Hey, niks lafaard, hij werd naar huis gestuurd,kon ie niks aan doen
en met die stad:
GoT room for one more? Ik wil best meedoen met die GoT stad
Paar dingen regelen:
willen we een stad of een PA?
willen we een stad, zijn we dan neutral tegen iedereen die dat tegen ons is, worden we een outcast town (een stad die outcasts vergeeft zodat ze in dat stadje weer kunnen PKen)
Mag iedereen in ons stadje wonen of moeten ze echt GoT zijn?
willen we een PA zijn, worden we dan neutral of hebben we veel declared mensen van dezelfde faction?
bouwen we een simpele stad of een complete basis?
Mijn voorkeuren:
een neutrale PA. GoT is hier ook een gathering, geen militant forum (meestal dan)

Maar als stad kun je niet warren, als PA wel (ook als neutral PA, vandaar)
ik zeg ook neutral tegen iedereen omdat we dat hier ook zijn.
Iedereen mag in ons stadje komen wonen, maar tot op bepaalde hoogte. We moeten zorgen dat het percentage GoTters groot genoeg blijft, anders word onze burgemeester dalijk nog afgezet (ja, dat kan)
Daarbij is het gewoon first-come-first-served, afhankelijk van het aantal GoTters in ons stadje zitten we soms vol en soms niet.
Wat vinden jullie drvan?
Ik zal hiervoor mijn tweede character gaan gebruiken, een Trandoshan die van explosies houd.
ik heb toch niks te doen vandaag, dus ik zal ff kijken of ik ergens een messageboard kan regelen. Dat werkt makkelijker dan in 1 topic verschillende discussies houden.
Dan kunnen we het daar hebben over leadership en wat we willen bereiken met zn allen.
Als ik iets vind post ik wel een linkje.
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED