Gathering of Tweakers

Quicksearch
en anders wil ik best je beta account van je lenen :)

Behold Googlezon
Firefox, the only way to surf

ok heb nu een beta account weten te lenen, maar geen download instructions, kan iemand mij misschien verlichten?

Behold Googlezon

Ik heb ook wel een account... maar 1 keer geprobeert, maar er ging iets mis met inloggen... en er weer afgeflikkert :) Ze zijn al wel lang bezig he? Ik krijg al heeeeeeel lang mailtjes ?

-[ Het Kwartjuh Valt... ]- -[ Nikon D80 + Glas + Flits ]- -[ SHIFT HORIZON ]-

nevermind, heb hem al

Hiro Shima wijzigde dit bericht 30-01-2003 19:29 (83%)

Behold Googlezon

Moet zeggen dat deze game er veel belovend uitziet. Verhaallijn/Historie is ERG goed uitgewerkt. Dus niet alleen grafisch in orde, maar ook is er een wereld gecreeerd die 'geloofwaardig' aanvoelt.
Waar ze nu voor moeten zorgen is dat de 'game-cards' worden gebruikt zodat mensen zonder CC mee kunnen doen. Natuurlijk moeten die 'game-cards' ook overal te koop zijn.
Ik ga dit spel in de gaten houden, release zou Q1/2003 moeten zijn... Ben benieuwd ;)

ai ai ai dat ziet er erg goed uit!!!

Now you're playing with power... Super Power

check ook Earth &beyond ff is ook erg gaaf
:*)

HEEEYY

Westwood zit nu een beetje in de problemen... Eerst even afwachten wat de gevolgen zijn voor ik me op E&B zou storten..
Vooralsnog heeft EVE na NWN mijn voorkeur.

digitaal analoog

Damn als je die diaries leest van die beta testers...dit spel gaat zo ongelofelijk ownen..kwijl..

World of Warcraft heerscht!

aka Vorlon
Reg. datum: 28 november 2001

iemand die nog een beta account wil?
ik vind er geen bal aan. kan aan mij liggen, maar ik moet eigenlijk vanaf het begin iig een missietje krijgen om op te kunnen starten. want volgens mij moet je als óf fighter, óf miner beginnen, en daar heb ik beide weinig zin in :)

mail me ff, mail staat in profile.

Understanding is a three-edged sword; yours, mine and the truth - Ambassador Kosh Naranek.

DjeV you got mail :)

Nikon D80 | 50mm f1.8 | 70-300mm f4.5-5.6| 18-70mm f3.5-4.5 | 17-50mm f2.8 - | -HomePage http://kruyt.org Check uit my new Photoblog

aka Vorlon

sorry mensen, hij is er al uit..

Understanding is a three-edged sword; yours, mine and the truth - Ambassador Kosh Naranek.

//\\RoCkS//\\
Reg. datum: 20 december 2001

Hmmm, ik weet niet hoor, maar volgens mij is het niet helemaal de bedoeling dat je je beta-accountjes gaat lopen uitdelen.... kan aan mij liggen. Of nee.... dat staat in de agreement die je aangaat.... :)

Pentium 4 3.0 GHz, 1024MB Intern, GeForce 4 256MB, Sound onboard, BENQ DVD+/- DL RW, Plextor DVD, IIyama Vision Master Pro 1411, Epson Stylus Photo 870, Iomega 100MB Zip

digitaal analoog

Klopt, dat is ZEKER niet de bedoeling...maja.

World of Warcraft heerscht!

hhmm ik ben wat meer te weten gekomen over de geschate/ gehoopte release date:
The release date of EVE is around March..

With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things

Sick & Twisted Bastard

quote:
Twixxx schreef op 04 februari 2003 @ 13:08:
hhmm ik ben wat meer te weten gekomen over de geschate/ gehoopte release date:
The release date of EVE is around March..

Oei, dat is tegelijkertijd met Freelancer.

Jaren geen fatsoenlijke spacesim te krijgen, en nu komen ze allemaal tegelijk.

* zion gaat weer games-addict worden

Human Warlock L60 | Night Elf Hunter L32 | Human Paladin L35 | Nightelf Priest L18 | Tauren Shaman L20
well isn't that nice...... but it's WRONG!

aka Vorlon

mja, ik denk dat ze aan hem meer hebben, ik speel het spel nooit :P

en Freelancer.. ja dat gaat pas leuk worden :) Maar is dat niet eerder SP gericht?

Schijnbaar zijn de mensen die uitverkoren zijn om mee te doen aan de Beta phase6 via mail op de hoogte gesteld. Dus mocht je je hebben ingeschreven; check your mail...
Ik heb niets binnengekregen trouwens ;(

ik oook nie :@

Ik wel...maar je komt nie eens binnen.
De gameserver(s) zijn LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY, duurt zo'n 5 minuten om in te loggen of zo...
Let wel: 'tis beta he, dus dan kan je dat verwachten.

Een release van eind maart...heb er een hard hoofd in.

:X

CptTripps wijzigde dit bericht 13-02-2003 10:01 (17%)

//\\RoCkS//\\

Ik heb gisteravond nog gespeeld en dat werkte prima, server deed het goed. Ligt ook een beetje aan de tijden enzo. Ik ben niet op de hoogte gesteld voor phase 6, maar ik deed al aan 5 mee, dus vandaar, en ze zijn goed bezig. Veel nieuwe client builds en zoals ik al zei die lag vind ik nog wel meevallen... :)

Pentium 4 3.0 GHz, 1024MB Intern, GeForce 4 256MB, Sound onboard, BENQ DVD+/- DL RW, Plextor DVD, IIyama Vision Master Pro 1411, Epson Stylus Photo 870, Iomega 100MB Zip

die mailtjes zijn veel te laat verstuurd, heb vandaag een mailtje gekregen waar in staat: Today on the 17th of January...." dus.... :)

Behold Googlezon

//\\RoCkS//\\

right.... well, ik ga het iig vanavond weer spelen. Nu zik op mn werk dus ja...

Die gene die beta testen, gaan jullie ook payen als het pay - to - play wordt of is het daar nie echt de moeite waard voor?

//\\RoCkS//\\

Hangt er natuurlijk een beetje vanaf hoe dat systeem in elkaar gaat steken. Ik zou er zeker wel wat duiten voor over hebben! Liever niet natuurlijk maar goed, if so, dan ben ik daar tot op zekere hoogte wel toe bereid :)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws