Het warme geluid van Marantz sprak mij wel aan maar dat en de look was ook zo'n beetje alles. De X200 heeft flinke betrouwbaarheidsproblemen, daarnaast mis ik een stuk bas, wat niet met de eq is bij te regelen. Verder draai ik me altijd scheel aan de volumeknop (deze telde wat minder meeTomSwinnen schreef op 15 augustus 2003 @ 00:09:
[...]
Kheb je gevonden BuzZ
anyway , @ Play : jewel ik zit er op te wachten hoorTrouwens , waarom de verandering van Marantz naar NAD ( ik kan , na lange tijd nietmeer op GoT te zitten , het allemaal nietmeer zo goed volgen hé
)
Toen NAD, daarnaar toe gekropen na de positieve verhalen en na een keer geluisterd te hebben naar een C320BEE was ik toch wel overtuigd. Op dit moment zocht ik dus eerst een Receiver + DVD/CD speler. In het surround vlak vindt ik NAD best wel tegenvallen, weinig inputs, niet flexibel enz. Tevens ook hier betrouwbaarheidsproblemen.
Sony had ik in het begin helemaal overgeslagen omdat ik al erg lang een Sony set heb, nooit problemen daar niet van, maar een mens wil ook wel eens wat anders. Na een tijd verder vergelijken waren er steeds weer dingen waar ik op afknapte, toen voorzichtig Sony bekeken en dat sprak me toch wel aan. Voor een receiver uit deze klasse ziet het er erg gelikt uit, tenmiste een alu front bijvoorbeeld en daarnaast waren de specs ook erg ok, (6.1 is niet aan mij besteed
Tot zover de tekst, morgen zal ik wel voor een paar foto's zorgen
Binnenkort ook een een goed audiorack beginnen, het MDF RVS en Hardsteen staat al klaar, nu nog kijken of en hoe ik het ga gebruiken