Het Grote GameCube Topic deel 21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.232 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

schnumi schreef op 03 February 2003 @ 13:13:
Mensen kijk eens dit is misschien wel het nieuwe design van de next Nintendo console. :) (weet je natuurlijk nooit zeker het kan ook fake zijn).

[afbeelding]
Als het een fake is is het wel een zeer mooie fake. 8)
Kijk jongens! De Nintendo frituurpan! :)
MuErTo ChAvEz schreef op 03 February 2003 @ 17:28:
Bij dvdboxoffice komt hij uit op 26 maart. In europa komt Zelda in mei. Dus dat is een maand later.

Ik weet niet hoe lang de verzendingen nemen van dvdboxoffice, maar lijkt me niet de moeite waard om dan een ntsc zelda te kopen. Of ik zie iets over het hoofd natuurlijk.

Edit: Daarbij, ik zal te druk zijn met Metroid om dan al met Zelda te beginnen ;)
3 mei zelfs al, maar een weekje dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-05 15:35
Heeft iemand die IGN insider heeft die filmpjes van het spel Tube Slider al gezien en wil ons even meedelen of het wat is. Ik vond de GBA F-Zero zeer gaaf, dus ik ben wel geintereseerd in dit spel.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

Anoniem: 51765 schreef op 04 February 2003 @ 00:55:
3 mei zelfs al, maar een weekje dus :)
Volgens mij vergeet je de maand april :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

Anoniem: 50624 schreef op 04 februari 2003 @ 06:45:
[...]

Volgens mij vergeet je de maand april :/
Damn
waarom zit die kutmaand er nou weer tussen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55194

EA gearing up for acquisition spree?

Rob Fahey 15:04 31/01/2003
Multi-billion dollar "warchest" being prepared as rumours of buyout targets intensify.

Evidence from the financial world suggests that Electronic Arts is gathering an "acquisitions warchest" of several billion dollars in preparation for a major spending spree later this year - with even Japanese giant Nintendo considered to be a potential target.

Earlier this week the publisher made a $2 billion shelf filing with the Securities and Exchange Commission in the USA, allowing it to make public offers of securities and raise massive reserves of cash very quickly should it choose. Details of the filing indicated that the company plans to use the cash to finance expenses such as research and development or acquisitions.

EA already has over $1.1 billion in cash on its balance sheet, giving it potential cash purchasing power of around $3.1 billion in addition to the huge share purchasing power of the company. That kind of money makes almost every company in the industry, with the obvious exceptions of Microsoft and Sony, into potential acquisition targets.

What seems most likely is that EA will go on a shopping spree later this year, bringing several smaller companies under its banner. Conjecture over which companies will be targeted could go on for months; the industry is awash with developers and smaller publishers struggling to keep afloat despite valuable stashes of intellectual property which could make them into potential buyout targets.

However, a rumour which has seemingly become popular in the Japanese markets over the past couple of days is that in fact, the warchest may be aimed at one target rather than several - namely a takeover of Nintendo, giving EA not only control of some of the most powerful franchises in the games industry, but also the chance to control its own console platform.

Yes, we're sceptical. Very sceptical in fact; but the radical rumours circulating on the markets suggest that EA could be contemplating a half-cash, half-shares bid for Nintendo - which despite its legendary independence, has been weakened recently by its own huge reserves of cash and is considered by some to be vulnerable to a takeover bid.

The Japanese market is certainly ripe for consolidation, with the recent merger of massive development studios Square and Enix considered to be only the beginning of a wave of mergers and acquisitions. The possibility of Japanese firms being bought by foreign companies is very much a real one - as is the reverse scenario - with Microsoft still thought to be considering its options in the territory. Microsoft made tentative inquiries about buying Nintendo in the early stages of its own console development program, but was rebuffed; an attempt to buy Sega later on went much further, and many believe that this could still be on the cards.

The possibility of Nintendo being an EA brand by the end of 2003 is remote - but it certainly exists. Much more likely is that several other well known names in gaming will be carrying an EA logo next Christmas, as the world's largest videogames publisher seeks to extend its empire and much of the rest of the industry seeks a rescue through consolidation.
WOEI :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Anoniem: 51765 schreef op 04 February 2003 @ 07:42:
[...]

Damn
waarom zit die kutmaand er nou weer tussen! :)
Omdat wij europeanen nog meer gepest moeten worden met trage realease dates :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:37

Phydomir

Dennis

Eigenlijk zou nintendo dit andersom moeten doen. EA kopen.

Alle EA spellen en spellen die door EA worder uitgegeven exclusief op de cube...

ahhh... one can only dream....

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:07
neeeeee... laat EA niet Nintendo kopen.... neee neee neeeeee
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrghhhhhhhhh

dan krijg je elke keer als je je nintendo game start:

"EA Games...... Ripoff everyone!"

ipv challenge everything

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:42

SD5k

>4&X

eerst zien dan geloven zou ik zeggen, er wordt al zoveel met geruchten rondgestrooid..

maar nog even een vraagje: weet iemand van jullie of Extreme G3 de moeite waard is om te kopen? in de FRS kost ie namelijk nogmaar 20euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:07
Als EA Nintendo koopt ga ik alla minute m'n Cube nog inruilen voor een X-Box, damn al die irritante fuck spellen deel 1 t/m 100 (een grafische update voor slects € 49,95 en u kunt weer een jaar mee) hebben we nu wel gezien, enige wat ze goed doen is hun marketing waardoor al die games nog steeds verkopen terwijl veel betere games door slechte marketing ten onder gaan :(. Dan knoei ik wel verder met m'n NES en SNES desnoods.
Maar goed, ik zelf denk dat het een gerucht blijft ... Nintendo heeft zelf nog wel een aardige bankrekening en ze zijn stronteigenwijs, ze trekken zich al niks aan van de concurentie en gaan hun eigenweg dus die laten zich heus niet de les lezen door EA.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phusebox schreef op 04 February 2003 @ 09:29:
neeeeee... laat EA niet Nintendo kopen.... neee neee neeeeee
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrghhhhhhhhh

dan krijg je elke keer als je je nintendo game start:

"EA Games...... Ripoff everyone!"

ipv challenge everything
idd als er 1 ding is waar ik wel een schijthekel aan heb is het EA games.
C&C series uitgezonderd maar die hebben ze gewoon opgekocht.

Dungeons and dragons komt naar de cube :P

Dungeons & Dragons: Heroes

By Gualtiero - 3rd February 2003 22:54

Not much information is known regarding Dungeons and Dragons: Heroes. Nonetheless, what we do know about this action/adventure game with a RPG-twist is enough to make us anticipate it a great deal. Infogrames is in charge of the title’s developing and publishing; the expected release date was last fall, which places this game in the “very late” category. The fact that it will be released on all three next-generation consoles has certainly prolonged the production time but do not fear, the game will be on the shelves (hopefully) on May 28th, 2003.

The story is in pure good-‘ol Dungeons and Dragons fashion. Four fervent adventurers raring to go in search of power and glory, find themselves headed towards an ancient Castle, by the name of Baele. The problem is, it’s completely destroyed. Fortunately, another useful castle appears right above the wrecked one (yes, it’s actually floating in the sky), so our heroes actually discover something exciting to do. With the use of mystical ports, the brave men and women find new worlds to explore, filled with strange-looking creatures and beasts to kill with their individual powers. In fact, each character has its own specialty.

Cyndring the Wizard, Aradin the Fighter, Barltok the Cleric, Akio the Rogue. With these four valiant warriors you will liberate Baele from the evil power that reigns in the mysterious “floating castle”. Each of these personages is very interesting, with a deep background history and personality. They all have over 40-combat moves too; Meteor Swarm, War Cry, Holy Hammer, Vampire Arrow, just to name a few. The skills, feats, and character building system will be included, something that many Dungeons and Dragons fans are familiar with.

Considering the scenery you’ll have to deal with, Dungeons and Dragons: Heroes will expectedly have pleasant graphics. After all, you can’t have floating castles, magic spells, mystifying attacks, and poor graphics to go with them. According to recent interviews with Infogrames representatives, the game will be able to instantly immerge even the amateur Dungeon and Dragon players, while grabbing the attention of the more expert enthusiasts.

The GameCube needed a game like this. A nice blend of gaming genres which can appeal to a relatively wide public is always well accepted. Let’s hope that Dungeons and Dragons: Heroes single-player and multi-player (up to four people, controlling each of the characters) adventure will be everything that Infogrames is promising it to be.

bron: cube-europe.com

Afbeeldingslocatie: http://www.cube-europe.com/games/ddheroes/22.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.cube-europe.com/games/ddheroes/25.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.cube-europe.com/games/ddheroes/19.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.cube-europe.com/games/ddheroes/17.jpg

:P ziet er goed uit en hij moet op 28 mei in de schappen liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

wow dat ziet er zeker lekker uit. :9~ En ik ben het volledig met Phuse eens! Welke gek wil nu dat EA Nintendo koopt!!!

En nu het goede nieuws: Ik heb zo juist de Snes ontvangen met 2 controllers en Mario Kart en man wat vet. _/-\o_ _/-\o_ En JanMaster mooi dat er alleen een RF-unit bijzit want nu kan ik hem boven ook aansluiten en ik had nog een gloednieuwe Scartkabel liggen voor de Snes. :)

En nu nog 1 vraagje: op de achterkant zit een switch waaronder staat: CH3 en CH4.

Hij staat nu op CH3 en doet het goed maar waar is de switch percies voor? :)

[ Voor 18% gewijzigd door schnumi op 04-02-2003 11:05 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirium2001
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-05 17:20
schnumi schreef op 04 February 2003 @ 11:03:

En nu nog 1 vraagje: op de achterkant zit een switch waaronder staat: CH3 en CH4.

Hij staat nu op CH3 en doet het goed maar waar is de switch percies voor? :)
Daarmee kan je wisselen tussen de frequenties als je een rf kabel gebruikt.
't is een beetje lullig als een zender dezelfde frequentie zou hebben als de console, want dan krijg je ze alle 2 in beeld en dat speelt wat moeilijk ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Delirium2001 op 04-02-2003 11:21 ]

GO NORTH,WEST,SOUTH, WEST TO THE FOREST OF MAZE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Delirium2001 schreef op 04 februari 2003 @ 11:19:
[...]

Daarmee kan je wisselen tussen de frequenties als je een rf kabel gebruikt.
't is een beetje lullig als een zender dezelfde frequentie zou hebben als de console, want dan krijg je ze alle 2 in beeld en dat speelt wat moeilijk ;)
aha bedankt. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43391

Ik kan me herinneren dat Microsoft toendertijd ook Nintendo hebben geprobeerd over te kopen, zij hadden daar $ 25 mld voor over en werden door de Raad van Bestuur van Nintendo heel snel weggestuurd. Ik denk dus niet dat EA met $ 2 mld veel kans maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 43391 schreef op 04 februari 2003 @ 12:05:
Ik kan me herinneren dat Microsoft toendertijd ook Nintendo hebben geprobeerd over te kopen, zij hadden daar $ 25 mld voor over en werden door de Raad van Bestuur van Nintendo heel snel weggestuurd. Ik denk dus niet dat EA met $ 2 mld veel kans maakt.
Lijkt mij ook niet. En besides Nintendo maakt nog steeds winst op alle producten en vooral op de GBA dus ze kunnen volgens mij nog wel even vooruit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59687

offtopic:

Ik was vandaag boos op me moeder, want ik kon TS2 kopen maar kon niet :'(
Ik was echt kwaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58392

Hmm het lijkt erop dat ik toch nog wat langer op de Freeloader moet wachten.
Ze zijn nog niet binnen, maar goed Darkside, misschien is mijn collega bezig geweest met alvast de pakketjes klaar te maken voor de TPG want er moeten er nog wel aardig wat verstuurd worden.
Hierbij kan het geweest zijn dat hij uw bestelling heeft afgevinkt als "verzonden" dan word er een mail verstuurd.
Dat is de enige mogelijkheid.

edit:
Dit blijkt dus zo te zijn

Wanneer de Freeloaders binnenkomen hoeven ze alleen nog maar ingepakt te worden en verstuurd te worden, dus zijn alvast wat werkzaamheden van tevoren zodat we alles er meteen uit kunnen sturen.

Voor de rest moeten ze dus uit Engeland komen en heb er goede hoop in dat ze er voor het eind van deze week zijn.
Ze zouden ze op 5 februari vanuit Engeland versturen, dit betekent nog zo'n 2 dagen voordat het in Nederland is, misschien iets langer dat ligt er allemaal beetje aan.
Laten we van het beste uitgaan.
|:( Mja ik bestel MP en AC nog niet want ik wil eerst dat ding in m'n handen hebben voordat ik strax 100 euro wegpleur aan US games waar ik niks aan heb! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844

Anoniem: 42873 schreef op 03 February 2003 @ 22:30:
Vwala, nu weten jullie dat ook weer. :*)
Er zit trouwens een poster van Metroid Prime bij van ong 1m hoogte en 60 cm breedte. Dames en heren, dit is HET nummer om in de winkel te kopen om het blad is uit te proberen. Reviews van zelda, MK:DA, cubivore,... previews van 1080 avalanche, f zero, de capcom 5, ....
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaargh, zalig gewoon: de NGC _/-\o_
Errrr? "Vwala", what you say? Dat moet dus Voila zijn (that's french you know..) :P staat nu zo knullig :+

Daarnaast moet je URA Zelda (a.k.a master quest) als een moeilijkere versie van Zelda:OoT zien (te vergelijken met de master quest uit Zelda 1).

NEWSFLASH

• Game of the Year (GOTY) awards

klik
Metroid® Prime from Nintendo of America Inc. and Retro Studios earned an Interactive Achievement Awards record ten nominations. Several games received six nominations apiece including, Electronic Arts’ Battlefield 1942™, Rockstar Games’ Grand Theft Auto: Vice City, Sony Computer Entertainment of America’s Ratchet and Clank™ and Ubi Soft’s Splinter Cell™. Nintendo of America and Electronic Arts lead the field of videogame publishers with 26 and 25 total nominations respectively.
De genomineerden zijn:
Finalists for 2003’s Game of the Year include:

• Animal Crossing™ for the NINTENDO GAMECUBE™, published by Nintendo of America Inc., developed by Nintendo Co. Ltd.;
• Battlefield 1942 for the PC, published by Electronic Arts, developed by Digital Illusions;
• Ratchet & Clank for the PlayStation® 2, published by Sony Computer Entertainment America Inc., developed by Insomniac Games;
• Metroid Prime for the NINTENDO GAMECUBE, published by Nintendo of America Inc., developed by Retro Studios;
• Grand Theft Auto: Vice City for the PlayStation 2, published by Rockstar Games, developed by Rockstar North.

Finalists for 2003’s PC Game of the Year include:

• Age of Mythology™, published by Microsoft, developed by Ensemble Studios;
• Battlefield 1942, published by Electronic Arts, developed by Digital Illusions;
• Medal of Honor Allied Assault™, published by Electronic Arts, developed by 2015 Inc.;
• Neverwinter Nights™, published by Infogrames, developed by BioWare;
• Warcraft III®: Reign of Chaos, published and developed by Blizzard.

Finalists for 2003’s Console Game of the Year include:

• Splinter Cell for the Xbox, published by UbiSoft, developed by UbiSoft Montreal;
• Ratchet & Clank for the PlayStation 2, published by Sony Computer Entertainment America Inc., developed by Insomniac Games;
• Metroid Prime for the NINTENDO GAMECUBE, published by Nintendo of America Inc., developed by Retro Studios;
• Grand Theft Auto: Vice City for the PlayStation 2, published by Rockstar Games, developed by Rockstar North;
• Eternal Darkness: Sanity’s Requiem™ for the NINTENDO GAMECUBE, published by Nintendo of America Inc., developed by Silicon Knights;
• Animal Crossing for the NINTENDO GAMECUBE, published by Nintendo of America Inc., developed by Nintendo Co. Ltd.
• Door één of andere vage reden van NoA heeft Nintendo besloten om alleen de Jet black versie van de gameboy player te releasen. Dit zal er dan zo gaan uitzien:

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/gameboyplayer_020303_black_small.jpg Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/gameboyplayer_020303_indigo_small.jpgAfbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/gameboyplayer_020303_platinum_small.jpg

Japan krijgt overigens wel alle vier de kleuren. De combinaties zijn imo echt lelijk!

• Nintendo bevestigt Metroid Prime 2

• Gerucht: Online games van Nintendo?
Als we de geruchten van PGC mogen geloven dan worden er tijdens de E3 drie titels voor de GameCube aangekondigd die je via een netwerk kan spelen. Met behulp van twee of meer gamecubes kan je een spel maken met bijvoorbeeld 8 menselijke tegenstanders.
Twee van deze titels worden door Nintendo gemaakt en één door Sega (Fzero anyone?). Of deze ook online gaming ondersteunen is nog onbekend.

END OF NEWSFLASH
Anoniem: 59687 schreef op 04 februari 2003 @ 13:34:
offtopic:

Ik was vandaag boos op me moeder, want ik kon TS2 kopen maar kon niet :'(
Ik was echt kwaad
Morgen is er weer een dag :)
Anoniem: 58392 schreef op 04 February 2003 @ 13:37:
Hmm het lijkt erop dat ik toch nog wat langer op de Freeloader moet wachten.

[...]

|:( Mja ik bestel MP en AC nog niet want ik wil eerst dat ding in m'n handen hebben voordat ik strax 100 euro wegpleur aan US games waar ik niks aan heb! :P
Volgens de officiële site zijn ze verscheept.

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 23844 op 04-02-2003 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 15:53

RSP

Gelukkig heb ik de zwarte cube :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59687

RSP schreef op 04 February 2003 @ 13:46:
Gelukkig heb ik de zwarte cube :)
ik ook _/-\o_
Anoniem: 23844 schreef op 04 februari 2003 @ 13:44:
[...]
[knip]
Morgen is er weer een dag :)
[knip]
Ja, weet ik maar dan moet ik wachten tot we weer gaan winkelen en tot ik geld heb :'(

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 59687 op 04-02-2003 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil-B
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-04-2023
Thelema schreef op 04 February 2003 @ 09:31:
eerst zien dan geloven zou ik zeggen, er wordt al zoveel met geruchten rondgestrooid..

maar nog even een vraagje: weet iemand van jullie of Extreme G3 de moeite waard is om te kopen? in de FRS kost ie namelijk nogmaar 20euro
Persoonlijk zou ik hem wel kopen voor 20 euro, alhoewel hij mij wel tegen viel qua gameplay.... wel een razendsnel spel trouwens.. je ziet totaal geen opbouw en het knalt er lekker over. Leuk is ook dat je kunt upgraden qua bike en wapens. Verder niet extreem veel banen (10 geloof ik) en ik had hem in twee dagen bijna uitgespeeld, maar van anderen weer gehoord dat ze het heel moeilijk vonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43391

Ik heb zojuist een zwarte gamecube gekocht met Resident Evil en Super Monkey Ball!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Ok geen GB Player voor mij dus, dat ziet er echt niet uit hoor. Wat voor moeite is het nu om iig de 2 normale kleuren buiten japan uit te brengen? Helemaal omdat paars toch de Cube kleur is imho.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-05 22:56
Anoniem: 43391 schreef op 04 February 2003 @ 14:45:
Ik heb zojuist een zwarte gamecube gekocht met Resident Evil en Super Monkey Ball!
goed werk Herman!

hm btw wel goed dat die GBA player zwart is want m'n cube is ook zwart :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-05 22:56
Hm Zelda: Link to the Past voor de SNES inclusief boekje en kaart aangeboden op marktplaats. Bod staat nu op 20 euro..

Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:58

NoTimeRemains

I know

een vriend van me heeft nog een nes staan met flink wat spellen maybe hier iemand wat intresse ik post wel wat ie heeft

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamegod
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-06-2020

Gamegod

af en toe online

TAG_Speedy schreef op 04 February 2003 @ 14:46:
Ok geen GB Player voor mij dus, dat ziet er echt niet uit hoor. Wat voor moeite is het nu om iig de 2 normale kleuren buiten japan uit te brengen? Helemaal omdat paars toch de Cube kleur is imho.
GBA is toch regiovrij :?
Misschien is de GBA player dat ook wel ;)
Lijkt me meer dan logisch maar ja we zullen wel zien

Als dat het geval is kan je nog wel je paarse GBA player kopen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

is toch besluit van NoA ? .. dus hier kunnen ze zowiezo nog allemaal uit komen

ds/d3 : nog zin om te helpen bij die review site btw ? .. heb al redelijk zitten coden.. maar voor ik review systeem erin ga zetten misschien wat suggesties etc. ?

mail maar =)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-05 20:05
HIValicious schreef op 04 februari 2003 @ 15:12:
een vriend van me heeft nog een nes staan met flink wat spellen maybe hier iemand wat intresse ik post wel wat ie heeft
De NES boeit me niets, maar de spellen wel aangezien ik alleen nog maar SMB 2 heb liggen hier en de rest heb verkocht |:( Spelletjes die nog in goede conditie zijn heb ik zeker wel interesse in, zeker in games als SMB1+Duck Hunt, SMB3, Metroid, Zelda 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

SMB 2 voor de nes ?!?!?! waaaaah dat kan niet !!

=]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:40

Tarin

Just plain weird.

HIValicious schreef op 04 February 2003 @ 15:12:
Ik heb wel interesse in wat spellen, als er interessante bij zitten.
Eventueel koop ik de NES er bij (reserveonderdelen, 2 NESsen voor duck-hunt-competities, dat soort meuk).
[edit]
Heb interesse in spellen als:
SMB2, Zelda 2, Metroid (fat chance), Tetris, en anderen (ken niet allen namen..).

[ Voor 14% gewijzigd door Tarin op 04-02-2003 15:35 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamegod

Gamegod

af en toe online

yamAUchi schreef op 04 February 2003 @ 15:30:
SMB 2 voor de nes ?!?!?! waaaaah dat kan niet !!

=]
Deel 3 van SMB is er zelfs al voor de NES :+ 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

blakez schreef op 03 February 2003 @ 16:52:
Wie hebben er eigenlijk al Zelda the Wind waker gepre-ordered bij z'n spelleboer? Ik zit er over te denken om hem bij dimension plus te bestellen, maar is het daar zeker dat je daar de N64 disc bij krijgt en zal de prijs gewoon € 59,95 zijn?
Ik heb em dus gepre-ordered en idd bij DP, maar ik heb ze na de bevestiging van de bestelling gemaild, over dat ze t op de site wel zeggen van die bonusdisc, maar of dat nog steeds geldt en daar ben ik iets van een week later nog net over teruggemaild :/
Vorige keer dat ik daar iets bestelde vroeg ik ook iets en daar is ook geen antwoord op gegeven :/

Maarja, t is via rembours, kheb nog niet betaald en ik mail ze nog wel een keer en als t blijkt dat we niet die disc krijgen dan zal ik t wel ergens anders zoeken, voor vriendelijkheid schijn je daar je spul niet te hoeven kopen en ik dacht nog wel dat t voor gamers en door gamers was of iets dergelijks :P

Prijs staat nog niet vast, maar denk idd 60 euro en 7 euro alsje t per rembours doet :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

DP zelf is best vriendelijk zaakje anders, tenminste, staan meestal wel aardige mensen achter de toonbank.. maar misschien is dat altijd zo ;)

en je kan rustig bellen ofzo hoor, ze bijten niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HIValicious schreef op 04 February 2003 @ 15:12:
* Anoniem: 2766 heeft erg veel interesse en is altijd op zoek naar mogelijkheden om zijn spellen collectie uit te breiden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Niet online
Heeft iemand hier z'n NEs zo gemaakt dat ie amerikaanse en europese spellen kan spelen?
Ik dacht dat iemand hier zei dat je maar 1 pinnetje weg hoefde te halen. Maar goed, als iemand een handleiding weet of iets dat online staat, dan hoor ik het graag.
Ik vind zelf er weinig met google..

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
• Freeloader impressies

http://www.lik-sang.com/news.php?artc=2805
FreeLoader allows you to play any GameCube game on any GameCube, regardless of region encoding. UK gamers with PAL GameCubes can order the latest games from America and Japan, getting to play the really great blockbusters without waiting for their European release.

Why wait for Resident Evil Zero, Metroid Prime, Animal Crossing, Legend of Zelda: The Wind Waker and more, when you can order from abroad and play them months ahead of their PAL release? And because ANY FreeLoader works on ANY Cube, you can also use it to play PAL games on an NTSC machine. That’s right - if you imported your Cube to take advantage of the earlier release dates enjoyed overseas, you can use FreeLoader to play PAL games on it. At last you can take advantage of the great second hand deals at your local high street independent.

It's straightforward to use too. Just boot up your GameCube with the FreeLoader disc inserted and when prompted, open the lid and swap your FreeLoader disc for the game you want to play. It couldn't be simpler. As FreeLoader is a software-only tool, no hardware modifications are needed. You won't invalidate your warranty and you don't run the risk of ruining your console by fitting a mod chip.

FreeLoader works with any imported game, even two-disc titles like Resident Evil. NTSC games will still be output at 60Hz as opposed to the slower 50Hz, though, so if you're playing your GameCube on a very old television through an RF lead, you won't be able to use it. However, any TV bought in the last decade is more than capable of handling 60Hz signals; if you're playing through the composite cable supplied with your Cube, with or without the SCART adapter, you're fine.
Load your FreeLoader disc in the usual way - you see this screen.
Afbeeldingslocatie: http://media.lik-sang.com/content/freeloader_screens/fl1.gif

Open the lid for this prompt. Insert your game disc and close the lid again and you’re away!
Afbeeldingslocatie: http://media.lik-sang.com/content/freeloader_screens/fl2.gif

FreeLoader detects the region of most games automatically, but if you have any problems, press ‘Z’ at the FreeLoader screen for this menu.
Afbeeldingslocatie: http://media.lik-sang.com/content/freeloader_screens/fl3.gif

Choose the region of the game you want to play. When the region’s flag appears, open the Cube and swap discs!
Afbeeldingslocatie: http://media.lik-sang.com/content/freeloader_screens/fl4.gif
http://www.gamestop.com/product.asp?product%5Fid=030070

20 19cm hoog, slechts $9,99! INKOOPACTIE!! :P

Afbeeldingslocatie: http://www.gamestop.com/common/images/lbox/030070b.jpg
daFubar schreef op 03 February 2003 @ 20:59:
oftewel, er is toch niks mis? voor mij hoeft de cube niet de grootste te zijn. ik hoef niet met de grijze massa mee.
Ik vind het ook niet erg zoals het nu gaat, ik koop immers toch alleen Nintendo games :D. Ik kaart het probleem aan waar Nintendo mee te maken heeft. En nu gaat het allemaal nog prima ja, maar wat als het volgende systeem nog minder verkoopt (N64>GC kwa sales zoals het er nu uitziet) en het systeem daarna? En de komst van een Sony of Microsoft handheld is een kwestie van tijd, wat als daar exact hetzelfde gebeurt als in de consolemarkt?
Anoniem: 42873 schreef op 03 February 2003 @ 22:30:
Er zit trouwens een poster van Metroid Prime bij van ong 1m hoogte en 60 cm breedte.
Jumm, klinkt goed. Wat staat er op (Samus waarschijnlijk, maar hoe?)?
yamAUchi schreef op 03 February 2003 @ 23:19:
misschien dat ze met een paar goede spellen (prime/zelda) hun estimates nog wel wat bij kunnen gaan stellen.. we'll see =)
Ze zeggen in dat artikel nou juist dat de topgames de GC verkoop niet hebben kunnen aansporen en dat ze ook geen herstel verwachten in de toekomst :P
ho ho !
Kijk, jij snapt het 8)
Anoniem: 23844 schreef op 04 februari 2003 @ 13:44:
• Game of the Year (GOTY) awards
En de tien nominaties van Metroid Prime zijn:

- Game of the Year
- Console Game of the Year
- Innovation in Console Gaming
- Console First Person Action Game of the Year
- Outstanding Achievement in Game Design
- Outstanding Achievement in Gameplay Engineering
- Outstanding Achievement in Art Direction
- Outstanding Achievement in Original Musical Composition
- Outstanding Achievement in Sound Design
- Outstanding Achievement in Visual Engineering

MP r0x0rz!

Animal Crossing doet het ook goed met 6 nominaties waaronder overall GOTY! Misschien toch maar eens aanschaffen, ben nu nog druk met MP :9
yamAUchi schreef op 04 februari 2003 @ 15:25:
ds/d3 : nog zin om te helpen bij die review site btw ? .. heb al redelijk zitten coden.. maar voor ik review systeem erin ga zetten misschien wat suggesties etc. ?
Ik ben al bezig voor ds, ik kan natuurlijk niet met de concurrent aan de slag ;) Als jullie nou gewoon gaan samenwerken aan 1 site... :P

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Gamegod schreef op 04 februari 2003 @ 15:23:
[...]

GBA is toch regiovrij :?
Misschien is de GBA player dat ook wel ;)
Lijkt me meer dan logisch maar ja we zullen wel zien

Als dat het geval is kan je nog wel je paarse GBA player kopen :Y)
Nee, lijkt me niet, omdat dat signaal via de Cube gaat.
Gelukkig heb ik wel een zwarte :Y)

En die Freeloader gaat volgens mij echt simpel :) Ziet er netjes uit, maar het gaat dus nog wel gewoon op 60Hz.
Vandaar dus ook dat er nog geen regiovrije console is, dat kan nog niet op alle tv's.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 04-02-2003 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 22-05 20:11
Nu met die freeloader impressies lijkt 't er dus echt eindelijk aan te komen dat de freeloader daadwerkelijk 't licht gaat zien.. Alleen vind ik de plaatjes wel wat amateuristisch overkomen.. en daar rechtsboven staat "V 1.04". Zouden er dan later nog nieuwere versies uitgebracht worden, die nieuwere spellen ondersteunen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

blakez schreef op 04 February 2003 @ 17:42:
Nu met die freeloader impressies lijkt 't er dus echt eindelijk aan te komen dat de freeloader daadwerkelijk 't licht gaat zien.. Alleen vind ik de plaatjes wel wat amateuristisch overkomen.. en daar rechtsboven staat "V 1.04". Zouden er dan later nog nieuwere versies uitgebracht worden, die nieuwere spellen ondersteunen? :?
Daar moet je wel vanuit gaan. Misschien als er alsnog bugs ontdekt worden dan komt er dus gewoon een v1.05 enz. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schnumi schreef op 04 February 2003 @ 17:43:
[...]

Daar moet je wel vanuit gaan. Misschien als er alsnog bugs ontdekt worden dan komt er dus gewoon een v1.05 enz. :)
Neuh, de Freeloader ondersteund gewoon alle games. Er komen alleen nieuwe versies uit als er dus nog bugs worden ontdekt. Het is dus niet zo dat je om toekomstige importgames te spelen een nieuwe freeloader moet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42873

Nog even een klein vraagje, ik herinner me nog dat iemand zei dat ie thps4 in Bart Smith had zien liggen voor slecht 40€. Was dat in Be of Ned? Ga hem nl. deze woensdag halen, samen met RGB-kabel...

btw: ik weet wel dat vwala van het franse voila komt hoor, hier komt dat mss niet zo vreemd over als in jullie land... :7
btw²: iedereen is toch al naar de winkel gegaan om de nieuwe NGC te proberen? Let op dat je de juiste hebt (mss ligt hij er nog niet): deze is met de cover van zelda, de vorige met cover van metroid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Okay de cover van Zelda dus :)
Staat de review van Zelda er ook in, of is het een preview? En zitten er spoilers in de review? Want dat vond ik wel van het verhaal wat in de PU stond over Metroid Prime... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Nieuwe CUBE is trouwens ook uit. Ook met Zelda reviews.

Krijgt een 9.7 :D

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Anoniem: 42873 schreef op 04 February 2003 @ 18:15:
Nog even een klein vraagje, ik herinner me nog dat iemand zei dat ie thps4 in Bart Smith had zien liggen voor slecht 40€. Was dat in Be of Ned? Ga hem nl. deze woensdag halen, samen met RGB-kabel...
Ik weet wel dat THPS3 voor € 25,- euro te koop is bij de bart smit.. Denk niet dat ze THPS4 nu al wegdoen voor € 40,-.. anders ga ik 'm denk ik ook wel aanschaffen.. Kheb 3 genoeg op de pc gespeeld, maar aangezien 4 niet op de pc komt, dan maar eens op de cube proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 24-05 14:39

admiral866

The King Personality Disorder

Phydomir schreef op 04 February 2003 @ 19:23:
Nieuwe CUBE is trouwens ook uit. Ook met Zelda reviews.

Krijgt een 9.7 :D
Iemand ervaring over Cube en NGC ? Welke vind je het beter enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

admiral schreef op 04 February 2003 @ 19:44:
[...]

Iemand ervaring over Cube en NGC ? Welke vind je het beter enzo?
wat zijn de prijzen ervan :) ?

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In de NGC staat er een review v. Zelda, maar aangezien ze geen half woord japans verstaan is het ook een beetje preview.
Goh, de prijzen,ik weet alleen die van de NGC. vroeger kocht ik elk nr apart, en dat kwam op ong 8,9 of 10€/magazine. Maar ik herhaal, dat is het waard. Het is echt een superdik blad vol veel koole dinges buiten reviews/previews. Veel humor ook(buiten de (p)reviews uiteraard, die zijn serieus), veel diepzinnige gedachten betreffende de toekomst van de NGC. Ook de competitie is zeer cool, met duidelijke tabellen elk nummer, en een prijs voor de beste prestatie, elk nummer.Ben je niet overtuiged, probeer dan gewoon eens dit nummer, als het tegenvalt koop je het volgende maand gewoon niet...

edit: ik vind het formaat helemaal niet slecht, zalig grote pagina's vol screens e.d. Het formaat benadrukt zelfs hoe groot en compleet het magazine is dat je in je handen hebt. Vind ik. ;) 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 42873 op 04-02-2003 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Yohann!s schreef op 04 februari 2003 @ 20:03:
[...]

wat zijn de prijzen ervan :) ?
Allebij 8.80.

Las eerst NGC, zeer goed blad, goede reviews, strakke layout, slecht, onhandzaam formaat.

Nu lees ik CUBE. Kwa content ed. zeer goed, zelfde eigenlijk als bij NGC alleen vind ik het formaat van het blad beter (a4).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
MuErTo ChAvEz schreef op 04 februari 2003 @ 16:42:
Heeft iemand hier z'n NEs zo gemaakt dat ie amerikaanse en europese spellen kan spelen?
Ik dacht dat iemand hier zei dat je maar 1 pinnetje weg hoefde te halen. Maar goed, als iemand een handleiding weet of iets dat online staat, dan hoor ik het graag.
Ik vind zelf er weinig met google..
Dat gaat heel makkelijk, toevallig gister mijn spare NES los gehaald. Check de pics (niet zelfgemaakt overigens):

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fam.terpelle/lockout.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fam.terpelle/lockout2.jpg

Dat pennetje door knippen en klaar! :)

Hier heb je de tekst die erbij hoort, succes!

(disclaimer: ik sta niet in voor de gevolgen!! Gesloopte NESjes worden NIET door mij vergoed :))

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

TAG_Speedy schreef op 04 February 2003 @ 20:37:
[...]

Dat gaat heel makkelijk, toevallig gister mijn spare NES los gehaald. Check de pics (niet zelfgemaakt overigens):

[afbeelding]

[afbeelding]

(disclaimer: ik sta niet in voor de gevolgen!! Gesloopte NESjes worden NIET door mij vergoed :))
* Phydomir thinks he has spotted a Fok!er >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Phydomir op 04-02-2003 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61283

Topicstarter
Phydomir schreef op 04 February 2003 @ 20:51:
[...]

* Phydomir thinks he has spotted a Fok!er >:)
* Anoniem: 61283 ist dat al lang :)

ik haal me nes strax ook ff open.
volgens mij is die van mij al omgebouwt toen ik em kocht...

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 61283 op 04-02-2003 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Wie gaat er met mij mee naar Engeland 21 februari?

http://www.planetgamecube...s.cfm?action=item&id=3915

Stel je voor, heel je Zelda serie, Mario serie, Donkey Kong serie en nog veel meer gesigned door de producer hemzelf. Laat de cassette signen, het doosje, het boekje. Wat zal die man een lamme klauw hebben het einde van de dag als ik ben langsgeweest. :D En wat zal dat waard wezen op Ebay... (de echte fan doet dat natuurlijk niet)

Niet dat ik ga hoor, heb die dag cursus

Maar als iemand wel gaat stuur ik gerust mijn hele serie op om ze te laten tekenen. :)

Weet iemand trouwens of Top Gun: Combat Zones (iod) een leuk spel is. Hij is EUR 25,- bij mijn lokale gameshop. Top gun was ook altijd wel geinig op de NES.

[ Voor 13% gewijzigd door GZ op 04-02-2003 21:21 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

GolbeZeromus schreef op 04 February 2003 @ 20:56:

Stel je voor, heel je Zelda serie, Mario serie, Donkey Kong serie en nog veel meer gesigned door de producer hemzelf. Laat de cassette signen, het doosje, het boekje. Wat zal die man een lamme klauw hebben het einde van de dag als ik ben langsgeweest. :D En wat zal dat waard wezen op Ebay... (de echte fan doet dat natuurlijk niet)

Maar als iemand wel gaat stuur ik gerust mijn hele serie op om ze te laten tekenen. :)
Misschien dat ik uhm maar ff bel of ie zin heeft in een bakkie koffie. Kan ie ze hier thuis tekenen. Ff babbelen over Pikmin 2 enzo. Altijd gezellig als ie langs komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iedereen wist het waarschijnlijk al, maar ik post het toch nog is:
Metroid Prime 2 is confirmed:
http://www.nintendo.com/g....jsp?gameId=1699&showMe=1
er staat echter nog niet veel: alleen 1 regeltje tekst, nl.:
"A follow-up to the hit Metroid Prime is in development. No release date or other information is available at this time. Keep checking back at Nintendo.com for more details!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Niet online
TAG_Speedy schreef op 04 February 2003 @ 20:37:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

Bedankt :)

Ben zojuist voor het eerst van m'n leven op Fok geweest. Daar had ik het idd gevonden wat je moest doen met foto's en al. Heel de nes geopend en schoongemaakt. Kan nu gewoon spellen spelen zonder hem 10 x uit te zetten of er op slaan. Zag jou er ook nogal wat keer tussen staan, volgens mij ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58392

Ik vind NGC beter dan Cube, de Cube is in mij ogen veel te rommelig met als toppunt de reviews wat allemaal aparte verhaaltjes zijn in kaders enzo, dat staat me niet zo aan. NGC ziet er goed uit, heeft leuke humor en leest gewoon lekker weg. Sommige dingen daarvan mis ik in Cube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Anoniem: 58392 schreef op 04 februari 2003 @ 21:48:
Ik vind NGC beter dan Cube, de Cube is in mij ogen veel te rommelig met als toppunt de reviews wat allemaal aparte verhaaltjes zijn in kaders enzo, dat staat me niet zo aan. NGC ziet er goed uit, heeft leuke humor en leest gewoon lekker weg. Sommige dingen daarvan mis ik in Cube.
Over die reviews heb je gelijk. Maar als je eenmaal weet hoe het in elkaar zit is het best handig. Je hebt lama zeggen de review wat steeds door loopt en daarnaast heb je aparte kaders waarin speciale dingen van een game worden uitgelicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
Ik heb vandaag Metroid Prime gespeeld bij de Futurezone in Rotterdam en hem maar meteen ge preordered :)

wat een zalig spel zeg. Het begin is meteen al supervet en WAT! EEN! DETAIL! IN! DE! LEVELS!

dus heerserij ten top, ik heb nu Metroid en Zelda gepreordered :)

offtopic:
Ik heb Resident Evil nog maar eens gespeeld laatst, maar daar vind ik dus echt geen flikker aan. Ik kan er niks aan doen... het trekt me gewoon totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

daFubar schreef op 04 February 2003 @ 22:44:
Ik heb vandaag Metroid Prime gespeeld bij de Futurezone in Rotterdam en hem maar meteen ge preordered :)

wat een zalig spel zeg. Het begin is meteen al supervet en WAT! EEN! DETAIL! IN! DE! LEVELS!

offtopic:
Ik heb Resident Evil nog maar eens gespeeld laatst, maar daar vind ik dus echt geen flikker aan. Ik kan er niks aan doen... het trekt me gewoon totaal niet.
Hee, das heel mooi. Dan ga ik dat morgen ook maar even doen. Had die verkoper nog iets gezegd over die bonus discs bij Zelda?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

daFubar schreef op 04 February 2003 @ 22:44:

offtopic:
ik heb MK:DA + MP + Z:TWW gepreordered en ik heb nog geen eens een een ngc

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Anoniem: 34169 schreef op 04 February 2003 @ 17:49:
[...]

Neuh, de Freeloader ondersteund gewoon alle games. Er komen alleen nieuwe versies uit als er dus nog bugs worden ontdekt. Het is dus niet zo dat je om toekomstige importgames te spelen een nieuwe freeloader moet kopen.
hmm de freeloader ondersteunt officieel volgens mij alleen de games die er uit zijn ten tijde van de release van jouw versie freeloader...
dus het wil niet zeggen dat f-zero straks gaat werken, want nintendo kan easy een code inbouwen die je freeloader nutteloos maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

PS wat geeft de PU MP voor een punt? en hoe schrijft die jurgen er over?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68858

Anoniem: 42873 schreef op 04 February 2003 @ 18:15:

btw: ik weet wel dat vwala van het franse voila komt hoor, hier komt dat mss niet zo vreemd over als in jullie land... :7
btw²: iedereen is toch al naar de winkel gegaan om de nieuwe NGC te proberen? Let op dat je de juiste hebt (mss ligt hij er nog niet): deze is met de cover van zelda, de vorige met cover van metroid
Bart Smit in Eindhoven. Kan ook zijn dat ik verkeerd heb gekeken. Der waren zoveel spellen afgeprijst namelijk.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 68858 op 05-02-2003 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Anoniem: 68858 schreef op 05 February 2003 @ 00:26:
[...]

Bart Smit in Eindhoven. Kan ook zijn dat ik verkeerd heb gekeken. Der waren zoveel spellen afgeprijst namelijk.
maar dan moet dat toch gewoon bij alle bart smits zijn...
volgens mij zijn dat soort prijzen gewoon landelijk bepaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

lijkt me eerder dat thps3 voor die prijs te halen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
GolbeZeromus schreef op 04 February 2003 @ 22:47:
[...]

Hee, das heel mooi. Dan ga ik dat morgen ook maar even doen. Had die verkoper nog iets gezegd over die bonus discs bij Zelda?
nou, het is dus nog niet officieel dat die disc erbij komt, maar als ie erbij komt (en dat weten ze daar tegen die tijd wel) dan krijg je hem er zowiezo erbij.

maar die bonusdisc kan me eigenlijk niet meer zoveel schelen. ik wil gewoon the wind waker spelen op 3 mei.. met of zonder bonus disc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamegod

Gamegod

af en toe online

Count me in :+
Ik vind het ook niet erg zoals het nu gaat, ik koop immers toch alleen Nintendo games :D. Ik kaart het probleem aan waar Nintendo mee te maken heeft. En nu gaat het allemaal nog prima ja, maar wat als het volgende systeem nog minder verkoopt (N64>GC kwa sales zoals het er nu uitziet) en het systeem daarna? En de komst van een Sony of Microsoft handheld is een kwestie van tijd, wat als daar exact hetzelfde gebeurt als in de consolemarkt?
Tja ik ben er dus niet gelukkig mee :+
Precies voor de spiraal die jij al aangeeft.
Hoe meer uitgevers stoppen met de GC (wat toch niet 1 2 3 gaat gebeuren)
Hoe kleiner het aantal games word
Jij koopt dan alleen maar Nintendo games maar ik koop ook een FF:CC of een Soul Caliber 2, ik kan me nieet voorstellen dat ik die zou gaan missen voor de GC.
Ik ben toch wel van plan alle consoles te kopen dus veel zal ik niet missen maar als er zulke keuzes gemaakt moeten worden dan ben ik bang dat mensen over hun "Nintendo Liefde" heenstappen om toch de andere games ook te spelen
GolbeZeromus schreef op 04 February 2003 @ 20:56:

Kan iemand een smoes bedenken waarom ik hier naar toe zou moeten gaan voor mijn werk zodat mijn werk het betaald ?

Diegene met het beste plan laat ik dan iets voor signeren :+
Phusebox schreef op 05 februari 2003 @ 10:28:
maar dan moet dat toch gewoon bij alle bart smits zijn...
volgens mij zijn dat soort prijzen gewoon landelijk bepaald...
Misschien dat het bij de Bart Smit wel zo is maar normaal gesproken is dat niet zo.
Uitgevers mogen ook geen consumenten adviesprijs geven omdat je dan prijsinvloeden hebt.
Dat is juist waar Nintendo een boete voor moest betalen.
Games verkopen zijn afhankelijk van de regio dus de BS verkoopt meer GC's (en dus ook spellen) dan de andere vandaar dat je binnen een keten verschillende prijzen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Op zich doet Nintendo het nog heel aardig. Zoveel doen ze niet aan promotie en toch weten ze op het zelfde niveau te zitten als de Xbox die toch wel wat meer aan promotie doet.

Als Nintendo nu gewoon eens een goeie bundle-deal maakt en flink gaat promoten dan zijn de uitgevers en verkopers blij en mag de Xbox op zijn tellen gaan letten. Ook zouden displays in de winkels erg helpen. Nu isset bijna alleen maar Xbox wat de klok slaat. Alleen in de Bart Smit hebbik ooit een GC 'zuil' gezien, en bij de Mediamarkt maar daar stind ie tussen 5Xbox en PS2 units...

Come on, BIG N

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
En toen waren we weer op stage "_ posten dus maar mensen, moet wel iets te doen hebben natuurlijk. Het is absoluut niet goed voor Nintendo dat publishers hun zorgen gaan uitspreken met daarbij de waarschuwing dat ze zich wel eens van de GC zouden terugtrekken. De N64 kende ongeveer hetzelfde probleem, hoewel ze toen al begonnen met een slechte 3rd party ondersteuning, toen maakte Nintendo uiteindelijk genoeg geld om door te gaan. Nu daarentegen is er nog een derde speler, de Xbox, dus het is denk ik toch wel cruciaal om 3rd parties te vriend te houden, hoe slecht je de games die ze maken/publishen ook vindt. Je zou ze haast moeten aanklagen voor het aanzetten van kwaad bloed in de media! Of niet. Tuurlijk koop ik, zoals de meeste mensen, de Gamecube alleen voor de games van Nintendo met hier en daar een leuke exclusive (goddamnit Capcom!!), maar vanuit Nintendo's standpunt gezien is deze markt volgens mij toch echt te klein en die wordt ook alleen maar kleiner. Fifa2003 Christmas Edition, The Sims Cuborized, Army Men: Really Made Of Plastic This Time etc, tsja ik zou wel zonder kunnen, maar Nintendo ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamegod

Gamegod

af en toe online

Deddiekoel schreef op 05 February 2003 @ 12:58:
Op zich doet Nintendo het nog heel aardig. Zoveel doen ze niet aan promotie en toch weten ze op het zelfde niveau te zitten als de Xbox die toch wel wat meer aan promotie doet.

Als Nintendo nu gewoon eens een goeie bundle-deal maakt en flink gaat promoten dan zijn de uitgevers en verkopers blij en mag de Xbox op zijn tellen gaan letten. Ook zouden displays in de winkels erg helpen. Nu isset bijna alleen maar Xbox wat de klok slaat. Alleen in de Bart Smit hebbik ooit een GC 'zuil' gezien, en bij de Mediamarkt maar daar stind ie tussen 5Xbox en PS2 units...

Come on, BIG N
Ik heb net wat leuk nieuws gehoord over de promotie van de GC
Ze staan over 2 weken op Trance Energy in de jaarbeurs hallen met een stuk of 20 consoles :)
Wie heeft er zin in een GC meeting op Trance Energy 7(8)7 :+
Ik zal er zijn ;)

Zouden ze het toch nog leren :?
Heb geruchten gehoord dat Nintendo en ID&T goed met elkaar konden opschieten (maar dat zijn geruchten :+)

[ Voor 6% gewijzigd door Gamegod op 05-02-2003 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik ben het met de geschetste cirkel gedeeltelijk eens. Ook met de mening van vele dat ze Nintendo kopen voor de Nintendo games. Maar er is iets anders wat in mijn ogen ook heel belangrijke reden is om Nintendo te kopen.
Nintendo streeft er echt naar om de spelervaring zo plezierig mogelijk te maken. Dit betekend zo kort mogelijke laadtijden, elke console een weer doorontwikkelde controller en een systeem dat (schijnbaar) makkelijk is om voor de ontwikkelen.

Dit laatste kan ook wel de oorzaak zijn dat de 3rd parties nog wel eens butt-titels produceren. Ze kunnen namelijk in relatief korte tijd een GC game in elkaar zetten of er een van een anders systeem porten=> easy money.
Het effect is dat bij multi-platform games de GC versie afgeraffeld kan zijn. Kijk bijvoorbeeld naar NFS: HP2. Het is voor mij altijd meteen merkbaar wanneer ik een multiplatform game speel, puur aan de lengte van de de laadtijden!
Aan de andere kant is het wel zo dat als de developers de tijd ervoor nemen je wel een betere versie krijgt (zoals bij Bounty Hunter het geval schijnt te zijn).

Nintendo heeft op zich nog wel het voordeel van de twijfel van een hoop developers (zeker bij de japanse) maar ze moeten gewoon proberen agressief marktaandeel gaan winnen (lees marketing), want hoe goed de software ook kan zijn, de massa moet er wel van op de hoogte zijn!
Als ze MS voor zijn met de "we gaan online" campagne zou dat wel eens gunstig kunnen uitpakken. Want volgens mij zijn ze de enige die een normale modem in het online pakket hebben en volgens mij zijn ze ook de eerste die in Europa online gaan (of is de PS2 reeds aan de lijn?).

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
Volgens mij is MS reeds al begonnen met hun Live! Alleen niet voor iedereen toegankelijk atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GameCube breedband of analoog modem voor €49,99

Gepost door Douwe de Vries - woensdag 5 februari 2003 - Bron: Cube-Nation
Onze Franse vrieden van Cube Nation hebben via Nintendo in Frankrijk te horen gekregen dat de GameCube modems, zowel de breedband als de analoge versie, €49,99 gaan kosten. Beide modems zullen begin maart in Nederland verschijnen.
Dit tegelijkertijd met de eerste GameCube-online game, Phantasy Star Online V2. Deze game zal vanaf dag 1 over internet speelbaar zijn, en zal €8 per maand gaan kosten.

Ik vind dit enerzijds goed nieuws dat het er echt gaat komen maar ik vind het belachelijk dat je 8 euro per maand moet gaan betalen om een spel online te gaan spelen dan heeft M$ het toch een stuk beter geregeld met x-box live vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68858

Thelema schreef op 05 February 2003 @ 12:12:
lijkt me eerder dat thps3 voor die prijs te halen is
Die koste maar €25.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 18:08
Ik weet niet of deze al langs is gekomen maar voor diegene die een Freeloader willen kopen en beschikken over een Creditcard op http://www.play.com kost de freeloader maar 16,99 engelse pond, dit komt neer op ongeveer 26 euro inclusief verzendkosten. Plus het voordeel dat je geen extra BTW hoeft te betalen omdat het een engelse winkel is.

[ Voor 18% gewijzigd door Tetsuo op 05-02-2003 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55194

Anoniem: 5577 schreef op 05 februari 2003 @ 13:26:
GameCube breedband of analoog modem voor €49,99

Gepost door Douwe de Vries - woensdag 5 februari 2003 - Bron: Cube-Nation
Onze Franse vrieden van Cube Nation hebben via Nintendo in Frankrijk te horen gekregen dat de GameCube modems, zowel de breedband als de analoge versie, €49,99 gaan kosten. Beide modems zullen begin maart in Nederland verschijnen.
Dit tegelijkertijd met de eerste GameCube-online game, Phantasy Star Online V2. Deze game zal vanaf dag 1 over internet speelbaar zijn, en zal €8 per maand gaan kosten.

Ik vind dit enerzijds goed nieuws dat het er echt gaat komen maar ik vind het belachelijk dat je 8 euro per maand moet gaan betalen om een spel online te gaan spelen dan heeft M$ het toch een stuk beter geregeld met x-box live vind ik.
niet alle spellen zijn 8 euro per maand. En met live moet je ook bij betalen voor mmorpg's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In de Famitsu heeft Shigsy bevestigd dat niet alleen MP2 naar de cube komt, maarook nog een zelda, een mario en een pikmin. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Anoniem: 42873 schreef op 05 February 2003 @ 15:32:
In de Famitsu heeft Shigsy bevestigd dat niet alleen MP2 naar de cobe komt, maarook nog een zelda, een mario en een pikmin. :9~
De cobe? Wat is dat? die console heb ik nog niet :P

Verder las ik ook dat je voor 49.99Euro niet alleen het modem krijgt, maar ook PSO V2. Dus op zich is dat nog best aardig. (Vreemd dat het dan geen 60Euro kost)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

GolbeZeromus schreef op 05 februari 2003 @ 16:39:
[...]

De cobe? Wat is dat? die console heb ik nog niet :P

Verder las ik ook dat je voor 49.99Euro niet alleen het modem krijgt, maar ook PSO V2. Dus op zich is dat nog best aardig. (Vreemd dat het dan geen 60Euro kost)
ik zou er niet op rekenen als ik jou was..

maar PSO hoef ik toch niet, ten eerste omdat het spel me gewoon niet aanspreekt (ik had em voor mn DC) en ten tweede omdat je er gewoon nog extra voor moet betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

nou 14 feb heb ik een cube + 251 + wave + mk:da :) :) :) :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

D³ schreef op 04 februari 2003 @ 17:15:
• Freeloader impressies

Afbeeldingslocatie: http://www.gamestop.com/common/images/lbox/030070b.jpg

20 19cm hoog, slechts $9,99! INKOOPACTIE!! :P

Jaaa, inkoopactie :)!!!

Doe er maar 2 voor mij

[ Voor 14% gewijzigd door ReCreator op 05-02-2003 17:18 ]

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamegod

Gamegod

af en toe online

GolbeZeromus schreef op 05 februari 2003 @ 16:39:

Wat nog vreemder is dat er bij Infogrames Benelux helemaal nix over bekend is.

Vanochtend hadden we nog een discussie of ie met of zonder modem uit moest komen en 2 uur later lees ik het op internet (en ook van dat 8 € per maand was hier niet bekend)
Misschien dat dat vanuit Frankrijk besloten is en dat we er nix van weten maar ik zou voorlopig dit nieuws met een korreltje zout nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 20:08
Zou wel mooi zijn als het zo bundle is voor een redelijke prijs. Anders mwah vind ik het niet waard om PSO weer te kopen, heb hem ook al op de DC gespeeld namelijk en om er dan 60 euro voor neer te dokken :) 8 Euro per maand is niet idioot veel, vind ik nog best meevallen, alleen tja heb je weer die vervloekte CC....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Misschien is dit al voorbij gekomen, maar ik meld het nog maar even.

Vandaag 5/2 gesproken met Dimension Plust in Groningen (was toch in de buurt, moest werken :)) en even wat vragen gesteld over de Freeloader. Hier even een opssomming van de belangrijkste dingen die hij mij wist te vertellen:

*Levering van de Freeloader op Vrijdag 7 Februarie, ze verwachten hem alleen niet voor 13:00.
*Veel pre-orders van hardcore gamers, dus weer er snel bij.
*En nu het belangrijkste: er komt maar 1 levering van 100.000 stuks voor heel Europa meer gaan er niet gemaakt worden! (Volgens DimensionPLus heeft dit temaken met het feit dat Nintendo er niet meer op de Europese markt wil hebben.)

Anyway zoals ik al zei, misschien is dit al eerder genoemd zo niet, ge zijt gewaarschuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51617

kixor schreef op 05 February 2003 @ 18:17:
Misschien is dit al voorbij gekomen, maar ik meld het nog maar even.

Vandaag 5/2 gesproken met Dimension Plust in Groningen (was toch in de buurt, moest werken :)) en even wat vragen gesteld over de Freeloader. Hier even een opssomming van de belangrijkste dingen die hij mij wist te vertellen:

*Levering van de Freeloader op Vrijdag 7 Februarie, ze verwachten hem alleen niet voor 13:00.
*Veel pre-orders van hardcore gamers, dus weer er snel bij.
*En nu het belangrijkste: er komt maar 1 levering van 100.000 stuks voor heel Europa meer gaan er niet gemaakt worden! (Volgens DimensionPLus heeft dit temaken met het feit dat Nintendo er niet meer op de Europese markt wil hebben.)

Anyway zoals ik al zei, misschien is dit al eerder genoemd zo niet, ge zijt gewaarschuwd :)
Dat lijkt me echt dikke crap. Datel eerst zoveel moeite gedaan en dan maar 100.000 stuks? 8)7 Blijkt het wel waar te zijn.. dan suck N!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844

Anoniem: 5577 schreef op 05 February 2003 @ 13:26:
Erm... paar dingetjes:

Nintendo

1. Voor MMORPG'S moet je altijd betalen. Dit komt omdat ze regelmatig extra items, levels etc toevoegen maar het allerbelangrijkste is onderhoud van de servers. Dat kost veel tijd en geld en daar betaal je voor.

2. Sega vraagt die extra kosten, niet Nintendo.

Xbox Live

3. Naast de Xbox live kosten die je betaald aan MS, betaal je ook nog de maandelijkste kosten (8 euro) aan sega. Je betaald dus dubbel voor 1 spelletje.

4. Zonder creditcard kan je NIET online spelen bij MS live.

5. Voor extra dingen zoals levels, skins, extra characters etc moet je betalen. Aangezien je bij het registreren je CC op moet geven kan je met 1 druk op een knop iets aanschaffen.

Eigenlijk stelt die Xbox live service niet veel voor aangezien er ook veel nadelen aanzitten, maargoed dat is mijn mening.

• Zelda art!

Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo.co.jp/ngc/gzlj/syosai/chara/link.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo.co.jp/ngc/gzlj/syosai/chara/zelda.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo.co.jp/ngc/gzlj/syosai/chara/dekuno.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo.co.jp/ngc/gzlj/syosai/chara/fqueen.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo.co.jp/ngc/gzlj/syosai/chara/ralt.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo.co.jp/ngc/gzlj/syosai/chara/linkbuta.jpg

Meer..

• GameBoy player

Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20030205/nin23.jpg

• GBA advance
- 30 miljoen GBA's verscheept
- In maart zijn er 2 miljoen GBA SP op de markt.

Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20030205/nin18.jpg

bron voor degene die japans kunnen lezen :P

GBA SP in 3D! (klik op type 2)

• Freeloader
Volgens Dimension Plus is de lading van 100 000 stuks voor heel europa :X de eerste en tevens de laatste zending! Volgens de verkoper achter de toonbank (:P) schijnt Nintendo er een stokje voor te steken. Zij zijn bang dat de europese verkoopcijfers sterk zullen dalen. De freeloader is dan ook alleen bedoeld voor de hardcore gamer. Daarna is het over en uit!

Damn you kixor :P

END OF NEWSFLASH

offtopic: D3, check je mail eens...

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 23844 op 05-02-2003 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

De echte hardcore gamer heeft allang een US cube staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

OK OK, maar hoe zit het dan met de Action Replay zelf? Wordt die ook maar 100.000 keer verscheept? Vroeger was het toch ook niet erg als men een Fire converter kocht.

* GZ wordt weer nostalgisch... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat weet die verkoper van Dimension Plus er nou van... En anders importeren we die Freeloader toch ook :Y)
Verder geloof ik er geen ruk van, wat maakt Nintendo het nou uit, er zijn toch geen mini DVD's op de markt en ook geen schrijvers die ze dan ook nog eens kunnen schrijven.

Zelda art is cool, maar de game is cooler :)
En niet elke hardcore gamer heeft geld voor een US cube, want dat geld geven ze uit aan spellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Hoeveel gaat de Freeloader eigenlijk kosten? Bijvoorbeeld bij Dimensionplus? Als hij niet te duur is dan reserveer ik er alvast één.. weet ik 'bijna' zeker dat ik er één heb, mocht 't waar zijn dat er maar 100.000 naar europa komen.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ReCreator schreef op 05 februari 2003 @ 17:16:
[...]

Jaaa, inkoopactie :)!!!

Doe er maar 2 voor mij
als er een inkoop actie komt wil ik er zeker 1.
en mischien voor een paar gasten van school ook een paar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Rest mij een vraag die ik nergens anders beantwoord zie:
'Gaat de Freeloader ons zwarte NTSC balken geven, of zien we alle games gewoon fullscreen?'

Hoop fullscreen, maar met enkele kleine balken zou ik nog kunnen leven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 24-05 14:39

admiral866

The King Personality Disorder

beetje vreemd die move van nintendo om de freeloader te limiten in Europa.
Doen ze om het importeren tegen te gaan. Nou dan importeer je toch gewoon de FL erbij ?
beetje vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Gamegod schreef op 05 February 2003 @ 17:37:
[...]

Wat nog vreemder is dat er bij Infogrames Benelux helemaal nix over bekend is.

Vanochtend hadden we nog een discussie of ie met of zonder modem uit moest komen en 2 uur later lees ik het op internet (en ook van dat 8 € per maand was hier niet bekend)
Misschien dat dat vanuit Frankrijk besloten is en dat we er nix van weten maar ik zou voorlopig dit nieuws met een korreltje zout nemen.
Wat deed jij ook al weer bij Infogrames?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yo, kan er iemand aub dat stuk posten van cube.ign over the matrix, plieeeeeeeeeees, wil het echt ENORM graag lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hm... dan voor de zekerheid maar ff de freeloader reserveren denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
waarom is er eigenlijk geen spice gba?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Phuse: Hoe gaat het met AC?

Ik heb nu 2x het dagboek gelezen in CUBE van een van die leden die AC speelt en ik moet zeggen dat zo'n vitueel leventje toch wel wat heeft, maar ik wil jou (misschien wat uigebreide) mening over het spel eerst horen, aangezien jij nogal kritiesch bent

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.