Die Aero 7 is idd stil als hij op normale stand staat, maar hoe sneller, hoe meer lawaai hij maakt net zoals elke fan. Vergeet niet, door die lucht op een heatsink te blazen heb je ook geluid omdat de aerflow onderbroken wordt.
Wat ik niet kan zien bij die pc van Markuzi is of hij de aluminium of koperen heatsink heeft. De versie met koperen heatsink die men vriend heeft houd zen 2400+ @ 2100 Mhz op een 44°c stressed. maar dan maakt hij idd een pokkelawaai.
quote:
Macabre schreef op 21 mei 2003 @ 22:34:
Verder komt er een Vantec Nexus rheobus in om mijn fannetjes te regelen. Deze komt te zitten waar nu mijn lelijke met traanplaatsticker bedekte cd-writer zit

Om nu over die Vantec te spreken, waarom plaats je niet de Xaser III edition baybus die appart te koop is ? Deze staat helemaal niet mis in een Xaser II.
Bij die Vantecs zijn er wel gevallen bekend dat bij het volledig toedraaien van de knoppen de fans en baybus tegelijk doorbranden. Ikzelf heb dit probleem niet met mijn vantec. Ook is er nu een 3.5" versie (NXP-205) van beschikbaar.
Bij deze producten staat er op de site nadrukkelijk bij dat je er enkel fans met constante rpm op mag aansluiten. Temperatuur en handmatig (enermax ofzo met rpm controllertje) gereglde fans mogen er niet op eengesloten worden.
Ik denk dat dit de oorzaak is van de doorgebrande baybussen.
Voor de rest is die baybus van Vantec echt wel kick ass.