Mail Terw_Dan even als je nieuwe condensatoren nodig hebt
Hoi ! Speks X-Life LAN Gaming!
GoT Index » Processors, Moederborden & Geheugen » MSI K7T kapot door lekkende condensatoren *pics*
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Hoi ! Speks X-Life LAN Gaming!
Puch-Maxi wijzigde dit bericht 23-11-2004 00:35 (60%)
quote:Toink schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 00:23:
Ik vind dat solderen wel leuk. Als je dat mobo toch in de kliko wil mikken, stuur 'm dan naar mij dan kan ik weer een uurtje met de bout kloten
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
T.net Gallery / Doos / Sony VAIO FZ38M
in Vancouver, (eigenlijk Burnaby maar dat weet bijna niemand te liggen).
quote:Prutz0r schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 02:35:
...
Alles loopt stabiel verder, dus ik zou me niet zorgen maken over je bord, quock.

quote:beerdop schreef op woensdag 08 december 2004 @ 13:01:
Ahah, zo te zien ben ik niet de enige met dit eufel. Ook mijn moederbord vertoont kuren en het lijkt erop dat ook deze condensatoren hun langste tijd gehad hebben. Hopelijk krijg ik de nieuwe condensatoren een beetje rap in huis![]()
[afbeelding]
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
quote:PeterEs schreef op woensdag 08 december 2004 @ 18:49:
ik heb een Aopen MX3S-T met lekkende condensatoren (op 2 na) (zie dit) als ik aopen mail, kom ik dan ook in aanmerking voor gratis nieuwe condensatoren? (heb geen aankoopbon) Wat zet ik in zo'n mail?
Volgens mij heb je gewoon zin in een reïncarnatie van het Florida projectquote:Atlas schreef op donderdag 09 december 2004 @ 00:14:
[...]
Gewoon mailen, en dan netjes vragen.
Lieve meneer Aopen,
Ik ben altijd al zooooooooooooooo'n fan van u geweest en vooral van uw moederborden.
Mag ik nieuwe elco's want die van mij zijn stuq!!!!!!!!!!!
Je mailt een foto van je moederbord met dat je het een fijn bordje vindt en dat je het jammer zou vinden als hij het niet meer zou doen. Bedenk dat het betere reclame voor ze is als zij je helpen, dan wanneer je ze laten barsten...quote:PeterEs schreef op woensdag 08 december 2004 @ 18:49:
ik heb een Aopen MX3S-T met lekkende condensatoren (op 2 na) (zie dit) als ik aopen mail, kom ik dan ook in aanmerking voor gratis nieuwe condensatoren? (heb geen aankoopbon) Wat zet ik in zo'n mail?
specs | 'De klant komt altijd van rechts.'
'Het risico van een slim voorstel is dat je de kans loopt te worden aangewezen om het uit te voeren.'
-= the Radox =-
quote:radox schreef op donderdag 09 december 2004 @ 17:43:
guys,
ik wil niet lullig doen maar vergelijk alle plaatjes met kapotte condensatoren nou eens met elkaar en zoek de verschillen........
die zijn er niet.... overeenkomsten? ja... namelijk.... allemaal slechte / ouwe / kleine koelers...
ik denk dat het probleem van stuk gaande condensatoren helemaal niet bij vocht enzo ligt...
ze worden gewoon te heet.
-= the Radox =-
specs | 'De klant komt altijd van rechts.'
'Het risico van een slim voorstel is dat je de kans loopt te worden aangewezen om het uit te voeren.'
quote:ik denk dat het probleem van stuk gaande condensatoren helemaal niet bij vocht enzo ligt...
redeneer maar mee... vochtige ruimte met kleine koeler ...
bierdop wijzigde dit bericht 09-12-2004 19:19 (6%)
halfgaar wijzigde dit bericht 11-12-2004 13:53 (15%)
Een bekend symptoom van kapot-gaande-elco's.quote:Het enige probleem dat ik heb, sinds een jaar, is dat heel heel af en toe de computer niet wil booten. Dan moet ik hem 10 keer aan en uit doen en dan wil het wel. Draait hij eenmaal, dan geen problemen.
EOS 30D, kitlens, EF 50mm/1.8, EF 85mm/1.8 | EOS D60 & Sigma 70-210mm/2.8 APO | Minolta X-700, MD 28mm/2.8, MD 50mm/1.7
quote:halfgaar schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 14:31:
Nog even een vraag trouwens. Op www.badcaps.net staat dat je per se een temperatuur instelbaar soldeerstation nodig hebt, een soldeerafzuiger (niet mechanisch) en dat je niet twee keer mag afzuigen omdat anders je bord stuk gaat, etc, etc. Hoe nauw komt dit? Ik neem aan dat hier zat mensen zijn die gewoon zijn gaan solderen alsof je met een enkel-laagse printplaat werkt, zonder echt rekening te houden met de buisjes die precies met de goede laag van het bord contact maken, etc?
Sowieso alles in 1 keer vervangen, anders blijf je aan het klooien als er straks weer een andere condensator knalt.quote:halfgaar schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 14:46:
Goede soldeerbout is ook nog wat. Ik heb een van 15 en een van 100 (een pistool). Geen van beide is echt geschikt. Daar moet ik dan ook nog wat op vinden.
Trouwens, kan een cap al kapot zijn voordat hij er kapot uitziet? Kan ik beter alle caps vervangen of alleen de lekkende/bolle? Ik ben van plan nog een jaar met dit bord te doen.
Tyan Tiger MPX Dual Athlon 2000+, Adaptec 29320R 2x Cheetah 15K HostRaid
quote:OgWok schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 15:09:
Technische dienst MSI in Best bellen. Sturen je zo een set nieuwe (gratis) elco's op.
Tenminste dat is mijn ervaring; wel balen als ze stuk zijn maar MSI geeft je zo nieuwe en er is vast wel iemand die ze voor je erop kan solderen.
GoT Index » Processors, Moederborden & Geheugen » MSI K7T kapot door lekkende condensatoren *pics*
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea