Hoofdcategorieën
Topicacties

[MP3 Speler] I-Bead 100, Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 42 43 44 45 last

Nieuw Topic
WW
Reg. datum: 05 mei 2003

quote:
3Dioot schreef op 18 juni 2003 @ 19:19:
[...]

ja, het is toch 'play' indrukken, aansluiten, ingedrukt houden tot ie em "herkent"?
Zoals het bij mij ging: Play-knopje indrukken & ingedrukt houden terwijl je 'm in de PC stopt. Vervolgens via Start > Programs > Update-tooltje starten. Je krijgt dan meteen een dialoogvenster "Recovery Mode.." en zo'n progress-balkje dat vrij snel volloopt. Dan krijg je een melding dat ie succesvol in recoverymode staat en dat je het update-tooltje opnieuw moet starten. Dat deed ik, en updaten maar!

btw, ik gebruik win 98 (ben er niet trots op, maarja, kan wel invloed hebben op gebruik I-Bead).

Reg. datum: 12 september 2000

zonder gein mensen:
Dit is nog eens een VETTE Firmware:
http://www.ibead.co.kr/bb...m&desc=asc&no=716

:P :9~ :9 _/-\o_

Mi estas lernanto Esperanto

Kun je er eens wat fotootjes van posten, ben beniuewd hoe die eruitziet, maar heb ef geen zin om weerte flashen, ben ef tevreden zo.

Reg. datum: 06 augustus 2002

Ik heb er geen woorden voor, zo gruwelijk vet die Firmware!! Staat die zomaar op de I-Bead site ? Als je vaker van dit soort links hebt _/-\o_ ...

Hier wat pictures :

Intro

http://www.anoe.nl/intro.gif

Shutdown

http://www.anoe.nl/outro.gif

Afspelen

http://www.anoe.nl/playing.gif

Menu

http://www.anoe.nl/162.bmp

Equalizer

http://www.anoe.nl/360.bmp

USB Setup screen

http://www.anoe.nl/201.bmp

Het menu etc. ziet er allemaal zo uit als hierboven, en je hebt nu als Accu indicatie losse schuine blokjes i.p.v. 1 grote die steeds kleiner wordt... Maar ik vind deze F/W een flinke vooruitgang :)

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

nimation

Eh...vraagje... hoe installeer ik die? dat ding is nml maar 600k terwijl de originele +2mb is als ik de fw wil updaten geeftie ook aan dattie 3.061 is ipv 3.220 en na updaten looptie zoas gewoonlijk vast.

moet je deze bij in de originele zettne ofzo?
-geen-
Reg. datum: 17 december 2000

-geen-

quote:
Hugo schreef op 19 juni 2003 @ 11:54:
Eh...vraagje... hoe installeer ik die? dat ding is nml maar 600k terwijl de originele +2mb is als ik de fw wil updaten geeftie ook aan dattie 3.061 is ipv 3.220 en na updaten looptie zoas gewoonlijk vast.

moet je deze bij in de originele zettne ofzo?
Je moet deze in de map zetten waar je 3.220 F/W staat, misschien heb je daar een aparte map voor of staat alle nodige 3.220 files al in je "EXATELECOM/I-Bead 100" folder. Dus alles overschrijven, en dan moet je hem gewoon flashen, er staat dan ook dat je "3.220" gaat flashen als je het goed gedaan hebt.

En ja ik vond 602 Kb ook wel een beetje weinig, maarja hij doet het prima ;)

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

nimation

mnaja bij mij deed hij het dus niet zo...

ik heb gewoon alle bitmaps geexport met resedit en dan weer in de originele 3.220 geimport :)

quote:
Hugo schreef op 19 June 2003 @ 12:47:
mnaja bij mij deed hij het dus niet zo...

ik heb gewoon alle bitmaps geexport met resedit en dan weer in de originele 3.220 geimport :)
Ook een optie :)

nimation

ligt het aan mij of hjeeft die kerel die dat gemaakt heeft zich verkeken op het aantal pixels die hij mocht gebruiken?
de onderste twee regels pixels ontbreken nml bij mij...
We worden echt bekend
Reg. datum: 23 september 2001

argh.. ik hou het niet meer... ik moet er ook 1... :)
met die nieuwe FW ziet et er nog beter uit!
maarre welke kan ik het best kopen. de 128 of de 256.
Zelf zou ik eigelijk voor de 256mb willen gaan, maar het scheelt wel ¤60. :o

Misschien is het beter om iets niet te hebben, dan om het gelijk alweer kwijt te zijn.....

Reg. datum: 08 december 2002

quote:
XoiN schreef op 19 juni 2003 @ 13:31:
argh.. ik hou het niet meer... ik moet er ook 1... :)
met die nieuwe FW ziet et er nog beter uit!
maarre welke kan ik het best kopen. de 128 of de 256.
Zelf zou ik eigelijk voor de 256mb willen gaan, maar het scheelt wel ¤60. :o
256 zou ik nemen, om de logische reden dat je veel meer ruimte hebt (kunnen zo'n 100 wma files op). Daarbij is het geheugen ook niet uit te breiden dus je krijgt er later alleen maar spijt van als je de 128 mb versie neemt.

-geen-
Reg. datum: 17 december 2000

quote:
The Fish schreef op 19 juni 2003 @ 13:51:
[...]

256 zou ik nemen, om de logische reden dat je veel meer ruimte hebt (kunnen zo'n 100 wma files op). Daarbij is het geheugen ook niet uit te breiden dus je krijgt er later alleen maar spijt van als je de 128 mb versie neemt.
...en weer 74 eur verder en je kunt een 20GB Hd player met FM tuner aanschaffen (XClef hd500) , beetje groter, maar toch

omg die hardware gadget fabrikanten maken zooo hebberig, die cirkel van kleine bedragen meer en weer een nieuw modelletje, nog even wachten, en dan....

-geen-

Ik zal idd de 256 Mb versie nemen, ik zat eerst ook te twijfelen, alleen ik dacht ook dat ik er later spijt van zou krijgen, dus ik heb een paar euro meer betaalt :P

Reg. datum: 15 juni 2003

quote:
Jah dat zou moeten lukken.
Ff stap voor stap:
1. firmware update proggie starten
2. play knop indrukken voor 10 sec. i bead gaat aan uit aan uit en dan zijn de 10 sec ongeveer voorbij en sluit je hem aan.
3. play knop in blijfen houden tot het balkje gaat lopen en het proggie hem dus herkend
4. that's it, updaten die handel
hmm het lukt bij mij gewoon niet! hij blijft dat ding herkennen, maar niet zoals 'het hoort', normaal pleur je em erin en krijg je zo'n meldinkje van dat er nieuwe hardware is (nieuwe hd) en ibead100 komt dr netjes te staan, maar nu komt er te staan: stmp3410 .. klopt dus niet.. wat doe ik fout? ik doe hem aan (hou playknopje ingedrukt) en hij gaat weer uit, dan gaat lichtje ff uit, dan gaat ie weer aan (de speler) dan gaat ie weer uit, ik hou knoppie nog steeds in, en druk hem in de usb poort.. waar gaat het fout? hmz..

nimation

dat meot je gewoon installeren! de volgende keer doe hij het wel dan...
Reg. datum: 28 januari 2003

quote:
H3iN schreef op 19 June 2003 @ 14:04:
[...]

hmm het lukt bij mij gewoon niet! hij blijft dat ding herkennen, maar niet zoals 'het hoort', normaal pleur je em erin en krijg je zo'n meldinkje van dat er nieuwe hardware is (nieuwe hd) en ibead100 komt dr netjes te staan, maar nu komt er te staan: stmp3410 .. klopt dus niet.. wat doe ik fout? ik doe hem aan (hou playknopje ingedrukt) en hij gaat weer uit, dan gaat lichtje ff uit, dan gaat ie weer aan (de speler) dan gaat ie weer uit, ik hou knoppie nog steeds in, en druk hem in de usb poort.. waar gaat het fout? hmz..
same with me, nadat ie zegt stmp3410 zegt ie nieuwe hardware: player recovery device.... maar het programmatje doet niets :(

And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee.

quote:
Hugo schreef op 19 June 2003 @ 14:11:
dat meot je gewoon installeren! de volgende keer doe hij het wel dan...
ehm wat moet installeren? die fw? dat lukt dus niet, want dat balkje loopt niet vol, hij blijft op da schermpie hangen.. ik moet toch wel klikken op: IBEAD 100 firmware download ??

(gebruik btw winxp)
quote:
same with me, nadat ie zegt stmp3410 zegt ie nieuwe hardware: player recovery device.... maar het programmatje doet niets
precies, dat heb ik ook:S

H3iN914 wijzigde dit bericht 19-06-2003 14:13 (19%)

Reg. datum: 18 maart 2003

Bij mij is het verschil tussen de 128MB en de 256MB versie zelfs nog kleiner :p Even klagen dat hij nog altijd niet aangekomen is heeft mij 5 euro korting erboven op opgeleverd + gratis line out kabel. Ze zijn blijkbaar weer uitverkocht. Dus wie de ibead deze week nog besteld heeft zal moeten wachten. Begin volgende week pas zijn ze terug binnen.

quote:
Bij mij is het verschil tussen de 128MB en de 256MB versie zelfs nog kleiner Even klagen dat hij nog altijd niet aangekomen is heeft mij 5 euro korting erboven op opgeleverd + gratis line out kabel. Ze zijn blijkbaar weer uitverkocht. Dus wie de ibead deze week nog besteld heeft zal moeten wachten. Begin volgende week pas zijn ze terug binnen.
naja das dan weer geluk bij een ongeluk:P waar en wanneer heb je em besteld dan?

like in Pinda ^_^

Ik heb wel gezocht maar het is wat lastig zoeken in zo een lang topic..

-Hoe bevalt die interne batterij?
-Opladen als ie nog niet helemaal leeg is gaat lekker?
-Hoelang is de speeltijd nou echt, als je hem per x niet langer als een half uur gebruikt?
-Opladen via usb, maakt ie dan ook geluid als ie vol is ofzo? :X
-Zit overload protectie op met de nieuwe firmware toch?
-de accesoires zijn: hoesje, zo een mp3 tape ding, auto lader?
-Die jens of sweden editie is alleen maar anders in design?

thanks alvast

PnD wijzigde dit bericht 19-06-2003 17:26 (27%)

Reg. datum: 08 december 2002

quote:
mr_star schreef op 19 June 2003 @ 16:09:
Bij mij is het verschil tussen de 128MB en de 256MB versie zelfs nog kleiner :p Even klagen dat hij nog altijd niet aangekomen is heeft mij 5 euro korting erboven op opgeleverd + gratis line out kabel. Ze zijn blijkbaar weer uitverkocht. Dus wie de ibead deze week nog besteld heeft zal moeten wachten. Begin volgende week pas zijn ze terug binnen.
Ik heb em dinsdag avond besteld en vandaag binnengekregen, dus het lijkt me vreemd als ze uitverkocht zijn. Maargoed, ik ga er nu ff mee kloten (fw updaten enz) :).

nimation

quote:
H3iN schreef op 19 juni 2003 @ 14:13:
[...]

ehm wat moet installeren? die fw? dat lukt dus niet, want dat balkje loopt niet vol, hij blijft op da schermpie hangen.. ik moet toch wel klikken op: IBEAD 100 firmware download ??

(gebruik btw winxp)

[...]

precies, dat heb ik ook:S
nee nee dat stmp3410!
gewoon installeren
de volgende keer als je m dan in recovery mode in je usb poort stopt vindtie niets en dan gaat het wel goed...
Reg. datum: 11 juni 2003

quote:
Hugo schreef op 19 juni 2003 @ 17:41:
[...]

nee nee dat stmp3410!
gewoon installeren
de volgende keer als je m dan in recovery mode in je usb poort stopt vindtie niets en dan gaat het wel goed...
hoe kan die gast van een 2 mb firmware een 616 kb maken? of moet jee eerst 3.220 installeren (ik heb nu 3.141)?

quote:
nee nee dat stmp3410!
gewoon installeren
nou doet ie et idd! thx m8:D

btw die fw is wel strak ja:D alleen menu ben ik nie zo 'kapot' van..

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 42 43 44 45 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: