Gathering of Tweakers

Quicksearch
OK, no. 100 dan..... UPDATE

Ik heb gisteren van Huiskamer het Alu gekregen voor de ombouw van de case, en ik heb meteen mijn idee om een full-size DVD speler te gebruiken laten varen want dan wordt hij naar mijn smaak 'te dik', er komt dus een slimline DVD speler in, daarmee kan het ontwerp weer lager maken.

Op mijn ontwerp komen twee grote draai knoppen, links en rechts, met geintregreerd leds als HDD VU meter. Deze knoppen heb ik besteld bij een metaalbewerker, ze worden dus 'custom-made' . De knoppen vrijdagmiddag klaar, en ik hoop de case dan al zover in elkaar te hebben dat ze er meteen op kunnen

Het ontwerp van de knoppen :

http://members.lycos.co.uk/potlood/KNOP.jpg
Waar in nederland zijn die nexcom plankjes te koop?? Ze hebben een zeer hoog MOD gehalte :9~

helemaal nix

Reg. datum: 17 december 2000

quote:
menn0 schreef op 29 oktober 2002 @ 14:24:
Hmm dat je die schermpjes ging verdelen was dat toevallig tussen 20 aug en 16 sept?
ik was toen op vakantie :( Ik zou bijna een moord doen voor zo'n grote touchscreen LCD :)
Heb je nog wel eens contact met dat bedrijf ofzo? Ik zal wel nummer 100.000 zijn die aan je kop zeurt maar goed. In mijn 60's VW t1 moet ook een leuk multimedia systeem komen. Ik gebruik een shuttle SV25 pc met dvd en een pIII 667mhz erin.
Hey! nog een kever/pcindeauto freak!

quote:
Oeloe schreef op 03 november 2002 @ 11:42:
[...]

:P

Ben ik ook benieuwd naar.. ;)
Daar moet jeje connecties voor hebben hé :P Huiskamer is ook bezitter van een 7.8" Toutchscreen LCD

Op dat Nexcom bordje zit dus een aansluiting voor TS folie, de controller zit dus op het MoBotje geinteregreerd. De aansluiting gaat dmv van 4 pennetjes. Er zit ook een 2 x 20pins TTL LCD aansluiting en pennetjes voor een CCFL inverter.

heb Nexcom al om exactere gegevens van die connectors gemailt
Dude waar haal je al dat geld vandaan. Echt niet gezond. Custom made knoppies. That's sick. Kvond me alu knoppies van 5 piek al duur man.

Deze zijn niet veel duurder hoor, ik kan die man die het doet een beetje, en betaal ongeveer 7,50 euro per knop. Ik heb er twee nodig, dus dat valt erg mee.
waarom bouw je geen DvD speler in je dashboard? Scheelt ruimte in je case en staat ook erg 1337 als er in één keer een laadje open gaat.

Mijn specs Rockford Fosgate Power

omg, dit is acht zoooooo vet.

offtopic: AcouSE, wrom edit je zoveel in de eerste pagina's?

quote:
Verdicampo schreef op 03 november 2002 @ 17:48:

offtopic:

Vanwege een warez request

Mijn specs Rockford Fosgate Power

Swedish Chef
Reg. datum: 02 oktober 2000

Ik op de eerste pagina een aantal posts geedit van Bart_Banaan omdat de pics (640px breed) de opmaak vernielden. Dus even de [img]-tags veranderd in [img=600].
Daarnaast was er nog een klein incidentje m.b.t. tot een request naar copyrighted materiaal (lees: een warez request).

Bart_Banaan: Wil je niet een lichte bolling in je knop? Uit eiegn ervaring weet ik dat een platte knop er minder professioneel uitziet dan eentje met een lichte bolling. Ik heb zelf pas twee knopjes van Cliff Components ontvangen. In de datasheet die daar bij hoort zie je de lichte bolling: http://www.cliffcomponents.com/drawing/FC7230.pdf
Is maar een millimetertje ofzo, maar wel erg mooi. (ook wat moeilijker voor de metaalbewerker...)

quote:
Verdicampo schreef op 03 november 2002 @ 17:48:

AcouSE was me voor :)

De randen van de knoppen worden iets afgeschuind (1mm shuin vlak) , maar er komt geen radius (bolling) in de bovenkant van de knop. Ik heb bewust veschillende knoppen bekeken, en deze leken mij het leukste model.
Het duitste High-End Audio merk Restek (www.restek.de) gebruikt een model knoppen waardoor ik geinspireerd ben, maar dan zonder LEDs erin. Kijk maar eens bij de versterkers Emas, Epos of Ergo, daar zijn de knoppen zoals ze ongeveer worden goed te zien.
Dit is echt leuk veel suc6 gewenst.

GR33TZZZzzzzZZZZZzzzzz

Pure Lemster

Meer pics ? :S

Elke Nederlandse Slet @ Www.Lemsters.Net

Huiskamer heeft mijn DigiCam geleend, dus ff geen pics.... Maar wel een leuk topic over zijn caseMOD hier op GoT...:)

Als ik de cam terug heb post ik wel weer wat progress pics.
ligt aan de inflatie
Reg. datum: 25 september 2002

w00t ziet er erg koel uit, ben benieuwd :)
GL !

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat nou ondertitel?
Reg. datum: 29 oktober 2001

quote:
PatriXx schreef op 03 november 2002 @ 17:48:
waarom bouw je geen DvD speler in je dashboard? Scheelt ruimte in je case en staat ook erg 1337 als er in één keer een laadje open gaat.
Kan je beter een Pioneer 106S slopen en in een kleinere plexi behuizing proppen en die dan achter je dashboard monteren, een klein gapend gat zie je dan! Is nog veel vetter imo!
a.k.a Nilz

slot-in is sowieso relaxter in de auto

AMD 64 4200+ X2 | ASUS A8V deluxe | 2x512 Corsair DDR400 | ATi Radeon 9700 Pro | 2x200 GB WD2000JD Stripe | Pioneer 106s DVD | ASUS 16 x +/- DL DVR | Coolermaster Centurion 5

!.Failure is Not an Option.!

ik zou zoiets dan ook wel willen maar dan zou ik het in mijn dashboard kastje proberen te bouwen en dat alsje de auto parkeert niemand het ziet en dat als ik thuis ben het mbtje eruit kan trekken doormiddel van een soortrack als slee radio´s...dat lijkt me wel OK! maar vd rest ga door bart ben benieuwd op de pics...... ;)

"Philips NMS 900" 8086,4,88MHZ normal mode en in turbo mode maarliefst 8,00MHZ!!!!,512k ram,20mb hd,720dd Floppydrive,Ega2 kaartje(paradise),gamecard 2 joystick aansluitingen!!!!,

idd idd...met smwart wachten op de pics!

ehhhh..HOI

Mmm die pic's krijgen jullie wel.... maar ik heb nog steeds zijn camera >:) Maar Okej, die komt ie misschien wel ff oppikken ofzo

* Huiskamer heeft vandaag 2 IC's gekregen voor het controllen van mijn Toutchscreen >:) En gaat er van uit dat Bart Banaan die ook gehad heeft...

En ja hoor, ook hier zijn twee controller IC's afgeleverd, samples van Maxim :) type:MXB 7843E4EE, en man, wat zijn die dingen miniscuul klein!!! SMD componenten, misschien dat Huiskamer ff een piccie kan maken en uploaden >:)
quote:
Bart_Banaan schreef op 05 november 2002 @ 21:12:
En ja hoor, ook hier zijn twee controller IC's afgeleverd, samples van Maxim :) type:MXB 7843E4EE, en man, wat zijn die dingen miniscuul klein!!! SMD componenten, misschien dat Huiskamer ff een piccie kan maken en uploaden >:)
straks zo eerst naar klant...

Wow.... Dit ziet er heel mooi uit... lekker bezig Bart 8-)

quote:
SEFje schreef op 05 november 2002 @ 23:43:
Wow.... Dit ziet er heel mooi uit... lekker bezig Bart 8-)

Thanx man, leuk dat je weer eens op bezoek komt :)

Ik hoop dit wekeind Huiskamer de camera weer te ontfrutslen en dan krijgen jullie weer wat pics, auto is terug van de garage, en dit weekeind (als het droog blijft) ga ik de versterkers en de eerste speakers inbouwen...

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws