Twerwijl ik wacht op enkele onderdelen voor mijn nieuwe Epia case (dat projectje staat even stil tot ik de plexidelen weer terug heb ontvangen), en vanwege het slechte weer buiten, heb ik me maar geworpen op het volgende project wat ik in de pipe-line had.
Het moet een MP-3/Div-X/DVD systeempie voor in de auto worden, met contact tot het internet via me GSM'etje opgebouwd rond het Via Epia bordje van de IA.
Ik gebruik vier versterkers voor vijf kanalen, actief gescheiden d.m.v. een Herman Karton actief scheidings filter (op de tweede foto in het midden). In het dashboard van mijn Opel Omega 2.3D station car (
1991) komt het 7,8" touchScreen LCD (als ik dat ooit aan de praat krijg...) en achterin een gewoon Monacor LCD schermpie voor de kids.

De versterkers heb ik allemaal op een plaat MDF gemonteerd die precies achterin de auto past. Er komt nog een afdek plaat overheen als 'ie klaar is, zodat de laadvloer gewoon gebruikt kan blijven worden.
De gebruikte materialen zijn:
Actief filter:
Harman/Kardon CXO-1 Crossover
Versterkers:
Harman/Kardon CA60Q 4 x 15Watt - voor hoge tonen front & back > 2.500Hz
MacFarlow 2 x 100W -> in brugschakeling 1 x 200W - voor de Subwoofer < 80Hz
Longmill 2 x 100W - voor middentonen achter >80Hz - < 2.500Hz
Magnat Bull 4 x 120W - Voor middentonen voor <2.500Hz
PC-onderdelen
Via Epia 800Mz MoBo
Maxtor 20gB HDD
Slim-line DVD player (moet ik nog aanschaffen)
7,8" touchscreen LCD scherm (Sharp LM8V31)
BTC 5090 wireless RF keyboard
Dit is het begin, ik zal jullie op de hoogte houden van de progress.
Enne goeie ideëen en tips zijn van harte welkom!
Het moet een MP-3/Div-X/DVD systeempie voor in de auto worden, met contact tot het internet via me GSM'etje opgebouwd rond het Via Epia bordje van de IA.
Ik gebruik vier versterkers voor vijf kanalen, actief gescheiden d.m.v. een Herman Karton actief scheidings filter (op de tweede foto in het midden). In het dashboard van mijn Opel Omega 2.3D station car (

De versterkers heb ik allemaal op een plaat MDF gemonteerd die precies achterin de auto past. Er komt nog een afdek plaat overheen als 'ie klaar is, zodat de laadvloer gewoon gebruikt kan blijven worden.
De gebruikte materialen zijn:
Actief filter:
Harman/Kardon CXO-1 Crossover
Versterkers:
Harman/Kardon CA60Q 4 x 15Watt - voor hoge tonen front & back > 2.500Hz
MacFarlow 2 x 100W -> in brugschakeling 1 x 200W - voor de Subwoofer < 80Hz
Longmill 2 x 100W - voor middentonen achter >80Hz - < 2.500Hz
Magnat Bull 4 x 120W - Voor middentonen voor <2.500Hz
PC-onderdelen
Via Epia 800Mz MoBo
Maxtor 20gB HDD
Slim-line DVD player (moet ik nog aanschaffen)
7,8" touchscreen LCD scherm (Sharp LM8V31)
BTC 5090 wireless RF keyboard
Dit is het begin, ik zal jullie op de hoogte houden van de progress.
Enne goeie ideëen en tips zijn van harte welkom!
[ Voor 0% gewijzigd door AcouSE op 28-10-2002 17:13 . Reden: breedte pics aangepast ]
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com