ben ik ff weg ... wat een onzin dit hier allemaal
Nu wordt ik een beetje boos.... 
.
Ik heb sinds de laatste clan-game last van een UT wat hapert
. Ik kan een minuut of drie gewoon spelen, maar daarna lijkt het net of ik een gigantische ping heb, wat niet bevordelijk is voor andere
(laatste keer dat ik @ ut.t.net speelde stond ik derde terwijl ik rond voorlaastste zou moeten eindigen
). Denk dat ik nog een week ofzo nodig heb om dit te fiksen. Zelfs een game lokaal spelen tegen één bot gaat niet goed
.

Wil jij eens zo vriendelijk willen zijn en eens kappen met dit soort replies? Je hebt bijna overal commentaar op (waar ik mij niet aan stoor), maar op een dermate loze manier dat ik gewoon zin heb om jouw te ignoren. Je plaatst alleen maar one-liners die gewoon geen nut hebben in dit topicVerwijderd schreef op 01 mei 2003 @ 22:59:
ben ik ff weg ... wat een onzin dit hier allemaal

Ik heb sinds de laatste clan-game last van een UT wat hapert

Verwijderd
mjah, als jij niet zo "lame" loopt te doen op ecaves en daarna er op geilt om steeds je screenies te posten met hoogste score als je team wint word het gezeur om het "lame" misschien minder.Verwijderd schreef op 01 May 2003 @ 17:00:
[...]
Ahh Grep, je hebt alles zo mooi gezegt.Ik hoop dat dit duidelijk is voor de meeste. Naar mij mening vind ik het ook niet lame, maar idd irritant als je vandaar doodschoten wordt en dat is dus ook de bedoeling.
Het is ook erg frustrerend dat je steeds door dezelfde gefragt wordt. Frustrerend maar niet lame.
Dit is door meeste bekend als lame bij mij,en dit is ook 1 v/d dingen waarvan ik denk dat ut.tweakers.net wat lager niveau zit naar mij mening. (dat vind ik) Omdat er steeds gezeikt word.
en als je team niet wint ook niet weggaan halverwege natuurlijk maar ja ;x
vandaag voor het eerst gespeeld
loop hier al een paar jaartjes rond, maar nooit echt online gespeeld. (wegens 33k6 modem, nu ADSL). toch merk je dat er veel mensen zijn die niets beters te doen hebben. ik ben namelijk alleen maar slachtvoer
wel fun, nieuwe bezigheid gevonden.
als mensen nu denken, ja er was een idioot die slachtvoer speelde, that was me
loop hier al een paar jaartjes rond, maar nooit echt online gespeeld. (wegens 33k6 modem, nu ADSL). toch merk je dat er veel mensen zijn die niets beters te doen hebben. ik ben namelijk alleen maar slachtvoer
wel fun, nieuwe bezigheid gevonden.
als mensen nu denken, ja er was een idioot die slachtvoer speelde, that was me
Was dat maar zo41.6C.6D.61.72 schreef op 01 May 2003 @ 22:30:
7of9 valt nog wel mee,
Gut och gut, alsof jij je niet overal mee bemoeit....... Ik zoek verder geen ruzie maar die post van je net had verder ook weinig inhoud mbt Ut wat nog niet eerder is gezegd.Robin Vreuls schreef op 01 May 2003 @ 23:31:
Je hebt bijna overal commentaar op (waar ik mij niet aan stoor), maar op een dermate loze manier dat ik gewoon zin heb om jouw te ignoren.
deze post heeft ook niet veel met ut te maken though
Verwijderd
ok nu wil ik natuurlijk niet als een zeikerd overkomen, maar sommige mensen weten echt niet hoe ze op een fatsoenlijke manier moeten spelen.
neem bijvoorbeeld... boba_fett
tijdens lms doet hij hard z'n best om zo min mogelijk mensen tegen te komen of handig achter een teleporter te staan om zo mensen leuk te verrassen terwijl hij constant raketten in het rond schiet. tijdens ctf zit hij ook alleen in z'n eigen basis lekker verstopt om maar weer steeds die 5 punten van een flagkill te krijgen \o/. daar win je games mee.
het lijkt wel alsof iedereen tegenwoordig steeds lamer gaat spelen, waardoor het dus duidelijk minder leuk wordt om op t.net te spelen, dus admins, jullie weten wat je te doen staat
tijdens lms doet hij hard z'n best om zo min mogelijk mensen tegen te komen of handig achter een teleporter te staan om zo mensen leuk te verrassen terwijl hij constant raketten in het rond schiet. tijdens ctf zit hij ook alleen in z'n eigen basis lekker verstopt om maar weer steeds die 5 punten van een flagkill te krijgen \o/. daar win je games mee.
het lijkt wel alsof iedereen tegenwoordig steeds lamer gaat spelen, waardoor het dus duidelijk minder leuk wordt om op t.net te spelen, dus admins, jullie weten wat je te doen staat
Verwijderd
Jou was dat dus ook al opgevallen, had hier al een paar post boven al iets over gezegd.Verwijderd schreef op 02 mei 2003 @ 00:48:
ok nu wil ik natuurlijk niet als een zeikerd overkomen, maar sommige mensen weten echt niet hoe ze op een fatsoenlijke manier moeten spelen.
( Zie : [rml]Deeper in "[ UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 7"[/rml] )
/me heeft trouwens al zo'n 4,5 dag niet meer on-line UT gespeeld.
*tril*
*tril*
(Af-kick verschijnselen)
Jawel, je kan toch lezen?Verwijderd schreef op 01 May 2003 @ 22:26:
Je kunt het wel krom vinden, maar ik vind het zo.
En ga nou niet vertellen dat het niveau hoger op ut.tweakers.net is dan op andere servers omdat er regels zijn.
(
Ik reageerde trouwens op Phreak...jij was er per ongeluk met je post tussen gekomen.
Laatste wat ik er nog over zeg: denk dat "we" (alle spelers) het er nooit 100% over eens zullen worden hoe er gespeeld moet worden. Zoveel mensen, zoveel meningen. Daarom: less talking, more fragging!
En Deeper, ik weet nog wel een leuke afkick-kliniek voor je (met leuke verpleegstertjes enzo)
Liever heb ik eigenlijk dat je weer es op de server komt.
Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.
Ik denk dat ik vandaag maar eens een Godlike ga halen op ut.tnet public.
http://www.NUiPhone.nl/
Verwijderd
Succes ! Wie is het wel eens gelukt om godlike te halen op ut.tweakers.net ?Diaboluzzz schreef op 02 mei 2003 @ 11:09:
Ik denk dat ik vandaag maar eens een Godlike ga halen op ut.tnet public.
Verwijderd
mij gister nog en daarvoor ook stuk of 6 keerVerwijderd schreef op 02 May 2003 @ 11:11:
[...]
Succes ! Wie is het wel eens gelukt om godlike te halen op ut.tweakers.net ?
Killing Sprees by Type
Spree Type # of Sprees Total Time (minutes) Total Kills
Killing Spree 683 798.3 4248
Rampage 119 260.1 1353
Dominating 17 51.8 289
Unstoppable 9 35.3 198
Godlike 9 70.6 288
[ Voor 23% gewijzigd door Sponge op 02-05-2003 11:23 ]
Ik gebruik gewoon mijn eigen taktiek met lms, en toevallig is dat niet door als een gek in het midden bij Liandri rond te gaan rennen.Verwijderd schreef op 02 May 2003 @ 00:48:

Enne als je weet dat ik daar rondhang moet je of ergens anders gaan zitten of mij fraggen... sim-pel.

En wat ctf betreft, mijn insta skills zijn de laatste tijd bijzonder brak, tevens heb ik met insta de laatste 4 dagen "lag" als ik wil schieten, dus daardoor raak ik 2x niks.
En als ik gefragt wordt gaat mijn ping ineens ook van 30 naar 140, dus de enigste manier om nog enigzins nuttig te zijn voor mijn team is door in me eigen basis te defenden.
AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme
Verwijderd
leuk pleurt hij hem er 2x op deze ff dele ofzo
misschien een ID een delete message knopje?!?
[ Voor 127% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2003 11:42 ]
Verwijderd
Humz ik zat er ver af met mn '6 ofzo' 

En voor de ongelovige :>: Stats Page of -(No.1=/\/o0b)-

Spree Type # of Sprees Total Time (minutes) Total Kills Killing Spree 897 1,577.0 5556 Rampage 123 388.2 1391 Dominating 30 151.3 496 Unstoppable 7 35.7 147 Godlike 21 211.6 631
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2003 11:41 ]
Verwijderd
OMGVerwijderd schreef op 02 May 2003 @ 11:40:
[...]
Verwijderd
neuj valt mee en dat is nog maar 1 nick ik gebruik zoveel nicks DecapiTato[r] gewoon /\/o0b en andere vage nicks gewoon DeCapiTator ook nogVerwijderd schreef op 02 mei 2003 @ 11:42:
[...]
OMGVolgens mij speel jij ALTIJD UT in je vrije tijd of niet
Verwijderd
Je kan trouwens ook goed sniperenVerwijderd schreef op 02 May 2003 @ 11:44:
[...]
neuj valt mee en dat is nog maar 1 nick ik gebruik zoveel nicks DecapiTato[r] gewoon /\/o0b en andere vage nicks gewoon DeCapiTator ook nogen clanless decap
wanneer dat ook geweest mag wezen..
Mja, je hebt ook 100 uur meer gespeeld dan mijVerwijderd schreef op 02 May 2003 @ 11:40:
[...]
Verwijderd
Soms.. laatste weken (4/5) zuig ik meestal omdat ik moe ben omdat ik net uit bed kom of lang niet geslapen heb
Verwijderd
niet eens een godlike jij mag nergens over mee praten
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2003 11:54 ]
Verwijderd
idd, n00b roelt !Verwijderd schreef op 02 mei 2003 @ 11:54:
[...]
Verwijderd
Ach jah en als we toch bezig zijn: 

damnz hoe doe je dat ie clickable is
naja dan maar zo SShot
Een leuk matchje iLMS Morph
Nog meer of zijn jullie het al zat?!?

damnz hoe doe je dat ie clickable is

Een leuk matchje iLMS Morph
Nog meer of zijn jullie het al zat?!?
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2003 12:07 . Reden: Ken niet klikke :/ ]
Verwijderd
Ook geen godlike en de rest lmfd lees maar quote van mij @ phreakVerwijderd schreef op 02 May 2003 @ 11:57:
http://ut.tweakers.net/stats/Total_Game_Stats/19.html
als we toch bezig zijn
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2003 12:05 . Reden: 'van mij' ]
Verwijderd
Jah, maar ik speel al 3 maanden op ut.tweakers.net + Instagib + Godlike gaat wat moeilijker dan NW + Godlike. Bovendien sux NW voor mij.Verwijderd schreef op 02 May 2003 @ 11:54:
[...]
Verwijderd
mjah, mijn overall eff > jouw overall eff soVerwijderd schreef op 02 mei 2003 @ 12:05:
[...]
Ook geen godlike en de rest lmfd lees maar quote van mij @ phreak
en ik haal geen godlikes omdat ik te aggresief speel
maar goed, om je happy te maken
http://ut.tweakers.net/stats/Total_Game_Stats/2596.html
alsof stats wat zeggen.. Als ik mijn aantal uren doortrek kom ik ook op het aantal van /\/o0b 
Dit gaat trouwens erg richting slowchat
Verwijderd
Ups verkeerde nick doe niet zo verwarrend...41.6C.6D.61.72 schreef op 02 mei 2003 @ 12:12:
alsof stats wat zeggen.. Als ik mijn aantal uren doortrek kom ik ook op het aantal van /\/o0b
en jah is wel weer gezellig
en als je zograag godlike wil moet je gewoon ff een keer snachts ofzo tegen 1 zon bot NW TDM Morph dat kunnen ze niet
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2003 12:16 ]
Verwijderd
mn eff is gewoon laag omdat ik altijd eerst 10x mis schietVerwijderd schreef op 02 May 2003 @ 12:09:
[...]
mjah, mijn overall eff > jouw overall eff so
en ik haal geen godlikes omdat ik te aggresief speel
maar goed, om je happy te maken
http://ut.tweakers.net/stats/Total_Game_Stats/2596.html
marja ik moet pitte hele nacht gewerkt en anders kom ik niet meer aan slapen toe in de komende 36 uren

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2003 12:23 ]
jij hebt 5 killing sprees per uurVerwijderd schreef op 02 mei 2003 @ 11:40:
[...]
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Ik 683 / 74.1 = 9.2 
Ach ja, iedereen weet verder zelf wel wie goed is en wie niet, maar waarmee dit gebeuren begon: Dat gezeur van de pro's tegen de newbies... Kan zo 5 namen noemen die daar eens mee moeten stoppen, het doet de sfeer nooit echt goed tijdens een game ("flak noob lmfd"..)
Ach ja, iedereen weet verder zelf wel wie goed is en wie niet, maar waarmee dit gebeuren begon: Dat gezeur van de pro's tegen de newbies... Kan zo 5 namen noemen die daar eens mee moeten stoppen, het doet de sfeer nooit echt goed tijdens een game ("flak noob lmfd"..)
Verwijderd
of ik nou een instagib mannetje of een NW mannetje ben. ik zou het niet weten.
in het ene level ben ik weer beter met nw , en met ctf-cave ben ik weer beter met instagib.
dus : level indipendent.
in het ene level ben ik weer beter met nw , en met ctf-cave ben ik weer beter met instagib.
dus : level indipendent.
Verwijderd
LoL hoe doe je de volgende suicides????
Pulse Gun 300
Sniper Rifle 27
Double Enforcer 23
Minigun 19
Translocator 3
En wat is Corroded
En special suicide ? <--- (Is nog het meest voorgekomen)
Pulse Gun 300
Sniper Rifle 27
Double Enforcer 23
Minigun 19
Translocator 3
En wat is Corroded
Verwijderd
Ja idd jezelf van kant maken met die wapens is vrij onmogelijk, of je moet snel translocaten om je eigen kogels op te vangenVerwijderd schreef op 02 May 2003 @ 13:07:
Pulse Gun 300
Sniper Rifle 27
Double Enforcer 23
Minigun 19
Translocator 3
En wat is CorrodedEn special suicide ? <--- (Is nog het meest voorgekomen)
Verwijderd
volgens mij is special , dat als je gewoon een afrond inspringt . ik heb die specials ook het meeste . iedereen volgens mij
Verwijderd
Special staat niet bij mij als eerst, ik mol mezelf vaker met de rocket launcherVerwijderd schreef op 02 May 2003 @ 13:18:
volgens mij is special , dat als je gewoon een afrond inspringt . ik heb die specials ook het meeste . iedereen volgens mij
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| Suicide Totals Type Suicides Rocket Launcher 255 Special 227 Burned 100 Corroded 30 Flak Cannon 23 Fell 20 Ripper 17 Shock Rifle 14 Impact Hammer 10 GES Bio Rifle 9 AutoCannon 5 Telefragged 4 Mortared 2 Drowned 1 Crushed 1 Suicided 1 |
Net Deck16, alleen bovenstaan is idd lame, moet ik me dan ookVerwijderd schreef op 01 May 2003 @ 16:28:
[...]
Last Man Standing ( word ik als camper genoemd) terwijl ik de enigste speler bent die met de meeste punten uiteindelijk de winaar is. Ehm.. Wat nog meer?
Tegenwoordig is alles lame![]()
gaan verlagen tot dat niveau? Overigens was je niet de enige hoor, waren sowieso 3-4 die zaten te lamen. Ik moest me dan ook erg inhouden om niet een stel te bannen, maar goed, ik ben redelijk tolerant, maar er is ergens gewoon een grens...
corroded is toch dat je in die groene drek dood gaat?Verwijderd schreef op 02 May 2003 @ 13:07:
Pulse Gun 300
Sniper Rifle 27
Double Enforcer 23
Minigun 19
Translocator 3
Da's slimed
En fallen is als je te pletter valt dus dat is het ook niet.
Corroded = Incinerated misschien?
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Verwijderd
Hmmm nee ik denk het niet,QuestGamer schreef op 02 May 2003 @ 13:35:
[...]
Da's slimed
En fallen is als je te pletter valt dus dat is het ook niet.
Corroded = Incinerated misschien?
Burned is denk eerder Incinerated .
Crushed is dat ene bij healpod][ onder zo een plet ding.
Electified is dat bij (deck16) + (die ene andere map met zo een knop en dat er dan van die laser stralen komen).
Corroded is denk toch dat slimen.
Maar wat is special dan
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2003 13:55 ]
Ik weet niet of het jullie vaak overkomt, maar als ik respawn met LMS dan krijg ik wel s een kogel van m'n eigen sniperrifle in m'n reet omdat ik als een gek sta te klikken dat ik sneller wil respawnenVerwijderd schreef op 02 May 2003 @ 13:07:
Pulse Gun 300
Sniper Rifle 27
Double Enforcer 23
Minigun 19
Translocator 3
Verwijderd
Mja dat zou dan het zelfde zijn met pulse en met mini en met enforcer als je die als primary hebt maar double enforcersrival24 schreef op 02 May 2003 @ 13:58:
[...]
Ik weet niet of het jullie vaak overkomt, maar als ik respawn met LMS dan krijg ik wel s een kogel van m'n eigen sniperrifle in m'n reet omdat ik als een gek sta te klikken dat ik sneller wil respawnen. Het ligt er maar net aan wat je primary weapon is.
mja zo kan je wel een hele tijd door gaan
Verwijderd
Ten eerste: GG vandaarnet + dat dominating41.6C.6D.61.72 schreef op 02 mei 2003 @ 13:30:
[...]
Net Deck16, alleen bovenstaan is idd lame, moet ik me dan ook
gaan verlagen tot dat niveau? Overigens was je niet de enige hoor, waren sowieso 3-4 die zaten te lamen. Ik moest me dan ook erg inhouden om niet een stel te bannen, maar goed, ik ben redelijk tolerant, maar er is ergens gewoon een grens...
OMG, wat is er zo lame aan? Alles wat ik op ut.tweakers.net doet is lame

Ik vond je ook irritant op Morpheus, waar je de heletijd om de hoogste toren stond en iedereen vandat punt neerknalde, maar mij heb je niet horen klagen. Ik heb die aim om jou daarboven neer-te-knallen, het is voor mij ook irritant, maar mij hoor je niet klagen.

Er zijn nog veel mensen die ik lame vind, maar mij hoor je niet klagen.
Verwijderd
Mja ken je de film "the Rock" hoe hoger je sta tov je Nme des te meer kans heb je om hem te fraggen.
Ik schiet rockets op de grond zodat je de kans vergroot je nme te raken
maar als jij daar boven een beetje staat te dansen kan ik niet bij jou poten op de grond schieten heb je dus minder kans iemand te killen. Dat vind ik iig
want ik spem altijd met rockets
Ik schiet rockets op de grond zodat je de kans vergroot je nme te raken
maar als jij daar boven een beetje staat te dansen kan ik niet bij jou poten op de grond schieten heb je dus minder kans iemand te killen. Dat vind ik iig

special is DM-Pressure, depresurized worden (duh)
Verwijderd
Man dat kan niet niemand is zo vaak de depressured; ik hoogstens 10x
en geen 230
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2003 14:34 . Reden: <D^O^M> ]
En daar ga je dus de mist inVerwijderd schreef op 02 May 2003 @ 14:03:
Ik vond je ook irritant op Morpheus, waar je de heletijd om de hoogste toren stond en iedereen vandat punt neerknalde, maar mij heb je niet horen klagen.
kijk, wat campen boeit me niet (ik heb genoeg mee gemaakt), lame vindt ik het ook niet echt, maar het constant doen is gewoon irritant!
Naja, ik moet ook zeggen dat LMS insta Deck met 10 personen ook niet echt een slimme keuze is, dat moet je ook niet willen, snap het sowieso al nooit dat dat gevote wordt. 8 van de 10 weten zeker dat ze never zullen winnen..
Trouwens er is maar weinig wat ik lame vindt in UT hoor, flak e.d. gezeur boeit me ook niet, dat zit gewoon in UT, maar constant campen, dat is wel gewoon een irritante speel manier. ..
Verwijderd
mjah wel droge humor dat je mij er dan ook wel eens van beschuldigd hebt dat ik lame sta te doen op deck daarbovenVerwijderd schreef op 02 mei 2003 @ 14:03:
[...]
Ten eerste: GG vandaarnet + dat dominating![]()
OMG, wat is er zo lame aan? Alles wat ik op ut.tweakers.net doet is lameIk sta daar open, ik camp niet + ik sta tegenover jullie (zoals grep het ook zei) 1vs1 duel, iedereen kan me daar boven zien, dus wat is er zo lame?
Het feit dat je steeds boven staat en mensen op jouw af moeten komen terwijl jij daar lekker klaar ligt, dat is gewoon geen eerlijk gevecht. Bovendien is het moeilijker om van beneden naar boven te schieten omdat je dan alleen de bovenkant van het poppetje ziet en van boven naar beneden zie je de hele player. Bij LMS constant op een plek gaan liggen is gewoon lame, omdat mensen jouw moeten komen halen. En dat van die demo tja, je ligt gewoon constant op die liften met je muis recht op de spawnplekken. Je campt daar gewoon en roept vervolgens dat mensen je lame vinden omdat je de meeste kills hebt, je bent aan het spawnkillen als je dan niet de meeste kills haalt moet je wel zo ranzig slecht zijn (iedereen kan spawners in de rug schieten). Bovendien was dit weer hetzelfde verhaal jij gaat lekker klaar liggen in de gang in mensen mogen op jou afkomen, dat is geen eerlijk gevecht als jij klaar ligt met je wapen en zij om de hoek moeten komen springen als ze eens een keer niet tijdens het spawnen afgemaakt worden.Verwijderd schreef op 02 mei 2003 @ 14:03:
OMG, wat is er zo lame aan?
corroded is inderdaad slimed, maar wordt in de stats dus geregistreerd als corroded
fell is 'left a small crater', ofwel gewoon te pletter vallen
special is bijv in face, morph, peak, dat je er af valt
rest is wel duidelijk
fell is 'left a small crater', ofwel gewoon te pletter vallen
special is bijv in face, morph, peak, dat je er af valt
rest is wel duidelijk
dat spawmkillen is echt iri, ok het gebeurt wel is een keer, maar als je 5x per game (lms) zo word afgemaakt heb je er al gauw geen zin meer in, ik zeg niet dat preakh dat doet, maar iedereen zal hier op moeten letten en iemand eerst de tijd gunnen weg te lopen ofzoAlphega schreef op 02 mei 2003 @ 14:53:
[...]
Het feit dat je steeds boven staat en mensen op jouw af moeten komen terwijl jij daar lekker klaar ligt, dat is gewoon geen eerlijk gevecht. Bovendien is het moeilijker om van beneden naar boven te schieten omdat je dan alleen de bovenkant van het poppetje ziet en van boven naar beneden zie je de hele player. Bij LMS constant op een plek gaan liggen is gewoon lame, omdat mensen jouw moeten komen halen. En dat van die demo tja, je ligt gewoon constant op die liften met je muis recht op de spawnplekken. Je campt daar gewoon en roept vervolgens dat mensen je lame vinden omdat je de meeste kills hebt, je bent aan het spawnkillen als je dan niet de meeste kills haalt moet je wel zo ranzig slecht zijn (iedereen kan spawners in de rug schieten). Bovendien was dit weer hetzelfde verhaal jij gaat lekker klaar liggen in de gang in mensen mogen op jou afkomen, dat is geen eerlijk gevecht als jij klaar ligt met je wapen en zij om de hoek moeten komen springen als ze eens een keer niet tijdens het spawnen afgemaakt worden.
het is nog veel irritanter wanneer je iemand spaart (doe ik altijd tenzij het reflex is <10msDE_Michiel schreef op 02 mei 2003 @ 16:06:
[...]
dat spawmkillen is echt iri, ok het gebeurt wel is een keer, maar als je 5x per game (lms) zo word afgemaakt heb je er al gauw geen zin meer in, ik zeg niet dat preakh dat doet, maar iedereen zal hier op moeten letten en iemand eerst de tijd gunnen weg te lopen ofzo

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Verwijderd
Er bestaat een functie (in UT2003, ook in UT) tegen spawnkillen. Zodra je terug in levend bent heb je 'soort' bescherming. Als iemand jou raakt vlieg je alleen weg, maar jij kan hem wel dood schieten. Alleen duurt het 3 sec. dan kan iedereen jou weer doden.DE_Michiel schreef op 02 May 2003 @ 16:06:
[...]
dat spawmkillen is echt iri, ok het gebeurt wel is een keer, maar als je 5x per game (lms) zo word afgemaakt heb je er al gauw geen zin meer in, ik zeg niet dat preakh dat doet, maar iedereen zal hier op moeten letten en iemand eerst de tijd gunnen weg te lopen ofzo
Killing Spree 340 599.7 2041
Rampage 28 95.6 322
Dominating 14 88.5 240
Unstoppable 5 44.4 106
Godlike 4 28.9 115
600 minuten = 10 uur, 340 sprees
= 34 sprees per uur
meer dan 1 spree per 2 minuten
Rampage 28 95.6 322
Dominating 14 88.5 240
Unstoppable 5 44.4 106
Godlike 4 28.9 115
= 34 sprees per uur
[ Voor 6% gewijzigd door ravenger op 02-05-2003 16:23 ]
We hebben het over de totale tijd dat je gespeeld hebt RavRaVeNgEr schreef op 02 May 2003 @ 16:23:
Rampage 28 95.6 322
Dominating 14 88.5 240
Unstoppable 5 44.4 106
Godlike 4 28.9 115
= 34 sprees per uurmeer dan 1 spree per 2 minuten
Hmm en anders:
Killing Spree 683 798.3 4248
800m / 60m = 13.3 uur
683 sprees / 13.3 = 51
[ Voor 10% gewijzigd door Sponge op 02-05-2003 16:28 ]
oh
dat scheelt nogal dan 
62.3 uur en 340 sprees, 5.5 sprees per uur
ken net
dan is dat andere omgerekend, 34 sprees per 60 min, dus 1 spree duurt bij mij gemiddeld 2 minuten
62.3 uur en 340 sprees, 5.5 sprees per uur
ken net
dan is dat andere omgerekend, 34 sprees per 60 min, dus 1 spree duurt bij mij gemiddeld 2 minuten
ja en weet je waarom die normaliter altijd uitstaat, vooral in TDM, omdat mensen dan niet hoeven te spawnen en zo hun voorsprong kunnen behouden of achterstand niet zien vergroten.Verwijderd schreef op 02 May 2003 @ 16:21:
[...]
Er bestaat een functie (in UT2003, ook in UT) tegen spawnkillen. Zodra je terug in levend bent heb je 'soort' bescherming. Als iemand jou raakt vlieg je alleen weg, maar jij kan hem wel dood schieten. Alleen duurt het 3 sec. dan kan iedereen jou weer doden.
[ Voor 86% gewijzigd door ravenger op 02-05-2003 16:37 ]
Verwijderd
Nee dat bedoelt phreak niet volgens mij; je spawnt wel maar je hebt een soort van spawn protection die na 3/5 seconden verdwijnt. Niet tournament mode zodat je moet klikken als je wilt respawnen dat zou helemaal fraai zijnRaVeNgEr schreef op 02 May 2003 @ 16:28:
[...]
ja en weet je waarom die normaliter altijd uitstaat, vooral in TDM, omdat mensen dan niet hoeven te spawnen en zo hun voorsprong kunnen behouden of achterstand niet zien vergroten.
Volgens mij heb jij het over wat anders, namelijk dat je automatisch weer spawnt (zoals bij LMS bijv.). Wat Alex bedoelt is een spawn protectie, waarbij je de eerste 3 seconde na het spawnen (al dan niet automagisch) even onsterfelijk bent. Ik zie het regelmatig op andere servers en het zou mijn inziens een welkome aanvulling zijn. Voorkomt een boel gezeikRaVeNgEr schreef op 02 May 2003 @ 16:28:
ja en weet je waarom die normaliter altijd uitstaat, vooral in TDM, omdat mensen dan niet hoeven te spawnen en zo hun voorsprong kunnen behouden of achterstand niet zien vergroten.
/edit: wat desp dus hierboven zegt
[ Voor 4% gewijzigd door ShittyOldMan op 02-05-2003 17:35 ]
maak maar een poll (in volgende deel?) ik ben iig tegen en er zullen dr wel meer zijn
38.7 uurtjes totaal.

392 spreetjes totaal.
10,1 nogwat sprees per uur...?
Die spawnprotectie kan je overigens instellen bij UTpure geloof ik? of Modosutils oid, can't remember

392 spreetjes totaal.
10,1 nogwat sprees per uur...?
Die spawnprotectie kan je overigens instellen bij UTpure geloof ik? of Modosutils oid, can't remember
Verwijderd
mjah ik weet wel dat er een aparte mod is voor spawnprotection waarbij je heel veel kunt instellen mbt tijd dat je niet geraakt kunt worden enzo.
oh, en spree's per uur is ongeveer 7.3 ofzo voor mij
oh, en spree's per uur is ongeveer 7.3 ofzo voor mij
Verwijderd
Woei Ik Sta bijna het best met lms en met assault
allleen shittyoldman speelt veel langer lollol BITCH!
Er staat me iets bij dat jij weg zou blijven uit deze (en vervolg-) topicsVerwijderd schreef op 02 May 2003 @ 18:48:
Woei Ik Sta bijna het best met lms en met assaultallleen shittyoldman speelt veel langer lollol BITCH!

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Je zou wegblijven, doe dat dan ook... zelfs als een modje je het vraagt ben te te stronteigenwijs om terug te blijven komenVerwijderd schreef op 02 mei 2003 @ 18:51:
Heb je er last vanje bent toch de uberadmin man je kan alles etc.
veel plezier

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Hoezo stront eigenwijs ????? IK doe toch NIETS fout of wel???Traag schreef op 02 May 2003 @ 18:52:
[...]
Je zou wegblijven, doe dat dan ook... zelfs als een modje je het vraagt ben te te stronteigenwijs om terug te blijven komen

jij begint gelijk weer met zeuren enzo.
hmm nooit gehoord van die spawnprotectiethingie dan
Verwijderd
Het zit ook standaard ingebouwd in UT2003.
Die dingen zijn irritant:Verwijderd schreef op 03 May 2003 @ 01:20:
[...]
Het zit ook standaard ingebouwd in UT2003.Het zou wel leuk zijn als je zo'n functie had op ut.tweakers.net server. Misschien dat iemand aardig kan zijn om bij de volgende week deel een polletje te openen.
1) Ik kan niet meer spawnkillen met insta
2) De spawende persoon kan wel schieten op jou en jij niet op hem (heeft geen effect)
3) Bij een andere mod is de speler onzichtbaar en wordt dan langzamer zichtbaarder. Is ook irritant.. vooral in TDM is het lastig om te zien wat voor kleur het is..
Naja, het is gewoon erg simpel.
Wordt je veel gespawnkilled in een map, dan speel je gewoon met teveel spelers in die map

ooit eternalcave vanaf het dak gezien
door een of ander foutje vloog iedereen naar het dak toe, was wel lachen
[ Voor 25% gewijzigd door Mich op 03-05-2003 19:25 ]
Verwijderd
DE_Michiel schreef op 03 mei 2003 @ 19:25:
[afbeelding]
ooit eternalcave vanaf het dak gezien![]()
door een of ander foutje vloog iedereen naar het dak toe, was wel lachen
..[18:51] <Richard> GeniusDex
[18:51] <GeniusDex> Richard
[18:51] <Richard> /msg UTR xxx exec set zoneinfo zonegravity
[18:51] <Richard> ?
[18:51] <Richard> /msg UTR xxx exec set zoneinfo zonegravity (X=0,Y=0,Z=5000)
[18:51] <Richard> ofzo
[18:51] <Richard> vliegt iedereen omhoog
[18:52] <GeniusDex>
[18:52] <Richard> doen?
[18:52] <GeniusDex> kan
[18:52] <Richard> let op
[18:52] <Richard> #ut-reporter
[18:55] * DR sets mode: -o+b Richard *!*@vulcanus.its.tudelft.nl
[18:55] * Richard was kicked by DR (![]()
)
hehe richard ownage
gaat ie strax ook tijdens officiele clan wars doen enzo
jezus man dit geloof je toch ook niet 
(clickable)
Sta je een hele poos voor, verlies je nog op 1 punt

Sta je een hele poos voor, verlies je nog op 1 punt
Ik denk te vroeg. Kijk maar wat er linksboven staat, hij was de laatste frag van het spel
Verwijderd
Goed, ben een tijdje niet geweest, korte analyse van wat hier nou langs is gekomen laatste tijd.
- Gezeur om de grote van je UT map
- Veel geneuzel van Phreak.... (leesbaarheid 0)
- Gehuil om spawnkills ( ik ben tegen protectie, klopt wat er gezegd werd, is dan te druk)
- Wat en hoe is lame (vervolg op Phreak LOL)
- Enorme hoeveelheden 'kijk hoe goed ik wel niet ben' gezeur.
- Desperator die weer moet laten zien dat ie idd irri is...
Kortom, WAT WAS DE TITEL OOK ALWEER VAN DIT TOPIC??? (hint naar iedereen dus, en dat terwijl ik niet eens moderator ben
)
- Gehuil om spawnkills ( ik ben tegen protectie, klopt wat er gezegd werd, is dan te druk)
Kortom, WAT WAS DE TITEL OOK ALWEER VAN DIT TOPIC??? (hint naar iedereen dus, en dat terwijl ik niet eens moderator ben
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2003 11:19 . Reden: typo ]
Is dat niet altijd al zo geweest?Verwijderd schreef op 04 May 2003 @ 11:18:
Goed, ben een tijdje niet geweest, korte analyse van wat hier nou langs is gekomen laatste tijd.
Kortom, WAT WAS DE TITEL OOK ALWEER VAN DIT TOPIC??? (hint naar iedereen dus, en dat terwijl ik niet eens moderator ben)
Verwijderd
Beste Tweakers.
Ik ben laatst gebanned, en nu vraag ik een Unban aan.
Door wie ben ik gebanned: Dg_Sun_Tzu
Waarom ik ben gebanned: Geen id, ik deed niks verkeerd.
Waarom denkje dat hij jou heeft gebanned: Mischien omdat ik hem 1x n00b noemde.
Ik zou graag ge unbanned willen worden.
Mvg: King_Frag
Mvg: King_Frag

Verwijderd
Sun_Zu is geen admin op ut.t.netVerwijderd schreef op 04 May 2003 @ 14:40:
Beste Tweakers.
Mvg: King_Frag![]()
Voor vragen over een unban kan je beter op irc doen.
(#ut @ irc.tweakers.net)
Never nooit niet meer. Ik heb even in het adminpanel gekeken en jou WIL ik niet meer zien hier.Verwijderd schreef op 04 May 2003 @ 14:40:
Ik kan wel logs gaan posten, maar dan krijg ik een OW en daar pas ik voor.
Jeremy Clarkson
Sun_Tzu heeft geen adminrechten @ ut.tweakers.net.Verwijderd schreef op 04 May 2003 @ 14:40:
Beste Tweakers.
Mvg: King_Frag![]()
Dus ik denk dat je verkeerd zit
Ga ff langs in irc.tweakers.net #ut, zodat we het hier over het spel kunnen blijven hebben en niet over bans
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Wat Traag zegt. Ik heb die ban gezet omdat je wat dingen hebt gezegt die echt wel iets anders waren dan alleen "noob" (bijv ziektes, en nog paar dingetjes die ik hier maar niet noem..) . Overigens voor ziektes alleen al had je al 2x een 24h ban gehad..
Huishoudelijke mededeling:
Vanwege de dodenherdenking zal de UT server op
unreal://ut.tweakers.net:7777 van 20:00 tot 20:02 niet te
gebruiken zijn. Bedankt voor je medewerking.
De admins.
[ Voor 85% gewijzigd door ACM op 04-05-2003 18:43 ]
Jeremy Clarkson
good pointTraag schreef op 04 May 2003 @ 18:31:
<h1><font color=red>Huishoudelijke mededeling:
Vanwege de dodenherdenking zal de UT server op
unreal://ut.tweakers.net:7777 van 20:00 tot 20:02 niet te
gebruiken zijn. Bedankt voor je medewerking.
De admins.</font></h1>
Als je het zo'n goed punt vindt, waarom ben je dan midden tijdens de dodenherdenking (20:01) aan het posten ?
[ Voor 14% gewijzigd door grep op 04-05-2003 21:16 ]
Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.
Je haalt me de woorden uit mijn mondgrep schreef op 04 mei 2003 @ 21:15:
Als je het zo'n goed punt vindt, waarom ben je dan midden tijdens de dodenherdenking (20:01) aan het posten ?

Jeremy Clarkson
Gepost op 1 over 8

Had GoT niet down moeten zijn ?
Ik kijk niemand aan

Jeremy Clarkson
Op ut.t.net ging het wel goed, en ik ben blij dat er geen extra gezeur om heen gekomen is, zoals hier op GoT
. Netjes.
Jeremy Clarkson
Dit topic is gesloten.