Hoofdcategorieën
Topicacties

Nieuw spel: EVE *jammie*

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 29 30 31 32 last

Nieuw Topic
No HK Posts
Reg. datum: 13 juli 2002

quote:
devv05 schreef op 23 januari 2002 @ 00:15:
Waarom beginnen bij elk nieuw spel al die idioten meteen over cheaters?? :r
Omdat ze het denk ik zelf zijn :X

Respect voor de posters van dit en dit topic
Specs

.-Observer-.

ehm maaruh servers down of doe ik iets fout?

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn Tanzania en Malaria Avonturen

digitaal analoog
Reg. datum: 27 november 2000

Ik heb me denk ik een driekwart jaar geleden ingeschreven voor de beta. Nu heb ik nog geen mail ofzo ontvangen om mee te mogen doen. Ik vraag me af of jullie (degenen die wel mail kregen) ook al zo lang geleden je opgegeven hebben. Of is het gewoon puur random wie er mee mag doen?
* zanac wil ook EVE'n !!

World of Warcraft heerscht!

.-Observer-.

Ik heb me ook al lang gelee opgegeven en werd toegelaten. Mijn broertje heeft zich vorige week pas opgegeven en werd ook toegelaten.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn Tanzania en Malaria Avonturen

Reg. datum: 14 februari 2001

mm, ik probeerde zojuist in te loggen via Medusa, maar ik krijg geen antwoord zegmaar....i kdoe gewoon tranquility (live) en dan direct play, maar er gebeurt dus niks. Ik heb dus nog build 509, maar ik zie nu dat ze met build 526 bezig zijn....Zou het daaraan liggen?

tampert, kriminalpolizei

Reg. datum: 13 september 1999

Ik heb het alweer even gespeeld maar ik moet zeggen dat het me niet echt boeit, er is weinig uitleg, je wordt echt aan je lot over gelaten zeg maar.
Ik heb wat rond gevlogen wat asteroids kaal geplukt en weer gedocked bij een station, maar het mmo gedeelte zie ik niet, of zijn er gewoon bar weinig players ? Of is de galaxy zo enorm groot en zit ik op de minst populaire plek :)

aka Vorlon
Reg. datum: 28 november 2001

ik had precies hetzelfde M a a r t e n :P maar als je in een chatkanaal zit dan wordt het allemaal wel wat duidelijker. toch zitten er dan gemiddeld zo tussen de 10-15 mensen, wat ik toch erg weinig vind voor een MMOG.

Understanding is a three-edged sword; yours, mine and the truth - Ambassador Kosh Naranek.

Reg. datum: 20 mei 2000

quote:
M a a r t e n schreef op 22 september 2002 @ 23:07:
Ik heb het alweer even gespeeld maar ik moet zeggen dat het me niet echt boeit, er is weinig uitleg, je wordt echt aan je lot over gelaten zeg maar.
Ik heb wat rond gevlogen wat asteroids kaal geplukt en weer gedocked bij een station, maar het mmo gedeelte zie ik niet, of zijn er gewoon bar weinig players ? Of is de galaxy zo enorm groot en zit ik op de minst populaire plek :)

Precies, dat vond ik nou ook. Ik weet echt niet wat ik nou allemaal moet doen in dat spel, een beetje uitleg had misschien wel handig geweest, misschien een soort ingame tutorial ofzo?

Maar het is nog maar een beta hè, waarschijnlijk fixen ze dat wel in de volledige versie :)

Reg. datum: 13 juni 1999

quote:
DjeV schreef op 22 september 2002 @ 23:32:
ik had precies hetzelfde M a a r t e n :P maar als je in een chatkanaal zit dan wordt het allemaal wel wat duidelijker. toch zitten er dan gemiddeld zo tussen de 10-15 mensen, wat ik toch erg weinig vind voor een MMOG.
Ze zijn ook nog niet bezig om met veel mensen te testen. Ze testen nu eerst of alles werkt, en als dat goed gaat laten ze langzamerhand steeds meer mensen toe om te kijken hoe de servers het houden. Reken er dus niet op dat het snel druk zal worden :)

Reg. datum: 17 augustus 2001

quote:
M a a r t e n schreef op 22 september 2002 @ 23:07:

Hm, ik speelde het gisteren een tijdje. Was me niet helemaal duidelijk wat ik moest doen, dus vloog ik wat door de ruimte, warpte van het ene naar het andere space-station, en uiteindelijk kwam ik in een Asteroide veld terecht. Daar zag ik een andere speler die aan het minen was. Ik vloog naar hem toe en probeerde contact te leggen, maar hij reageerde niet op mij. Heb toen zelf maar wat gemined en terug gewarped naar het dichtstbijzijnde space-station. Maar er was geen belangstelling op de markt voor mijn erts.

Verder weet ik niet wat ik nog kan doen. Zolang ik geen inkomen kan genereren kan ik niks kopen qua uitbreiding van mijn scheepje en kan ik geen vooruitgang boeken. Ik ga nog eens proberen een ander karakter te maken met andere eigenschappen die misschien wat nuttiger zijn dan wat ik nu heb.

dus in het begin is iedereen een beetje aan het minen? Leuk :/

Reg. datum: 17 augustus 2001

quote:
Vrieskist schreef op 23 september 2002 @ 11:40:
dus in het begin is iedereen een beetje aan het minen? Leuk :/

Tsja, je moet toch WAT om aan poen te komen, toch?

Wanneer je met minen genoeg cash hebt gekregen om upgrades te kopen kun je wapen-upgrades uitproberen om piraat te worden en andere schepen te vernietigen die vreedzaam aan het minen zijn. Daar schijn je ook poen uit te krijgen... En dan krijg je natuurlijk dat er een prijs op je hoofd gezet KAN worden, en dan krijg je bounty-hunters die proberen je te mollen voor de reward... Dus op termijn kan het wel uitbreiden denk ik...

hmmmz ... geef mij maar starwars galaxies ;) :P

Reg. datum: 01 september 2001

hoeveel moet je daar dokken per maand, of is dat nog niet bekend??

moet je nou de laatste build hebben (526) om te kunnen inloggen :?

tampert, kriminalpolizei

.-Observer-.

quote:
Evilernie schreef op 23 september 2002 @ 21:47:
moet je nou de laatste build hebben (526) om te kunnen inloggen :?
Jeps, Ik kom trouwens nit verder bij character creation. Ik moet op een begeven moment 3 studies opgeven voor 3 trimesters, helaas kan ik er maar 2 selecten.

Reg. datum: 29 september 2000

Ik wil niet het feestje verstoren maar er zit een NDA op de beta. Je mag dus eigenlijk niet publiekelijk praten over specifieke beta onderwerpen die een niet-beta persoon niet kan weten.

Voor de rest, het is BETA, en dus vol met bugs en leeg met documentatie/features. :)

.-Observer-.

quote:
p0m schreef op 23 september 2002 @ 23:25:
Ik wil niet het feestje verstoren maar er zit een NDA op de beta. Je mag dus eigenlijk niet publiekelijk praten over specifieke beta onderwerpen die een niet-beta persoon niet kan weten.

Voor de rest, het is BETA, en dus vol met bugs en leeg met documentatie/features. :)
So true :)

aka Vorlon
Reg. datum: 28 november 2001

quote:
MaDLiVe schreef op 23 september 2002 @ 22:42:
[...]

Jeps, Ik kom trouwens nit verder bij character creation. Ik moet op een begeven moment 3 studies opgeven voor 3 trimesters, helaas kan ik er maar 2 selecten.
dan kies je toch gewoon een career?

Understanding is a three-edged sword; yours, mine and the truth - Ambassador Kosh Naranek.

Reg. datum: 06 december 2001

quote:
Kwartjuh schreef op 22 september 2002 @ 13:18:
o...
Icoon staat er idd... maar dan krijg ik zo'n opdracht-schermpie, en gaat ie alles voorbereiden ofzo :?

http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/VAAG.jpg

Heeft iemand hier al een oplossing voor want ik heb dit dus ook... heel m'n pc zit dan vast en kan ik het alleen nog maar killen...

Ik heb denk ik weer eens geluk gehad want ik heb me vorige week opgegeven en heb gisteren de gegevens ontvangen...

lekker brakke shit weer vanavond. Probeerde net in te loggen op 526, ging goed en ik was ingame. Toen wilde ik undocken en ging hij loaden. Na 5 minuten :( na een "loading" scherm gekeken te hebben vond ik het wel welletjes. Net probeeerde ik weer in te loggen, kreeg ik nog een vreemdere melding. Server running on 5.532 ofzo en mij client liep op 5.530 :?

echt te brak, beter lossen ze ff die stomme login problemen op met de nieuwe build

tampert, kriminalpolizei

Reg. datum: 31 augustus 2001

Nieuwe build is uit 535 :)

intel c2d e8500, 4gb corsair twinX pc8500 c5, gainward geforce 9600GT, gigabyte EX38-DS5

Fairytale gone bad...
Reg. datum: 06 april 2002

wat hebben jullie ingevuld bij test history? (degene die wel in de beta zitten?)
ik wil der ook in! maar volgens mij zijn ze er niet zo blij mee dat ik al aan de E&B beta mee heb gedaan...

Specs - WOW - Trollbane [Offspring] Gaharay lvl 70 NE Huntress & Spud lvl 70 Human Mage

Reg. datum: 06 december 2000

Nieuwste build 537 !

Zijn de server tijden nog steeds van 19:00 - 03:00 :?

Reg. datum: 06 december 2000

Bah, heb nu ook de update b540. En nog steeds kan ik niet connecten :(

Moeilijk voor te stellen dat ze dit stresstesten noemen aangezien de server maar zelden online is.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 29 30 31 32 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: