Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
quote:
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Thnxquote:
Reg. datum: 12 september 2000
Ik heb btw zomaar wat stations die in me opkomen bij de voorkeurszenders gezet. Je zal dus zelf even de juiste frequentie erbij in moeten stellenquote:HIDMAN-X schreef op 17 juni 2003 @ 19:44:
Hoe heb je die namen bij de frequenties gezet?
En met welk proggie openen jullie de image?
Mi estas lernanto Esperanto
Ik heb die lader wel, 't is gewoon een stuk makkelijker dan elke keer dat ding achter in die computer rammen (vind ik althans). Daarnaast is ie voor vakantie enzo wel erg relaxed neem ik aan.. Ga binnenkort een halfjaar naar het buitenland, en dan heb ik in ieder geval altijd muziek. Adapter is immers wereldwijd oké (100-240V, 50-60Hz).quote:Berran schreef op 17 June 2003 @ 00:48:
Heeft iemand die adapter voor de Ibead eigenlijk al? Dat je 'm in het stopcontact kan opladen? Ik heb er op zich wel interesse in, maar is die wel zo handig eigenlijk? Okey, als je geen computer in de buurt heb en wel een stopcontact, daar is ie voor.. maar wanneer is dat nou? Het enige wat ik me voor kan stellen, is dat je dat hebt als je op vakantie bent. Maar om daar nou 19 euro voor te betalen.. dan is een batterij ding nog handiger, omdat je ook lang niet altijd stroom hebt op vakantie.
Ofterwijl: wie heeft die oplader en wanneer gebruik je 'm dan of zou je 'm gebruiken, en waarom kan dat niet met de computer?
Ik ga overigens eind van deze week de 256MB versie bestellen. Nu al zin in!![]()
hoezo, je heb 1 meter usb kabel erbij gehad tochquote:Garyu schreef op 17 June 2003 @ 23:20:
[...]
Ik heb die lader wel, 't is gewoon een stuk makkelijker dan elke keer dat ding achter in die computer rammen (vind ik althans). Daarnaast is ie voor vakantie enzo wel erg relaxed neem ik aan.. Ga binnenkort een halfjaar naar het buitenland, en dan heb ik in ieder geval altijd muziek. Adapter is immers wereldwijd oké (100-240V, 50-60Hz).
| specs | homepage | V3 (ut clan) |
Reg. datum: 21 mei 2000
radio 3fm
op 103.9 fm
Ik heb nog een laptop ook nogquote:DE_Michiel schreef op 17 June 2003 @ 23:48:
[...]
hoezo, je heb 1 meter usb kabel erbij gehad tochdaarmee heb ik genoeg ruimte om hem aan te sluiten. en dat heof toch maar 1x in de week, zo vaak hoef je dat ding niet op te alden als die 14 uur meega. + dat ik hem op school in de pc doudt zodat het weer stroom uitspaart
![]()
Ik vraag me af hoe ik deze icoontjes in m'n firmware kan stoppen. Kan iemand mij dat een beetje uitleggen? (Mijn excuses als dit een enorm domme vraag is, maar ik kan het antwoord nergens vinden)..quote:Logo's
Opstarten:
(...)
Volume:
(...)
Afspelen:
(...)
Afsluiten:
(...)
Reg. datum: 11 juni 2003
juist dat wil ik ook weten. ik snap dat je de logoedit moet gebruiken...maar als je alleen ff een play-icoontje wilt wijzigen is het een beetje irri als je de hele firmware opnieuw moet installeren. dus kan iemand aub in stappen uitleggen hoe je icoontjes kunt veranderen zonder de hele zooi opnieuw te moeten installeren...domme vraag, weet ik maar ik ben nou eenmaal niet al te snuggerquote:Garyu schreef op 18 June 2003 @ 11:31:
[...]
Ik vraag me af hoe ik deze icoontjes in m'n firmware kan stoppen. Kan iemand mij dat een beetje uitleggen? (Mijn excuses als dit een enorm domme vraag is, maar ik kan het antwoord nergens vinden)..
betekent trouwens als het AC-symbooltje afwisselend zwart-wit knippert dat hij klaar is met laden? Volgens de handleiding namelijk wel, maar m'n (helemaal lege) ibead geeft na 1,5 uur dit icoontje al knipperend weer...dus dan is mijn ibead in de helft van de normale tijd opgeladen?
EDIT:
Check dit, de ibead 150...dat wordt weer sparen
i-BEAD150H Series
128mb:
http://www.ibead.co.kr/%7Escs/IBEAD150/150H_128MB_1_s200.gif
256mb:
http://www.ibead.co.kr/%7Escs/IBEAD150/150H_256MB_1_s200.gif
i-BEAD150M Series
128mb:
http://www.ibead.co.kr/%7Escs/IBEAD150/150M_128MB_1_s200.gif
256mb:
http://www.ibead.co.kr/%7Escs/IBEAD150/150M_256MB_1_s200.gif
het verschil tussen de series weet k ook niet...de site is in het koreaans
dimon wijzigde dit bericht 18-06-2003 13:17 (27%)
Reg. datum: 12 oktober 2002
Reg. datum: 15 juni 2003
Hmm ik heb dat dingetje ffkes geinstalleerd, en nu pleur ik nieuwe fw drop te zetten, maar volgens mij doet ik et helemaal nie goed, ik doe het zo:quote:Host(Install) program for 256MB/128MB Dit tooltje is nodig om de Firware te kunnen updaten. (beter als het tooltje op de I-Bead CD)
ik ga eerst naar dat progie toe, (die in de quote staat)
maar dan krijg ik een schermpje dat ik mn speler in 'recovery mode' moet zetten, maar hoe doe ik dit?
ik geloof (ergens gelezen d8k?) dat ik die playknop in moet drukken en dan die resetknop? nou hij reageert daar dus niet op.. wat doe ik fout?
dat zou blijkbaar moeten werkenquote:Om de nieuwe Firmware op je I-Bead te krijgen dien je ten eerste te beschikken oven een Upgrade tooltje. Deze vind je op de I-Bead CD maar een
betere versie vind je hier.
Vervolgens dien je de nieuwste Firmware te downloaden. Deze vind je
boven in de tabel onder Firmware / Software.
Stop het bestand resource_3410.bin in de map van het update
tooltje. (vervang het oude bestand) De Firmware heeft altijd deze naam,
dit heeft niks met de versie te maken.
Start het Update Tooltje: Start -> Program -> EXATELECOM i-BEAD
100 Multi Player -> Update i-BEAD100
Druk het knopje play/pause goed in en sluit de iBead aan op de pc.
Houd het knopje hierna nogsteeds ingedrukt totdat het FW tooltje aangeeft
dat de I-Bead in recovery mode staat. (Wanneer
de pc de iBead herkent als Opslag-Device, probeer dit dan opnieuw totdat de iBead niet meer
herkend wordt door het systeem.)
Voor het updaten kan je kiezen om Quick Download uit te vinken.
Hierbij worden alle bestanden van de I-Bead verwijderd. Deze manier is
echter aan te bevelen als je van versienummer veranderd. Anders is het
mogelijk dat de I-Bead niet correct functioneert of zelfs niet meer
bruikbaar is.
(als je de I-Bead van dezelfde versie FW wilt voorzien maar met
bijvoorbeeld andere logootjes kan je Quick Download wel gebruiken.
hmz ik hou dat ding halve minuut in (ongeveer) maar da schermpie blijft staan.. dr staat trouwens bij start ook niequote:Om de nieuwe Firmware op je I-Bead te krijgen dien je ten eerste te beschikken oven een Upgrade tooltje. Deze vind je op de I-Bead CD maar een
betere versie vind je hier.
Vervolgens dien je de nieuwste Firmware te downloaden. Deze vind je
boven in de tabel onder Firmware / Software.
Stop het bestand resource_3410.bin in de map van het update
tooltje. (vervang het oude bestand) De Firmware heeft altijd deze naam,
dit heeft niks met de versie te maken.
Start het Update Tooltje: Start -> Program -> EXATELECOM i-BEAD
Druk het knopje play/pause goed in en sluit de iBead aan op de pc.
Houd het knopje hierna nogsteeds ingedrukt totdat het FW tooltje aangeeft
dat de I-Bead in recovery mode staat. (Wanneer
de pc de iBead herkent als Opslag-Device, probeer dit dan opnieuw totdat de iBead niet meer
herkend wordt door het systeem.)
Voor het updaten kan je kiezen om Quick Download uit te vinken.
Hierbij worden alle bestanden van de I-Bead verwijderd. Deze manier is
echter aan te bevelen als je van versienummer veranderd. Anders is het
mogelijk dat de I-Bead niet correct functioneert of zelfs niet meer
bruikbaar is.
(als je de I-Bead van dezelfde versie FW wilt voorzien maar met
bijvoorbeeld andere logootjes kan je Quick Download wel gebruiken.
maar: start -> program files -> exatelecom i-bead 100 multi player -> 'ibead 100 firmware download' klopt dat wel?quote:Start het Update Tooltje: Start -> Program -> EXATELECOM i-BEAD
Wanneer heb jij hem dan bij mp3spelers.nl besteld? Ik heb hem namelijk gister besteld en heb er niet echt zin in om nog dagen te moeten wachten.quote:mr_star schreef op 18 June 2003 @ 16:10:
[...]
dat zou blijkbaar moeten werkenbtw heb jij je ibead in de namiddag aangekregen? en was dat via de post of een koerierdienst? Ik zit namelijk nog altijd vol hoop te wachten dat ik mijn ibead vandaag aankrijg, maar ik vind dat het laat begint te worden
The Fish wijzigde dit bericht 18-06-2003 17:26 (17%)
reactie quote: (quote:quote:
--------------------------------------------------------------------------------
mr_star schreef op 18 June 2003 @ 16:10:
[...]
dat zou blijkbaar moeten werken btw heb jij je ibead in de namiddag aangekregen? en was dat via de post of een koerierdienst? Ik zit namelijk nog altijd vol hoop te wachten dat ik mijn ibead vandaag aankrijg, maar ik vind dat het laat begint te worden
--------------------------------------------------------------------------------
quote:ik kreeg em om 3 uur, gewoon van tgp-post.. maar zolaat komt bij ons de post atlijd dus.. had em btw maandag besteld:D
Maandagmiddag heb ik hem besteld. Eigenlijk al vroeger, maar ze hadden blijkbaar mijn bestelling niet doorgekregen.quote:The Fish schreef op 18 June 2003 @ 17:22:
[...]
Wanneer heb jij hem dan bij mp3spelers.nl besteld? Ik heb hem namelijk gister besteld en heb er niet echt zin in om nog dagen te moeten wachten.
alleen het firmware-update progje ziet hem niet? windows komt met de melding "nieuwe hardware: RECOVERY DEVICE" en niet als massa-medium schijf. (dit door de play-knop in te houden zoals in de handleiding staat)
maar het update-programma blijft aangeven dat ik hem in recovery-mode moet zetten?
And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee.
Wel play knopje ingehouden (+ 10 sec) en dan pas aangesloten?quote:3Dioot schreef op 18 juni 2003 @ 17:46:
vandaag binnen gehad, echt een vet ding, alles werkt, nummers erop gezet etc.
alleen het firmware-update progje ziet hem niet? windows komt met de melding "nieuwe hardware: RECOVERY DEVICE" en niet als massa-medium schijf. (dit door de play-knop in te houden zoals in de handleiding staat)
maar het update-programma blijft aangeven dat ik hem in recovery-mode moet zetten?
Zullen we ophouden met die posts van; ik heb hem nu besteld, ik heb hem net gekregen echt onwijs tof enz enz.
Reg. datum: 12 oktober 2000
ja, het is toch 'play' indrukken, aansluiten, ingedrukt houden tot ie em "herkent"?quote:HIDMAN-X schreef op 18 June 2003 @ 18:26:
[...]
Wel play knopje ingehouden (+ 10 sec) en dan pas aangesloten?
offtopic:
Zullen we ophouden met die posts van; ik heb hem nu besteld, ik heb hem net gekregen echt onwijs tof enz enz.
And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee.
Jah dat zou moeten lukken.quote:3Dioot schreef op 18 juni 2003 @ 19:19:
[...]
ja, het is toch 'play' indrukken, aansluiten, ingedrukt houden tot ie em "herkent"?
Ff stap voor stap:
1. firmware update proggie starten
2. play knop indrukken voor 10 sec. i bead gaat aan uit aan uit en dan zijn de 10 sec ongeveer voorbij en sluit je hem aan.
3. play knop in blijfen houden tot het balkje gaat lopen en het proggie hem dus herkend
4. that's it, updaten die handel
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 42 43 44 45 last
Dit topic is gesloten.