quote:
Draadloos omdat ik hem dan makkelijk naar de achterbank kan geven, waar mijn zoontjes zitten, die rukken anders toch de draden eruit tijdens het spelen ermee.
Het ToBo komt -als 'ie niet gebruikt wordt- in het handschoenen kastje te liggen, en natuurlijk moet ik zo nu en dan een e-mailtje of url intypen
quote:
Een HUD is erg moeilijk te maken van een LCD, daar is aleens een uitgebreidt topic hier op GoT over geweest.
En dat idee van det schermpje in het stuur klinkt mij erg leuk in de oren, ik ben franse auto's gewent, dus als ik gefustreerd wil toeteren ruk ik meestal aan het linker stangetje naast het stuur ipv van op het stuur te rammen...
Misschien het LCD afschermen met en plaatje plexi/lexaan, ik kijk wel ff...
Ik wil een tweede beeldschermpje aan de achterkant in de hoofdsteunen maken (voor de kleine...
quote:
Ik denk dat je voor DVD kwaliteit af te spelen minstens USB2.0 nodig hebt, en die aansluiting heeft dat MoBotje niet, dan zou ik weer een aparte PCI->USB2.0 kaart moeten inbouwen, en dat wordt een beetje lastig i.v.m. de hoogte van de behuizing....
Welk merk verkoopt trouwens Slot-in DVD's (en dan nog in een externe behuizing bouwen.... ik weet het niet hoor)