Gathering of Tweakers

Quicksearch
Joe to the rescue!
Reg. datum: 25 november 2001

Tjonge dit topic is wel een beetje doodgebloed. Zijn er hier nog wel mensen die dit spel spelen? :)

Ik kan trouwens niet meer op de server nu. Je ziet hem wel inloggen enzo, maar ik kom niet verder dan het eerste scherm (nog voor de character keuze) En ik zie ook steeds minder mensen op de server zelf dus er zal wel iets mis zijn ofzo :)
*zwaai*... Ik kan helaas niet meer thuis spelen de aankomende tijd :( Ik heb geen internet meer.

Don't say that word

ben nog steeds aan het spelen :)
gisteren was er een vaag iets waarbij het hele stelsel eruit werd gegooid en nadat we weer waren ingelogd in het midden van het stelsel allemaal zaten.
gebeurd dat wel vaker?

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

quote:
DenMan schreef op 14 August 2003 @ 18:44:
[...]

Ja klopt... ze hebben de server geupdate naar versie 1165. De patch is al te downloaden op de website.

Ik geef jullie trouwens wel gelijk dat het warpen door planeten en station slordig is. Ik weet niet hoe dat in het echt zou gaan maar ik stoor me er soms wel aan. Maar opzich brengt dit geen grote nadelen met zich mee voor de gameplay, dus kan ik er mee leven.

Het echte verhaal is veel leuker, het schijnt dat de SPELERS hebben gevraagd om deze functie(het door planeten heen vliegen).

Niet luiheid van dev. dus maar van spelers, al geef ik toe dat het wel handig kan zijn - waarom ?

Stel!, je moet van het ene stelsel naar een ander, en daarvoor heb je 15 hops nodig(dat komt regelmatig voor) dan heb ik ECHT geen zin om bij elk stelsel de juiste route om elke ster/planeet heen te plotten ;)

Ik weet het.. lui :P

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws