Hoofdcategorieën
Topicacties

[CM] De basis voor mijn car-systeem

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 last

Nieuw Topic
dus.

* DaMiKeY wacht aandachtig op vooruitgang van Bart

one more thing...

CaseJunkies Crew Member!!

Mijn Opel Omega 2.3D is zo brak aan het worden, dat ik hoop dat hij het voorjaar haalt :(
Door dure weken is het werk aan deze mod even blijven liggen (zie een paar posts eerder) maar ik ben vol goeie moed. Zoals gezegt is het kartonnen 'testmodel' klaar, en ik heb het alu en het plexi in huis, de knoppen, nu nog ff wat centen voor een HDD en wat geheugen, en bouwen maar....... ik ben jullie heus niet vergeten hoor.... :)
Hoezo? Je mot geen bier?!

Tjeee!! Na het hele draadje gelezen te hebben (15 pagina's)ben ik nu wel hééééél benieuwd naar het eindresultaat!! :*)
dus.

misschien kun je dan beter eerst wachten totdat je een nieuwe auto hebt?

one more thing...

6230
Reg. datum: 30 september 2002

woei woei woei super 1337 allemaal :)

Trotse 6230 bezitter

Shuttup yu succah!
Reg. datum: 25 september 2002

Ruig hoor... heb zelf niet eens een auto! :p

Laat deze superhaan het maar opknappen

Reg. datum: 06 november 2002

En Bart_Banaan, ik ben wel benieuwd naar de vorderingen.
Inmiddels ben ik zelf ook bezig, maar helaas geen cam = geen pics.
Als hij klaar is dan zal wel een cam lenen en pics posten.

Newbee Wisja.net

Sunglasses at night

*schop*

al meer nieuws Bart?? of nog niks aan de auto kunnen doen?

laat eens horen :) k ben benieuwd en met mij nog een zoot andere tweakertjes denk ik :D

being high is my total existence
Kachel nodig? Ik verkoop ze! | 2209Media

Reg. datum: 23 februari 2002

tis alweer een tijdje geleden... nog steeds geen nieuws ?

Sonata III - E8400 - 4GB - Jetway 4850 - Asrock P45twins2000 - Spinpoint F1 640GB - 22" Samsung 2253BW

Eh, niet echt... auto is nog brak, PC klaar voor de actie, touchscreen moet nog verder afgewerkt worden, maar alles is in huis daarvoor, dus nu ff wachten op het zonnetje, zodat ik alles in kan gaan bouwen. Volgende week post ik de pics van de PC die ik nu aan het bouwen ben. Plexi/Alu mini-shit.....
Keihard de lekkerste!

Ik heb 't ff opgegeven... :'(

Toch ben ik wel bezig om een centrale deurvergrendeling te bouwen via electromagneten waarmee ik fijntjes een pin mee omhoog of met kracht omlaag kan krijgen (12v)...

Maar nu eerst even de auto, of liever eerste even over een paar weken dat roze papiertje :)

sept '08 Boarden @ Landgraaf | sept. '08 Antwerpen | dec. '08 Chillen @ Berlijn | febr. '09 boarden @ Oostenrijk | maa/apr. '09 Boarden @ Val Thorens
Bachelor of Communication! Nu student aan Universiteit Antwerpen

Sunglasses at night

*schop*

het zonnetje schijnt best hoor bart :D

being high is my total existence
Kachel nodig? Ik verkoop ze! | 2209Media

hij heeft laatst gezegt (alleen niet op GOT) dat het project een beetje is opgeschofen omdat zijn auto (omega) een beetje gaar is. Zodra die een nieuwe auto heeft gaat die d'r mee veder...
quote:
Mijn auto is helaas nogal gaar, ik hoop dat hij het voorjaar overleeft. Het heeft dus weinig zin om hier de hele installatie in te bouwen, er moeten 11 boxen en stroomvoorziening naar de versterkers ingebouwd worden, maar als de auto naar de sloop gaat, kan ik dan weer alles uitbouwen.
UTFS was zo'n mooi woord!

Ik krijg zelf mijn autotje over een week of 2.. dan ga ik ook een epia 10000 halen (mischien 9000 als het geld tegenzit..
Ik heb verder ook alles al in huis.. kijken wie eerder is :P .. en bart zit de vlds chip al op de m10000? of moet ik daar nog 10 maanden voor wachten denk je? ik kan wel even wachten met een epia halen.. maar niet heel lang.. voor de zomervakantie moet ie af zijn.. :)

Intel 6400 DualCore - Geforce 7600GS 512MB - 1024MB DDR2 - Asus P5B deluxe/wifi - Creative inspire 5300 - 2x IMB 7200 200GB S-ata (raid0) - Samsung 205BW 20,1" 1680x1050 - www.rd-j.eu

Ik heb de M10000 sinds eind vorige week, en helaas, de VLDS is optioneel, en zit er niet standaard op :(
ff over het auto-systeem: Ik heb een case gemaakt, 25x25x5cm, met een koepeltje erop (zie het kleine MODs topic en dit topic.
Voor die metalen buitenkant, heb ik twee kasten, ééntje met koepeltje en ééntje zonder.
Als ik de case in huis gebruik, of op een LAN mee neem, dan komt de behuizing met koepeltje erom heen (show!) maar met de andere 'gladde' behuizing past deze dus precies in het handschoenenkastje.
Van aluminium maak ik een 'docking station' dat vast in mijn handschoenen kastje zit, en dan kan ik deze 25x25x5cm grote case ook als car-puter gebruiken.
Reg. datum: 24 maart 2003

Hoi Bart-Banaan.

Zou je even naar deze topic willen kijken en mij miscchien verder kunnen helpen

problemen met Xenarc schermpje

UTFS was zo'n mooi woord!

quote:
Bart_Banaan schreef op 25 March 2003 @ 23:54:
Ik heb de M10000 sinds eind vorige week, en helaas, de VLDS is optioneel, en zit er niet standaard op :(
ff over het auto-systeem: Ik heb een case gemaakt, 25x25x5cm, met een koepeltje erop (zie het kleine MODs topic en dit topic.
Voor die metalen buitenkant, heb ik twee kasten, ééntje met koepeltje en ééntje zonder.
Als ik de case in huis gebruik, of op een LAN mee neem, dan komt de behuizing met koepeltje erom heen (show!) maar met de andere 'gladde' behuizing past deze dus precies in het handschoenenkastje.
Van aluminium maak ik een 'docking station' dat vast in mijn handschoenen kastje zit, en dan kan ik deze 25x25x5cm grote case ook als car-puter gebruiken.

He bart heb je daar dat blauw/oranje display ingestopt? (die je op OC-days hebt gekregen) eerst "space case".. en hoe gaat deze heten "space ufo" :) ??
Hij is mooi.. ik moet zelf nog iets zien voor da case in mijn auto.. als er een case omheen komt.. ik wil namelijk graag alles ook op een plank hebben en daar een plexi/acryl plaat overheen maken.. leds van de IA erin en het ziet er :9~ uit denk ik :)

Intel 6400 DualCore - Geforce 7600GS 512MB - 1024MB DDR2 - Asus P5B deluxe/wifi - Creative inspire 5300 - 2x IMB 7200 200GB S-ata (raid0) - Samsung 205BW 20,1" 1680x1050 - www.rd-j.eu

Reg. datum: 29 april 2002

hij heet volgens mij space base ....

dot.mac
Reg. datum: 03 juni 2002

Het zonnetje schijnt >:) Dus mooi weer om je auto af te maken :+

Aangezien er nog een topic loopt over car multimedia was ik toch benieuwd hoever je was met jou project (toch 1 van de meest veelbelovende) :)
(En ja ik weet dat ik gigantisch kick ;) )

fetcher wijzigde dit bericht 30-05-2003 13:07 (11%)

The Pimp!
Reg. datum: 13 augustus 2002

Ja is hij al klaar? ben ik ook wel benieuwd naar :)
Reg. datum: 12 maart 2002

eest maar een nieuwe auto lijkt mij
Reg. datum: 22 november 2003

Hallo,

Waar kan je die kleine IC kopen?
Mail mij even.

Alvast bedankt,

Adrie

a.nat@hccnet.nl

Dit is een topic uit 2003 :X

-=Me=-

Reg. datum: 09 juni 2006

quote:
En waarschijnlijk is de het allemaal nog steeds niet af :P

Backups al geregeld?

Beetje nutteloze schop.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: HID-compliant Xbox-controller

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: