o/~ hey, I don't wanna go to work today, wanna stay home and play all my video games, on the 1up show o/~
is een online space sim/RPG, grafisch niet echt jammie, maar een uber gameplay
en skill-based, dus niet zo point&click als Eve
www.mightygames.co.uk
en Jumpgate kan wel wat nieuwe spelers gebruiken
Dus eerst EVE even eerlijke kans geven en dan kunnen we altijd nog gaan Jumpgaten.
o/~ hey, I don't wanna go to work today, wanna stay home and play all my video games, on the 1up show o/~
Reg. datum: 06 februari 2000
quote:keldon schreef op 12 augustus 2003 @ 10:44:
Hmmz, 10% schiet niet echt op lijkt me. Eeuwig minen zie ik ook niet zo zitten want dat is vrij saai
Dan maar pirates hunten?
10% op 30M is best leuk hoor
volgens mij heb ik heel vroeger trouwens eens een beta van jumpgate gespeeld.
Dacht dat het al lang niet meer bestond.
Maar wat ik wilde vragen: iemand zei in het spel dat er een ore calculator is ergens op de site van EVE maar die kan ik nergens vinden? Weet iemand waar ie staat?
Alstublieft
En dan heb ik het spel nog niet eens. Maar ik ga het wel kopen hoor, zit alleen te twijfelen of ik het via Bol.com moet bestellen. Iemand ervaringen met Bol.com?
Bansoon wijzigde dit bericht 12-08-2003 20:50 (58%)
27-6-2008
Reg. datum: 13 september 1999
Kom naar channel Dutch he
World of Warcraft heerscht!

* Groot http://www.mgfun.com/files/evebuggie.jpg
quote:
Tja ik heb het spel nu 2 weken, en ook al speel ik het elke dag intensief, gister kwam ik er dus pas achter dat er een channel ´Dutch´bestaat. doh... Alleen jammer dat het er heel vaak gewoon TE rustig is.
Hoe heet je trouwens in EVE?
Vannacht heb ik trouwens m´n MOA, yeah!
Ik vlieg meestal Osprey of Blackbird of Badger mkII (ligt eraan waar we mee bezig zijn)
Kan sinds kort ook thorax vliegen en ben nu drone interfacing aan het trainen zodat ik wat meer mining drones kan gebruiken.
Is het nou zo moeilijk om dat even netjes te coden want het ziet er echt niet uit. Kom je een station uit en ga je warpen dan draai je gewoon terug het station in om er vervolgens vol doorheen te gaan.
Erg slordig imho.
Is toch vrij normaal als je warpt? Aangezien je hele machine dan in een flux verkeerd, bewegen de atomen zich uit sync en heb je dit verschijnsel. Lijkt mij persoonlijk vrij logischquote:keldon schreef op 14 August 2003 @ 09:09:
Wat ik trouwens heel erg jammer vind is dat je gewoon overal dwars doorheen vliegt. Planets, stations, roids etc.
Is het nou zo moeilijk om dat even netjes te coden want het ziet er echt niet uit. Kom je een station uit en ga je warpen dan draai je gewoon terug het station in om er vervolgens vol doorheen te gaan.
Erg slordig imho.
quote:us1111 schreef op 14 August 2003 @ 09:12:
[...]
Is toch vrij normaal als je warpt? Aangezien je hele machine dan in een flux verkeerd, bewegen de atomen zich uit sync en heb je dit verschijnsel. Lijkt mij persoonlijk vrij logisch
Ga jij effe je grootje in de maling zitten nemen
Je vliegt overal dwars doorheen, niet alleen tijdens warp. Of is dit de officiele verklaring van de te luie programmeurs?
Heb ze in andere sci-fi games/spellen nog niet echt door planeten en space stations heen zien warpen trouwens. Om het maar even over logica betreffende een niet bestaand iets te hebben
27-6-2008
Daarom komt het bij mij ook beetje over als luiheid/slordigheid van de coders.
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
Ik blijf dat apart vinden, want het spel heeft volgens mij nooit echt de beta fase verlaten... Niettemin blijft het een prachtig spel, 'k heb 't alleen nooit gekocht, omdat ik 't geld er niet voor over heb. Let wel, 50 euro is het probleem niet, 15 euro elke maand wel...
<-- Spekkies -->
Na een praktische theorietest is gebleken dat sommigen moeite hebben met de uitspraak van mijn naam:
Fout: Ais-ees
Goed: Ais-Aiz
quote:knightofn1 schreef op 14 augustus 2003 @ 16:13:
damn die downtime voor servicemaintenance duurt wel erg lang nu.
Ja klopt... ze hebben de server geupdate naar versie 1165. De patch is al te downloaden op de website.
Ik geef jullie trouwens wel gelijk dat het warpen door planeten en station slordig is. Ik weet niet hoe dat in het echt zou gaan maar ik stoor me er soms wel aan. Maar opzich brengt dit geen grote nadelen met zich mee voor de gameplay, dus kan ik er mee leven.
Wat wel ff kut was.... vlieg ik net rond in m'n nieuwe MOA, ff wat parts ophalen hier en daar. Ik ben klaar en ga naar Kisogo, scherm op zwart, zie alleen de cursor die wel verandert als ik over de verschillende iconen ga (die dus niet te zien zijn)
Ik hoop dat dit een tijdelijke bug is en zo verholpen is
quote:keldon schreef op 15 August 2003 @ 09:13:
/cache folder leeggooien wil nog wel eens helpen in het geval van 'stuck in black screen'
Nou het is al verholpen al weet ik nog niet precies hoe. Ik had alles al geprobeerd, dus ik dacht: ach... ff reinstallen, zo gebeurd. En inderdaad, ik kwam weer normaal in de game. Maar toen kreeg ik een message dat ik naar een ander station verplaatst was en dat dat hopelijk het probleem zou oplossen. En dat is waarschijnlijk in de tijd gebeurd dat ik aan het reinstallen was. Erg vaag.
Nog vager was dat ik een half uur daarna WEER overgeplaatst werd... eigenlijk zonder reden. Misschien hadden ze m'n petition 2 keer gekregen ofzo.
Pagina: 1 2 3 4 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 last
Dit topic is gesloten.