AllroundPC
School PC
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
jaja goh goh,heb even geen inspiratie
Wel lekker de topscorer
Volgend seizoen beter dan maar...
The box said: 'Requires Windows 95 or better'. So I installed Linux.
ok dat word exit coach of toch maar houden
44 jaar, waardeloos vorm, gezond
Een redelijk coach die zeer aanvallend ingesteld is
Een controversieel persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Heeft uitstekend ervaring en is een zwak leider.
Conditie: waardeloos Keepen: waardeloos
Positiespel: waardeloos Passen: rampzalig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht
ik denk dus exit en net zo lang zoeken tot goede coach aangezien teamgeest etc toch gereset word?
* yonexfreak baalt als stekker maar is blij dat zn beste maat dan kampioen is geworden (waar ik tegen moest dus)
I don't drive fast, I only fly low!
Reg. datum: 06 september 2001
Op naar de kwalificatie!
Monkeh 70 ret pala @ Trollbane
I don't drive fast, I only fly low!
Na het optrainen van de conditie ook een paar weken algemeen, om de vorm wat te verhogen.Ik denk dat je met een matig coach elke 2 weken wel 1 level stijgt, maar dat kun je natuurlijk ff een weekje uitproberen. 1 week conditie trainen is natuurlijk nooit verkeerdquote:irritableskillz schreef op 17 March 2003 @ 01:42:
Wat denken jullie? Is het verstandig om nu tijdens de 2 rustweken (ik ben direct gepromoveerd gelukkig) op conditie te gaan trainen, ik wil namelijk een dominant middenveld hebben en dat gaat natuurlijk beter met middenvelders met een goede conditie. Maar tast dat hun vorm niet te veel aan? Ik heb gelezen dat conditie trainen 2 weken duurt met een goede coach, maar ik heb een matige coach. Hoelang zal dat duren, 4 weken ofzo?
Trouwens iedereen die gepromoveerd is gefeliciteerd, misschien zien we elkaar wel in dezelfde divisie (dat zou nog eens wat worden) . En aan iedereen: veel succes volgend seizoen
Ronald Koeman wijzigde dit bericht 17-03-2003 09:28 (9%)
Proud owner of Fiets 'em d'r in.
Krijg je trouwens de laatste 2 weken er geen supporters meer bij
Hattrick: White Stripes (148379)
Speel ook mee in HockeyArena
quote:Zonar schreef op 17 maart 2003 @ 09:23:
Gelukkig is er geen inndermid uitgetrapt, want door de problemen met de site kon ik mijn opstelling niet meer veranderen, terwijl ik een speler had verkocht. Laatste wedstrijd met 7-0 gewonnen en de nummer 1 verloor, zodat ik me kan gaan opmaken voor de kwalificatiewedstrijd (Ja, ForayNL ik ben kampioen met maar 32 punten). Daarnaast heb ik zowel de nummer 1 als 2 van de topscorerlijst, dus dat levert ook nog wat geld op.
Krijg je trouwens de laatste 2 weken er geen supporters meer bijNormaal krijg je ze de nacht na de wedstrijd.
Lama...loop te zwammen [edit]
En idd, ze zijn wat laat met de supporters update...
Brainpower wijzigde dit bericht 17-03-2003 09:28 (12%)
Wanneer je verkrachting niet voorkomen kan, ga liggen en geniet ervan.
F.C. GoT @ Hattrick.org | Mijn Systeem | GoTtrick
Maaruh, iemand Billie nog kopen? Moet weg na dit seizoen..
Was bijna topscorer van Nederland en VI dit seizoen, met 24 goals.. zeer goede aanvaller voor VI/V.. Vrije trappen enzo neemt ie ook heel lekker
quote:Bill Smallwood (5414253)
20 jaar, goed vorm, gezond
Een aangenaam persoon, die kalm is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: USA
vastgestelde waarde: 51 000 Euro
Loon: 828 Euro/week inclusief een 20% Bonus
Eigenaar: AFC 1337
Waarschuwingen: 0
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: uitstekend
Doelpunten in carriere: 24
Cariere Hattricks: 4
Competitiedoelpunten dit seizoen: 24
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Gooi hem gewoon op de transferlijst zou ik zeggenquote:devv05 schreef op 17 maart 2003 @ 09:36:
Krijg je voor de nr2 topscorer ook geld dan?? Ik heb ook de nr 1 en nr 2...
Was bijna topscorer van Nederland en VI dit seizoen, met 24 goals.. zeer goede aanvaller voor VI/V.. Vrije trappen enzo neemt ie ook heel lekker
[...]
Ik ben benieuwd wat je voor hem kunt krijgen. Normaal gesproken krijg je voor een speler met die stats...ja wat zal het zijn...50k ofzo mag je blij mee zijn denk ik. Dat ie topscorer is geworden wil natuurlijk niet zeggen dat ie een superspits is, ik denk dat je team gewoon veel kansen gecreeert heeft en deze speler daar het beste van geprofiteerd heeft. Maar ik geloof nooit dat ie dat kunstje nog een keer flikt, in het komende seizoen.quote:devv05 schreef op 17 March 2003 @ 09:36:
Krijg je voor de nr2 topscorer ook geld dan?? Ik heb ook de nr 1 en nr 2...
[...]
Proud owner of Fiets 'em d'r in.
quote:
Hmm, leuk dat je je teamnaam veranderd heb, wil nl wat vragen daarover.
Het kost 20k ofzo om naam te veranderen, maar had volgens mij gelezen dat er ook 3% supporters weggingen, klopt dat ? Ben nl sowieso gierig voor die 20k, en 3% supporters weg is al helemaal geen denken aan. (hoezo slechte integratie in NL
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Het kostte me 10k dus dat valt opzich wel mee.. Helaas wel 3% supporters weg (waren er ruim 20 bij mij), maar door mijn promovatie komt er 10% bij dus dat maakt niet uit.. Stadion zit toch al maanden altijd vol..quote:^^0nMe schreef op 17 March 2003 @ 12:14:
[...]
Hmm, leuk dat je je teamnaam veranderd heb, wil nl wat vragen daarover.![]()
Het kost 20k ofzo om naam te veranderen, maar had volgens mij gelezen dat er ook 3% supporters weggingen, klopt dat ? Ben nl sowieso gierig voor die 20k, en 3% supporters weg is al helemaal geen denken aan. (hoezo slechte integratie in NL)
Donderdag worden de rating (vorm, trainning etc) aangepst. Gebeurt dit ook na de wedstrijd van zondag??? Of is dit slechts 1x per week
Dat is vrijdag en maar 1x per week..quote:neudeboules schreef op 17 March 2003 @ 12:41:
Even een kort vraagje, ik heb het ergens gelezen maar kan het nergens meer vinden.
Donderdag worden de rating (vorm, trainning etc) aangepst. Gebeurt dit ook na de wedstrijd van zondag??? Of is dit slechts 1x per week
Je krijgt alleen promotiebonus als je 1e wordt en direct promoveerd (zonder kwalificatiewedstrijden dus)quote:ForayNL schreef op 17 maart 2003 @ 12:49:
volgens http://www.databased.at/h...es_nl/t_seasoncalc_nl.asp krijg ik 100k aan het einde van het seizoen. echter wie weet of die promotiebonus in VI nog van toepassing is als je 2de wordt? Dit i.v.m. de nieuwe VII divisie die er komt. Ik hoef niet te promoveren per se maar ik wil wel graag die 60k
Dank jequote:
leuk tooltje, alleen ziet het er voor me partner beter uit dan voor mij
Zaanmammas 1e in VI.341, bid maar dat je haar niet tegenkomt in V.
divisie plaats 45000 ¤
promotie bonus 60000 ¤
topscorer bonus 10000 ¤
seizoenkaarten (+10%) 23760 ¤
totale bonus 138760 ¤
da's dubbel zoveel als ik krijg
en ze speelde afgelopen wedstrijd voor het eerst 3-5-2 (ervaring matig) en won 0-9
Krijg je nou wel/niet geld voor de 2e plaats topscoorder in je competitie
(mijn profiel:yared) So you think I should... vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me!
quote:Windhoosje schreef op 17 March 2003 @ 13:36:
[...]
Je krijgt alleen promotiebonus als je 1e wordt en direct promoveerd (zonder kwalificatiewedstrijden dus)
Niet waar, als je via kwalificatiewedstrijden promoveerd ontvang je ook een bonus, alleen minder als directe promovatie... alleen heb je dan wel weer een extra wedstrijd dus financieel gezien maakt het dan niet zoveel uit..
Zie hattrick regels.. (staat er allemaal letterlijk in)
Dit topic is gesloten. ![]()