{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn Tanzania en Malaria Avonturen
* zanac wil ook EVE'n !!
World of Warcraft heerscht!
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn Tanzania en Malaria Avonturen
tampert, kriminalpolizei
Reg. datum: 13 september 1999
Ik heb wat rond gevlogen wat asteroids kaal geplukt en weer gedocked bij een station, maar het mmo gedeelte zie ik niet, of zijn er gewoon bar weinig players ? Of is de galaxy zo enorm groot en zit ik op de minst populaire plek
Understanding is a three-edged sword; yours, mine and the truth - Ambassador Kosh Naranek.
quote:M a a r t e n schreef op 22 september 2002 @ 23:07:
Ik heb het alweer even gespeeld maar ik moet zeggen dat het me niet echt boeit, er is weinig uitleg, je wordt echt aan je lot over gelaten zeg maar.
Ik heb wat rond gevlogen wat asteroids kaal geplukt en weer gedocked bij een station, maar het mmo gedeelte zie ik niet, of zijn er gewoon bar weinig players ? Of is de galaxy zo enorm groot en zit ik op de minst populaire plek
Precies, dat vond ik nou ook. Ik weet echt niet wat ik nou allemaal moet doen in dat spel, een beetje uitleg had misschien wel handig geweest, misschien een soort ingame tutorial ofzo?
Maar het is nog maar een beta hè, waarschijnlijk fixen ze dat wel in de volledige versie
Ze zijn ook nog niet bezig om met veel mensen te testen. Ze testen nu eerst of alles werkt, en als dat goed gaat laten ze langzamerhand steeds meer mensen toe om te kijken hoe de servers het houden. Reken er dus niet op dat het snel druk zal wordenquote:DjeV schreef op 22 september 2002 @ 23:32:
ik had precies hetzelfde M a a r t e nmaar als je in een chatkanaal zit dan wordt het allemaal wel wat duidelijker. toch zitten er dan gemiddeld zo tussen de 10-15 mensen, wat ik toch erg weinig vind voor een MMOG.
quote:M a a r t e n schreef op 22 september 2002 @ 23:07:
Ik heb het alweer even gespeeld maar ik moet zeggen dat het me niet echt boeit, er is weinig uitleg, je wordt echt aan je lot over gelaten zeg maar.
Hm, ik speelde het gisteren een tijdje. Was me niet helemaal duidelijk wat ik moest doen, dus vloog ik wat door de ruimte, warpte van het ene naar het andere space-station, en uiteindelijk kwam ik in een Asteroide veld terecht. Daar zag ik een andere speler die aan het minen was. Ik vloog naar hem toe en probeerde contact te leggen, maar hij reageerde niet op mij. Heb toen zelf maar wat gemined en terug gewarped naar het dichtstbijzijnde space-station. Maar er was geen belangstelling op de markt voor mijn erts.
Verder weet ik niet wat ik nog kan doen. Zolang ik geen inkomen kan genereren kan ik niks kopen qua uitbreiding van mijn scheepje en kan ik geen vooruitgang boeken. Ik ga nog eens proberen een ander karakter te maken met andere eigenschappen die misschien wat nuttiger zijn dan wat ik nu heb.
quote:Vrieskist schreef op 23 september 2002 @ 11:40:
dus in het begin is iedereen een beetje aan het minen? Leuk
Tsja, je moet toch WAT om aan poen te komen, toch?
Wanneer je met minen genoeg cash hebt gekregen om upgrades te kopen kun je wapen-upgrades uitproberen om piraat te worden en andere schepen te vernietigen die vreedzaam aan het minen zijn. Daar schijn je ook poen uit te krijgen... En dan krijg je natuurlijk dat er een prijs op je hoofd gezet KAN worden, en dan krijg je bounty-hunters die proberen je te mollen voor de reward... Dus op termijn kan het wel uitbreiden denk ik...
Reg. datum: 01 september 2001
tampert, kriminalpolizei
Jeps, Ik kom trouwens nit verder bij character creation. Ik moet op een begeven moment 3 studies opgeven voor 3 trimesters, helaas kan ik er maar 2 selecten.quote:Evilernie schreef op 23 september 2002 @ 21:47:
moet je nou de laatste build hebben (526) om te kunnen inloggen
Voor de rest, het is BETA, en dus vol met bugs en leeg met documentatie/features.
So truequote:p0m schreef op 23 september 2002 @ 23:25:
Ik wil niet het feestje verstoren maar er zit een NDA op de beta. Je mag dus eigenlijk niet publiekelijk praten over specifieke beta onderwerpen die een niet-beta persoon niet kan weten.
Voor de rest, het is BETA, en dus vol met bugs en leeg met documentatie/features.
dan kies je toch gewoon een career?quote:MaDLiVe schreef op 23 september 2002 @ 22:42:
[...]
Jeps, Ik kom trouwens nit verder bij character creation. Ik moet op een begeven moment 3 studies opgeven voor 3 trimesters, helaas kan ik er maar 2 selecten.
Understanding is a three-edged sword; yours, mine and the truth - Ambassador Kosh Naranek.
Reg. datum: 06 december 2001
quote:Kwartjuh schreef op 22 september 2002 @ 13:18:
o...
Icoon staat er idd... maar dan krijg ik zo'n opdracht-schermpie, en gaat ie alles voorbereiden ofzo
http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/VAAG.jpg
Heeft iemand hier al een oplossing voor want ik heb dit dus ook... heel m'n pc zit dan vast en kan ik het alleen nog maar killen...
Ik heb denk ik weer eens geluk gehad want ik heb me vorige week opgegeven en heb gisteren de gegevens ontvangen...
echt te brak, beter lossen ze ff die stomme login problemen op met de nieuwe build
tampert, kriminalpolizei
Reg. datum: 31 augustus 2001
intel c2d e8500, 4gb corsair twinX pc8500 c5, gainward geforce 9600GT, gigabyte EX38-DS5
ik wil der ook in! maar volgens mij zijn ze er niet zo blij mee dat ik al aan de E&B beta mee heb gedaan...
Zijn de server tijden nog steeds van 19:00 - 03:00
Moeilijk voor te stellen dat ze dit stresstesten noemen aangezien de server maar zelden online is.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 29 30 31 32 last
Dit topic is gesloten.