Toon posts:

Het StarWars-Galaxies Topic

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 1.387 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar wordt het nog wat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Venduran schreef op 27 May 2003 @ 13:09:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem, lijkt me onwijs tof om mee te doen met de beta maar 40 euro om alleen maar te beta testen is me iets te veel. Voor dat geld kun je een officieel nieuw spel kopen in de winkel. Dus dan maar niet.

Het is vooral zo duur door het oversturen, maar lijkt me erg vreemd zo, op deze manier krijgen ze alleen maar amerikaanse beta testers.
Ik ben bang dat ze hierdoor veel kennis verloren laten gaan. Europeese testers kunnen naar mijn mening een totaal andere visie hebben dan hun Amerikaanse collega's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfInIte
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-06-2022
Ik ben een poosje gelden ook uitgenodigd en heb gelijk de cd's besteld :)
vrijdag besteld en maandag voor de middag waren ze al binnen _/-\o_

en het spel....i love it, het is echt geod _/-\o_ , alleen soms loopt het een beetje rot omdat de engine eigelijk gemaakt is voor toekomstige systemen.

en je krijgt er een 2e cd-key bij, die kan je bijv. aan je broer(tje), maat of iemand anders geven of.... verkopen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

of aan mij geven natuurlijk :)

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
ik kreeg dus vorige week een uitnodiging voor beta test :P

maar nog niet gereageerd: mijn systeem voldoet niet aan de minimum specs....heeft het dan uberhaupt nut om te reageren?
Verwijderd schreef op 26 April 2003 @ 11:43:
Ik heb een uitnodiging gekregen voor de Beta, maar het verkrijgen van de cd's kost me bijna €40,= (handling en shipping)
Betaspelen vind ik leuk en ik wil best iets bijdragen in de verzendkosten, maar dit is een beetje te veel van het goede....
oh dit zie ik nu pas, dan houdt het helemaal op voor mij......40 euro heb ik er niet voor over.....

[ Voor 56% gewijzigd door Noedelsupke op 29-05-2003 18:06 ]

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocca
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-08-2022
tja, ik werd ook uitgenodigd voor de beta. Affijn met volle moed stuur ik me specs op etc, Blijkt dat je die cd's moet kopen met een creditcard en dan ook nog es overzee moet sturen. En dat zoeits 40 euro kost. Jammer dat ze alleen aan America denken bij de beta :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit nu al een tijd in de beta (ruim 1,5 maand denk ik nu ) en heb toch besloten dat ik uiteindelijk SWG niet ga kopen , ik vind persoonlijk de manier hoe combat gaat in swg erg saai en alsof het iets mist , en ik had wat meer variatie in items verwacht , helaas mischien dat ik het ooit een x koop als er wat veranderingen zijn gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k3vil
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-07 12:16

k3vil

da ']['err0rific

Het loopt nu dus al een tijdje de beta, als je een beetje kan meespieken met enkelen testers zie je steeds beter dat het spel nu tot zijn voltooiing komt. Ik ben zelf best actief op http://www.starwarsgalaxies.nl en het lijkt ook echt een leuke community te worden. Iets wat dus heel belangerijk is bij een MMORPG (denk bv. aan everquest ;)).

Het is imho nog een beetje afwachten hoe het gaat met het craften (dit wordt echt een kritisch punt) en men zit nu ook nog wat met balancing van de professions te klooien. Nouw... alle mmorpg-liefhebbers zouden eigenlijk stiekum op SWG moeten blijven letten :)

En idd, het is best k*t hoe wij dus genaait worden mbt het prijskaartje aan het meedoen van de beta. Ik vind het zelf ook niet erg als ik een invite misloop. Een key krijgen is altijd leuk though ;). Ach ik gok dat de beta niet echt lang meer duurt. En de 'release date' is nog steeds summer 2003. Nou komt wel goed dus :)

[ Voor 21% gewijzigd door k3vil op 30-05-2003 23:53 . Reden: blaat ]

"Linux is like a wigwam. No windows, no gates, apache inside."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 May 2003 @ 19:58:
Zit nu al een tijd in de beta (ruim 1,5 maand denk ik nu ) en heb toch besloten dat ik uiteindelijk SWG niet ga kopen , ik vind persoonlijk de manier hoe combat gaat in swg erg saai en alsof het iets mist , en ik had wat meer variatie in items verwacht , helaas mischien dat ik het ooit een x koop als er wat veranderingen zijn gedaan :)
Je bent Beta tester, je hebt inspraak. Gooi een goed beargumenteerd stuk op het Beta forum en iemand zal vast wel naar je luisteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GIVE US SOME SPOILERS! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Handig om te weten voor de beta mensen met breedband: je hoeft helemaal geen 40 euro te dokken voor de verzendkosten, zolang je je key maar hebt kun je alles ook gewoon downloaden door deze patcher te gebruiken:
http://starwarsgalaxies.station.sony.com/beta/SWGInstall.zip

Zonder key is het volstrekt nutteloos, en kun je het spel niet downen dacht ik. Zelfs als dat wel kan, kan je het niet draaien, die optie heb je zonder subscription gewoon niet, dus doe geen moeite, want het is 1.7 GB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Zou het helpen als ik mij nu nog inschrijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk het niet meer dutch , en die 40 euro betaal je voor de cd's en een 2de account key en verzend kosten nartuurlijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ja, maar waar heb je al die zooi voor nodig? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfInIte
  • Laatst online: 13-06-2022
Die 1e cd-key krijg je pas NADAT je de cd's besteld (en dus betaald) heb.
en samen met de cd's ontvang je nog een 2e cd-key.

de verzendtijd is overigens sneller dan de meeste webwinkels in nederland :P
had de cd's op een vrijdag besteld ende volgende maandag ochtend waren ze al binnen (vanuit Amerika :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ai, ja das idd vervelend. ik heb geluk gehad, ik kreeg van iemand een buddy key, en had er dus al 1 zonder dat ik een invite heb gekregen.

Halve oplossing: één van jullie betaald 40 euro voor de CD's, de ander betaald de één 20 euro voor de tweede key. Wie weet dat dat wel zin heeft voor jullie.
Ik kan je vertellen, SWG vind ik tot nu toe leuker dan elke andere MMORPG die ik gespeeld heb. Eerlijkheid gebied me te zeggen dat er dat niet veel waren, en ook allen beta tests, maar met een MMO heb je toch heel snel een herhaling van 'ga dr op uit, slacht beestjes af tot je skill omhoog gaat, herhaal'. In SWG is het toch op de één of andere manier fijner. Hoe, dat mag ik natuurlijk niet zeggen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-10 20:03

Robtimus

me Robtimus no like you

Ik ben uitgekozen om beta tester te worden na me in een ver ver verleden in te hebben ingeschreven. Ik heb alleen geen tijd/zin om het te doen, dus als iemand zich geroepen voelt mag ie mijn account overnemen voor de prijs van nul komma noppes :)

Het enige wat je hoeft te doen is een mailtje sturen naar iceman@stack.nl, dan kies ik uiterlijk zondag iemand uit. Die persoon heeft dan nog een week om alles af te ronden.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 16:31

Bosmonster

*zucht*

Heb nu ook de beta.. moet hem alleen nog ff installen... werd wel weer eens tijd voor wat nieuws :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Hmm.. ben nu patches aan het downloaden... Geschatte tijd: 85 uur :/

Gaat weer lekker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridge
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 03-10 11:07

Ridge

From the Bold & the Beauti

YOU GOT MAIL MISTER :D

www.tradealliance.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik Heb ISDN, Oktober dradloos internet, dus de beta zit er voor mij absoluut niet in, Vindt ik echt super jammer, Ik ben gewoon helemaal verliefd op dit spel.

Als jullie toch die beta spelen, post dan even een paar screenies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Het spel is wel geinig, maar tis niet het superspel wat ik verwacht had. Het is momenteel vreselijk buggy en laggy. Tis bijna onspeelbaar. Toch niet echt een spel wat over een paar weken al uit zou moeten komen en dat zal dan ook wel weer uitgesteld gaan worden.

Veel meer kan ik er i.v.m. de NDA niet over zeggen...

Maar mijn hoop gaat eerder uit naar WoW dan naar SWG :)

[ Voor 52% gewijzigd door Bosmonster op 10-06-2003 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit al in de Beta, sinds Beta 2. En trouwens, het kost geen 40 euro, ik heb er 23 euro voor betaald incl. verzendkosten.

PS. Kom op jongens, schrijf je ff in voor BoG :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 juni 2003 @ 22:03:
Ik zit al in de Beta, sinds Beta 2. En trouwens, het kost geen 40 euro, ik heb er 23 euro voor betaald incl. verzendkosten.

PS. Kom op jongens, schrijf je ff in voor BoG :)
Post es wat screens dan, of is dat verboden ofzoiets? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 June 2003 @ 22:20:
[...]

Post es wat screens dan, of is dat verboden ofzoiets? :S
NDA heet dat :) Verboden dus ja. Maarja, als site www.nondisclosureagreementamehoela.com ze toch online gooit, wat doe je eraan.
Mailbom sturen met slechts één link erin:
http://www.watbenjedan.tk/ >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridge

Ridge

Slax

url :P

www.tradealliance.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen de devs mogen pics online gooien, en dan staat er zo'n hele text onder, met copyright enzo :P

de URL van BoG: http://megakek-terr.xs4all.nl
en voor het BoG forum: http://megakek-terr.xs4all.nl

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2003 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IC, ok, wel jammer :) Ach ja, w88 dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

Ik zou ook wel mee willen doen maar dan moet ik eerst een CC zien te vinden :'(

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op 10 juni 2003 @ 22:25:
Alleen de devs mogen pics online gooien, en dan staat er zo'n hele text onder, met copyright enzo :P

de URL van BoG: http://megakek-terr.xs4all.nl
en voor het BoG forum: http://megakek-terr.xs4all.nl
Zal eens kijken.. wil wat meer met craften gaan doen, maar snap er nog niet zo veel van... kan wel wat hulp gebruiken dus :)

M'n ingame naam is 'Rig'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
hoe kan je bij SWG eigenlijk reggen of is het p2p? want ik wil het best wel uitproberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

ADMK schreef op 11 June 2003 @ 11:51:
hoe kan je bij SWG eigenlijk reggen of is het p2p? want ik wil het best wel uitproberen!
Tis een beta waar je voor uitgenodigd moet zijn. Uitnodiging kon je krijgen als je je ooit eens ingeschreven hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridge

Ridge

IceManX check je email eens :P

www.tradealliance.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
heb ooit ingeschreven maar nooit een uitnodiging gekregen =\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:33

NoTimeRemains

I know

WoW wordt toch veel beterder ;)

Hoe willen ze dit doen met die Jedi's? En hoe kom je daar achter? Door een bepaalde Training te ondergaan?

Lijkt me niet helemaal eerlijk! Iedereen wil wel een Jedi worden en/of een Seth en dan ben je dan toegewezen op een boer of een simpele fighter...
Normaal is het tog in zo'n MMORPG dat je helemaal zelf bepaald wat je wilt worden in zo'n universum ... Lijkt me niet zo'n hele goede zet ...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op 11 June 2003 @ 09:43:
[...]

Zal eens kijken.. wil wat meer met craften gaan doen, maar snap er nog niet zo veel van... kan wel wat hulp gebruiken dus :)

M'n ingame naam is 'Rig'
Mijn ingame naam is Cubus Sybilla. Maar kom anders eens een keer op #SWG, daar zitten redelijk wat mensen die in de Beta zitten.
HIValicious schreef op 11 June 2003 @ 15:42:
WoW wordt toch veel beterder ;)
Heidene!
Hoe willen ze dit doen met die Jedi's? En hoe kom je daar achter? Door een bepaalde Training te ondergaan?

Lijkt me niet helemaal eerlijk! Iedereen wil wel een Jedi worden en/of een Seth en dan ben je dan toegewezen op een boer of een simpele fighter...
Normaal is het tog in zo'n MMORPG dat je helemaal zelf bepaald wat je wilt worden in zo'n universum ... Lijkt me niet zo'n hele goede zet ...
Iedereen kan ook Jedi worden. Het is niet zo dat de ene het niet kan, de ander wel. Het is wel zo dat het niet vast staat hoe je Jedi wordt, dus dat kan bij iedereen anders zijn. Als je Force Sensitive bent kan je een nieuwe char aanmaken die Jedi is. In de officiele FAQ staat een hoop uitgelegd, maar ze laten ook nog een deel geheim :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die NDA is toch al gelift? Dus dan mag je nu wel pics online gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop et :D, gimme some

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 June 2003 @ 15:54:
Die NDA is toch al gelift? Dus dan mag je nu wel pics online gooien.
zover ik weet is de NDA er nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:28

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Beta Update van vandaag:
Ok, the next thing I want to address is the NDA. Yes, it is still in place. This is the reason why: there are still problems in the game. The developers are fairly confident we can lick the important ones before we release. I think the majority of beta testers can testify to how quickly we are fixing those issues. We are happy with where we are and where we need to go to ensure the game is fun, competitive and stable for release. However, if you were to gander at the beta forums, the casual viewer (and more importantly, the media) would see many posts about problems. Of course, the beta forums are there explicitly to report and discuss problems. :/
Ja de NDA is er nog dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xilebo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08-2023
mja.. ik werd vandaag gevraagd door een vriend of ik zijn 2e key wilde gebruiken :)

heb nog nooit zo'n spel gespeeld, maar lijkt me wel heel vet..

ben nu de patches aan het downloaden.. duurt nog 24 uur :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

xilebo schreef op 12 June 2003 @ 01:32:
mja.. ik werd vandaag gevraagd door een vriend of ik zijn 2e key wilde gebruiken :)

heb nog nooit zo'n spel gespeeld, maar lijkt me wel heel vet..

ben nu de patches aan het downloaden.. duurt nog 24 uur :S
Dan ben je geen patches aan het downloaden, maar het complete spel ;)

Heb je geinstalleerd van de CD? Of gewoon de directory gekopieerd? Want in dat laatste geval moet je de directory ff goed in je registry zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 11:25

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Ik wil dolgraag de beta uitproberen. Heeft er iemand een cd key over die ik mag gebruiken? Ik las net dat je de 1.8gig file ook kon downen...

Op het forum heette ik Atrehen en ik volg het spel al vrijwel sinds het begin van de forums. Heb eventjes een break genomen om sims online te proberen, maar nu raak ik toch weer in de ban van SWG....

Dus als iemand zijn cd key over heeft....

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_tWiStEr
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
En eindelijk is het dan zover..
LUCASARTS ANNOUNCES STAR WARS GALAXIES™: AN EMPIRE DIVIDED™
WILL RELEASE JUNE 26, 2003

Long Awaited Massively Multiplayer Online Star Wars® Game To Offer Four Subscription Plan Options

SAN RAFAEL, Calif. and SAN DIEGO – June 17, 2003 – LucasArts and Sony Online Entertainment Inc. today announced Star Wars Galaxies: An Empire Divided, the highly anticipated initial installment of the first Star Wars massively multiplayer online (MMO) game series, will release June 26, 2003. The Star Wars Galaxies: An Empire Divided online fan community now exceeds more than 500,000 registered members.

At launch Star Wars Galaxies: An Empire Divided will offer four subscription plan options: Month-to-month - $14.99; three months - $14.00 per month; six months - $13.00 per month; and 12 months - $12.00 per month. By subscribing to any of the latter three plans, players can expect savings of up to 20 percent over the month-to-month rate. Star Wars Galaxies: An Empire Divided has a suggested retail price of $49.95, and includes a 30-day subscription to the game. A special collector's edition, which includes a book of game-related art, in-game wearables, pewter figurine, lapel pin and patch, and a signed manual, will be available for a suggested retail price of $79.95.

"The release of Star Wars Galaxies: An Empire Divided is a truly defining moment for LucasArts and we're confident the game will meet player's expectations," says Simon Jeffery, president of LucasArts. "The current subscription plan for Star Wars Galaxies is reflective of the game's high quality and competitive with the current marketplace. No matter which subscription option players choose they'll be able to look forward to a constant stream of dynamic content and features, first-rate customer service and much, much more."

"After three years of intense development, we're thrilled by the imminent release of Star Wars Galaxies: An Empire Divided," says John Smedley, president, Sony Online Entertainment. "We're honored that LucasArts felt only Sony Online had the right combination of technical know-how and game design skills to produce a game of this scope. The Star Wars Galaxies team has been working non-stop to deliver a product that lives up both to the stature of the Star Wars license and the expectations that LucasArts had set for us."

Star Wars Galaxies: An Empire Divided was recently nominated for a Game Critics Award: Best of E3 2003 in the Best Online Multiplayer Game category.

About LucasArts
LucasArts, a Lucasfilm Ltd. company, is a leading developer and publisher of interactive entertainment software worldwide for video game console systems and PC. Based in San Rafael, Calif., as well as on the Internet at www.lucasarts.com, LucasArts was created in 1982 by George Lucas to provide an interactive element to his vision of a state-of-the-art, multi-faceted entertainment company.

Lucasfilm Ltd. is one of the world's leading film and entertainment companies. Founded by George Lucas in 1971, it is a privately held, fully integrated entertainment company. In addition to its motion-picture and television production operations, the company's global activities include Industrial Light & Magic and Skywalker Sound, serving the digital needs of the entertainment industry for visual-effects and audio post-production, and Lucas Licensing, which manages the global merchandising activities for Lucasfilm's entertainment properties. Additionally, Lucas Online creates Internet-based content for Lucasfilm's entertainment properties and businesses. Lucasfilm's motion-picture productions include five of the 20 biggest box-office hits of all time and have received 19 Oscars and 53 Academy Award nominations. Lucasfilm's television projects have won 12 Emmy Awards. Lucasfilm Ltd. is headquartered in San Rafael, Calif.

About Sony Online Entertainment
Sony Online Entertainment Inc. (SOE), a subsidiary of Sony Pictures Digital Inc., is a recognized worldwide leader in massively multiplayer online games, with a subscriber base of over 500,000 active players around the globe. SOE creates, develops and provides compelling entertainment for the personal computer, online, game console and wireless markets. Known for its blockbuster franchises, EverQuest® and PlanetSide™, SOE continues to redefine the business of online gaming and the creation of active player communities while introducing new genres on various entertainment platforms. Headquartered in San Diego, CA, with additional development studios in Austin, TX and St. Louis, MO, SOE has an array of cutting-edge online games in development such as Star Wars Galaxies™: An Empire Divided™, Lords of EverQuest™ and the highly anticipated EverQuest® II.
US release 26 juni 2003
Fee: $14.99 / maand
$14.00 / maand bij 3 maanden subscription
$13.00 / maand bij 6 maanden subscription
$12.00 / maand bij 12 maanden subscription

Over 2 dagen ongeveer gaat de NDA weg, dus verwacht maar dat dit topic helemaal vol gespammed word met info en screenies :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Zeker cool :)

Is alleen de US release, zal weer een paar maanden duren voordat de Euro release komt :(

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je ziou hem kunnen bestellen vanuit een winkel in de usa :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ook, maar net als met Planetside komt het spel ook al snel in Europa. Dat heeft Q3PO (een van de devs) net duidelijk gemaakt gelukkig, ze wilde geen Everquest taferelen hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_tWiStEr
  • Niet online
Ik heb trouwens toestemming van White_Dust om overmorgen (als de NDA is opgeheven) een nieuw SWG topic te openen.

Ben al bezig met startpost... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twister, ik kan niet de hoek omkijken of ik zie jou.... You're freaking everywhere!! :p

Maarre, maak een mooie startpost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giorito
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-09 13:34
Dat zijn nog maar 9 dagen :), FF kijken waar ik hem in de VS kan bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan ook via www.dynabyte.nl bestellen en ze deden aan USA import had ik gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Bij dynabyte kost de standaard editie 70 euro...heb net via swg.com een site gevonden, gamestop.com:

Verzendkosten naar nl: 20 dollar
Standaard editie: 50 dollar
Collectors editie: 80 dollar

Dus in totaal wordt dat:
70 dollar (60 euro)
100 dollar (85 euro)

Verzend tijd: 3-5 dagen...ziet er opzich nog wel redelijk betaalbaar uit :+ ... voor mij iig dan. Heb nog niks kunnen vinden over de release dat in Europa? Altans, geen echte datum? En weet iemand hoe het dan met de collectors edition zit? (je kunt het beter in 1 keer goed kopen he, collectors edition is wel tof :P)

Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/companystore/galaxies/images/extra.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Koetjeboe op 18-06-2003 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is het verschil tussen de colecters editie en de gewone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP

WJP

Shibby

Meer hebbedingetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie de image boven jouw post en lees de text zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridge

Ridge

eej de boys van SWG.nl gezellig !!!

www.tradealliance.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Enkele screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/products/galaxies/images/screen/93.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/products/galaxies/images/screen/92.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/products/galaxies/images/screen/89.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/products/galaxies/images/screen/88.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/products/galaxies/images/screen/74.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/products/galaxies/images/screen/46.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/products/galaxies/images/screen/42.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/products/galaxies/images/screen/25.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/products/galaxies/images/screen/22.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/products/galaxies/images/screen/17.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/products/galaxies/images/screen/12.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/products/galaxies/images/screen/11.jpg

Screenshot uit de expansion pack:
Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/products/galaxies/images/screen/9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/products/galaxies/images/screen/8.jpg

Er staan z'n 100-tal screenshots op de website dus zeker kijken!
http://www.lucasarts.com/products/galaxies

Ik kan gewoon niet wachten om dit spel op m'n Radeon 9800 Pro te spelen :9~
En laat die expansion pack maar vlug komen zodat we met een x-wing kunnen vliegen :9

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check www.starwarsgalaxies.nl en join United Lowlands! (Nederlandse SWG community)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik keek net ff op de site http://www.lucasarts.com/companystore/galaxies/
daar zag ik deze zin bij staan:"The game is intended for play only within North America"
bedoelen ze hier nou mee 1 je mag het alleen spelen in north america of
2 als je hem hier koopt kan je hem alleen spelen in north america?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

daarmee bedoelen ze 3: je krijgt in europa nog geen support.
je kan en mag het over laten schepen en vanaf hier meteen op launchday spelen, je mag alleen simpelweg niet bij ze komen zeiken als je lagt oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP

WJP

Shibby

Is die wookie statisch geladen??

De haren op z'n hand staan rechtovereind..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zal wel bij de skin horen. hadden zeker geen goede skins gemaakt, als je al die haren appart moet gaan berekenen kost het te veel grafische reken kracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

die extra 'doorzichtige' laag is om te voorkomen dat de skin er uitziet als slechts een skin, maar om het idee van duidelijke vacht te geven. In die screenies komt dat niet zo goed naar voren, maar ik heb er in het spel echt geen moeite mee. Let wel, de meeste van die screenshots zijn al vrij oud, we hebben het over beta 1 dan een jaar terug.

Grafisch gezien is er heel wat veranderd, de FPS bleek veel te laag uit te vallen, dus hebben ze de overall kwaliteit wat teruggeschroeft. Op een high-end systeem van NU zal het er denk ik wel ongeveer uitzien als op die screenies. Op mijn Athlon XP 1,5 met 256 RAM en een GF4 ti4600 ziet het er toch iets minder uit. met name de textures zijn minder scherp en kleinere resolutie. Het ziet er nog steeds kick-ass uit, maar niet als in de screenies zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
26 juni... w00t

Kheb em zolang geleden gepreordered dat ik niet eens meer weet waar :X (Special edition)

Maar wel jammer dat er nooit echt een public/open beta is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Als ik het spel hierheen (NL) laat shippen. Dan moet ik dus eerst op een AM server spelen, nietwaar?
Als er dan op een gegeven moment EU servers bijkomen, kan ik dan gewoon naar een EU server overstappen? En met mijn eigen char verderspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lijkt me niet, tenminste dat was bij diablo, planetside, etc nooit het geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das kut. maar is er geen manier om dan je char. te importeren naar de europese server. je char. word toch ergens opgeslagen hoe goed hij is etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_tWiStEr
  • Niet online
Jawel, er komt als het goed is een manier om char over te zetten.
Staat in m'n startpost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Twister schreef op 19 juni 2003 @ 11:59:
Jawel, er komt als het goed is een manier om char over te zetten.
Staat in m'n startpost :P
Dat zou de eerste MMORPG zijn die dat doet dan :)

Maar ik ben er al weer op uitgekeken.. Als het spel al zo snel uitkomt dan betekent het dat het gereleased gaat worden met een onnoemelijke hoeveelheid bugs. Het is momenteel namelijk zo goed als onspeelbaar het grootste gedeelte van de tijd.

Verder is de gameplay extreem repetatief en saai.. De omgevingen zijn ook verre van inspirerend.

Jammer.. ik had gehoopt op een mooi iets om de tijd op te vullen tussen AC2 en WoW.. maar dan moet ik maar weer ff op zoek naar wat anders :P

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 19-06-2003 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op 19 June 2003 @ 14:31:
[...]

Dat zou de eerste MMORPG zijn die dat doet dan :)
Bij Everquest kon het zelfs al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Voor zover bekend kun je je character NIET naar een andere server overzetten. Ja, technisch gezien is het mogelijk, maar ze hebben nooit gezegd dat het kan, en wel een paar keer van niet dacht ik.

Verder heb ik geen flauw idee waar Bosmonster 'onspeelbaar' vandaan haalt. Er zitten nog bugs in (de grootste worden nog voor release verpletterd, kleine hou je altijd bij een MMORPG), maar eigenlijk niks meer dat het onspeelbaar maakt. Ik ben zelf een een Brawler met unarmed, one handed melee en two hand melee op Master niveau, en 2 skillboxen verwijdert van Master Scout. Ben ook net begonnen met Creature Handler.
En ik kan je vertellen, ik ben op 1 bug weken terug niks tegen gekomen dat echt een grote domper is op het spel. Knokken werkt gewoon goed, de werelden zien er best geinig uit (niet zo high-res als op die screenshots maar dat ligt aan het feit dat ik 256MB RAM heb) en ik heb de grootste lol, en dat had ik een maand of half terug ook toen er nog veel meer bugs in zaten.

Ik ben zelf van mening dat ze nog niet helemaal klaar zijn voor release, maar dan praat ik over balans e.d., niet over de grote systemen en features, die zijn allemaal inmiddels werkend en toppie. (op dingen na die ze al maanden terug uit hebben gesteld naar na de release, Player Cities, Vehicles en nog iets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Tja.. ga maar eens combat missions doen.. als je target er al is en deze niet door een andere speler al vernietigt dan moet je nog mazzel hebben dat je je reward krijgt.

Verder probeerde ik laatst wat te handelen, maar lagen de bazaar terminals weer eens plat. De servers crashen regelmatig en dan liggen de personal chatservers ook gelijk weer een paar uur plat (geen tells/team tells/etc).

Verder is de lag regelmatig enorm en het feit dat er geen europese servers zijn helpt daar niet aan mee. Erg leuk om dood te gaan en jezelf 20 seconden later te zien vallen ;)

Maar goed.. al zou alles lekker werken.. dan nog zou ik niet weten wat ik al die tijd moest doen... er is gewoon belabberd weinig te doen.. tuurlijk het skill systeem e.d. is erg uitgebreid, maar als je er niks mee kan doen :P

Maar goed.. kritiek is een hekel punt vaak... Star Wars is helemaal HET en o wee als je er een slecht woord over uit ;)

edit:
Liep laatst ook zomaar wat rond ('dungeon' achtige complexen zijn er niet, alleen lang gestrekte eentonige buitengebieden) en dan zie je regelmatig hele gebouwen ergens in de lucht zweven :P Ook liep ik later tegen een voertuig aan waar er blijkbaar enkele tientallen in elkaar waren gerenderd want het was een grote puinhoop geworden... maar het zag er wel grappig uit ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Bosmonster op 19-06-2003 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Oh, wat heb ik het toch goed :+ Nog geen ervaring met swg en 2 dagen na de release ga ik op vakantie :Y) Zie daarna wel wat iedereen ervan vindt en kijk dan wel of ik het bestel :) Want hoor nogal wat erg verschillende meningen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Bosmonster schreef op 19 juni 2003 @ 16:15:
Tja.. ga maar eens combat missions doen.. als je target er al is en deze niet door een andere speler al vernietigt dan moet je nog mazzel hebben dat je je reward krijgt.

Verder probeerde ik laatst wat te handelen, maar lagen de bazaar terminals weer eens plat. De servers crashen regelmatig en dan liggen de personal chatservers ook gelijk weer een paar uur plat (geen tells/team tells/etc).

Verder is de lag regelmatig enorm en het feit dat er geen europese servers zijn helpt daar niet aan mee. Erg leuk om dood te gaan en jezelf 20 seconden later te zien vallen ;)

Maar goed.. al zou alles lekker werken.. dan nog zou ik niet weten wat ik al die tijd moest doen... er is gewoon belabberd weinig te doen.. tuurlijk het skill systeem e.d. is erg uitgebreid, maar als je er niks mee kan doen :P

Maar goed.. kritiek is een hekel punt vaak... Star Wars is helemaal HET en o wee als je er een slecht woord over uit ;)

edit:
Liep laatst ook zomaar wat rond ('dungeon' achtige complexen zijn er niet, alleen lang gestrekte eentonige buitengebieden) en dan zie je regelmatig hele gebouwen ergens in de lucht zweven :P Ook liep ik later tegen een voertuig aan waar er blijkbaar enkele tientallen in elkaar waren gerenderd want het was een grote puinhoop geworden... maar het zag er wel grappig uit ;)
Had dan screen gemaakt! :P :+

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op 19 June 2003 @ 16:15:
Een andere speler het vernietigd? Weet je hoe _klein_ die kans is in zo'n enorme wereld, missies zijn vaak een redelijke afstand van de stad waar weinig mensen zijn (die dus ook niet alles aanvallen wat ze zien). Het reward probleem is/wordt ook opgelost.
Als je de Beta forums eens leest zie dat daar wat aan gedaan wordt.
Ook opgelost. Een ping van 200ms noem ik geen lag. En op de manier waarop het combat systeem werkt kan je niet zomaar doodgaan zonder iets terug te kunnen doen door de lag, het is geen FPS.
:?

edit:
Je loopt weer achter. Er zweeft niets meer. Dungeon achtige dingen zouden geen kwaad kunnen nee, maargoed, we zitten niet in D&D land.

Sorry Bosmonster. Je mag best kritiek hebben (ik heb ook wat kleine bezwaren, later meer daarover, want het is niet zo'n ramp allemaal), maar je loopt bijzonder achter qua info/patch/speel ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ik doe zelf niet zo vaak missies, ik vind het leuker om op pad te gaan, beetje jagen, beetje resources van mn prooi verzamelen en die verpatsen of zelf gebruiken.
De combat missies die ik heb gedaan waren op de eerste aan het begin van mn beta tijd na allemaal clean. Target was aanwezig en ik kreeg mn geld. één keer was mn target te sterk, werd vermoord. Terwijl ik door een mede PA member genezen word krijg ik ineens geld omdat iemand dat ding kapot had gemaakt. Fine by me, minder werk voor mij.

bazaar terminals zullen in retail echt niet plat liggen, dit is een probleem sinds de laatste patch en word met de volgende weer opgelost, intern hebben ze het allang gefixt.
Servers crashen laatste tijd juist bijna nooit meer, eerst was het om de twee uur Connection to SWG lost, sinds een week heb ik dat nooit meer gehad (en ik speel veel)
/tell werkt ook al weken lang naar behoren. éen keer riep iemand dat het niet werkte en ik /tell -de em toen van wel :)

Lag had ik eerst veel last van, laatste tijd ook niet meer eigenlijk. Ik speel op Bria met ADSL van XS4ALL.

Q of Holocron had trouwens een lijstje gemaakt van dingen die je al die tijd zou kunnen doen. Dat hoort nu eenmaal bij MMO, uitspelen kun je niet, alleen maar meer van hetzelfde in een ander jasje. Dat geld haast voor elk spel, maar hier zit er simpelweg geen direct eind aan.

Ik vind het spel niet geweldig omdat het SW is, maar omdat ik het een geinig spel vind. Je mag best kritiek uitten, maar dr moeten ook wat goeie stemmen hier zijn om die hele lading te balanceren :)

Er zijn overigens WEL dungeon achtige complexen, maar ja, niet om iedere straathoek is er één. Verder kun je een hoop eentonig noemen, maar als Naboo of Corellia eentonig is weet ik het ook niet meer. Bergen, graslanden, bossen (nouja, een hoop bomen iig :) ) rivieren en weet ik het wat vind ik niet eentonig te noemen. Het is geen Dragon Empires, maar goed, nog altijd beter dan wat ik normaal gesproken tegenkom. Alleen voor Tatooine zijn alle klachten zowat feit, want ja, hoeveel variatie wil je hebben in.. zand... :)
Het is niet zo dat Tat gewoon één grote zandbak is zonder enige variatie, maar het is wel de saaiste van het stel.

Die spawn bugs met gebouwen zijn idd wel gaaf, maar niet wereldschokkend slecht :)
Alleen wel irritant (is nog niet gefixt dacht ik) is als er dieren compleet met hun Earthen Mound op het dak van het huis van de buren spawnen. Ik en de rest van mn PA hebben een stadje met zo'n 20 huizen erin, en het was altijd een dagtaak om die schoon te houden van MOB's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op 19 juni 2003 @ 16:34:

Sorry Bosmonster. Je mag best kritiek hebben (ik heb ook wat kleine bezwaren, later meer daarover, want het is niet zo'n ramp allemaal), maar je loopt bijzonder achter qua info/patch/speel ervaring.
Dit was eergister ;) En maar een fractie van de dingen die ik tegen ben gekomen en mijn spelervaring hinderden.

Maar goed.. dit is mijn persoonlijke ervaring. Als jij andere ervaringen hebt post die dan ipv die van anderen tegen te gaan spreken.

Kheb in de jaren al hele bergen MMORPG's grijs gespeeld en weet inmiddels voor mezelf te herkennen wat me wel en wat me niet lang gaat boeien. En SWG is er een die me zelfs al tijdens de beta niet meer kan boeien en dat is niet vaak voor gekomen ;)

Maar ik zal verder mijn kritiek voor me houden.. jammer dat mensen er dan misschien vele euro's aan gaan uitgeven en binnen een maand tot dezelfde conclusie moeten komen als ik.

Bovendien speel ik niet alleen, maar met een aantal vrienden die er net als ik over denken (of nog erger ;)).

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 19-06-2003 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op 19 June 2003 @ 17:03:
[...]

Dit was eergister ;) En maar een fractie van de dingen die ik tegen ben gekomen en mijn spelervaring hinderden.

Maar goed.. dit is mijn persoonlijke ervaring. Als jij andere ervaringen hebt post die dan ipv die van anderen tegen te gaan spreken.

Kheb in de jaren al hele bergen MMORPG's grijs gespeeld en weet inmiddels voor mezelf te herkennen wat me wel en wat me niet lang gaat boeien. En SWG is er een die me zelfs al tijdens de beta niet meer kan boeien en dat is niet vaak voor gekomen ;)

Maar ik zal verder mijn kritiek voor me houden.. jammer dat mensen er dan misschien vele euro's aan gaan uitgeven en binnen een maand tot dezelfde conclusie moeten komen als ik.

Bovendien speel ik niet alleen, maar met een aantal vrienden die er net als ik over denken (of nog erger ;)).
Ik zeg niet dat je geen kritiek mag geven, het is alleen zo apart dat het totaal niet klopt met wat er op het moment gebeurd. Dat het je niet kan boeien, ok, tuurlijk dat kan gebeuren, jammer maar helaas. Maar met opmerkingen van dingen als "je moet mazzal hebben als anderen je doelen niet kapot maken"... dat kan gewoon niet gebeuren, er is zoveel dynamic grut dat de kans veels te klein is dat daar iemand rondloopt en jouw ding aanvalt / verslaat.

Wat ik voor de rest van het spel vindt dat komt nog wel, ik wacht nog eventjes totdat de NDA zakt zodat we dan met z'n allen daar over kunnen discussieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

"Maar goed.. dit is mijn persoonlijke ervaring. Als jij andere ervaringen hebt post die dan ipv die van anderen tegen te gaan spreken."

de manier waarop van alle kanten valt op verschillende manieren te interpreteren, maar dit is een discussie forum hoor :)

Ik persoonlijk heb niet het idee dat ik je persoonlijk af aan het kraken was. Ik heb de punten die jij opnoemde proberen te weerleggen met mijn eigen speelervaring, omdat ik niet wil dat mensen het idee krijgen dat dit spel echt zo slecht is als jij vindt. Wat jij opschreef kwa bugs klopt en komt bij jou op andere manieren en minder of vaker voor dan bij anderen, bugs zijn vaak willekeurig. Maar de mening dat het saai is of gewoon niet leuke gameplay is precies dat, een mening. Wat jij niet leuk vind vinden tienduizenden spelers wel leuk. Het is toch niet vreselijk om die kant ook op te schrijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het helemaal 100% absoluut met je eens Terr ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is zover, de NDA is eraf!

Wij, Beta testers, mogen jullie nu alles laten zien/weten/wat dan ook. Verwacht morgen (nouja, vandaag al eigenlijk) een heel indrukwekkend en bijzonder nieuw topic over Star Wars Galaxies ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_tWiStEr
  • Niet online
Topic mag dicht.
Heb er niet meer op gewacht gister avond, om 00:00 had ik het wel gehad met alle goat cheese :X

Nieuwe topic staat klaar, 1 klik nodig :P

[ Voor 17% gewijzigd door the_tWiStEr op 20-06-2003 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 06-10 00:01
Dicht. :)

There is no magic.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.