Hoofdcategorieën
Topicacties

Nieuw spel: EVE *jammie*

Pagina: 1 2 3 4 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 last

Nieuw Topic
ondertitel? wa'sdat?
Reg. datum: 29 september 2000

mwoa.. handleiding die je erbij krijgt klopt allang niet meer :) 'k weet niet hoeveel updates er al geweest zijn :P . tutorial in het begin is echt minimaal, dus moet je veer praten met andere n00bs :). (ben d'r zelf ook nog 1). 't is een vrij moeilijk spel om mee te beginnen, maar hoe moeilijker, hoe leuker :) oja, 1e maand is gratis.

traktor scratch!

digitaal analoog
Reg. datum: 27 november 2000

Keldon: Dit spel is gemaakt door mensen die Elite speelden in '84 ofzo en al hun hele leven een uber-elite wilde maken :)
Download dit filmpje maar eens! http://eve.skjalfti.is/tr..._behind_the_scenes_v4.wmv
Het handelen in verschillende goederen is in dit spel uitgebreider dan ik ooit gezien heb. Het is een compleet dynamische economie die beinvloedt wordt door de spelers zelf en door npc corporations.
Het hele spel is sowieso het meest uitgebreidde dat ik ooit gespeeld heb. Het is best moeilijk om te leren (steep learning curve), maar als je eenmaal de zaken een beetje door hebt is het zoooo verslavend :)
Ik zou zeggen kopen en snel ook!

zanac331 wijzigde dit bericht 30-07-2003 02:06 (9%)

World of Warcraft heerscht!

Joe to the rescue!
Reg. datum: 25 november 2001

Ik heb nog even een vraagje over de betaling via SWIFT. Ik lees dat ik geld moet overmaken aan die bank etc. etc. Nou is dat geen probleem want ik kan thuisbankieren via ABN AMRO dus da's heel makkelijk. Maar ik lees ook dat ik iets moet uitprinten en dat ik dat naar de bank moet brengen. Moet ik dat dan elke 3 maanden doen als ik wil betalen? Ik zou het makkelijker vinden als ik alles via internet kan doen :)

Verder denk ik dat ik dit spel wel ga halen. Ik ben sowieso wel gek van spacesims e.d. en dit spel ziet er wel zoooo :9~ :9~ dat ik het eigenlijk wel MOET hebben, toch? :)
Vanmiddag ga ik naar Pathe in Amsterdam, enig idee of ze het spel ook bij de Mediamarkt verkopen? (ligt ernaast :))
Reg. datum: 06 februari 2000

Ik heb vandaag voor de 2e keer het character build process doorgelopen en ook de tutorial (mijn normale character zat vast en ik moest via een andere character een petition sturen)
Maar die in space tutorial is nog steeds nogal buggy.

O ja, veel mensen vinden het spel nogal beta aanvoelen (een paar crashes to desktop per dag is wel normaal)

ff nog wat info (kan toch geen eve spelen wegens dagelijkse downtime tussen 1 en 2).
De meeste corps zetten je al snel in een cruiser omdat het ook veel opleverd (mining).
Je hebt aardig wat kosten als corp voor een nieuwe recruit (miljoen of 4/5) dus het is hopen dat ze actief zijn en blijven.

Onze corp heeft intern wat communistische trekjes ;) wat wel handig is vanwege tijdsverschil, alle resources/equipment/schepen worden gewoon gepooled en niemand heeft echt eigendom zodat je aan de helft van het normale aantal schepen genoeg hebt. Verder kan je merken dat het toch wel een serieus spel is (gemiddelde leeftijd binnen onze corp ligt op 25 ofzo).

SiErRa wijzigde dit bericht 30-07-2003 13:45 (50%)

Sierra Level 70 Hunter & Zerk Level 47 Mage @ Executus EU

Kekke opa dus
Reg. datum: 26 november 2001

een heel ander vraagje. ik weet dat je niet als Jovian kunt starten, maar waar zitten die jongens eigenlijk??? of is het de bedoeling dat je dat zelf gaat zoeken, met kans op nieuwe/leuke/stoere dingen???

"Only dead fish go with the flow"

Momenteel is dat een stuk afgesloten space waar je dus niet kan komen.
Zal later wel via een of andere verhaallijn openen.

Airbus A320
Reg. datum: 19 november 2000

Denk dat ik morgen ook maar eens naar de winkel fiets voor Eve, welke corps zitten de meeste Gotterkes? :)

ondertitel? wa'sdat?

nedstar bv :) redelijk n00b corp.. maar ach, moet ergens beginnen :)

traktor scratch!

Joe to the rescue!

Nou ik heb um net ook gehaald bij Dynabyte. Ff installeren en hopen dat ik niet dezelfde problemen tegenkom als Erikie, en dan spelen maar! :D
LVE: Fardau
Reg. datum: 29 juni 2003

En? Hoest afgelopen DenMan?? Bevalt ie? ;)

27-6-2008

Joe to the rescue!

quote:
BaN5Hee schreef op 31 juli 2003 @ 11:25:
En? Hoest afgelopen DenMan?? Bevalt ie? ;)

Ja super... de graphics zijn gewoon geweldig. En wat ik in de 2 uurtjes die ik gister (maar) kon spelen heb ik eigenlijk alleen een beetje rondgekeken. Er zijn zoveel richtingen, opties en skills dat ik door de bomen het bos niet meer zag :)
Maar het is super. Ik ga nu weer spelen.

Nog even een vraag trouwens. Bij de eerste tutorial die je krijgt eindigt ie bij mij opeens zodra ik m'n eerste mining heb gedaan, en die ore in de ruimte moet lozen. Ik heb daar geen optie om verder te gaan. Hoe leer ik dan vechten/handelen/skill systeem etc. etc? Zijn hier verder nog speciale tutorials voor of moet ik dan bij bijvoorbeeld een corp. gaan? Ik weet niet eens hoe dat moet, lol :P

Je moet nadat je je ore gejettisonned hebt het weer uit de container halen.
Als het goed is gaat de tutorial dan weer verder, maar hij is idd nogal buggy.

Daarna zou je een beetje op een drone moeten gaan schieten.

Daarna moet je docken bij je space station (waar je begint) en dan krijg je nog wat tutorial.

Daarna kan je met je eerste agent bezig gaan die je uitlegt hoe de agent missions werken.

Ik ben al de hele dag bezig met agent missions, rest van de corp is niet online dus heb niet veel beters te doen.

SiErRa wijzigde dit bericht 31-07-2003 16:12 (26%)

LVE: Fardau
Reg. datum: 29 juni 2003

Was m´n vakantie maar weer voorbij, ik ga vanaf morgen op vakantie dus ik kan hem niet meer bestellen en spelen. Als ik terug kom schaf ik hem ook aan!

27-6-2008

Joe to the rescue!

quote:
SiErRa schreef op 31 July 2003 @ 16:10:
Je moet nadat je je ore gejettisonned hebt het weer uit de container halen.
Als het goed is gaat de tutorial dan weer verder, maar hij is idd nogal buggy.

Daarna zou je een beetje op een drone moeten gaan schieten.

Daarna moet je docken bij je space station (waar je begint) en dan krijg je nog wat tutorial.

Daarna kan je met je eerste agent bezig gaan die je uitlegt hoe de agent missions werken.

Ik ben al de hele dag bezig met agent missions, rest van de corp is niet online dus heb niet veel beters te doen.
Ja inderdaad was de tutorial gewoon buggy dus hij is er gewoon mee gekapt. Maar ik ben wel gewoon naar die eerste agent gegaan om daar het 2e deel van m'n tutorial te doen. Die heb ik nu gedaan en ik snap al een stuk meer. Alleen het trade gedeelte moet ik nog wel een beetje onder de knie krijgen maar man... dit spel gaat tijd vreten ben ik bang :)

Trade gedeelte snap ik nu pas net redelijk (na 1.5 maand ofzo).
Je kan kopen en verkopen als het station waar je bent supply heeft, maar je kan ook een order zetten, dus dat je wil 1000 omber kopen voor 15 Isk per stuk en dan kan je nog een tijdsperiode opgeven. Dat kan je ook nog bij verkoop doen.

Daarnaast kan je met de markt ook dingen in andere stations kopen, maar dan moet je het nog wel daar gaan halen.

Tijd vreten doet het idd wel, ik heb vandaag gewoon een uur of 7/8 zitten spelen en heb ongeveer 600K/800K Isk verdient met agent missions (heb nu pas net een lvl2 agent dus nu gaat het sneller). En stel je dan even voor dat een Battleship gewoon 80M Isk kost en de nodige skills ook nog 15M.

ondertitel? wa'sdat?

quote:
DenMan schreef op 31 July 2003 @ 18:14:
[...]
. dit spel gaat tijd vreten ben ik bang :)

EN je baan, en je school, en je vriendin, en je familie :)

't schijnt ook zo te zijn als je 2 x hebt betaald per maand, of max 4x, dat je dan ook met max 4 chars tegelijkertijd kan spelen :) ziek toch?! (en dat allemaal op 1 pc).

traktor scratch!

Airbus A320

GVD, daar zit ik dan met EVE online. Ik had een 30 dagen trail verwacht, maar nee hoor. Eerst betalen! De vriend met CC is op dit moment nog 2,5 week weg :/

EDIT: Nevermind, heb nu pay by cash gekozen en nog niks aan geld verstuurd maar kan nu wel al spelen :).

DutchCommando wijzigde dit bericht 01-08-2003 16:58 (26%)

Je betaald niet direct, de eerste afschrift gebeurd pas na een maand, maar je cc gegevens worden wel gecontroleerd.

Ben vandaag een beetje aan het traden geweest met helaas weinig geld.
Over het algemeen wist ik toch wel een procent of 10 van het ingezette kapitaal als winst te krijgen. Maar je kan dat ook weer in 1 klap verliezen als iemand voor je neus al de demand wegkaapt. Dus wil je gaan traden, zorg dat je een groot en snel schip hebt.

SiErRa wijzigde dit bericht 01-08-2003 17:31 (60%)

Joe to the rescue!

quote:
SiErRa schreef op 01 August 2003 @ 17:29:
Je betaald niet direct, de eerste afschrift gebeurd pas na een maand, maar je cc gegevens worden wel gecontroleerd.

Ben vandaag een beetje aan het traden geweest met helaas weinig geld.
Over het algemeen wist ik toch wel een procent of 10 van het ingezette kapitaal als winst te krijgen. Maar je kan dat ook weer in 1 klap verliezen als iemand voor je neus al de demand wegkaapt. Dus wil je gaan traden, zorg dat je een groot en snel schip hebt.

Vaag, ik heb geen CC card ingevuld of niks, maar ik kon gewoon spelen :?

Dus nu kunnen ze ook geen geld gaan afschrijven, ik kan na de trial toch wel gewoon alsnog naar die betaalsite gaan en alles regelen of niet?
Airbus A320

k, ik snap het nu allemaal wel aardig en zoek dus een corp! YES! I AM LOOKING :P

Ik hoop overigens wel dat ze eens wat gaan doen aan die crashes :/

DutchCommando wijzigde dit bericht 02-08-2003 16:46 (31%)

Kekke opa dus
Reg. datum: 26 november 2001

nedstar is OK ole ole...... en daar kun je gewoon nederlands lullen... beter dus...

"Only dead fish go with the flow"

digitaal analoog
Reg. datum: 27 november 2000

Komt allen ook naar channel: dutch
da's gezellie :p

World of Warcraft heerscht!

Reg. datum: 23 januari 2001

Tis op het moment alleen een beetje een dooie boel in chat channel 'dutch'. Zal de warmte wel zijn.

Happy Happy Joy Joy
Reg. datum: 25 september 2000

Heb EVE ook aangeschaft van het weekend en al flinkwat zitten spelen. Erg leuk spelleke :D

Vooral het windowed mode is een uitvinding, kan ik lekker door IRCen/surfen tijdens als dat ge-mine in het begin.

Is er nou echt veel geld te verdienen met traden wanneer je een schip hebt waar genoeg cargo in kan om met grote aantallen heen en weer te warpen?

o/~ hey, I don't wanna go to work today, wanna stay home and play all my video games, on the 1up show o/~

Ik kon meestal wel 10% winst maken per run, maar ik zou iig boven de 500K investeren, anders is het de moeite niet is. Als je mazzel hebt kan je ook traden met een kleiner schip als de tradegoods maar klein/licht genoeg zijn (antibiotics ofzo)

Pagina: 1 2 3 4 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: