Hoofdcategorieën
Topicacties

[MP3 Speler] I-Bead 100, Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 42 43 44 45 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 05 oktober 2001

quote:
Barrytje schreef op 12 June 2003 @ 22:01:
En een programma om veel mp3-tjes tegelijk om te zetten naar WMA, is dat er ook? Scheelt namelijk nogal wat aan ruimte. Ik heb nou wel een mp3-cdspeler, maar zoiets is ook wel vet. Dit is misschien wel iets (ik heb maar een Lenoxx, dus al heel oud). Dat converten zou wel fijn zijn. Die firmwares zijn wel beter, hoor je eerst fouten en begin je beetje te twijfelen, zie je daarna dat bijna alles verbeterd is :)
http://www.dbpoweramp.com/dmc.htm

Dit is ook wel goed proggie voor mp3 -> wma (en andersom) is geloof ik nog freeware ook

Een vergissing is menselijk maar om er een puinhoop van te maken heb je een computer nodig (met mij erachter)

Reg. datum: 06 augustus 2002

quote:
_carl schreef op 13 June 2003 @ 22:09:
Ik had hem al even gedownload en is wel leuk! :) Dat begin is wel nogal kort dus daar zie je niet veel van, maar ik ga het er toch op laten staan voor het konijntje! :D Leuk gedaan euhm.. Maxonic? :)
Jep, _/-\o_ to Maxonic voor het konijntje, alleen de andere veranderingen zijn allemaal made by me...

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Reg. datum: 11 juni 2003

topicstarter hier is nog ff een review (met filmpje) voor in de faq:

http://www.pcdreams.nu/reviews/mp3-100.php

dimon wijzigde dit bericht 14-06-2003 11:11 (91%)

Reg. datum: 12 september 2000

quote:
alleen de andere veranderingen zijn allemaal made by me...
Ja, ziet er leuk uit.
Als je wilt kan ik ze wel onder jou naam in de volgende ILogoEd krijgen.
quote:
topicstarter hier is nog ff een review (met filmpje) voor in de faq:
Ah, kijk.. Ook eens een FAQ over de JOS...
Conclusie: Hardwarematig maakt het niet veel uit.
Tnx!

edit: Over ILogoEd gesproken.
Er is een nieuwe versie uit met qua uiterlijk niet veel grote veranderingen.
Echter, de maker claimt dat hij nou zo'n beetje alle FW versies aan moet kunnen.
http://ibead.co.kr/bbs/vi...m&desc=asc&no=680

Maxonic wijzigde dit bericht 14-06-2003 12:49 (32%)

Mi estas lernanto Esperanto

Reg. datum: 12 oktober 2002

Weet er iemand een fm-instel-programmatje (dus voor u radioposten via pc aan te passen) dat werkt met de 3.220patched? Want dat franse 'ultime' of die config werken beide niet...
Allez, die config kan ik wel aanpassen en opslaan, maar dan start men ibead niet meer.. :s

Thanks

Reg. datum: 18 maart 2003

Ze slapen daar de laatste twee dagen precies bij mp3spelers.nl. Krijg je normaal een bevestigingsmail aan, als je een bestelling doet onder rembours?

Reg. datum: 11 juni 2003

quote:
mr_star schreef op 14 juni 2003 @ 14:41:
Ze slapen daar de laatste twee dagen precies bij mp3spelers.nl. Krijg je normaal een bevestigingsmail aan, als je een bestelling doet onder rembours?
als het goed is wel...heb je met tweak korting besteld?

Reg. datum: 11 februari 2000

quote:
_carl schreef op 14 June 2003 @ 13:11:
Weet er iemand een fm-instel-programmatje (dus voor u radioposten via pc aan te passen) dat werkt met de 3.220patched? Want dat franse 'ultime' of die config werken beide niet...
Allez, die config kan ik wel aanpassen en opslaan, maar dan start men ibead niet meer.. :s

Thanks
Dan hebben ze het formaat van de config file weer aangepast. Ik heb al eerder een programma van een fransman gepatched voor 3.141 Ik kan dat wel weer doen voor 3.220, maar daar heb ik pas woensdag tijd voor :/

quote:
_dude_ schreef op 14 June 2003 @ 15:06:
[...]

als het goed is wel...heb je met tweak korting besteld?
natuurlijk met tweakkorting :) ik heb toch nog altijd geen antwoord... Gisterenmiddag heb ik hem besteld.

mr_star wijzigde dit bericht 14-06-2003 15:48 (3%)

WW
Reg. datum: 05 mei 2003

quote:
mr_star schreef op 14 June 2003 @ 15:47:
[...]

natuurlijk met tweakkorting :) ik heb toch nog altijd geen antwoord... Gisterenmiddag heb ik hem besteld.
Ik heb de mijne woensdag besteld, ook nog geen reactie.. Ochja, als ik hem maar snel heb :P

Reg. datum: 11 mei 2003

Vreemd, ik heb 'm vrijdag besteld en kreeg de zelfde middag antwoord.

Ik kan niet wachten :9

quote:
Maxonic schreef op 14 juni 2003 @ 12:44:
[...]

Ja, ziet er leuk uit.
Als je wilt kan ik ze wel onder jou naam in de volgende ILogoEd krijgen.

[...]

Ah, kijk.. Ook eens een FAQ over de JOS...
Conclusie: Hardwarematig maakt het niet veel uit.
Tnx!

edit: Over ILogoEd gesproken.
Er is een nieuwe versie uit met qua uiterlijk niet veel grote veranderingen.
Echter, de maker claimt dat hij nou zo'n beetje alle FW versies aan moet kunnen.
http://ibead.co.kr/bbs/vi...m&desc=asc&no=680
Is prima, hoe werkt trouwens dat ILogoEd? Want als ik dat "ilogoed_1007.rar" uitgepakt heb, en ik wil het starten krijg ik een foutmelding...

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Wanna see my batteries?

De mijne had ik dinsdagavond besteld, en TPG kwam hem vandaag langsbrengen ;)
Heeel erg geil dingetje.

De handleiding is trouwens wel in erg brak engels geschreven, echt grappig :D

Ik ga eens kijken of ik verschil hoor na converteren van MP3 -> WMA.
Ik heb de MX400 dopjes, en alles klinkt met MP3's echt super.. het enige nadeel is dat brakke MP3's ook gelijk heel erg brak klinken. Blij dat ik nagenoeg alleen maar goede kwaliteit zut heb.

Welke versie van WMA kan de iBead eigenlijk lezen? Kan hij WMA9 lezen?

QuarK wijzigde dit bericht 14-06-2003 19:50 (10%)

"I Shall Kill You.. With Death!" || Vaneras - "CloS will not be removed, now stop trolling and learn to adapt!."

* Caesartje heeft een AMD f/w in mekaar geprutst ;)
'k moet nog wat aan t boot animatietje doen, maar t ziet dr al best leuk uit ;)

English 3.220 patched, AMD versie rev.1:

ftp://got:ibead@caesartje.demon.nl/AMD_3.220p_eng.rar

//Edit: NeoGames.nl: als je je f/w nog ergens kwijt wilt mag je m wel ff bij de mijne mikken als je wil... contact me in dat geval...

Caesartje wijzigde dit bericht 14-06-2003 23:48 (36%)

Ik kreeg een mailtje terug waarin ze zeiden dat ze geen bestelling van mij hadden ontvangen???? Ik heb het nog eens nagekeken, en die mail staat wel degelijk in mijn 'sent items' aan de juiste bestemmeling. Dus moet er daar toch wel iets mis gelopen zijn bij mp3cpelers.nl.

quote:
Caesartje schreef op 14 June 2003 @ 23:39:
* Caesartje heeft een AMD f/w in mekaar geprutst ;)
'k moet nog wat aan t boot animatietje doen, maar t ziet dr al best leuk uit ;)

English 3.220 patched, AMD versie rev.1:

ftp://got:ibead@caesartje.demon.nl/AMD_3.220p_eng.rar

//Edit: NeoGames.nl: als je je f/w nog ergens kwijt wilt mag je m wel ff bij de mijne mikken als je wil... contact me in dat geval...
Ik zal hem om 02:00 AM er ff opzetten want dan is me I-Bead klaar met laden 8) ... en add me maar ff op MSN @ neothefox@hotmail.com

WW
Reg. datum: 05 mei 2003

quote:
Garyu schreef op 14 June 2003 @ 16:18:
[...]

Ik heb de mijne woensdag besteld, ook nog geen reactie.. Ochja, als ik hem maar snel heb :P
Nouja, ik heb vanmiddag een emailtje gestuurd om te vragen naar de status van mijn bestelling, en wanneer zij verwachtten dat ik hem zou ontvangen (beetje pushen he ;)). Kreeg gelijk vanavond, zaterdagavond wel te verstaan, een mailtje terug dat ze m'n geld ontvangen hebben en dat ie maandag opgestuurd wordt! Vanaf komende dinsdag dus genieten van mn eigenste I-Bead!

Complimenten voor Mp3cdspeler:
quote:
Hallo Arjan

Normaal gezien krijg je een automatische order bevestiging ,maar omdat u via
Tweakers korting besteld krijgt u deze niet .U ontvangt namelijk van ons
persoonlijk de email met bestelformulier Wel krijgt u een email dat uw
betaling bij ons binnen is gekomen ,maar u bent nu net iets sneller als dat
wij de betaling ontvangen hebben ;-) Maar alles is inorde We hebben uw
betaling zojuist ontvangen en de speler staat gereed voor vetrek voor
aanstaande maandag Dan wordt het pakketje dinsdag bij u bezorgd

Alvast veel plezier met de speler en een Fijn weekend

Met vriendelijke groet,
Heleen

Garyu wijzigde dit bericht 15-06-2003 00:22 (35%)

Ik vind Mp3cdspeler.nl ook wel ok, ik heb trouwens ook nog wel een 3.220P EN F/W liggen met een Unreal logo tijdens het opstarten, uiteraard zelf gemaakt :)

En Caesar die AWM F/W is wel mooi ja, alleen een bewegend logo als startup zou nog net ff leuker zijn...

NLuna wijzigde dit bericht 15-06-2003 00:33 (26%)

Reg. datum: 28 januari 2003

nou, ik heb hem besteld via de tweakers-aanbieding; als het goed is komt hij vrijdag..... :p

And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee.

quote:
NeoGames.nl schreef op 15 June 2003 @ 00:32:
Ik vind Mp3cdspeler.nl ook wel ok, ik heb trouwens ook nog wel een 3.220P EN F/W liggen met een Unreal logo tijdens het opstarten, uiteraard zelf gemaakt :)

En Caesar die AWM F/W is wel mooi ja, alleen een bewegend logo als startup zou nog net ff leuker zijn...
I know, maar daar was ik gisteren net even te lui voor ;) Zoals beloofd zal ik vandaag wel ff verder prutsen... ik heb al wat idee'tjes :Y)

//Edit:

Rev.2 is nu te downloaden :)

ftp://got:ibead@caesartje.demon.nl/AMD_3.220p_eng_rev2.rar

Het startup logo is nu ook geanimeerd en ook het play icoontje is AMD based ;) :D

//Update: ik heb "TOTAL" en "FREE" bij de boot veranderd in "Total" en "Free",
vond ik wat discreter ;)

Caesartje wijzigde dit bericht 15-06-2003 13:24 (36%)

quote:
Caesartje schreef op 15 June 2003 @ 11:06:
[...]

I know, maar daar was ik gisteren net even te lui voor ;) Zoals beloofd zal ik vandaag wel ff verder prutsen... ik heb al wat idee'tjes :Y)

//Edit:

Rev.2 is nu te downloaden :)

ftp://got:ibead@caesartje.demon.nl/AMD_3.220p_eng_rev2.rar

Het startup logo is nu ook geanimeerd en ook het play icoontje is AMD based ;) :D
Nice indeed! die F/W, erg leuk gedaan... _/-\o_ als iedereen nou ff dat soort F/W ging maken, ik zal vanavond ook wel ff nieuwe F/W plaatsen als ik tijd heb.

Wat gifjes van animaties gebruikt in bovenstaande f/w:

Startup:
http://caesartje.demon.nl/ibead/images/startup.gif

Shutdown:
http://caesartje.demon.nl/ibead/images/shutdown.gif

Play icoontje:
http://caesartje.demon.nl/ibead/images/play.gif

Ik overweeg voor de shutdown de 2 delen van het logo naar de zijkanten te laten vliegen, ipv wat t nu is dus (steeds kleiner worden). Wat denken jullie?

bastards...
Reg. datum: 15 augustus 2002

Zou het misschien een idee zijn om alle logo's ed onder te brengen op één page?

Met overzichs gifjes ed.

Op die manier kan je mogelijk gewoon de logo's kiezen die je gaaf vind, en daar een eigen combo mee maken. Moet er natuurlijk wel toestemming van de makers zijn.

nothing special

Reg. datum: 15 juni 2003

Ik ga de ibead 100 ook kopen denk ik, ik ga hem zo bestellen.. Niemand tegen? :P (of andere spelers? denk et niet hé, als ik zo het forum heb gelezen..)

Alleen wil ik ook graag de (reis)lader erbij hebben, maar kan ik die ook kopen samen met de speler (wil natuurlijk wel graag die tweakers-korting hé ;) ) Of kan ik ze ook los bestellen bij mp3spelers.nl? Ze reageren nu namelijk nie op me emailtje (tsja.. zondag..)
dus..

H3iN914 wijzigde dit bericht 15-06-2003 15:09 (48%)
Reden: dr moest ff wat bij :P

Reg. datum: 05 oktober 2001

quote:
H3iN schreef op 15 juni 2003 @ 14:34:
Ik ga de ibead 100 ook kopen denk ik, ik ga hem zo bestellen.. Niemand tegen? :P (of andere spelers? denk et niet hé, als ik zo het forum heb gelezen..)

Alleen wil ik ook graag de (reis)lader erbij hebben, maar kan ik die ook kopen samen met de speler (wil natuurlijk wel graag die tweakers-korting hé ;) ) Of kan ik ze ook los bestellen bij mp3spelers.nl? Ze reageren nu namelijk nie op me emailtje (tsja.. zondag..)
dus..
Wanneer je aangeeft in je email dat je gebruik wilt maken van die tweak korting krijg je een mailtje met als attachment het bestel formulier. Op dat bestelformulier kan je aangeven welke accessoires je erbij wilt bestellen

Een vergissing is menselijk maar om er een puinhoop van te maken heb je een computer nodig (met mij erachter)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 42 43 44 45 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: