Hoofdcategorieën
Topicacties

[MP3 Speler] I-Bead 100, Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 42 43 44 45 last

Nieuw Topic
Boe, zegt de koe

quote:
PnD schreef op 19 June 2003 @ 17:10:
Ik heb wel gezocht maar het is wat lastig zoeken in zo een lang topic..

-Hoe bevalt die interne batterij?
-Opladen als ie nog niet helemaal leeg is gaat lekker?
-Hoelang is de speeltijd nou echt, als je hem per x niet langer als een half uur gebruikt?
-Opladen via usb, maakt ie dan ook geluid als ie vol is ofzo? :X
-Zit overload protectie op met de nieuwe firmware toch?
-de accesoires zijn: hoesje, zo een mp3 tape ding, auto lader?
-Die jens of sweden editie is alleen maar anders in design?

thanks alvast
-Interne batterij bevalt goed. Heb de speler nog nooit opgeladen. Knal em meestal leeg, gooi wat mp3's in mapjes zodat ik ongeveer een volle ibead heb, zet ze op de ibead en ondertussen ga ik wat eten :) Op deze manier nog nooit hoeven opladen dus...heb em al 2 maanden ofzo.

-Accesoires enzo staan mooi in de startpost. Zowiezo een mooi stukje tekst :)

Koetjeboe wijzigde dit bericht 19-06-2003 18:08 (5%)

Reg. datum: 18 maart 2003

quote:
H3iN schreef op 19 June 2003 @ 16:22:
[...]

naja das dan weer geluk bij een ongeluk:P waar en wanneer heb je em besteld dan?
Maandag, En hier is iemand die hem dinsdag besteld heeft en hem aangekregen heeft |:( Ik kan het allemaal niet goed volgen. Gisteren zeiden ze in een mail dat hij verstuurd was, vandaag was het antwoord dat hij niet verstuurt was omdat hij uitverkocht was. En dan nog te bedenken dat ik hem eerst vrijdag besteld had, maar die bestelling blijkbaar niet aangekomen was

Reg. datum: 15 juni 2003

hmm das lekker hee, ik heb em maandagavond besteld, en had hem woensdagmiddag.. waar heb je em besteld dan?

Reg. datum: 08 december 2002

Ik heb net de FW geupped naar de onofficiele engelse 3.220 maar ik vind dat het volume zelfs als hij op z'n hardst staat niet echt super hard is. Ik gebruik overrigens de Sennheiser MX400.

Nee, helemaal mee eens, lijkt er op dat fw 3.141 harder kon, die stond standaard op 21 even hard als bij fw 3.220 op 26

Reg. datum: 11 juni 2003

quote:
H3iN schreef op 19 June 2003 @ 18:05:
[...]

nou doet ie et idd! thx m8:D

btw die fw is wel strak ja:D alleen menu ben ik nie zo 'kapot' van..
nee die menuutjes zijn idd beetje onoverzichtelijk :( ...ik denk dat ik de 'ouwe' 3.141er maar weer op zet...met rennend konijntje (mn favoriet..)
ik zit nog steeds te wachten op een klokje en tetris op m'n ibead...is er een programmeur in de zaal? :)

dimon wijzigde dit bericht 19-06-2003 19:39 (22%)

Reg. datum: 06 augustus 2002

Ja idd, ook al staat ie op 30 dan is het nog steeds niet echt te hard zeg maar :S beetje jammer idd

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Reg. datum: 11 juni 2003

die link in de intro van het hondje en 'ibead rules' liggen eruit...

dimon wijzigde dit bericht 19-06-2003 20:01 (17%)

Reg. datum: 18 maart 2003

quote:
H3iN schreef op 19 June 2003 @ 18:46:
hmm das lekker hee, ik heb em maandagavond besteld, en had hem woensdagmiddag.. waar heb je em besteld dan?
Bij mp3spelers.nl, waar iedereen hier hem besteld met de tweak korting. Misschien dat het ook wat afhangt van het land. Misschien dat ze in nederland nog een voorraad hadden, maar in België niet meer. Ik weet het anders ook niet.

quote:
ik zit nog steeds te wachten op een klokje en tetris op m'n ibead...is er een programmeur in de zaal?
ja idd, dat klokje.. daar wacht ik op, das idd wel handig:)
quote:
Bij mp3spelers.nl, waar iedereen hier hem besteld met de tweak korting. Misschien dat het ook wat afhangt van het land. Misschien dat ze in nederland nog een voorraad hadden, maar in België niet meer. Ik weet het anders ook niet.
hmm ja zoiets moet het haast wel zijn..

Reg. datum: 12 september 2000

quote:
_dude_ schreef op 19 June 2003 @ 19:37:
[...]

nee die menuutjes zijn idd beetje onoverzichtelijk :( ...ik denk dat ik de 'ouwe' 3.141er maar weer op zet...met rennend konijntje (mn favoriet..)
ik zit nog steeds te wachten op een klokje en tetris op m'n ibead...is er een programmeur in de zaal? :)
Ja, maar niemend met een Sigmatel Dev Kit twv $12.000 denk ik :P
Maar ik heb een mailje gestuurd met een kort half engels antwoord dat een klok nog overwogen gaat worden maar dat ik voor tetris beter een gameboy kan kopen :/
Wel zeggen dat ze er nog niet uit zijn hoe ze de klok kunnen intergreren aangezien de I-Bead in de "uit"-stand geen stroom leverd om het klokje door te laten tellen.
Ik denk dat het dus nog even duurt of dat het een subtiele 'piss off' opmerking was.

Mi estas lernanto Esperanto

Heb je honger? Drink Mos!

Ik heb me toch wat beleefd :D
Vorig weekend de 128 mb versie van de ibead besteld. Kreeg em vandaag binnen, zit er een mooi 128 mb doosje omheen. Tot dusver alles picobello in orde.

Doe ik het doosje open en wat zie ik daar tot mijn stomste verbazing, ER ZIT EEN 256 mb versie in >:) :*) _/-\o_ :Y)
Dat is pas geluk hebben! _/-\o_
Ik ben overigens heel blij voor dit foutje >:) :P

edit: De ibead is prachtig, alles werkt naar behoren. Tis gewoon een prachtig ding :)

MosMondi wijzigde dit bericht 19-06-2003 21:14 (12%)

Amd Athlon Xp Barton 2500+/@3200+ - Asus A7n8x-x - Samsung/Twinmos 512 DDR Pc2700 - Sapphire Radeon 9800pro Atlantis - Creative Soundblaster live 5.1 - 200 gb hdd's - Packard Bell 17"

quote:
Ja, maar niemend met een Sigmatel Dev Kit twv $12.000 denk ik
Maar ik heb een mailje gestuurd met een kort half engels antwoord dat een klok nog overwogen gaat worden maar dat ik voor tetris beter een gameboy kan kopen
Wel zeggen dat ze er nog niet uit zijn hoe ze de klok kunnen intergreren aangezien de I-Bead in de "uit"-stand geen stroom leverd om het klokje door te laten tellen.
Ik denk dat het dus nog even duurt of dat het een subtiele 'piss off' opmerking was.
wtf is dat voor kit? :P nooit van gehoort.. maarja die klok, das idd nog wel btje lastiger dan ik zelf d8, en radiostations zenden cker ook geen tijden uit? (signaaltje ofzo, dat je oppikt bij het aanzetten) nee denk et niet;P en tetris oid dat is wel (makkelijk?) door fw mogelijk toch?

Reg. datum: 06 augustus 2002

quote:
MosMondi schreef op 19 juni 2003 @ 21:12:
Vorig weekend de 128 mb versie van de ibead besteld. Kreeg em vandaag binnen, zit er een mooi 128 mb doosje omheen. Tot dusver alles picobello in orde.

Doe ik het doosje open en wat zie ik daar tot mijn stomste verbazing, ER ZIT EEN 256 mb versie in >:) :*) _/-\o_ :Y)

edit: De ibead is prachtig, alles werkt naar behoren. Tis gewoon een prachtig ding :)
Ja gelijk heb je, wow waarom krijg ik als ik de 256 Mb versie bestel niet gelijk de 512 Mb versie ? >:)

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

quote:
MosMondi schreef op 19 juni 2003 @ 21:12:

Zo, ben jij ff een mazzelpik; gefeliciteerd :).

Ik ben ff wat muziek op een hele boel verschillende bitrates in mp3 en wma aan het converten om te kijken wat het beste ruimte/kwaliteit oplevert. Ik denk dat 64 kbps WMA files de beste optie zijn. Heeft de zelfde kwaliteit als 128 kbps MP3 files alleen zijn ze dan beina de helft kleiner.

quote:
Ik ben ff wat muziek op een hele boel verschillende bitrates in mp3 en wma aan het converten om te kijken wat het beste ruimte/kwaliteit oplevert. Ik denk dat 64 kbps WMA files de beste optie zijn. Heeft de zelfde kwaliteit als 128 kbps MP3 files alleen zijn ze dan beina de helft kleiner.
oohja, kan ik ook wel es gaan doen maja.. met welk proggie kan dat ookalweer gemakkelijk? ik weet cker dat ik het ergens heb gelezen (weet niet meer wel topic, d8 dat het niet deze was) maar ben et ff kwijt..

quote:
H3iN schreef op 19 June 2003 @ 21:58:
[...]

oohja, kan ik ook wel es gaan doen maja.. met welk proggie kan dat ookalweer gemakkelijk? ik weet cker dat ik het ergens heb gelezen (weet niet meer wel topic, d8 dat het niet deze was) maar ben et ff kwijt..
Was wel in deze thread, pagina 5 :). Maargoed, je moet dit programmatje maar even downloaden: http://www.dbpoweramp.com/dmc.htm . Daarbij moet je ook de WMA Codec downloaden die hierbij hoort zodat je naast MP3 ook naar WMA kunt converten. Laat me je bevindingen maar weten.

Heb je honger? Drink Mos!

quote:
NeoGames.nl schreef op 19 June 2003 @ 21:31:
[...]

Ja gelijk heb je, wow waarom krijg ik als ik de 256 Mb versie bestel niet gelijk de 512 Mb versie ? >:)

Kweet niet, moet je ze eens vragen >:) :9

En ja, die 64 kbit wma is bijna hetzelfde als 128kbit mp3 en veeel kleiner :)

edit: Weet iemand toevallig hoe je je opgeslagen radio-zenders een naam kunt geven..? :9~

MosMondi wijzigde dit bericht 20-06-2003 01:03 (14%)

Amd Athlon Xp Barton 2500+/@3200+ - Asus A7n8x-x - Samsung/Twinmos 512 DDR Pc2700 - Sapphire Radeon 9800pro Atlantis - Creative Soundblaster live 5.1 - 200 gb hdd's - Packard Bell 17"

Reg. datum: 02 mei 2000

Ik heb zo ongeveer het hele I-Bead topic wel doorgelezen, maar een paar dingen zijn mij nog niet duidelijk:

• Springt de speler na het laatste nummer uit een folder door naar het eerste nummer van de volgende folder, of springt ie terug naar het eerste nummer van de folder (met één van de repeat functies misschien)?
• Kan je ook random de nummers binnen een folder afspelen?
• Kan je het wieltje tegelijk gebruiken voor navigatie én volume, of moet je telkens naar het menu om het wieltje van functie te wisselen?
• Kan iemand mij de prijzen vertellen van het beschermhoesje met riemclip en de oplader die te koop zijn bij mp3cdspeler?

Alvast bedankt en neem het me alsjeblieft niet kwalijk als een van de vragen al beantwoord was, maar ik het over het hoofd heb gezien ;) .

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Reg. datum: 03 juni 2003

officiële specificaties van de I-Bead 150

http://www.i-bead.co.kr/bbs/pro_spec_150_eng.php

hij glimt... maar naast het feit dat je nu radio kan luisteren en opnemen tegelijkertijd (of kan dat bij de 100/105 ook al?), zie ik verder in de specificaties geen verschil.

nog steeds alleen WMA & MP3, maar vooral... nog steeds 'slechts' USB 1.1

oh ja.. hij is nu 41 gram ipv 37 gram :-)

Reg. datum: 28 januari 2003

• Springt de speler na het laatste nummer uit een folder door naar het eerste nummer van de volgende folder, of springt ie terug naar het eerste nummer van de folder (met één van de repeat functies misschien)? <-weet ik niet precies, er zijn wel veel repeat functies.

• Kan je ook random de nummers binnen een folder afspelen? <- Dat iig ja

• Kan je het wieltje tegelijk gebruiken voor navigatie én volume, of moet je telkens naar het menu om het wieltje van functie te wisselen? <- werkt dmv lang of kort indrukken, werkt goed (je hoeft dus niet naar het menu)

• Kan iemand mij de prijzen vertellen van het beschermhoesje met riemclip en de oplader die te koop zijn bij mp3cdspeler? <- oplader is ¤19 en hoesje+clip ¤5

And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee.

We worden echt bekend
Reg. datum: 23 september 2001

Zit er geen kwaliteits verschil in de Jens Of Sweden en de normale I-bead?
Er zit nammelijk nogal een prijs verschil tussen mmport.nl en mp3spelers.nl .

Bij mmport >>> Jens Of Sweden 256mb + lader = ¤229 (incl verzendkosten)
(lader kost bij mmport 10 euro ipv 19 )

Bij Mp3spelers >>> I-Bead 256mb + lader = ¤ 244 - 6 (tweak korting) = ¤238 (geen verzendkosten)

¤ 238
¤ 229
--------
¤ 9,-

Dus het scheelt bijna 10 euro.

XoiN wijzigde dit bericht 20-06-2003 11:00 (9%)

Misschien is het beter om iets niet te hebben, dan om het gelijk alweer kwijt te zijn.....

eens per jaar word psv kampioe
Reg. datum: 26 december 2000

http://ldeletang.fr.st/IBEAD/iBead.htm

ik weet niet of dit programma bekend is maar het lijk me best handig.

je kan al je instellingen op de pc invoeren en naar je Ibead sturen. ook kan je radio zender namen invullen.

is er nog niet iemand op het slimme idee gekomen een site te maken met firmwares. met alle mods er bij :P

//edit
niet dat ik dat niet kan :X maar toch

Mich wijzigde dit bericht 20-06-2003 11:09 (28%)

Reg. datum: 03 juni 2003

quote:
[b]DE_Michiel schreef op 20 June 2003 @ 11:04:ik weet niet of dit programma bekend is maar het lijk me best handig.

je kan al je instellingen op de pc invoeren en naar je Ibead sturen. ook kan je radio zender namen invullen.

proggie staat reeds op de eerste pagina genoemd. weet iemand wat de i-bead nou eigenlijk doet met de namen van de zenders die je erbij in kan voeren?

ps: voor enschede kan je deze in je FM.ini zetten

quote:

[Enschede]
87.6=Rebecca Radio
89.4=Radio Oost
90.7=Onverdeeld A8
91.4=Radio 4
93.3=Hot Radio
93.7=ID&T
96.2=Radio 3
98.4=Radio 1
99.1=RTL FM
100.7=Noordzee FM
101.2=Sky Radio
102.6=Radio 538
103.1=Gouwe Ouwe
104.6=Radio 2
als voetnootje moet erbij gezegd worden dat id&t nog niet in de lucht is (frequentie klopt wel)

breakz wijzigde dit bericht 20-06-2003 12:07 (16%)

quote:
DE_Michiel schreef op 20 juni 2003 @ 11:04:
is er nog niet iemand op het slimme idee gekomen een site te maken met firmwares. met alle mods er bij :P
Check deze site maar is: http://mkv25.net/ibead

Overrigens heb ik net zelf een opstart/afsluit schermpje gemaakt, en het is eigenlijk nog best simpel ook. Jammer dat er nog geen programmatje is die je in staat stelt ALLE icoontjes te verranderen voor FW 3.220.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 42 43 44 45 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2010 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van:

Website van het jaar 2009