om nu allerlei lastige schoonmaakklusjes te voorkomen he, wat is de nieuwprijs van een koperen auto rad waar met gemak 2 120mm fans (papst) op kunnen. En waar haal je die dingen.
Ik wil in m'n huidige wc setup de slangen gaan vervangen voor de tygon 13mm (binnen diameter). (de huidige setup is gehaal opgezet met 8mm slangpilaren voor 8mm slangen). M'n cpu blok is een innovatek x-flow, m'n gpu en nb blok zijn een innovatek graph-o-matic en het rad is een innovatek dual radi, het reservoir is een innovatek tank-o-matic. Om die tygon 13mm te gaan gebruiken ga ik dus op elk onderdeel de inschroefverbindingen vervangen voor inscroefverbinding met slangpilaren geschikt voor 13mm aansluitingen (dat worden dan 1/4 inschroefverbindingen (1/4 schroefdraad) met 13mm slangpilaren). Ik heb er een eheim 1250 pomp bij.
Nu weten jullie mijn setup en wat ik van plan ben. Maar heeft het, in dit licht, wel zin om de slangen te gaan vervangen voor die tygon 13mm en dan hierbij een koperen autorad te gaan gebruiken, of is het beter om m'n innovatek dualradi te gaan voorzien van de juiste slangpilaren?
Over een maand of 1,5 a 2 wil ik nog m'n cpu blok gaan vervangen voor een dangerden rbx (voor de amd).
Wat zijn jullie meningen/ideeen/tips hierover?
TheWizzard wijzigde dit bericht 10-06-2004 19:59 (79%)