Hehe tuurlijk heb ik ook de SNES zelf 
edit:
you GoT mail
edit:
you GoT mail
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 01-02-2003 16:05 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 34169
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 01-02-2003 16:05 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Jah maar ik dacht laat ik het maar voor de zekerheid vragen want straks had je mijn post verkeerd gelezen ofzo.Anoniem: 34169 schreef op 01 February 2003 @ 15:56:
Hehe tuurlijk heb ik ook de SNES zelf
edit:
you GoT mail
phew geen idee dan zou je toch echt Nintendo zelf moeten mailen.Phusebox schreef op 01 February 2003 @ 16:09:
is de keyboard-controller voor de gamecube eigenlijk ook compatible met Animal Crossing?
dat zou namelijk een hoop type-werk schelen...
[ Voor 32% gewijzigd door schnumi op 01-02-2003 16:10 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
klik op de link in het berichtSplinter Cell komt naar Nintendo
Het in 2002 verschenen Splinter Cell, waarin adembenemende stealth-actie gecombineerd werd met ongelofelijke graphics en de 'het zou echt kunnen gebeuren'-concepten van topschrijver Tom Clancy, werd onmiddellijk een succes. En in maart komt het spel naar de Nintendo GameCube en de Game Boy Advance.
In Splinter Cell speelt de spionage-expert Sam Fisher de hoofdrol. Hij wordt benaderd om een onderzoek in te stellen naar een gevaarlijke nieuwe dictator. Gewapend met een overvloed aan wapens en meer gadgets dan de welbekende geheimagent in pak, moet Sam de wereld behoeden voor een oorlog.
In ware Splinter Cel-stijl hebben we alle info en beelden verborgen in het nieuwsgedeelte, omringd door soldaten en waakhonden. Jouw missie is ze vrij te krijgen. De tijd dringt…
[ Voor 9% gewijzigd door Phusebox op 01-02-2003 16:24 ]
Of foutje van DVDBoxOffice natuurlijk.Phusebox schreef op 01 February 2003 @ 16:19:
Nintendo kondigt officieel Splinter Cell aan via nieuwsbrief
[...]
klik op de link in het bericht
edit:
hmm dvdboxoffice zegt: Arrival: Tuesday, May 27, 2003
en dan zou hij in europa in maart uitkomen? oeps foutje van nintendo!
[ Voor 15% gewijzigd door schnumi op 01-02-2003 16:51 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
O.M.G wat heb ik een spijt van 't kijken d'r van...... zo mooi.yamAUchi schreef op 01 February 2003 @ 14:13:
(ik wil hem zelf denk niet kijken, volgens mij zie je namelijk veel te veel =])
Ik weet niet of je je geluid hebt aanstaan, maar 't commentaar v/d reviewers is ERG grappigAnoniem: 61283 schreef op 01 February 2003 @ 16:55:
in de eerste minuut zie je alleen link in z'n boot en een japanse kindje die zelda zegt.
[ Voor 33% gewijzigd door Delirium2001 op 01-02-2003 17:10 ]
GO NORTH,WEST,SOUTH, WEST TO THE FOREST OF MAZE
in de eerste minuut zie je alleen link in z'n boot en een japanse kindje die zelda zegt.Delirium2001 schreef op 01 February 2003 @ 16:53:
[...]
O.M.G wat heb ik een spijt van 't kijken d'r van...... zo mooi.
Kijk in ieder geval de 1e minuut, is erg grappig........ de rest is zo
Anoniem: 42873
ik persoonlijk vind fifa 2003 erg vetAnoniem: 42873 schreef op 01 February 2003 @ 17:02:
w00000000000000t IK WIL ZELDA........................
pfff, nog zo lang wachten....:(
Metroid gaat hopelijk al veel goed maken...Is er nog een ander memorabele game voor Zelda?Al de gamesdie ik wil lijken erachter te komen:
Soul calibur2 - Capcom 5 - f-zero - Ikaruga - - mario kart - final fantasy - ....
Alleen een goede sportgame heb ik nog niet, welk spel raden jullie aan: fifa 2003 of thps4?
ik vind thps4 de beste. maar ik vind voetbal games nooit leuk.Anoniem: 42873 schreef op 01 February 2003 @ 17:02:
w00000000000000t IK WIL ZELDA........................
pfff, nog zo lang wachten....:(
Metroid gaat hopelijk al veel goed maken...Is er nog een ander memorabele game voor Zelda?Al de gamesdie ik wil lijken erachter te komen:
Soul calibur2 - Capcom 5 - f-zero - Ikaruga - - mario kart - final fantasy - ....
Alleen een goede sportgame heb ik nog niet, welk spel raden jullie aan: fifa 2003 of thps4?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
volgens mij kan je alleen in je 1tje of met z'n 2en.Anoniem: 42873 schreef op 01 February 2003 @ 17:40:
enis dat goed multiplayer thps4?
zeker wel!Anoniem: 42873 schreef op 01 februari 2003 @ 17:40:
enis dat goed multiplayer thps4?
[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 42873 op 01-02-2003 17:48 ]
Anoniem: 50624
dat is veel.Anoniem: 50624 schreef op 01 February 2003 @ 18:34:
Yeah bitch(sorry...
)
Ik heb zojuist €1421 van de belastingdienst op mijn rekening gestort gekregenVraag me alleen af of dit wel klopt, beetje een hoog bedrag
Maar goed, heb het op me spaarrekening gezet, als het goed is krijg je een maand later een definitief afschrift, dus als het niet klopt niets aan het handje, maar zou wel jammer zijn als ik het grootste gedeelte weer terug moet storten natuurlijk
Oh jah, sorry voor het offtopic enzo, maar als dit klopt gaat me wat cube spul kopen
(niet voor €1400 natuurlijk
)
[ Voor 8% gewijzigd door blakez op 01-02-2003 19:33 ]
6 US Cubes! hehe
Spring omhoog....blakez schreef op 01 February 2003 @ 19:31:
Ok mensen, om toch maar weer ff van het rechte pad of te gaan heb ik een vraagje over Super Metroid (dat mag toch wel hè..) Ik zit dus een beetje vast op dit punt:
[afbeelding]
Die drie gastjes springen via de muur naar boven, maar dat krijg ik dus niet voor elkaar.. Ik heb echt al vanalles geprobeerd, maar zonder succes.. hoe moet dat?
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Anoniem: 51765
Dat stukje kan ik me nog goed herinnerenblakez schreef op 01 February 2003 @ 19:31:
Ok mensen, om toch maar weer ff van het rechte pad of te gaan heb ik een vraagje over Super Metroid (dat mag toch wel hè..) Ik zit dus een beetje vast op dit punt:
[afbeelding]
Die drie gastjes springen via de muur naar boven, maar dat krijg ik dus niet voor elkaar.. Ik heb echt al vanalles geprobeerd, maar zonder succes.. hoe moet dat?
Beetje zoals dat stukkie in SMS dusAnoniem: 51765 schreef op 01 februari 2003 @ 19:55:
[...]
Dat stukje kan ik me nog goed herinneren
helaas moet je toch echt via die muren omhoog springen. springen naar rechts, dan precies wanneer je de muur raakt links+springen dacht ik. Flink oefenen, zit niks anders op
edit: te laat
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
[ Voor 9% gewijzigd door blakez op 01-02-2003 20:16 ]
Je moet gewoon heel rustig aan doen.... relaxed.. desnoods praat je erbij (en... nu!, en.... nu!, en.... nu!) boeiendblakez schreef op 01 February 2003 @ 20:16:
AARGH!!! Ik heb 't al een beetje onder de knie om zo via de muur te springen, maar wat is dat f*cking moelijk zeg!! Het is echt al lang geleden dat ik zo gefrustreerd achter m'n computer heb gezeten..En m'n duim is onderhand ook al helemaal aan gort, door steeds op die springknop te drukken.. Maar 't zal me lukken.. Ik zal boven komen.. Alleen waneer? Dat zal nog wel ff duren denk ik.. Grmphff..
Tja dat wordt dus een permban voor jou heilyc schreef op 01 februari 2003 @ 20:53:
Ik heb m'n 'Cube maar verkocht. Ik speelde er nooit meer op, heb geen tijd meer en daarnaast had ik weinig vertrouwen in z'n toekomst...hij vindt binnenkort wellicht een beter, warmer oord...
lol.
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Tarin schreef op 01 February 2003 @ 21:31:
Geen toekomst meer in de GC? Dat valt toch best mee? Ik bedoel.. MP en Zelda komen binnenkort, FF Cronicles, Mariokart, Mario 128... geen toekomst?
[semi-offtopic]
Zelda? Mwoah.. ik vermaak me wel
[afbeelding]
[afbeelding]
(25e geshipped, vandaag aangekomen)
Hehe, die van mij is ook binnengekomen vandaag, heb net al ff'tjes gespeeld. Tot nog toe ziet het er goed/leuk uit! Beetje vaag alleen, Metroid Fusion had ik ook besteld bij dvdboxoffice en die was eerder geshipped dan Zelda maar ik heb em nog niet binnenTarin schreef op 01 February 2003 @ 21:31:
Geen toekomst meer in de GC? Dat valt toch best mee? Ik bedoel.. MP en Zelda komen binnenkort, FF Cronicles, Mariokart, Mario 128... geen toekomst?
[semi-offtopic]
[afbeelding]
[afbeelding]
Grab shell dude!
die SMK / MK64 tijden sites zijn cool, heb het zelf nooit onwijs leuk gevonden, (was meer een battle-aar bij ons) maar in ons groepje zaten ook 1/2 mensen die het erg leuk vonden om beste tijden neer te zetten..D³ schreef op 01 February 2003 @ 15:05:
• Leuke site met SMK & MK64 (en nog een heleboel andere games, ook GC) tijden & records: http://www.angelfire.com/pq/REX/
• Cool filmpje van een MK64 time trial run op Koopa Beach:
http://perso.wanadoo.fr/archismk/beachjong.zip
Heerlijk om te zienKrijg bij het kijken precies hetzelfde gevoel als ik zelf aan het racen ben! Opperste concentratie, vlak langs alle randjes en langzaam het besef dat dit de perfecte race is...en dan knal je tegen een muurtje NJAAAAHH!!
Geweldig, krijg helemaal zin in Mario Kart GC!
• En nog wat geblaat over verschillen in tijden NTSC/PAL, echt uitgelegd wordt het niet maar is wel leuk om te lezen
[...]
Ja, dit gaat over oude spellen/systemen maar denk dat het wel relevant is met het geïmporteer hier en evt competities in de toekomst
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
/me CROSSPOST ALERT! *Tarin schreef op 01 February 2003 @ 21:31:
[semi-offtopic]
[afbeelding]
[afbeelding]
Anoniem: 5577
Je had hem ook gewoon in nederland kunnen kopen de Nedgame bij mij in de buurt heeft hem iig al een paar week liggen us import.Tarin schreef op 01 February 2003 @ 21:31:
[semi-offtopic]
[afbeelding]
[afbeelding]
Handleiding van je tv doorlezen ?Hidde schreef op 02 February 2003 @ 11:17:
He, de Freeloader komt eraan, en dan als je de Freeloader + NTSC game hebt, dan moet je toch ook een TV hebben die NTSC ondersteunt?
Ja, dacht het wel maar hoe zie je/weet je wanneer je TV NTSC signalen ondersteunt?
[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 5577 op 02-02-2003 11:21 ]
Anoniem: 43460
Als je een Pc hebt met TV-Out kan je die op NTSC zetten.Hidde schreef op 02 February 2003 @ 11:17:
He, de Freeloader komt eraan, en dan als je de Freeloader + NTSC game hebt, dan moet je toch ook een TV hebben die NTSC ondersteunt?
Ja, dacht het wel maar hoe zie je/weet je wanneer je TV NTSC signalen ondersteunt?
Is dat nodigHidde schreef op 02 February 2003 @ 11:17:
[ Voor 68% gewijzigd door Hidde op 02-02-2003 12:07 ]
Weet ik.. maar dan had ik er €25 meer voor betaald.Anoniem: 5577 schreef op 02 February 2003 @ 11:20:
[...]
Je had hem ook gewoon in nederland kunnen kopen de Nedgame bij mij in de buurt heeft hem iig al een paar week liggen us import.
[...]
Mortal Kombat head to head :Chances of this game becoming reality: About medium. Nintendo and Sega have grown closer over the years and as long as Sonic continues to sell on GameCube, the support will be there. But many of Sega's characters have lost the box office draw they once had and are in dire need of some mainstream exposure. A game starring Nintendo and Sega characters would no doubt pack a huge punch that would greatly benefit both companies. With Sega's AV team creating the next F-Zero game for Nintendo, we're sure Sega and Nintendo could hammer out the details on a joint Smash Bros. product. Perhaps Sonic Team and AV could work on polygon modeling and animation of its own characters (and the no doubt numerous trophies that could be included), with HAL taking over the actual game programming duties. Or perhaps Nintendo could even outsource other parts of the game, such as the single-player mode. Unfortunately, the creation of such a joint project may just be a smaller hurdle than the time and effort both companies would have to invest into sorting out the legal side of things and the revenue share. But it can be done. It should be done.
[ Voor 3% gewijzigd door Elroy op 02-02-2003 14:12 ]
Ik denk dat als ik hem ga kopen dan toch maar voor de x-box versie ga.Elroy schreef op 02 februari 2003 @ 12:44:
Mortal Kombat head to head :
[Een heel lang stuk tekst met veel geblaat]
Het verschil tussen de X-doos en Gamecube is gelukkig minimaal
Anoniem: 43460
Nee bij de tv out kan je je computer scherm op een TV laten zien, en omdat je bij bijna alle kaarten ntsc kan instellen kan je zo testen of je tv ntsc ondersteuntHidde schreef op 02 February 2003 @ 11:59:
Je bedoelt met TV kaart waar ik dan me GameCube op aan kan sluiten?
TV out is voor je TV om die als 2e monitor te gebruiken toch?
Nouja, ik zal wel wat tech specs op zoeken via Google, bedankt voor jullie hulp.
Anoniem: 51617
als ik mijn tv-out op ntsc zet krijg ik dus grijs beeld. dat betekend dus dat ik geen ntsc heb?Anoniem: 43460 schreef op 02 February 2003 @ 13:35:
[...]
Nee bij de tv out kan je je computer scherm op een TV laten zien, en omdat je bij bijna alle kaarten ntsc kan instellen kan je zo testen of je tv ntsc ondersteunt
dus je hebt helemaal geen ntsc tv nodig voor de freeloaderDespite using complex proprietary technology, FreeLoader couldn't be easier to use. Simply load up the FreeLoader disc, then swap it with your import game disc. That's all there is to it! In a few second your import game will load. It works on both PAL and NTSC consoles, and you don't even need an NTSC compatible TV set to play NTSC games!
[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 51617 op 02-02-2003 14:09 ]
Hehe, gelukkig, ik dacht al, ligt het aan mij of...Anoniem: 51617 schreef op 02 February 2003 @ 14:08:
[...]
als ik mijn tv-out op ntsc zet krijg ik dus grijs beeld. dat betekend dus dat ik geen ntsc heb?
aantal pagina's terug :
[...]
dus je hebt helemaal geen ntsc tv nodig voor de freeloader
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
shame on youAnoniem: 5577 schreef op 02 February 2003 @ 13:17:
[...]
Ik denk dat als ik hem ga kopen dan toch maar voor de x-box versie ga.
Anoniem: 51443
Die minigame is best wel leuk hoor, niet zo goed als monkey tennis, maar tochAnoniem: 51443 schreef op 02 February 2003 @ 15:07:
MonkeyBall2:
Ze weten blijkbaar van gekkigheid niet meer wat ze voor minigames ze moeten bakken:
[[[url=url=http://www.planetgamecube.com/media/057006835.jpg]afbeelding[/url]]]
[[[url=url=http://www.planetgamecube.com/media/057006834.jpg]afbeelding[/url]]]
Maar het blijft wel leuk natuurlijk.
Ik vind trouwens in deel 1 de experd-mode te zwaar.
Weet iemand hoe lastig deel 2 is? Ik wordt namelijk gefrustreerd van een aantal velden van deel 1 en dat in mijn vrije tijd! Dat kan niet de bedoeling zijn.
Anoniem: 51443
Op mij werk noemen ze problemen ook: uitdagingen. Maar dat is werk.Anoniem: 51765 schreef op 02 February 2003 @ 15:11:
de levels in het spel zelf zijn erg moeilijk, dus bereid je voor op een nieuwe uitdaging
[ Voor 5% gewijzigd door yamAUchi op 02-02-2003 15:37 ]
Ik heb lang niet alle levels gezien, maar er zaten er een hoop tussen die HEEL moeilijk waren. yam weet wel meer, die heeft 't meer gespeeld op de lanAnoniem: 51443 schreef op 02 February 2003 @ 15:31:
[...]
Op mij werk noemen ze problemen ook: uitdagingen. Maar dat is werk.
Kun je iets specifieker zijn met "de levels"? Ik bedoel dat de Beginners levels waarschijnlijk wel weer makkelijk zullen zijn, maar de rest dan?
[ Voor 6% gewijzigd door dialMforMike op 02-02-2003 16:35 . Reden: zucht ]
You look like I need a drink.
Anoniem: 28906
Niet slecht.Phydomir schreef op 02 februari 2003 @ 16:31:
Mochten er nog mensen geintresseerd zijn:
http://www.vonk-ms.com/zooi/ffwallpaper.jpg (1280*1024)
http://www.vonk-ms.com/zooi/ffwallpaper1024.jpg (1024*768)
Een Final Fantasy: Crystal Chronicles wallpaper. Zelf gemaakt
Omae wa mō shindeiru.
Als ik dan dus Mario Kart importeer, dan zijn mijn tijden net zo snel als met de PAL versie?yamAUchi schreef op 02 February 2003 @ 14:30:
volgens mij maakte ntsc juist niet uit bij die freeloader .. lijkt me ook stug want je speelt het dan op een PAL cube gewoon, dus zou die dat mee moeten converten
amerikaanse spellen liepen ook niet sneller op de snes met een convertor .. d8 ik hoor =)
Zeker niet slecht neePhydomir schreef op 02 February 2003 @ 16:31:
Mochten er nog mensen geintresseerd zijn:
http://www.vonk-ms.com/zooi/ffwallpaper.jpg (1280*1024)
http://www.vonk-ms.com/zooi/ffwallpaper1024.jpg (1024*768)
Een Final Fantasy: Crystal Chronicles wallpaper. Zelf gemaakt
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 02-02-2003 17:31 ]
ben ik het mij hier even met phuse eens!Phusebox schreef op 02 February 2003 @ 14:38:
[...]
shame on you
alles wat ook op de cube is moet je dus ook op cube kopen...
nepperd
Die is namelijk 10 euro goedkoperschnumi schreef op 02 February 2003 @ 17:48:
Tsja maar als de verschillen zo minimaal zijn dan kun je best de cube versie kopen.
Ik wil best 10 euro meer betalen als het beeld en geluid iets beter zijn (x-box hangt aan een dts set de cube niet).
Grab shell dude!
Anoniem: 62809
nee, er is maar een samusAnoniem: 69694 schreef op 02 February 2003 @ 19:47:
kan je co-op in MetroidPrime ??
ik heb um nog niet eens ge-pre orderdjOzh schreef op 02 February 2003 @ 19:45:
Nou, nog een paar daagjes en dan weten we hoe het zit met de Freeloader, 't zal me niks verbazen als het weer een tegenvaller gaat worden. Maar goed, ik heb em zelf ook maar gepre-ordered vorige week (ja, ik weet dat ik waarschijnlijk te laat ben voor de eerste lichting). Wel vreemd dat er nog geen review of wat dan ook over te vinden is, als dat ding al binnen een week geshipped gaat worden zou je denken dat de grote game sites als IGN en Gamespot wel alvast een exemplaar opgestuurd hadden gekregen.
Kijk voor de gein es op de highscore sitesAnoniem: 62809 schreef op 02 February 2003 @ 20:03:
Hey voor mensen die Mario Party hebben ff een tip
Als je een spel hebt waar je vaak A moet drukken e.g Domination,Slime Time
Moet je met je wijsvinger op de A knop drukken, en dan veel kracht op je bovenarm zetten, dan begint je vinger vanzelf hard te trillen!![]()
Met Domination had ik een highscore van 91
Naarmate je sneller drukt zullen meer Thwomps omvallen. En natuurlijk denken onze spelexperts - dezelfde die een paar weken geleden nog aan het opscheppen waren over hun scores in Super Smash Bros. Melee - dat ze de snelste vingers in Europa hebben. In Domination wisten ze maar liefst 130 Thwomps om te gooien, en om het idee dat iemand een hogere score zou kunnen halen moeten ze heel erg lachen.
Anoniem: 19566
Mijn top is 142, maar ja, het kan liggen aan het feit dat ik al jaren lang gitaar en piano speelAnoniem: 62809 schreef op 02 februari 2003 @ 20:03:
Moet je met je wijsvinger op de A knop drukken, en dan veel kracht op je bovenarm zetten, dan begint je vinger vanzelf hard te trillen!![]()
IK WIL EM IK WIL EM IK WIL EM!!!tonight after a simple disc swap i will mostly be playing dead to rights and metroid prime on my pal gamecubein TRUE RGB
iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85
Lijkt me wel jah, dat een gerenomeerd bedrijf als Datel geen product uit gaat brengen wat niet werkt nee...[FrEEzEr] schreef op 02 February 2003 @ 22:13:
De freeloader schijnt echt te werken!
Die gast waarvan ik dus ook hoorde dat de freeloader klaar was heeft een sample disc ontvangen:
[...]
IK WIL EM IK WIL EM IK WIL EM!!!
Anoniem: 69694
dag landgenootAnoniem: 42873 schreef op 02 February 2003 @ 21:12:
Ik heb ook een off-topic vraagje, zijn er belgen hier die geabonneerd zijn op NGC? ik heb dit blad namelijk nog altijd niet gekregen hoewel het in Engeland 2 weken geleden vrijdag al werd opgestuurd.
Anoniem: 69694
ik heb NOG geen GC maar ga hem wel kopen ,Anoniem: 42873 schreef op 02 February 2003 @ 22:39:
ah theelepel, kool dak nu een landgenoot heb sie, direct van profitere:
waar koop jij je gc games, m.a.w. waar vind je ze het goedkoopst in belgie?
btw: koop niet n3, de NGC is much better, echt waar, koop het gewoon is, lezet is, en ge zietet direct
toch best wel jammer dat ik dan een us cube heb gekocht laatst.Anoniem: 34169 schreef op 02 februari 2003 @ 22:17:
[...]
Lijkt me wel jah, dat een gerenomeerd bedrijf als Datel geen product uit gaat brengen wat niet werkt nee...
En tja, zoiets kan ik ook wel op een forum verkondigen... Alhoewel het er verdomd veel op lijkt dat ie nu toch echt af is
Super Monkey BallAnoniem: 42873 schreef op 02 February 2003 @ 22:57:
wat denken jullie trouwens als beste volgende aankoop:
time splitters 2 of thps4
?
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 42873 op 02-02-2003 23:13 ]
Ik heb ze allebei, maar ikzelf heb nu wel wat meer plezier beleefd aan THPS4. Maar dat ligt natuurlijk aan jezelf. Als je vaak alleen speelt zou ik voor THPS4 gaan. Maar blijft een moeilijke keusAnoniem: 42873 schreef op 02 February 2003 @ 22:57:
?
130 heb ik gehaald. Met rechterhand, wijsvinger en middelvinger omstebeurtAnoniem: 62809 schreef op 02 februari 2003 @ 20:03:
Ik stem ook op thps4. Ik ben nog steeds niet echt overtuigd van fps spellen op consoles. Kheb time splitters 2 gespeeld, is best leuk, maar niet meer dan dat vind ik.Anoniem: 42873 schreef op 02 februari 2003 @ 22:57:
?
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 51765 op 02-02-2003 23:32 ]
tja misschien wel jammeradmiral schreef op 02 February 2003 @ 22:49:
[...]
toch best wel jammer dat ik dan een us cube heb gekocht laatst.
Dacht namelijk dat het nooit meer wat zou worden met die freeloader.
Als ik nu in RGB wil moet ik dus eerst een super expensive kabel kopenGa ik wel doen hoor, maar toch beetje jammer.
Anoniem: 68858
Allebei leuke games, maar ik zou toch voor THPS4 gaan. Die zag ik laatst bij Bart Smit voor €40 liggen.Anoniem: 42873 schreef op 02 February 2003 @ 22:57:
?
Precies, das vet irritantPhusebox schreef op 02 February 2003 @ 23:30:
[...]
tja misschien wel jammer
maar je hoeft wel niet te lopen kloten met een bootdisc
ik zit nu op de bank en druk met mijn voet de cube aan, hoef niet op te staan ofzo
nee dan lekker lopen swappen elke keer...
freeloader erin:.... laden....
freeloader eruit.... game erin.... laden....
spelen...
en dan zet je hem uit en moet je de volgende keer dat je gaat spelen weer de game eruit, freeloader erin, laden, freeloader eruit, game erin...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq