Toon posts:

Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 3 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 15.143 views sinds 30-01-2008

Anoniem: 50944

TomSwinnen schreef op 15 augustus 2003 @ 00:09:
[...]

Kheb je gevonden BuzZ ;)
anyway , @ Play : jewel ik zit er op te wachten hoor ;) Trouwens , waarom de verandering van Marantz naar NAD ( ik kan , na lange tijd nietmeer op GoT te zitten , het allemaal nietmeer zo goed volgen hé :) )
Het warme geluid van Marantz sprak mij wel aan maar dat en de look was ook zo'n beetje alles. De X200 heeft flinke betrouwbaarheidsproblemen, daarnaast mis ik een stuk bas, wat niet met de eq is bij te regelen. Verder draai ik me altijd scheel aan de volumeknop (deze telde wat minder mee ;) )

Toen NAD, daarnaar toe gekropen na de positieve verhalen en na een keer geluisterd te hebben naar een C320BEE was ik toch wel overtuigd. Op dit moment zocht ik dus eerst een Receiver + DVD/CD speler. In het surround vlak vindt ik NAD best wel tegenvallen, weinig inputs, niet flexibel enz. Tevens ook hier betrouwbaarheidsproblemen.

Sony had ik in het begin helemaal overgeslagen omdat ik al erg lang een Sony set heb, nooit problemen daar niet van, maar een mens wil ook wel eens wat anders. Na een tijd verder vergelijken waren er steeds weer dingen waar ik op afknapte, toen voorzichtig Sony bekeken en dat sprak me toch wel aan. Voor een receiver uit deze klasse ziet het er erg gelikt uit, tenmiste een alu front bijvoorbeeld en daarnaast waren de specs ook erg ok, (6.1 is niet aan mij besteed ;) ) Verder was het ook een pré dat ze goede, betaalbare DVD-spelers in hun gamma hebben welke ook vaak SACD spelen. Dat laatste heb ik ook zwaar laten mee wegen want het houd natuurlijk niet op bij alleen een receiver. Als laatste heb ik al erg veel ervaring met hun audio producten en je kan er veel over zeggen maar het blijft het altijd doen :P

Tot zover de tekst, morgen zal ik wel voor een paar foto's zorgen :)

Binnenkort ook een een goed audiorack beginnen, het MDF RVS en Hardsteen staat al klaar, nu nog kijken of en hoe ik het ga gebruiken

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-01 19:51

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Achzo , spijtig om een marantz aanhanger te verliezen ... Nuja ,das dan een sony fanboy bij en das best wel leuk :) ( Beneden staat dus een sony ht en hierboven een tv ..) so that's a win-win situation héhé ;) Now bring on those foto's damn you :)

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

Hehe, ik ben veel te rationeel om een fan te worden van een merk, nee altijd subjectief blijven. ;)

Kwam er net achter dat de LFE out op de 10hz in te stellen is, dat is toch wel erg lekker om je HT goed af te stellen.

Nu 1e filmpje erin :9 eindelijk!

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:34

-Stef-

Slainthe!

Anoniem: 50944 schreef op 15 augustus 2003 @ 20:55:
[...]
Verder was het ook een pré dat ze goede, betaalbare DVD-spelers in hun gamma hebben welke ook vaak SACD spelen. Dat laatste heb ik ook zwaar laten mee wegen want het houd natuurlijk niet op bij alleen een receiver (...)
Zonder nou een hele offtopic-draad te beginnen (er is al een vrij recente topic over SACD meen ik) vind ik dat persoonlijk geen argument (meer). Ik vind dat hele SACD/DVDA gedoe zwaar tegenvallen. Zelf heb ik trouwens ook en SACD/DVDA speler (Pioneer DV656A) met wat kwaliteitsmedia maar zou mij toekomstige set daar nu in ieder geval niet meer op selekteren.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

• TomSwinnen

TomSwinnen

Anoniem: 50944 schreef op 15 August 2003 @ 21:36:
Hehe, ik ben veel te rationeel om een fan te worden van een merk, nee altijd subjectief blijven. ;)
Dat is nou wel het beste wat je kunt doen inderdaad 8)
Welk filmpje ? :)

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

-Stef- schreef op 15 August 2003 @ 21:37:
[...]

Zonder nou een hele offtopic-draad te beginnen (er is al een vrij recente topic over SACD meen ik) vind ik dat persoonlijk geen argument (meer). Ik vind dat hele SACD/DVDA gedoe zwaar tegenvallen. Zelf heb ik trouwens ook en SACD/DVDA speler (Pioneer DV656A) met wat kwaliteitsmedia maar zou mij toekomstige set daar nu in ieder geval niet meer op selekteren.
Het staat er verkeerd geformuleerd maar ik bedoelde dat een goede DVD-Speler (en cd) in het gamme een pre was, SACD is niet meer als een leuke plus om eens wat anders uit te testen. Tevens kan ik ook niet in de toekomst kijken en daarom liever teveel dan te weinig voorbereid.
Bad Company :)

• TomSwinnen

TomSwinnen

Uch , kon je geen leukere film uitkiezen? ( of vertel aub dat je het deed voor de effecten ... vertel het me ! :) )

Anoniem: 24317

En waar blijven die foto's Play? :P

Tis hier natuurlijk geen film review site, maar hij zuigde inderdaad erg hard. Nee het was de enige DVD die ik hier had liggen, voor de occasion maar een DVD geleend ipv de gebruikelijke DIVX. Beviel erg goed moet ik zeggen ;)

Foto's wordt aan gewerkt. :)

Ok foto's dus van m'n nieuwe receiver en DVD/SACD speler, ze staan nu nog tijdelijk op m'n bureau maar binnenkort zullen ze terecht komen in een meubel dat ik atm aan het maken ben.

http://home.planet.nl/~bohtl000/Got/Sony/DSCF0011.jpg

Megawazige kabouterview ;)
http://home.planet.nl/~bohtl000/Got/Sony/DSCF0010.jpg

Mooie ledjes :P
http://home.planet.nl/~bohtl000/Got/Sony/DSCF003.jpg

De set bevalt mij erg goed, verbazingwekkend hoeveel beter CD's klinken, dat merk je eigenlijk pas echt als je ze thuis aansluit op je luidsprekers. Hier ga ik nog wel een hele tijd tevreden mee zijn. Eventueel komt er later nog een stereo versterker welke ik op een creatieve manier op de luidsprekers ga aansluiten aangezien de receiver geen pre-outs heeft. Maar voor nu is het wel mooi zo, eerst maar eens luidsprekers maken :)

• TomSwinnen

TomSwinnen

Dat ziet er gelikt uit Play ! Sony maakt toch mooie dingen eigenlijk .. stijlvol design maar toch , net dat ietsje meer .. toch vind ik Marantz mooier .. :D

• cypress3d
  • Laatst online: 27-05 12:11
dominic schreef op 17 July 2003 @ 09:30:
Heb zelf een tijd terug het e.e.a. aangepast en een leuke huiskamer-setup gemaakt..

Video: Boxlight 3650 LCD Beamer op PS2 (Projecteert 200x150cm)
Audio: Technics 5.1/DTS versterker

Pics..

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Yo! eindelijk iemand die gamed mbv beamer... HOE bevalt een beamer met een game console? (ps2/Gamecube/DVD films) ?! ik wil namelijk een groot scherm gaan kopen weet alleen niet of een beamer daar geschikt voor is, wat voor prijsklasse's zijn der?!

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

• Redheinz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-03 17:15
@Play:
Ik ken iemand die zo'n 780 had gekocht meder vanwege de aanwezige pre-outs. Zaten er dus inderdaad niet op (alleen amerikaanse model). Uiteindelijk een verzwakker (het bekende weerstands-netwerkje) van de speaker-uitgang weer naar een line-in vanzijn stereo-spulletje. Voor film-gebeuren een redelijke oplossing... Hoewel je natuurlijk wel 2 eindversterkers in je signaal hebt.

Zin.

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Nieuwe speakerkabels gekocht. Nordost Blue Heaven ... hemelse klanken. Een enorme geluidsverbetering tov m'n standaard bi-wired 4 mm^2 koper kabels.

http://members.chello.nl/r.o.janssen/HT/IM000310.JPG
http://members.chello.nl/r.o.janssen/HT/IM000308.JPG

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
ik vind het vreemde dingen, maar de theoretische kant hievan is verschrikkelijk goed over nagedacht..

hoor je echt zoveel verschil?? welke kabel had je hiervoor??

Ontwikkelaar van Gleamy

• Scarp
  • Niet online
Standaard bi-wired 4 mm^2 koper kabels van VLS had ik hiervoor. De nordost kabels zijn inderdaad apart, helemaal plat inderdaad.

En ja, ik hoor echt veel verschil. Het donkere laagje wat over het muziek lag is nu weg. Alles is nu open en helder. Hetzelfde idee als je net uit een zwembad komt met water in je oor en dan spring je een paar keer en het is weg (okay een beetje overdreven vergelijk maar het komt er wel op neer). Ook hoor ik details die ik gewoon weg niet eerder had gehoord.

Mijn mening (en ervaring) is dat kabels echt veel verschillen "kunnen" (let op kunnen) uitmaken. Mijn ervaring is wel dat ik weinig verschil tussen kabels van ongeveer zelfde kwaliteit. Echter tussen standaard kabels van bv 3 euro de meter (wat ik eerst had) en deze kabel (heel wat meer dan 3 euro de meter) is zo enorm groot dat het prima te horen is.

Anyway... ik ben er blij mee en heb het geluid wat ik wilde. Overigens heb ik express gewacht met kabels om echt de juiste te zoeken.

• TomSwinnen

TomSwinnen

Je hebt helemaal gelijk Scarp , ik had vroeger ook standaard kabel liggen en ben dan overgestapt op Kimber 4VS , jeezes wat een verschil ! A revelation gewoon ! ;) Sindsdien is mijn ongeloof betreffende het uitmaken van kabels verdwenen :)

Redheinz schreef op 17 augustus 2003 @ 11:28:
@Play:
Ik ken iemand die zo'n 780 had gekocht meder vanwege de aanwezige pre-outs. Zaten er dus inderdaad niet op (alleen amerikaanse model). Uiteindelijk een verzwakker (het bekende weerstands-netwerkje) van de speaker-uitgang weer naar een line-in vanzijn stereo-spulletje. Voor film-gebeuren een redelijke oplossing... Hoewel je natuurlijk wel 2 eindversterkers in je signaal hebt.
Vind het ook een rare zaak, het stomme is ook dat ik juist altijd allang heb uitgezocht wat de specs zijn en daar dus nooit een fout mee maak. Maar als de officiele sony site niet eens duidelijk is...

Verder geen reden tot klagen, ik had hem terug kunnen brengen maar er zijn meer mogelijkheden. Zo heeft de dvd speler een ingebouwde DTS decoder dus dat valt nog te combineren.

Maar als ik later eventueel over ga op de koop van een stereoversterker zou ik zoeken naar een oplossing waarbij ik de fronts dubbel aansluit, eenmaal Sony eenmaal stereo. Dat werkt inprincipe veel fijner want zo hoef je ook niet met volume regelingen te prutsen. Ook omzijl je de Sony volledig wat ook weer beter is. Het is alleen vrij link, maart daar kan je ook nog wel oplossingen voor vinden. ;)
TomSwinnen schreef op 16 August 2003 @ 22:17:
Dat ziet er gelikt uit Play ! Sony maakt toch mooie dingen eigenlijk .. stijlvol design maar toch , net dat ietsje meer .. toch vind ik Marantz mooier .. :D
Ik vind het inderdaad erg mooie dingen. Mooier als bijvoorbeel HK/Yamaha of Pioneer. Wat toch flinke concurrenten van de Sony zijn. De kleur van Marantz is erg chique, maar er waren andere redenen om niet voor Marantz te gaan. Overigens is de 4300 uitgevoerd met plastic front, maar aan de andere kant zijn de 7300/8200/8300/9200/9300 absuluut een van de mooiste receivers te koop :)

edit: helemaal vergeten NAD, dat vind ik dus wel mooi, erg strak en no-nonsense, maar zoals al eerder gezegd ben ik niet overtuigd van de surround kwaliteiten.

[Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 50944 op 17-08-2003 13:30]

• TomSwinnen

TomSwinnen

Anoniem: 50944 schreef op 17 August 2003 @ 13:14:
[...]
Ik vind het inderdaad erg mooie dingen. Mooier als bijvoorbeel HK/Yamaha of Pioneer. Wat toch flinke concurrenten van de Sony zijn. De kleur van Marantz is erg chique, maar er waren andere redenen om niet voor Marantz te gaan. Overigens is de 4300 uitgevoerd met plastic front, maar aan de andere kant zijn de 7300/8200/8300/9200/9300 absuluut een van de mooiste receivers te koop :)
Yamaha en NAD hun design vind ik gewoon lelijk .. Pioneer kan ik me niet voor de geest halen .. maar zoals je zegt het zijn vooral andere factoren die moeten meespelen en niet de kleur/design/enz ... maar onbewust laat je het toch meetellen hoor O-)

• Anoniem: 13426
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Beter plaatje van m'n Rotel:

http://melvin.narfum.be/pictures/ht/Rotel_RMB1095/rotel_rmb1095_klein.jpg

24cm powerrrrrrrrrrrrr >:)

• TomSwinnen

TomSwinnen

gebruik je dat beest als verschrikking op halloween? Jeezes wat een bak :D

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-05 19:49

4POX

Everybody is wired

Vet, Je hebt niet eens meer een meubel nodig. Is dat ding nog arbo verantwoord tillen ?

AKA Rinkel weblog

• Scarp
  • Niet online
34 kg is ie dacht ik. M'n RB1090 is 38 kg, wat best zwaar is maar nog meevalt tov een Krell van bijna 80 kg :)

Overigens is die 1095 even groot als m'n 1090 :)

• Niet online
Er zitten aan de achterkant wieltjes onder, dus als je hem een beetje optilt kun je hem zo over de vloer rollen. Maar het past idd niet in mn huidige opstelling :) Hij kan in principe onder het tafeltje, maar dan kan de warmte niet goed weg.

• C4M1
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-02-2022

C4M1

3x Denken, 1x Doen

Waar kan je eigenlijk Dolby Digital Plaque's kopen (in Nederland)?

Orange & Red

• BWzes03
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-07-2021

BWzes03

B&Wee all the way!

Ik heb hem besteld bij Dolby.com. Ze leveren gewoon in Nederland.
http://www.dolby.com/dstore/euro_items.html

[Voor 31% gewijzigd door BWzes03 op 18-08-2003 15:41]

view;touch;unzip;finger;mount;yes;yes;yes;umount;sleep

• C4M1

C4M1

3x Denken, 1x Doen

Extreem mooi, maar wel prijzig voor zo'n stukje decoratie.

Orange & Red

• TomSwinnen

TomSwinnen

C4M1 schreef op 18 August 2003 @ 15:26:
Waar kan je eigenlijk Dolby Digital Plaque's kopen (in Nederland)?
Ik heb mijn via Ebay.com gekocht.. denk niet dat je dat hier in de lage landen makkelijk vindt ..

• Niet online
Op www.itccomp.nl kun je hem ook kopen, zitten in Nederlands dus geen mega shippingcost.

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:51
20 euro voor een stukkie plastic om de patsfactor nog wat op te hogen ;)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Scarp
  • Niet online
Plaque van THX is tenminste van hout :)

• TomSwinnen

TomSwinnen

Nuja is wel stevige plastiek hoor , en ik vind het best wel mooi ;)

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Zijn er hier mensen die het DTS en DD logo in een loeihoge (vector based) resolutie hebben.. Dan print ik die uit op een velletje foto papier.. Haal een lijst met een glaasplaat en ik heb voor 20 euro een strakke ingelijste plakkaat.

AKA Rinkel weblog

• TomSwinnen

TomSwinnen

• 4POX

4POX

Everybody is wired

http://perso.wanadoo.fr/m...affiche_dts_magnifike.jpg
http://perso.wanadoo.fr/manuz2/downloads/affiche_dts_2.jpg

Twee stoere DTS plaatjes

http://www.actuacine.net/Logos.htm

Zetten ook een paar scherpe bij. maar ik vermoed dat de meeste vanaf een dvd zijn geript.

AKA Rinkel weblog

Anoniem: 63063

Dit is mijn home cinema setje. :P

http://galleries.vinyamar.com/ps/show.php?id=vX7p6Cdgt4r5jM4wVGiPqt0Fm&size=512
http://galleries.vinyamar.com/ps/show.php?id=yoq8Ptn8zKICl74D5HgRPrnb3&size=512

Specs:
1x 60 watt subwoofer
2x 60 watt 2 wegsysteem boxjes
1x 60 watt centerboxje
2x 60 watt surround boxjes.

speelt af:

CD
MP3
VCD
DVD (DVD-R, DVD+R)

[Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 63063 op 18-08-2003 22:10. Reden: was nog iets vergeten]

• TomSwinnen

TomSwinnen

Ik weeni waarom maar dat ziet er een duur Panasonic setje uit .. zo dat afgeborstelde zwart ..

Het setje was afgeprijst naar 399 euro omdat het de laatste was.
En hij is niet afgeborsteld zwart maar is voor zien van een zilvere spiegel laag.

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

Bij deze dan ook een paar pics van mijn ampie

http://www.filmpartners.nl/ML/ML29-6%20(Small).JPG
http://www.filmpartners.nl/ML/ML29-3%20(Small).JPG
http://www.filmpartners.nl/ML/ML29-12%20(Small).JPG

Nu nog sparen voor 3 extra voor mijn homecinema setup :)

Anoniem: 62484

Wreed mooi allemaal zeg. Die rotel en ML zijn erug geil.
Ik heb het plan om een nieuwe center te bouwen even in de vriezer gelegd. ik heb een nieuwe center gekocht, De jamo concert center. Foto's komen eraan als ik een beetje heb opgeruimd (heb vandaag de rears opgehangen).

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Anoniem: 62484 schreef op 19 August 2003 @ 00:32:
Wreed mooi allemaal zeg. Die rotel en ML zijn erug geil.
Ik heb het plan om een nieuwe center te bouwen even in de vriezer gelegd. ik heb een nieuwe center gekocht, De jamo concert center. Foto's komen eraan als ik een beetje heb opgeruimd (heb vandaag de rears opgehangen).
Dat schijnt een hele goede te zijn. 8) beter dan beide B&W's volgens diverse audio sites.

Divide and conquer.

• gitaarwerk
  • Niet online
tja, de jamo concert is ook de enige serie van ze die ook echt om over naar huis te spreken is..

Ontwikkelaar van Gleamy

kweet niet het ding is nieuw en moet nog inspelen heb ik het idee. Hij heeft ieg veel dynamiek. Ik heb nog nooit een B&W center gehoord. Het is een vrij groot apparaat. 11 kg. 4 speakers. 2 x 6,25" 1" hoog en 1,5" softdome mid.

• TomSwinnen

TomSwinnen

Gitaarwerk schreef op 19 August 2003 @ 00:59:
tja, de jamo concert is ook de enige serie van ze die ook echt om over naar huis te spreken is..
Naar huis te schrijven ;)
En voor die concert serie mag er best een dure postzegel op :)

• Anoniem: 80648
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Anoniem: 63063 schreef op 18 August 2003 @ 21:26:
Dit is mijn home cinema setje. :P

[afbeelding]
[afbeelding]

Specs:
1x 60 watt subwoofer
2x 60 watt 2 wegsysteem boxjes
1x 60 watt centerboxje
2x 60 watt surround boxjes.

speelt af:

CD
MP3
VCD
DVD (DVD-R, DVD+R)
Hoe is het geluid van die set?

• gitaarwerk
  • Niet online
TomSwinnen schreef op 19 August 2003 @ 01:16:
[...]

Naar huis te schrijven ;) <--- Tegenwoordig heb je ook een telefoon :+
En voor die concert serie mag er best een dure postzegel op :)
ja.. inderdaad.. ik vind de prijs/kwaliteitverhouding zelf niet echt gunstig.. maar wat zal dat boeien :) als je het mooie dingen vind, dan zal je het wel er voor uit willen geven :)

Ontwikkelaar van Gleamy

• TomSwinnen

TomSwinnen

Gitaarwerk schreef op 19 August 2003 @ 13:52:
[...]
als je het mooie dingen vind, dan zal je het wel er voor uit willen geven :)
Akkoord !

(en bellen is passé , het is nu e-mail , wat weer trug schrijven is eigenlijk :Y) )

Ik heb er niet de volle mep (-slik- :X +/- 600 euro) voor neer geteld hoor dus de prijs/kwaliteit is wel ok.

• gitaarwerk
  • Niet online
:D dat is nieg gek :)
ik ben van plan als ik weer een beetje geld over heb om een stel Jordan drivers te gaan gebruiken en dan 6 identieke zuilen te maken,.. ik heb me totaal niet erin verdiept, dus ik weet niet of het aan te raden is ook.. (7.1 set)

Ontwikkelaar van Gleamy

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Ik heb een poging gedaan om een eigen DTS plakkaat te maken.. Heb een DTS foto op fotopapier uitgeprint.. Printer was ook echt 5 a 6 minuten bezig en het kwam er ook echt superscherp uit... In een moederbord doos gedaan om te drogen zodat stof deeltjes niet in de natte inkt kunnen meedrogen...

Bakje koffie gedronken..

Hierna netjes uitgeknipt.. Maar het viel me op dat de inkt allemaal stofdeeltjes vasthield. Inkt uit een HP 690c heeft hier nooit last van gehad. Maar de inkt uit de HP 3550 bleef maar plakken.. Dus ik wil hem snel in de lijst plaatsen. Maar het printwerk zuigt zich helemaal vast aan de glasplaat.. Je zit allemaal "natte" plekjes ontstaan. Dus de eerste poging is mislukt.. Ik heb het nu op normaal papier uitgeprint. Alleen dat ziet er helaas niet zo strak uit als op foto papier...

Ik denk dat HP andere inkt gebruikt voor de HP 3550 printers.. dan wat in de hp 690c gaat.. Het fotopapier is hetzelfde. Ik doe al 4 jaar met hetzelfde doosje fotopapier

AKA Rinkel weblog

• gitaarwerk
  • Niet online
hmz. .glans plakt meestal, probeer mat eens, maar je printer kan met mat papaier altijd wel wat moeite hebben...

eigenlijk, moeten we een metaalbewerker vinden die die plaatjes kan maken voor ons.. kunnen we een soort IA houden daarvoor..

wat je anders ook kan doen, is een fotoformaat pakken, en dan die naar hema bijvoorbeeld sturen.. die kunnen ze dan uitprinten op ander sooort papier.. moet je dan wel mat doen.. :) > kost je 0,35€ geloof ik

[Voor 31% gewijzigd door gitaarwerk op 19-08-2003 20:14]

Ontwikkelaar van Gleamy

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Ik heb een fotolijstje voor een foto van 30x25 cm

Even zien wat dat kost.

bron: hema.nl

Afdrukken van digitale bestanden: Formaat Prijs
9 x 13 0.26
10 x 15 0.27
13 x 18 0.45
20 x 30 1.70
Verwerkingskosten per opdracht 0.99

Dan zou ik uit komen op 2,70 voor een afdruk op 20x30.

Iemand al een stoere Dolby digital logo gevonden ?

AKA Rinkel weblog

• fraggel
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-01 12:16
Ik heb na een aantal jaren rustig afwachten ook besloten om aan de home cinema te gaan :P
Vorige week ergens maar eerst begonnen met wat lezen om een beetje proberen te begrijpen wat het nou allemaal is, en dat was veel werk!
Toen rustig begonnen met prijzen te bekijken en wat er bij mijn budget past (ben maar een arme student :'( )
Een volledige home cinema bestaande uit goede onderdelen zou een beetje te duur worden, dus ik, heb besloten om eerst een receiver en 2 goede frontspeakers te kopen, zodat ik in ieder geval radio kan luisteren en mp3's van mijn pc. Een beetje nutteloos om daar veel geld voor uit te trekken lijkt het dan, maar je moet toch ergens beginnen he :P
Nu kan ik tweedehands een Sony DB-870QS kopen voor 360€ en dat lijkt me een mooi begin.

De speakers was een stuk lastiger, omdat daar vooral je smaak kwa klank bij komt kijken (ja, ook bij receivers, maar dat wordt wel erg ingewikkeld voor mij, en ik heb vertrouwen in Sony). Ook wat wezen zoeken op internet en toen ben ik maar gaan luisteren bij Hifi-team hier in Zeist en daarna bij Staffhorst in Utrecht. Ik had eerst B&W's op het oog (600 serie) maar dat viel me een beetje tegen.
Uiteindelijk vond ik de Mordaunt-short speakers die bij staffhorst stonden het mooiste klinken voor de prijs die ze kosten.
Toen ben ik weer thuis op het internet gaan zoeken voor Mordaunt-Short speakers en nu blijkt Bestekeus.nl ze net nieuw in het assortiment te hebben voor een mooie prijs. Op dit moment wacht ik met veel spanning op 2 MS914's :9

Heb ik het een beetje goed aangepakt of zijn er nog tips?

Pluk de dag, maar laat nog wat hangen voor morgen! Specs

• C4M1

C4M1

3x Denken, 1x Doen

Ziet er niet slecht uit, alleen wil je geen DTS-ES en DD-EX? Verder kan je deze 2 url's een bezoekje brengen:
http://www2.correct.com/a...&SOORT=9942&ARTNR=245988B
http://cgi.ebay.de/ws/eBa...3342478903&category=19678

Orange & Red

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Om maar weer eens een bescheiden bijdrage te leveren in dit topic: ik heb onderstaand rack gekocht en geplaatst. Foto komt van de Atacama site omdat mijn SM-kaartje even vol zit.

http://www.superfi.co.uk/images/equinox_silver.jpg

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-10-2022
-Stef- schreef op 19 August 2003 @ 22:37:
Om maar weer eens een bescheiden bijdrage te leveren in dit topic: ik heb onderstaand rack gekocht en geplaatst. Foto komt van de Atacama site omdat mijn SM-kaartje even vol zit.

[afbeelding]
wow! :9~ dat ziet er erg mooi uit zeg! :P

@fraggel: Mooie speakers hoor van M-S, stonden ook op mijn lijstje toen ik speakers uit ging zoeken.
En vergeet niet dat deze speakers eigenlijk nog bagger klinken wanneer ze nog niet lang gespeeld hebben, pas na heel lang spelen komen de speakers pas los!

[Voor 29% gewijzigd door duncanvdlinden op 19-08-2003 22:43]

WS: i7 K3770, Asus Maximus V Gene, 2x4GB Corsair PC1600CL9 1.5v, Saphire HD6770, Crucial M4 128GB, Dell 2005FPW 20,1", Lian-Li V1200B | Server: Intel D510MO, 2x WD Green 3TB | Laptop: MacBook Air 2012 13,1", 8GB

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

duncanvdlinden schreef op 19 augustus 2003 @ 22:40:
[...]

wow! :9~ dat ziet er erg mooi uit zeg! :P
Dankje. Ik moet mijn setup nog inruimen. Welliswaar zijn het glasplaten maar ik vind het mooi en ik heb toch geen superdesuper set. Zo, nu ben ik in ieder geval de eerste kritieken voor. :)

• ViolatoR
  • Laatst online: 11-02 21:41
-Stef- schreef op 19 augustus 2003 @ 22:42:
[...]

Dankje. Ik moet mijn setup nog inruimen. Welliswaar zijn het glasplaten maar ik vind het mooi en ik heb toch geen superdesuper set. Zo, nu ben ik in ieder geval de eerste kritieken voor. :)
lol, heel verstandig :P Maar omg wat een nice rack! ( je bent geen vrouw he? :P ) Mag ik vragen waar je deze weg hebt?

fotoblog

• TomSwinnen

TomSwinnen

Zéér mooi rackje .. ziet er en duur dingetje uit trouwens :*)

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Heeft iemand bouwtekeningen van dat rack.. Heeft mijn vader weer een knusje... ben bang dat die glasplaten nog het duurst gaat worden.

AKA Rinkel weblog

• gitaarwerk
  • Niet online
4POX schreef op 19 August 2003 @ 20:30:
Iemand al een stoere Dolby digital logo gevonden ?
dat is toch niet zo moeilijk?? logo pakken, even in photoshop douwen :)
en hoppakee :)

mocht je ergends een plaatje hebben gezien met een mooie uitvoering, wil ik em best voor je namaken :)

Ontwikkelaar van Gleamy

• TomSwinnen

TomSwinnen

4POX schreef op 20 August 2003 @ 01:06:
Heeft iemand bouwtekeningen van dat rack.. Heeft mijn vader weer een knusje... ben bang dat die glasplaten nog het duurst gaat worden.
Je kunt ze altijd nabouwen uit plastiek , lekker cheap :Y)

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

-Stef- schreef op 19 August 2003 @ 22:42:
[...]

Je hoeft je niet te verdedigen, want zo'n goedkoop rackje is het niet en Atacama staat bekend om goede rackjes af te leveren. Deze is ook echt wel goed. Glasplaten kunnen ook akoestisch goede eigenschappen hebben namelijk......het is niet een glasplaat die je hier bij de Gamma ofzo koopt.....het zijn speciaal gemaakte glasplaten met een dempende dan wel ontkoppelende werking. Zijn er natuurlijk wel materialen die het beter doen, maar als je het al merkt dan zeer marginaal. En nu heb je wel iets dat je gewoon erg mooi vind. Vriend van me heeft die ook gehad.....alleen dan de zwarte uitvoering.

ringtone schreef
Hoe is het geluid van die set?
Het geluid van die set is echt mooi en zuiver. :9

[Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 63063 op 20-08-2003 07:43]

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-05 10:02
edit: laat maar, kabels van 200 euro per meter overweeg ik geeneens voor boxen van 320 euro :)

[Voor 93% gewijzigd door Hertog_Martin op 20-08-2003 08:51]

• Niet online
Mooi atacama rekje, en zeker niet duur. Alleen kun je per legger maar max. 20kg kwijt, en dat is dus niet genoeg voor mn amp :/

• gitaarwerk
  • Niet online
lol @ Melvin, niet zo verwend doen :D haha j/k
mijn amp staat nu op zo een klein plastic bijzettafeltje.. die zakt / smelt ook binnenkort :P

nog steeds van plan dat naum rack na te maken, alleen gaat dat voorlopig nog niet door.. ik denk dat ik er nog veel centjes moet bij gaan leggen ;(

[Voor 35% gewijzigd door gitaarwerk op 20-08-2003 09:50]

Ontwikkelaar van Gleamy

Anoniem: 36704

fraggel schreef op 19 August 2003 @ 21:51:
Ik heb na een aantal jaren rustig afwachten ook besloten om aan de home cinema te gaan :P
Vorige week ergens maar eerst begonnen met wat lezen om een beetje proberen te begrijpen wat het nou allemaal is, en dat was veel werk!
Toen rustig begonnen met prijzen te bekijken en wat er bij mijn budget past (ben maar een arme student :'( )
Een volledige home cinema bestaande uit goede onderdelen zou een beetje te duur worden, dus ik, heb besloten om eerst een receiver en 2 goede frontspeakers te kopen, zodat ik in ieder geval radio kan luisteren en mp3's van mijn pc. Een beetje nutteloos om daar veel geld voor uit te trekken lijkt het dan, maar je moet toch ergens beginnen he :P
Nu kan ik tweedehands een Sony DB-870QS kopen voor 360€ en dat lijkt me een mooi begin.

De speakers was een stuk lastiger, omdat daar vooral je smaak kwa klank bij komt kijken (ja, ook bij receivers, maar dat wordt wel erg ingewikkeld voor mij, en ik heb vertrouwen in Sony). Ook wat wezen zoeken op internet en toen ben ik maar gaan luisteren bij Hifi-team hier in Zeist en daarna bij Staffhorst in Utrecht. Ik had eerst B&W's op het oog (600 serie) maar dat viel me een beetje tegen.
Uiteindelijk vond ik de Mordaunt-short speakers die bij staffhorst stonden het mooiste klinken voor de prijs die ze kosten.
Toen ben ik weer thuis op het internet gaan zoeken voor Mordaunt-Short speakers en nu blijkt Bestekeus.nl ze net nieuw in het assortiment te hebben voor een mooie prijs. Op dit moment wacht ik met veel spanning op 2 MS914's :9
[afbeelding]

Heb ik het een beetje goed aangepakt of zijn er nog tips?
Mooie set hoor :P. Maar wat ik afvroeg, zijn deze aan voorkant nu wit of zilverachtig van kleur, want de zwarte versie is zilverkleurig en deze is op de foto wit.

Verder zoek ik nog een zwarte of antraciete MS 304c center speaker. Maar niet iedereen verkoopt die los, kom ik achter...
:'(

• fraggel
  • Laatst online: 07-01 12:16
Die plaatjes die aan de voorkant zitten zijn zilver en dat ziet er erg mooi uit vind ik :9

En C4M1 bedankt voor de tips, ik denk dat ik dan nog even bij Correct rond ga neuzen.

Pluk de dag, maar laat nog wat hangen voor morgen! Specs

• Anoniem: 80648
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Anoniem: 63063 schreef op 20 augustus 2003 @ 07:39:
[...]

Het geluid van die set is echt mooi en zuiver. :9
Dus je bent blij met die set :)

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

ViolatoR schreef op 19 August 2003 @ 22:59:
[...]

lol, heel verstandig :P Maar omg wat een nice rack! ( je bent geen vrouw he? :P ) Mag ik vragen waar je deze weg hebt?
Ik heb hem bij Hobo gekocht.

• ViolatoR
-Stef- schreef op 20 August 2003 @ 13:12:
[...]

Ik heb hem bij Hobo gekocht.
Jammer, zit hier niet echt in de buurt :(

fotoblog

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

ViolatoR schreef op 20 August 2003 @ 19:20:
[...]

Jammer, zit hier niet echt in de buurt :(
Ze komen het gratis bij je thuis langsbrengen.

• Dr. Strangelove
Moet je er wel eerst heen om af te komen rekenen.

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Dr. Strangelove schreef op 20 August 2003 @ 20:05:
Moet je er wel eerst heen om af te komen rekenen.
Huh? Nee hoor, ik heb het geld gewoon naar ze overgemaakt.

• ViolatoR
Hmmm, op de website zie ik alleen verder nix over audio meubels. Of ben ik scheel ( dat zal het wel weer zijn :P )

fotoblog

• Niet online
Gitaarwerk schreef op 20 August 2003 @ 09:50:
lol @ Melvin, niet zo verwend doen :D haha j/k
:P

Mijn punt is dat 20kg niet zo heel veel is. Misschien koop je later wel iets wat meer dan 20kg weegt en kun je dus weer een nieuw plek zoeken om het neer te poten... !

Anoniem: 4999

Heeft iemand wel eens gehoord van Acoustic Research (AR) ?
http://www.acoustic-research.com/
Is dat wat, of is japanse s#*t tegenwoordig beter?
Gr.
Arty

• TomSwinnen

TomSwinnen

Anoniem: 4999 schreef op 20 August 2003 @ 21:45:
Heeft iemand wel eens gehoord van Acoustic Research (AR) ?
http://www.acoustic-research.com/
Is dat wat, of is japanse s#*t tegenwoordig beter?
Gr.
Arty
Japanse sh*t? En met dat bedoel je welke merken??
AR ken ik van naam , niet van geluid |:(

• gitaarwerk
  • Niet online
[acting like a japanese guy]baka gaijin ;) ore wo nameru na Arty, [/acting]
whhaha..
vertaald : stomme buitenlander ;), onderschat me niet

(is btw grapje :P )

japanners maken best goeie spullen hoor :) alleen goedkoop, en dat hoor je er weleens vanaf

Ontwikkelaar van Gleamy

• Dr. Strangelove
Dat hoor je er vanaf? Ben ik toch niet met je eens. Om het maar wat breder te trekken, ik heb betere ervaringen met Japans spul dan b.v. Amerikaans.

Rotel is volgens mij ook Japans. Niet mijn stijl, maar wel goed spul dacht ik. Marantz, Denon, Sony, kunnen allemaal best net spul in elkaar schroeven. Dat het goedkoper is is in mijn boekje nog altijd een pré.

AR schijnt trouwens best goed te zijn, niet zeker of het Japans of Amerikaans is.

Anoniem: 84487

als acoustic research is wat ik denk dat het is, is het echt goed.. mn pa heeft zn v medev electrostaten in de reparatie en heeft nu als tijdelijke vervanging 2 kleine boxen van acoustic research (weet ik bijna zeker, iig iets met acoustic..) meegekregen, 1300 euro per stuk, maar er komt een geluid uit die kleine dingen tis echt ongelofelijk..

[Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 84487 op 20-08-2003 23:21]

• gitaarwerk
  • Niet online
je hoort et er wel vanaf, maar dat kan net zo goed positief zijn.. in het goedkopere segment zijn ze vaak wat minder... (sony) maar de hogere (ES serie) is toch echt goed :)

Ontwikkelaar van Gleamy

Anoniem: 4999

besef me nu dat shit, wel heel negatief klinkt. Bedoel ik niet zo.
AR stond bekend als super-de-lux; maar als ik 't goed begrijp zijn ze allang ingehaald door bijvoorbeeld Maranz etc.

hier stond een domme opmerking.... :X

Dan maar een plaatje van Marantz headquarters in Sagamihara, Kanagawa oftwel Japan

http://www.quarter-a.netfirms.com/marantz_headquarters.jpg

[Voor 144% gewijzigd door Anoniem: 62484 op 21-08-2003 01:49]

Gitaarwerk schreef op 20 August 2003 @ 23:32:
je hoort et er wel vanaf, maar dat kan net zo goed positief zijn.. in het goedkopere segment zijn ze vaak wat minder... (sony) maar de hogere (ES serie) is toch echt goed :)
Ik vind ze in het goedkope segment juist zo goed. Ze leveren DTS receivers voor onder de 200 euro. Dat is dan niet vergelijkbaar met een vette Marantz. Maar een stuk beter dan no-name merken.

Over de hogere series ben ik ook wel positief maar dit wordt natuurlijk steeds subjectiever. In ieder geval hoor ik nooit slechte verhalen over de betrouwbaarheid. Wat wel anders is met bijvoorbeeld Nad (T752) Marantz (x200 serie)

• Niet online
Fix eens allemaal jullie icoons ja ! :)

• Dr. Strangelove
Huh? Nee hoor, ik heb het geld gewoon naar ze overgemaakt.
Ah, ongezien gekocht dus ;)

• skullsplitter
  • Laatst online: 28-04 17:23

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Anoniem: 13426 schreef op 21 August 2003 @ 08:50:
Fix eens allemaal jullie icoons ja ! :)
En dat zeg JIJ :D

www.avpnews.com

• Niet online
http://gathering.tweakers...ns/13426/konijn_60x60.png

Staat er toch ?

EDIT: Ik had hem net weer geupped en hij was weer weg... maar nu zou het er dus wel moeten staan.. ctrl-F5 !

[Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 13426 op 21-08-2003 10:36]

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Ik wil geen konijnen foto's zien.. Tenzij iemand van een speakerkast een konijnenhok heeft gemaakt...

Gister de laatste dingen met de verzekering afgehandeld. Dus met enkele weken hoop ik nieuwe foto's te maken.

AKA Rinkel weblog

• Niet online
Ik wil in een fototopic ook geen posts lezen van mensen die vertellen dat ze binnekort fotos gaan maken
of willen weten waar je DD en FTS plagues kunt kopen
of bouwtekeningen van audioracks willen hebben

:>

[Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 13426 op 21-08-2003 10:46]

• gitaarwerk
  • Niet online
haha..
@melvin, ja, 20Kg is weinig :| ze zijn wat wankel ook nog :{
anyway, mijn icoon doet et hoor ;)

Ontwikkelaar van Gleamy

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Anoniem: 13426 schreef op 21 August 2003 @ 10:44:
Ik wil in een fototopic ook geen posts lezen van mensen die vertellen dat ze binnekort fotos gaan maken
of willen weten waar je DD en FTS plagues kunt kopen
of bouwtekeningen van audioracks willen hebben

:>
asjemenou

AKA Rinkel weblog

• blue eyes
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:55
Accuphase is ook Japans volgens mij, als dat niet goed is! Doe mij maar een cd speler en wat vesterkers van hun!

• Niet online
Gitaarwerk schreef op 21 August 2003 @ 11:06:
haha..
@melvin, ja, 20Kg is weinig :| ze zijn wat wankel ook nog :{
Daar vreesde ik dus al voor, zou ook not een rekje via internet kopen, tenzij ik het al ooit irl gezien had.
anyway, mijn icoon doet et hoor ;)
nope, zit je zeker tegen je cache aan te kijken :P

• Anoniem: 20096
  • Niet online
Ik zal mijn ht setup ook nog een keer posten want inmiddels is er al heel wat veranderd.

Helaas is er nog geen digitale camera aanwezig in dit huis :( We zijn wel aan het kijken en waarschijnlijk wordt het een Canon Powershot A70. Dit is de reden dat ik plaatjes van het net heb gepikt ;) Zodra de digitale camera aanwezig is zal ik wat foto's posten.

Mijn huidige setup bestaat uit (druk voor meer info op de naam van het product):

Onkyo Integra TX-DS989 upg2. http://www.areadvd.de/images/onkyotxds989upg2front.jpg
http://www.areadvd.de/images/onkyotxds989upg2back.jpg

Monitor Audio Silver 9i fronts (cherry color)
http://www.monitoraudio.co.uk/Products/Past_Products/Silver_Series/img/Silver9i.gif

Monitor Audio Silver 12i center (natural oak color)
http://www.monitoraudio.co.uk/Products/Past_Products/Silver_Series/img/silver_12i.gif

Monitor Audio Silver 4i rears (natural oak color)
http://www.audiolav.com/noticias/monitor/silver4i.jpg

harman/kardon DVD 21
http://international.harmankardon.com/products/images/product_small/DVD21.gif

Technics SJ-MD100
http://www.minidisc.org/images/technics_sjmd100.jpg

Mission Stance
http://www.mission.co.uk/product/accessories/stance_plat.jpg

Monster Z2 Biwire™ Audiophile Speaker Cable (fronts + center)
http://www.monstercables.com/images_db/home_av/z_series/speaker_cable/Z2BML_glamtech_bkrnd_tn.jpg
http://www.htforum.nl/attachment/Z2B_ML_biwire_klein.jpg

Monster MCX-1s Biwire™ Speaker Cable (rears)
http://www.monstercables.com/images_db/home_av/m_series/speaker_cable/MCX1sBiwire_tech_bkrnd_tn.jpg
http://www.htforum.nl/attachment/MCX_1s_biwire_klein.jpg

12 x WBT-0645 Safety Line (versterkerzijde Z2 Biwire)
http://www.wbtusa.com/wbt0645-300.gif

12 x Eagle Cable Banana Luxus (speakerzijde Z2 Biwire)
http://www.eagle-cable.com/root/images/products/20.jpg

16 x M Series® Monster Tips® Premium Speaker Cable Banana Connectors (MCX-1s Biwire)
http://www.monstercables.com/images_db/home_av/connectors/MT_MS_glam_tn.jpg

MIT Digital Reference (coax kabel)
http://www.mitcables.com/images/products/Digital-Ref.jpg
http://www.htforum.nl/attachment/MIT_Digital_Reference-klein.jpg

QED Qunex 2
http://www.qed.co.uk/cables/incon/images/qunex_2_insert.jpg

Ik weet nog niet de juiste volgorde maar wil stap voor stap sowieso nog het volgende aanschaffen:
- Goede dvd-speler die meer detail en muzikaliteit weergeeft. Bijvoorbeeld een Pioneer DV-757Ai, OnkyoIntegra DS-S939, Denon DV-A11, Arcam DV-88, Primiare Systems DV-25. Deze wil ik in ieder geval beluisteren.
- Projector/beamer nieuwe LCD (Sharp, Panasonic, Sanyo, Infocus) of een tweedehands CRT (Barco of Sony).
- Subwoofer die goed combineert met mijn speakers en in mijn ruimte niet overkill is. (Rel, MJ Acoustic, Visionik, Monitor Audio, etc.).

Anoniem: 3549

fronts:
2x JMlab cobalt 826
http://home.westbrabant.net/~kwbnl/ht/htsetup003.jpg

center:
JMlab cobalt CC800
http://home.westbrabant.net/~kwbnl/ht/htsetup008.jpg

Rears:
3x JMlab cobalt 816
http://home.westbrabant.net/~kwbnl/ht/htsetup005.jpg

Subw:
JMlab cobalt SW800
http://home.westbrabant.net/~kwbnl/ht/htsetup009.jpg

De ampie en dvd speler zijn geleend, tot onze eigen spullen binnen zijn.

Pioneer vsx-909rds
Pioneer dv-646a

En nog een plaatje van voor:
http://home.westbrabant.net/~kwbnl/ht/htsetup012.jpg

[Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 3549 op 21-08-2003 17:02]

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-05 10:40

Mad_Demon

de dokter

Wow ShaDoW. Prachtige set :9~ Je hebt echt een gigantische woonkamer :o.

Welke spullen gaan de tijdelijke Pioneer apparaten vervangen?

GekkeHekke®, ook mooi spul hoor. Maar ik geef pas complimenten als ik de inrichting zie ;)

[Voor 64% gewijzigd door Mad_Demon op 21-08-2003 17:34]

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee