Reg. datum: 12 september 2000
Ik heb niet goed gekeken
Terwijl hij mij gisteren in een mailtje beloofde dat hij met de EN talige versie zou werken.quote:Use v1.005 for Previous firmwares. v1.007 is for the Korean 3.220 & 3.220P Firmwares only
Naja, als je wilt kan je dan nog altijd met de Resource Editor de logo's aanpassen. Die vind je ook ergen hier boven.
edit: kreeg net mail...
quote:Sander, next minor version has just been posted to ibead plaza. I am going to start work looking at the version with other graphical support, going to take a little while to get everything the way I am thinking.
Jason
Maxonic wijzigde dit bericht 11-06-2003 17:44 (31%)
Mi estas lernanto Esperanto
Reg. datum: 05 oktober 2000
Heeft iemand een suggestie voor een oplossing???
Alvast bedankt!
bij mij werkt het gewoon hoor, heb alleen niet grprobeerd te updaten naar men iBead omdat ik ze niet mooi vindquote:Maxonic schreef op 11 juni 2003 @ 15:23:
He bah..
Ik heb niet goed gekeken
[...]
Terwijl hij mij gisteren in een mailtje beloofde dat hij met de EN talige versie zou werken.
Naja, als je wilt kan je dan nog altijd met de Resource Editor de logo's aanpassen. Die vind je ook ergen hier boven.
| specs | homepage | V3 (ut clan) |
Reg. datum: 05 juni 2003
wil graag weten of iemand de i-bead/jos onlangs ook bij mmport.nl heeft besteld en hoe dit is verlopen....
ow jah en ben er nu ook nog niet helemaal over uit of er de Jens Of Sweden nu anders is dan de I-Bead of niet (behalve het naamplaatje), misschien dat iemand er meer van weet. vraag me trouwens ook af of het standaard logotje dan ook is aangepast en of de firmware voor de rest hetzelfde is...
Reg. datum: 03 januari 2003
Ik heb mijn ibead gekocht voor het hardlopen en hij bevalt tot nu toe prima. Behalve die orginele koptelefoon maar dat had ik hier al gehoort. Dus wat had ik gedaan sennheiser oordopjes erbij besteld.
Nu ben ik vandaag met die dingen hard gaan lopen en vielen die dopjes iedere keer uit mijn oor
Dit is behoorlijk irritant! Kan iemand mij oordopjes aanbevelen die gewoon goed in je oren blijven zitten?
Alvast bedankt!
Zitten bij mij goed en geven een goede bas
Reg. datum: 10 juni 2003
Maar wat een apparaatje zeg! Als dit geen hoog gadget-gehalte heeft... ik ben er errug blij mee...
btw: f/w was 3.141, dus de laatste geloof ik! whoei!
Reg. datum: 13 oktober 2001
Heb zaterdag mijn I-Bead ontvangen van mp3speler.nl alleen was de MX400 er niet bij aanwezig maar wel een hoesje. Na een mailtje bleek dat ik morgen mijn MX400 krijg en dat het hoesje erbij zat omdat ik op me oordopjes moest wachten! Dus hoesje helemaal gratis gekregen
rewind. wijzigde dit bericht 11-06-2003 18:07 (6%)
Reg. datum: 11 juni 2003
DuHquote:_dude_ schreef op 11 June 2003 @ 18:19:
weet iemand misschien of die grote koptelefoons meer stroom verbruiken dan kleine oordopjes?
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Reg. datum: 03 oktober 2001
Dit had ik ook. In I-bead deel 1 staat een procedure die hiervoor werkt. Zoiets van USB driver uninstallen, resetknop en play indrukken, resetknop loslaten en play nog 10 seconden inhouden. NIeuwe firmware installeren (let op de juiste lokatie van de firmwarebestanden) en dan formateren. Bij formateren op '" intern"zetten (niet op een x-schijf). Indien je geen "intern"hebt staan nog een keer tot het wel lukt.quote:Roffel schreef op 11 June 2003 @ 15:56:
Ik heb momenteel 3.141. Nou wilde ik de nieuwe versie erop zetten, maar eerst ff formatteren. Dus knopje ingedrukt houden en in de usb port. Ging netjes in recovery mode, geformatteerd. Daarna netjes afgesloten in Windows. Vervolgens wilde ik de firmware gaan updaten (heb dat al een paar keer gedaan) maar als ik nu de aan en uit knop ingedrukt houd, blijft-ie aan en uit gaan. Voorheen ging alleen ff de backlight branden, maar ging-ie niet aan. Dat gebeurt nu dus wel en daardoor kan ik hem niet meer in recovery mode krijgen.
Heeft iemand een suggestie voor een oplossing???
Alvast bedankt!
Ik had hetzelfde probleem:quote:JayBigfoot schreef op 11 June 2003 @ 19:29:
[...]
Dit had ik ook. In I-bead deel 1 staat een procedure die hiervoor werkt. Zoiets van USB driver uninstallen, resetknop en play indrukken, resetknop loslaten en play nog 10 seconden inhouden. NIeuwe firmware installeren (let op de juiste lokatie van de firmwarebestanden) en dan formateren. Bij formateren op '" intern"zetten (niet op een x-schijf). Indien je geen "intern"hebt staan nog een keer tot het wel lukt.
IN ENGLISH:
Since a few players seem to have locked themselves when the user haven't used "secure unmount", here's a solution to the problem:
If your unit has locked itself so that it won't start, or just start for a second and then turn off again, here's what to do:
1. Start by plugging the unit into the USB-port so that Windows discovers it.
2. Go to the Device Manager (think it's named like that) at the Control Panel, then System. Uninstall USB Masstorage Device.
3. Go to debugmode by holding the resetbutton, then press the playbutton and hold both. Release the resetbutton, but continue holding the playbutton for 10 seconds. When 10 seconds have passed, release the playbutton.
4. Update your firmware (remember to de-check "Quick Download")
5. Go to debugmode and use the formattingprogram. When you enter the program be sure that the memory type is "Internal" and that no device-letter is there. If a deviceletter is there, try going into debugmode once again. (If "Internal" doesn't show up but a device-letter does, you can format, but we don't recommend you to.)
Translated by ZaInT (somewhat tired)
dimon wijzigde dit bericht 11-06-2003 20:25 (11%)
Heel handig, goed gedaan op mede mijn aanvraag links erbij.
Maar kan het niet mogelijk zijn om net als bij media player en winamp zo`n bewegend beeld erin te zetten die op de muziek reageert??
Of bijv. hele kort animaties d.m.v. een aparte menu keuze, die is gemaakt bij een update???
Zou echt vet stoer zijn, want het apparaat kan al heel veel aan, nu nog plaatsjes van juiste pixel grootte en korte ani`s.
Ideetje of niet???
XP2400+/8RDA+/512MBDDR400CORSAIR/ATI9500PRO128MB/480W/Termaltake Xaser II ALU/FD HD60G DVD en nog een CD-RW(plextor), ow ja dan ook nog mijn andere XP1800 sys
want standaard is het deze : 
Maar wat meer en betere graphics zouden idd wel welkom zijn...
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Ik heb btw een faqje in de Firstpost erbij gezet om herhaling van vragen te voorkomen (zoals hierboven al gebeurde
edit: Ik heb btw nog een vraagje:
Is de output van de I-Bead nou 5 + 5 mW of 7 + 7 mW
In de handleiding staat nl. 7 + 7 maar de verpakking zegt 5 + 5
Maxonic wijzigde dit bericht 11-06-2003 22:25 (27%)
Maak nog eens wat meer op die nijntje lijkende icoontjes, zou leuk zijnquote:Maxonic schreef op 11 June 2003 @ 22:07:
Heej nijntje, das mijn mijn eerste probeersel, heeft ook maar 2 frames maar ziet er toch gaaf uit al zeg ik het zelf
Ik heb btw een faqje in de Firstpost erbij gezet om herhaling van vragen te voorkomen (zoals hierboven al gebeurde) Ik kan hem helaas niet langer maken, ik zit nog 3 bytes onder het maximum
http://www.tweakers.net/pricewatch/55742quote:Waar vind ik een losse FM-Transmitter?
leuke faq overigens
dimon wijzigde dit bericht 11-06-2003 23:18 (11%)
Reg. datum: 21 mei 2000
Volgens mij beiden, de één als piek bereik en de andere als maximum gemiddelde (of zoiets).quote:Maxonic schreef op 11 June 2003 @ 22:07:
waarschijnlijk hebben ze op school bij SYSTEEMBEHEER - SERVICES óf de 'plug and play' uitgeschakeld óf de 'verwisselbare opslag'. ik weet niet of je op school beperkingen hebt maar ga gewoon naar configuratiescherm-systeembeheer-services en dan gewoon ff kijken bij 'verwisselbare opslag' en 'plug and play' en misschien vind je andere boeiende dingen.quote:Jaromir schreef op 11 June 2003 @ 23:51:
ik wilde de ibead op school (win2k) gebruiken, maar het lichtje van de ibead ging en aan en uit, maar steeds geen extra drive in windows verkennerheb em op music player en op mass storage device geprobeerd, beiden geen effect
(ps uitschakelen doe je door op de service te d.klikken en dan in het uischuifvenster 'uitschakeln' selecteren)
Je bedoeld denk ik wat ik gisteren vroeg: [url=]V3.220 :Y)[/url]quote:Jaromir schreef op 11 June 2003 @ 23:33:
iemand die nederlandse versie al geprobeerd?
Dat is geen NL versie maar een versie met wat aangespaste menuus (en namen voor radio stations)
Als je het zou willen proberen heel graag. Ben benieuwd naar reacties.
Je vroeg ook of de naam resource_3410.bin iets met de versie te maken had. Dit is niet het geval, alle firmwareupdates krijgen deze naam.
Maargoed, als iemand een blik wilt werpen, vielen dank!
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 42 43 44 45 last
Dit topic is gesloten.