Toon posts:

Het StarWars-Galaxies Topic

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 1.387 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-10 08:34

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Nou 't zal me allemaal benieuwen.. een erg fijn zoethoudertje is die FAQ, echt TE koel..
Ik speel nu al jaren MMORPG's (Nexus, Everquest, Anarchy Online en Dark Age of Camelot, Asherons Call 2 beta) maar dit belooft echt eindelijk weer eens wat nieuws te zijn.. AC2 gaat volgens mij ook frontaal floppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, ik speel die beta nu al lang niet meer. echt uber saai :(

die screenie's! *rrrrrrr* ;)

dit spel gaat echt zoo stoer worden :D idd die FAQ doet wonderen :):):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-09 23:06
Hm, tja... hey mensen van BoG! POST EENS OP HET GUILD-FORUM PLEASE! We need you! :P

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe, mja, wij hebben de meeste dingen daar al besproken, dus als je iets zoekt, dan kun je het meestal wel vinden op het PA forum.
Laat je stem ook eens horen op het starwarsgalaxies.nl forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Beta is de beta ofzo al uit dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phase 1 is al afgelopen, Phase 2 is afgelopen vrijdag begonnen. deze week gaan ze nog meer mensen toevoegen (ik dacht een paar duizend). Dus hou je email in de gaten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Mjah, ik heb een newsletter gekregen, en daar zijden ze dat je je station in de gaten moest houden, maar ik heb helaas geen berichten gekregen :'(

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
Kijk, als je je ingeschreven heb, ook je profiel van je station na of je alles geod heb ingevuld anders zou het kunnen zijn dat ze je graag willen uitnodigen voor de Beta, maar ze niet weten met welke systeemeisen je speelt.

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan idd je systeemseisen omhoog krikken om meer kans te maken, maar het schijnt dat voordat je de NDA (Non-Disclosure Agreement) mag tekenen je eerst een proggie moet draaien die je precieze specs doorgeven. Zo kunnen ze snel opzoeken welke hardware problemen geeft

Er worden ook best veel mensen random gekozen, maar om mee te doen moest je ook weer een X aantal posts op het forum hebben... ik dacht dat ik ergens 500 zag, maar dat is wel heel veel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raar terr ik zat nieteens op het forum maar ben wel in de beta.

Komt misschien omdat ik UO vanaf het begin speel en 2 mensen van het stratics team ken

Maar ik baal er beetje van dat alles maar vertraagd en vertraagd word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en je hebt ook geen beta application opgestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Iemand heeft screens van de Beta online gezet, ze stonden op het officielle forum, maar daar zijn ze nu weggehaald, en op het forum waar ze als eerste op stonden zijn ze nu ook weg.

Er stonden 4 screens, 3 heb ik nog kunnen achterhalen:

http://chartermi.net/~mfstone/desert.JPG

http://chartermi.net/~mfstone/sun.JPG

http://chartermi.net/~mfstone/human.JPG

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt er nog een open beta weet iemand dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 november 2002 @ 22:05:
Komt er nog een open beta weet iemand dat ?
waarschijnlijk een maand of 2 voor de echte release :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beter :) en wanneer is de echte release of is dat nog niet bekend ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Verwijderd schreef op 17 November 2002 @ 22:10:
Beter :) en wanneer is de echte release of is dat nog niet bekend ?
De release is tussen December-Februari, ze zijn begin November met Beta2 begonnen, Beta3 is de open Beta, geen idee wanneer die begint :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gave screens :9

De interface ziet er nog niet zo uit als we die kennen van de E3 filmpjes, maar nu weten we teminste wat al die Beta testers zien :)

Nog wat screenshots van Gamers.nl:

Afbeeldingslocatie: http://www.gamers.nl/images/content/Erwie/200211/1037537998_0.jpg
Skelet van een Jawa?

Afbeeldingslocatie: http://www.gamers.nl/images/content/Erwie/200211/1037537471_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamers.nl/images/content/Erwie/200211/1037537471_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamers.nl/images/content/Erwie/200211/1037537471_3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamers.nl/images/content/Erwie/200211/1037537471_4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamers.nl/images/content/Erwie/200211/1037537471_5.jpg

Die een na laatste is mooi,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_tWiStEr
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Zooow :9~ :9~ , daar mag je de layout voor op fokken :9

Hier ook nog steeds geen beta-mail binnen, maar 'k hoop echt dat er iemand van ons, in P2, of in P3 komt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
Kan niet wachten tot die uitkomt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 November 2002 @ 00:27:

Komt misschien omdat ik UO vanaf het begin speel en 2 mensen van het stratics team ken

Wat?! Hoe krijg je dat voorelkaar :)

Maar er is dus nog hoop, dat ook als je niet veel post op het forum je toch uitgekozen wordt :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Weten jullie wat? Ik ga jedi worden :P
Kan me niet schelen dat jullie mij geen kans geven maar ik ga het worden :)

Die screens zijn btw. wel lekkermakers moet ik zeggen.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 November 2002 @ 00:27:

Mja ik heb UO ook ruim 3 jaar gespeeld :P wil eigenlijk ook wel een beta accountje maar nee helaas nog geen e-mailtje gekregen van ze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat het toch gaat om dat hij mensen van het stratics team kent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

weer een paar nieuwe screens :P :

Afbeeldingslocatie: http://starwarsgalaxies.station.sony.com/images/screenshots/11_02/thumbs/swg_0211_07.jpg
Afbeeldingslocatie: http://starwarsgalaxies.station.sony.com/images/screenshots/11_02/thumbs/swg_0211_08.jpg
Afbeeldingslocatie: http://starwarsgalaxies.station.sony.com/images/screenshots/11_02/thumbs/swg_0211_09.jpg
Afbeeldingslocatie: http://starwarsgalaxies.station.sony.com/images/screenshots/11_02/thumbs/swg_0211_10.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
Wow, die screens zijn idd MOOI!
Die illegale beta-screens zijn ook VET! :9 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg nou wat... ik check m'n email adres bij m'n SWG profiel, staat ie nog op m'n oude, niet-werkende Casema adres, zul je zien dat ik gewoon een Beta mail ben misgelopen ;(

Of niet natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oei oei oei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg die forums en het was in het begin ook een spel wat te mooi om waar te zijn leek. maar inmiddels hebben ze zoveel eruit gehaald dat ik het toch maar niet ga kopen en ook andere voor eventueel een miskoop wil behoeden. Als je verwacht dat starwars zoals in de film een gevecht voor land tussen de empire en de rebels zal zijn heb je het mis. Want ze hebben de ZOC of te wel zone of controls al geschrapt dus je kan niet om land vechten zoals in Doac. Ook is het spel meer PVE en casual gamer gericht zo mag je maar 1 character per server hebben wat inhoud dat je als "powergamer" of gewoon tweaker die het toch wel fijn vind dingen te kunnen testen zonder dat je bijvoorbeeld je halfjaar oude character moet deleten om op dezelde server met vrienden te kunnen blijven spelen. Maar eigenlijk is het een soort single player spel geworden wat je met zijn alle online kunt spelen. Het gene wat mij persoonlijk het meeste aantrok was de oorlog tussen de empire en de rebels voor natuurlijk de controle. Maarja als je een game wilt wat er wel mooi uitziet. Jammer van de gameplay maarja ik denk dat de mensen die het financieren gewoon gekeken hebben naar de grootste doelgroep en dat is altijd nog de 20+er die na zijn werk een uurtje wilt gamen zonder dat hij iets kan kwijtraken door bv PVP.

Conclusie:
Als je verwacht dat je in een wereld terecht komt waar er een oorlog heerst tussen de empire en rebels kom je bedrogen uit. :(

Als je de sims een vet verslavend spel vind is dit misschien wat voor je als 3d sims :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook is het spel meer PVE en casual gamer gericht zo mag je maar 1 character per server hebben wat inhoud dat je als "powergamer" of gewoon tweaker die het toch wel fijn vind dingen te kunnen testen zonder dat je bijvoorbeeld je halfjaar oude character moet deleten om op dezelde server met vrienden te kunnen blijven spelen
Ze hebben hier hele goede argumenten voor, en ze hebben daar heel goed over nagedacht, dus dan moet je maar op een andere server 'tweaken'. Powergamen is in het algemeen minder, maar als je dat zo graag wilt kan je altijd 2 accounts nemen
Maar eigenlijk is het een soort single player spel geworden wat je met zijn alle online kunt spelen.
Eh? Dat is toch multiplayer?

En op de rest ga ik maar niet in. Voor alles wat er nu voor een groot gedeelte uit is, is een goede rede, de rest komt er later nog in

Je gaat er een beetje vanuit dat iedereen hetzelfde als jij in een spel zoekt. Terwijl een overgroot deel liever PVE doet, dan PVP (wat nog steeds mogelijk is, maar je kan teminste niet midden op straat zonder dat je het wilt kapot gehakt worden)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2002 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 december 2002 @ 23:08:
Ik volg die forums en het was in het begin ook een spel wat te mooi om waar te zijn leek. maar inmiddels hebben ze zoveel eruit gehaald dat ik het toch maar niet ga kopen en ook andere voor eventueel een miskoop wil behoeden. Als je verwacht dat starwars zoals in de film een gevecht voor land tussen de empire en de rebels zal zijn heb je het mis. Want ze hebben de ZOC of te wel zone of controls al geschrapt dus je kan niet om land vechten zoals in Doac. Ook is het spel meer PVE en casual gamer gericht zo mag je maar 1 character per server hebben wat inhoud dat je als "powergamer" of gewoon tweaker die het toch wel fijn vind dingen te kunnen testen zonder dat je bijvoorbeeld je halfjaar oude character moet deleten om op dezelde server met vrienden te kunnen blijven spelen. Maar eigenlijk is het een soort single player spel geworden wat je met zijn alle online kunt spelen. Het gene wat mij persoonlijk het meeste aantrok was de oorlog tussen de empire en de rebels voor natuurlijk de controle. Maarja als je een game wilt wat er wel mooi uitziet. Jammer van de gameplay maarja ik denk dat de mensen die het financieren gewoon gekeken hebben naar de grootste doelgroep en dat is altijd nog de 20+er die na zijn werk een uurtje wilt gamen zonder dat hij iets kan kwijtraken door bv PVP.

Conclusie:
Als je verwacht dat je in een wereld terecht komt waar er een oorlog heerst tussen de empire en rebels kom je bedrogen uit. :(

Als je de sims een vet verslavend spel vind is dit misschien wat voor je als 3d sims :)
Ik ga toch nog steeds de game kopen , Ik hoop zelf namelijk dat het een beetje het idee van Everquest gaat krijgen maar dan in een Starwars jasje , dus ook voornamelijk PvE met vrienden etc en Grote raids op sterke monsters etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of niet PvPen en socializen of craften!

dat is iig wat ik ga doen, mja misschien een beetje healen bij gevechten, en droids repareren bij battles (welke er overigens wel zijn, en ook NPC's doen mee..).

ik ga hem ook kopen, ookal hebben ze sommige dingen afgeschaft, elke keer als ze weer met een nieuwe update komen klinkt het erg goed, en dat heb ik niet vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:25

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op 09 December 2002 @ 23:08:
Ook is het spel meer PVE en casual gamer gericht zo mag je maar 1 character per server hebben wat inhoud dat je als "powergamer" of gewoon tweaker die het toch wel fijn vind dingen te kunnen testen zonder dat je bijvoorbeeld je halfjaar oude character moet deleten om op dezelde server met vrienden te kunnen blijven spelen.
Da's maar goed ook. Ik heb een hekel aan die tweakers die met lvl 1 gasten met superarmor rondlopen. Powergamers zijn toch meestal die jonge gastjes met teveel tijd om handen die alleen maar 'I RoXXoR' lopen te roepen. Nee, dan liever de casual roleplayer >:)
Maar eigenlijk is het een soort single player spel geworden wat je met zijn alle online kunt spelen. Het gene wat mij persoonlijk het meeste aantrok was de oorlog tussen de empire en de rebels voor natuurlijk de controle.
Het is nog steeds oorlog tussen empire/rebels. Het enige dat je niet meer kunt doen is mensen die dat niet willen geforceerd bij de oorlog betrekken.
Maarja als je een game wilt wat er wel mooi uitziet. Jammer van de gameplay maarja ik denk dat de mensen die het financieren gewoon gekeken hebben naar de grootste doelgroep en dat is altijd nog de 20+er die na zijn werk een uurtje wilt gamen zonder dat hij iets kan kwijtraken door bv PVP.
Jammer van de gameplay? Het zal nog steeds de pan uit roeleren.
ya right. De Sims online is het saaiste avontuur dat je je kunt voorstellen (alhoewel ik wel blijf spelen zolang SWG niet uit is). Het bevat 1% van alle mogelijkheden in SWG.

Leuk toch weer al die mensen die bij voorbaat al zeggen dat ze het niet kopen omdat er een paar dingetjes in zitten die ze niet leuk vinden. Ik volg dat forum al 2 jaar en je blijft dat soort mensen tegenkomen.
Gelukkig weten we allemaal dat 99 van de 100 het spel wel degelijk zullen kopen ;)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hulde voor funkytrip! :P

Ik volg het nu ongeveer anderhalf jaar, al lees ik die forums niet zo erg, ben meer bezig met starwarsgalaxies.nl :) maar ik hou wel al het nieuws bij.

tsssk tssk Sims... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op 10 December 2002 @ 17:03:
hulde voor funkytrip! :P

Ik volg het nu ongeveer anderhalf jaar, al lees ik die forums niet zo erg, ben meer bezig met starwarsgalaxies.nl :) maar ik hou wel al het nieuws bij.

tsssk tssk Sims... 8)7
hey! geen kwaad woord over de sims! Ik kan het gratis blijven spelen tot het in NL wordt uitgebracht (hopelijk nog enkele maanden)... En dan ga ik over op SWG. Kan het nog perfecter?

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas1978
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08:26
Ten eerste SWG is dus niet gratis over een paar maanden en je moet dus ook iedere maand je abo betalen om te kunnen spelen. Ze hebben nog geen concreet bedrag genoemt maar de bedragen die door de devs in een interview zijn genoemd liggen tussen de 10 en 20 dollar. Hoewel ik eerder denk dat het rond de 10 zal zitten maarja je weet nooit.

nee, ik denk nog steeds dit is niet het spel wat het zou kunnen zijn. Maar netzo als bij Ultima Online is gebeurd zullen ze in de loop van de tijd dingen bijstellen.

Maarja hierboven staat dat ik ervoor zou zijn om mensen te dwingen om te pvpen dat is niet zo. Ik ben er ook niet voor om mensen zomaar zonder reden neer te schieten het heeft in SWG ook geen zin want je kan players dus niet looten.
Jullie vergeten echter dat de mogelijk bestaat dat je er een bounty op je geplaatst word en dat je dan zo en zo wel ineens zomaar gekilled kan worden in een stad. Ik ben dus niet voor zinloze pvp met mensen die niet willen pvpen die moeten dan gewoon maar neutral blijven. ;)

Maarja als je pve'er bent zoals blijkbaar veel van jullie zal het misschien best een leuk spel hoewel mij dat vaak gaat vervelen.(bijvoorbeeld: E&B) na paar x tegen een monster vechten een zwakke plek ondekt en het dan altijd wint. En wat ik tot nu toe gezien hebt van swg zijn de monsters gewoon weer simpel"dom". Gelukkig moeten ze die nog configureren en hopelijk zal het wel echt intressant voor jullie worden. ;)

Maar voor mij was de druppel het bericht van 1 character per server en bij de launch geen europese server verder praten de Dev's alsof er dus ook maar 1 of 2 europese servers gaat komen en zonder te zeggen wanneer maar het kon net zo goed over 6 maanden zijn. en ik heb nu ook al een ping van +/- 200 nou en dat loopt gewoon niet lekker bij een 3d game. al is het geen shooter. :'(

Nadeel van 1 character per server is dus dat je gebonden bent aan 1 speler om met al je vrienden te spelen. Als er nieuwe beroepen gereleased gaan worden zul je je (hopelijk inmiddels goede) character moeten opofferen om het nieuwe beroep te gaan spelen opdezelfde server bij je vrienden en mensen waar je veel mee handelt. :'(

Hieronder volgt nog even mijn vergelijking met de sims:
Sims SWG
Mogelijk een huis te bouwen Ja Ja
Mogelijk online te spelen Bijna Ja
Mogelijk je huis interichten Ja Ja
Veel items voor decoratie Ja Ja
Mogelijkheid om een vervoersmiddel te kopen Nee Ja
Mogelijk tegen monsters te vechten Nee Ja
Mogelijk vrij rond te lopen Ja Ja
Mogelijk een beroep te kiezen en dat te trainen Ja Ja
Mooie graphics Nee Ja
Meer dan 1 characters Ja Nee

Ok hieruit blijkt dat we dus moeten wachten op The Sims goes Irak voor een het spel ongeveer gelijk te trekken aan SWG. En een vriendin zegt dat the sims wel mooie graphics heeft maarja smaken verschillen daarover.

Verder zit ik ook al ruim een jaar op de SWG forums en heb het spel zien veranderen van een ideologische game naar een commercieele game op de forums that is. Iedereen kan wel raden dat de economische malayse daar de schuldige aan is. En het is waar dat er steeds uitbreidingen voor SWG gaan uitkomen alleen konden ze nog niet zeggen of je daar voor moet gaan betalen(zegt mij alweer genoeg). Ik ben echt een jaar heel erg fan geweest van SWG maar door de steeds negatievere nieuws rond het spel voornamelijk van de Dev's. Is mijn mening toch wel realistischer geworden, ik ben nu nog opzoek naar een nieuwe MMORPG om te spelen. Met al die nieuwe die eraan zitten te komen zal er vast wel weer iets leuks bijzitten. Probably accepteer ik die ook eerder omdat mijn verwachtingen toch al niet zo hoog zijn. En voor SWG waren ze vanaf het lezen van de faq blijkbaar te hoog. Maarja enigste waar ik op kan hopen is dat er ooit wel een game komt met de volgende features:

Bas zijn Droom MMORPG:
Grote wereld zonder vaste steden alleen playermade city's
Volledige econmy gebaseerd op players geen npc's
Alles customizable
Een story line waar het draait om controle van land.
PVP hoofddoel van het spel.
Skill based
Meerdere characters per account per server
Dat recourse gathering en productie een beetje realistisch is geregeld.
Oh en dat je simpele basis dingen wel lootable zijn zoals Ammo, food(bufs).
Nou dit is het zo een beetje ik vergeet vast wel wat. :D

Alvast mijn excuses voor eventuele typefouten. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb jij 2 accounts? tsssssk, dat mag helemaal niet :P

Maargoed, je bent dus duidelijk een PVPer... en dat is SWG nou eenmaal niet. Maar is het dan niet raar om gelijk mensen te 'waarschuwen' voor een miskoop, omdat jij vind dat dit niet perfect is?

En een stel van je argumenten zijn wat raar. Blijkbaar heb je geen Everquest gespeeld, want een ping van 200ms is prima te doen (zeggen Everquest spelers). Ook hebben wij van Nederland een directe lijn naar de VS, en in combinatie met goede servers van hun zal het allemaal

Dat SWG vooral een economisch spel wordt valt ook reuze mee. Er wordt steeds meer gesproken over looten, PVPen etc, en als je kijkt naar de profession poll staan de crafting dingen geeneens zo hoog. Het is ook logisch dat er veel aandacht uit gaat naar de economie, geen enkel spel heeft ooit zoiets gehad

Verder veel succes met het zoeken naar je droom MMORPG :)

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2002 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 accounts idd valt me nu pas op reply stuurde ik gisteren van een computer waar ik 1x in de 2 weken achterzit bij me webdesignburo in Amsterdam(ja zo goed loopt het :P) en normaal post ik niet zoveel vooral omdat het nu zo koud is en ik niet zoveel leuke dingen achter de computer heb te doen. Maar zal wel eentje gaan verwijderen want het idd nutteloos er 2 te hebben.

Ik wil dus alleen de mensen waarschuwen die ook pvper zijn zoals ik. Maar toch ben ik ook niet echt een pvper ik heb ook een jaar rondgelopen in Ultima Online(UO) als Blacksmith, en nee EQ heb ik niet echt gespeeld een maand ofzo wel. Maar UO vond ik leuker en heb ik dus ruim 3 jaar gespeeld daar maakt ping ook niet veel uit als je tegen monsters vecht. echter soms wel als je echt tegen andere spelers speelt maakt het soms het verschil wie eerder nog even een spell combo cast om te winnen. Maar bij SWG vind ik de opbouw te langszaam het kan natuurlijk ook door de beta server komen. Mijn pc is snel genoeg en de verbinding waarop ik speel is adsl basic van Xs4all (speciaal voor spelletjes genomen) of chello daar download ik normaal vooral mee doordat er in mijn buurt nogal wat packetloss is was het gamen daarop al niet meer te doen.

SWG zal denk ik wel een economic game worden omdat er geen NPC's (Vendor) zullen zijn om spullen van en aan te verkopen. Wel komt er een soort e-bay wat wel een heel cool idee is om in zo'n game te verwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Ik ben nog steeds van mening dat SWG meer PvP heeft dan alle huidige MMORPGs tezamen (op UO na toen er nog geen 'trammel' was of hoe ze het ook noemden).
Maar bij SWG vind ik de opbouw te langszaam het kan natuurlijk ook door de beta server komen
Jij bent dus een van de zeer gelukkigen die de SWG beta kunnen spelen? Kan ik je account dan niet overnemen als jij het spel toch niet gaat spelen?

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Laatst online: 01-10 23:32

Paniohitus

Paniohitus

[b][message=16316245,noline]Bas1978 schreef op 10 december 2002 een heel groot blaat verhaal
Tja, owja, in the sims kan je geen beroep nemen btw..., maar ik vind het juist wel goed dat je 1 char. kan aanmaken. Dit zullen ze vast niet express gedaan hebben om jouw te pesten, maar op die manier kan je bepaalde dingen gewoon voorkomen. Als je beroepen kan uitoefenen in een spel kan je hier dingen mee maken/ doen en dit weer verkopen. Als jij dus 2 chars kan maken kan je 2 verschillende beroepen uitoefenen en op die manier gaat de economie dus de lucht in, want jij kan meer maken. En al zou je niet met 2 chars kunnen handelen, dan heb je altijd wel weer ergens vrienden....

Dus ik denk (ik heb er totaal geen verstand van, ik volg het namelijk niet), is dit 1 van de redenen dat ze dat gedaan hebben....

Dit lijkt mij dus een erg leuke game worden, ik zal dus absoluut deelnemen aan de open-beta test zodat ik kan kijken wat het voor soort spel is/ gaat worden. Waar ik altijd van houd in een MMORPG is dat er een levendige economie is. In The Sims (dat ik nu speel), is er dus 0% economie, en dat vind ik erg jammer....

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Nieuws: de officiele release date is vastgesteld op 15 april :D :D

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunkyTrip schreef op 23 december 2002 @ 12:35:
Nieuws: de officiele release date is vastgesteld op 15 april :D :D
woei :D

kben benieuwd wanneer ze bekend gaan maken dat hij weer verlaat wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het eigenlijk wel best dat je maar 1 char mag, als je een ander beroep wil, lever je de skills van het andere beroep weer lekker in, geen gezeur toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op 23 december 2002 @ 22:08:
Ik vind het eigenlijk wel best dat je maar 1 char mag, als je een ander beroep wil, lever je de skills van het andere beroep weer lekker in, geen gezeur toch?
Nou ja, dat zuigt dan wel een beetje, want het kost je veel tijd om al die skills te leren.

Maar ik zie dan weer geen probleem in effe van server switchen. Vrienden maak je zo. Dat doe ik bij de Sims online ook.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
damn, ik kan echt niet wachten opd it spel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfInIte
  • Laatst online: 13-06-2022
15 april....dat duurt nog ff.

Mij lijkt het wel super om te spelen, maar ik wil eigelijk wel graag het spel kunnen testen voor ik het evt. koop.
Dus hopelijk kom ik nog in een beta test :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-10 16:08

danplo

The Force is strong with me

Hier zijn weer wat nieuwe screenshot's. :9~
Ze zijn van deze maand.

KLIK HIER !!!!!

Succes iedereen nog met wachten.
Ik wordt er gek van. :(

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ze hebben nu info over Jedi's vrijgegeven :)

nog steeds niet (en waarschijnlijk nooit ;)) hoe je Force Sensitive wordt, maar wel dat je op dezelfde server als het character die de Force Sensitivity heeft geunlocked een extra character slot erbij krijgt. Dan kun je nog steeds op dezelfde server als je mates blijven spelen (je kan normaal maar 1 character per server hebben) en je bent niet al je behaalde skills kwijt waar je zo hard voor hebt moeten werken.
Als je als jedi dood gaat ben je ook daadwerkelijk dood! je moet dan een nieuwe char maken. Behalve als Jedi Master, dan heb je een aantal keer dat je dood mag gaan, en dan word je een blauw lichtje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
  • Laatst online: 15-08-2017
Volgens mij is dit spel ECHT wel dat geld per maand waard hoor.

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik maak me echt geen zorgen over die maandelijkse kosten , ik vind het geen probleem om rond de 10 dollar per maand te betalen voor goede service / servers .
Ik speel al vanaf 1997 mmorpg's dus ben het betalen per maand nu ook zo langzamerhand wel gewend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en dat doe jij gewoon via CC, of zijn er ook de zogenaamde gamecards te vinden in NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 February 2003 @ 12:09:
en dat doe jij gewoon via CC, of zijn er ook de zogenaamde gamecards te vinden in NL?
via CC ja , gametime cards zijn meestal erg lastig te krijgen omdat er gewoon niet genoeg nederlanders zijn die dit soort games spelen (zodat meer winkels die dingen hebben dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Om niet het hele topic te moeten doorlezen: moet je voor Galaxies maandelijks betalen zoals Earth & Beyond?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hacku schreef op 05 February 2003 @ 19:04:
Om niet het hele topic te moeten doorlezen: moet je voor Galaxies maandelijks betalen zoals Earth & Beyond?
uiteraard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
  • Laatst online: 15-08-2017
Ik ga dit spel zeker kopen, en ik ga zeker per maand betalen.. ;)

Dan maar een keer legaal, het is tenminste wel SUPER vet.

*Hoop ik dan :p

[ Voor 3% gewijzigd door Keesr op 05-02-2003 20:02 ]

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 februari 2003 @ 18:51:
[...]

via CC ja , gametime cards zijn meestal erg lastig te krijgen omdat er gewoon niet genoeg nederlanders zijn die dit soort games spelen (zodat meer winkels die dingen hebben dus)
ah ok, nu moet ik dus gewoon mn ouders zo ver zien te krijgen dat ze het internet vertrouwen :)

ehm.. nou ja.. "gewoon"? :X

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2003 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfInIte
ff het oude topic weer een shopje geven :P

wantja, over 35 dagen zou hij uit moeten komen en nu is de grote vraag:

To do or not to do ;) ?

Ik heb helaas geen beta kunnen spelen :'( maar het lijkt mij echt een super spel. wat denken jullie er nu over, nu hij er aan zit te komen?

hmmz ook maar eens ff een creditcard aavragen dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je maakt nog steeds kans om mee te doen, voor Beta 3 zijn er namelijk nog steeds geen mensen uitgekozen. Gelukkig is de grote vraag makkelijk te beantwoorden: Do! :)

Het is alleen te hopen dat hij op 15 april uitkomt. Ik denk zelf van wel, omdat je toch wel de indruk krijgt dat ze dingen aan het afronden zijn, anders denken te menen van niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ze zijn wat problemen in beta tegengekomen, maar ik denk dat ze het wel redden. Probleem alleen dat de GROTE beta dan wat in het gedrang komt, en dat bevordert stabiliteit niet echt. Maar dat zullen geen gigantische probs zijn.

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat het wel DO! gaat worden , of Phantasy star online moet me zo erg opslokken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Wow 15 april al, ik dacht ergens in juni?

Hopelijk mogen we nog voor 2004 de uitbreiding verwachten, zodat we ook ruimtegevechten kunnen beleven :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
Man, ik kan haast niet wachten :) Mega-game :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfInIte
:( ik las zojuist in een topic op het officiele starwars galaxies forum dat hij in Amerika op 15 april uitgebracht wordt en voorlopig niet in europa in de winkels zal komen te liggen.
Volgens dat topic zou je wel de US versie kunnen (pre-)orderen bij amazon.com of anderen en je kunt gewoon op een US server spelen.

dit is het topic waar ik het over heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
InfInIte_Dutch schreef op 10 maart 2003 @ 22:24:
:( ik las zojuist in een topic op het officiele starwars galaxies forum dat hij in Amerika op 15 april uitgebracht wordt en voorlopig niet in europa in de winkels zal komen te liggen.
Volgens dat topic zou je wel de US versie kunnen (pre-)orderen bij amazon.com of anderen en je kunt gewoon op een US server spelen.

dit is het topic waar ik het over heb
Tsja... ze kunnen het in mijn ogen gewoon niet maken. Zo simpel is het.... (heb er ook al gepost hoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

hmmm misschien eerst nog als initiele 'testfase' waar ze al geld voor opstrijken :?

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb SWG nu net ge preordered :) kan nu al niet wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

tuurlijk kunnen ze dat maken. Europese markt is helemaal niet zo groot voor een MMORPG in vergelijking met de kosten die ze moeten maken om distributeurs te vinden.
Mettertijd (en zo lang zal het niet duren) zal de game ook in europa in de schappen liggen en ze hebben al verteld dat er europese server plannen zijn.

'kunnen ze niet maken'. Dat spel spelen is een voorrecht, geen recht. het is niet de plicht van een game dev om een spel wereldweid zo toegankelijk mogelijk te maken. We kunnen allang blij wezen dat we uberhaubt met de release op de US servers MOGEN spelen, want zo logisch is dat met bandwith issues en cross-atlantic customer service nou ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GTOfire schreef op 11 maart 2003 @ 21:53:
tuurlijk kunnen ze dat maken. Europese markt is helemaal niet zo groot voor een MMORPG in vergelijking met de kosten die ze moeten maken om distributeurs te vinden.
Mettertijd (en zo lang zal het niet duren) zal de game ook in europa in de schappen liggen en ze hebben al verteld dat er europese server plannen zijn.

'kunnen ze niet maken'. Dat spel spelen is een voorrecht, geen recht. het is niet de plicht van een game dev om een spel wereldweid zo toegankelijk mogelijk te maken. We kunnen allang blij wezen dat we uberhaubt met de release op de US servers MOGEN spelen, want zo logisch is dat met bandwith issues en cross-atlantic customer service nou ook weer niet.
Inderdaad :) , en het maakt toch ook niet zo uit of je nou een us versie koopt of dat je ook een europese versie koopt , meestal hakt dat aardig in de userbase (zie dark age of camelot met een aparte euro versie) , nee ik heb liever gewoon alles door elkaar en dan met aparte euro servers / usa / asia servers maar wel 1 game versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
:(
Slecht nieuws voor alle Star Wars en MMORPG fans die uitkeken naar Star Wars Galaxies Warcry. Het spel stond oorspronkelijk gepland voor 15 april, maar Sony heeft laten weten dat deze datum niet gehaald zal worden. Sony zou meer tijd nodig hebben om de feedback van de betatest te verwerken. Tevens is ook de derde betatest van het spel vertraagd met een aantal weken. Dit om Galaxies voor een een groter publiek toegankelijker te maken. Een nieuwe release datum voor het spel is nog niet genoemd.
http://gamers.nl/nieuws/16909

Hopelijk geen maanden uitstel :(

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arhg hier baal ik helemaal van :( , had echt zo gehoopt dat hij uit zo komen op die datum (omdat ik onder andere namelijk dan een week vrij heb) , ugh dan toch maar weer verder met daoc tot die tijd

als ze me nou in beta 3 laten vind ik het niet zo'n ramp :p

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2003 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is treurig nieuws, maar idd, als we in de Beta komen kunnen we alsnog ons normale leven vergooien dus zo'n ramp is het niet...

Maak trouwens alvast wat slaapplaatsen vrij om minder-bedeelde SWG spelers op te vangen als jij uitgekozen wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Hoe zien de betas eruit? Wat kan je al allemaal?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij Focus testing worden bepaalde systemen uitgegooid en moeten testers gewoon de hele tijd die bepaalde systemen testen en daar feedback op geven op het beta-forum.
dan heb je ook nog gewone testen en daar zijn eigenlijk alle sytemen aangezet, waar de testers dan mee rond mogen klooien en hopen bugs te vinden. Beta3 zal volgens mij alleen het laatste bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfInIte
Mja wel jammer dat het uitgesteld is. maar als het spel er alleenmaar beter door wordt vind ik het niet zo erg.

Ik hoop wel dat ik dan in de beta 3 kom. Ik sta al van bijna het begin ingeschreven :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat pas geleden te kijken op internet wanneer Freelancer uitkwam en waar ik 'em het beste kon gaan halen. Zo doende kwam ik terecht op de site van dynabyte en zocht naar Freelancer. Nadat ik die gevonden had dacht ik bij mezelf: "Ik zal eens voor de fun kijken of Star Wars Galaxies erbij staat". En wat schetste mijn verbazing?! Er stond daar dus: "Release verwacht: 01-08-2003!"

Dus dit is wel hoopvol.....

Maar wanneer komt er dan een demo of zo van uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfInIte
hmmz augustus, zo lang kan ik nog wel wachten denk ik (als hij niet weer uitgesteld word :( )

Maare ik denk niet dat er een demo van komt, lijkt me niet echt makkelijk te doen voor een mmorpg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die releasedate stond er al toen de officiele releasedate nog op 15 april stond, en zelfs de makers niet wisten dat ze uit gingen stellen... geloof NOOIT release datums van niet-officiele sites :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-10 08:34

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

ik gok dat 't iets van juni gaat worden ofzo gezien de stabiliteit van de game (did I say too much? ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apNia schreef op 21 maart 2003 @ 17:19:
ik gok dat 't iets van juni gaat worden ofzo gezien de stabiliteit van de game (did I say too much? ;))
Denk dat die datum best kan kloppen , hebben ze nog genoeg tijd om beta 3 goed van start te laten gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Star Wars Galaxies open beta begint in mei
De klokken hebben met een dagje vertraging eindelijk ook de Star Wars fans bereikt. In een nieuwe forumpost van de SWG ontwikkelaars, wordt aangehaald dat de beta weleens héél snel van start zou kunnen gaan.

Our current plan is to go to Open Beta in early May. This all depends on how polished we are. I realize lots of you want to play but it is important that we make your play experience an enjoyable one.

Begin mei is dus niet lang meer. Voorlopig kunnen we echter alleen maar hopen dat het zo zal zijn. Maar met de E3 in het vooruitzicht zit die kans er goed in.

http://games.telenet.be/index.php?newsid=6459
Open beta wil dat zeggen dat iedereen hem kan downloaden?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het apart dat ze opeens een Open Beta aankondigen, maar de laatste tijd kondigen ze vaker dingen aan die we niet verwachtte :)

Ik denk dat iedereen idd mee kan doen als hij/zij dat wilt, maar dat je nog steeds voor de CD moet betalen... ze zijn niet zo'n fan van het downen van het spel (Beta 3 testers mogen het binnenkort wel, maar ze moeten alsnog dokken voor de CDs)

Maar 'early May' zegt niet veel goeds over de uiteindelijke releasedate ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

SWG zal geen open beta hebben, wel een gigantische 50.000 man beta, maar niet open.
Het eerste beta plan:
beta 1 - zorgen dat alles draait
beta 2 - zorgen dat alles werkt
beta 3 - perfectioneren
beta 4 - server stress test, systemen uitbalanceren en alles afronden

beta 4 zou geheel open zijn, en iedereen kon gegarandeerd meedoen. (of misschien met een limiet van 150.000 ofzow, weet ik niet meer)

Hebben ze laten varen.

het beta plan van nu:
beta 3 + 4 worden samen CLOSED BETA 3. Dit stadium zal een stuk kleiner worden dan de orginele beta 4 (50.000 man of zow t.o.v. open aanmelding, en er waren een jaar geleden al 125.000 forum gangers daar) En een stuk groter dan de orginele beta 3 om de stress test toch uit te kunnen voeren.

selectie voor beta 3 is voor een heel klein deel nog steeds handmatig, maar het overgrote deel word willekeurig door de computer uitgekozen en uitgenodigd.
Kwestie van hopen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verklaar deze quotes dan eens?
We�ll test stability for a week or so then add in more, ultimately ramping our number up to 50,000 people selected from this site.
Our current plan is to go to Open Beta in early May. This all depends on how polished we are. I realize lots of you want to play but it is important that we make your play experience an enjoyable one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ow men, ik krijg bijna een stramme plasser als ik dit topic doorlees. Wat lijkt me dit spel vet zeg! Heb me uiteraard meteen ingeschreven voor de bèta ;)
Vervelende is dat ik dit dus moet gaan spelen (dit lijkt me zo`n vet spel :D), World of Warcraft (lijkt me ook _erg_ mooi), en ben nu ook al bezig met Project Entropia :{

Ik denk dat ik maar keuzes moet maken, anders blijft het niet betaalbaar :D

/edit
Wat leest die site bijzonder brak zeg, met dat groen op zwart :{

[ Voor 9% gewijzigd door stok op 21-04-2003 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Terr: dat zei ik toch al? 50.000 man?

die tweede quote, tsja, misschien noemen ze het nog steeds Open omdat het teringgroot is, of misschien hebben ze de officiele plannen iets gewijzigd. Ik vertel alleen de officiele plannen die bekend zijn, wat ze ervan besluiten te maken moet je mij niet vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 22-09 16:31

Bosmonster

*zucht*

Open beta is niet iedereen.. maar een geselecteerd publiek uit de 100.000'en inschrijvingen. En neem van mij aan dat europeanen daar niet uit geselecteerd gaan worden als het een US open beta betreft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op 22 April 2003 @ 19:23:
Open beta is niet iedereen.. maar een geselecteerd publiek uit de 100.000'en inschrijvingen. En neem van mij aan dat europeanen daar niet uit geselecteerd gaan worden als het een US open beta betreft ;)
Open beta

waarom zou dat niet alle geintresseerden zijn? Waarom noemen ze het dan een open beta? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

De term open beta is doordat het openbaar wordt voor het publiek, in tegenstelling tot een closed beta die alleen toegankelijk is voor werknemers en eigen testers.

Het zegt niks over wie van het publiek ze toelaten. Moge duidelijk zijn dat dit niet iedereen is die zich ingeschreven heeft, maar een selecteerd, gevarieerd, representatief publiek (dus mensen met verschillende systemen bijvoorbeeld, van low-end tot high-end, vandaar dat je deze specs ook op moet geven bij je inschrijving).

Ze hebben er niks aan als ze 50K mensen binnenlaten die allemaal met een vet systeem met een GF4+ draaien ofzo.. Het is en blijft een beta-TEST :)

50K lijkt trouwens een stuk meer dan het is. Het merendeel doet niks of nauwelijks iets met de account die ze krijgen, ondanks het feit dat ze zich ingeschreven hebben. Heb al heel wat MMORPG's getest de afgelopen jaren en het enige wat me opvalt aan deze test is dat ze zo bizar laat beginnen met open beta. Blijkbaar vertrouwen ze erop dat hun client en server al zo goed als stabiel draait... en dat moeten we nog maar zien :P Zou het eerste MMORPG zijn waar het zo gesmeerd loopt ;)

[ Voor 43% gewijzigd door Bosmonster op 23-04-2003 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

stress testen duurt toch bij geen enkele MMO meer dan een maand of twee? Zal wel aan mijn verneukte hersens liggen dat dat in mn kop zit :)

en idd, de NDA gaat binnenkort vervallen, daar zal dus dat Open wel op slaan. Ze hebben iig officieel gezegd dat niet zomaar iedereen mee mag doen, dus je kunt je kop op die muur kapot slaan wat je wil, maar dan moet je toch echt bij hun zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

"Sorry, LucasArts has not yet announced the new “official” release date. I doubt it will come until sometime after we go to open Beta 3. When we refer to “open”, we mean it is open because the NDA will be lifted, you will still have to receive an invite to join.

-Kevin O'Hara
Community Relations Manager"

Q-3PO heeft gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een uitnodiging gekregen voor de Beta, maar het verkrijgen van de cd's kost me bijna €40,= (handling en shipping)
Betaspelen vind ik leuk en ik wil best iets bijdragen in de verzendkosten, maar dit is een beetje te veel van het goede....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 april 2003 @ 11:43:
Ik heb een uitnodiging gekregen voor de Beta, maar het verkrijgen van de cd's kost me bijna €40,= (handling en shipping)
Betaspelen vind ik leuk en ik wil best iets bijdragen in de verzendkosten, maar dit is een beetje te veel van het goede....
Kan het niet gedownload worden dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I stand corrected :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stokkie schreef op 26 April 2003 @ 14:26:
[...]

Er zijn wel plannen voor, maar ook dan moet je alsnog de CDs kopen. De rede is wat loos: omdat het anders niet eerlijk zou zijn voor andere spelers

Maar ik hoorde uit een betrouwbare bron dat je soms patches hebt van een paar honderd mb (max was 1.4gb ofzo), dus de voornaamste smoes ("kost teveel bandbreedte") geldt eigenlijk niet zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hastur
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 24-07 04:11

Hastur

I stink, therefore I am

stokkie schreef op 26 April 2003 @ 14:26:
[...]

Ja dat kan wel, alleen nadat je de cds besteld hebt. Want dan pas krijg je je toegangs code. En bij de bestelde cds zal nog een extra code zitten, waarmee je een vriend kan verblijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat klopt niet helemaal, dit kregen alleen de beta 1 en beta 2 testers als bedankje voor hun inzet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat maar :) NDA

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2003 09:08 . Reden: NDA ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je mocht wel zeggen dat je in beta zat hoor :D
alleen dat laatste zinnetje van meer info nog niet :P veel plezier iig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Was de NDA nog niet vervallen dan met het starten van de Open Beta?

edit: ow.. die moet nog beginnen.. :P laat maar

[ Voor 61% gewijzigd door Bosmonster op 28-04-2003 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee open beta idd nog niet, beta3 al wel :) open beta is deeltje van beta3 en nog niet aangekondigd wanneer ie gaat beginnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venduran
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-01-2024
Verwijderd schreef op 26 April 2003 @ 11:43:
Ik heb hetzelfde probleem, lijkt me onwijs tof om mee te doen met de beta maar 40 euro om alleen maar te beta testen is me iets te veel. Voor dat geld kun je een officieel nieuw spel kopen in de winkel. Dus dan maar niet.

Het is vooral zo duur door het oversturen, maar lijkt me erg vreemd zo, op deze manier krijgen ze alleen maar amerikaanse beta testers.

It's me

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.