"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
quote:Op vrijdag 19 april 2002 14:40 schreef Ener-G het volgende:
[..]
laat die Technics koptelefoon aub liggen... en neem er eentje die niet uitelkaar valt als je hem een paar keer laat stuiteren![]()
Die Technics klinkt erg leuk maar is nogal fragiel, en qua prijs voor wat je krijgt nogal erg duur, dan kan je beter je geld aan een Sony of Pioneer spenderen, waar je alsnog te duur uit bent of je kan een Ixos nemen (sorry dat ik dat ding blijf promoten maar qua prijs/kwaliteit verhouding is er gewoon geen betere, en het ding is stukken robuuster en steviger dan een Sony of een Technics)
koop desnoods een Pro dj user spl127
die doet wattie moet doen in iedergeval
stiekum toch een beetje 1337 ;) | bezoek ook eens www.mrwazoo.nl
quote:Op vrijdag 19 april 2002 19:45 schreef MR_WAZOO het volgende:
[..]
koop desnoods een Pro dj user spl127
die doet wattie moet doen in iedergeval
go away!! i don't want to hear it
die pro dj user is echt een prutsding, zeker als je het geld te besteden hebt om een technics headphone te kopen
"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."
Reg. datum: 21 juni 2000
De IXOS 1002 kost 45 pond in Engeland http://www.djstore.co.uk/cgi-bin/browse-no-frames.pl?view=item&item=mospro1002quote:Op vrijdag 19 april 2002 15:53 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Raf Rijnstraat Amsterdam, bij die gozer in de kelder, of de bijenkorf
en voorzover ik heb kunnen testen voelde die Ixos (1002) beter en steviger aan dan de Technics, en ik draai nu ruim 2 jaar naar volle tevredenheid met de Ixos
Ben benieuwd wat'ie hier in Nederland doet. Anders bestel ik 'm mooi daar !
--Roy Goodman
quote:Op vrijdag 19 april 2002 19:39 schreef Sjeik het volgende:
[..]
Ja dat wist ik gelukkig alMaar ok, je hebt ook van die dingen die self supporting zijn ofzo, je stopt een stekker in het stopcontact en je kan der geluid uit krijgen, is dat wat?
Ik denk dat je dus actieve monitors bedoelt: luidsprekers met ingebouwde versterker. Dat wordt pas interessant als je mengpaneel de juiste (gebalanceerde) outputs heeft (de betere mengpanelen hebben dat wel). Dikke kans dat je het dan niet meer hebt over eenvoudige tulp-stekkertjes voor je aansluiting. (Maar ik weet echt niet wat gangbaar is voor dat soort speakers.)
Uiteindelijk is het maar wat JOU het beste uitkomt, en of je er de centen voor hebt.
Deze zijn wel leuk voor de slaapkamer-DJ-Setup, maar erhh... Ik wil niet eens de prijs weten...

K.I.S.S. - Beter een béétje te bot dan veel te onzeker! - Photo Portfolio
dat wilde ik ff kwijt
--Roy Goodman
Ik zal hier binnekort ook wat gaan posten omdat ik waarschijnlijk morgen m'n Magnedine 10 en 2x Gemini 2100 binnenkrijg!quote:Op vrijdag 19 april 2002 20:06 schreef Flat© het volgende:
ik vind 't trouwens geweldig leuk om te zien dat dit topic in zo'n korte tijd alweer 200 posts heeft, er een hoop nieuwe en geinteresseerde mensen meedoen, maar de 'oorspronkelijke' HTBADJ'ers ook nog steeds van de partij zijn
dat wilde ik ff kwijt
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Reg. datum: 10 augustus 2001
Ja, flat, ik had het eerste topic helemaal gelezen, de tweede overgeslagen, en ben hier weer verder gegaan met lezen... tis echt vet intressant!
En over die actieve monitoren, ik heb der eentje gevonden (op proaudio.nl) en je kan der nog een tweede op aansluiten voor "maar" 359 en het is de Peavey Eurosys 15 PM. Zegt me nix, maar dat doen ze allemaal wel niet
Waar moet ik dat mixje vandaan halen (ftp server neem ik aan)?quote:Op vrijdag 19 april 2002 09:29 schreef Sick Nick het volgende:
Ik heb even een mixje erop gegooid van mezelf, zitten wel een paar foutjes in maar ja....
Hier de tracklist
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 01 - Marino Stephano - Free Time 00:00:00 02 - Midway - Monkey Forest (Original Mix) 02:30:00 03 - Warp Brothers - We Will Survive (Club Mix) 08:15:00 04 - Coast 2 Coast feat Amanda Jamiso n - Be With Me (Original Mix) 12:40:00 05 - Goldtrix ft Andrea Brown - Trippin (Tillmann Uhrmacher Remix) 20:30:00 06 - DJ Marc Aurel - Running (Dumonde Remix) 25:10:00 07 - Connector - Interference (Original Mix) 31:45:00 08 - Sonic Inc - The Taste Of Summer (Fire and Ice Remix) 35:00:00 09 - DJ Astrid vs Tommy Pulse - Twinkle 40:30:00 10 - M-Diva - Reachin' Out (Original Club Mix) 46:50:00 11 - Nexus - Delorix [Airhead remix] 51:40:00 12 - DJ Air - Alone With Me (Flutlicht Mix) 58:10:00 13 - Arcane - Somewhere (Dave Swayze Remix) 62:05:00 14 - Ferry Corsten - Punk (Kid Vicious Remix) 67:10:00 15 - schiller - ein schoener tag (kaycee mix) 73:40:00[
Pls comments, alvast bedankt
Te koop: Nette Alfa 146 Ti - ¤1950
Canon 40D | Tamron 17-50 F/2.8 | Canon 70-200 F/4.0 L USM | Metz 44AF-4 | Panasonic TZ3 | Nokia N82
Reg. datum: 22 maart 2001

---
even rommelen, dacht dat ik een pic kon invoegen... zo slim ben ik nog niet.
Frustraties? Muziekmaken is beter dan schoppen :)
quote:Op vrijdag 19 april 2002 18:32 schreef MisterDon het volgende:
[..]
...In de voordeelbak met beha's lopen graaien dus!
"Rei-heind! Vind je deze leuk?" En dan staat ze met zo'n lekkere tent in d'r kladden!
Hahahaha
Nee man vrouwen met tenten zijn niet
Je moet zeg maar net een handje vol hebben
http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site
geenidee ik doe al jaren niet meer aan verzamelcd'squote:Op vrijdag 19 april 2002 22:23 schreef Cookiemonstar het volgende:
Weet iemand op welke verzamelcd ik Devotion van The Mystery kan vinden
"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."
quote:Op zaterdag 20 april 2002 00:41 schreef dopy het volgende:
in m'n zoektocht naar een mixer ben ik op Music-city die final scratch tegengekomen. Zij hebben al een vaste prijs van 699 eurokes... leverbaar vanaf mei voor de geïnteresseerden.
[afbeelding]
---
even rommelen, dacht dat ik een pic kon invoegen... zo slim ben ik nog niet.
kan je beter ff w8en op Triple-D (koosmp3)
als er dan meer gasten tegelijk kopen
kan je misschien een nog leuker prijsje regelen!
(je moet toch w8en tot mei
ps. lees dit nog ff
quote:Op dinsdag 16 april 2002 23:52 schreef koosmp3 het volgende:
Ok mensen, ff een vraag over de belangstelling van FinalScratch.
Zijn er serieus geinterreseerden? Ik ben fanatiek bezig om ze te kunnen dealen bij Richer Sounds.
Ff een peiling houden over wie van plan is om het pakket aan te schaffen.
Duzz, kom maar op.
En Ener-G; Picotto kwam met kijharde trance en veel, lees heel veel, Techno
Chill... neem een biertje ofzo
quote:Op vrijdag 19 april 2002 19:39 schreef Sjeik het volgende:
[..]
Ja dat wist ik gelukkig alMaar ok, je hebt ook van die dingen die self supporting zijn ofzo, je stopt een stekker in het stopcontact en je kan der geluid uit krijgen, is dat wat?
Als er JBL Eon op staat zeker wel...
Actief is erg mooi, alleen vaak ook erg duur. Voor zulk geld kun je ook heel leuk passief spul krijgen. Voor thuis en kleine studio is Samson een mooi idee bijvoorbeeld.
Reg. datum: 16 januari 2001
Nee das waar.. Toch zijn er ook bekende DJ's die niet worden gesponsord (bijv. Remy en Marco V.) die gewoon met de Technics draaien. Ook Jean (wel gesponsord) draait gewoon met de ouwe trouwe Pioneer, tenzij hij op de foto gaat, dan komt ineens de Sony uit de tas.quote:Op vrijdag 19 april 2002 16:22 schreef JumpStart het volgende:
[..]
* JumpStart zal maar niet weer beginnen over welke internationaal bekend staande DJ's allemaal de V700DJ gebruiken / gesponsord krijgen, want dat zijn er veel, en niet de minst bekende ook niet.
quote:Op zaterdag 20 april 2002 11:05 schreef DJT het volgende:
[..]
Nee das waar.. Toch zijn er ook bekende DJ's die niet worden gesponsord (bijv. Remy en Marco V.) die gewoon met de Technics draaien. Ook Jean (wel gesponsord) draait gewoon met de ouwe trouwe Pioneer, tenzij hij op de foto gaat, dan komt ineens de Sony uit de tas.
Mja, tenslotte moet je gewoon kiezen wat je zelf het fijnste vindt. Ik heb Cox, Väth, Sasha, Digweed, Emerson, en dergelijke live met V700DJ gezien, zonder fotograaf in de buurt iig.
Dat Jean nog steeds met die Überranzige ouwe brakke technics draait, dat is geheel zijn probleem. Volgens mij is iedereen hier het er wel over eens dat die SE-450 koptelefoon een ding is uit het stenen tijdperk. Het enige dat ervoor te zeggen is dat een aantal van die krengen nog steeds leeft, dus stevig is het ding wel. Maar ik vind het ding absoluut niet lekker zitten, en het geluid zuigt lama-kloten, bas-definitie is absoluut ver te zoeken.
[Dikke vette EDIT]: Zie verder naar onderen: Die SE 450 is natuurlijk een PIONEER, niet technics!
Reg. datum: 16 januari 2001
quote:Op zaterdag 20 april 2002 12:02 schreef JumpStart het volgende:
[..]
Dat Jean nog steeds met die Überranzige ouwe brakke technics draait, dat is geheel zijn probleem. Volgens mij is iedereen hier het er wel over eens dat die SE-450 koptelefoon een ding is uit het stenen tijdperk. Het enige dat ervoor te zeggen is dat een aantal van die krengen nog steeds leeft, dus stevig is het ding wel. Maar ik vind het ding absoluut niet lekker zitten, en het geluid zuigt lama-kloten, bas-definitie is absoluut ver te zoeken.
En daarom draait hij waarschijnlijk nog met deze koptelefoon. Hij gaat erg hard, erg fijn voor de slechter-horende DJ.
Zijn er hier eigenlijk mensen die gehoorbescherming gebruiken als ze in een discotheek zijn? Zelf heb ik oordopjes van Elacin (?) met filters erin die het volume 15dB omlaag halen zonder dat ik bepaalde tonen niet meer hoor.
automatic pushbutton remote control synthetic genetics command your soul
WHOOOPSquote:Op zaterdag 20 april 2002 12:40 schreef Mries! het volgende:
SE450 is toch pioneer?
Je hebt helemaal gelijk ... maar dat is wèl nog steeds het ding waar Jean af en toe mee gespot wordt...
soms als ik weet dat het een erg harde tent is probeer ik dopjes te halen, ik ben sinds ik een paar keer goed last van mijn oren heb gehad stukken beter op mijn oren gaan letten, soms valt het me gewoon op dat het op een gegeven moment heel erg gaat suizen/pijn doen, en dat is meestal het moment om de pleiterik te makenquote:Op zaterdag 20 april 2002 12:38 schreef DJT het volgende:
[..]
En daarom draait hij waarschijnlijk nog met deze koptelefoon. Hij gaat erg hard, erg fijn voor de slechter-horende DJ.
Zijn er hier eigenlijk mensen die gehoorbescherming gebruiken als ze in een discotheek zijn? Zelf heb ik oordopjes van Elacin (?) met filters erin die het volume 15dB omlaag halen zonder dat ik bepaalde tonen niet meer hoor.
.. en dat zijn er niet veel geweest
M.I.D.O.R. & Six4Eight - After Midnight EP
Dit topic is gesloten. ![]()