Het Grote GameCube Topic deel 21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.359 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
De dual-Cube setup is natuurlijk de beste, maar voor ons stervelingen is de Freeloader een mooie optie. Maar ik begin nu wel enthousiast te worden. Na 8 maanden wachten issie er dan eindelijk?

Spannende tijden, ik ben ook benieuwd of de FL de PAL verkopen gaat beinvloeden?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Yohann!s schreef op 02 February 2003 @ 21:04:
[...]

ik heb um nog niet eens ge-pre orderd :+ ik wacht gewoon rustig af :7

btw, weet er iemand hoe je aan N64 Magazine kan komen ? (nederlands nintendo blad was dat:)) jah bestaat niet meer ik.. maar ik zoek exemplaren :) maar kan nix vinde :/
N64 magazines.
volgens mij heb ik er een paar.
Als het goed is heb ik alles vanaf dat nummer met Get Force Gemeni op de voorkant (nummer 5 denk ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op 03 February 2003 @ 01:19:
De dual-Cube setup is natuurlijk de beste, maar voor ons stervelingen is de Freeloader een mooie optie. Maar ik begin nu wel enthousiast te worden. Na 8 maanden wachten issie er dan eindelijk?

Spannende tijden, ik ben ook benieuwd of de FL de PAL verkopen gaat beinvloeden?
Ik denk het niet want import games worden slechts gekocht door een kleine groep die-hards die het via dvdboxoffice bestellen (mensen die dat weten dan he) of kopen veel te dure import games bij hun game speciaal zaak.

/me is iemand die dus al sinds juni in de startblokken staat om een mega order te doen bij dvdboxoffice :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:08

Phydomir

Dennis

Tarin schreef op 02 February 2003 @ 23:24:
THPS4 is echt gaaf.. de muziek is (zoals gewoonlijk) geniaal (beetje skaten op AC/DC :Y)), en volgens m'n broertjes is de multiplayer ook nog leuk (heb ik nog niet gedaan..).
TimeSplitters 2 zou ik niet weten.. maar ik hou niet zo van FPS games.. alleen Capture The Flag, en ik weet sowieso niet of dat daar in zit (en het is minder leuk als je van elkaar kan zien waar je zit).
Capture the Flag zit er niet in..

Wel hebben we capture the bag. Zelfde id. Alleen dan net ff wat anders :P

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:54

Tarin

Just plain weird.

Verwijderd schreef op 03 februari 2003 @ 08:22:
[...]

Ik denk het niet want import games worden slechts gekocht door een kleine groep die-hards die het via dvdboxoffice bestellen (mensen die dat weten dan he) of kopen veel te dure import games bij hun game speciaal zaak.

/me is iemand die dus al sinds juni in de startblokken staat om een mega order te doen bij dvdboxoffice :P
Hm.. dan heb je in ieder geval lang genoeg kunnen sparen :).

Ik ga pas aan de freeloader beginnen zodra ik zeker weet dat het goed werkt.. (en als het goed werkt, heb je hem er na 2 games uit.. bij dvdboxoffice zijn ze €15 goedkoper)

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:08

Phydomir

Dennis

Trouwens.

FRS heeft XG3 voor 19.95 en Bloody Roar voor 15.99

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:55
Phydomir schreef op 03 februari 2003 @ 08:33:
Trouwens.

FRS heeft XG3 voor 19.95 en Bloody Roar voor 15.99
Dat Bloody Roar is dat nog leuk? Krijgt niet echt hoge cijfers, maar ik heb sinds Street Fighter en Killer Instinct op de SNES geen fightergame meer gehad dus ben niks gewend aan die 3D fighters. Moet wat oefenen voor Soul Calibur 2 komt natuurlijk :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

Phusebox schreef op 02 februari 2003 @ 23:30:
[...]

tja misschien wel jammer
maar je hoeft wel niet te lopen kloten met een bootdisc
ik zit nu op de bank en druk met mijn voet de cube aan, hoef niet op te staan ofzo
nee dan lekker lopen swappen elke keer...
freeloader erin:.... laden....
freeloader eruit.... game erin.... laden....
spelen...

en dan zet je hem uit en moet je de volgende keer dat je gaat spelen weer de game eruit, freeloader erin, laden, freeloader eruit, game erin...
Beetje lomp argument. Ik vind het minder erg om even een cd-tje te wisselen dan dat ik weer een stapel euro's moet uitgeven voor een nieuwe ntsc-cube. Ik gebruikte de bootdisk ook altijd met m'n dreamcast en 't werkte perfect en als het zo snel gaat als ze zeggen vind ik het niet erg om die 10 seconden te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tarin schreef op 03 February 2003 @ 08:27:
[...]

Hm.. dan heb je in ieder geval lang genoeg kunnen sparen :).

Ik ga pas aan de freeloader beginnen zodra ik zeker weet dat het goed werkt.. (en als het goed werkt, heb je hem er na 2 games uit.. bij dvdboxoffice zijn ze €15 goedkoper)
Ik wacht ook wel af totdat ik reviews en berichten heb gehoord dat ie ook echt goed werkt, maar als ie goed werkt bestel ik meteen AC,MP en Zelda :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
RSP schreef op 03 February 2003 @ 09:15:
[...]

Beetje lomp argument. Ik vind het minder erg om even een cd-tje te wisselen dan dat ik weer een stapel euro's moet uitgeven voor een nieuwe ntsc-cube. Ik gebruikte de bootdisk ook altijd met m'n dreamcast en 't werkte perfect en als het zo snel gaat als ze zeggen vind ik het niet erg om die 10 seconden te wachten.
ik vind 10 seconden niet echt snel... en bij de dreamcast werd ik er ook een beetje ziek van...
maar goed ieder zijn eigen mening, i respect that...

wat ik trouwens wel een beetje 'akelig' vind...
de freeloader is een bootdisc,waarmee je de regio kan omzeilen...
misschien komen er nu wel mensen die backups kunnen maken die met de freeloader kunnen worden geboot...
ik hoop 't niet

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Phusebox schreef op 03 February 2003 @ 09:25:
wat ik trouwens wel een beetje 'akelig' vind...
de freeloader is een bootdisc,waarmee je de regio kan omzeilen...
misschien komen er nu wel mensen die backups kunnen maken die met de freeloader kunnen worden geboot...
ik hoop 't niet
Was er niet iets met de manier waarop Gamecube-dvd's geschreven werden? ik heb ooit iets opgevangen van "ze draaien de andere kant op" maar dat kan ook bullshit zijn natuurlijk :) Bovendien heb ik tot nu toe nog geen enkele GC-backup gezien maar wie weet hoe het zit met FreeLoader.

Daarnaast is misschien de werking van de FL anders dan b.v. de bootdisk van de Dreamcast, deze overschreef een stuk geheugen (sommige oudere DC's hadden ook de neiging stuk te gaan) maar ik denk niet dat dit het geval is aangezien er beweerd wordt dat de FL zonder modificatie werkt (garantie blijft) dus of de FL ook gebruikt kan worden als een tool om backups te gaan laden weet ik niet. het zou ongezond zijn voor de industrie, gezond voor de cube-verkopen (sad story)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Ik dacht juist dat de Freeloader werd gelanceerd NADAT Nintendo het product had getest tegen back-ups. Misschien dat Datel dit wel heeft gezegd om hun eigen release data te 'rechtvaardigen', dat weet ik ook niet.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

GolbeZeromus schreef op 03 February 2003 @ 09:43:
Ik dacht juist dat de Freeloader werd gelanceerd NADAT Nintendo het product had getest tegen back-ups. Misschien dat Datel dit wel heeft gezegd om hun eigen release data te 'rechtvaardigen', dat weet ik ook niet.
Raar. Nintendo geeft wel een licentie om de FreeLoader uit te brengen maar maakt zelf nog wel aparte NTSC / Pal cubes. hoe moeilijk zou het zijn een console te maken die alle 2 in 1 doet? blijkbaar niet heel lastig. maar waarom ze dan toch kiezen om nog 2 consoles uit te brengen? ach het zal ze in Japan niet zo veel schelen. Volgens mij zien ze Europa daar nog steeds niet als waardige afzetmarkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
RSP schreef op 03 februari 2003 @ 09:47:
[...]

Raar. Nintendo geeft wel een licentie om de FreeLoader uit te brengen maar maakt zelf nog wel aparte NTSC / Pal cubes. hoe moeilijk zou het zijn een console te maken die alle 2 in 1 doet? blijkbaar niet heel lastig. maar waarom ze dan toch kiezen om nog 2 consoles uit te brengen? ach het zal ze in Japan niet zo veel schelen. Volgens mij zien ze Europa daar nog steeds niet als waardige afzetmarkt
het is voor geen enkel bedrijf moeilijk een regiovrije console te maken...
maar om een of andere reden willen ze het niet
misschien omdat het van oudsher traditie is ofzo? of omdat Nintendo zo bijvoorbeeld een constante cashflow kan creeeren...
door de toptitels te spreiden in hun releases in japan, vs en europa, kunnen ze er voor zorgen dat ze elke maand wel ongeveer vet geld binnenhalen, en zo dus een goede cashflow hebben en niet in de problemen komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
[Nieuws] Infogrames bezorgd om GameCube
Franse videogame-gigant Infogrames maakt zich zorgen om de positie van Nintendo's GameCube. Infogrames heeft zelfs gedreigd met verregaande maatregelen. Lees verder voor de details...

Infogrames, in de Benelux voornamelijk bekend als distributeur van onder andere Sega-games, eist een stijging in de GameCube-verkopen. Het bedrijf maakt zich namelijk zorgen over de verkoopcijfers van de GameCube en de games, en dan voornamelijk die in Europa.

Als Nintendo niet snel meer Cubes en Cube-games gaat verkopen, dreigt Infogrames de GameCube-support drastisch terug te dringen. Dit houdt concreet in dat Infogrames minder games zou gaan ontwikkelen voor de Cube en misschien zelfs aangekondigde projecten zou cancellen.

Voorlopig wacht Infogrames het effect van The Legend of Zelda: The Wind Waker af. Het bedrijf hoopt dat dit spel de GameCube veel goeds zal brengen, zodat ook de verkopen van Infogrames-games voor de GameCube stijgen.

Veel stelt dit dreigement in onze ogen niet voor. Infogrames heeft zelf nog geen enkele toptitel voor de GameCube ontwikkeld, terwijl goede Sega-games (die zij distribueren) als warme broodjes over de toonbank gaan.

We wachten de gang van zaken af en zullen je op de hoogte houden van de laatste ontwikkelingen!
Bron

fuck'm all, ik kan wel genoegen nemen met alleen spellen van nintendo zelf.

En phuse, waarom ben je eigenlijk een cloud?

[ Voor 3% gewijzigd door Fubaruba op 03-02-2003 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

daFubar schreef op 03 februari 2003 @ 10:42:

[...]
Bron

En phuse, waarom ben je eigenlijk een cloud?
OK, dus na EA begint Infogrames zich ook al zorgen te baren...

De XBox mag nu dan misschien wel wat meer verkopen, maar ik ben toch ook heel benieuwd hoe het staat met de verkopen van de software voor de XBox. Met het oog op de ombouw/download mogelijkheden zou je toch zeggen dat de GC misschien wel meer sales heeft. Maar misschien is dit procentueel weer niet zo.

Ik hoef ook niet zo nodig een Infogrames spel, maar dat zijn wel de devvers van die Colin games toch? Dat is ook wel weer leuk voor de racefanaten onder ons. Hoe gaaf F-Zero ook wordt, het is naturlijk niet een realistische racegame en ik denk dat veel mensen dit wel graag zouden willen zien.

Voor mij alleen Nintendo, Capcom, Konami, Square, Enix en Namco. Al die Westerse game companies hoef ik niet zo nodig, alhoewel er wel pareltjes bij zitten af en toe.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:55
een realistische race game op een console? Die moet ik nog tegenkomen, en dan zeker al geen Colin McRae. Leuke racer hoor daar niet van, maar das gewoon een arcade game. Niet zo die-hard aracde als een V-Rally maar goed. En met Burnout 2 komt er al een zeer vette arcade racer naar de Cube :9
En ik heb mijn Cube ook niet gekocht om Infogrames games en al helemaal niet om port koning EA games. Nintendo games, dat wil ik zien! Goeie games van developers wat jij opnoemt is natuurlijk ook nooit weg, in NES en SNES tijd hadden ze leuke games iig.

[ Voor 31% gewijzigd door Speedy op 03-02-2003 11:00 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 03 February 2003 @ 10:24:
[...]

het is voor geen enkel bedrijf moeilijk een regiovrije console te maken...
maar om een of andere reden willen ze het niet
misschien omdat het van oudsher traditie is ofzo? of omdat Nintendo zo bijvoorbeeld een constante cashflow kan creeeren...
door de toptitels te spreiden in hun releases in japan, vs en europa, kunnen ze er voor zorgen dat ze elke maand wel ongeveer vet geld binnenhalen, en zo dus een goede cashflow hebben en niet in de problemen komen
En voor de verandering ben ik het eens helemaal met push eens ;)

Maar wat ik dan wel raar vind: waarom is de gba dan wel regiovrij gemaakt , want de release dates van gba games verschillen ook nog steeds heel veel in de vaste volgorde jap/us/europa.

Kijk maar naar zelda voor de gba de jappen en us hebben hem al en hier komt ie officieel ergens maart meen ik.
Dat lijkt me toch helemaal niet nodig aangezien de us versie hier prima van toepassing is. (ownee de kut fransen en duitsers kunnen geen engels dus zal wel vertaald moeten :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:02

jOzh

Sweet dude!

TAG_Speedy schreef op 03 February 2003 @ 10:58:
En ik heb mijn Cube ook niet gekocht om Infogrames games en al helemaal niet om port koning EA games. Nintendo games, dat wil ik zien! Goeie games van developers wat jij opnoemt is natuurlijk ook nooit weg, in NES en SNES tijd hadden ze leuke games iig.
Tja, dit is denk ik wel precies het probleem van de Cube, eigenlijk koopt iedereen de cube voor de typische Nintendo spellen als Mario, Zelda, Metroid enzo.
Maar als ik het goed begrepen heb was bij de N64 (heb ik zelf nooit gehad, hield me toen niet echt met consoles bezig) het grote probleem dat er zo weinig 3rd party support was. Nu is er meer support maar worden de 3rd party games amper verkocht.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
volgens mij is het wel moeilijk om een console regiovrij te maken. Je zit gewoon met NTSC en PAL. dat gezeik. anders was er toch allang wel een regiovrije console geweest?

de gameboy heeft niet te maken met tv systemen, dus kan die gewoon over de hele wereld hetzelfde zijn.
jOzh schreef op 03 februari 2003 @ 11:46:
[...]

Tja, dit is denk ik wel precies het probleem van de Cube, eigenlijk koopt iedereen de cube voor de typische Nintendo spellen als Mario, Zelda, Metroid enzo.
Maar als ik het goed begrepen heb was bij de N64 (heb ik zelf nooit gehad, hield me toen niet echt met consoles bezig) het grote probleem dat er zo weinig 3rd party support was. Nu is er meer support maar worden de 3rd party games amper verkocht.
3rd party volk heeft al een ps2

[ Voor 50% gewijzigd door Fubaruba op 03-02-2003 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

daFubar schreef op 03 February 2003 @ 11:49:
volgens mij is het wel moeilijk om een console regiovrij te maken. Je zit gewoon met NTSC en PAL. dat gezeik. anders was er toch allang wel een regiovrije console geweest?

de gameboy heeft niet te maken met tv systemen, dus kan die gewoon over de hele wereld hetzelfde zijn.
Idd je ziet met de beeldformaten. Lang niet alle tv's in Europa ondersteunen NTSC (begint natuurlijk wel steeds meer te worden) en dus kan Nintendo de Gamecube ook niet zomaar regiovrij maken anders krijg je zwart wit beeld. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jOzh schreef op 03 februari 2003 @ 11:46:
[...]

De reden daarvoor is dat 3/4 van de 3rd party games dikke schijt games zijn.

Ik heb de cube ook eigenlijk alleen maar gekocht voor MP,Zelda,Starfox,SSB:M en AC .
Alle andere games die ik heb op mijn cube zijn tijdsvulling totdat de goede games eens uitkomen.
daFubar schreef op 03 February 2003 @ 11:49:

[...]

3rd party volk heeft al een ps2
Dat laatste kan ik me ook wel redelijk in vinde. ;)

Maar wat mij dus verbaasd is dat ondanks het feit dat de GBA regiovrij is de games nog steeds per regio uitkomen ipv overal tegelijk.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2003 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

schnumi schreef op 03 February 2003 @ 11:51:
[...]

Idd je ziet met de beeldformaten. Lang niet alle tv's in Europa ondersteunen NTSC (begint natuurlijk wel steeds meer te worden) en dus kan Nintendo de Gamecube ook niet zomaar regiovrij maken anders krijg je zwart wit beeld. :)
De Freeloader kan het NTSC/PAL probleem toch ook omzeilen? Dan moet Nintendo/Sony/Microsoft het ook kunnen natuurlijk.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 03 February 2003 @ 11:51:
[...]

De reden daarvoor is dat 3/4 van de 3rd party games dikke schijt games zijn.

Ik heb de cube ook eigenlijk alleen maar gekocht voor MP,Zelda,Starfox,SSB:M en AC .
Alle andere games die ik heb op mijn cube zijn tijdsvulling totdat de goede games eens uitkomen.

[...]

Dat laatste kan ik me ook wel redelijk in vinde. ;)

Maar wat mij dus verbaasd is dat ondanks het feit dat de GBA regiovrij is de games nog steeds per regio uitkomen ipv overal tegelijk.
Juist. De cube krijgt vaak de slechtste 3rd party titels en moeten wij die kopen!? Natuurlijk niet wij Nintendo gamers zijn hoge kwaliteit gewent en dat kunnen 3rd party developers meestal niet bieden. :)

Daarom ben ik er ook van overtuigd dat als een 3rd party game alleen voor de cube word ontwikkeld de game ook veel beter verkocht word (zie RE serie bijv).

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Mensen kijk eens dit is misschien wel het nieuwe design van de next Nintendo console. :) (weet je natuurlijk nooit zeker het kan ook fake zijn).

Afbeeldingslocatie: http://www.nofx.com/users/Paladin69/Nexus_Gloss-Finish.jpg
Als het een fake is is het wel een zeer mooie fake. 8)

[ Voor 24% gewijzigd door schnumi op 03-02-2003 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
  • Laatst online: 00:07
schnumi schreef op 03 februari 2003 @ 13:13:
Mensen kijk eens dit is misschien wel het nieuwe design van de next Nintendo console. :) (weet je natuurlijk nooit zeker het kan ook fake zijn).

[afbeelding]
Maar mooi is et niet. :r

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

wat ik vind hem er zeer cool uitzien naar mijn mening. :) helemaal dat je dus draadloze controllers krijgt dat zou helemaal vet zijn. :)

[ Voor 18% gewijzigd door schnumi op 03-02-2003 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
  • Laatst online: 00:07
Hey, Schnumi heb je wel school?

Je bent anders vaak wel vroeg uit. 8)

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

BloodKnight schreef op 03 February 2003 @ 13:22:
Hey, Schnumi heb je wel school?

Je bent anders vaak wel vroeg uit. 8)
jah maar op school hebben ze ook pc's. :P :) En jah ik ben idd vaak redelijk vroeg uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

schnumi schreef op 03 February 2003 @ 13:23:
[...]

jah maar op school hebben ze ook pc's. :P :) En jah ik ben idd vaak redelijk vroeg uit.
Kheb een dik probleem :D
Moest vandaag beginnen met stage... maar heb geen stageadres.. zit nu dus thuis een beetje te zoeken enzo :r

mja...

Die Nintendo Nexus ofzo... vink nie zo heel mooi...
Alleen die bluetooth controllers zijn wel erg vet.... maar jah, dan moet er ook een docking station bij voor je joystick... zodat je em kan opladen na het spelen :P

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

schnumi schreef op 03 February 2003 @ 13:13:

[afbeelding]
Waah, ziet er gaaf uit zeg! Weer lekker apart design, ben benieuwd of dit waar is. Nintendo Nexus, klinkt ook wel koel 8)
Maare, USB ingangen? WTF...?

[ Voor 3% gewijzigd door jOzh op 03-02-2003 14:01 ]

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Tsja misschien voor nieuwe randapperatuur? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox

[afbeelding]
ik vind dit design wel erg 'gamecube'-based dus het lijkt me niet waarschijnlijk dat het echt is

bovendien denk ik niet dat nintendo ook maar 1 schets heeft gemaakt voor de nieuwe console
je moet immers eerste weten welke hardware je hebt voor je de 'doos' eromheen gaat ontwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Het heeft idd wel wat weg van de GC + de onderkant van de N64. :)

Maarja we zullen zien ik vind dit best wel een strak design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warfare
  • Laatst online: 09-09 15:22
is zeker errug mooi. Nintendo vertelde overigens dat de GameCube minstens 6 a 7 jaar mee zou gaan. Ik vind het toch wel achterlijk nu al over een nieuwe console te beginnen te lullen terwijl ik dat paarse wondertje net heb staan.

Maarja, het zal wel weer aan mij liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben net bij een vriend geweest en heb ff zijn xbox gechecked met 7 spellen ongeveer, ik zit er nu heel erg aan te denken om mijn cube te verkopen en daarvan een xbox te kopen, de cubegames boeien me gewoon niet, zelda, mario enzo, dat speel ik toch niet, ik wil racen,vechten,actie!! en dat is gewoon amper te vinden op de cube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 03 februari 2003 @ 15:37:
ik ben net bij een vriend geweest en heb ff zijn xbox gechecked met 7 spellen ongeveer, ik zit er nu heel erg aan te denken om mijn cube te verkopen en daarvan een xbox te kopen, de cubegames boeien me gewoon niet, zelda, mario enzo, dat speel ik toch niet, ik wil racen,vechten,actie!! en dat is gewoon amper te vinden op de cube
Tsja als je idd racen vechten en actie games wil kun je beter voor de Xbox gaan. :)

Maar had je dat beter van te voren niet kunnen bedenken? Zeker omdat je mario enz niet leuk vind en daar gaat het de meeste mensen juist om als ze een Gamecube kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou kijk, eerst zag het er goed uit, mortal kombat, mario kart, smash, monkey ball, maar dat is het wel, ik had meer arcade titels verwacht, mario boeit me net 5 min als ik stoned ben en dan vin ik het al saai worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Verwijderd schreef op 03 February 2003 @ 15:37:
Wat moeten wij nou roepen? "nee verkoop je cube alsjeblieft niet" of "overloper, laat je hier niet meer zien" of iets dergelijks? dat jij Cubegames niet leuk vind had je ook wel eerder kunnen bedenken :{

edit: spuit 11 |:(

[ Voor 4% gewijzigd door RSP op 03-02-2003 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 03 February 2003 @ 15:43:
nou kijk, eerst zag het er goed uit, mortal kombat, mario kart, smash, monkey ball, maar dat is het wel, ik had meer arcade titels verwacht, mario boeit me net 5 min als ik stoned ben en dan vin ik het al saai worden.
Tsja zoals al eerder gezegt. :) Het komt wel op de cube alleen duurt het wat langer. Maar als ik jou zo hoor lijkt mij dan de Xbox gewoon een betere keus voor jou. :)

btw: RSP vet icoontje. _/-\o_ :D

[ Voor 4% gewijzigd door schnumi op 03-02-2003 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
Grappig, ik heb net precies hetzelfde gedaan; vriend van me heeft ook een x-doos gehaald.
Ik ben juist tot de conclusie gekomen dat ik maar al te blij ben dat ik een cube heb!
Vind de hele X-Box geen sfeer hebben; alleen maar oppervlakkige games. Daarom hou ik zoveel van mario, zelda ed. De sfeer is gewoon een extra dimensie aan de spellen.
Daar tegenover was het idd zo dat de X-Box wat meer naar actie enzo gericht was; maar de spellen misten naar mijn idee iets.

Geen van beiden is wat dat betreft beter dan de ander; want smaken verschillen. Als je meer van actie en racen en UT'en houdt ben je beter af met een X-Box.
Is het niet geweldig dat we de keuze hebben!

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jOzh schreef op 03 February 2003 @ 11:52:
[...]

De Freeloader kan het NTSC/PAL probleem toch ook omzeilen? Dan moet Nintendo/Sony/Microsoft het ook kunnen natuurlijk.
Freeloader tja... Je krijgt misschien geen zwart/wit maar als je het mij vraagt zit je als je NTSC games op je PAL cube speelt nog altijd met (lelijke) zwarte balken. Daarom zal ik ook alleen de broodnodige dingen importeren (AC2, Zelda (wachten pffff... :P) en andere toptitels die daar maanden eerder uitkomen). Als een game overal tegelijk uitkomt (zie OOT) dan zal ik hem dus niet importeren, want je moet 2/3 weken wachten en het scheelt maar 15 euro... Dan prefereer ik toch snel spelen :)
Verder verdienen ze natuurlijk ook geld aan alle phreaks (k noem geen namen :P) die zowel een US als PAL cube kopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

btw Jan master als je dit leest check je email dan zo snel mogelijk na!! :D het gaat over de Snes en het geld dat ik net overgemaakt heb. :D

[ Voor 36% gewijzigd door schnumi op 03-02-2003 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Nintendo heeft idd gezegd dat de GC 6 tot 7 jaar mee moest gaan. Maar ze hebben ook laatst gezegd in 2005 te komen met nieuwe hardware. Ik denk persoonlijk dat de opvolger van de GBA compatible zal zijn met de GC software. Op zich is alles er al klaar voor. Medium is enorm klein, geheugen zou comptible moeten zijn met die postzegel SD units. Als ze een groot genoeg scherm weten te fabriceren en de speler robuust genoeg maken zou dit toch zeker wel een optie kunnen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
dat speel ik toch niet, ik wil racen,vechten,actie!! en dat is gewoon amper te vinden op de cube
F-Zero, Mortal Kombat: Deadly Alliance, Metroid Prime

tada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

RedruM schreef op 03 februari 2003 @ 15:56:
[...]

tada.
Jah maar redrum op de Xbox komen toch meer actie en race spellen uit. Ik denk gewoon dat voor hem een Xbox de betere keus is.

btw: bedankt JanMaster voor de snelle reactie. :)

[ Voor 9% gewijzigd door schnumi op 03-02-2003 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedruM schreef op 03 February 2003 @ 15:56:
[...]

tada.
ja alleen moet ik weer wachten, ik speel 1 keer in de 2 weken een potje nfs voor de rest speel ik nooit erop, ik heb 8 games (smash, capcom snk 2, nfs hp2, thps3, smb, xg3, 007 auf) en ik vind het allemaal wat tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
welke games heb je dan bij hem gespeeld?
ik heb namelijk zelf ook een xbox en heb de volgende spellen eens geleend, of heb ze zelf:
sega gt 2002 - wel aardig voor een weekje, daarna saai, en matige graphics
jsrf - nooit iets aangevonden, ook niet op de dreamcast
splinter cell, 1 missie gespeeld, daarna nooit meer aangeraakt
halo - haha wat een boutspel...
colin mcrae 3 - veels te simpel

verder heb ik geen ervaring met xbox games,
maar welke games vond jij dan zo geweldig?

ps. je hebt ook wel allemaal bagger spellen voor de cube

[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 03-02-2003 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
Het is een mix tussen de Gamecube en de N64.
Maar het ziet er wel vet kewl uit _/-\o_ >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amped - is wel vet om een keer te doen
rallisport challenge - meteen verslaafd :D
medal of honor frontline - nogal klote besturing, ik schiet MOH wel op de pc
halo - dit is dus echt wel een vet spel
fifa 2003 - is ook wel vet
dead or alive 3 - ownage knokspel, ziet er ook wel vet uit
project gotham racing - ziet er zeer mooi uit en is ook wel vet

dit geeft mij al genoeg conclusie denk ik, oja ik heb het gespeeld op een 105cm samsung tv :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

JanMaster je hebt weer mail. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Ecco schreef op 03 February 2003 @ 15:52:
Grappig, ik heb net precies hetzelfde gedaan; vriend van me heeft ook een x-doos gehaald.
Ik ben juist tot de conclusie gekomen dat ik maar al te blij ben dat ik een cube heb!
Vind de hele X-Box geen sfeer hebben; alleen maar oppervlakkige games. Daarom hou ik zoveel van mario, zelda ed. De sfeer is gewoon een extra dimensie aan de spellen.
Daar tegenover was het idd zo dat de X-Box wat meer naar actie enzo gericht was; maar de spellen misten naar mijn idee iets.

Geen van beiden is wat dat betreft beter dan de ander; want smaken verschillen. Als je meer van actie en racen en UT'en houdt ben je beter af met een X-Box.
Is het niet geweldig dat we de keuze hebben!
Zoals veel vaker kan ik me bij je aansluiten. een jaar geleden vrat ik me al op als ik d8 aan hoe de nieuwe zelda zal zijn en nu ben ik al helemaal op van de zenuwen (naja bij wijze van spreken) een vriend van mij heeft ook een Xbox gekocht en ik moet toegeven dat de games er erg goed uitzien. Quantum Redshift had af en toe echt sublieme momenten maar als ik de titel alleen al zie "Quantum Redshift" het doet me gewoon niks. en als ik de naam Zelda alleen al op een scherm zie kunnen de rillingen me over de rug lopen. Bij nintendo heb ik dit met talloze games. bij andere consoles nagenoeg niet.

:)

@schumi > Liever zo'n animated icon :P

[ Voor 3% gewijzigd door RSP op 03-02-2003 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd en natuurlijk verbleekt Quantum Redshift bij F-zero. >:) _/-\o_

RSP > maar dat icoontje heeft gewoon iets. :P :) Echt lachen.

Woei waarschijnlijk krijg ik morgen mijn Snes met mario kart binnen. _/-\o_ :D

[ Voor 62% gewijzigd door schnumi op 03-02-2003 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

schnumi schreef op 03 February 2003 @ 16:30:
Woei waarschijnlijk krijg ik morgen mijn Snes met mario kart binnen. _/-\o_ :D
die heb ik ook nog :) 2x !! :)
ik spaar consoles voor als ik 't huis uitga, ik heb al een NES / SNES / N64 / Dreamcast / NGC dus heb nogal wat consoles te gaan :) heb m'n SNES op de rommelmarkt gekocht voor 25 gulden (2 jaar terug) en er zaten een stuk of 40 spellen bij. de "orginele" SNES heb ik in 1993 gekocht, met Street Fighter 2 :) aww the memories :) *drukt Links awakening in snes*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

nee niet links awakening in de Snes drukken dat is NES game. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

schnumi schreef op 03 February 2003 @ 16:40:
Nee n3rd ;) dat is een GB(C) spel. Moet ik nu weer alles uitleggen :P ;)
RSP schreef op 03 February 2003 @ 16:44:
[...]

errr. Link to the Past bedoel ik natuurlijk :P awakening is een GB game. Geen Nes Game. even denken een lijstje

Legend of Zelda
The adventure of Link
Links awakening
A Link to the past
Ocarina of Time
Majora's Mask
Oracle of Seasons / Ages
For swords
Wind Waker

en nog een paar loze CDI games :) dat waren ze toch?
Er is ook nog een Game&Watch van The Legend of Zelda. Maar die is wel zeer hard to find om het zomaar even uit te drukken.

[ Voor 55% gewijzigd door GZ op 03-02-2003 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

schnumi schreef op 03 February 2003 @ 16:40:
errr. Link to the Past bedoel ik natuurlijk :P awakening is een GB game. Geen Nes Game. even denken een lijstje

Legend of Zelda
The adventure of Link
Links awakening
A Link to the past
Ocarina of Time
Majora's Mask
Oracle of Seasons / Ages
For swords
Wind Waker

en nog een paar loze CDI games :) dat waren ze toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

GolbeZeromus schreef op 03 February 2003 @ 16:42:
[...]

Nee n3rd ;) dat is een GB(C) spel. Moet ik nu weer alles uitleggen :P ;)
AHH. :+ Idd je hebt gelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 08-09 16:28
Wie hebben er eigenlijk al Zelda the Wind waker gepre-ordered bij z'n spelleboer? Ik zit er over te denken om hem bij dimension plus te bestellen, maar is het daar zeker dat je daar de N64 disc bij krijgt en zal de prijs gewoon € 59,95 zijn?

[ Voor 4% gewijzigd door blakez op 03-02-2003 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

blakez schreef op 03 februari 2003 @ 16:52:
Wie hebben er eigenlijk al Zelda the Wind waker gepre-ordered bij z'n spelleboer? Ik zit er over te denken om hem bij dimension plus te bestellen, maar is het daar zeker dat je daar de N64 disc bij krijgt en zal de prijs gewoon € 59,95 kostten?
Volgens mij heeft bijna elke PAL cuber hem bij die winkel gepreordert dus. :) En jah volgens mij krijg je daar idd ook de bonus discs bij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Hmm, met die Free loader op komst wacht ik nog ff met het pre-orderen van Zelda...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand voor een inkoopactie van zelda wind waker? Ik wil de ntsc versie van Zelda ook wel hebben maar ik heb geen creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Niet online
Bij dvdboxoffice komt hij uit op 26 maart. In europa komt Zelda in mei. Dus dat is een maand later.

Ik weet niet hoe lang de verzendingen nemen van dvdboxoffice, maar lijkt me niet de moeite waard om dan een ntsc zelda te kopen. Of ik zie iets over het hoofd natuurlijk.

Edit: Daarbij, ik zal te druk zijn met Metroid om dan al met Zelda te beginnen ;)

[ Voor 13% gewijzigd door StyXL op 03-02-2003 17:54 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MuErTo ChAvEz schreef op 03 February 2003 @ 17:28:
Bij dvdboxoffice komt hij uit op 26 maart. In europa komt Zelda in mei. Dus dat is een maand later.

Ik weet niet hoe lang de verzendingen nemen van dvdboxoffice, maar lijkt me niet de moeite waard om dan een ntsc zelda te kopen. Of ik zie iets over het hoofd natuurlijk.
Tja dan niet nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redelijk goed nieuws dacht ik zo; Ik heb net een mail van psxshop ontvangen dat ze de Freeloader naar me verstuurd hebben. :D

Nu m'n ouders nog even overhalen om met de CC games te bestellen bij dvdboxoffice...iemand tips? :P

Anders wordt het AC kopen voor 90 euro :/

edit: al gelukt :P Morgen maar even Ac en MP bestellen bij dvdboxoffice! :D

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2003 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou Schnumi ik heb je SNES eindelijk verzonden :D
Het duurde nogal lang, ik zal ff de mail die ik ook naar schnumi stuurde hier copy/pasten, dan begrijpen jullie ff waarom het zo lang duurde :)
Echt een stelletje debielen daar bij de TPG :@ Kom ik daar met een tas met die shit, ja zo kunnen we het niet verzenden. OK dat snap ik ook wel. Het moet in een doos, geen probleem. Ow ja sorry nee we hebben geen grote dozen alleen dozen van 45cm breed |:( sukkels...
Na geen probleem, hij zit immers al in een doos, dan maar pakpapier. Nee sorry wij hebben hier geen pakpapier. Ja ik ziet het voor me, pakken verzenden zonder pakpapier in het hele postkantoor...
Dus ik naar de bruna, pakpapier gekocht, terug.
Kan ik godverdomme weer opnieuw een nummertje trekken!!! AAAAHHH!!!
Nou goed het is verzonden en onderweg...
Volgende keer dok ik wel 3 euro meer en dan schakel ik een betere koeriersdienst in...
vandaar dus... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blakez schreef op 03 februari 2003 @ 16:52:
Wie hebben er eigenlijk al Zelda the Wind waker gepre-ordered bij z'n spelleboer? Ik zit er over te denken om hem bij dimension plus te bestellen, maar is het daar zeker dat je daar de N64 disc bij krijgt en zal de prijs gewoon € 59,95 zijn?
De bonus disc zit bij de pre-order dat is zeker alleen zal de prijs waarschijnlijk tussen de 65-69 euro liggen heb ik begrepen van een paar vrienden die bij diverse games zaken werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

w0000t, een Samus Action Figure :7

Afbeeldingslocatie: http://www.diecastexpress.com/diecastexpress/images/products/family/75389A.jpg

En een van Luigi:

Afbeeldingslocatie: http://www.diecastexpress.com/diecastexpress/images/products/family/75390A.jpg

En Link:

Afbeeldingslocatie: http://www.diecastexpress.com/diecastexpress/images/products/family/75424A.jpg

Nog een Link:

Afbeeldingslocatie: http://www.diecastexpress.com/diecastexpress/images/products/family/75388A.jpg

Te koop bij www.diecastexpress.com

[ Voor 67% gewijzigd door jOzh op 03-02-2003 18:17 ]

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 16:27

aapelite

Do the kirby!

waarom nou nooit een kirby figuur :@ i NEED one voor bij de SSB melee avonden hier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jOzh schreef op 03 February 2003 @ 18:14:

[afbeelding]

En een van Luigi:

[afbeelding]

En Link:

[afbeelding]

Nog een Link:

[afbeelding]

Te koop bij www.diecastexpress.com
2 en 3 zijn de enige die er een beetje uitzien :X
1 is alsof ie uit het NES tijdperk komt lopen, en die onderste ziet er uit of Link op een bonzaipaardje rijdt... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Samus is inderdaad niet om aan te zien, de andere 3 vind ik toch wel aardig. Maar waarom ze wel een Luigi figure en geen Mario figure hebben is mij een raadsel...
Verwijderd schreef op 03 February 2003 @ 17:42:
Redelijk goed nieuws dacht ik zo; Ik heb net een mail van psxshop ontvangen dat ze de Freeloader naar me verstuurd hebben. :D
Wow, vet dude, ben benieuwd!! Maak ff wat pictures als je em binnen hebt!! (assuming dat je een digi-cam hebt...)

[ Voor 53% gewijzigd door jOzh op 03-02-2003 19:25 ]

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MuErTo ChAvEz schreef op 03 February 2003 @ 17:28:
*knip*

*knip*
Nou ik heb vandaag een ntsc Zelda besteld en wel om de volgende redenen:
1. een maand eerder Zelda TWW.
2. het gegarandeerd ontvangen van een bonusdisk met Ocarina of Time en Ura Zelda. Er is door NOE dan wel een bonusdisk bevestigd maar het is nog steeds niet duidelijk wat daar op komt te staan.
3. een omgerekende verkoopprijs van 42 euro. Maar liefst 18 euro verschil met de gemiddelde uitzuigprijs in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jOzh schreef op 03 February 2003 @ 19:23:

Wow, vet dude, ben benieuwd!! Maak ff wat pictures als je em binnen hebt!! (assuming dat je een digi-cam hebt...)
Hehe is goed :) Ik hoop dat ze hem morgen af komen leveren, dan weet ik 100% zeker dat ik iets aan m'n US MP en AC heb, die ik dan bij dvdboxoffice bestel. :P Met datel weet je het nooit! ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2003 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:33

NoTimeRemains

I know

dillema dillema mp3cdspeler of ngc + mem + mk:da

compris van ma of pa? mag nie beide :?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

gasten check psxshop de freeloader is weer delayed!!!!!!!!!! :( :( :(
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

geintje. :+ :D

[ Voor 23% gewijzigd door schnumi op 03-02-2003 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

rofl :+

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 03 February 2003 @ 19:39:
gasten check psxshop de freeloader is weer delayed!!!!!!!!!! :( :( :(
.
.

geintje. :+ :D
Gaat nogal lastig als ie al naar m'n huisje verzonden is! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 03 February 2003 @ 19:42:
[...]

Gaat nogal lastig als ie al naar m'n huisje verzonden is! ;)
euhh damn foutje. :P :+
jOzh schreef op 03 februari 2003 @ 19:43:
Lol, shnumi don't ever do that again :P
Duidelijke vorm van US-cubers grappen ;)
lol >:)

[ Voor 33% gewijzigd door schnumi op 03-02-2003 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Lol, shnumi don't ever do that again :P
Duidelijke vorm van US-cubers grappen ;)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Bastard!
Maar wel enorm opgelucht................voorlopig dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
• UBS Warburg Hardware Estimates - 2003
* GameCube: 2002 was not a good year for GameCube. The console failed to meet expectations in all three major geographic regions. Despite generally strong reviews, none of Nintendo’s big first-party titles (Mario Sunshine, Metroid, etc…) ignited hardware sales. We have lowered our worldwide GC estimates, as we do not expect the console to recover in the coming years.
--- Current hardware estimates:

Hardware 2000 2001 2002 2003 2004 2005 Total

North America
1) PS2 1,300 6,200 8,600 9,000 6,000 5,000 36,100
2) Game Boy Advance - 4,700 6,950 6,000 6,500 6,000 30,150
3) Xbox - 1,400 3,200 3,500 3,000 2,000 13,100
4) Gamecube - 1,200 2,350 3,000 3,000 2,000 11,550

Total 1,300 13,500 21,100 21,500 18,500 15,000 90,900

Europe
1) PS2 500 4,500 6,000 8,000 5,000 4,000 28,000
2) Game Boy Advance - 4,000 4,000 4,000 4,000 4,000 20,000
3) Xbox - - 1,500 2,500 2,000 1,800 7,800
4) Gamecube - - 1,200 2,000 2,000 1,500 6,700

Total 500 8,500 12,700 16,500 13,000 11,300 62,500

Asia
1) PS2 3,500 3,800 3,670 3,500 3,200 3,000 20,670
2) Game Boy Advance - 3,980 3,440 3,500 3,500 3,200 17,620
3) Gamecube - 1,160 1,190 1,500 1,200 1,000 6,050
4) Xbox - - 500 400 300 200 1,400

Total 3,500 8,940 8,800 8,900 8,200 7,400 45,740

Worldwide
1) PS2 5,300 14,500 18,270 20,500 14,200 12,000 84,770
2) Game Boy Advance - 12,680 14,390 13,500 14,000 13,200 67,770
3) Gamecube - 2,360 4,740 6,500 6,200 4,500 24,300
4) Xbox - 1,400 5,200 6,400 5,300 4,000 22,300

Total 5,300 30,940 42,600 46,900 39,700 39,700 205,140

Voor PS2 en Xbox commentaar: Klik hier!
yamAUchi schreef op 02 februari 2003 @ 05:27:
die SMK / MK64 tijden sites zijn cool, heb het zelf nooit onwijs leuk gevonden, (was meer een battle-aar bij ons) maar in ons groepje zaten ook 1/2 mensen die het erg leuk vonden om beste tijden neer te zetten..
Battlen was super :) SMK battle welteverstaan, ik ben in de minderheid maar ik vond de battle mode van MK64 echt ZWAAR ruk. Blegh :P Zelfs 4 spelers ipv 2 spelers kon die stinkende battle niet redden wat mij betreft :Y)
Phusebox schreef op 02 februari 2003 @ 23:30:
en dan zet je hem uit en moet je de volgende keer dat je gaat spelen weer de game eruit, freeloader erin, laden, freeloader eruit, game erin...
Moet er niet aan denken dat ik al die keren dat ik afgelopen maand mn MP fix heb gehaald, ik steeds die schijfjes had moeten wisselen. Daar word je toch gillend gek van? :P
daFubar schreef op 03 February 2003 @ 10:42:

Dat is nou juist het probleem.

Ik presenteer u...
Nintendo's vicieuze cirkel der verdoemenissss!!!

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/circleofdoom.gif

Hij klopt niet helemaal, ik had geen plek meer in de cirkel en heb hem ff snel in elkaar geflanst :P
jOzh schreef op 03 February 2003 @ 18:14:

[afbeelding]
Absurd lelijk!

Neem dan deze ($10), is het superieure Metroid Prime model, stukken beter dan dat andere afzichtelijke ding :D

Afbeeldingslocatie: http://www.gamestop.com/common/images/lbox/030070b.jpg

Is zo'n bobblehead ding (hoofdje beweegt).

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 03 February 2003 @ 16:00:
[...]

Jah maar redrum op de Xbox komen toch meer actie en race spellen uit. Ik denk gewoon dat voor hem een Xbox de betere keus is.

btw: bedankt JanMaster voor de snelle reactie. :)
en als je graag rpg's speelt??
plz gimme advice ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
D³ schreef op 03 februari 2003 @ 20:35:

-knip-

Neem dan deze ($10), is het superieure Metroid Prime model, stukken beter dan dat andere afzichtelijke ding :D

[afbeelding]

Is zo'n bobblehead ding (hoofdje beweegt).
waar kan je die kopen?
Verwijderd schreef op 03 februari 2003 @ 20:50:
[...]

en als je graag rpg's speelt??
plz gimme advice ;)
dan koop je een snes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Damn nu ik een Snes heb is het eerst wat ik moet en zal doen Zelda: LTTP kopen!!

Dus als iemand nog een leuk aanbod ziet (liefst met doosje + boekje en engels mag ook zonder doosje en boekje) zeg het dan effe. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
d3 je hebt helemaal gelijk, maar dat was toch precies hetzelfde als met de n64? zolang nintendo geen verliezen draait met het maken van hard en software, zal ik nintendo blijven kopen... al doen ze het alleen voor de fans en hebben ze de gba voor de cashflow...

oftewel, er is toch niks mis? voor mij hoeft de cube niet de grootste te zijn. ik hoef niet met de grijze massa mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Niet online
schnumi schreef op 03 February 2003 @ 20:57:
Damn nu ik een Snes heb is het eerst wat ik moet en zal doen Zelda: LTTP kopen!!

Dus als iemand nog een leuk aanbod ziet (liefst met doosje + boekje en engels mag ook zonder doosje en boekje) zeg het dan effe. :)
Als je niet te duur zelda wilt (neem aan dat je ook andere spellen wilt?) dan ga je naar ebay.com en zoek je een verkoper met een hoop snes spellen. Dan bied op een paar spellen die je wilt en haal je de verzendkosten en kosten aan een converter eruit. Tenminste dat is wat ik heb gedaan. Bij een persoon 19 spellen weggehaald >:)

Nu 2 zelda's één verzegeld en een losse cartridge voor $10,- :) . Trouwens je vindt een hoop spellen die verzegeld zijn alleen in de uk of usa..

[ Voor 7% gewijzigd door StyXL op 03-02-2003 21:57 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

goeie tip zal eens kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 03 February 2003 @ 20:57:

1 woord: ebay.nl (of zijn dat er 2 :+)

En die cirkel: er lijkt verandering in te komen, nu square het avontuur van de GC aankan :o
Maar alsnog, schijt cube hoeft van mij geen mainstream te worden, zolang Nintendo Nintendo blijft, vind ik het allang best. Ik snap wel dat die gasten van Nintendo liever mainstream willen, maar ik zal Nintendo altijd trouw blijven, mij maakt het niet uit wat die gasten bij mij op school zeggen.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2003 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kool, thps 4 ga ik dus kopen. Btw, de NGC is toegekomen, en ze hebben Zelda 96 gegeven. Ondanks het japans hebben ze de indruk dat het een schitterend spel is, maar dat de game soms ewa repetitief is om de gameplay te lengen. Het feit bijv dat de zee zo groot is en dat er vaak van het ene eiland trug naar het andere gegaan moet worden, met telkens een minuut gewoon saai over de zee te bewegen. Maar ik herhaal nogmaals, ze vinden het een schitterend spel, en wederom een reden waarom zij, ik en hopelijk jullie ook nintendo-fans zijn.
Ook hebben ze de bonusdisc besproken, maar hier waren ze niet echt positief over, omdat URA zelda eiglijk niets van waarde toevoegt aan Zelda OOT. Toch vinden ze het fantastisch dat één van de beste games ooit gemaakt nu gratis wordt gegeven.
Vwala, nu weten jullie dat ook weer. :*)
Er zit trouwens een poster van Metroid Prime bij van ong 1m hoogte en 60 cm breedte. Dames en heren, dit is HET nummer om in de winkel te kopen om het blad is uit te proberen. Reviews van zelda, MK:DA, cubivore,... previews van 1080 avalanche, f zero, de capcom 5, ....
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaargh, zalig gewoon: de NGC _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 februari 2003 @ 22:30:
kool, thps 4 ga ik dus kopen. Btw, de NGC is toegekomen, en ze hebben Zelda 96 gegeven. Ondanks het japans hebben ze de indruk dat het een schitterend spel is, maar dat de game soms ewa repetitief is om de gameplay te lengen. Het feit bijv dat de zee zo groot is en dat er vaak van het ene eiland trug naar het andere gegaan moet worden, met telkens een minuut gewoon saai over de zee te bewegen. Maar ik herhaal nogmaals, ze vinden het een schitterend spel, en wederom een reden waarom zij, ik en hopelijk jullie ook nintendo-fans zijn.
Ook hebben ze de bonusdisc besproken, maar hier waren ze niet echt positief over, omdat URA zelda eiglijk niets van waarde toevoegt aan Zelda OOT. Toch vinden ze het fantastisch dat één van de beste games ooit gemaakt nu gratis wordt gegeven.
Vwala, nu weten jullie dat ook weer. :*)
Er zit trouwens een poster van Metroid Prime bij van ong 1m hoogte en 60 cm breedte. Dames en heren, dit is HET nummer om in de winkel te kopen om het blad is uit te proberen. Reviews van zelda, MK:DA, cubivore,... previews van 1080 avalanche, f zero, de capcom 5, ....
Je kan ook warpen door de zee heen, zie dat filmpje van IGN ook.
Dat de wereld zo groot is is volgens mij alleen maar een pluspunt toch :?

En zeker dat ik die ga halen morgen :D Ik heb hier wel een mooie Zelda poster op A1 formaat, dat is volgns mij nog groter :D

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2003 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 00:08

admiral866

The King Personality Disorder

Verwijderd schreef op 03 February 2003 @ 22:30:
aah nice!
Ik kon wel weer een keer een poster gebruiken, nieuwste is uit een egm van 2 jaar geleden ofzo :P
Toen kocht ik die vaak omdat er posters bij zaten, maar later niet meer.

Maar ik vind bladen zowiezo leuk om te lezen, leuker dan internet. Maareh is de NGC verder een beetje goed blad? Is het trouwens engels of nederlands?
En weetje hoe duur ie is? En een abbo van een jaar?
En hebben mensen nog tips en aanbevelingen voor bepaalde bladen? Kwil eigenlijk best wel weer een keer aan de magazine :)

edit:
Ah net snel even gezocht, en is dus van de voormalige N64 magazine. Ik kocht toen altijd de duurdere 64 magazine, die vond ik mooier. Weet iemand of die ook een cube opvolger heeft?

[ Voor 10% gewijzigd door admiral866 op 03-02-2003 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou, dat is ook een enorm pluspunt, ze hebben het niet voor niets 96 gegeven hoor (evenveel als metroid prime). soms is het gewoon een beetje vervelend om een minuutlang naar niets anders als de zee kijken (mss kan je dat warpen pas in een later stadium v/d game). ook moeten ze soms truggaan naar een eiland waar ze een klein dom puzzeltje zijn vergeten, om daarna weer turg weg te gaan... Maar dit doet niets af van het feit dat ze zich 99% v/d tijd wel gigantisch amuseren

btw, op deze site (belgische gameshop)
http://www.gamemania.be/lijsten/GM_NEWREL_GC.HTM
las ik:
Wario World 28/02/2003
dat kan toch niet kloppen?

edit:
als antwoord op Admiral:
zoals je mss merkt ben ik enorm voor de NGC. blad met grote reviews/previews, veel pics, veel artikels, elke maand een extraatje: (dvd - boek met 100 reviews - boek met cheats of tips - ... ), ....
btw, als je nu een jaarabbonement neemt kost dat je 40 pond en je krijgt er een gratis logitech controller bij dat 15 pond waard is. =+ die extra's ELKE MAAND zijn echt wel enorm goed, dvd's vol met filmpjes enz...

ik zou er voor gaan 8)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2003 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Verwijderd schreef op 03 February 2003 @ 22:43:
btw, op deze site (belgische gameshop)
http://www.gamemania.be/lijsten/GM_NEWREL_GC.HTM
las ik:
Wario World 28/02/2003
dat kan toch niet kloppen?
Lijkt me onzin, op www.play.com hebben ze het over 27 juni...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 00:08

admiral866

The King Personality Disorder

Verwijderd schreef op 03 februari 2003 @ 22:43:
dvd's vol met filmpjes enz...
ok, staat in de planning :)
Maareh wat voor logi controller is het? Kan je daar N64 emu's mee doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

D³ schreef op 03 February 2003 @ 20:35:
• UBS Warburg Hardware Estimates - 2003
[...]
--- Current hardware estimates:

Hardware 2000 2001 2002 2003 2004 2005 Total
Worldwide
1) PS2 5,300 14,500 18,270 20,500 14,200 12,000 84,770
2) Game Boy Advance - 12,680 14,390 13,500 14,000 13,200 67,770
3) Gamecube - 2,360 4,740 6,500 6,200 4,500 24,300
4) Xbox - 1,400 5,200 6,400 5,300 4,000 22,300

Total 5,300 30,940 42,600 46,900 39,700 39,700 205,140

Voor PS2 en Xbox commentaar: Klik hier!
zie op zich het probleem niet echt, worldwide gaat de cube nog steeds beter dan de xbox, en op zich gaat ie niet veel slechter in europe (ongeveer even goed/slecht)

tenminste, wordt er ge-estimate.. even dat artikel gelezen.. blijven estimates, dus we zien het allemaal wel =)

misschien dat ze met een paar goede spellen (prime/zelda) hun estimates nog wel wat bij kunnen gaan stellen.. we'll see =)
[...]
Battlen was super :) SMK battle welteverstaan, ik ben in de minderheid maar ik vond de battle mode van MK64 echt ZWAAR ruk. Blegh :P Zelfs 4 spelers ipv 2 spelers kon die stinkende battle niet redden wat mij betreft :Y)
ho ho !

je spreekt tegen een vermaarde SMK prediker =), het klopt helemaal wat je zegt over de battle mode in MK64, die was super bagger, ballonetjes verliezen als je tegen elkaar op rijdt =\ .. super lompe battle courses .. blech.. SMK battle was tenminste nog spannend, kon je echt super lang battle'en omdat je alle rode schildjes ontweek ;) (en altijd per ongeluk tegen je eigen groene aan reed =\)

[ Voor 27% gewijzigd door yamAUchi op 03-02-2003 23:26 ]

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

de box krijg je nu dus egt gratis :)

bij een abonnement bij debitel ofzow :)

das lachen :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIValicious schreef op 03 February 2003 @ 23:23:
de box krijg je nu dus egt gratis :)

bij een abonnement bij debitel ofzow :)

das lachen :)
de PS2 ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

jah?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij de phone house dan. moet je een vodavone abbo nemen ofzo. Krijg je een sonyericsson T200 gratis en een PS2. Was wel een 2 jaar abbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Ik merk dat hoe zeer we ook de console van the big N op prijs stellen we allemaal wel wat op of aan te merken hebben op Nintendo, is het niet op de games dan is het wel op de marketing strategie. Misschien is het grappig een lijst te maken voor wat een perfecte console zou moeten inhouden. Als ik vluchtig nadenk kom ik tot de volgende punten.

de Console
Is het verstandig om "beter" te zijn dan de rest? de Nintendo werd vaak vergeleken met de Xbox voor de launch en in bijna elke preview viel te lezen dat de Nintendo beschikte over "maar" 485 Mhz terwijl de Xbox beschikte over veel meer. Dit punt kwam niet alleen bij de processor power naar voren maar bij de console in het algemeen. Het leek wel alsof men niet in de gaten had dat je dit soort snelheden niet kan zien als bij een pc. Natuurlijk heeft de Xbox meer rekenkracht maar dankzij de interne structuur kan de Gamecube met gemak meekomen. Dit is echter een punt wat de doorsnee consument over het hoofd ziet; en misschien waard om mee te nemen in de specs van de machine.

het Medium
Daarnaast is er het medium, Nintendo is al eens eerder de fout in gegaan om vast te houden aan het "Cartridge ownage" principe wat ze duur is komen te staan. Terwijl je een Nintendo game moest kopen, kon je een Playstation game bij de plaatselijke kopieerboer ook halen. Ik persoonlijk denk dat dit wel eens de sleutel kan zijn in de circel naar succes van de Playstation (:* @ D3) dus hoewel het ongezond is voor de Games-markt lijkt het wel of je console een gigantische verkoop-boost krijgt als het blijkt dat je spellen (makkelijk) te kopieeren zijn.

de Games
Zonder games geen console. Ook dit is een regel die door de jaren heen hard gemaakt is. Consoles als de Virtual Boy, Jaguar, 32X e.v.a. zijn van het podium verdwenen door (veel)te weinig games. Het is dus zaak om zo veel mogelijk games op je console te kunnen spelen. exclusive games zijn leuk en kunnen voor een extra'tje zorgen maar de hoeveelheid games blijkt nog belangrijker te zijn. Kijk naar de PS2, sommige titels zijn ware juwelen maar het overgrote gedeelte is om zielig van te worden. Misschien is nintendo hier ook de fout in gegaan omdat ik me kan herinneren dat ze hoge eisen stelden aan de 3rd party developers (correct me if i'm wrong)

Pr
Als je niemand verteld dat je console bestaat zal niemand 'm kopen. een knallende reclame campagne zou zeker niet misstaan desnoods gooi je mensen dood met reclame op tv en in de krant, Microsoft pakte dit goed aan door in elke landelijke krant bijna elke dag een advertentie of 2 te plaatsen waarin stond dat de Xbox toch echt de console van de toekomst was. Pluspunt voor microsoft. Van Nintendo hebben we weinig gehoord. Er waren wel wat televisie reclames maar deze deden weinig en waren niet spectaculair, geen echte eyecatcher dus.
bij dit onderdeel komen natuurlijk veel en veel meer punten kijken zoals doelgroep, prijzen van je artikelen en de tijd van op de markt brengen (eerder dan de concurrent of juist wachten tot de tijd rijp is)

Extra's
De Nintendo Gamecube is op het moment de enige pure game-console op de markt alle andere consoles zijn in staat om nog iets extra's te kunnen, zo spelen de Xbox DVD's en (mp3)CD's af en maken ze bijde gebruik van een interne harde schijf (bij PS2 optioneel) om de savegames op te slaan. Een prachtige manier om je klanten te lokken. Want je haalt niet alleen een console in huis, het is een compleet multimedia station. Dit punt is bij sommige gamers een doorn in het oog omdat ze van mening zijn dat een console bedoelt is om games te spelen en niet voor andere doeleinden. Toch blijkt dit recept te werken (kijk naar de gigantische verkoop cijfers van de PS2)

ik heb nog maar een paar punten aangekaart die komen kijken bij het samenstellen van de perfecte console. ik wil wel eens horen wat jullie ervan denken en hoe jij zou willen dat de volgende machine van Nintendo d'r uit moet komen te zien. Hopelijk wordt het wat :Y)
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.