ma ik las in een andere topic over schermpjes van de gamecube van ¤125 die zijn 5" en hebben 2 videoingangen (dat boeit niet zo maar toch leuk)
ook had bart banaan het daar over een leuk schermpje, ook 5" geloof ik, die hij eerst wilde kopen voor dit project. Die waren ook niet duur.
being high is my total existence
Kachel nodig? Ik verkoop ze! | 2209Media
Reg. datum: 18 januari 2002
Mijn specs Rockford Fosgate Power
Ik heb het model van de case klaar staan in karton, heb het aluminium en het plexiglas liggen, en het is nu nog een kwestie van de kartonnen mallen op het alu plakken en uitzagen, en dan in elkaar zetten.
Voor de TouchScreen controller heb ik nu ook de laatste (maxim) IC'tjes binnen, dus die kan ik ook af solderen, en dan een muis-programma in de PIC programmeren, dan is het TS folie bruikbaar.
De controller van het LCD blijft even het hekele punt, ik heb nu een controller van een (gebroken) 15'' TFT (dankzij Fleppehstein
Mocht dit niet lukken, dan pel ik het TS folie van dit TFT'tje af en plak dat op een Monach 6'' TFT schermpie met video in van Hecke Electronica in Amsterdam (die kost ongev. 130 euro).
Ik denk dat de tweede helft van de kerst vakantie en echte update met pics zal volgen, ik ben nu een beetje druk
Reg. datum: 02 februari 2002
maar bart nog veel suc6
Reg. datum: 10 maart 2000
staat ergens in dit topic, een paar bladzijden terug...quote:eppie schreef op 23 december 2002 @ 21:33:
Waar kan je eigenlijk dat touchscreenFOLIE kopen? En wat kost dat precies voor ongeveer 14" tot 17" ?
ja das ook een cewl idee...zat ik ook al over na te denken voor mijn golf 2 kan ook heel goed na een beetje zagen en dremelenquote:Gr0wLiThE schreef op 12 December 2002 @ 12:16:
gebruik dan van die playstation schermpjes aan je tv-out. Dit past volgens mij mooi in de hoofdsteunen en in het dashboardvak voor de versnellingspook (golf III)
"Philips NMS 900" 8086,4,88MHZ normal mode en in turbo mode maarliefst 8,00MHZ!!!!,512k ram,20mb hd,720dd Floppydrive,Ega2 kaartje(paradise),gamecard 2 joystick aansluitingen!!!!,
AMD XP2200+ * ThermalTake Volcano 7+ * Asus A7V333 * Apacer 512MB pc2700 * MSI GeForce4 ti4200 * Sony DVD * Plextor 8x4x42 * Adaptec RAID 1200A +2x40GB * Asus Ipanel * Pinnacle PCTV * 3c905-tx * AOC LM720 17" TFT
Reg. datum: 27 januari 2002
hey laat ik nou toevallig daar werken op zijn tijdquote:Chemical_X schreef op 29 November 2002 @ 11:27:
dit kreeg ik net als reply... dit is toch duidelijk meer dan 120 a 200 euro..
Hartelijk dank voor uw reactie,
De modules met PAL-aansluiting (video,vcr,tv-out e.d.) zijn leverbaar en kosten ca. 225,00
Vriendelijke groet,
Start-Up IT Service Team
quote:Bart_Banaan schreef op 23 December 2002 @ 22:10:
[...]
staat ergens in dit topic, een paar bladzijden terug...
sjezus, geen wonder dat ik me al afvroeg waar je was gebleven, je hebt een ander icon...
Ik heb er de brui aan gegeven... dat SMC solderen is gewoon niet aan mij besteedt...
sept '08 Boarden @ Landgraaf | sept. '08 Antwerpen | dec. '08 Chillen @ Berlijn | febr. '09 boarden @ Oostenrijk | maa/apr. '09 Boarden @ Val Thorens
Bachelor of Communication! Nu student aan Universiteit Antwerpen
quote:zwahiel schreef op 09 januari 2003 @ 22:26:
[...]
sjezus, geen wonder dat ik me al afvroeg waar je was gebleven, je hebt een ander icon...![]()
Ik heb er de brui aan gegeven... dat SMC solderen is gewoon niet aan mij besteedt...
Tja, sorry van dat Icoontje, maar das de enige spam die mag.... Maar daaro heb ik wel mijn Apie met Banaan als avatar.
Even over de serieuse kant, misschien dat je hier wat aan hebt.
Ik heb een namelijk soort uitleg geschreven hoe ik die SMD chips heb gesoldeert : http://members.lycos.co.uk/potlood/ICHowTo/SMDCHIP.htm
Ik doneer je ruimte, alsjeblieft ga van dat Lycos af, ik wordt helemaal gek van die ad's daaroquote:Bart_Banaan schreef op 09 January 2003 @ 22:53:
[...]
Tja, sorry van dat Icoontje, maar das de enige spam die mag.... Maar daaro heb ik wel mijn Apie met Banaan als avatar.
Even over de serieuse kant, misschien dat je hier wat aan hebt.
Ik heb een namelijk soort uitleg geschreven hoe ik die SMD chips heb gesoldeert : http://members.lycos.co.uk/potlood/ICHowTo/SMDCHIP.htm
sept '08 Boarden @ Landgraaf | sept. '08 Antwerpen | dec. '08 Chillen @ Berlijn | febr. '09 boarden @ Oostenrijk | maa/apr. '09 Boarden @ Val Thorens
waar halen jullie 't geld toch vandaan
vroeg ik me gewoon af
"I will add one simple word to the label on every bottle of shampoo in the world. The directions will now read 'repeat endlessly'. Then, while everyone in the world is lathering their way into oblivion, I will rise to power."
quote:Sjmuup schreef op 09 January 2003 @ 23:51:
Ik vind dit soort dingen altijd wel vet, maar eigenlijk heb ik 1 vraag ...
waar halen jullie 't geld toch vandaan, ik zou al een jaar bezig zijn met sparen voor zulk spul en dan heb ik 't nog niet gehad over inbouwen.
vroeg ik me gewoon af
De versterkers en de rest van de stereo apparatuur heb ik ik de loop der jaren verzameld en uitgebreid, en heeft reeds in verschillende auto's van me gezeten.
De computer is nieuw, en niet zo duur (Via Epia MoBo, HDD, Mem, DVD) de rest is zelfbouw, dus leuk om te doen.
En bovendien werk ik ook al een aantal jaren....
( en te lui om te werken )
"I will add one simple word to the label on every bottle of shampoo in the world. The directions will now read 'repeat endlessly'. Then, while everyone in the world is lathering their way into oblivion, I will rise to power."
euhm sjah... zeg maar "opgesoldeerd" heb
Trouwens Bart krijg jij nu ook telkens die post van Maxim?
Ze zijn stiekum van de maffiaquote:Sjmuup schreef op 09 January 2003 @ 23:51:
Ik vind dit soort dingen altijd wel vet, maar eigenlijk heb ik 1 vraag ...
waar halen jullie 't geld toch vandaan, ik zou al een jaar bezig zijn met sparen voor zulk spul en dan heb ik 't nog niet gehad over inbouwen.
vroeg ik me gewoon af
Backlight & Illuminated button IA Status: Polariserende film is binnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Buttons verwacht in week 20! Witte EL foil in backorder bij Kontrat!
dus jij zou vast wel een Inkoopactie kunnen houden met een paar % korting per scherm?? dat zou vet zijn!quote:bphderuyter schreef op 09 January 2003 @ 17:55:
[...]
hey laat ik nou toevallig daar werken op zijn tijd
"Philips NMS 900" 8086,4,88MHZ normal mode en in turbo mode maarliefst 8,00MHZ!!!!,512k ram,20mb hd,720dd Floppydrive,Ega2 kaartje(paradise),gamecard 2 joystick aansluitingen!!!!,
Kijk dat dacht ik nou ook al .. they'll make you an offer you can't refusequote:
Reg. datum: 12 juli 2002
AcouSE wijzigde dit bericht 11-01-2003 08:52 (92%)
PS3 - Panasonic Lumix TZ5
http://www.pioneerelectro...ails/0,1429,32434,00.html

Effe afwachten hoe het volgende week gaat verlopen.....
:*
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 last
Dit topic is gesloten.