa 50 Es
Platenspeler op het moment nog niet....(wel klote met 1000 lp's)
Reg. datum: 06 mei 2003
Zal hier mijn setje ook eens posten als ik terug over mijn digi cam kan beschikken (ding is nog maar eens kapot)
effe al de specs vermelden:
TV: Hitachi 72cm (niets bijzonders)
Reciever: Marantz SR4300
DvD: Marantz DV4300
Fronts: B&W 601 S3
center: B&W LCR 60
rears komen er binnen kort nog
-Apple iBook 800mhz 256mb 30Gb combo/ iPod 10Gb-
Ik ben helaas nog steeds moedeloos aant wachten op m'n nieuwe amp...:( word er een beetje treurig van..
Check, die 5400 OSE is voor met sinterklaasquote:duncanvdlinden schreef op 03 October 2003 @ 18:30:
Voor de Marantz liefhebbers onder ons:
Je kunt nu dus ook kiezen voor een zilveren marantz!
Reg. datum: 22 januari 2001
Maar ja, levertijd zou een week zijn, is met 100% verlengt...........
1 game pc en 4 kantoor pc's
Erg mooie apparaten, alleen wat moeilijker met Marantz producten te combineren, wel weer makkelijker met andere merken.
www.hospitalitylife.nl
Reg. datum: 25 april 2002
quote:Blafhert schreef op 03 October 2003 @ 14:24:
[...]
Serieus: Mooie opstelling, maar jammer dat het qua uiterlijk niet echt bij elkaar past.
Boeit niet, als het geluid maar goed is
quote:Dr. Strangelove schreef op 03 October 2003 @ 18:24:
Ik weet het niet met dat spider rack... al die kabels in het zicht. Het komt wat rommelig over en niet echt solide (hoewel het dat ongetwijfeld wel is gezien de reviews).
Die Parasound is wel leuk, best mooi design. Is toch Amerikaans? Je ziet maar weinig Amerikaans spul in Europa, terwijl ze daar toch een hoop kwaliteitsmerken hebben.
D'r is een kabelgoot te koop voor het spiderrack, kost alleen 200 euro ofzo (per 60 cm), aangezien m'n rack 120cm is, heb ik er 2 nodig. Ik ben van plan dunne planken te kopen en die erachter te doen, echter dat gebeurt was als m'n opstelling klaar is. Ook moeten nog een hoop kabels door nordost worden vervangen, die zijn semi-transparant, dus niet super in het zicht.
Krell is ook amerikaans, die je genoeg. Parasound is wel amerikaans (met productie in azie uiteraard) en zie je hier ook genoeg.
De "amerikaanse" sound is wel iets anders dan de engelse of europese. Iets meer direct en in your face... uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
quote:Tjeu schreef op 03 October 2003 @ 17:28:
Zeg Scarp, wat voor prachtig ding is die Rotel daar met dat schermpje? en waarvoor dient dat? kun je dan gewoon films kijken op versterker?Ziet er wel de max uit maar moet volgens mij 2500 euro gekost hebben?
Prachtig
De Rotel pre/pro (RSP1098) is 3499, maar kortingen zijn te behalen. De Parasound eindversterker is nog iets duurder
De TFT heeft twee functies, ten eerste voor het tonen van de status en instelmenu's, ten tweede kan de output van de dvd speler erop. Is nu misschien nog niet supernuttig, maar mocht ik ooit een projector kopen, dan wat meer. Ik zie het meer als extra'tje, want geluid is het belangrijkst en daar is niet op bezuinigd.
ASUS F3SV 019C @ C2D T7500 2.2GHZ, 2GB RAM en GeForce 8600GS
quote:dbzfan schreef op 04 October 2003 @ 16:44:
Vraagje: Als je je dvdspeler aansluit op je versterker. Wat levert dan qua digitaal geluid betere kwaliteit. De coax kabel of de optische kabel?
Theoretisch is er 0 % verschil
In praktijk heb jij de heren hier net weer voor een week discussie materiaal geleverd.
Persoonlijk zeg ik. Over hele lange afstanden lekker glasvezel pakken.. Dus 20 meter en langer. En dat ook dat de kabel veel invloed van buiten heeft.. Staat de dvd speler en de DA converter in de buurt. Dan maakt het echt niets uit. Maar goed. Er zijn hier mensen op dit forum die zeggen dat je met coax betere bas hebt
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.