Reg. datum: 12 oktober 2001
Reg. datum: 12 oktober 2001
ik zou het zelf doen, heb ik ook gedaan, msi deed moeilijk bij mij,
gezeik over garantie periode, en dat ik geen bon had,
nou dan maar zelf doen, het stomme is, msi verleent 3 jaar garantie aan distributeurs en winekls, maar die mogen vervolgens zelf weten of ze 1, 2 of 3 jaar garantie geven.
Je moet gewon een kapot mobootje ergens vinden bios kaduuk ofzo natuurlijk niet _ook_ met kapotte condensators, en ongeveer dezelfde elco's lossolderen, meestal vanaf 1000 microfarad bij 6.3 V, maar als er
15000 of 2200 microfarad esr elco's op zitten kun je die ook nemen
neem een 30 watt boutje oid, 10-15 watt is vaak te weinig
het zal wel lukken, maar als je het niet durft doe het dan niet en probeer toch het rma gedoe bij msi/abit whatever, want het is goed te repareren
gezeik over garantie periode, en dat ik geen bon had,
nou dan maar zelf doen, het stomme is, msi verleent 3 jaar garantie aan distributeurs en winekls, maar die mogen vervolgens zelf weten of ze 1, 2 of 3 jaar garantie geven.
Je moet gewon een kapot mobootje ergens vinden bios kaduuk ofzo natuurlijk niet _ook_ met kapotte condensators, en ongeveer dezelfde elco's lossolderen, meestal vanaf 1000 microfarad bij 6.3 V, maar als er
15000 of 2200 microfarad esr elco's op zitten kun je die ook nemen
neem een 30 watt boutje oid, 10-15 watt is vaak te weinig
het zal wel lukken, maar als je het niet durft doe het dan niet en probeer toch het rma gedoe bij msi/abit whatever, want het is goed te repareren
majik wijzigde dit bericht 22-06-2003 21:19 (3%)