www.partypeepz.nl
Je zou ook een street-style koptelefoon kunnen kopen, die hang je gewoon om je nek als je m uit hebt staan. Heb je zeker betere bassen uit.
Heb zelf een setje sony mdr-ED268 dopjes trouwens, die hebben hetzelfde bas systeem van de ED238 van de user onder mij maar hebben een iets beter bereik en een andere behuizing. Die van mij zitten met een flexibele verbinding op stokjes, de ED238 is gewoon massief plastic en geeft dus niet mee. Heb zelf 2 setjes ED238 versleten, die bevielen ook prima trouwens maar wilde nu iets meer flexibiliteit (systeem is hetzelfde als op de 888 doppen, die heeft alleen een nog beter bereik en geen baspuntes)
Sick Nick wijzigde dit bericht 26-05-2003 23:05 (49%)
Systeem/SSD | Acer 3810T/SU9400/SSD | Vaio P/SSD | Touch HD | SLK 230 Kompressor
Canon 40D | Canon 17-40 F/4.0L | Sigma 30 F/1.4 | Canon 70-200 F/4.0L | Metz 44AF-4C | Canon Ixus 100 IS
Reg. datum: 19 juni 2001
ik moet zelf zeggen dat ik het ZEER fijne oordopjes vind, ze zitten lekker in je oor, geven een zeer goed geluid.
prijs is ook niet te slecht vind ik zelf ¤30 heb ik ervoor betaald.
X360 Live ID: Vivacio
Dan nog iets wat ik me opeens bedenk. Heeft iemand een oplossing voor het overgebleven snoer. Als ik die dingen in mijn oren heb, heb ik een snoer tot mijn knieen hangen, ik stop het dan altijd terug in mijn broekzak, maar dit is een irritante oplossing.
itsontoday wijzigde dit bericht 26-05-2003 23:08 (60%)
www.partypeepz.nl
Reg. datum: 31 oktober 2001
Andere oplossing: pak een paperclip en rek hem een beetje uit. Klem hier het overtollige snoer tussen. Rek hem alsjeblieft wel uit, anders krijg je knikken in je snoer en dat is het laatste wat je wil.
Systeem/SSD | Acer 3810T/SU9400/SSD | Vaio P/SSD | Touch HD | SLK 230 Kompressor
Canon 40D | Canon 17-40 F/4.0L | Sigma 30 F/1.4 | Canon 70-200 F/4.0L | Metz 44AF-4C | Canon Ixus 100 IS
www.partypeepz.nl
Dit zijn goeie doppen.. Echt hele fijne

En past in IEDER oor
RammY wijzigde dit bericht 26-05-2003 23:19 (109%)
Weg met die specs :) DJ RammY's ShoutServ doe maar klikken om te luisteren dan :)
Wanbeleid is ook beleid.
Kosten die?quote:RammY schreef op 26 May 2003 @ 23:17:
Sony MDR-EX70LP
[afbeelding]
En past in IEDER oor
www.partypeepz.nl
RammY wijzigde dit bericht 26-05-2003 23:28 (3%)
Weg met die specs :) DJ RammY's ShoutServ doe maar klikken om te luisteren dan :)
Heb zelf MX400. Subliem
Read error: 54 (Connection reset by peer). One day I will find that peer and reset his connection.
quote:
Ik heb ze zelf ook echt top oordoppies!!
goede kwaliteit, goede prijs en ze zitten goed
aanrader dus
Ahn`Qiraj - lvl 70 shadowpriest, 54 druid -
You can't have everything. Where would you put it?
Voor de rest prima dingen
quote:RammY schreef op 26 May 2003 @ 23:17:
Sony MDR-EX70LP
[afbeelding]
En past in IEDER oor
Ze passen inderdaad in ieder oor. Beter nog je voelt niet dat je ze in hebt. Comfort is dus top.
Het geluid; omdat het een gesloten systeem is klinkt het snel dof met veel bas.
Dit heeft zo zn voor en nadelen.
pre's
- Geen geluiden van buitenaf.
- echt diepe bassen
- Muziek hoeft niet zo hard om het goed te horen.
- Niemand anders heeft last van je muziek.
Cons
- Geluid is wat doffer dan bij een open systeem, kun je met je equalizer oplossen. (ik doe de bas altijd een tandje naar beneden)
- Je hoort geen drol met wat er om je heen gebeurt. Praten met iemand als je je doppen nog in hebt werkt niet! (muziek uit) Soms hoor je de trein niet eens komen en dan mis je hem dus....
Verdere pre's.
Geluid vervormd niet.
Geluid is echt goed. Minder ruimtelijk maar wel heel helder (goede onder scheiding van verschillende instrumenten etc..
Perfect comfort dus
Verdere cons.
Geen fatsoenlijke opberhoesje. (bijgeleverde kapje vind ik niks)
Ze zitten diep in je oor, dus moet je ze af en toe goed schoonmaken
Ik heb er 8 maanden geleden ¤42,- bij de BCC voor betaald en ik ben er nog steeds erg blij mee
There's no such thing as a winnable war
Zilver achtig, serienummer geen idee
HELP GoT TO THE TOP
Gij zult met mij uw CD's branden NERO B)
Hoe houdt een netwerkbeheerder zijn conditie op peil op het werk :?
Touwtje springen met een UTP kabel
Reg. datum: 21 februari 2003
RammY schreef op 26 May 2003 @ 23:17:
Sony MDR-EX70LP
[afbeelding]
En past in IEDER oor
Deze kan ik je zeer zeker aanbevelen. Ik heb ze elke dag minstens 2 uur in mn oren en nog nooit geen moment spijt gehad dat ik zoveel geld voor oordopjes heb betaald. Rondom de ¤55. Topper

PHILIPS SBCHE565
Produceren echt een vette bass (vergelijkbaar met die sony groove dingen van een paar jaar geleden) en blijven goed zitten door het uitstulpsel voor in je oor (vind ik zeer fijn zitten)
Zijn voor iets van 12,95 te koop bij o.a. de megapool/ makro.
\_Specs_/ [b]
Ik heb dus bij al dat soort oordoppen de slechte ervaring dat ze uit mijn oren vandaan floepen want pasvorm is ver te zoekenquote:ZiegoM schreef op 27 May 2003 @ 00:24:
Ik heb nu al mn 2e paar van deze:
[afbeelding]
PHILIPS SBCHE565
Produceren echt een vette bass (vergelijkbaar met die sony groove dingen van een paar jaar geleden) en blijven goed zitten door het uitstulpsel voor in je oor (vind ik zeer fijn zitten)
Zijn voor iets van 12,95 te koop bij o.a. de megapool/ makro.
Insert your txt here
www.partypeepz.nl
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.