Life is to short to spend behind your keyboard.
Reg. datum: 05 mei 2002
Ik wil ook wel weten hoe duur hij wordt. En dan ook nog voor het einde van april. Want dan kan ik beslissen of ik hem los koop en een T-mobile sim-only afsluit, of dat ik een nieuw abbo afsluit met het toestel erbij.
of je veranderd je instellingen en heb je maar een pagina, die ook meteen de last isquote:Ganymedus schreef op 25 april 2003 @ 13:34:
Vaag, als je op last drukt, kom je op pagina 2, niet op pagina 3??
no comment
Iemand al een idee waar je het toestel zou kunnen bestellen?
Ganymedus532 wijzigde dit bericht 25-04-2003 14:19 (48%)
in Nederland zou de SL55 in augustus leverbaar moeten zijn
SE P990i | SE P910i | SE W800i | Mac Mini | Sony Vaio TR1MP | Sony Cybershot DSC T7 | iPod 5G | iPod Mini | PSP
Reg. datum: 29 december 2001
Heb eindelijk de opvolger voor mijn sl45 gevonden.
quote:Iron Mike schreef op 26 April 2003 @ 10:23:
heb ergens gelezen dat de SL55 tussen de 500 en 550 euro gaat kosten maar snel zou gaan zakken naar 400 euro
in Nederland zou de SL55 in augustus leverbaar moeten zijn
Die 400euro of 500,,, is dat met abonnement? of zonder....
Enne,,, wanneer komt ie precies uit... weet iemand dat? is ie al uit in Duitsland?
Een man zonder mes is als een haai zonder tanden
quote:
ok,,, morgen is 1-mei....
Wie is dat chick op je icon...
win2kpro wijzigde dit bericht 30-04-2003 17:05 (12%)
De SL55 zal niet beter zijn, ook de M55 niet neem ik aan. Nee helaas heeft de Siemens me ook deze keer niet weten te overtuigen. Op naar Ericsson maar weer...
Infobron:
www.gsmshoponline.nl
Ik weet niet of winkelketens ala Phonehouse, Belcompagny en tfortelecom deze prijzen ook zullen hanteren, en ook dezelfde introductiedata zullen hanteren.

Siemens.Mobile | Be.Inspired | c55 | sl55 | sx1 | NieuweMobiel.nl
Zit nu al meer dan twee maanden te wachten...
Ik hoop dat ie niet veel gaat kosten.
Het lijkt erop dat ie een MM-Card heeft als je goed kijkt naar die plaatjes... ietjes boven die SIM-kaart... lijkt op een MM-Card... of is dat wat anders.
Ik hoorde gisteren van tfortelecom dat het pas december wordt omdat hij vertraagt is. Als je dit vergelijkt met de gsmshoponline, dan zijn dat zeer uiteenlopende geluiden. Dus wanneer hij er zal zijn is tot op heden nog enigszins duister.
Hij is al te bestellen bij thephonehouse. Kost 25 pleuro bij voda 300 2jr.quote:Ganymedus schreef op 11 May 2003 @ 10:49:
Nee, dat is de interne antenne denk ik. Dusverre bekend zal hij geen mm kaart hebben, toch?
Ik hoorde gisteren van tfortelecom dat het pas december wordt omdat hij vertraagt is. Als je dit vergelijkt met de gsmshoponline, dan zijn dat zeer uiteenlopende geluiden. Dus wanneer hij er zal zijn is tot op heden nog enigszins duister.
Super, ik weet wat ik aanstaande zaterdag ga doen. Al zal ik het proberen met een 1 jarig abbo. Nu nog maar eventjes kijken wat er gebeurd met kpn, mocht het zo zijn dat ik mijn abbo kan afzeggen, en met nr. behoud weer een nieuwe kan aangaan bij hun, hmm dan is die phone van mijquote:TdV schreef op 13 May 2003 @ 14:34:
[...]
Hij is al te bestellen bij thephonehouse. Kost 25 pleuro bij voda 300 2jr.
Antwoord : Nee dus. Je kan niet opzeggen en een nieuw abbo nemen met nummerbehoud bij dezelfde provider.quote:Ganymedus schreef op 13 May 2003 @ 17:45:
[...]
Super, ik weet wat ik aanstaande zaterdag ga doen. Al zal ik het proberen met een 1 jarig abbo. Nu nog maar eventjes kijken wat er gebeurd met kpn, mocht het zo zijn dat ik mijn abbo kan afzeggen, en met nr. behoud weer een nieuwe kan aangaan bij hun, hmm dan is die phone van mij
Curry zegt:
[21:40:35] Curry: vieze koorbal dat je bent
[21:40:36] zeef: knor
Curry zegt: strakke timing
Anders wordt het toch zoiets als t-mobile of vodafone.
Ganymedus532 wijzigde dit bericht 14-05-2003 12:02 (28%)
// Canon 350D // Sigma AF 18-50 2.8 EX DC // Canon EF 70-200 2.8 L USM // Metz 54-MZ4 // BG-E3 //
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 25 26 27 28 last