Hoofdcategorieën
Topicacties

Nieuw spel: EVE *jammie*

Pagina: 1 2 3 4 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 last

Nieuw Topic
Happy Happy Joy Joy
Reg. datum: 25 september 2000

Hmmz, 10% schiet niet echt op lijkt me. Eeuwig minen zie ik ook niet zo zitten want dat is vrij saai :)

Dan maar pirates hunten?

o/~ hey, I don't wanna go to work today, wanna stay home and play all my video games, on the 1up show o/~

Reg. datum: 19 juni 2001

kom gewoon Jumpgate spelen :p
is een online space sim/RPG, grafisch niet echt jammie, maar een uber gameplay
en skill-based, dus niet zo point&click als Eve

www.mightygames.co.uk

en Jumpgate kan wel wat nieuwe spelers gebruiken :)

Happy Happy Joy Joy

Ik had daar ook al naar zitten kijken, maar ja toen had ik net EVE aangeschaft :)

Dus eerst EVE even eerlijke kans geven en dan kunnen we altijd nog gaan Jumpgaten.

o/~ hey, I don't wanna go to work today, wanna stay home and play all my video games, on the 1up show o/~

Reg. datum: 06 februari 2000

quote:
keldon schreef op 12 augustus 2003 @ 10:44:
Hmmz, 10% schiet niet echt op lijkt me. Eeuwig minen zie ik ook niet zo zitten want dat is vrij saai :)

Dan maar pirates hunten?

10% op 30M is best leuk hoor ;)

volgens mij heb ik heel vroeger trouwens eens een beta van jumpgate gespeeld.
Dacht dat het al lang niet meer bestond.

Sierra Level 70 Hunter & Zerk Level 47 Mage @ Executus EU

Joe to the rescue!
Reg. datum: 25 november 2001

Zo... na al het werken en gespeel met EVE (ik ben ECHT verslaafd :)) heb ik weer eens tijd een een post te doen hier. (al is het maar omdat de server nu down is :D) Vanavond kan ik waarschijnlijk eindelijk m'n MOA aanschaffen (Ik ga er vanuit dat m'n laatste skill dan ook getraind is. Dan nog wat leuke guns erop en pirate hunten maar!

Maar wat ik wilde vragen: iemand zei in het spel dat er een ore calculator is ergens op de site van EVE maar die kan ik nergens vinden? Weet iemand waar ie staat?
LVE: Fardau
Reg. datum: 29 juni 2003

http://www.eve-i.de/orecalc2.php

Alstublieft ;)

En dan heb ik het spel nog niet eens. Maar ik ga het wel kopen hoor, zit alleen te twijfelen of ik het via Bol.com moet bestellen. Iemand ervaringen met Bol.com?

Bansoon wijzigde dit bericht 12-08-2003 20:50 (58%)

27-6-2008

Met boeken zijn ze iig prima (erg lage verzendkosten)

Reg. datum: 23 januari 2001

Bol ging prima en ik had hem binnen 2 dagen thuis.

Reg. datum: 13 september 1999

Was al Alpha / Beta tester, maar kon door omstandigheden niet zoveel spelen. Heb hem nu bij Dimension plus bestelt en verwacht vandaag een pakketje :Y)

digitaal analoog
Reg. datum: 27 november 2000

cool maarten, cya ingame :p
Kom naar channel Dutch he

World of Warcraft heerscht!

Reg. datum: 23 januari 2001

Eve is buggie zeg... ik zat vast werd aangevallen door een pirate en warpte tegelijk.

http://www.mgfun.com/files/evebuggie.jpg
* Groot http://www.mgfun.com/files/evebuggie.jpg

Joe to the rescue!

quote:
zanac schreef op 13 August 2003 @ 17:06:
cool maarten, cya ingame :p
Kom naar channel Dutch he

Tja ik heb het spel nu 2 weken, en ook al speel ik het elke dag intensief, gister kwam ik er dus pas achter dat er een channel ´Dutch´bestaat. doh... Alleen jammer dat het er heel vaak gewoon TE rustig is.

Hoe heet je trouwens in EVE?

Vannacht heb ik trouwens m´n MOA, yeah! :D

Binnen 2 weken een moa is best goed, veel gespeeld zeker :)

Ik vlieg meestal Osprey of Blackbird of Badger mkII (ligt eraan waar we mee bezig zijn)
Kan sinds kort ook thorax vliegen en ben nu drone interfacing aan het trainen zodat ik wat meer mining drones kan gebruiken.

Happy Happy Joy Joy

Wat ik trouwens heel erg jammer vind is dat je gewoon overal dwars doorheen vliegt. Planets, stations, roids etc.

Is het nou zo moeilijk om dat even netjes te coden want het ziet er echt niet uit. Kom je een station uit en ga je warpen dan draai je gewoon terug het station in om er vervolgens vol doorheen te gaan.

Erg slordig imho.

Hmmmm
Reg. datum: 01 juli 2000

quote:
keldon schreef op 14 August 2003 @ 09:09:
Wat ik trouwens heel erg jammer vind is dat je gewoon overal dwars doorheen vliegt. Planets, stations, roids etc.

Is het nou zo moeilijk om dat even netjes te coden want het ziet er echt niet uit. Kom je een station uit en ga je warpen dan draai je gewoon terug het station in om er vervolgens vol doorheen te gaan.

Erg slordig imho.
Is toch vrij normaal als je warpt? Aangezien je hele machine dan in een flux verkeerd, bewegen de atomen zich uit sync en heb je dit verschijnsel. Lijkt mij persoonlijk vrij logisch :?

Happy Happy Joy Joy

quote:
us1111 schreef op 14 August 2003 @ 09:12:
[...]

Is toch vrij normaal als je warpt? Aangezien je hele machine dan in een flux verkeerd, bewegen de atomen zich uit sync en heb je dit verschijnsel. Lijkt mij persoonlijk vrij logisch :?

Ga jij effe je grootje in de maling zitten nemen :P

Je vliegt overal dwars doorheen, niet alleen tijdens warp. Of is dit de officiele verklaring van de te luie programmeurs?

Heb ze in andere sci-fi games/spellen nog niet echt door planeten en space stations heen zien warpen trouwens. Om het maar even over logica betreffende een niet bestaand iets te hebben :?

Ook als je niet in warp zit kan je dwars door een station heenvliegen. Is idd wel nep maar ik denk dat het gedaan is om te voorkomen dat je vast komt te zitten.

LVE: Fardau
Reg. datum: 29 juni 2003

ah dat is een minpunt... Dat wist ik nog niet. Vind dat wel erg slordig inderdaad... Freelancer is een heel andere hoek, dat weet ik, maar daar word je tenminste netjes gewaarschuwd wanneer je in de atmosfeer van een planeet komt, zodat je nog de tijd hebt om om te keren voordat je verpulverd.

27-6-2008

Happy Happy Joy Joy

Ik zie de reden ook niet echt, zo verschrikkelijk moeilijk moet dat toch niet te implementeren zijn?

Daarom komt het bij mij ook beetje over als luiheid/slordigheid van de coders.

Er zijn inmiddels al een paar spelers uit de corp waar ik in zit gestopt vanwege de vele bugs en vooral de crashes. Veel mensen vinden ook dat het lijkt of het spel nog gewoon in beta is.

Don't say that word
Reg. datum: 01 december 2000

damn die downtime voor servicemaintenance duurt wel erg lang nu.

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Jawel, da's mijn oog!
Reg. datum: 28 juni 2002

Ik heb EVE beta gespeeld sinds beta fase 2. Toen tijdens de laatste fase (ergens rond build 900) het spel Gold ging, vroegen velen uit mijn corp zich af of dat wel zo slim was. Blijkbaar was het dat wel, want na een paar dagen liepen de servers nog net zo vol als toen ze nog in beta waren.
Ik blijf dat apart vinden, want het spel heeft volgens mij nooit echt de beta fase verlaten... Niettemin blijft het een prachtig spel, 'k heb 't alleen nooit gekocht, omdat ik 't geld er niet voor over heb. Let wel, 50 euro is het probleem niet, 15 euro elke maand wel...

<-- Spekkies -->
Na een praktische theorietest is gebleken dat sommigen moeite hebben met de uitspraak van mijn naam:
Fout: Ais-ees
Goed: Ais-Aiz

Joe to the rescue!

quote:
knightofn1 schreef op 14 augustus 2003 @ 16:13:
damn die downtime voor servicemaintenance duurt wel erg lang nu.

Ja klopt... ze hebben de server geupdate naar versie 1165. De patch is al te downloaden op de website.

Ik geef jullie trouwens wel gelijk dat het warpen door planeten en station slordig is. Ik weet niet hoe dat in het echt zou gaan maar ik stoor me er soms wel aan. Maar opzich brengt dit geen grote nadelen met zich mee voor de gameplay, dus kan ik er mee leven.

Wat wel ff kut was.... vlieg ik net rond in m'n nieuwe MOA, ff wat parts ophalen hier en daar. Ik ben klaar en ga naar Kisogo, scherm op zwart, zie alleen de cursor die wel verandert als ik over de verschillende iconen ga (die dus niet te zien zijn)
Ik hoop dat dit een tijdelijke bug is en zo verholpen is :/
Happy Happy Joy Joy

/cache folder leeggooien wil nog wel eens helpen in het geval van 'stuck in black screen'

Joe to the rescue!

quote:
keldon schreef op 15 August 2003 @ 09:13:
/cache folder leeggooien wil nog wel eens helpen in het geval van 'stuck in black screen'

Nou het is al verholpen al weet ik nog niet precies hoe. Ik had alles al geprobeerd, dus ik dacht: ach... ff reinstallen, zo gebeurd. En inderdaad, ik kwam weer normaal in de game. Maar toen kreeg ik een message dat ik naar een ander station verplaatst was en dat dat hopelijk het probleem zou oplossen. En dat is waarschijnlijk in de tijd gebeurd dat ik aan het reinstallen was. Erg vaag.

Nog vager was dat ik een half uur daarna WEER overgeplaatst werd... eigenlijk zonder reden. Misschien hadden ze m'n petition 2 keer gekregen ofzo.

Pagina: 1 2 3 4 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: