Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Anoniem: 40806
Een of ander Amerikaans bureau.. We hadden wat gewonnen met zo'n banner ding.. alle hotels etc gratis, dus alleen de vliegreis hoeft maar betaald te wordenOp zaterdag 15 juni 2002 23:11 schreef ScaboO het volgende:
YO major carnage mag ik vragen met welk reisbureau je naar orlando gaat? Ik ben er namelijk al erg vaak geweest2x per jaar
Waarschijnlijk Martinair dus, maar kan ook AA worden (maar da's dan in Brussel opstijgen)

Ik ga em morgen installen en shotjes maken; volgens mij is het visual model van de kist niet echt geweldig dus misschien zijn er mensen die goeie ERJ-145's weten?
ERJ-145 geen idee, de Freeware Flight Group heeft vandaag de Learjet 35 uitgebracht. Weer dezelfde FFG kwaliteit.Op zaterdag 15 juni 2002 23:44 schreef Delphi32 het volgende:
Er is op de diverse downloadsites een errug mooi ERJ-145 panel verschenen. Tenminste, dat ie mooi is lees ik in de bijgeleverde PDF's... De meeste freeware panels zijn niet meer dan leuke tekeningetjes met hier en daar een aparte of nieuw ontwikkelde gauge, maar deze is echt heel erg compleet, met APU, overhead panel, FMC (very basic begreep ik) en gemaakt door een ERJ-145 piloot
Ik ga em morgen installen en shotjes maken; volgens mij is het visual model van de kist niet echt geweldig dus misschien zijn er mensen die goeie ERJ-145's weten?
Zal je ook wel leuk vinden.
http://www.avsim.com/ffg/index.html
Ok thnx, heb 2 modellen gevonden (om maar te zwijgen van de duizend-en-een repaints). Ik zal morgen s een vergelijk maken.Op zaterdag 15 juni 2002 23:50 schreef Major Carnage het volgende:
Er staan zat ERJ 145's op avsim
Maar wat heeft dat toestel een foeilelijke buik zeg...

Anoniem: 51137
Wat is dit?
Een verbeterde versie van GMax ofzo?
Anoniem: 46189
Hieronder wat pics:

LOLOp zondag 16 juni 2002 00:42 schreef pilotincommand het volgende:
Zo net een mooie landing joh,was in The States aan het vliegen...
Welke versie is dat?
En wat voor plane?
WAAR KAN IK DIE DOWNLOADEN!!!
Waarom quote 'ie hem niet goed???
Hieronder wat pics:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[/quote]
You may not modify, copy, distribute, transmit, display, perform, reproduce, publish, license, create derivative works from, transfer, or sell any information, software, products or services obtained from the SanderTje! Services department. [sub]Ik had dat met die screenshots namelijk bedacht :D[sub]Op zondag 16 juni 2002 00:42 schreef pilotincommand het volgende:
Zo net een mooie landing joh,was in The States aan het vliegen... Hieronder wat pics:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Goed dat was dus even een grapje die we even bedacht hadden.. Maar het is leuk om te zien wat voor vorderingen er zijn gemaakt. Ik ben best wel benieuwd wat we in FS2010 ofzo kunnen verwachten..
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
[/quote]Op zondag 16 juni 2002 00:44 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
LOL
Welke versie is dat?
En wat voor plane?
WAAR KAN IK DIE DOWNLOADEN!!!
Waarom quote 'ie hem niet goed???
Downloaden?? Je mag hier niet illegale dingen doen.. Kopen jongen![]()
![]()
Hieronder wat pics:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[/quote]Op zondag 16 juni 2002 00:47 schreef pilotincommand het volgende:
[..]
dat heb ik al geprobeerd uiteraard
*%#@*$% WAAROM DOET 'IE HET NIET!!!!!!!!!

dat heb ik al geprobeerd uiteraardOp zondag 16 juni 2002 00:51 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
[/quote]
Dat heb ik niet eens gezegd hahahaha, hij quote bij mij ook niet goed..........
Die heb ik vroeger helemaal grijs gespeeld
Volgens mij liggen de install diskettes ook nog ergens in een kast, samen met de addon om in NL te vliegen
http://www.flightsim.com/cgi/kds?$=main/feature/history.htmOp zondag 16 juni 2002 00:42 schreef pilotincommand het volgende:
Zo net een mooie landing joh,was in The States aan het vliegen...
Hieronder wat pics:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Nee hoor, dat is een indeling naar kwaliteit van het werk van Camil Valiquette. Die heeft (als ik het goed heb begrepen) gemeend dat het handig is als hij zijn vaardigheden op het gebied van texturing in een ProMax L1/2/3/4 kwalificatie op zou nemen...Op zondag 16 juni 2002 00:41 schreef Uncle-Sam het volgende:
Ik zie steeds meer vliegtuigmodellen gemaakt (denk ik gemaakt met...) met ProM(A)X.
Wat is dit?
Een verbeterde versie van GMax ofzo?
Zijn werk is meestal nou niet echt denderend, en z'n site is een regelrechte ramp: http://pages.infinit.net/camsim/
Me pa werkt bij Schreiner, dus die moest er heen. Toen ben ik maar meegegaan... je ziet immers niet elke dag een vliegtuig zo op de baan liggen
Ook nog ff met de piloten gesproken en erbij gestaan toen het gevaarte omhoog werd getakeld
Wel zonde van het vliegtuig
misschien:Op zondag 16 juni 2002 00:51 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
dat heb ik al geprobeerd uiteraard
*%#@*$% WAAROM DOET 'IE HET NIET!!!!!!!!!![]()
![]()
1
| [quote] txt [/quote] |
* KIMBLE PIC is btw met een (nog) onbekent plane bezig
hopen dat het net zo'n goed panel word als de 767

En dit staat er bij AREA120
[Area.120]
Title=Default Texture Cache
Active=TRUE
Layer=120
Local=
Remote=
Required=FALSE
Volgens mij mis ik iets bij Local=
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
Ik heb hetzelfde gehad..Op zondag 16 juni 2002 12:45 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
Heb sinds een paar dagen last van FS2K problemen.
[afbeelding]
[afbeelding]
En dit staat er bij AREA120
[Area.120]
Active=TRUE
Layer=120
Local=
Remote=
Required=FALSE
Volgens mij mis ik iets bij Local=
en zo fix je het
[Area.120]
Active=FALSE
Layer=120
Local=
Remote=
Required=FALSE
Ja, dat is het.Op zondag 16 juni 2002 12:58 schreef Major Carnage het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde gehad..
en zo fix je het
[Area.120]
Active=FALSE
Layer=120
Local=
Remote=
Required=FALSE
Maar hoe komt ie op True dan opeens????????????
Nu twee mooie plaatjes

Is die laatste ook kai tak?
Ja, of anders gezegdOp zondag 16 juni 2002 13:05 schreef The_FrankO het volgende:
WOW dat ziet er mooi uit.
Is die laatste ook kai tak?
Het is Hong Kong
WooT!!!Op zondag 16 juni 2002 13:02 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
[..]
Ja, dat is het.
Maar hoe komt ie op True dan opeens????????????
Nu twee mooie plaatjes
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie pics karlok!!!
Denken jullie dat als ik in mijn 800 mhz, 160mb intern, 5400rpm hdd computer een GF 4 Ti4600 zet, ik dan vloeiend op de mooiste instellingen kan spelen met NL2000 en al die shit??? Ik wil namelijk sowieso een nieuwe pc, maar weet niet of ik beter eerst geheugen of videokaart kan kopen...
Hier zijn de plaatjes van mijn ferry flight van Toulouse naar Washington.
71 pics
LFBO --> EGPK 763 NAM
EGPK --> BGSF 1450 NAM
BGSF --> KIAD 1907 NAM
Total Flight time +/- 15.5 hours including 2 technical stops to refuel. Crew onboard was 4 pilots and 3 technical crew from Airbus Industrie.
Toulouse --> Prestwick

Prestwick --> Kangerlussuaq

Kangerlussuaq --> Washington Dulles

en nu ga ik ontbijten
https://valid.x86.fr/xhfd5e
Ik heb hier aan 2 woorden genoeg.Op zondag 16 juni 2002 13:54 schreef Slechtotophetbot het volgende:
Delivery United Airlines A320 IAE 16/06/2002
Hier zijn de plaatjes van mijn ferry flight van Toulouse naar Washington.
71 picsIk heb de pixel groote ietsje terug gebracht voor de mensen zonder broadband
LFBO --> EGPK 763 NAM
EGPK --> BGSF 1450 NAM
BGSF --> KIAD 1907 NAM
Total Flight time +/- 15.5 hours including 2 technical stops to refuel. Crew onboard was 4 pilots and 3 technical crew from Airbus Industrie.
Toulouse --> Prestwick
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Prestwick --> Kangerlussuaq
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kangerlussuaq --> Washington Dulles
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en nu ga ik ontbijten
[b]werkelijk geweldig[/b]
Anoniem: 37797
als je een nieuwe pc wil neem dan met een 2,2 ghz of zo en een hd met minimaal 7200 rpm.Op zondag 16 juni 2002 13:25 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
WooT!!!
Mooie pics karlok!!!
Denken jullie dat als ik in mijn 800 mhz, 160mb intern, 5400rpm hdd computer een GF 4 Ti4600 zet, ik dan vloeiend op de mooiste instellingen kan spelen met NL2000 en al die shit??? Ik wil namelijk sowieso een nieuwe pc, maar weet niet of ik beter eerst geheugen of videokaart kan kopen...
dikke werkgeheugen erin en videoplank is een bijzaak voor fs.
Als je een gf4 ti 4600 neemt kan je 4x aa op 1280 en dat ziet er pas mooi uitOp zondag 16 juni 2002 16:19 schreef dutchplanet het volgende:
[..]
als je een nieuwe pc wil neem dan met een 2,2 ghz of zo en een hd met minimaal 7200 rpm.
Uncle-sam ook voor andere games is dit natuurlijk erg belangrijk. Ik neem aan dat je ook wel andere games doet op je pc dan fs

Ik zal je wel mijn hele begrotingsplan (mooi woord heOp zondag 16 juni 2002 16:19 schreef dutchplanet het volgende:
[..]
als je een nieuwe pc wil neem dan met een 2,2 ghz of zo en een hd met minimaal 7200 rpm.
laten weten

Processor: AMD AthlonXP 2100+
Moederbord: weet de naam niet, een Asus d8 ik
Geheugen: 2x 512, dacht DDR
Videokaart: GF 4 Ti4600
Dan nog randapparatuur zoals monitor e.d.
Mooie pics jij ook Major Carnage
En ook jij hoor Slechttotophetbot
idd mooie pics major.Op zondag 16 juni 2002 16:42 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
Ik zal je wel mijn hele begrotingsplan (mooi woord he)
laten weten
Processor: AMD AthlonXP 2100+
Moederbord: weet de naam niet, een Asus d8 ik
Geheugen: 2x 512, dacht DDR
Videokaart: GF 4 Ti4600
Dan nog randapparatuur zoals monitor e.d.
Mooie pics jij ook Major Carnage
Lekker systeem is dat
Nog mensen voor de grande flyin?
16 juli 2002 14:30 lokale tijd
default scenery alleen maarOp zondag 16 juni 2002 16:18 schreef pilotincommand het volgende:
Gebruik jij de default mesh scenery of heb je wat anders. Mooie pics anyway.
Anoniem: 43578
En wat is precies Transition Altitude, wat moet je daar doen?
Ik had ook nog een vraag over de hoogte. Hoe moet je de altimeter zetten met opstijgen, cruise, dalen? Volgens mij had ik ergens gelezen dat boven de transition altitude een 'standaard'altimeter setting van 29.92 geldt, klopt dat?
Veel vragen dus
Net nog wat gevonden, kan je schiphol beluisteren, een site was al gegeven, maar die doet het volgens mij niet meer, hier een site waar je Tower, APP/DEP kan luisteren.
Die lui praten echt snel
De altimeter setting is afhankelijk van het gebied waar je je begeeft. De controller zegt als het goed is wanneer je gaat landen ook op welke setting je altimeter moet staan, hij zal iets zeggen van: "Air Canada 876, cleared to land on the ILS runway 19 right, altimeter 2973" Bij schiphol is de altimeter setting geloof ik 2992.Op zondag 16 juni 2002 17:47 schreef J-063 het volgende:
Ik heb de net geluisterd naar EHAM_V_APP via Roger Wilco, was wel nuttig. Zelf was ik ook nog fftjes op vatsim, zomaar om te kijken, maar dan staat er als je bijv op de frequentie zit van EHAM_V_APP ATIS DELTA (kweet niet precies meer). Maar hoe kan ik aan die ATIS komen. Ook stond er Transition Level=40000. Wat wil dat zeggen?
Ik had ook nog een vraag over de hoogte. Hoe moet je de altimeter zetten met opstijgen, cruise, dalen? Volgens mij had ik ergens gelezen dat boven de transition altitude een 'standaard'altimeter setting van 29.92 geldt, klopt dat?
Veel vragen dus
Net nog wat gevonden, kan je schiphol beluisteren, een site was al gegeven, maar die doet het volgens mij niet meer, hier een site waar je Tower, APP/DEP kan luisteren.
Die lui praten echt snel
Zelf was ik ook nog fftjes op vatsim, zomaar om te kijken, maar dan staat er als je bijv op de frequentie zit van EHAM_V_APP ATIS DELTA (kweet niet precies meer). Maar hoe kan ik aan die ATIS komen.
ATIS'sen horen in dat bericht te staan waar jij deze informatie uit las. Probeer anders deze site voor METAR's: http://data.satita.net/search_metar.html
Ook stond er Transition Level=40000. Wat wil dat zeggen?
Transition Altitude is de hoogte waarop de druk voor iedereen gelijk wordt gezet, zodat er geen verwarring kan ontstaan over wie op welke hoogte zit. De Trans. alt. moest vast 4000 zijn, dat betekent dus dat als je de 4000 ft. doorkruist, dat de Altimeter weer terug naar 2992 moet of de QNH naar 1013. De trans. alt. verschilt ook per FIR, dus het is niet overal 4000 ft.
Over die transition alt. staat hierboven uitgelegd, het klopt dus wat je zei. Beneden die transition alt. moet je de QNH gebruiken die in de ATIS van je controller op dat moment staat. Altimeter wordt niet vaak gebruikt, maar als je die wel wil, kun je daar wel om vragen. De altimeter of QNH is dus de druk voor een bepaald gebied. In een metar staat de QNH op de volgende plek:
EHAM 161525Z 25012KT 220V280 9999 FEW028 BKN060 20/16 Q1017 NOSIG
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
ATIS kan je opvragen door .atis CONTROLLER_CALSIGN in te typen. informatie DELTA betekent dat op dit moment ATIS DELTA "active" is, alle "oude" atis-en zijn komen te vervallen.Op zondag 16 juni 2002 17:47 schreef J-063 het volgende:
Ik heb de net geluisterd naar EHAM_V_APP via Roger Wilco, was wel nuttig. Zelf was ik ook nog fftjes op vatsim, zomaar om te kijken, maar dan staat er als je bijv op de frequentie zit van EHAM_V_APP ATIS DELTA (kweet niet precies meer). Maar hoe kan ik aan die ATIS komen. Ook stond er Transition Level=40000. Wat wil dat zeggen?
Veel vragen dus
Die lui praten echt snel
Zie http://simflight.com/news4/article.php?sid=1472Op zondag 16 juni 2002 18:51 schreef The_FrankO het volgende:
wat is FSlandclass en FSscene?
en http://www.fssharecenter.com/fslandclass/main.htm
Google doet wonderen
WOEI!
Na een install van een 8 GB 5400RPM HD van mijn neef (in de vakantie haal ik een 60GB 7200RPM
En nu heb ik ook de PSS Airbus!! Met dank aan The_Franko!
genug gelult, nu FS2002 install doen
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Het weer was perfect, rustige vlucht, veel te zien.
Binnenkort weer, als Basiqair weer van die leuke aanbiedingen heeft...
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
je hebt me op een idee gebracht.Op zondag 16 juni 2002 20:57 schreef Microkid het volgende:
Zo. Weer terug van weggeweest. Microkid en Tai-Pan zijn gisteren even voor € 19 enkele reis naar Marseille op en neer geweest. Errug kewl om voor zo'n shitprijs te vliegen. Het leukste waren de stewardessen. Bij het uitstappen in Marseille zei ik "tot straks". Ze begrepen het blijkbaar duidelijk niet. Tot we een uurtje later weer instapten. Hun mond viel wagenwijd open van verbazing. "Wat doet u nu hier weer?". Nou gewoon, terug naar huis natuurijk...
Ik gelijk kijken op die site, ik denk, nou lekker met mijn broer komend weekend of weet ik veel wanneer binnenkort ff naar barcelona op en neer wippen, 2x €39 heen, ditzelfde terug, maar ik kom voor de heenreis (heb gelet dat enkele reis aan stond) al op €380
Waar werkt het niet?
Hoe deed jij het?
Met welke maatschappij/vliegtuig vlogen jullie? (misschien heb ik jullie wel zien landenOp zondag 16 juni 2002 20:57 schreef Microkid het volgende:
Zo. Weer terug van weggeweest. Microkid en Tai-Pan zijn gisteren even voor € 19 enkele reis naar Marseille op en neer geweest. Errug kewl om voor zo'n shitprijs te vliegen. Het leukste waren de stewardessen. Bij het uitstappen in Marseille zei ik "tot straks". Ze begrepen het blijkbaar duidelijk niet. Tot we een uurtje later weer instapten. Hun mond viel wagenwijd open van verbazing. "Wat doet u nu hier weer?". Nou gewoon, terug naar huis natuurijk...
Heb ik ook een keer gedaan alleen toen was het met een KLM 747-300 naar Atlanta.Op zondag 16 juni 2002 20:57 schreef Microkid het volgende:
300 gulden 07:00 zaterdag ochtend heen en op de zondag ochtend waren wij terug
16 uur vliegen voor 300 ballen en toen ook een mooie rondleiding gehad in de cockpit en galleys enzo....
Rondleding door de cockpit, owjah dat was vroeger, dat was VOOR 11 September.....Op zondag 16 juni 2002 21:25 schreef Slechtotophetbot het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gedaan alleen toen was het met een KLM 747-300 naar Atlanta.
300 gulden 07:00 zaterdag ochtend heen en op de zondag ochtend waren wij terug
16 uur vliegen voor 300 ballen en toen ook een mooie rondleiding gehad in de cockpit en galleys enzo....
Mexico --> Los Angeles

Check out those RayBans ! of heb ik 2 blauwe oogen

Mooi vliegdekschip in de achtergrond

Ietsje te snel dus ff gauw in de remmen

Lining up for runway 24L

Undercarrige down

Druk rond LA
constant TRAFFIC ALERTS

Glidescope capture

Mooi luchthaven , toch , en nog standaard scenery ook

veel Delta toestellen

Heb je voor mexico de standaard scenery? Of een andere?
En wat is de afkorting voor die mexico waar je vertrok?
Het werkt wel, alleen die supergoedkope reisjes zijn vaak heel snel uitverkocht. Ik wilde eigenlijk ook naar Barcelona, maar dat kan je vergeten. Vandaar dat het Marseille geworden is, daar wil geen hond naar toe, dus heb je veel meer kans dat je voor weinig kan vliegen. Als je € 380 krijgt, zijn de goedkope vluchten als weg. Of je moet maanden vooruit boekenOp zondag 16 juni 2002 21:09 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
je hebt me op een idee gebracht.
Ik gelijk kijken op die site, ik denk, nou lekker met mijn broer komend weekend of weet ik veel wanneer binnenkort ff naar barcelona op en neer wippen, 2x €39 heen, ditzelfde terug, maar ik kom voor de heenreis (heb gelet dat enkele reis aan stond) al op €380
Waar werkt het niet?
Hoe deed jij het?
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Mexico is standaard scenery en de ICAO code is MMMXOp zondag 16 juni 2002 22:03 schreef The_FrankO het volgende:
Slechtotophetbot mooie pic's
Heb je voor mexico de standaard scenery? Of een andere?
En wat is de afkorting voor die mexico waar je vertrok?
HV 5575 heen om 13:15Op zondag 16 juni 2002 21:11 schreef ND het volgende:
[..]
Met welke maatschappij/vliegtuig vlogen jullie? (misschien heb ik jullie wel zien landen![]()
)
HV 5576 terug, geland om 17:45 ong. 19R. Transavia 737.
De piloot moest blijkbaar nodig naar het toilet ofzo, want op de taxiway vloog ie bijna nog!! Ging errug hard. (maar wel leuk)!!
Weet ik nog nieyw welk vliegtuig et wasOp zondag 16 juni 2002 22:10 schreef Microkid het volgende:
[..]
HV 5575 heen om 13:15
HV 5576 terug, geland om 17:45 ong. 19R. Transavia 737.
De piloot moest blijkbaar nodig naar het toilet ofzo, want op de taxiway vloog ie bijna nog!! Ging errug hard. (maar wel leuk)!!
Wellicht is dit wat? (van de basiqair site)Op zondag 16 juni 2002 21:09 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
je hebt me op een idee gebracht.
Waar werkt het niet?
Hoe deed jij het?
BASIQ AIR SUPER SALE
Boek nu onze speciale weekend aanbieding!
Amsterdam - Madrid of
Madrid - Amsterdam
Euro 49,-
1000 extra stoelen beschikbaar
Reizen tussen 01 en 31 augustus 2002
Boeken t/m maandag 17 juni 2002, 12.00 uur
Kijk maandag vanaf 12.00 uur voor onze week aanbieding!
Op zondag 16 juni 2002 22:14 schreef ND het volgende:
[..]
Weet ik nog nieyw welk vliegtuig et wasik stond er niet tegenaanofsow
Maatschappij? Tijd van landing?

Transavia, geland op EHAM 17:45 ongeveer.
Type = 737 !!!!!
(en dat voor ND die alles van FS2002 en planes afweet
Thnx, ga gelijk even kijken!Op zondag 16 juni 2002 22:21 schreef Microkid het volgende:
[..]
Wellicht is dit wat? (van de basiqair site)
BASIQ AIR SUPER SALE
Boek nu onze speciale weekend aanbieding!
Amsterdam - Madrid of
Madrid - Amsterdam
Euro 49,-
1000 extra stoelen beschikbaar
Reizen tussen 01 en 31 augustus 2002
Boeken t/m maandag 17 juni 2002, 12.00 uur
Kijk maandag vanaf 12.00 uur voor onze week aanbieding!
Weird, ik kan Screenshooter nergens meer vinden/downloaden
Weet iemand waar?
Ja sorry, kheb te snel gelezen, en daardoor overheen gelezen. Mijn excuses (damn heb jij nog last van die jetlag ofsow, dat je meteen begint met " |:(" ?Op zondag 16 juni 2002 22:22 schreef Microkid het volgende:
[..]
LEZEN!!!
Transavia, geland op EHAM 17:45 ongeveer.
Type = 737 !!!!!
(en dat voor ND die alles van FS2002 en planes afweet)
Er is geen tijdverschil, dus kans op een jetlag is klein/nihilOp zondag 16 juni 2002 22:32 schreef ND het volgende:
[..]
Ja sorry, kheb te snel gelezen, en daardoor overheen gelezen. Mijn excuses (damn heb jij nog last van die jetlag ofsow, dat je meteen begint met " |:(" ?)
Erg slim en doordacht Uncle-SamOp zondag 16 juni 2002 22:35 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
Er is geen tijdverschil, dus kans op een jetlag is klein/nihil
Nou ND, volgens mij moet jij eens op tijd naar bed, want zoals je als ervaren FS2002 player wel zou moeten weten is er geen tijdverschil met Marseille hoorOp zondag 16 juni 2002 22:32 schreef ND het volgende:
[..]
Ja sorry, kheb te snel gelezen, en daardoor overheen gelezen. Mijn excuses (damn heb jij nog last van die jetlag ofsow, dat je meteen begint met " |:(" ?)
Maar het is niet erg, eens vroeg onder de wol doet wonderen.... (of minder lang achter de PC hangen en FS2002 spelen tot 04:32 's nachts
http://www.schagens.nl/fs2002/ScreenShooter.zip zou moeten werken... zoniet dan moet ik mn sysadmin eens een mep verkopenOp zondag 16 juni 2002 22:24 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
Thnx, ga gelijk even kijken!
Weird, ik kan Screenshooter nergens meer vinden/downloaden
Weet iemand waar?
Mijn reply was ook niet zo serieus bedoeldOp zondag 16 juni 2002 22:52 schreef Microkid het volgende:
[..]
Nou ND, volgens mij moet jij eens op tijd naar bed, want zoals je als ervaren FS2002 player wel zou moeten weten is er geen tijdverschil met Marseille hoor
Maar het is niet erg, eens vroeg onder de wol doet wonderen.... (of minder lang achter de PC hangen en FS2002 spelen tot 04:32 's nachts)
Als je het uitgebreide panel van Bill Gabrowski installeert, krijg je een ERJ-145 in 3 uitvoeringen erbij. Ik heb als livery de Crossair gekozen:

Het panel is nogal overweldigend als je de readme niet hebt gelezen; ik heb de docu vluchtig doorgekeken en ben daarna gaan kijken of ik dat ding kon besturen, dus er klopt geen hout van de instellingen in de FMC, PFD en EICAS en andere schermpjes

Enniewee het werkt allemaal naar behoren, is lekker kleurig en veel toeters en bellen, zoals je ziet. Dit ding is op zich wel te vliegen als je alleen standaard FS2002 grote kisten doet, maar de lol zit em in de extra dingen op het panel (APU controller op overhead panel, om eens iets te noemen).
Kijk ik halverwege de vlucht naar rechts of daar geen verkeer zit, schrik ik me echt rot

En nu heb je vast ook wel gezien dat mn FPS niet denderend was. Heb je helemaal gelijk in

Mijn conclusie is dan ook, dat we hier tegen een panel aankijken dat voor de mensen met een snel systeem zeker de moeite waard is.
Goeie zaken:
-veel custom sounds (oa No Smoking & Fasten Seatbelts, en klikjes van de knoppen) en warnings
-veel knopjes functioneren, en nog naar behoren ook
-de pushback is wel grappig, hoor je de communicatie met de pushbacktruck
-flight plans kunnen van FS2002 komen (dan gebruikt ie de GPS als bron), maar volgens mij ook van FsNav. Heb ik zelf niet, dus niet getest.
-panel vind ik gewoon wel mooi om te zien, al is het dan geen foto
Mindere zaken:
-fps killer vanwege de veelheid aan controls
-onhandige bediening van de draaiknopjes; de zones voor + en - zijn veel te klein naar mijn zin
-een zeer lelijke en nutteloze co-pilot
-geen VC
leuk reviewOp zondag 16 juni 2002 23:45 schreef Delphi32 het volgende mega review en was zeker een tijdje mee bezig geweest:
[knip....]
trouwens als je een slechte landing maak kan je altijd de co-piloot de schuld geven
Anoniem: 37797
Ben er nog niet uit of het Martinair wordt of via Air France.
* Martinair is rechtstreeks
* Air France is eerst naar parijs en van daar naar Santo Domingo dus meer landen en stijgen
Weer een luxe probrobleem erbij
ga lekker met AF, meer waar voor je geld (extra takeoff en landing)Op maandag 17 juni 2002 00:08 schreef dutchplanet het volgende:
zo over een paar uur ga ik mijn ticket naar Santo Domingo boeken.
* Air France is eerst naar parijs en van daar naar Santo Domingo dus meer landen en stijgen
Tnx, enne ik wilde jou nog vragen of je altijd in windowed mode speelt en waarom. Ikzelf doe dat nooit, ik wil mn menu's niet zien en al helemaal mn taskbar nietOp maandag 17 juni 2002 00:08 schreef Slechtotophetbot het volgende:
[..]
leuk reviewhet ziet er inderdaad wel leuk uit ....
* Delphi32 is trouwens erg blij dat de mid-spring-dip in dit forum behoorlijk over is gewaaid
Ik speel altijd in windowed mode puur omdat ik vaak berichten krijg via AOL IM en email. ik heb hiervan het geluid uigezet en kan alleen zien of ik berichten heb als ze gaan knipperen in de taskbar.Op maandag 17 juni 2002 00:27 schreef Delphi32 het volgende:
[..]
Tnx, enne ik wilde jou nog vragen of je altijd in windowed mode speelt en waarom. Ikzelf doe dat nooit, ik wil mn menu's niet zien en al helemaal mn taskbar niet
* Delphi32 is trouwens erg blij dat de mid-spring-dip in dit forum behoorlijk over is gewaaid
Kortom in fullscreen mode zie ik dat soort dingen niet en het valt bij mij heel erg mee qua framerate of ik in windowed mode of fullscreen mode speel.
P.S Als je wil mag je ook iets programmeren dat als er bericht is dat ie op mijn FMS scherm komt
Ik weet alleen dat kenissen van mij een slechte ervaring hebben met service van Air France, dat de stewardessen geen Engels willen praten en zo... Maar dat was maar 1 keer, kan dus ook gewoon toeval zijn. En als je met Air France gaat kan je een extra keer landen en opstijgenOp maandag 17 juni 2002 00:08 schreef dutchplanet het volgende:
zo over een paar uur ga ik mijn ticket naar Santo Domingo boeken.
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Op maandag 17 juni 2002 09:15 schreef jos_zwa het volgende:
was gisteren nog even op vliegveld twente. daar stonden een paar learjets en wat cessna's en piper cupswel cool
ook waren er veel zweef vliegers
tampert, kriminalpolizei
die had zoon mooi kaartje met de route er op uit gestippelt, mijn vraag: waar vind je zoon kaartje?
een pic van de DHC8-300 die binnen niet al te lange tijd moet uitkomen hoop ik

zo, dat ziet er wel lekker uitOp maandag 17 juni 2002 13:55 schreef bennierex het volgende:
Dit vond ik ineens op het PSS-forum;
een pic van de DHC8-300 die binnen niet al te lange tijd moet uitkomen hoop ik
[afbeelding]
weer eens een pic van mij

tampert, kriminalpolizei
Dat ben ik en majorOp maandag 17 juni 2002 12:50 schreef nealzie het volgende:
seg wie was ook alweer diegene die die rondvlucht over spanje had gemaakt ofzo?
die had zoon mooi kaartje met de route er op uit gestippelt, mijn vraag: waar vind je zoon kaartje?
Ik heb op google gezocht op spain en dan bij image gekeken en daar staat hij
Dit ziet er pas lekker uitOp maandag 17 juni 2002 14:10 schreef Evilernie het volgende:
[..]
zo, dat ziet er wel lekker uit
[afbeelding]
Met fotoshop kun je alles makenOp maandag 17 juni 2002 14:10 schreef Evilernie het volgende:
[..]
zo, dat ziet er wel lekker uit
[afbeelding]
het ziet er toch alsnog mooi uit'?Op maandag 17 juni 2002 14:20 schreef bennierex het volgende:
[..]
Met fotoshop kun je alles maken
prachtig!
hehehe..thxOp maandag 17 juni 2002 14:20 schreef bennierex het volgende:
[..]
Met fotoshop kun je alles maken
tampert, kriminalpolizei
Zit copyright opOp maandag 17 juni 2002 15:10 schreef nealzie het volgende:
dat is tog die standaard pleen van de pro versie?
kan iemand die toevallig voor mij online zetten met gauges?
*sorry moest ik even kwijt*
Maar nu wil ik me dus registreren en krijg ik dit;
Please wait while we verify your details and update our network databases. This may take a minute. Do NOT press stop.
[b]An unexpected error has occured - no DB records available. Please try later.[/b]
Let dus vooral op die onderste regel.
ps: Is het mogelijk een Dreamfleet 737-400 texture op een standaard Boeing 737-400 te zetten?
Ja, is goed kom maar op VHHH vliegen, heb ik wat te doen tenminsteOp maandag 17 juni 2002 18:00 schreef Uncle-Sam het volgende:
Ik ben bezig met verdiepen in Vatsim, ik denk , als ik die 737 kan vliegen, wil ik het gewoon gaan proberen op Vatsim, proberen kan altijd toch.
Maar nu wil ik me dus registreren en krijg ik dit;
Please wait while we verify your details and update our network databases. This may take a minute. Do NOT press stop.
[b]An unexpected error has occured - no DB records available. Please try later.[/b]
Let dus vooral op die onderste regel.
ps: Is het mogelijk een Dreamfleet 737-400 texture op een standaard Boeing 737-400 te zetten?
LezenOp maandag 17 juni 2002 18:19 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
[..]
Ja, is goed kom maar op VHHH vliegen, heb ik wat te doen tenminste
Ik kan geen account maken.
Wat is ook alweer de site van jetsream, met al die repaints. En kan ik nou een repaint van DF737-400 op standaard 737-400 zetten?
Wat is de bedoeling van "een repaint van DF737-400 op standaard 737-400 zetten"?Op maandag 17 juni 2002 18:25 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
Lezen
Ik kan geen account maken.
Wat is ook alweer de site van jetsream, met al die repaints. En kan ik nou een repaint van DF737-400 op standaard 737-400 zetten?
je kan natuurlijk wel het panel van een standaard 737 in de DF map plakken, maar in godsnaam, waarom???Op maandag 17 juni 2002 18:33 schreef rdluca het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling van "een repaint van DF737-400 op standaard 737-400 zetten"?
Of DF-panel in een standaard 737 plakken, maar in godsnaam, waarom?? vraag ook ik me af.Op maandag 17 juni 2002 18:34 schreef nealzie het volgende:
[..]
je kan natuurlijk wel het panel van een standaard 737 in de DF map plakken, maar in godsnaam, waarom???
Ik zag op avsim een mooie repaint staan van een Dreamfleet 737-400, deze:Op maandag 17 juni 2002 18:33 schreef rdluca het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling van "een repaint van DF737-400 op standaard 737-400 zetten"?
http://ftp.avsim.com/library/sendfile.php?SendImage=9929
Maar daar staat dit bij:
Text-O-Matic-Template for the "Washington REDSKINS"-Livery. You must have the GA Dreamfleet 734-Add-on to generate this aircraft. Have fun! (CW)
Maar kan ik wel alleen de textures kopieren naar mijn standaard 737-400?
En wat is nou die site van Jetstream?
oow wacht dus je hebt de DF niet.Op maandag 17 juni 2002 18:39 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
Ik zag op avsim een mooie repaint staan van een Dreamfleet 737-400, deze:
Maar daar staat dit bij:
Text-O-Matic-Template for the "Washington REDSKINS"-Livery. You must have the GA Dreamfleet 734-Add-on to generate this aircraft. Have fun! (CW)
nee dan kan het niet, de df maakt gebruik van een heel ander template-layout
Site van Jetstream is dit: http://www.jetstream.41.btinternet.co.uk/fs2002/index.htmOp maandag 17 juni 2002 18:39 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
Ik zag op avsim een mooie repaint staan van een Dreamfleet 737-400, deze:
Maar daar staat dit bij:
En wat is nou die site van Jetstream?
Thnx, een dikke smak!Op maandag 17 juni 2002 19:20 schreef J-063 het volgende:
[..]
Site van Jetstream is dit: http://www.jetstream.41.btinternet.co.uk/fs2002/index.htm
Dikke smak hoeft niet!, houd het maar bij tnxOp maandag 17 juni 2002 19:20 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
Thnx, een dikke smak!
getverOp maandag 17 juni 2002 19:20 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
Thnx, een dikke smak!
Dit topic is gesloten.