Je noemt nu al juist het probleem. Mensne spelen om een hoog level te bereiken. Niet meer om het spel zelf (of met een beetje hulp) uit te kunnen spelen. Ze willen wel alles uitspelen maar dan moet het vooral niet te moeilijk zijn en ze moeten de echte uitdagingen over kunnen slaan als het te lastig word. Gewoon verneuken van het speelplezier voor jezelf zeg ik dan. Waarom koop je het spel dan? Om het zo snel mogelijk weer in de kast te kunnen zetten omdat je er al doorheen bent?quote:Op maandag 07 januari 2002 11:00 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Daar ben ik ook tegen, maar het is wel makkelijk als je gewoon de belangrijkste q's al gedaan heb, kan je ook als die vriend er ff niet is bijvoorbeeld, gewoon van normal bloodruns overstappen naar nightmare bloodruns, als je een goed lvl daarvoor bent en moet je niet eerst alngs die minions van baaal bijvoorbeeld...
Daarom vind ik dat hele kansgebeuren om dit moment zo oneerlijk. Als je het spel speelt zoals het bedoelt is, is het bijna (of laat die bijna maar weg) onmogelijk om de echt goede items te pakken te kunnen krijgen. Van mij mogen ze alle kansen al meteen x 1000 doen ofzo. Dan is dat hele trade en dupe gebeuren meteen overbodig omdat dan iedereen kans maakt om een buriza of arcane's valor te vinden.
System specs: Servertje Game PC Gameserver