Hoofdcategorieën
Topicacties

Diablo 2 Classic/LoD | Deel 4

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Een dansend paartje, vieslel!

quote:
Op maandag 07 januari 2002 11:00 schreef McFlipp het volgende:

[..]

Daar ben ik ook tegen, maar het is wel makkelijk als je gewoon de belangrijkste q's al gedaan heb, kan je ook als die vriend er ff niet is bijvoorbeeld, gewoon van normal bloodruns overstappen naar nightmare bloodruns, als je een goed lvl daarvoor bent en moet je niet eerst alngs die minions van baaal bijvoorbeeld...
Je noemt nu al juist het probleem. Mensne spelen om een hoog level te bereiken. Niet meer om het spel zelf (of met een beetje hulp) uit te kunnen spelen. Ze willen wel alles uitspelen maar dan moet het vooral niet te moeilijk zijn en ze moeten de echte uitdagingen over kunnen slaan als het te lastig word. Gewoon verneuken van het speelplezier voor jezelf zeg ik dan. Waarom koop je het spel dan? Om het zo snel mogelijk weer in de kast te kunnen zetten omdat je er al doorheen bent? :?

Daarom vind ik dat hele kansgebeuren om dit moment zo oneerlijk. Als je het spel speelt zoals het bedoelt is, is het bijna (of laat die bijna maar weg) onmogelijk om de echt goede items te pakken te kunnen krijgen. Van mij mogen ze alle kansen al meteen x 1000 doen ofzo. Dan is dat hele trade en dupe gebeuren meteen overbodig omdat dan iedereen kans maakt om een buriza of arcane's valor te vinden.
24...
Reg. datum: 16 juli 2001

quote:
Op maandag 07 januari 2002 11:02 schreef Pjemco het volgende:

[..]

Wat ik bedoelde is dat als je op SC eenmaal hoog lvl bent, je dat ook BLIJFT, op HC wil men nog wel es sterven en moet dan helemaal opnieuw beginnen.
Ahhh :) Das idd waar, daarom vind ik SC ook geen reet aan :)

Digital Rebel --- EF-S 18-55mm --- Sigma 70-300mm APO Macro Super II --- 1GB Extreme III --- 512Mb Ultra II
Mijn Airliners.net foto's
If you weren't real, I would make you up...

Ik weet het toch wel beter

en dat is waarom ik geen HC speel...

een keer lag, een keer dood, een muis naar de kloten rammen, etc :)

Een plof in het heden is een knal in het verleden!

quote:
Op maandag 07 januari 2002 11:02 schreef Pjemco het volgende:

[..]

Wat ik bedoelde is dat als je op SC eenmaal hoog lvl bent, je dat ook BLIJFT, op HC wil men nog wel es sterven en moet dan helemaal opnieuw beginnen.

Mmm, dat is ook niet alles... Je kan je rot zoeken naar items maar als je dood bent ben je alles weer kwijt... Iemand die dus topitems heeft en PK-en leuk vind kan het dus voor elke andere speler onmogelijk maken om goede spullen te vinden en te houden. En er zijn op HC genoeg lamers die het leuk vinden om als clvl99 char met superitems alle chars beneden het risico level (het level waarop die chars voor hemzelf een bedreiging kunnen gaan vormen) te killen. Duels zijn dan wel tof, je kiest er dan tenslotte zelf voor.

En ik weet best dat mensen het spel dan sneller zat zijn als alle goede spullen vaker vallen, maar dan moeten ze maar vaker nieuwe versies uitbrengen, er is animo genoeg voor.
24...

quote:
Op maandag 07 januari 2002 11:06 schreef obsidian het volgende:

[..]

Je noemt nu al juist het probleem. Mensne spelen om een hoog level te bereiken. Niet meer om het spel zelf (of met een beetje hulp) uit te kunnen spelen. Ze willen wel alles uitspelen maar dan moet het vooral niet te moeilijk zijn en ze moeten de echte uitdagingen over kunnen slaan als het te lastig word. Gewoon verneuken van het speelplezier voor jezelf zeg ik dan. Waarom koop je het spel dan? Om het zo snel mogelijk weer in de kast te kunnen zetten omdat je er al doorheen bent? :?

Daarom vind ik dat hele kansgebeuren om dit moment zo oneerlijk. Als je het spel speelt zoals het bedoelt is, is het bijna (of laat die bijna maar weg) onmogelijk om de echt goede items te pakken te kunnen krijgen. Van mij mogen ze alle kansen al meteen x 1000 doen ofzo. Dan is dat hele trade en dupe gebeuren meteen overbodig omdat dan iedereen kans maakt om een buriza of arcane's valor te vinden.

Dat eerste ben ik het niet mee eens. Ik heb diablo 2 LoD al tig keer uitgespeelt op de manier zoals het hoord, maarja na een tijdje weet je wel hoe baal eruit ziet, wat de taktieek voor Diablo is, dat Mephi goeie spullen dropt en dat je uit moet kijken voor z'n 3 vriendjes. Dus dan vind ik het leuker om gewoon leuk characters te maken, met wat alternatiefe skills bijvoorbeeld, dan weer die baal vermoorden ofzo.

En met dat 2e ben ik het wel een beetje eens. Maar eht is natuurlijk niet echt leuka ls iedereen maar gewoon windforce heeft, wat heb je dan nog aan buriza? als je nog ff wat meer speelt je toch al windforce hebt, dan wordt het spel volgens mij veels te makkelijk, kom je daar met 8 boazons in het cow lvl, allemaal windforce, nou dan is het echt een eitje...

Digital Rebel --- EF-S 18-55mm --- Sigma 70-300mm APO Macro Super II --- 1GB Extreme III --- 512Mb Ultra II

Ik weet het toch wel beter

"eitje" is een beetje een understatement dan ja :)

Een plof in het heden is een knal in het verleden!

24...

quote:
Op maandag 07 januari 2002 11:10 schreef obsidian het volgende:

[..]

Mmm, dat is ook niet alles... Je kan je rot zoeken naar items maar als je dood bent ben je alles weer kwijt... Iemand die dus topitems heeft en PK-en leuk vind kan het dus voor elke andere speler onmogelijk maken om goede spullen te vinden en te houden. En er zijn op HC genoeg lamers die het leuk vinden om als clvl99 char met superitems alle chars beneden het risico level (het level waarop die chars voor hemzelf een bedreiging kunnen gaan vormen) te killen. Duels zijn dan wel tof, je kiest er dan tenslotte zelf voor.

En ik weet best dat mensen het spel dan sneller zat zijn als alle goede spullen vaker vallen, maar dan moeten ze maar vaker nieuwe versies uitbrengen, er is animo genoeg voor.
Hier ben ik het ook mee eens! Blizzard bezit talent en creativietijd ( hoe schrijf je dat :? ) om weer wat leuke nieuwe dingen te bedenken en niemand die daar niet op zit te wachten!
quote:
Op maandag 07 januari 2002 11:13 schreef Pjemco het volgende:
"eitje" is een beetje een understatement dan ja :)

hehe idd, meer een gebakken eitje

En mcflipp moet nu naar school :( :'( |:(

www.Gameforum.nl

Het probleem is dat het spel idd niet meer super gebalanceerd is... een ama of een sorc met een beetje goeie equip en een beetje slimme skill choice heeft niemand nodig... waarom zow je party'en met iemand.. je kunt het zelf sneller en beter etc.

Nu heb ik ook een high lvl sorc en ama en met die chars heb je vrijwel geen hulp nodig...

dus 90% van de mensen speelt ama of sorc....

al eens een game op hell gezien met alleen maar necro's ? of alleen maar pala's ? :)

Juist.. of die classes zijn serieus underpowerd... of ama's en sorc's serieus overpowerd...

en nog ff over dat speedlvlen... de enigste manier hoe je dat soort spul voorkomt is door het gewoon niet meer mogelijk te maken... het is op dit moment namelijk gewoon deel van het spel... en aangezien het gewoon mogelijk is... is het dus ook geen echte cheat... maar gewoon een exploit...

het voorbeeld wat gegeven werd met de Ancients op lvl 20.. zow voor het hele spel moeten gelden :)

PC gamers gezocht !!!! >>> http://www.gameforum.nl

quote:
Op maandag 07 januari 2002 11:11 schreef McFlipp het volgende:

[..]

Dat eerste ben ik het niet mee eens. Ik heb diablo 2 LoD al tig keer uitgespeelt op de manier zoals het hoord, maarja na een tijdje weet je wel hoe baal eruit ziet, wat de taktieek voor Diablo is, dat Mephi goeie spullen dropt en dat je uit moet kijken voor z'n 3 vriendjes. Dus dan vind ik het leuker om gewoon leuk characters te maken, met wat alternatiefe skills bijvoorbeeld, dan weer die baal vermoorden ofzo.

En met dat 2e ben ik het wel een beetje eens. Maar eht is natuurlijk niet echt leuka ls iedereen maar gewoon windforce heeft, wat heb je dan nog aan buriza? als je nog ff wat meer speelt je toch al windforce hebt, dan wordt het spel volgens mij veels te makkelijk, kom je daar met 8 boazons in het cow lvl, allemaal windforce, nou dan is het echt een eitje...

Daarom zei ik dus al dat er meerdere high level items moeten komen en niet 1 superboog, en 1 superzwaard en 1 superarmor enzo. Maak dan 20 goede bogen, 20 goede zwaarden en 20 goede armors zodat superchars niet meer te maken zijn. Meer variaties qua items. En ook geen superskills meer.

Het spelen van LOD moet weer leuk worden en niet zoals nu een hunt naar items of hoge level chars. Ik denk dat blizzard ook wel naar mensen luisterd dus ik denk dat we maar eens een lijstje moeten maken en deze in een serieuze mail moeten zetten en opsturen naar hun.
Methos
Reg. datum: 06 januari 2001

btw wat jij lult obsedian, low lvl equip ? ocules is voor +42 en 42 heb je in 3 uur tijd :) ik rush ook zo door naar cows 1) vind de qs naar 1 keer gedaan hebben saaaai
2) met elk ventje [8] steeds dezelfde qs te doen is niet leuk, doe alleen important qs,
3) daarna ga ik lvlen in cow lvl zodat ik sterker wordt en alles aan kan en bij 80 stop ik en begin ik overnieuw :) nu gaat ik me barb naar 99 schoppen en dan PvPen :)

enigste hoge is gf , wf, en arkaine, steil of steel dat ik goddelijk als je dat hebt, daarvoor doe je het inprinciepe allemaal :) er zijnj al 183098123 variaties, vind het zo wel goed alleen de dupes etc weg. natuurlijk wil niet iedereen bij lvl 40 blijven die dmg die je dan doet is ronduit slecht daarom naar koetjes en killluuuh voor de exp hoger lvl is meer str en meer str is meer dmg en dat is tof ism met items die je zelf graag wilt :)

www.Gameforum.nl

ach wat meer variatie in de uniques zow niet erg zijn...

uniques beter maken en super zeldzaam maken

en zorgen voor wat goeie rares.. want de huidige raap ik niet eens op als het geen ring of amu is......

Methos

de items vallen juist goed imho, want als er teveel valt is het niks meer waard :) het is nu opzich wel goed gebalanceerd, de meeste lui die niet de items kunnen bemachtigen klagen erover omdat ze die en die set willen en de super barb willen die helemaal niet super is als iedereen die items krijgt :P

Carpe Noctem
Reg. datum: 01 juni 2001

quote:
Op maandag 07 januari 2002 10:01 schreef obsidian het volgende:

[..]

Hem? Die warpspear bedoel je?
Ja, die had ik op HC, maar heb ik geruild voor een Uni Crossbow + Uni Axe + Uni Sword

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

jawohl!
Reg. datum: 21 juli 2001

Blizz luistert denk ik ook wel naar mensen, alleen wat ze vervolgens voor maatregelen nemen.... tjah :(

Bijvoorbeeld barb en sorc:
Iedereen vond de lancebarbs veel te sterk, hiervoor is de ww skill inmiddels 4keer aangepast, en nu deze en op weaponspeed gebaseerd is, en veel minder dmg doet, is van de barb niet veel meer over.
Sorcs, zonder timer, maar ook zonder echte dmg waren de static slaafjes van de nec's of ama's. Na patch 1.08 zijn haar skills echter zoveel opgevoerd dat sorcs nu zijn wat barbs waren.

Tel daarbij de 50% physical resist op van alle hell monsters. (de grootste fout van 1.08 vind ik) Hierdoor worden alle andere chars benadeeld ten opzichte van de sorcies :(

-insert charnames+lvl's here-

www.Gameforum.nl

idd of 50% global Magic res.. of phys res weg.. tis met bepaalde chars gewoon niet leuk op hell ... zonder uber equip dus... van mij mag hell zo moeilijk zijn dat er spijt van hebt dat je er bent.. en dat je zonder goeie party geen kans maakt......

een sorc zow je zelfs zonder equip door hell kunnen krijgen i guess... hoogstens dat duriel dan probs zow leveren.....

tja en of bliz luisterd weet ik niet... ik krijg steeds meer het id dat ze druk bezig zijn met WoW

ik denk ook dat 1.10 het einde is qua mayor patches... of er moet nog een nieuwe expansion komen... daar hoop ik tegen beter weten op... :).. helaas zal dit wel idle hope zijn =)

Carpe Noctem

Is het wel zeker dan dat patch 1.10 komt? Volgens mij heeft nog geen enkel Blizzard game patch 1.10 gekregen, meestal ging het maar tot 1.09 :(
En als patch 1.10 toch nog komt, moeten ze de Necro wat sterker maken, dat blijft toch de coolste character van D2

Methos

moet zeggen mijn necro is goed gelukt en levelde als een speer :) hit heeft hem in 30 afgebroken maar ik ben door gegaan en ging erg goed is nu lvl 80

www.Gameforum.nl

Mja op zo veel fan sites hebben ze het over patch 1.10.. ik denk dat veel mense teleurgesteld zijn als geen komt :)

maar offciel is hier idd niets over gezegd geloof ik.....

ik denk er toch over om compleet nwn te gaan doen zodra het uit is.. maar als ze van diablo2 nog wat leuks maken blijf ik dat ernaast doen...
quote:
de items vallen juist goed imho, want als er teveel valt is het niks meer waard
ik wil ook juist dat er minder uniques droppen en meer rares die wat beter zijn.... :)... er droppen veel te veel uniques.....

Carpe Noctem

quote:
Op maandag 07 januari 2002 12:47 schreef Soullie het volgende:
Mja op zo veel fan sites hebben ze het over patch 1.10.. ik denk dat veel mense teleurgesteld zijn als geen komt :)

maar offciel is hier idd niets over gezegd geloof ik.....

ik denk er toch over om compleet nwn te gaan doen zodra het uit is.. maar als ze van diablo2 nog wat leuks maken blijf ik dat ernaast doen...
[..]

ik wil ook juist dat er minder uniques droppen en meer rares die wat beter zijn.... :)... er droppen veel te veel uniques.....

nwn=Never Winter Nights?
Dan kun je beter wachten op Dungeon Siege, dat wordt de Diablo killer :) (komt in april uit)

>>MY<< world
Reg. datum: 30 juli 2000

Ik ben het met Sau eens, wat betreft het doen van de Q enzo omdat nou 10x allemaal te doen in dezelfde omgevingen nou nee dank je...
Toen ik net begon met LoD en ik me eerst char had zat ik ook met grote ogen en volverbazing naar een lvl80+char te kijken, maar nu je er zelf ook meer hebt dan valt het onder het normale idee...Ik denk dat 90% hier met het kwijl aan zijn kin kijkt naar een Ferrari F50 ofzo tot je er zelf 1 hebt en dan is ach het hoort erbij.
Mijn laatste barb was lvl8 in zijn eerste cow game toen hij lvl 50 had ben ik zijn quests gaan doen alleen...spel plezier vergald? nee hoor alleen in een andere volgorde.

Ik vind btw wel dat de drop changes omhoog mogen of in elk geval minder normal/except uni, zodat de elites ook kans hebben om te vallen.
Gisteren gedueled tegen een barb met full IK set (armor was non-socket en niet gepersonalized)..dus :9~ :9~ kickte wel zijn ass :P

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

quote:
Op maandag 07 januari 2002 12:06 schreef SaURoN het volgende:
de items vallen juist goed imho, want als er teveel valt is het niks meer waard :) het is nu opzich wel goed gebalanceerd, de meeste lui die niet de items kunnen bemachtigen klagen erover omdat ze die en die set willen en de super barb willen die helemaal niet super is als iedereen die items krijgt :P
Niks waard? Ja en? Boeien.... Die items zijn om ermee te spelen en niet om ze te traden. Dat is precies wat ik bedoel... Ze mogen niet te vaak vallen omdat ze niks waard zijn, dit is dus de grootste BS wat er bestaat. Je koopt een spel om mee te spelen, niet om er een grote handel van te maken. En waarom zouden alleen de mensen die 100 MF runs op een dag doen ermee mogen spelen? Of alleen die mensen een set kompleet mogen krijgen? Zodat alle andere mensen tegen hun op blijven kijken omdat ze die spullen hebben? Je geilt te erg op status dan jongen... Het gaat tenslotte allemaal maar op een hoopje bytes en een bmp die beschrijft hoe een item eruit ziet. Thats all.
Methos

quote:
Op maandag 07 januari 2002 13:07 schreef obsidian het volgende:

[..]

Niks waard? Ja en? Boeien.... Die items zijn om ermee te spelen en niet om ze te traden. Dat is precies wat ik bedoel... Ze mogen niet te vaak vallen omdat ze niks waard zijn, dit is dus de grootste BS wat er bestaat. Je koopt een spel om mee te spelen, niet om er een grote handel van te maken. En waarom zouden alleen de mensen die 100 MF runs op een dag doen ermee mogen spelen? Of alleen die mensen een set kompleet mogen krijgen? Zodat alle andere mensen tegen hun op blijven kijken omdat ze die spullen hebben? Je geilt te erg op status dan jongen... Het gaat tenslotte allemaal maar op een hoopje bytes en een bmp die beschrijft hoe een item eruit ziet. Thats all.
nee het spel is leuk als iedereen dezelfde items draagt |:( als je allemaal die uber items draagt dan loop je in je 1tje een cowrun door, het leukste is er voor te knokken en traden om je zo graag gewilde item te krijgen IMHO.

www.Gameforum.nl

als de drop rate voor exepts omhoog gaat is daar alle fun dus ook meteen vanaf... als iedere pvp barb met dual ligtsabre of whatever rondrent...

en iedere ama een windforce heeft.. is de lol er gewoon af...

die items horen gewoon bij de elite players thuis... of eventueel de lucky few... er is wel variatie in equip maar in general draagt iedereen ongeveer het zelfde...

een ama heeft keuze uit 3 bogen om een beetje effectief te zijn etc....

en rares zuigen gewoon compleet... er zijn wat uitzonderingen (sorc stafjes... Circlets... Amu's en ringen...)

ik heb nog nooit een lvl 90 horen roepen... wow check mijn super rare armor... zo iets vind je niet vaak :)......

tis gewoon zo als een rare dropt raapt niemand ehm op..... nu heb ik niet in 1.08 en er voor gespeeld maar het schijnt dat er vroeger best goeie rares tussen zaten...

Uniques zijn niet zoals de naam het zegt unique... want de meeste kan iedereen met een beetje MF char vinden... ik had liever gezien dat alle uniques elite items waren... en rares voor de middenmoot.....

RARES SUCKEN op dit moment :)

tis nu al zo dat mensen zich nogal irriteren aan mensen met buriza... way 2 common en in combo met de pierce bug helemaal erg... wedden dat bijna iedereen hier 1 heeft ?

tis ook belachelijk hoe simpel meph is eigenlijk... duriel is moeilijker en dat is 1 van de lesser evils....

quote:
Op maandag 07 januari 2002 13:09 schreef SaURoN het volgende:

[..]

nee het spel is leuk als iedereen dezelfde items draagt |:( als je allemaal die uber items draagt dan loop je in je 1tje een cowrun door, het leukste is er voor te knokken en traden om je zo graag gewilde item te krijgen IMHO.
Dan ook geen uber items meer, dan maar veel meer mindere items zodat er meer variaties zijn en je dus op hell wel samen moet spelen om er doorheen te komen. Als je op b.net speelt tenminste, single player moet wel makkelijker uit te spelen zijn natuurlijk.

Je mag best wel hele goede items hebben, maar ze moeten het niet mogelijk maken dat het voor hem een eitje is om hell uit te spelen. En set items die nooit vallen is ook bullshit, waarom dan die hele set niet gewoon unique maken? IK armor is nog zeldzamer dan de meeste uniques, dat vind ik niet kloppen. IK set is leuk maar nou niet zo speciaal dat ie zo zeldzaam moet zijn.

De hele balans is uit het spel met de invoering van die superitems, en dat hele tradegebeuren zoals het nu is verpest ook veel van de fun. Belachelijk dat je voor iets 10 sojs moet betalen terwijl de soj zelf ook al niet aan te komen is als je normaal speelt. Zo blijven alle goede items (en ik bedoel net eens de superitems) buiten het bereik van de normale players. (dus de mensen die geen zin hebben in 1000 runs te doen om 1 ding te vinden die de moete waard is)

En dat heeft er niks mee te maken dat ik jaloers ben ofzo, maar ik vind dat het gewoon het hele spel vergalt zo.

quote:
Op maandag 07 januari 2002 13:09 schreef Soullie het volgende:
als de drop rate voor exepts omhoog gaat is daar alle fun dus ook meteen vanaf... als iedere pvp barb met dual ligtsabre of whatever rondrent...

en iedere ama een windforce heeft.. is de lol er gewoon af...

die items horen gewoon bij de elite players thuis... of eventueel de lucky few... er is wel variatie in equip maar in general draagt iedereen ongeveer het zelfde...

een ama heeft keuze uit 3 bogen om een beetje effectief te zijn etc....

en rares zuigen gewoon compleet... er zijn wat uitzonderingen (sorc stafjes... Circlets... Amu's en ringen...)

ik heb nog nooit een lvl 90 horen roepen... wow check mijn super rare armor... zo iets vind je niet vaak :)......

tis gewoon zo als een rare dropt raapt niemand ehm op..... nu heb ik niet in 1.08 en er voor gespeeld maar het schijnt dat er vroeger best goeie rares tussen zaten...

Uniques zijn niet zoals de naam het zegt unique... want de meeste kan iedereen met een beetje MF char vinden... ik had liever gezien dat alle uniques elite items waren... en rares voor de middenmoot.....

RARES SUCKEN op dit moment :)

tis nu al zo dat mensen zich nogal irriteren aan mensen met buriza... way 2 common en in combo met de pierce bug helemaal erg... wedden dat bijna iedereen hier 1 heeft ?

tis ook belachelijk hoe simpel meph is eigenlijk... duriel is moeilijker en dat is 1 van de lesser evils....
Crap... Als je pvp speelt is het juist leuker als iedereen hetzelfde draagt aangezien het dan geen kwestie is van de items die je draagt maar van hoe goed je zelf bent.

En wat zijn elite spelers? Mensen die weet ik veel hoeveel keer hetzelfde level spelen en dan superitems vinden en dan gaan opscheppen dat ze iedereen aankunnen? Vind je het gek? Ik kan ook de hele wereld aan als iedereen met een aardappelschilmesje moet vechten en ik met full-auto wapens vecht.

Het gaat dan niet om hoe goed jij bent, maar om hoe goed je items zijn. Dat is niet het idee achter een duel, een duel is als je alletwee evenveel kans hebt om te winnen en je uitrusting dus gelijk is. Maar nu haal je twee dingen door elkaar... Mensen die het spel spelen en mensen die het spel gebruiken om tegen elkaar te spelen. Ik wil het spel spelen zoals je het spel hoort te spelen en ook kans maken op goede items.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: