Reg. datum: 13 oktober 2001
volgens mij zit dat allemaal in de siemens sx-1 ... 
Playstation 3 + HTC Hero + Ipod Touch II + N82 + Canon EOS 450D + IS 18-55 + USM IS 70-300
Heeft iemand de telefoon al binnen? in Duitsland kan je 'm kopen i.c.m. T-Mobile voor 199,-Euro
Bij www.telecom4u.com is hij nu te koop?
Tenminste, je kan hem al los/samen met een abo bestellen, terwijl bij de SX1 en de T610 van SE nog staat word verwacht....
Tenminste, je kan hem al los/samen met een abo bestellen, terwijl bij de SX1 en de T610 van SE nog staat word verwacht....
waarschijnlijk kun je er net als de 7650 gewoon uit je tel boek mee bellen zonder het klepje te openenquote:Lucy schreef op 16 maart 2003 @ 21:29:
Ik vind het echt een schatje!! Maar wat ik me nou afvraag is, of je er ook mee kan bellen als het toetsenbord nog dichtgeklapt zit.
Ik ben wel bang dat dat ding op een gegeven moment heel erg los gaat zitten, zodat je ff schudt en dat dan dat klepje naar beneden schuift....
Hoe zouden die toetsjes werken? Ja, gewoon om er op te klikken, maar bij de linker- en rechterrij lijkt het me best lastig, omdat het lijkt dat ze nogal diep verzonken zijn en ingesloten worden door die 'rand'.
Reg. datum: 01 juli 1999
Reg. datum: 01 juli 1999
Gisteren een folder van Staffhorst / RAF in de bus gehad, staat een advertentie van de SL55 in. Dat ze een primeur hadden, stond alleen niet echt bij of hij idd al in de winkel ligt bij ze.

die is mooier dan de rode versie iig
maar goed, ben nu ook tevręe met mijn nokia 6610...
U N D E R C O N S T R U C T I O N
stafhorst/raf is toch ook de digitale afdeling van de bijenkorf? Cool, ik heb nog zo'n bijkaart van hun, toch maar ff kijken.
Life is to short to spend behind your keyboard.
RAF heeft idd een afdeling in de Bijenkorf, en daar verkoper ze ook phones, dus misschien dat ie daar al ligt 
quote:butrosgali schreef op 21 May 2003 @ 11:43:
hier kun je hem bestellen en is hij op voorraad. (rembours mogelijk) leveren door héél europa.
--------------------------------------------------------------------------------
WEBSALE Hinweis
--------------------------------------------------------------------------------
Bitte beachten Sie
Die maximale inaktive Besuchszeitdauer wurde überschritten. Bitte rufen Sie den Shop erneut auf
Timeout or session deletet. Please call the shop again.
Votre visite restait trop longtemps sans actions. Veuillez relancer la boutique!
en via www.websale.net kom ik er ook niet
nieuwe link aub
Hmm eventjes wat rond gebeld naar de algemene winkels, en ik krijg overal te horen dat hij volgende week goed leverbaar zou moeten zijn. Naar alle waarschijnlijkheid icm een t-mobile aktie. Maar daar wil men weinig over kwijt.
Ik kwam overigens op het inet nog een snoepje tegen, ook van siemens??
Ik kwam overigens op het inet nog een snoepje tegen, ook van siemens??

Dat is de "fashion" lijn van siemens; ik weet niet of deze ook in produktie gaat.quote:Ganymedus schreef op 21 mei 2003 @ 15:56:
Hmm eventjes wat rond gebeld naar de algemene winkels, en ik krijg overal te horen dat hij volgende week goed leverbaar zou moeten zijn. Naar alle waarschijnlijkheid icm een t-mobile aktie. Maar daar wil men weinig over kwijt.
Ik kwam overigens op het inet nog een snoepje tegen, ook van siemens?? [afbeelding]
quote:Ganymedus schreef op 21 May 2003 @ 15:56:
Ik kwam overigens op het inet nog een snoepje tegen, ook van siemens?? [afbeelding]
Ja, Siemens is nu ook met de Xelibri-design-telefoonreeks gekomen; 4 verschillende modellen.
Ik vind ze zelf trouwens niet erg mooi... en qua techniek lopen ze een beetje achter volgens mij, bijvoorbeeld sowieso geen kleurenscherm.
Je kunt ze wel al bestellen, dan krijg je hem binnen een week binnen, zegt de site tenminste.
Of ze achterlopen in techniek, tja hangt er vanaf hoe je het bekijkt. Buiten het kleurenscherm hebben ze verder volgens mij alle normale technieken. Een kleurenscherm vereist een sterkere batterij e.d. om fatsoenlijk te functioneren. Dat hebben ze nu niet gedaan, dus blijft het toestel lichter?? (Het is maar een hypothese hoor.)
Of ze achterlopen in techniek, tja hangt er vanaf hoe je het bekijkt. Buiten het kleurenscherm hebben ze verder volgens mij alle normale technieken. Een kleurenscherm vereist een sterkere batterij e.d. om fatsoenlijk te functioneren. Dat hebben ze nu niet gedaan, dus blijft het toestel lichter?? (Het is maar een hypothese hoor.)
hmmm t-mobile actie? I am all ears! Ik kan namelijk m'n abo verlengen vanaf juni...
Snow Leopard <3 | Windows 7 <3 | iPhone 3G | Ubuntu Nas <3 | iMac 24" | Macbook Unibody 13" | Nikon D40 | Mac Mini C2D 1.83
sorry foutje: http://www.mobilejoker.de/quote:AB2ND schreef op 21 May 2003 @ 15:44:
[...]
WEBSALE Hinweis
Bitte beachten Sie
Die maximale inaktive Besuchszeitdauer wurde überschritten. Bitte rufen Sie den Shop erneut auf
Timeout or session deletet. Please call the shop again.
Votre visite restait trop longtemps sans actions. Veuillez relancer la boutique!
en via www.websale.net kom ik er ook niet
nieuwe link aub
@ mobilejoker.de kostie ¤ 402,00 en de verzendkosten zijn ¤ 20,00
voor ¤ 422,00
heb je m dus thuis liggen.
Ik denk haast wel dat je de taal gewoon op nederlans kan zetten.
is dit ook zeker?
voor ¤ 422,00
is dit ook zeker?
edit:
ik doe geen vwo
en heb al helemaal geen wiskunde b2
ik doe geen vwo
en heb al helemaal geen wiskunde b2
AB2ND wijzigde dit bericht 21-05-2003 20:56 (19%)
402+20=424?
op het moment dat je je chipkaartje er in doet gaat hij meestal automatisch op de juiste taal. Anders kun je dat in het menu veranderen.quote:AB2ND schreef op 21 mei 2003 @ 17:41:
@ mobilejoker.de kostie ¤ 402,00 en de verzendkosten zijn ¤ 20,00
voor ¤ 424,00 heb je m dus thuis liggen.
is dit ook zeker?
quote:Ganymedus schreef op 21 mei 2003 @ 17:49:
402+20=424?

Hmm je kunt hem ook gewoon via hun site bestellen.
Verder lijkt het me logisch dat de taal automatisch op nederlands gezet wordt. Al prefereer ik engels. Maar iedere gek z'n gebrek
Verder lijkt het me logisch dat de taal automatisch op nederlands gezet wordt. Al prefereer ik engels. Maar iedere gek z'n gebrek
Reg. datum: 16 september 2002
Reg. datum: 16 september 2002
Ik heb hem besteld.. ow weej als ik mn geld kwijt ben he.. gaymedus
..
je kunt gewoon onder rembours (nachname) bestellen, je betaald dan in dit geval aan UPS.quote:webwatcher schreef op 21 mei 2003 @ 18:54:
Ik heb hem besteld.. ow weej als ik mn geld kwijt ben he.. gaymedus..
Man wat een lelijk ding.
Wie laatst lacht heeft de mop niet begrepen.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 25 26 27 28 last