Toon posts:

Het StarWars-Galaxies Topic

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 1.387 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er meer mensen net zo vreselijk enthousiast als ik????
Een MMORPG zoals Everquest (ook zelfde makers ,sony dus) alleen dan in de starwars universe. Het is zelfs mogelijk een Jedi te worden alhoewel niet iedereen dat kan/niet iedereen het lukt. Dit om een zekere balans te verkrijgen ipv de galaxie te laten overspoelen met jedi's. Relisme speelt de hoofdrol!!!

Dit is de officiele site: http://starwarsgalaxies.station.sony.com/

en dit is een preview van een gamessite:
http://swg-de.emr.net/a26.php

enjoy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

heb je je al ingeschreven voor de beta test? gauw doen, kweetnie hoe lang het nog kan. Ik doe er zelf nie aan mee, hek geen tijd voor.

MechWarrior || Monsters Game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit zat net in mijn mailbox. Ja dus ;)

Thank you for completing the Star Wars Galaxies Beta Questionnaire.
We greatly appreciate your interest in helping us test our product.
We will be evaluating your entry based on what we are looking for to best test
our product in this stage of development.

If chosen to participate in the current beta phase, you will receive further
information by email when we are ready to begin testing.
Please note that you will not receive an email unless you are accepted.
However, you do not have to reapply for a chance to participate in future phases
of beta; you will automatically be considered and notified if you are chosen.

We are very excited to be entering this phase of Star Wars Galaxies
development and are looking forward to completing such a great game!

Regards,
The Star Wars Team

P.S. Don't forget to stay abreast of the latest news, screenshots,
and information on the game and to keep in touch with the growing SWG
community by visiting the official website at http://www.starwarsgalaxies.com!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

heb me ook maar ff ingeschreven :)

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook, maar ik verwacht niet dat ik ook mag beta-testen :)

Ik hoop dat er ook realtime wars gevoerd kunnen worden enzo :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
lees ff het stukje over pvp dat heeft wel het meest weg van wars.... Winnaar beheert dat gebied bijvoorbeeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
hehe heb ook ingeschreven, zal wat worden :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wel leuk feitje er kunen maximaal 30 mensen per server jedi worden om het realistisch te houden!!! Reken maar dat je het meest gehunte persoon word als je er eentje bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-09 10:40
Of de meest gevreesde :P

Kheb me ingeschreven voor de beta test.. met beta testen van Dark Age of Camelot in mn profiel :{
Hopen dat ze mij kiezen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Wedden dat die beta zal lekken op warez sites en ftp servers.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja misschien, maar dan moet je nog een login/password om in te loggen op die servers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Op donderdag 09 mei 2002 20:44 schreef SaSReCoiL het volgende:
ja misschien, maar dan moet je nog een login/password om in te loggen op die servers :)
Misschien werkt een crack wel om dat te omzeilen ;)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL fantasie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 09 mei 2002 20:48 schreef Hacku het volgende:

[..]

Misschien werkt een crack wel om dat te omzeilen ;)
dat denk ik niet :{
maar ik hoop dat er zsm shards voor komen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat bij die games, het TE moeilijk word een shard te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vind het toch behoorlijk naief om te denken dat deze beta bij de warez terechtkomt en speelbaar wordt. We hebben het wel over de makers van everquest,zijn echt geen domme jongens daar bij sony hoor. Is een van de weinige spellen die ik online gespeeld heb waar niet in gecheat werd (als dat al mogelijk was) Die gasten weten wel wat ze doen hoor.... Blizzard heeft altijd problemen met hackers gehad(D2 anyone??) dus vergelijk het niet met de warcraft 3 beta.

Zoiezo is het denk ik erg moeilijk om dat spel binnen notime op een shard te krijgen, dat gebeurt meestal toch pas als een spel al een stuk ouder is????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 09 mei 2002 21:01 schreef --N9-- het volgende:
Vind het toch behoorlijk naief om te denken dat deze beta bij de warez terechtkomt en speelbaar wordt. deze game wordt 100% gereleased We hebben het wel over de makers van everquest,zijn echt geen domme jongens daar bij sony hoor. Is een van de weinige spellen die ik online gespeeld heb waar niet in gecheat werd (als dat al mogelijk was) Die gasten weten wel wat ze doen hoor.... Blizzard heeft altijd problemen met hackers gehad(D2 anyone??) dus vergelijk het niet met de warcraft 3 beta. wie had het over warcraft 3 beta?

Zoiezo is het denk ik erg moeilijk om dat spel binnen notime op een shard te krijgen, dat gebeurt meestal toch pas als een spel al een stuk ouder is???? dat zei ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06:02

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Volgens mij konden de UO shards alleen gemaakt worden omdat de sourcecode van de server een keer geleaked is. (heb ik een keer gehoord...I could be mistaken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
niemand had het over de warcraft 3 beta mar dat was de eerste geleakte beta die me te binnen schoot. En ook de meest recente I believe....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boeie, ik ben alleen aan het hopen :z
ik weet dat het waarschijnlijk niet zal gebeuren

zijn er eigenlijk voor zover bekent everquest shards?
(geen request)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
13.04 Is that fair? Why not a random selection?

The purpose of the first round of beta test is not to be fair or reward loyalty. The purpose is to test specific aspects of the game. A later stage of Beta will open up to all fans.
Wat blijkt hieruit, we mogen net zoals bij DAoC allemaal meedoen in de Beta test op een bepaald punt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 15:41
ach zo geweldig is een openbeta niet zie al het gezeik met ragnarok. Een open beta trekt toch wat vervelender publiek. Terwijl de kans op goede spelers bij een closed beta 100x zo groot is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Afbeeldingslocatie: http://starwarsgalaxies.station.sony.com/images/screenshots/tat_atat.jpg

Kan je hier ook in "rijden"? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hope so :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
Op donderdag 09 mei 2002 22:18 schreef CKY2002 het volgende:
ach zo geweldig is een openbeta niet zie al het gezeik met ragnarok. Een open beta trekt toch wat vervelender publiek. Terwijl de kans op goede spelers bij een closed beta 100x zo groot is
Bij DAoC was et anders niet zo enorm fijn spelen...
Tzal wel per game verschillen denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-10 09:59
hoe moet ik dit spel nou zien? als een mmprpg? of een mmpfps? (ala operation flashpoint...)

of single? :? L:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
der is trouwens een filmpje bij spelletjesgarnaal, maar elke keer als ik daar het download scherm krijg kom ik hierop te terecht (geld voor al die filmpjes zo..)
Oops, foutje.

Deze pagina is niet beschikbaar of u hebt een foutief adres ingetikt. Stuur uw opmerkingen naar foutje@planetinternet.be.

[ Terug naar Spelletjesgarnaal ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
Op donderdag 09 mei 2002 23:45 schreef Mister_X het volgende:
hoe moet ik dit spel nou zien? als een mmprpg? of een mmpfps? (ala operation flashpoint...)

of single? :? L:?
MMORPG :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 10 mei 2002 00:45 schreef Gehaktbal het volgende:

[..]

MMORPG :)
en terecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06:02

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Lees de faq van de officiele pagina maar eens door :9~

En het is nog niet helemaal zeker welke voertuigen je wel en niet kan gebruiken. In het begin is er ook nog maar 1 type wapen voor voertuigen namelijk een op de voorkant die recht vooruit schiet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
zit op me werk en heb geen tijd om de faq doorte lezen, zou iemand de specificaties en syseisen en misschien wat pics hier kunnen posten? (copy pasten) asje asjeblieft, dan kan ik eht efe snel doornemen,

maar aangezien het een mmorpg word, (hmz kan je ook spelen in First person?) moet je zeker betalen om te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

K, hier een kleine preview dan maar ;)

Afbeeldingslocatie: http://starwarsgalaxies.station.sony.com/images/screenshots/0203_Flit.jpg
klikken voor grotere versie

Afbeeldingslocatie: http://starwarsgalaxies.station.sony.com/images/screenshots/0202_Endor.jpg

Afbeeldingslocatie: http://starwarsgalaxies.station.sony.com/images/screenshots/wookiee_09.jpg

Afbeeldingslocatie: http://starwarsgalaxies.station.sony.com/images/screenshots/swg_tat_ko5_pan.jpg

Afbeeldingslocatie: http://starwarsgalaxies.station.sony.com/images/screenshots/brackaset_02.jpg

FF een paar faq's:
• Beta begint op 15 Juli
• Je moet ook per maand betalen maar hoeveel weten ze nog niet
• Het speelt in de tijd van de Galactic Civil war
• De werelden zijn maarliefst 16 bij 16km groot
• Je kan het in 1st person spelen, maar ook in 3th en zelfs isometrish
• Ere zullen een soort van "Theme Parks" inzitten waar je quests kan doen ofzo en andere starwars figuren zal ontmoeten
• Je kan met 8 verschillende rassen spelen: Rodians, Mon Calimari, Twi'lek, Human, Trandoshen, Bothan, Zabrak, en zelfs Wookiees
• Het skill systeem is net zoals in Dungeon Siege, dus ieder poppetje kan alles leren
• Er zullen Dark Troopers inzitten maar dan alleen als NPC
• Je kan in het plaatselijke leger gaan, maar daarvoor zal je wel wat skill points moeten opofferen in de military skill :)
• Je kan zoenen, omhelzen en dansen en nog veel meer emotie's kunnen uiten :)
• Je kan niet alleen combat skills ontwikkelen maar ook bijvoorbeeld "politics" :) De Wim Kok van het StarWars universum, hmmzz lijkt me wel wat ;)
• Als je skill points ergens in hebt gedaan kan je die altijd er weer uithalen en in andere skillz stoppen
• Als je dus de eerder genoemde politics skillz hebt, dan kan je bijvoorbeeld burgemeester van een grote stad worden :)
• Bij de launch zullen er 700 skillz, 40 disciplins en 25 baantjes zijn
• Technologie en wapens zullen heel belangrijk zijn
• Je kan zelf items "craften". Ook zal je de rescepten zelf kunnen veranderen en experimenteren opzoek naar nieuwe uitvindingen :)
• Het economie systeem zal bijna geen NPC's gebruiken. Dus als iets wilt kopen moeten je naar een winkeltje van een andere player gaan, maar die moet je dus wel eerst vinden. Dus voor de liefhebbers die altijd al eens een winkeltje hebben wilen beginnen kunnen dat nu doen en misschien wordt je wel de nieuwe Albert Heijn :P
• Ieder character kan een Jedi (of Dark Jedi) worden maar de weg zal heel moeilijk zijn.
• Je zal als Jedi je eigen lightsaber kunnen maken, en met je eigen lightsaber zal je ook beter kunnen vechten dan met eentje die je van iemand hebt geleend
• Vechten hoeft helemaal niet, maar als je dat wil kan je best meedoen in de Civil War :) Aan de andere kant kan je je character ook laten evalueren door alleen maar winkeltje te hebben (kan je kleine zusje ook nog spelen ;) )
• Het PvP aspect zal niet zo zijn als met diablo 2 - dus ff op een nutton clicken en hostile gaan - maar PvP zal geschieden in speciale locaties daarvoor, dus bang voor PK's (player killers) hoef je niet zijn
• Je character kan nooit permanent dood gaan
• Er zijn drie soorten damage:
- Normal Damage: Gewoon, dus je hebt 100 health en iemand slaat je voor 10, dan heb je nog maar 90 over van de 100.
- Wound Damage: Als je ernstig gewond bent krijg je een wond. Als je een wond van 12 hitpoint hebt, en je maximum health was eerst 100 dan is dat nu 88 geworden. Wonden kunnen worden behandeld en genezen.
- Shock wound: Als je teveel wounds hebt dan zal je je zelf niet meer "in the field" kunnen genezen, maar moet je naar een ziekenhuis.
• Je kan bijverschilende fracties gaan zoals Rebel Alliance, Empire, en Hutt. De Hutt is een criminele organisatie dus als je de nieuwe Al Capone in het StarWars universum wilt worden moet je vooral daarbij gaan :)
• Je zal verschillende voertuigen kunnen kopen en die dan ook nog eens zelf veranderen :) Hmzz zou je ook een Death Star kunnen kopen? >:)
• Ook zal je een huisdieren kunnen kopen, die je ook nog eens in bijvoorbeeld de "Guard" mode kan zetten zodat een hondje je huisje/auto/winkeltje kan beschermen :)
• Het is dus ook mogelijk een eigen huisje te kopen :)

klik hier voor een 3d screenshot (errug geil! :9~ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-Eric
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 09:11
Ik heb me net ook ingeschreven voor de beta, ik hoop dat ik toegelaten wordt want hij lijkt me heel vet.

i76 | Webdesignersgids | Online Gitaarlessen & Muziekwinkels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
Zal ik ook maar es helpen :)

• Je kan je eigen huis bouwen, en zowel in de hoogte als onder de grond uitbreiden :9
• Je kan een winkel runnen
• Je kan zelf wapens en voertuigen 'craften'
• Je kan huisdieren houden :)
• Er komt later een Starfighter expansion pack uit, hoef niet te vertellen waar dat voor dient ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Op vrijdag 10 mei 2002 13:31 schreef Gehaktbal het volgende:
Zal ik ook maar es helpen :)

• Je kan je eigen huis bouwen, en zowel in de hoogte als onder de grond uitbreiden :9
• Je kan een winkel runnen
• Je kan zelf wapens en voertuigen 'craften'
• Je kan huisdieren houden :)
• Er komt later een Starfighter expansion pack uit, hoef niet te vertellen waar dat voor dient ;)
Dat zeg ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-10 21:46

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Ik doe al bijna anderhalf jaar actief mee aan het developers forum. Dit wordt mijn eerste MMORPG en...
"ik heb er zin an"

In een reply zei iemand dat er maar 30 jedi's per shard zouden zijn. Volgens mij klopt dit niet. Het aantal is niet bekend gemaakt. Graag een linkje naar deze info!

In de AT-AT kun je wel degelijk rijden. Je moet dan wel lid zijn van de imperials.

Het aantal skills is momenteel enige honderden met ongeveer 40 professions bij de release.

Elke SWG planeet is een kwart groter in oppervlak dan de hele Everquest wereld. SWG zal gereleased worden met 8 planeten.

Na enkele maanden zal er een expansion set uitkomen waarmee je ook de ruimte in kunt en je eigen space ships kan vliegen.

StarWars Galaxies wordt de eerste nieuwe generatie MMORPGs!

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat moet ik me voorstellen bij de 'nieuwe generatie MMORPG'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Op vrijdag 10 mei 2002 13:38 schreef FunkyTrip het volgende:
Ik doe al bijna anderhalf jaar actief mee aan het developers forum. Dit wordt mijn eerste MMORPG en...
"ik heb er zin an"

In een reply zei iemand dat er maar 30 jedi's per shard zouden zijn. Volgens mij klopt dit niet. Het aantal is niet bekend gemaakt. Graag een linkje naar deze info!

In de AT-AT kun je wel degelijk rijden. Je moet dan wel lid zijn van de imperials.

Het aantal skills is momenteel enige honderden met ongeveer 40 professions bij de release.

Elke SWG planeet is een kwart groter in oppervlak dan de hele Everquest wereld. SWG zal gereleased worden met 8 planeten.

Na enkele maanden zal er een expansion set uitkomen waarmee je ook de ruimte in kunt en je eigen space ships kan vliegen.

StarWars Galaxies wordt de eerste nieuwe generatie MMORPGs!
Uit de starwars faq:
6.02 Will there be a numerical limit on the number of Jedi allowed on each server?

No. We're not using artificial means such as quotas or caps to limit the Jedi population. We're designing an organic system that will allow the Jedi population to fluctuate over time.
Jij hebt dus gelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Ik heb me ook ingeschreven :) Ik hoop dat ik mee mag doen met de open beta test.

Ik baal er wel ontzettend van dat je een maandelijks bedrag moet betalen |:(. Doe zoiets inbegrepen bij de aankoopprijs in hemelsnaam. Ik zou best bereid zijn hier 70Euro oid voor te betalen maar ik ga geen maandelijks bedrag betalen, hoe weinig het ook mag zijn.

Ondanks dit belooft het een erg mooi spel te worden :9~.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 10 mei 2002 14:33 schreef handige_harrie het volgende:
Ik heb me ook ingeschreven :) Ik hoop dat ik mee mag doen met de open beta test.

Ik baal er wel ontzettend van dat je een maandelijks bedrag moet betalen |:(. Doe zoiets inbegrepen bij de aankoopprijs in hemelsnaam. Ik zou best bereid zijn hier 70Euro oid voor te betalen maar ik ga geen maandelijks bedrag betalen, hoe weinig het ook mag zijn.

Ondanks dit belooft het een erg mooi spel te worden :9~.
Dat je maandelijks moet betalen voor een game wordt gedaan omdat nadat de game is uitgebracht, de makers steeds bezig zullen blijven om nieuwe elementen erin te programmeren. Dus iets heftiger dan de average bugfix-patch. Ook betaal je mee om de servers zo goed mogelijk te houden. Als het bv te druk wordt, dan gebruiken ze dat geld om een nieuwe server ofzo te installeren.
Je moet dus wel effe beseffen waarvoor je betaald! Maar aan de andere kant is het zo dat je dan als speler ook mag verwachten dat er steeds aan gewerkt blijft worden. En gedetaileerde informatie daarover zul je misschien wel in de forums of op officiele postings tegenkomen. Ik hoop het maar want je laten betalen elke maand voor een game die eens in het halve jaar een patch krijgt lijkt me wel wat te ver gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
Ik vraag me af inhoeverre Starfighters gebruikt zal worden... Ik kan me er zelf ook heel weinig bij voorstellen.. Wat de extras zullen zijn NAAST dat je kan vliegen in Stardestroyers e.d.

Iemand die daar wat meer concrete ideen over heeft? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mm.. waarom online betaald, dat zal veel mensen afschrikken... want online moet je waarschijnlijk weer met credit card betalen enzo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Info over de jedi cap was een gerucht. Maar ik denk dat er wel ongeveer zoveel per server rond zullen lopen als ze een realistisch aantal willen.(wat de bedoeling is van de makers...) De uitbreiding heeft naast het gebruik van ruimteschepen en in-space wars,ook nog een nieuw ras volgens mij.... Moet je maar ff op de officiele page naar de uitbreiding zoeken.....

En mensen moeten niet zo zeuren over dat geld betalen per maand. Ik was net zo toen ik aan everquest begon. Maar als je eenmaal hooked bent interesseert het je niet meer.

En zeg nou zelf wat is nou 25-. per maand voor een spel waar je bijna elke dag voor minimaal een paar maanden(of voor sommigen jaren) plezier aan hebt. Het leuke aan MMORPG's is dat ze meestal niet uitspeelbaar zijn,zeker niet door alle updates in de vorm van patches en expansion packs. Je beleefd er dus echt heel lang plezier van.

ik hoop alleen dat het levelen een beetje de snelheid heeft van everquest. daar was het echt al een flinke prestatie om level 20 van de 60 te worden. Nou zal SWG geen echt level systeem hebben(in de zin van meer life per level enz...). Maar hoop dus dat skills leren enzo niet te snel gaat.... Maar voor alle mensen die geen idee hebben wat het spel gaat worden lees ff de previeuw waar de link naar staat op de eerste page.... ....

EDIT
SPACE EXPANSION
The much-anticipated first add-on for the Star Wars Galaxies series will introduce personal starships and starfighters, which can be used for interplanetary travel or space combat. The expansion also promises additional worlds, playable species, non-player characters, new creatures, and more!

The staggered release schedule of the space component of the Star Wars Galaxies series will benefit players because they will have time to establish their characters and explore different elements of the core game before we add the space layer, says Rich Vogel, director of development at Sony Online Entertainments Austin studio. Once the space component becomes available, players who have been with us since the beginning will be ready to buy their own starships and launch into this new arena.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Nu online

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Op vrijdag 10 mei 2002 17:51 schreef --N9-- het volgende:

En zeg nou zelf wat is nou 25-. per maand voor een spel waar je bijna elke dag voor minimaal een paar maanden(of voor sommigen jaren) plezier aan hebt. Het leuke aan MMORPG's is dat ze meestal niet uitspeelbaar zijn,zeker niet door alle updates in de vorm van patches en expansion packs. Je beleefd er dus echt heel lang plezier van.
Dat is dus veel voor iemand die niet z'n eigen geld verdient zoals ik. En ik denk dat je je dan meer 'gedwongen' voelt om het te spelen, want je hebt er al voor betaald. Dit lijkt mij helemaal niet fijn, want gamen moet je nog steeds voor je plezier doen, en niet omdat het anders weggegooid geld is. En over die expansions en serverkosten, bereken dat dan door in de aankoopprijs. Het wordt nu net een printer of een scheerapparaat van gilette: goedkoop in aankoop, maar duur in gebruik. Hiermee worden mensen eigenlijk om de tuin geleid vind ik.

Trouwens, ik dacht dat je voor die expansions ook (extra) moet betalen, of zijn die gratis te downloaden?

Nogmaals: ik ben best bereid er zo'n 70 Euro voor te betalen, maar 25 Gulden/Euro per maand, echt niet.

Tot zover deze oer-nederlandse zuinigheid :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hehehhe nou dan speel je toch alleen de free trial maand? Expansions moet je ook kopen inderdaad. Ik zie het zo als ik een spel voor mijn GBA koop heb ik er meestal net een maand plezier van. Meestal heb ik daarna het spel wel uitgespeeld. Ik koop dan een nieuw spel wat me weer een maand boeit. Nu koop ik op de pc een spel wat me na een maand 25-. kost om het nog een maand te spelen. En dat spel heb ik echt maanden plezier van.....

Ik was geen voorstander van dit principe maar als het spel net zo leuk word als everquest destijds was. Dan heb ik het er graag weer voor over. Het is gewoon zooo leuk om met allemaal mensen over heel de wereld,in 1 fantasy wereld tegelijk te leven en avonturen te beleven. Het is echt een wereld in een wereld. Ok ik geef toe ben gewoon een MMORPG junk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
Op vrijdag 10 mei 2002 14:42 schreef zanac het volgende:

[..]

Dat je maandelijks moet betalen voor een game wordt gedaan omdat nadat de game is uitgebracht, de makers steeds bezig zullen blijven om nieuwe elementen erin te programmeren. Dus iets heftiger dan de average bugfix-patch. Ook betaal je mee om de servers zo goed mogelijk te houden. Als het bv te druk wordt, dan gebruiken ze dat geld om een nieuwe server ofzo te installeren.
Je moet dus wel effe beseffen waarvoor je betaald! Maar aan de andere kant is het zo dat je dan als speler ook mag verwachten dat er steeds aan gewerkt blijft worden. En gedetaileerde informatie daarover zul je misschien wel in de forums of op officiele postings tegenkomen. Ik hoop het maar want je laten betalen elke maand voor een game die eens in het halve jaar een patch krijgt lijkt me wel wat te ver gaan..
ik ga ook niet per maand voor een game, voor UT zijn ook tal van patches ontwikkeld...ik zou een bedrag van 70euro ook wel redelijk vinden, dan praat je wel over een hoop geld voor een game, als iedereen dat betaald (gaan uit van minimaal 100.000 mensen) hebben ze 7.000.000 euro op zak, kenne ze wel even vooruit, dan misschien na een half jaar nogeens 100.000 mensen erbij, en whala,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat dacht je van dit voorbeeld.
Als je gaat stappen in het weekend geef je zeker het dubbele uit (de meesten wel het 4 dubbele) en dat is maar voor 1 avond plezier(bij sommige discotheken betaal je zelfs 25-. entree). Terwijl je voor 25-. een hele maand plezier hebt. Heb je nog geld genoeg om 3,5 keer uit te gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Laatst online: 24-09 15:41
Das waar maar 1 ding moet je niet doen en dat is gaan uitrekenen hoeveel geld je kwijt bent als je dat spel met 2 uitbreidingen 2 jaar speelt. Dan is het ineens enorme hoeveelheid cash.....slordige 600-.???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

in die AT-AT kan je rijden, maar bij de release nog niet helemaal. Op dat moment kan je er slechts in meeliften, niet zelf besturen. (we hopen dat je dan het kanon mag bedienen, maar dat is nooit gezegd)
Dit kan idd voornamelijk alleen als Imperial, maar ik heb meerdere malen gelezen dat je zo'n ding ook kan jatten, dus in principe kan iedereen het.

Bij de release zal ook de militaire structuur te wensen over laten, ze hebben besloten daarmee te wachten tot ze het in 1 keer goed konden doen. Door de hevige tegenstand op het dev forum aldaar zitten ze er echter nu aan te denken dit wel te implementeren, maar hoe en wat is nog niet echt bekend.

De 30 Jedi cap is geen harde cap, maar met een beetje sjoemelen kunnen ze Vader op je af sturen. Deze zal waarschijnlijk wel te verslaan zijn, (niet dood, maar dat ie wegrent ofzo) maar de kans dat je als non-Imp een ontmoeting met Vader overleeft is zo'n 25%. De andere 75% zal waarschijnlijk de Jedi status kwijt raken, en zo kunnen ze de Jedi populatie op een vast peil houden.

Verder kan ik iedereen aanraden de FAQ, de articles en de Dev Digests te lezen, daar staat al deze info en meer in.
Dit word een zwaar gaaf spel :)

(p.s. Ik word een Rebel Zabrak, genaamd Ysh-Hon Eeryuu. Deze zal probably op de East US server bevinden, of waar mijn PA House Lymbo dan ook heen gaat. Als ik een tweede avatar maak word dit een Imperial Trandoshan op de europese server. Of een flikkerige Mon Cal, mn tweede word toch maar voor de gein :)

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 10 mei 2002 12:46 schreef McFlipp het volgende:

• Je moet ook per maand betalen maar hoeveel weten ze nog niet
;( .... zonde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Nu online

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Op vrijdag 10 mei 2002 19:03 schreef Demolition-Man het volgende:
http://www.gamers.nl/nieuws/13024

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
Dat filmpje is zooooo gaaf, ik heb 23min met verbazing zitten kijken. Is er geen versie van hogere kwaliteit?

Qua graphics is het echt prachtig, ze halen volgens mij echt het maximale uit de GeForce3. Maar vooral de sfeer is al _geweldig_.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
OMFG :o :o

Voor dat spel wil ik wel een nieuwe baque kopen :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Op vrijdag 10 mei 2002 20:43 schreef Robin Vreuls het volgende:
OMFG :o :o

Voor dat spel wil ik wel een nieuwe baque kopen :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
voor dit spel wil ik wel € 1000 betalen voor een breedbandaansluiting :'(

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Om in de mood (hoe schrijf je dat :? ) te komen ga ik ff StarWars Episode 2 kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Nu online

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Op vrijdag 10 mei 2002 21:19 schreef McFlipp het volgende:
Om in de mood (hoe schrijf je dat :? ) te komen ga ik ff StarWars Episode 2 kijken :)
Das knap dan want die draait toch nog nergens op deze aardbol in de bios. Lijkt me sterk dat iemand zo'n filmrol bij Lucasarts heeft gejat oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 10 mei 2002 21:24 schreef handige_harrie het volgende:

[..]

Das knap dan want die draait toch nog nergens op deze aardbol in de bios. Lijkt me sterk dat iemand zo'n filmrol bij Lucasarts heeft gejat oid.
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=18459 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Nu online

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Op vrijdag 10 mei 2002 21:37 schreef Caspian het volgende:

[..]

http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=18459 :)
Owkee :D ik zeg al niks meer O-)

Ik ben op het forum van starwarsgalaxies.station.sony.com/ (forums/general discussion/Monthly Fee Suggestion)
de discussie al aangegaan over het wel of niet maandelijks betalen :) M'n naam is 'WannabeeJedi008' (en ja dat was een foutje, Ponke008 was de bedoeling)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

dat maandelijks betalen snap ik wel bij zo'n game.
Er word niet alleen aan gewerkt om het te perfectioneren en er tonnen aan extra content in te voegen, er moeten ook op elk uur van de dag Game Moderators aanwezig zijn. Customer Service om mensen met hun problemen en harassment te helpen.
Die mensen moeten ook een salaris krijgen natuurlijk.

Het rottige aan dat maandelijks betalen zijn de geruchten over de prijzen.

Voorbeeldje:
een normale game kost tegenwoordig 50 euro (schandalig, maar goed, je moet er wat voor over hebben)

Asheron's Call is ook een MMORPG, om het kosten probleem te verhelpen deden zij het anders (en ik meen dat andere MMORPGs dit ook deden)
in de winkel kostte de doos met het spel 50 gulden, en de maandelijkse last was 25 gulden. De eerste maand was gratis spelen. Resultaat: voor het geld van een normale game waar je zo'n 3 maanden (ruim genomen) mee zoet bent, ben je 3 maanden zoet met deze game.
Goeie regeling.

Wat zijn nou de geruchten rond SWG?
Het spel in de winkel gaat 50+ euro kosten, de maandelijkse last 15+.
Oftewel, voor het geld van een normale game kun je SWG niet eens kopen!

Dit zijn natuurlijk slechts geruchten, maar Lucasarts kennende zie ik dit wel gebeuren. Alleen M$ is meer op geld gebrand :p
(*pakt flame-resistant armour, was maar een geintje* :) )

De open beta (waar uiteindelijk iedereen in mee mag doen, een stresstest voor de servers) zal voor mij uitmaken of ik het zoveel geld waard vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Op vrijdag 10 mei 2002 23:04 schreef GTOfire het volgende:
dat maandelijks betalen snap ik wel bij zo'n game.
Er word niet alleen aan gewerkt om het te perfectioneren en er tonnen aan extra content in te voegen, er moeten ook op elk uur van de dag Game Moderators aanwezig zijn. Customer Service om mensen met hun problemen en harassment te helpen.
Die mensen moeten ook een salaris krijgen natuurlijk.

Het rottige aan dat maandelijks betalen zijn de geruchten over de prijzen.

Voorbeeldje:
een normale game kost tegenwoordig 50 euro (schandalig, maar goed, je moet er wat voor over hebben)

Asheron's Call is ook een MMORPG, om het kosten probleem te verhelpen deden zij het anders (en ik meen dat andere MMORPGs dit ook deden)
in de winkel kostte de doos met het spel 50 gulden, en de maandelijkse last was 25 gulden. De eerste maand was gratis spelen. Resultaat: voor het geld van een normale game waar je zo'n 3 maanden (ruim genomen) mee zoet bent, ben je 3 maanden zoet met deze game.
Goeie regeling.

Wat zijn nou de geruchten rond SWG?
Het spel in de winkel gaat 50+ euro kosten, de maandelijkse last 15+.
Oftewel, voor het geld van een normale game kun je SWG niet eens kopen!

Dit zijn natuurlijk slechts geruchten, maar Lucasarts kennende zie ik dit wel gebeuren. Alleen M$ is meer op geld gebrand :p
(*pakt flame-resistant armour, was maar een geintje* :) )

De open beta (waar uiteindelijk iedereen in mee mag doen, een stresstest voor de servers) zal voor mij uitmaken of ik het zoveel geld waard vind.
Als het €15+ moet gaan kosten dan moet ik er nog eens heel goed over nadenken! Dan mag de openbeta nog zo cool zijn, maar €15+ vindt ik toch heel veel aangezien ik alleen maar m'n zakgeld heb als inkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Op vrijdag 10 mei 2002 18:31 schreef handige_harrie het volgende:
of zijn die gratis te downloaden?

Nogmaals: ik ben best bereid er zo'n 70 Euro voor te betalen, maar 25 Gulden/Euro per maand, echt niet.

Tot zover deze oer-nederlandse zuinigheid :P.
Ik doe dan het volgende:
Ik geef per maand gewoon 1 rondje minder in de discotheek ;)Pats! Heb ik zojuist toch eventjes de kosten uitbespaard van iets dat ik zo'n 10 uur per week speel! (ben maar een casual player... hardcore players zullen vast 2-30 uur per week halen met gemak)

Ach ik betaal toch al 90 euro per maand voor Cistron Maxx abonnement. Dat kan er ook nog wel bij!

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Precies met jou kan ik praten. Ik geef al zo godsgruwelijk veel geld uit aan uitgaan ,mobiel abbonement fitness enz. die 15euro is echt peanuts. 2 smirnofice in de discotheek en ik heb het eruit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Op zaterdag 11 mei 2002 00:53 schreef --N9-- het volgende:
Precies met jou kan ik praten. Ik geef al zo godsgruwelijk veel geld uit aan uitgaan ,mobiel abbonement fitness enz. die 15euro is echt peanuts. 2 smirnofice in de discotheek en ik heb het eruit ;)
Hmzz ik ga niet zo vaak uit, heb geen mobieltje meer (water in en geen eentje iegenlijk nodig) en fittness heb ik al helemaal niet nodig. Dan vindt ik €15,- Toch wel veel!! Dat is de helft van wat ik per maand krijg! Ik moet ook nog cadeautjes kopen, hardware, bioscoop etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
Op vrijdag 10 mei 2002 18:43 schreef --N9-- het volgende:
Wat dacht je van dit voorbeeld.
Als je gaat stappen in het weekend geef je zeker het dubbele uit (de meesten wel het 4 dubbele) en dat is maar voor 1 avond plezier(bij sommige discotheken betaal je zelfs 25-. entree). Terwijl je voor 25-. een hele maand plezier hebt. Heb je nog geld genoeg om 3,5 keer uit te gaan ;)
jah goh, als ik met de auto ga ipv de trein ben ik ook veel goedkoper uit, en als ik naar de C1000 ga ben ik ook goedkoper uit dan als ik naar albertpiet ga!

zo blijf je bezig, en uitgaan doe ik elke week en als ik maandelijkse kosten moet betalen aan een spel dwingt me om het te spelen terwijl ik misschien na een maand of 2 misschien wel uitgekeken bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow.. horny =]

Gaat wel leuk werken met mijn nog te kopen nieuwe matrox lijkt mij =]

Wat een nerd trouwens achter de camera....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat filmpje zag er echt extreem goed uit, ik heb geen ervaring met mmorpg maar het lijkt me wel kicke deze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ja, dat 2 rondjes minder klopt wel. Maar er zullen veel kindjes zijn hier die bijv. geen baantje hebben. Dan is 15 piek toch ineens best veel.

Oh en met dat "ze halen echt alles uit de GF3" dit spel word geoptimalizeerd voor de GF4. Niet dat je perse een GF4 moet hebben, maar ze halen als het goed is juist alles uit de GF4 in resoluties tot maximaal 1600x1200 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Laatst online: 09-09-2023
Op zaterdag 11 mei 2002 10:16 schreef GTOfire het volgende:
ja, dat 2 rondjes minder klopt wel. Maar er zullen veel kindjes zijn hier die bijv. geen baantje hebben. Dan is 15 piek toch ineens best veel.

Oh en met dat "ze halen echt alles uit de GF3" dit spel word geoptimalizeerd voor de GF4. Niet dat je perse een GF4 moet hebben, maar ze halen als het goed is juist alles uit de GF4 in resoluties tot maximaal 1600x1200 :9~
ach ja. van mij hoeft al het beste van het beste niet. 800*600 vind ik wel best bij vrijwel ieder spel. Trouwens, mijn beeldscherm ondersteund 1600*1200 waarschijnlijk toch niet :D

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broes_willems
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-03 10:42

broes_willems

kippie hachee moddereter

Op donderdag 09 mei 2002 23:48 schreef Mister_X het volgende:
der is trouwens een filmpje bij spelletjesgarnaal, maar elke keer als ik daar het download scherm krijg kom ik hierop te terecht (geld voor al die filmpjes zo..)
[..]
Wat je moet doen om hem daar wel te zien: via tabje specials op de hoofdpagina krijg je een drop down menu. Daarin klik je op movies. Zo kom je op de movie pagina. Daar kan je star wars galaxies aanklikken (en die werkt; heb hem gisteren bekeken).

Voor de nitwits: www.spelletjesgarnaal.be }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 11 mei 2002 10:16 schreef GTOfire het volgende:
mij kindje noemen gaat me iets te ver ;) maar je hebt wel gelijk, ik ben 14 (ok ok, nog geen man, maar ook geen kind meer) en ik mag volgend jaar pas een baantje :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 11 mei 2002 06:53 schreef BzrK het volgende:
Wat een nerd trouwens achter de camera....
Hehe ja, hij lacht nogal irritant en het leek er soms op alsof hij klaarkwam op die beelden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Nu online

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Op zaterdag 11 mei 2002 11:44 schreef Terr het volgende:

[..]

Hehe ja, hij lacht nogal irritant en het leek er soms op alsof hij klaarkwam op die beelden :)
*oh my gosh*

*oh my gosh*

:D :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou ook half klaargekomen zijn op die beelden. Die bumpmaps en real-life motion en shading effects zijn echt wel m e g a vet gemaakt. Ziet er onderhand uit alsof je door de film zelf loopt ofzo! :)
Nu maar wachten tot december geloof ik he..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He mensen, heb 'm ff ge-mirrored op me 100Mbit ftp @ campus van UT:

ftp://130.89.162.130/demo.zip

Asje

btw waar staat MMORPG voor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Nu online

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Op zaterdag 11 mei 2002 13:42 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
btw waar staat MMORPG voor :?
Massive
Multiplayer
Role
Playing
Game

gewoon een spelletje dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Hoe wou je jezelf dan noemen? Ik ben zelf 16 en dus een kind. Kan dr niks aan doen, dat is gewoon de term als je nog geen volwassene bent, toch?

Okay, voor een puber kan het woord kind een beetje minachtend klinken, maar zo was het niet bedoeld, ik ben dr zelf ook 1 :)

Ik kan me voorstellen dat die devs daar raar naar die gast stonden te kijken, "oooh, aaahh, woow".

Oh en die FTP is erg fijn, mijn dank. Alleen jammer dat ie het bij mij niet deed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GambitRS
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

ik weet zeker dat als het bedrag boven de 10 euro per maand ligt er niet zo heel veel mensen dit spel gaan spelen. Voor 25 euro koop je namelijk al een spel, en voor 2 maanden niet SWG spelen kan je zelfs een nieuw spel kopen ook. Ik hoop zelf dus dat het 10 euro of minder wordt, anders koop ik het spel niet eens. Kan je beter elke 2 maanden een nieuw spel kopen waar je meer dan 2 maanden plezier aan hebt.

MechWarrior || Monsters Game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 11 mei 2002 16:15 schreef GambitRS het volgende:
ik weet zeker dat als het bedrag boven de 10 euro per maand ligt er niet zo heel veel mensen dit spel gaan spelen. Voor 25 euro koop je namelijk al een spel, en voor 2 maanden niet SWG spelen kan je zelfs een nieuw spel kopen ook. Ik hoop zelf dus dat het 10 euro of minder wordt, anders koop ik het spel niet eens. Kan je beter elke 2 maanden een nieuw spel kopen waar je meer dan 2 maanden plezier aan hebt.
Ik zit ook te twijfelen over wat mijn max. bedrag zou zijn

Ik was nooit echt een fan van RPGs (paper D&D was altijd wel leuk, maar ook te weinig gedaan) totdat ik Morrowind speelde. Ik ben een fan van Star Wars, dus het zou ongeveer de perfecte combi zijn, alleen waar ligt de grens.

10 Euro klinkt misschien niet veel, maar dat x12 = 120 Euro == 264,45 gulden per jaar, daar koop je 3 - 4 nieuwe spellen voor of een leuk stuk hardware

Maar aan de andere kant heb je wel spel waarin je een heel ander iemand kan zijn in een hele bijzondere wereld (net als in Morrowind, alleen dan zonder andere mensen)...

Lastig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Het is inderdaad een keuze die je moet maken. 260 gulden per jaar is voor sommige mensen een flink bedrag. Het draait allemaal om die ene vraag:

"Is dit het waard?"

De open beta gaat dat hopelijk voor mij bewijzen. Met een beetje geluk zit ik zelfs in de closed beta (ben al anderhalf jaar developer forum lid en professioneel software tester, dus een goeie kandidaat...).

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Zullen we het eens hebben over wat iedereen gaat worden? (no way dat dit topic in de vergetelheid gaat raken)

Ik word een Rebel Zabrak, ik heb me aangesloten bij de Crusaders of House Lymbo www.Houselymbo.com (ook voor de andere drie factions, de Crusaders zijn de Rebels, je hebt ook nog de Wrath of Lymbo, the Plague of Lymbo en de Rogues of Lymbo, respectievelijk de imps, hutts en neutrals)

van de drie pools zal ik mind vol smijten, ik heb intussen al een aardig stukje achtergrond verhaal opgeschreven, en Ysh-Hon Eeryuu mediteert veel.
wat ik over heb verdeel ik 50/50 tussen action en health. (prolly merk ik dat ik bijzonder weinig over heb en haal ik wat uit mind, maar wie weet :) )

skills: meditatie (als dat erin zit) en martial arts zullen als hoogste komen. Daarna scherpschuttersvaardigheden. Als ik dan nog wat over heb (ik betwijfel het) pleur ik het in vehicle mechanics.

zn wapens (hopenlijk): Katana en Wakizashi. De wapens van een Samurai. Een semi-automatisch sniper rifle (liefst kogels, ik verwacht dat het meest gedragen armour vooral tegen blasters zal zijn, vandaar.) En 2 kleine blaster pistolen voor als het allemaal te gek word :)

Ik weet nog niet of ik zoveel wel dragen kan, maar in het echt zou het kunnen.

Korte achtergrond:
www.xs4all.nl/~sjappie/roleplay/Yshbackstory.rtf voor de ~20 pagina tellende Engelse lange versie.
Ysh is geboren op Iridonia (de Zabrak native planeet)
Hij leerde meditatie al zolang ie zich kan herinneren en martial arts vanaf zn achtste. Zwaardvechten kwam erbij op zn 14e.
Van zn vader (die een crafter was) pikte ie wat mechanische kennis op en daarmee had ie een locaal baantje.

Op zn 15e werd er een rebels schip zwaar beschadigd achtergelaten en het crashte op de planeet vlak bij zijn stad.
Zo leerde hij over de Galactic Civil War. Tijdens het repareren van het schip maakte hij wat vrienden bij de bemanning en hij besloot uiteindelijk mee te gaan naar Indigo, een kleine verborgen basis op een maan van Iridonia.

Na een overval op een Imperial konvooi lekte de lokatie van de basis uit en werd Ysh naar huis gestuurd in afwachting of de Empire de basis zou vinden. Dit bleek het geval te zijn en tijdens de evacuatie ontstond er een hevig gevecht tussen de gevechstschepen van de Rebellen en de Star Cruisers van de Imps. Hoewel de evacuatie transports in hyperspace wisten te komen, waren de fighters verloren. Met een kamikaze actie maakten zij hun uitgang uit het leven en Ysh-Hon werd woedend. Op zichzelf omdat hij zich naar huis had laten sturen, en op de verklikker. De gevangenisbewaarder keek weg toen het schot klonk en de laffaard in elkaar zakte.
Toen ging Ysh op weg naar de Imperial Commander die de missie had geleid (ook hij had zich op de planeet bevonden, omdat er geen tijd was hem terug naar de schepen te krijgen tijdens de evacuatie)

Tot zover, want ik heb het nog niet verder af :) (en dan toch 20 pagina's, kun je nagaan hoe langdradig ik kan zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broes_willems
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-03 10:42

broes_willems

kippie hachee moddereter

[b]Op dinsdag 14 mei 2002 17:47 schreef GTOfire het volgende
..........
lafaard met 1 'f' :+

Wel mooi verhaal!! :)

& jij wordt vast Jedi (ook al staat het misschien nog niet op de planning). But behold the dark side.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat ik Droid engineer ga worden, lijkt me wel een winstgevende business B-) Ik denk dat de meesten wel een droid willen hebben, en ze moeten dan ook nog langskomen voor onderhoud, want onderdelen slijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Nu online
het is allemaal leuk en heb mezelf ok al lang opgegeven, ik hoop iig wel dat mijn computer het trekt, main consern ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 16 mei 2002 15:32 schreef DjeV het volgende:
ik denk dat ik Droid engineer ga worden, lijkt me wel een winstgevende business B-) Ik denk dat de meesten wel een droid willen hebben, en ze moeten dan ook nog langskomen voor onderhoud, want onderdelen slijten.
idd, dat zou erg winstgevend zijn :)

Ik denk dat ik zelf wapens ga maken, om de eenvoudige reden dat iedereen een wapen MOET hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 16 mei 2002 17:35 schreef Terr het volgende:

[..]

idd, dat zou erg winstgevend zijn :)

Ik denk dat ik zelf wapens ga maken, om de eenvoudige reden dat iedereen een wapen MOET hebben :)
heej als ik jou nou een battledroid verkoop (vriendenprijsje uiteraard) met een van jouw wapens, kan ik dan voor een vriendenprijsje een wapen van jou kopen? ;)

Het is misschien ook een leuk idee om een GoT stad te bouwen, met defence en alles er op en eraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

hmm klinkt als een erg leuk spel toch maar is kijken dan :)

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 16 mei 2002 17:42 schreef DjeV het volgende:

[..]

heej als ik jou nou een battledroid verkoop (vriendenprijsje uiteraard) met een van jouw wapens, kan ik dan voor een vriendenprijsje een wapen van jou kopen? ;)

Het is misschien ook een leuk idee om een GoT stad te bouwen, met defence en alles er op en eraan.
Dat klinkt echt cool :z word de GoT stad bedreigd door een andere stad, iedereen komt online om de stad te verdedigen, vette war :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 16 mei 2002 17:42 schreef DjeV het volgende:

[..]

DEAL! :)

Een GoT stad is een goed idee :)
Onze eigen Turbolasers enzo, alleen is het nog niet bekend hoeveel spelers er op een bepaalde plek moeten zitten voordat het een stad wordt (zullen er wel zoveel GoT spelers zijn?), maar het zou erg leuk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is een van de 2 mmorpg spelen die ik zeker wil hebben en ook geen moeite heb om voor te betalen, dus als die got stad er komt ga ik me er ook vestigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me toch maar even opgegeven voor de Beta test, maar de kans is 1 op de 15000 ofzo dat je wordt aangenomen ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie niet waagt wie niet wint he :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Nu online
Het is misschien ook een leuk idee om een GoT stad te bouwen, met defence en alles er op en eraan
>:)
Zo veel mogenlijk jedi's proberen te krijgen in GoT da city :D dan is de rest nergens. phat id, ik ben er iig (als ik uitgezkozen wordt) En btw als het op een bepaald een open beta word kunnen we dat sowieso uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocca
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-08-2022
Eheh, ik doe mee :P als ik tenminste in de beta kom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Nu online
Op vrijdag 17 mei 2002 12:40 schreef Apocca het volgende:

[..]

Eheh, ik doe mee :P als ik tenminste in de beta kom
Op een bepaald moment wordt hij ook voor iedere ingeschrevene speelbaar las ik ergens dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 01:09 schreef Maverick-X het volgende:
Dit is een van de 2 mmorpg spelen die ik zeker wil hebben en ook geen moeite heb om voor te betalen, dus als die got stad er komt ga ik me er ook vestigen :)
wat is de 2e mmorpg dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het mag spelen ga ik (hoop ik) Caspian heten, en gewoon een adventurer/guide spelen

mag je pk-en? want als ik gescammed word en iemand wil me niet betalen, kan ik hem dus neerknallen (of stunnen, en dan naar de police brengen ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 12:43 schreef Schuey het volgende:

[..]

Op een bepaald moment wordt hij ook voor iedere ingeschrevene speelbaar las ik ergens dacht ik.
De Open Beta is dat geloof ik
Op vrijdag 17 mei 2002 17:54 schreef Caspian het volgende:
mag je pk-en? want als ik gescammed word en iemand wil me niet betalen, kan ik hem dus neerknallen (of stunnen, en dan naar de police brengen ofzo)
Yes. We're including a system that allows for Player-versus-Player combat, for those who wish to participate. However, we're working very hard to ensure that the system fits within the context of the Universe and reflects the fact that the galaxy is embroiled in a civil war without forcing everyone to become involved in PvP combat.

7.03 Will there be a switch to turn PvP on and off?

No, there will not be a switch for PvP.

7.04 How will the Player Versus Player system be handled?

Our system will allow players of opposing factions to fight each other in certain locations. Attacking people who are not of opposing faction will carry significant penalties. The system is designed to encourage fighting between such people as Rebels and Imperials while discouraging random player killing.
Nog meer info over PKing: http://starwarsgalaxies.station.sony.com/features/faq_pages/faq_7.jsp#702

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een mooi filmpje van een Droideka :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 21:18 schreef Terr het volgende:
Nog een mooi filmpje van een Droideka :)
moooooooi :9
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.