Toon posts:

Het StarWars-Galaxies Topic

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 1.387 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe ook mee (als ik geselecteerd word voor de beta), ik heb me al op het GoT Federation board geregisterd. Op welk board zitten jullie? Die EZBoard of die phpBB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
Op dinsdag 21 mei 2002 18:56 schreef Liquido_Lagarto het volgende:
Ik doe ook mee (als ik geselecteerd word voor de beta), ik heb me al op het GoT Federation board geregisterd. Op welk board zitten jullie? Die EZBoard of die phpBB?
wat zijn de links?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 21 mei 2002 18:56 schreef Liquido_Lagarto het volgende:
phpBB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-10 23:32

Paniohitus

Paniohitus

Ik heb dat e-mailtje ook gehad (eindelijk), maar er stond niks bij van dat ik nog kon deelnemen :(

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Laatst online: 06-05-2022
ik denk dat niemand het nog gekregen heeft hoor... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is een nieuw filmpje te vinden en een berg nieuwe screenshots :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook graag mee doen als het kan. Ik maak me nu even lid op GoT Federation board.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topic is een beetje in vergetelheid geraakt.

Iemand nog geiteresseerd in het spel? Voor veel info over het spel is hier nog een forum van mede-Tweakers.

http://megakek-terr.xs4all.nl/phpBB2/index.php

hier wordt nieuws gepost en kun je ook nog wat vragen stellen over het spel. Je kan je ook aansluiten bij de PA als je dat evt zou willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 09 mei 2002 21:09 schreef Caspian het volgende:
boeie, ik ben alleen aan het hopen :z
ik weet dat het waarschijnlijk niet zal gebeuren

zijn er eigenlijk voor zover bekent everquest shards?
(geen request)
Die zijn er zeker weten
je kan zelfs je eigen server opzetten en bevolken met npc's etc :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol, ik haalde het topic omhoog om over SW:Galaxies te beginnen, wordt er gepost over Everquest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

echt niet?

Beta begint 15 Juli weet je...

ok, dan laat ik het bij deze rusten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is weer eens tijd voor Star Wars Galaxies. Lees het topic gerust door voor mensen die het nog niet kennen of er iets meer over willen weten.

nou had ik een vraagje: is er al iemand uitgekozen voor de beta? ik weet dat de devs afraden om het te zeggen, maar ik zal er verder nix over vragen. Lijkt me leuk om te weten of er een van de Tweakers bij de SWG beta zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me helaas niet ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb nog geen mailtje ontvangen van ze
en dat terwijl ik ruim 2 jaar everquest gespeeld heb :P (zelfde maker als swg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik trouwens ook nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

It's official! The first group of 100 beta acceptance emails have started shipping. Check your email boxes, but don't be disappointed if you don't make it in this round.
;(
We've also posted three additional screenshots for you to help slake your SWG thirst.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 13 juli 2002 10:07 schreef Terr het volgende:

[..]

;(
[..]

:)
:'(
volgende x meer geluk dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-09 10:40
Op vrijdag 12 juli 2002 15:54 schreef Terr het volgende:
/me helaas niet ;(
* Gehaktbal ook niet :'(

Kmoet wel toegeven dat er wel errug veel Tatooine screenshots gegeven worden.
Waar blijft ons geliefde naboo? O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ook niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
Hopen dat we bij beta 2 wel ingeloot worden :) :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:35

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

ik had ook aangegeven dat ik liever meedeed aan de open beta, maar daar mag volgens mij toch iedereen aan meedoen :o, dus ik zie het wel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, dan zal ik nu maar eens ites van mij laten horen.
Ik speel nu al een ruim een jaar Anarchy Online, ik zit niet zo in over de maandelijkse kosten, toen der tijd zat ik ook in de beta van Anarchy Online en ik moest het spel downloaden met mijn ISDN verbindinkje, het spel was ongeveer 750 MB. Daarna deed ie het niet eens!

Uiteindelijk was het spel uit, en ik probeerde de 1st 3 weeks 4 free trial ofziets, binnen 3 weken was ik met mijn langzame verbinding van level in naar maarliefst level 67 gekomen! Veel mensen in het spel zelf dachten dat ik een cheater was, of dat ik mijn character op Ebay had gekocht! LOL.
Ik zat er gewoon dag en nacht achter en het was vakantie, terwijl ik in zo'n hoog level zat wist ik de hleft nog niet eens, en als iemand mij dan bijvoorbeeld een CPU BOOST wilde geven, waardoor jij bijvoorbeeld in en vogel kan veranderen en je dus sneller kan verplaatsen, hiervoor heb je veel skillpoints nodig die je niet hebt, en dan kan iemand je dus een boost geven. Maar ik had daar niet genoeg slots voor...
Ik vroeg dus, kan ik die kopen dan, die slots?
En die gast zei natuurlijk, wtf, heb jij je character gekocht op ebay ofzo, en hoe kun jij ooit tot level 67 komen met maar 12 slots, etc ect.

Hij had wel gelijk, als ik met een groep ging jagen, en de beesten kwamen op mij af, was ik ook vaak in een mum van tijd dood, als ik geen goede hulp had (doctors enzo.), daarentegen had ik wel weer sterke spells.
Zo heb ik er bijvoorbeeld wel 6 keer over gedaan om van level 64 naar 65 te komen, wat HEEEL veel experience points vereist waardoor je uiteindelijk leveled.
Ik was bijna level 65 op zon 100 exp. na, en dan ging ik dood, en moest ik weer eens helemaal overnieuw beginnen.
Als ik het spel nou ineenkeer goed begrepen had, had ik in die drie weken wel level 75 kunnen komen ofzo.
An dat allemaal met een isdn verbinding EN abbokostten en ISDN abbokosten, ik ben juist niet zo'n zuinige Hollander.

Maarja, nu weer ff ontopic |:(
Ik heb mij dus ook ingeschreven voor de beta, en ik wilde alleen ff kwijt dat je dat niet de beste poster van GoT die deelneemt SWG, de burgemeester ofzo laat worden, want dat heeft er dan weer niks mee te maken vindt ik, je moet kijken wie veel ervaring heeft in dit soort spellen, en wie er goed in is en natuurlijk wie het veel en regelmatig gaat spelen.

Het mooie is dat mijn vader dit ook mooi vindt, en misschien kan ik het wel weer via zijn creditcard doet net zoals ik dat bij Anarchy Online deed.
Misschien dat hij zelf ook wel een account neemt!
Anders moet ik zelf een creditcard aanschaffen, maar daar zitten ook weer vaste kosten aan verbonden, en daar heb ik dus geen zin in, want voor die vaste kosten krijg ik geen fun terug (jaja, indirect dus wel)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_tWiStEr
  • Niet online
* the_tWiStEr heeft ook geen mailtje ontvangen ;(
Volgende keer zit BoG erin, ik voel het gewoon (we laten gewoon de site zien enzo zien, wat we tot nu toe al geregeld hebben. Misschien laten ze ons er dan spontaan in :9)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Op zaterdag 13 juli 2002 19:26 schreef The_tWiStEr het volgende:
* the_tWiStEr heeft ook geen mailtje ontvangen ;(
Volgende keer zit BoG erin, ik voel het gewoon (we laten gewoon de site zien enzo zien, wat we tot nu toe al geregeld hebben. Misschien laten ze ons er dan spontaan in :9)
Ach volgens mij is dit een beta/alpha om te testen of de engine een beetje goed werkt. Ik heb bij het aanmelden gezegt dat ik daar niet bij hoef te zijn. De echte beta/stress-test komt later. Hopelijk zit ik daar dan bij!

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 13 juli 2002 19:04 schreef Whoops een heel offtopic verhaal en het volgende:
Ik heb mij dus ook ingeschreven voor de beta, en ik wilde alleen ff kwijt dat je dat niet de beste poster van GoT die deelneemt SWG, de burgemeester ofzo laat worden, want dat heeft er dan weer niks mee te maken vindt ik, je moet kijken wie veel ervaring heeft in dit soort spellen, en wie er goed in is en natuurlijk wie het veel en regelmatig gaat spelen.
maak je geen zorgen, Terr heeft altijd de leiders positie op zich genomen en bewezen dat hij een goede leider is, en hebben we nu dus ook hem als leider gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook geen mail zoals verwacht... maar ik denk dat dit gewoon de eerste test is om te kijken hoe het loopt met een paarhonderd spelers enz. en om de grootste bugs er uit te vissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 13 juli 2002 22:57 schreef Liquido_Lagarto het volgende:
Ook geen mail zoals verwacht... maar ik denk dat dit gewoon de eerste test is om te kijken hoe het loopt met een paarhonderd spelers enz. en om de grootste bugs er uit te vissen
was ook wel te verwachten, volgens mij hebben ze alleen fanatieke posters op de officiele boards gekozen die mogen testen. Ik denk idd ook niet dat het erg leuk is, je kan waarschijnlijk niet eens zo heel veel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
of waren et gewoon corrupte devs die hun eigen vriendenkring en familie voortrokken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_tWiStEr
  • Niet online
Het gaat niet omdat je nix kunt doen, alleen de ervaring om het te spelen is al :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beta tester worden is nog aantrekkelijker geworden: Je moet zelfs [url="http://boards.station.sony.com/ubb/starwars/Forum3/HTML/065568.html"]betalen[/url] voor de CD.

Het is wel een klein bedrag ($5.95 + verzendkosten), maar het is echt onzin... je helpt hun er juist mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-09 23:06
OMG OMG OMG!

TOen ik er voor het eerst van hoorde dacht ik van... mwoah zal wel...
MAAR DIT IS VET!

Dit is echt geweldig! ooo....inschrijvuuhhh!

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Laatst online: 26-09 23:06
BTW, wat is dat voor een programma waarmee die droidaca is gerendert? (weet iemand dat?)

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk met Maya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Beta test is nu in volle gang, en er worden steeds meer mensen bijgedaan. Zit er al iemand van GoT bij? :)

Gisteren zijn ook de "laatste" 2 professions bekend gemaakt, na de release komen er nog meer bij:
Architect
Armorer
Bounty Hunter
Chef
Combat Engineer
Combat Medic
Commando
Creature Handler
Doctor
Droid Engineer
Entertainer
Explorer
Farmer
Gunsmith
Image Designer
Jedi
Marksman
Melee Weaponsmith
Merchant
Miner
Politician
Ranger
Smuggler
Squad Leader
Teras Kasi Artist

De Beschrijvingen van de professions kan je hier vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heel kewl, alleen mis ik nog de vehicle smith... ik dacht dat die er ook bij zou zitten....

het is iig een grote keuzemogelijkheid. je bent zelfs niet eens gebonden aan deze professions, je kan ook bepaalde skills combineren (stuk of 700 in een tree-dinges) en je eigen profession bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
Hey, topic heeft weer een schop gehad :)
Ik mot maar weer es op IRC komen, kga dr gelijk werk vanmaken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah, alleen is er niet echt veel animo voor. zou je niet verwachten want er zijn toch zo veel Star Wars fans... dit is echt een must voor een SW fan. maar zelfs voor niet-fans is dit echt een top MMORPG. tis alleen zo jammer dat de openbeta nog niet begonnen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mis de Botanist, volgens mij zijn Botanist en Farmer nie hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
Misschien dat de farmer een soort hoofd profession is en dat je daaruit botanist kan worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat dat het zal zijn met veel professions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien kan je een Farmer met een andere skill mengen, zodat je wat dichter in de buurt van een Botanist komt (wat doet die eigenlijk anders? :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Botanist kan Chemische Stoffen uit planten halen en andere voedselplanten verbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
Al tijden geen posts meer gezien over SWG. Zitten er al mensen in de beta ? Zoja,.. wat zijn je eerste indrukken ? :)

Ik heb me al tijden terug ingeschreven maar nog niks gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me is nog steeds Beta-loos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog geen nieuws :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

ik zal me weer eens wat meer gaan richten op deze _op voorbaat gezien_ geweldige MMORPG, vooral de vele professions lijken me erg aan te trekken... alleen moeten er wel heel veel mensen zijn die het gaan spelen.

* KeeZ doet het denken aan een boek van Tom Clancy, iets met Sarxos achtige toestanden....

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me sluit zich aan bij Terr :' (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Starwarsgalaxies.nl is weer up en hun forum ook.

zij hebben het initiatief genomen om een Nederlandse SWG Community op te zetten en ze allemaal in 1 stad te gooien. BoG vond dit een goed idee en hebben besloten om daar aan mee te doen. Ook zonder PA (een guild/alliance) kun je je daar settelen, maar het leukste is natuurlijk om er met BoG in te gaan (als Tweaker heb je het voorrecht om te joinen, ander is het alleen mogelijk door verbonden te zijn aan iemand van binnen in de PA).

Dus neem gewoon een keer een kijkje op http://www.starwarsgalaxies.nl/ en http://forum.starwarsgalaxies.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfInIte
  • Laatst online: 13-06-2022
Enig idee wanneer de open beta gaat beginnen?

Ik Wil dit spel echt proberen :9 Als het me bevalt wil ik denk ik ook wel bij de 'Brotherhood of GoT' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
Naar zeggen, was et volges mij uitgesteld naar begin 2003..
Moeten nog maar ff afwachten helaas :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het volledige spel staat voor nu gepland op eind Februari 2003. Maar de open beta weet ik niet. Beta 2 begint eind oktober. Misschien eind november/begin december Fase 3?
De open beta is meestal iets van een maand of 1-2 voor dat ie gold gaat, dus dat is nog ff met de vingers gekruist zitten of je in een vna de eerdere beta's mag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow! :9~

Dit spel zou me van mijn CS verslaving af kunnen helpen!!! ;)

Is er al iets meer bekend over de release op het PC platform?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is nog steeds geen nieuwe datum gegeven, dus we gaan er maar vanuit dat het februari/maart wordt ;(

Nog wat prachtige screenshots:
Afbeeldingslocatie: http://starwarsgalaxies.station.sony.com/images/screenshots/oct02/swg_0210_01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://starwarsgalaxies.station.sony.com/images/screenshots/oct02/swg_0210_02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://starwarsgalaxies.station.sony.com/images/screenshots/oct02/swg_0210_03.jpg
Afbeeldingslocatie: http://starwarsgalaxies.station.sony.com/images/screenshots/oct02/swg_0210_04.jpg
Afbeeldingslocatie: http://starwarsgalaxies.station.sony.com/images/screenshots/oct02/swg_0210_05.jpg
Afbeeldingslocatie: http://starwarsgalaxies.station.sony.com/images/screenshots/oct02/swg_0210_06.jpg

Zet die Radeon 9700 maar alvast klaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-10 16:08

danplo

The Force is strong with me

Is er misschien al iemand die wat meer info hierover te vertellen heeft.
want ik kan niet wachten tot hij uit komt.
En is het nog steeds zo dat je elke maand moet betalen enzo.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit wordt toch niet net zoals NeoCron ? ... dat je moet betalen om te spelen ? want dan begin ik echt de &*^#@!$% aan MMORPG's te krijgen!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 14:12:
Dit wordt toch niet net zoals NeoCron ? ... dat je moet betalen om te spelen ? want dan begin ik echt de &*^#@!$% aan MMORPG's te krijgen!!!!
hierover is al veel gesproken en ik kijk dan nu even naar me zelf en ik vind het niet erg om te betalen per maand voor een spel die niet uitgespeeld raakt. 8)
en zeker omdat ik een enorme starwars fan bent . :9~
eindelijk een goed en leuk spel over starwars.
kan niet wachten tot het uit komt en of een demo uit komt.
misschien is er al wat meer te melden door iemand.??? ;)

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:25

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Tuurlijk moet je betalen voor MMORPGs! Anders kost het spel in de winkel 300 euro om winst te kunnen maken. |:(

Een gewoon spel maak je, zet je op de markt en je brengt zo nu en dan een patch uit.

Een MMORPG kost klauwen vol met geld om de servers te onderhouden, de game master & customer service te dokken en nieuwe content toe te voegen!

Bovendien kost een beetje MMORPG veel meer tijd om te ontwikkelen...

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

laatste nieuws BTW is dat er GEEN OPEN beta komt. Nou niet allemaal huilen, want het scheelt niet veel. De beta 4 fase is geschrapt en beta 3 is dus nu de laatste. Echter, ze gaan in beta 3 zo'n 100.000 man toelaten. Het enige verschil is dus dat je niet 100% zeker erin komt, maar gewoon je gezicht een beetje intelligent laten zien in de forums daar en dan is die kans als het goed is vrij groot. 100.000 man is veel :)

En dan zul je toch echt een hekel gaan krijgen aan MMORPG's, want ik ken er geen die gratis zijn.

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ok respect voor de makers .... maar jah ... je moet het er maar voor over hebbe ... en btw ... me 2 star wars Fan ! :P .. daarom dat ik er hier over begin ... maar om nu maandelijks te gaan betalen voor een superkewl spel .... daar moet ik dan nog wel een heel jaar over slapen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

* Geef een rondje per maand minder in een discotheek/cafe of
* Koop 6x per maand een artikel voor de halve prijs bij de AH of
* doe 1x per maand je boodschappen bij de Aldi ipv bij de Konmar of AH

OMFG!!! :D :D :D : Je hebt zojuist weer genoeg uitgespaard voor een hele maand SWG!!!

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je MOET het niet spelen hoor, als je het er niet voor over hebt... tja, dan mis je heel wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Voor mij gevoel wordt dit echt the game of the year 2003.
Alleen voor de mensen die nog jong zijn en op school zitten of geen werk hebben die zullen wel meer de klos zijn.
En daarvoor zou ik het wel jammer vinden voor deze mensen.
Laat the force met jullie mensen zijn.

Maar goed laat ik nu wel werk hebben en kan niet wachten tot het spel uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

danplo schreef op 26 oktober 2002 @ 03:37:
Alleen voor de mensen die nog jong zijn en op school zitten of geen werk hebben die zullen wel meer de klos zijn.

Dit bedoel ik dus .... maar laat ons menig scholiertje wel ff een bijbaantje hebbe .... maar jah dat zal dus vast niet genoeg zijn ... en heb soms wel eens rare neigingen dat ik uit wil ! .... Maar goed .... het is dus niet echt voor de lopende hormonen gemaakt .... maar dat staat ook wel in de games faq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hee het topic is weer boven water :D

btw GTO, je hoeft niet op de forums te posten hoor. ze zoeken nu beta applicants uit door de info die je gegeven hebt, en mensen die interessante dingen posten hebben daarbij wel kans dat ze daardoor ook er in komen.

En ik hou gelukkig genoeg geld over elke maand om SW:G te spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 oktober 2002 @ 07:34:
[...]

Dit bedoel ik dus .... maar laat ons menig scholiertje wel ff een bijbaantje hebbe ....
10 - 15 Euro/maand moet op zich toch lukken? Stop met roken bv (als je niet rookt -> goedzo! :)), koop een paar biertjes minder, probeer nog een paar Euro zakgeld bij je ouders eruit te knijpen :)

Of doe af en toe een klusje (mensen helpen met hun computer), dan heb je al wat geld voor de komende maanden klaarliggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thnx guys ..... dit jaartje slapen is nu vermindert tot een dag :P ..... want MMORPG's blijven tenslotte best wel 1337 games :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 oktober 2002 @ 01:17:
hee het topic is weer boven water :D

btw GTO, je hoeft niet op de forums te posten hoor. ze zoeken nu beta applicants uit door de info die je gegeven hebt, en mensen die interessante dingen posten hebben daarbij wel kans dat ze daardoor ook er in komen.

En ik hou gelukkig genoeg geld over elke maand om SW:G te spelen :D
Het lijkt mij idd ook niet dat ze 100.000 mensen met de hand uit de forums gaan zitten plukken 8)7 Misschien dat enkele tientallen mensen door hun goede posts op het forum voorrang krijgen maar de rest gaat denk ik gewoon random

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

is er eigelijk niks uitgelekt van dit spel.
misschien iets van beta files ofzo iets.
of iets waar je wat meer aan kan zien.
wordt gek van dat wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

hoeft niet nee, maar ze hebben gezegd dat ze een klein deel van de wat 'intelligentere' posters met de hand zullen plukken. Dus als je toevallig 1 van die posters bent heb je een betere kans. Maar nee, het is geen vereiste.

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoop er gewoon op dat de dingen die ik heb ingevuld in dat beta formulier aan de eisen voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Laatst online: 09-09-2023
danplo schreef op 26 oktober 2002 @ 03:37:

Misschien dat er gametime kaarten komen. Zou ook weer 40 pleuro per jaar aan visa schelen :*)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Dat zou zeker een mooi idee zijn.
Want wat ik dan niet begrijp, als je nu zelf geen credit card of visa heb hoe zou je dan moeten betalen voor dit spel. :?
Ik vind het niet erg om te betalen voor dit spel maar ik heb deze betaal kaartjes niet. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

via ouders lijkt mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Laatst online: 09-09-2023
yeah right, alsof die begrip daarvoor hebben.

- mag ik je creditcard gebruiken voor een spel wat ik online kan spelen?
+ hoezo?
- Nou je moet betalen om het te kunnen spelen en....
+ Nee je hebt er al zat kom op zeg

Einde gesprek :+

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien hebben die van jou er geen begrip voor :)

Maar als jij ze maandelijks het bedrag geeft, en zij betalen dan via CC lijkt het me geen probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WTF je ken toch zeker ook gewoon 1 bedrag over maken voor een jaar ofzo??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je schijnt idd ook voor 3/6/12 maanden ofzo kan betalen, dat is weer wat goedkoper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik bedoel zonder credit card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmz.. Ik probeerde me aan te melden maar hij gaf telkens een error aan oid :? Zal wel aan mij liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 oktober 2002 @ 20:11:
ik bedoel zonder credit card
Het is nog niet zeker, maar het kan zijn dat ze dit gaan doen:

• Gamecards die je gewoon in de winkel koopt, soort pre-pay dingen
• Gewoon geld overmaken
• Iets met Paypal ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Ben professioneel software tester en heb dat ook ingevuld in de beta appliance. Hopen dat dat wat impact heeft :D

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

je denk toch zeker niet dat ik (24 jaar) nog om een credit card ga vragen bij me ouders.
ik vind ook niet dat ze je kunnen verplichten om een credit card te hebben.
en zo wel vind ik dit een slechte zaak en voel ik me zeker gediscrimineerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

danplo schreef op 28 oktober 2002 @ 17:36:
je denk toch zeker niet dat ik (24 jaar) nog om een credit card ga vragen bij me ouders.
en omdat rokers niet in alle coupe's van de trein mogen roken zij zeker ook?
man, het is hun spel, als het je niet aanstaat zoek je toch lekker iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze verplichten je helemaal niets, het is je eigen keuze

Als jij geen CC wilt gebruiken... jammer dan, maar het is een hele makkelijke manier om geld over te maken, alleen wordt het Europa nog niet zoveel gebruikt als in de VS (al wordt het wel steeds meer).

Dit gaat wel erg offtopic, maargoed :)

Caspian, ga jij nog SWG spelen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 18:39:
Ze verplichten je helemaal niets, het is je eigen keuze

Als jij geen CC wilt gebruiken... jammer dan, maar het is een hele makkelijke manier om geld over te maken, alleen wordt het Europa nog niet zoveel gebruikt als in de VS (al wordt het wel steeds meer).

Dit gaat wel erg offtopic, maargoed :)

Caspian, ga jij nog SWG spelen? :)
Maar goed hoe dan ook ik moet en zal dit spel gaan spelen.
ik hoop dan maar dat die soort pre-pay card uit komt voor dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

danplo schreef op 28 oktober 2002 @ 17:36:
Waarom ga je om een CC vragen bij je pa & ma? Die bestel je toch gewoon zelf?

Je loopt naar de bank en gilt "ik wil een CC!"... 2 weken later ligt ie in je bus!

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

FunkyTrip schreef op 29 oktober 2002 @ 13:38:
[...]

Waarom ga je om een CC vragen bij je pa & ma? Die bestel je toch gewoon zelf?

Je loopt naar de bank en gilt "ik wil een CC!"... 2 weken later ligt ie in je bus!
ben ik blij dat mn pa wél een CC heeft, en ach als ie even niet oplet ;)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Vrijdag start de volgende fase in de Betatest _/-\o_

http://starwarsgalaxies.s.../starwars_dev_boards.html

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ja, sorry mijn fout, bedoelde idd die link :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb met net ingeschreven voor de beta hoop dat ik er in kom....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

In de tussentijd speel ik maar de Sims online beta... hopen dat ze de jobs in SWG wel wat creatiever maken want in de Sims is het saaaaaaaaaaaaai. Je zit net als bij de gewone sims uren te kijken hoe je mannetje wat knutselt. :(

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peternator
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-10 10:51

peternator

Shoop da whoop.

Heeft al iemand wat van SG gehoort? Of ie in de Beta tests zit? ik heb me net aangemeld voor de beta test. Lijkt me vet mooi spel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peternator
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-10 10:51

peternator

Shoop da whoop.

is the sims online echt zo saai? wat raar, de gewone sims was altijd vet leuk. mist er zoiets al lekkere gameplay in sims online??

Leek mij vet errug leuk die sims, maargoed ik zal is kijke of ik die ook kan beta testen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

hoeveel fases krijgen we nog met die beta's ?
wordt echt helemaal gek van het wachten tot hij uit komt zeg.
hopenlijk wordt er eentje uitgekozen om te testen voor die beta kunnen we meer info krijgen van ze hopenlijk.....let the force be with you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er komen 4 fases, en #4 wordt als het goed is de public Beta. Ik zag dat GTOFire iets zei over 'geen Open Beta', maar ik heb nog geen officieel statement daarover gezien, dus dat komt wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 17:53:
Er komen 4 fases, en #4 wordt als het goed is de public Beta. Ik zag dat GTOFire iets zei over 'geen Open Beta', maar ik heb nog geen officieel statement daarover gezien, dus dat komt wel goed :)
oke bedankt voor info. _/-\o_
ik wacht nog even met spanning af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Er zijn geen 4, maar 3 betafases. Oorspronkelijk waren er 4 gepland, maar ze hebben beta3+4 bij elkaar gevoegd, dus beta3 is de laatste betatest.

Check ik vanmorgen mn Inbox, staat er een mailtje in van SOE, met als subject: Betatest, bleek het om een betatest te gaan van een duf PS2 game, ik heb gvd niet eens een PS2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik heb die ook gehad, wat een afknapper.
Ik zag SOE én Invitation to Beta test Phase 2. kon niet missen dacht ik.

maar nee hoor, het moest van EQ zijn, en dan nog een PS2 spel ook waar ik niks aan heb :(
en precies in de week dat je zo'n mailtje moet krijgen :P
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.