Hoofdcategorieën
Topicacties

Nieuw spel: EVE *jammie*

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 29 30 31 32 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 14 februari 2001

:( ik ben het een beetje zat om steeds weer 200 meg te downen bij een nieuwe build :( Beter gaan ze gewoon ff updates maken...Ook elke keer weer een nieuw character aanmaken :( Is al de vierde keer verdorie, maar echt ff lekker spelen ho maar :(

tampert, kriminalpolizei

Reg. datum: 13 juni 1999

quote:
Evilernie schreef op 29 september 2002 @ 21:09:
:( ik ben het een beetje zat om steeds weer 200 meg te downen bij een nieuwe build :( Beter gaan ze gewoon ff updates maken...Ook elke keer weer een nieuw character aanmaken :( Is al de vierde keer verdorie, maar echt ff lekker spelen ho maar :(
Tja, dat kun je verwachten als je een van de eerste beta's aan het testen bent. Wil je echt lekker spelen moet je of een van de laatste beta's nemen, al zullen ze dan nog steeds regelmatig je character verwijderen. Andere mogelijkheid is het spel kopen als het uit is :+

Reg. datum: 17 augustus 2001

Een nieuw character maken vind ik niet zo erg, dat is onderdeel van het beta-testen. Maar om nou telkens weer te verplichten om de hele 200 MB opnieuw te downloaden, in plaats van incrementele updates uit te geven waarmee je je huidige beta-versie kunt updaten naar de nieuwe versie, DAT vind ik een beetje onprofessioneel. Heb al vaker aan game-beta's meegedaan, maar meestal werd je versie geupdate naar de meest recente versie als je in het game-menu connecte naar de server. Dat werkt prettiger en stukken efficienter!
Reg. datum: 06 december 2000

Valt mee, de b540 is een update op b537. Tis maar 9 mb.

Heb net trouwens gespeeld. Kreeg de indruk dat het nog niet veel stabieler is maar ze hebben al wel de character creation wat aangepakt. Ben maar weer es begonnen met minen.

Reg. datum: 13 juni 1999

quote:
Haay schreef op 29 september 2002 @ 22:09:
Heb al vaker aan game-beta's meegedaan, maar meestal werd je versie geupdate naar de meest recente versie als je in het game-menu connecte naar de server.
Heb het anders vooral bij vroege betas wel vaker meegemaakt. En als de basis dan klopt gaan ze verder met kleinere updates. Ik neem aan dat ze dat hier ook gaan doen, anders zou het inderdaad niet echt slim in elkaar gezet zijn.

Reg. datum: 29 maart 2001

quote:
zanac schreef op 22 september 2002 @ 18:56:
Ik heb me denk ik een driekwart jaar geleden ingeschreven voor de beta. Nu heb ik nog geen mail ofzo ontvangen om mee te mogen doen. Ik vraag me af of jullie (degenen die wel mail kregen) ook al zo lang geleden je opgegeven hebben. Of is het gewoon puur random wie er mee mag doen?
* zanac wil ook EVE'n !!

Ik heb me dus ruim een maand geleden ingeschreven en ik heb ook nix gehoord! Is het soms gesloten :? Dan zou ik het prettig vinden om dat te horen :/

Maar ja we wachten nog wel even, misschien......

Reg. datum: 14 februari 2001

nou mensen, er valt niks te rouwen want de beta zuigt echt grote tijd :( 9 van de 10 keer kan je niet inloggen en als het je al lukt, krijg je 8 van de 7 keer een freeze als jij bijv je docking station uit wilt

tampert, kriminalpolizei

.-Observer-.

quote:
Evilernie schreef op 12 oktober 2002 @ 11:37:
nou mensen, er valt niks te rouwen want de beta zuigt echt grote tijd :( 9 van de 10 keer kan je niet inloggen en als het je al lukt, krijg je 8 van de 7 keer een freeze als jij bijv je docking station uit wilt

:X

Toch is het een leuk spel vind ik.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn Tanzania en Malaria Avonturen

Law of Evolution

quote:
Mieze schreef op 23 september 2002 @ 23:49:
[...]

Heeft iemand hier al een oplossing voor want ik heb dit dus ook... heel m'n pc zit dan vast en kan ik het alleen nog maar killen...

Ik heb denk ik weer eens geluk gehad want ik heb me vorige week opgegeven en heb gisteren de gegevens ontvangen...

contact me even op icq 444247 of email majic@xs4all.nl ...krijg em wel aan de praat bij je, of kan je op zn minst vertellen waar de software/hardware issue ligt ;)

grtz (ja even groeten;) een eve expert ;)

Quid quid latine dictum sit, altum viditur.

webhostingtalk.nl

Misschien dat iemand zijn beta login wil sharen??? Ben al zo lang bezig met dit spel en dan is het o zo frusterend om te lezen dat iemand zich een week geleden heeft aangemeld na een week al wordt toegelaten.

Sharen die handel!!! :)

HTTP://www.webhostingtalk.nl, Het discussieplatform voor en door webhosters. My rig -> DELL XPS 720 H2C (liquid cooling) | Intel® Core2 Extreme QX6850 @ 3.67GHz | 4GB Dual-Channel 800MHz | Dual 768MB NVIDIA GeForce 8800 GTX

29-01-'04
Reg. datum: 28 januari 2000

Ik wacht nog steeds op antwoord :O ,en wil zo onderhand wel eens beginnen met het spel.
Fairytale gone bad...
Reg. datum: 06 april 2002

heb al 4 aanmeldingen gedaan...

de een kwam iets verder dan de ander geloof ik, maar nooit een ECHT antwoord gekregen....

Specs - WOW - Trollbane [Offspring] Gaharay lvl 70 NE Huntress & Spud lvl 70 Human Mage

Reg. datum: 17 augustus 2001

We wachten nog steeds op de volgende fase. Kreeg paar weken geleden paar emails dat ze binnenkort weer verder gaan met de volgende fase, maar daarna niks meer gehoord. Geduld is een schone zaak denk ik maar...
digitaal analoog
Reg. datum: 27 november 2000

*bump*
http://www.eve-online.com/beta/diaries/d1.asp
Damn dit klinkt goed man!

World of Warcraft heerscht!

//\\RoCkS//\\
Reg. datum: 20 december 2001

ook goed. Kan iemand op die site komen van eve-online? (http://www.eve-online.com) Volgens mij is ie hardstikke dood....

Pentium 4 3.0 GHz, 1024MB Intern, GeForce 4 256MB, Sound onboard, BENQ DVD+/- DL RW, Plextor DVD, IIyama Vision Master Pro 1411, Epson Stylus Photo 870, Iomega 100MB Zip

Reg. datum: 25 februari 2000

quote:
Voxie2 schreef op 22 January 2003 @ 19:27:
ook goed. Kan iemand op die site komen van eve-online? (http://www.eve-online.com) Volgens mij is ie hardstikke dood....
Doet t perfect.

Saying that Java is nice because it works on all OS's is like saying that anal sex is nice because it works on all genders.

//\\RoCkS//\\

bij mij doet dus gewoon alleen die site het niet!! DNS error. Internet doet het gewoon verder goed. Ik heb alle security al super laag gezet! Wat kan er nog meer fout zijn dan??

Pentium 4 3.0 GHz, 1024MB Intern, GeForce 4 256MB, Sound onboard, BENQ DVD+/- DL RW, Plextor DVD, IIyama Vision Master Pro 1411, Epson Stylus Photo 870, Iomega 100MB Zip

Just plain weird.
Reg. datum: 03 januari 2001

Dooie DNS-server..

Probeer eens een andere (hoeft niet per se die van je eigen provider te zijn): probeer voor de gein eens iets van (even snel een) 12move ofzo:
Prim: 195.240.240.254
Sec: 195.240.240.222
OMG, is het erg als ik dat uit m'n hoofd ken?

Ik loop op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

//\\RoCkS//\\

Thnx! Ik ben nu op school maar dat ga ik thuis zeker even proberen! Lijkt me nl een goede oplossing. Het probleem ligt namelijk bij chello. De helpdesk weet er ook geen raad mee en het ligt al bij de 2e lijn nu... we'll see.

quote:
Tarin schreef op 23 January 2003 @ 01:12:
Dooie DNS-server..

Probeer eens een andere (hoeft niet per se die van je eigen provider te zijn): probeer voor de gein eens iets van (even snel een) 12move ofzo:
Prim: 195.240.240.254
Sec: 195.240.240.222
OMG, is het erg als ik dat uit m'n hoofd ken?

nee is niet erg, ken er ook een stuk of 6 :P mjah, EVE moet echt iets prachtigs worden... kan een van de beta testers niet ff updaten? of zitten die nu 24/7 te spelen ;) zelfs de muziek (Jon Halur) is cool en het ziet er te mooi uit.... AARGGG ik wil het spelen
jammer dat ze bij MMORPGs vaak een 5-7 dagen trail hebben, terwijl je in en week geen ruk kan zeggen over hoe een MMORPG is :|

Hiro Shima wijzigde dit bericht 23-01-2003 13:02 (10%)

Behold Googlezon
Firefox, the only way to surf

//\\RoCkS//\\

Gooi er nog eens wat op dan? :) Nee, het werkt helaas niet, was leuk geprobeerd wel. Ik heb chello aan de lijn gehad en zijn er dus inmiddels ook achter dat ze de site niet kunnen openen, maar dat ie wel bestaat...euh... probleem! Ben ze ermee aan het lastig vallen. Ik heb chello regio Rotterdam. Zijn er nog meer mensen van chello (maar misschien een andere regio) die ook de website www.eve-online.com niet kunnen bereiken?

Eindelijk een woning !!
Reg. datum: 08 januari 2001

hier ook chello......en tja.....ook ik kan hem niet bereiken

Don't mess with the autobahn master

//\\RoCkS//\\

Ik heb hem gisteren voor het eerst gespeeld en ik kan je zeggen dat, hoewel er nog veel bugs inzitten, het spel SUPER SUPER COOL is :). Echt zo'n game waar je je baan voor opzegd en waarvoor je met school kapt... Ik heb echt nog nooit zoiets als dit gezien. Als dit helemaal ok werkt als het wordt uitgebracht wordt dit echt de meest mega hit of all time volgens mij...

ben al tijdje beta tester van da spel geloof ik. 2x gespeeld :X
toen had ik nog een trage bak .. nu nieuwe comp, maar nog niet gespeeld.

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

//\\RoCkS//\\

then get on there..... :) if it works...:)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 29 30 31 32 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: