Hoofdcategorieën
Topicacties

[CM] De basis voor mijn car-systeem

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 last

Nieuw Topic
GoTHIC!
Reg. datum: 11 december 2002

gebruik dan van die playstation schermpjes aan je tv-out. Dit past volgens mij mooi in de hoofdsteunen en in het dashboardvak voor de versnellingspook (golf III)

Sunglasses at night

ja en ze zijn niet zo duur ook geloof ik, maar maar 4"
ma ik las in een andere topic over schermpjes van de gamecube van ¤125 die zijn 5" en hebben 2 videoingangen (dat boeit niet zo maar toch leuk)
ook had bart banaan het daar over een leuk schermpje, ook 5" geloof ik, die hij eerst wilde kopen voor dit project. Die waren ook niet duur.

being high is my total existence
Kachel nodig? Ik verkoop ze! | 2209Media

Reg. datum: 18 januari 2002

^^kick ik wil wel eens weten of het nog iets geworden is Bart, issie al klaar?

Mijn specs Rockford Fosgate Power

CaseJunkies Crew Member!!

Nou, het zijn nogal drukke dagen met de familie enzo (kerst inkopen, kadotjes etc...)

Ik heb het model van de case klaar staan in karton, heb het aluminium en het plexiglas liggen, en het is nu nog een kwestie van de kartonnen mallen op het alu plakken en uitzagen, en dan in elkaar zetten.

Voor de TouchScreen controller heb ik nu ook de laatste (maxim) IC'tjes binnen, dus die kan ik ook af solderen, en dan een muis-programma in de PIC programmeren, dan is het TS folie bruikbaar.

De controller van het LCD blijft even het hekele punt, ik heb nu een controller van een (gebroken) 15'' TFT (dankzij Fleppehstein :) ) en héél véél info en datasheets over TFT controllers.
Mocht dit niet lukken, dan pel ik het TS folie van dit TFT'tje af en plak dat op een Monach 6'' TFT schermpie met video in van Hecke Electronica in Amsterdam (die kost ongev. 130 euro).

Ik denk dat de tweede helft van de kerst vakantie en echte update met pics zal volgen, ik ben nu een beetje druk :)
Reg. datum: 02 februari 2002

maar een laptop heeft toch ook een touchpad hoe doen ze dat dan want bij een touchscreen is het alleen 2 in 1 du sik vraag mij dan af hoe fabrikanten die touchpad van lappies aansluiten ik denk dat het ongeveer hetzelfde principe is
maar bart nog veel suc6 ;) :9~

Reg. datum: 10 maart 2000

Waar kan je eigenlijk dat touchscreenFOLIE kopen? En wat kost dat precies voor ongeveer 14" tot 17" ?

quote:
eppie schreef op 23 december 2002 @ 21:33:
Waar kan je eigenlijk dat touchscreenFOLIE kopen? En wat kost dat precies voor ongeveer 14" tot 17" ?
staat ergens in dit topic, een paar bladzijden terug...
!.Failure is Not an Option.!

quote:
Gr0wLiThE schreef op 12 December 2002 @ 12:16:
gebruik dan van die playstation schermpjes aan je tv-out. Dit past volgens mij mooi in de hoofdsteunen en in het dashboardvak voor de versnellingspook (golf III)
ja das ook een cewl idee...zat ik ook al over na te denken voor mijn golf 2 kan ook heel goed na een beetje zagen en dremelen

"Philips NMS 900" 8086,4,88MHZ normal mode en in turbo mode maarliefst 8,00MHZ!!!!,512k ram,20mb hd,720dd Floppydrive,Ega2 kaartje(paradise),gamecard 2 joystick aansluitingen!!!!,

GoTHIC!
Reg. datum: 11 december 2002

Jep en dan het dashboard weer afwerken met een lekkere kwak epoxy en gaas enzo :9

rm /bin/laden

Ik zou er nog een (Orinoco) WiFi kaartje insteken, kan je je divxjes/mp3z als je thuis bent gewoon overpompen... en kan je onderweg een beetje wardriven ;)

AMD XP2200+ * ThermalTake Volcano 7+ * Asus A7V333 * Apacer 512MB pc2700 * MSI GeForce4 ti4200 * Sony DVD * Plextor 8x4x42 * Adaptec RAID 1200A +2x40GB * Asus Ipanel * Pinnacle PCTV * 3c905-tx * AOC LM720 17" TFT

Reg. datum: 27 januari 2002

quote:
Chemical_X schreef op 29 November 2002 @ 11:27:
dit kreeg ik net als reply... dit is toch duidelijk meer dan 120 a 200 euro..

Hartelijk dank voor uw reactie,
De modules met PAL-aansluiting (video,vcr,tv-out e.d.) zijn leverbaar en kosten ca. 225,00

Vriendelijke groet,
Start-Up IT Service Team
hey laat ik nou toevallig daar werken op zijn tijd

Keihard de lekkerste!

quote:
Bart_Banaan schreef op 23 December 2002 @ 22:10:
[...]

staat ergens in dit topic, een paar bladzijden terug...

sjezus, geen wonder dat ik me al afvroeg waar je was gebleven, je hebt een ander icon... :X ;(

Ik heb er de brui aan gegeven... dat SMC solderen is gewoon niet aan mij besteedt... :'(

sept '08 Boarden @ Landgraaf | sept. '08 Antwerpen | dec. '08 Chillen @ Berlijn | febr. '09 boarden @ Oostenrijk | maa/apr. '09 Boarden @ Val Thorens
Bachelor of Communication! Nu student aan Universiteit Antwerpen

quote:
zwahiel schreef op 09 januari 2003 @ 22:26:
[...]

sjezus, geen wonder dat ik me al afvroeg waar je was gebleven, je hebt een ander icon... :X ;(

Ik heb er de brui aan gegeven... dat SMC solderen is gewoon niet aan mij besteedt... :'(

Tja, sorry van dat Icoontje, maar das de enige spam die mag.... Maar daaro heb ik wel mijn Apie met Banaan als avatar.

Even over de serieuse kant, misschien dat je hier wat aan hebt.
Ik heb een namelijk soort uitleg geschreven hoe ik die SMD chips heb gesoldeert : http://members.lycos.co.uk/potlood/ICHowTo/SMDCHIP.htm
Keihard de lekkerste!

quote:
Bart_Banaan schreef op 09 January 2003 @ 22:53:
[...]

Tja, sorry van dat Icoontje, maar das de enige spam die mag.... Maar daaro heb ik wel mijn Apie met Banaan als avatar.

Even over de serieuse kant, misschien dat je hier wat aan hebt.
Ik heb een namelijk soort uitleg geschreven hoe ik die SMD chips heb gesoldeert : http://members.lycos.co.uk/potlood/ICHowTo/SMDCHIP.htm
Ik doneer je ruimte, alsjeblieft ga van dat Lycos af, ik wordt helemaal gek van die ad's daaro :'(

sept '08 Boarden @ Landgraaf | sept. '08 Antwerpen | dec. '08 Chillen @ Berlijn | febr. '09 boarden @ Oostenrijk | maa/apr. '09 Boarden @ Val Thorens

Mja, precies.
Reg. datum: 14 februari 2002

Ik vind dit soort dingen altijd wel vet, maar eigenlijk heb ik 1 vraag ...

waar halen jullie 't geld toch vandaan :X , ik zou al een jaar bezig zijn met sparen voor zulk spul en dan heb ik 't nog niet gehad over inbouwen.

vroeg ik me gewoon af ;)

"I will add one simple word to the label on every bottle of shampoo in the world. The directions will now read 'repeat endlessly'. Then, while everyone in the world is lathering their way into oblivion, I will rise to power."

quote:
Sjmuup schreef op 09 January 2003 @ 23:51:

waar halen jullie 't geld toch vandaan :X , ik zou al een jaar bezig zijn met sparen voor zulk spul en dan heb ik 't nog niet gehad over inbouwen.

vroeg ik me gewoon af ;)

De versterkers en de rest van de stereo apparatuur heb ik ik de loop der jaren verzameld en uitgebreid, en heeft reeds in verschillende auto's van me gezeten.
De computer is nieuw, en niet zo duur (Via Epia MoBo, HDD, Mem, DVD) de rest is zelfbouw, dus leuk om te doen.

En bovendien werk ik ook al een aantal jaren....
Mja, precies.

Ah ok .. bedankt , zelf ben ik nog een student dus. . no way dat ik dat kan betalen :D

( en te lui om te werken ) >:)

"I will add one simple word to the label on every bottle of shampoo in the world. The directions will now read 'repeat endlessly'. Then, while everyone in the world is lathering their way into oblivion, I will rise to power."

Reg. datum: 27 maart 2002

wanneer komt die lang beloofde upadte? ;) :~

Keihard de lekkerste!

ik moet eerst even nieuwe samples bestellen omdat ik die andere ....

euhm sjah... zeg maar "opgesoldeerd" heb :'( :/ ;(

Trouwens Bart krijg jij nu ook telkens die post van Maxim?

GoT a lot ?
Reg. datum: 22 september 2001

quote:
Sjmuup schreef op 09 January 2003 @ 23:51:

vroeg ik me gewoon af ;)
Ze zijn stiekum van de maffia ;) CaseMob!

Backlight & Illuminated button IA Status: Polariserende film is binnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Buttons verwacht in week 20! Witte EL foil in backorder bij Kontrat!

!.Failure is Not an Option.!

quote:
bphderuyter schreef op 09 January 2003 @ 17:55:
[...]

hey laat ik nou toevallig daar werken op zijn tijd
dus jij zou vast wel een Inkoopactie kunnen houden met een paar % korting per scherm?? dat zou vet zijn! :P

"Philips NMS 900" 8086,4,88MHZ normal mode en in turbo mode maarliefst 8,00MHZ!!!!,512k ram,20mb hd,720dd Floppydrive,Ega2 kaartje(paradise),gamecard 2 joystick aansluitingen!!!!,

Mja, precies.

quote:
XNDR schreef op 10 January 2003 @ 12:29:
[...]

Ze zijn stiekum van de maffia ;) CaseMob!
Kijk dat dacht ik nou ook al .. they'll make you an offer you can't refuse :+

Reg. datum: 12 juli 2002

[offtopic]

AcouSE wijzigde dit bericht 11-01-2003 08:52 (92%)

PS3 - Panasonic Lumix TZ5

48k was toen meer dan genoeg.

Ik heb ondertussen een budgetje vrij gekregen voor een ander LCD'tje, nou ja... ik zoek een betere autoradio :)

http://www.pioneerelectro...ails/0,1429,32434,00.html

http://www.pioneerelectronics.com/Pioneer/Images/CarProduct2002/AVH-P6400CD.jpg

Effe afwachten hoe het volgende week gaat verlopen.....
* Mithrandir is helemaal geintimideerd door de _supercoole_ mod van BartBanaan!

_/-\o_ _/-\o_

:*

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: