Nikon D80 | 50mm f1.8 | 70-300mm f4.5-5.6| 18-70mm f3.5-4.5 | 17-50mm f2.8 - | -HomePage http://kruyt.org Check uit my new Photoblog
quote:Hiro Shima schreef op 17 februari 2003 @ 13:25:
ik heb het nogsteeds niet kunnen spelen, hij komt de hel;etijd met invalid version, terwijl ik alle patches gedraaid heb... of hij komt met proxy full (40 connections) oid...
Lees server status dingetje.. staat duidelijkheid over dat 40 connections gedoe enz..
Hoop dat ze't snel fixen.. wil weer Eve'n
Live longer Kill more!
Ga er maar niet vanuit.... ik denk dat het nog wel wat langer gaat duren...quote:eth0 schreef op 17 February 2003 @ 18:51:
Zeg als er iemand nog een beta accountje niet meer gebruik ik houd me aanbevolen ik kan niet wachten totdat ik het kan spelen anders moet ik tot maart wachten.
Pentium 4 3.0 GHz, 1024MB Intern, GeForce 4 256MB, Sound onboard, BENQ DVD+/- DL RW, Plextor DVD, IIyama Vision Master Pro 1411, Epson Stylus Photo 870, Iomega 100MB Zip
Rekenaar | Ubuntu | Kernpower! | Determinist | Politiek dakloos
ZVARRI! The truth has once again been elegantly revealed to me!
Act-Fancer Cybernetick Hyper Weapon!

In pc gameplay stond eens dat er meer dan 5000 planeten zijn waarop je kan landen.
I don't know who this guy is, but I want him and his tortilla's ... DEAD !
quote:NEW RELEASE DATE FOR “EVE ONLINE: THE SECOND GENESIS” ANNOUNCED
Highly Anticipated PC Game To Ship May 6, 2003; Developer Chat Scheduled for Today at 11 PM GMT / 6 PM ET
REYKJAVIK, ICELAND, March 5, 2003 - Crowd Control Productions (CCP), developer of the highly anticipated massive multiplayer online game (MMOG) “Eve Online: The Second Genesis” announced today this PC game will ship May 6, 2003 in North America and Europe.
Ongeveer 6 weken uitgesteld (eerst was sprake van 28 maart) maar de datum staat schijnbaar nu echt vast.
Moet ik mijn vakantie maar uitstellen..
Spijtig dat je maandelijks moet betalen.
quote:Hacku schreef op 06 March 2003 @ 10:48:
Nog even wachten dus.
Spijtig dat je maandelijks moet betalen.
[edit]
Gamers.nl heeft ook info:
quote:
Crowd Control Productions, de in IJsland gevestigde ontwikkelaar van Eve Online: The Second Genesis, kondigt vandaag aan dat het spel een defenitieve release-datum heeft. Het online ruimtespektakel zal namelijk op 6 mei in zowel Europa als Noord Amerika in de winkels te vinden zijn.
In EVE Online begin je als speler met een klein ruimteschip en probeer je geld te verdienen met handelen in goederen of met het ontginnen van ertsen in asteroïden. Wanneer je hiermee het nodige geld bij elkaar hebt gescharreld kan je je schip upgraden en overschakelen op de wat meer riskante jobs zoals op premiejacht gaan of voor de piraterij kiezen en andere schepen in het universum plunderen. In deze ruimte bevinden zich, hopelijk, duizenden andere spelers met eenzelfde doel. En op 6 mei krijgt iedereen de kans om hieraan, met een kleine maandelijkse bijdrage, aan deel te nemen.
http://gamers.nl/nieuws/16782

Meer screenshots @ http://www.tothegame.com/screenshot.asp?screens=805 (zeker kijken!
Je kunt niet landen volgens mij.... dat zou wel een beetje bizar zijn he...quote:Hacku schreef op 03 March 2003 @ 10:36:
In pc gameplay stond eens dat er meer dan 5000 planeten zijn waarop je kan landen.
Pentium 4 3.0 GHz, 1024MB Intern, GeForce 4 256MB, Sound onboard, BENQ DVD+/- DL RW, Plextor DVD, IIyama Vision Master Pro 1411, Epson Stylus Photo 870, Iomega 100MB Zip
World of Warcraft heerscht!
mmmmm, nog langer wachten en nog steeds geen beta accountquote:SimonBenson schreef op 06 maart 2003 @ 10:17:
[...]
Ongeveer 6 weken uitgesteld (eerst was sprake van 28 maart) maar de datum staat schijnbaar nu echt vast.
Moet ik mijn vakantie maar uitstellen..
Nikon D80 | 50mm f1.8 | 70-300mm f4.5-5.6| 18-70mm f3.5-4.5 | 17-50mm f2.8 - | -HomePage http://kruyt.org Check uit my new Photoblog
Ik ben benieuwd wat de tarieven gaan worden, want anders moet ik nog een fulltime baan erbij nemen.
Failing to prepare = Prepare to fail
quote:Gordijnstok schreef op 09 maart 2003 @ 18:44:
Dit ziet er wel zo tof uit zeg. Lijkt wel Space Above and Beyond op de PC![]()
Ik ben benieuwd wat de tarieven gaan worden, want anders moet ik nog een fulltime baan erbij nemen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit een maandelijks bedrag voor ene game wou neerleggen. Nu ben ik beta tester van EVE en ik ben echt al helemaal gek van. De sfeer/muziek, de oneindigheid!
Echt een gave game.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg vanaf begin oktober, mijn Tanzania en Malaria Avonturen
Reg. datum: 15 december 2001
Denken jullie dat het spel lang leuk blijft? Ik heb 2 jaar everquest gespeeld en het is me opgevallen dat de gameplay heel erg 'repetetive' is. Blijft er altijd een uitdaging in het spel zitten? Of heb je op het gegeven moment de beste skillz en spullen is het dan eigenlijk over?
Would you rather be right or happy?
Ik speel het nu al heel lang en ik vind het nog steeds leuk. Enigste naddel je moet er Veeeeeeel tijd in steken.quote:pingkiller schreef op 09 March 2003 @ 23:17:
vraagje aan de betetesters:
Denken jullie dat het spel lang leuk blijft? Ik heb 2 jaar everquest gespeeld en het is me opgevallen dat de gameplay heel erg 'repetetive' is. Blijft er altijd een uitdaging in het spel zitten? Of heb je op het gegeven moment de beste skillz en spullen is het dan eigenlijk over?
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg vanaf begin oktober, mijn Tanzania en Malaria Avonturen
Reg. datum: 15 december 2001
Dat soort spellen zuigen tijd, ik weet het. Ik heb zeker 100 dagen in everqeust(een mmorpg) gestoken.Alle spellen die van het type mmo* zijn, kosten ongelofelijk veel tijdquote:MaDLiVe schreef op 09 maart 2003 @ 23:21:
[...]
Ik speel het nu al heel lang en ik vind het nog steeds leuk. Enigste naddel je moet er Veeeeeeel tijd in steken.
Would you rather be right or happy?
corky@acaldra.com
kee, M@NIC was ongelofelijk snel via IRC
Koetjeboe wijzigde dit bericht 10-03-2003 23:33 (23%)
quote:
Join the club.
(heb er net ook 1 mogen uitdelen)
Nogmaals welcome in de wereld van EVE ';)
Komende zaterdag heb ik een lan@my place met nog enkele eve speler. We gaan proberen om elkaar in het 'oneindige' (lees: heel grote) universum te vinden.
Er is volgens mij wel een dutchcorp. Morgen ff wat onderzoek naar doen.
quote:CptTripps schreef op 10 March 2003 @ 22:31:
Zijn er ook nog dutch corps te vinden of nie?
Zie sig voor een nederlands forum. Maar je kunt volgens mij beter met een internationale corp in zee gaan, heb je tenminste nog mede-employees die een oogje in het zeil houden als jij ligt te maffen,
Koetjeboe: damn.....
SimonBenson wijzigde dit bericht 11-03-2003 09:17 (22%)
Reden: kleine aanvulling
Reg. datum: 03 februari 2003
Heb me zelf nu 'aangesloten' bij EFN, Eve Freelancers Network, geen corp alhoewel ik wel verwacht dat we dat gaan doen (alleen al om resources te
kunnen sharen). Idee is dat je wel backup hebt zeg maar, en ook resources kan poulen voor bijv. het bouwen van schepen, maar je hebt niet de strikte requirements van corps (aka. having no life).
Website is http://horizon.ircca.org/.
Ohja..over corp wars...'tis nu nog beta, en ze zijn er al.
Dit topic is gesloten. ![]()