Okeeh, De foto's zijn geschoten.
Mijn audio kastje..
Yamaha RX-V630RDS receiver
Pioneer DV-350 DVD speler
Kenwood DM-3090 Minidisc
SEGA mega drive
Kastje moet nodig vervangen worden omdat hij het gewicht van de televisie niet kan houden. Het kan elk moment instorten

. Maar het geen ruimte om het spul ergens anders neer te zetten. Dus gewoon erg voorzichtig zijn.
Oude telefunken televisie. Lang geleden gekocht voor een prikkie op een stage adres. Zolang die werkt ga ik hem nog niet vervangen. Tegen die tijd hoop ik dat breedbeeld TFT te betalen is (geloof niet zo in Plasma)
De frontspeakers van het geheel. Dit zijn de speakers van de vorige versterker. Ze staan op de nominatie om vervangen te worden. Maar door ruimte gebrek (plus de grote investering) gebruik ik ze nog steeds. En ik moet je bekennen.. Sinds ze aan de yamaha hangen komt geen verkeerd geluid uit. Denk dat de sony versterker brakke filter heeft.
De rear speakers.. Niet aangesloten.. Vroeger was het heel wat.. Nu durf ik ze niet eens op de hoedenplank van de auto te plakken
Mijn werkstation en tevens DIVX/XVID machine..
Ik zal jullie de specs besparen.. Geweldige machine. Alleen nog een brakke monitor
De storage server.. Hierop staat mijn films en muziek. RAID 5
En het scherm voor de beamer.. Alleen deze moet ik ook nog steeds ophangen. Maar door ruimte gebrek is dat nog steeds niet gelukt.. Ik heb de pech dat de kamer van mij maar 4,5 meter lang is en 2,2 meter breed. En ik heb nog meer pech omdat aan de ene smalle kant een raam zit, en de andere smalle kant de deur heeft. Na veel brainstormen is er nog steeds geen oplossing voor hoe ik deze kamer wil inrichten.
Dus ik beam nu nog op de muur.
Met de flits aan
Met de flits uit

Het lukt niet met deze camera om een heldere opname te krijgen. Zal eens een andere camera proberen.
Omdat jullie graag HT zien post ik die van mijn vader ook
Ooit, In de verre toekomst als ik de ruimte en het geld heb dan zal ik jullie het resultaat laten zien. Denk 2018 ofzo