ik ben ineens totaal de kluts kwijt
Stap1. maak een random normal game met een random password
stap2. w8 ff langer dan 5 minuten in act1 town
stap3. laat de spullen die je wilt overzetten op de grond vallen
stap4. verlaat de game
stap5. ga met je andere char de game in en pak je spullen op

Sim-pel
stap4. verlaat de game
Sim-pel
Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
Ik heb ff gekeken, mijn circlet is niet zo briljant als die van jou, heeft 30 defence, +1 skill, 56 to mana en nog wat resist.
Damn ik wil die circlet
, heb je niks aan een coole bow?, of moet het sorc stuff zijn?
Damn ik wil die circlet
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
stap 0. bedenk dat mules in het algemeen niet verder zijn gekomen dan act 1Op woensdag 09 januari 2002 22:31 schreef General_Freakazoid het volgende:
stap4. verlaat de game
dus spullen dropppen in act2 of een hell game schiet niet op
was ik trouwens vandaag ook aan het doen, me ringen en amu mule aan het uitmesten. liggen daar stuk of 20 rare ringen amu's en jewels. stel manals nagels ed op de grond
dozijn goede magicals
CONNECTION INTERUPTED
dan schrik je ff de tyfus !!!!!!!
gelukkig dat ik meteen weer kon inloggen.
anders was ik echt gek geworden !!
ow on a sidenote
wat is een 31% ed/15% -requirements jewel waard ?
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Bij een connection interrupted resetten ze ook de game waar je inzit. Ask sauron maarOp woensdag 09 januari 2002 22:37 schreef heuveltje het volgende:
[..]
stap 0. bedenk dat mules in het algemeen niet verder zijn gekomen dan act 1
was ik trouwens vandaag ook aan het doen, me ringen en amu mule aan het uitmesten. liggen daar stuk of 20 rare ringen amu's en jewels. stel manals nagels ed op de grond
dozijn goede magicals
CONNECTION INTERUPTED
ow on a sidenote
hmmm, het enige dat ik samen met die circlet van je zou kunnen gebruiken is een 5 socket collossus sword/blade of de exceptional variant daarvan, kan m'n barbje eindelijk iets doen met me amn el ith tir sol
Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
Wel ff lezen heuveltjeOp woensdag 09 januari 2002 22:31 schreef General_Freakazoid het volgende:
stap4. verlaat de game
Sim-pel
Dat kun je idd beter niet doen, ik ben een keer in classic mijn complete Necro equepment verloren door een interrupped (incl. jordans, wormskull, silk enz)Op woensdag 09 januari 2002 22:37 schreef heuveltje het volgende:
[..]
dozijn goede magicals
CONNECTION INTERUPTED
ow on a sidenote
Ik heb toen ook een week ofzo niet meer gespeeld, zo pissed was ik
stfuOp woensdag 09 januari 2002 22:39 schreef HitmanWVU het volgende:
[..]
Bij een connection interrupted resetten ze ook de game waar je inzit. Ask sauron maar
ben er laatst 1 soj door kwijt geraakt

ik had laatst ook iets doms gedaan, ik had een game gemaakt met pass op mijn skin of the vipermagi over te zetten naar mijn pala, heb ik het password verkeerd opgeschreven

Dag skin of the vipermagi
Dag skin of the vipermagi
Ik doe dat niet vaak hoor, game maken, dan wachten en dan met een andere char game joinen. Dat doe ik alleen met stuff waarvan ik het niet erg vind als ik het kwijt raak. Maar ik ga het nu niet doen met m'n 197% Buri, vind het een beetje kut als ik die zou verliezen.
Mja, in classic ben ik zo ook het een en ander kwijt geraakt, maar ja, was toch allemaal maar crappy stuff.
Mja, in classic ben ik zo ook het een en ander kwijt geraakt, maar ja, was toch allemaal maar crappy stuff.
mwah normaal trade ik altijd met mezelf, weet ik zeker dat het goed zit. maar dit was zo'n gehannes dat ik alles op de grond had gedumpt om het beter uit te zoeken ....|:(Op woensdag 09 januari 2002 22:52 schreef Toewan het volgende:
Ik doe dat niet vaak hoor, game maken, dan wachten en dan met een andere char game joinen. Dat doe ik alleen met stuff waarvan ik het niet erg vind als ik het kwijt raak. Maar ik ga het nu niet doen met m'n 197% Buri, vind het een beetje kut als ik die zou verliezen.
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
In die 5 minuten kan je vaak toch nog een keer mephi killen, of baal, ik doe het dan ook altijd op hell
ja maar, ik heb maar 1 mule op hellOp woensdag 09 januari 2002 22:54 schreef General_Freakazoid het volgende:
In die 5 minuten kan je vaak toch nog een keer mephi killen, of baal, ik doe het dan ook altijd op hell
das meteen me koelvl open gastje
hehe vandaag een nieuw acc. gemaakt voor alleen mules, zodat ik op unknown666 weer ruimte had voor me battle chars 
Dus ik in een game met me broertje( ja heb eergisteren maar een 2e D2&lod set aangeschaft). Heb daar al me mules leeg gegegooit en toen pas nieuw acc angemaakt en de zooi wezen soorten op charwapens/uniarmor/setitems/goodstuff.
Pak ik me laatste item op...type ik wat vliegt casema eruit
gelukkig had ik dus net alles, anders was ik de lul geweest...BIG TIME!!!
Ohja Iron golem kan niet indestructable zijn...me broertje heeft het in die game gedaan met een wizard spike en toen heb ik die golem met me barb gekilled...Dus offer GF, Doomie, Cranium basher en andere er niet voor op
Dus ik in een game met me broertje( ja heb eergisteren maar een 2e D2&lod set aangeschaft). Heb daar al me mules leeg gegegooit en toen pas nieuw acc angemaakt en de zooi wezen soorten op charwapens/uniarmor/setitems/goodstuff.
Pak ik me laatste item op...type ik wat vliegt casema eruit
Ohja Iron golem kan niet indestructable zijn...me broertje heeft het in die game gedaan met een wizard spike en toen heb ik die golem met me barb gekilled...Dus offer GF, Doomie, Cranium basher en andere er niet voor op
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Mja, ik heb alleen niet zoveel hell mules..Op woensdag 09 januari 2002 22:54 schreef General_Freakazoid het volgende:
Verwijderd
mephi killen op nightmare is ook easy en daar kun je vette shit vinden, ik noem buriza's en sojs
.
Verwijderd
ik wil iets met Prevent monster heal anders krijg ik die beesten op hell (bloodrun) nooit niet dood
Verwijderd
ja dat had ik dus ook alleen dan was de game er niet meer en was ik 3 HELE sets kwijtOp woensdag 09 januari 2002 22:37 schreef heuveltje het volgende:
[..]
dozijn goede magicals
CONNECTION INTERUPTED
ow on a sidenote
beste rare die ik zelf heb.....
GVd +6 skill lvls voor frozen orbOp woensdag 09 januari 2002 23:51 schreef Soullie het volgende:
[afbeelding]
beste rare die ik zelf heb.....
Das leuk voor een pvp sorce
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Verwijderd
staat een 3 hoorOp donderdag 10 januari 2002 00:03 schreef Canon23 het volgende:
[..]
GVd +6 skill lvls voor frozen orb![]()
Das leuk voor een pvp sorce
hij bedoeld +2 sorc +1 cold +3 orbOp donderdag 10 januari 2002 00:04 schreef tva_goku het volgende:
[..]
staat een 3 hoor
Mja, ik had net dus een 197% buri gevonden voordat ik Mephi ging killen..Op woensdag 09 januari 2002 23:31 schreef Crown_of_Creation het volgende:
mephi killen op nightmare is ook easy en daar kun je vette shit vinden, ik noem buriza's en sojs.
Maar ik ga nu ook maar es nightmare doen, kan ik ook de council killen, die willen ook nog wel es wat geven. Maar damn, battle.net lagt nu echt ff als de tering.
Verwijderd
ah dan wel jaOp donderdag 10 januari 2002 00:05 schreef Soullie het volgende:
[..]
hij bedoeld +2 sorc +1 cold +3 orbheb ook lvl 32 orb op die sorc.. is idd best nice
... geen nova killspeed helaas =)
Verwijderd
Ik heb dus ADSL en met 60kbps zou je zeggen dat de lag wel mee valt. nou dat valt dus helemaal niet mee ik ben vandaag twee keer geinterupt.
eergister iets van 8keer en nou kan hij mijn amazon char niet meer vinden.
elke keer als ik probeer te openenen zegt hij "character not found"
Heb geduld komt wel goed, anders ff blizzard mailen en mocht ie echt zijn verdwenen dan geven ze je je ama terug van de laatste backup...\Op donderdag 10 januari 2002 00:15 schreef Crown_of_Creation het volgende:
Ik heb dus ADSL en met 60kbps zou je zeggen dat de lag wel mee valt. nou dat valt dus helemaal niet mee ik ben vandaag twee keer geinterupt.
En ja telde alles bij elkaar op van dat sorce dingetje
damn, * Toewan is stupid. 
Klotezooi, ga ik dus traden met iemand, een 197% buri voor een soj. Ok, wil ik wel doen. Dus hij laat me een soj zien, dus traden, maar zijn inventory is full. Dus hij sorry zeggen, en weer opnieuw proberen. Nu lukte het wel. Alleen wat denk je, geen soj, maar een of andere fucked ring.
Oftewel, ik had moeten kijken of hij hetzelfde ervoor gaf.
Ach ja, gelukkig gebeurde dit niet bij een mara's kaleidoscope ofzo, en al doende leert men. Maar ja, het is wel klote.
Account name *fred123, spam die gast maar helemaal dood zou ik zeggen.
Klotezooi, ga ik dus traden met iemand, een 197% buri voor een soj. Ok, wil ik wel doen. Dus hij laat me een soj zien, dus traden, maar zijn inventory is full. Dus hij sorry zeggen, en weer opnieuw proberen. Nu lukte het wel. Alleen wat denk je, geen soj, maar een of andere fucked ring.
Ach ja, gelukkig gebeurde dit niet bij een mara's kaleidoscope ofzo, en al doende leert men. Maar ja, het is wel klote.
hmmmmmm das klote jaOp donderdag 10 januari 2002 02:47 schreef Toewan het volgende:
nou ja een ezel stoot zich geen 2 keer aan dezelfde steen, dus opletten volgende keer;)
hwanings blessing(belt) is voor een paar chipped al te kopen.Op woensdag 09 januari 2002 23:43 schreef tva_goku het volgende:
ik wil iets met Prevent monster heal anders krijg ik die beesten op hell (bloodrun) nooit niet dood
StupidOp donderdag 10 januari 2002 02:47 schreef Toewan het volgende:

Opletten man, je gaat toch niet als een n00b niet kijken
maaruh ik weet wel hoe dit komt
Ze zien een SoJ en worden helemaal gek en kijken er niet meer naar, omdat ze nog nooit een soj hebben gehad ensow
Verwijderd
moet je nog lycanders?Op woensdag 09 januari 2002 19:56 schreef HitmanWVU het volgende:
Iedereen wil een soj voor lycander aim
Dat ding is dat lang niet waard. Wat is offer is:
IK Maul, Butchers Pupil, blackhorn face, spellsteel, boneslayer (pick 2)
Als je wil traden /w *Hitman[GpW]
Ohja pjemco heb jij nog die twitchtro (ofzo) voor mij?
wel op sc toch?
/w *dpcows
meestal laat in de middag en s'avonds
is lightsabre die exceptional crystal sword die naast 7 to light radius nog zo'n rij stats heeft?Op woensdag 09 januari 2002 22:58 schreef SaURoN het volgende:
iemand 1 lightsabre over hier
ik speel namelijk niet op b.net maar heb dat ding wel (op een sorceress
jupzorz
wil er 1tje hebben
dus iemand die er 1 heeft meld zich bij mij ajb
ik ovver stuffies
Mjep, was wel een beetje zo ja, maar ja, boeien. Ik had die gast eigenlijk een beetje verrot lopen te schelden, maar eigenlijk had ik daar helemaal geen reden toe, want ik ben hier de domme aap die niet oplet.Op donderdag 10 januari 2002 09:05 schreef SaURoN het volgende:
[..]
Stupidis hier al 10x gezegt door iedereen en hit is het ook overkomen
jou reactie toen dacht ik
Opletten man, je gaat toch niet als een n00b niet kijken
maaruh ik weet wel hoe dit komtheel veel lui overkomt dit
Ze zien een SoJ en worden helemaal gek en kijken er niet meer naar, omdat ze nog nooit een soj hebben gehad ensowdenk dat jij dat ook hebt
SoJgeil wordt dat wel genoemed
Toewan das kut, maar zoals jezelf zegt wel eigen schuld 
Ik ben gelukkig nog nooit opgelicht/wat kwijt geraakt so i am the lucky bird
Ik ben gelukkig nog nooit opgelicht/wat kwijt geraakt so i am the lucky bird
Verwijderd
Heb ik precies hetzelfde gehad, ikweet wat je bedoelt... ik leef met je mee...Op donderdag 10 januari 2002 02:47 schreef Toewan het volgende:
Waarom een lightsabre?Op donderdag 10 januari 2002 10:59 schreef SaURoN het volgende:
jupzorzwil er 1tje hebben
dus iemand die er 1 heeft meld zich bij mij ajb
ik ovver stuffies
nooit starwars gezien ?Op donderdag 10 januari 2002 12:35 schreef Shade het volgende:
[..]
Waarom een lightsabre?
lightsabre's zijn coooool
* heuveltje wil een rode !
Verdorie zeg, lezen is moeilijk: Die orb geeft +5 to Frozen Orb, want de +1 Cold Mastery is NIET +1 to Cold Skills...Op donderdag 10 januari 2002 00:05 schreef Soullie het volgende:
[..]
hij bedoeld +2 sorc +1 cold +3 orbheb ook lvl 32 orb op die sorc.. is idd best nice
... geen nova killspeed helaas =)
En Heuveltje: Een groene Lightsabre is mooier
If nothing is written below, I was the last to reply...
Verwijderd
blauw is w00t!Op donderdag 10 januari 2002 12:58 schreef RainManX het volgende:
[..]
Ook goed, ik twijfelde al omdat ik nog nooit de skill tree van een sorce heb gezienOp donderdag 10 januari 2002 12:58 schreef RainManX het volgende:
[..]
Verdorie zeg, lezen is moeilijk: Die orb geeft +5 to Frozen Orb, want de +1 Cold Mastery is NIET +1 to Cold Skills...
ey doe eens rustig... ben hier om een beetje leuk over diablo te praten... als je denkt dat ik ongelijk heb in iets kun je het ook anders zeggen... mja....Op donderdag 10 januari 2002 12:58 schreef RainManX het volgende:
[..]
Verdorie zeg, lezen is moeilijk: Die orb geeft +5 to Frozen Orb, want de +1 Cold Mastery is NIET +1 to Cold Skills...
die +1 coldmastery voegt wel degelijk wat toe aan de damage van de orb... + skills in mastery gratis is handig voor orb....
tis dus +5 orb +3 mastery... dus zelfs 8 punten die orb helpen...
tis gvd mun eigen ding... sjees sorry dat ik wat zeg.....
Nu volg ik jouw ff nietOp donderdag 10 januari 2002 14:17 schreef Soullie het volgende:
[..]
ey doe eens rustig... ben hier om een beetje leuk over diablo te praten... als je denkt dat ik ongelijk heb in iets kun je het ook anders zeggen... mja....
die +1 coldmastery voegt wel degelijk wat toe aan de damage van de orb... + skills in mastery gratis is handig voor orb....
Verwijderd
Neej man, oranje is kewl.Op donderdag 10 januari 2002 13:05 schreef DarthRaider het volgende:
[..]
blauw is w00t!
nee idd dat is idd een fout van jouOp donderdag 10 januari 2002 15:11 schreef Canon23 het volgende:
[..]
Nu volg ik jouw ff niet+3mastery? 8punten? Zal wel een foutje zijn ...
+1 coldmastery hierbij komen de +2 sorc skills van het orbje = 3+ cold mastery
+3 orb hierbij komen de +2 sorc skills = +5 orb
5 + 3 = 8 punten die effectief toevoegen aan orb... als het nu niet begrepen word geef ik het op...
duidelijker kan ik het niet uitleggen...
Sorry hoor, was helemaal niet aggresief bedoeld... ik bedoelde ook meer dat er zo'n 4 of 5 mensen overheen lazen, was dus ook niet persoonlijk bedoeld...Op donderdag 10 januari 2002 14:17 schreef Soullie het volgende:
[..]
ey doe eens rustig... ben hier om een beetje leuk over diablo te praten... als je denkt dat ik ongelijk heb in iets kun je het ook anders zeggen... mja....
Cold Mastery helpt trouwens vrij weinig in damage hoor... want het verlaagt alleen de resist cold van je monsters, en zoveel cold resist zijn er niet (Imuun helpt het niks tegen, en lager als 0% gaat ie niet) en dan nog, het is dus niet +6 to FO
Verwijderd
Jongens wat betekend het als heel je char weg is? ik speel hardcore en ik ben denk ik doodgegaan dan ofzo, maar ik had (bijna) geen leven meer druke een paar x health flessies in en deed toen alt f4, en snel kijken of hij er nog was.. maar nu is ie verdwenen ofzo? je ziet niet dat mannetje met zn bruine pakkie, maar wel de naam en ook kan ik geen games meer joinen?
Hartstikke doodOp donderdag 10 januari 2002 15:36 schreef MrPiccolo het volgende:
Jongens wat betekend het als heel je char weg is? ik speel hardcore en ik ben denk ik doodgegaan dan ofzo, maar ik had (bijna) geen leven meer druke een paar x health flessies in en deed toen alt f4, en snel kijken of hij er nog was.. maar nu is ie verdwenen ofzo? je ziet niet dat mannetje met zn bruine pakkie, maar wel de naam en ook kan ik geen games meer joinen?
ach soOp donderdag 10 januari 2002 15:30 schreef Soullie het volgende:
[..]
nee idd dat is idd een fout van jou
+1 coldmastery hierbij komen de +2 sorc skills van het orbje = 3+ cold mastery
+3 orb hierbij komen de +2 sorc skills = +5 orb
5 + 3 = 8 punten die effectief toevoegen aan orb... als het nu niet begrepen word geef ik het op...
duidelijker kan ik het niet uitleggen...
Verwijderd
Hierbij pis ik op hc!Op donderdag 10 januari 2002 16:21 schreef HitmanWVU het volgende:
[..]
Hartstikke dood
Verwijderd
ach dat soort dingen gebeuren.
Ik ben menig char verloren maar je hebt in 1 dag alweer een lvl 40 char.
Dus als je meteen weer enthousiast begint is er niets aan de hand.
(op hardcore)
ik zoek een manald heal en daar wil ik wel een brainhew (axe) voor geven en nog een stuk of 10 chippies (iets meer als ik dat heb)
contact mij op *eckorb
(op hardcore)
ik zoek een manald heal en daar wil ik wel een brainhew (axe) voor geven en nog een stuk of 10 chippies (iets meer als ik dat heb)
contact mij op *eckorb
mephi op hell is 50% cold_res dan is cm toch wel handigOp donderdag 10 januari 2002 15:32 schreef RainManX het volgende:
Cold Mastery helpt trouwens vrij weinig in damage hoor... want het verlaagt alleen de resist cold van je monsters, en zoveel cold resist zijn er niet (Imuun helpt het niks tegen, en lager als 0% gaat ie niet) en dan nog, het is dus niet +6 to FO
zoals fred flinstone ooit zei :Op donderdag 10 januari 2002 15:36 schreef DuLongue het volgende:
Zoals Hans Teeuwen ooit heeft gezegd:
MIETJES... STELLETJE MIETJES!!!!
YABBA DABBA DOOOOOOOO !!!!!!!!!!!!!!!!!
verder nog iets nuttigs te melden ?
Verwijderd
please help meOp woensdag 09 januari 2002 23:43 schreef tva_goku het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar om in 1 dag lvl 40 te worden ??Op donderdag 10 januari 2002 16:43 schreef Crown_of_Creation het volgende:
ach dat soort dingen gebeuren.
Verwijderd
spelen tot je monsters ziet als je je ogen dicht doetOp donderdag 10 januari 2002 19:49 schreef Jaded het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar om in 1 dag lvl 40 te worden ??
Woohoo, heb m'n eerste soj nu WEL echt binnen, goed opgelet dat ik niet nog een keer genaaid zou worden, heb nu een mara's kaleidoscope 21% geruild tegen een Stone of Jordan.
Hehe, nu heb ik er eentje.
Maareh, damn, wat lagt het hier (= Chello omg Eindhoven) hard zeg, alles gebeurt ongeveer 1 seconde later in games..
Maareh, damn, wat lagt het hier (= Chello omg Eindhoven) hard zeg, alles gebeurt ongeveer 1 seconde later in games..
Contact me is een keer wanneer ik online ben, misschien heb ik ergens nog wel een axeje liggen voor je...Op donderdag 10 januari 2002 19:50 schreef tva_goku het volgende:
[..]
spelen tot je monsters ziet als je je ogen dicht doet
Verwijderd
cool thanx man.Op donderdag 10 januari 2002 20:03 schreef Canon23 het volgende:
[..]
Contact me is een keer wanneer ik online ben, misschien heb ik ergens nog wel een axeje liggen voor je...
das idd wel un goeie trade op de market place gaan meestal 25%'s voor un soj..Op donderdag 10 januari 2002 19:51 schreef Toewan het volgende:
Woohoo, heb m'n eerste soj nu WEL echt binnen, goed opgelet dat ik niet nog een keer genaaid zou worden, heb nu een mara's kaleidoscope 21% geruild tegen een Stone of Jordan.Hehe, nu heb ik er eentje.
lag ligt btw niet aan jou... @home gaat hier lekker snel met downen maar in diablo lagt het als de tering...
Verwijderd
Wat zijn zo'n beetje jullie maximale damages?
met boog/bijl/spell of wat dan ook maakt me nie uit.
Maar daar bennik wellis benieuwd naar
En wat zou +/- het maximale zijn wat haalbaar is?
Maximaal is niet duidelijkOp donderdag 10 januari 2002 21:49 schreef Mini-bad het volgende:
Wat zijn zo'n beetje jullie maximale damages?
Ik denk zelf dat met firewall het hoogste bereikt kan worden. Ik zie wel eens sorcs met lvl 39/40 nova. Als dat met firewall gedaan zou worden zit je denk ik wel 12000+
zo ook dual lightsabre weer binnen als 2e wapen voro barb
mischien dak ze ooit eens gebruik
gratzOp donderdag 10 januari 2002 19:51 schreef Toewan het volgende:
Woohoo, heb m'n eerste soj nu WEL echt binnen, goed opgelet dat ik niet nog een keer genaaid zou worden, heb nu een mara's kaleidoscope 21% geruild tegen een Stone of Jordan.Hehe, nu heb ik er eentje.
heerlijk he zo'n steentje
(zucht als ik er nou ook een had

wat ga je der voor halen ?
of ist gewoon de perfecte sorc-steen ?
had jij dat probleem ook alMaareh, damn, wat lagt het hier (= Chello omg Eindhoven) hard zeg, alles gebeurt ongeveer 1 seconde later in games..
(ik ook chello eindhoven)
en ik kan niet eens chello de schuld geven

C:\WINDOWS>tracert europe.battle.net
Tracing route to europe.battle.net [213.248.106.202]
over a maximum of 30 hops:
1 1 ms <10 ms 1 ms 192.168.0.1
2 24 ms 23 ms 23 ms c87001.upc-c.chello.nl [212.187.87.1]
3 29 ms 27 ms 26 ms atm11-0.hm00rt03.brain.upc.nl [212.142.18.25]
4 29 ms 28 ms 31 ms srp8-0.hm00rt02.brain.upc.nl [212.142.32.66]
5 31 ms 28 ms 31 ms srp0-0.am00rt02.brain.upc.nl [212.142.32.2]
6 31 ms 31 ms 30 ms srp0-0.am00rt06.brain.upc.nl [212.142.32.44]
7 33 ms 29 ms 31 ms nl-ams-rd-01-pos-4-0.chellonetwork.com [213.46.1
61.53]
8 33 ms 28 ms 30 ms nl-ams-ri-03-pos-4-0.chellonetwork.com [213.46.1
61.62]
9 494 ms 492 ms 490 ms adm-tc1-i3-feth0-0.telia.net [193.148.15.46]
10 486 ms 480 ms 478 ms adm-bb1-pos1-0-1.telia.net [213.248.72.5]
11 509 ms 506 ms 506 ms s-bb1-pos0-2-0.telia.net [213.248.64.73]
12 512 ms 509 ms 511 ms 213.248.64.86
13 523 ms 527 ms 510 ms europe.battle.net [213.248.106.202]
Trace complete.
ja maar das per secondeOp donderdag 10 januari 2002 22:08 schreef HitmanWVU het volgende:
[..]
Maximaal is niet duidelijk
Ik denk zelf dat met firewall het hoogste bereikt kan worden. Ik zie wel eens sorcs met lvl 39/40 nova. Als dat met firewall gedaan zou worden zit je denk ik wel 12000+
en dat lukt je nuiten bloodhils niet vaak om ze daar 1 sec in te houden (ok zelfs de stoerste koe is in 1/8 sec dood, maar dat terzijde)
Denk dat ik momenteel wel 1 van de barbs hier ben met de hoogste dmg: Zie signature link voor plaats 
edit: dmg is inmiddels hoger (300meer max ofzo), omdat ik lvl up ben gegaan en een 172poison charm erbij hebt
. Dacht dat het een small charms was ...
edit: dmg is inmiddels hoger (300meer max ofzo), omdat ik lvl up ben gegaan en een 172poison charm erbij hebt
Ik denk dat een lancebarb met een cruel warpike daar overheen gaat.Op donderdag 10 januari 2002 22:31 schreef Canon23 het volgende:
Denk dat ik momenteel wel 1 van de barbs hier ben met de hoogste dmg: Zie signature link voor plaats
edit: dmg is inmiddels hoger (300meer max ofzo), omdat ik lvl up ben gegaan en een 172poison charm erbij hebt. Dacht dat het een small charms was ...
Als die cruel warpike 300% is en socket met 3 40%ed/15%ias of met 2x ohm en 1 x shael dan is ie bruikbaar beter 
Heb zelf een cruel warpike van lazaruk was 240%. Heb er een socket in geramd en een 15%ed/15%ias jewel ofzo en nu doet ie nog wat minder dmg als mij axe.
Maar wie heeft hier een cruel warpike barb op GoT, die die gebruikt ? Volgens mij een paar tot geen personen
Heb zelf een cruel warpike van lazaruk was 240%. Heb er een socket in geramd en een 15%ed/15%ias jewel ofzo en nu doet ie nog wat minder dmg als mij axe.
Maar wie heeft hier een cruel warpike barb op GoT, die die gebruikt ? Volgens mij een paar tot geen personen
Verwijderd
ehm.. misschien, kan ook van niet hoor maarre.. als je axe masterie hebt gemaxed wat raar dat je dan meer damage doet als met een pike..Op donderdag 10 januari 2002 22:47 schreef Canon23 het volgende:
Als die cruel warpike 300% is en socket met 3 40%ed/15%ias of met 2x ohm en 1 x shael dan is ie bruikbaar beter
STEL je zou ze beide hebben gemaxt, welke deed er dan meer damage denk je
-guided arrow : maxOp donderdag 10 januari 2002 23:17 schreef Raz0r81 het volgende:
ey trouwens ik heb veel gehad maar een AMA nog nooit (vraag me niet waarom) en nou wil ik es een bowazon make.. welke skillz maxe??
-multi shot of strafe. ligt aan je voorkeur, met buriza iig voor multi
-paar punten in valkyre
-puntje of 4/5 in elke can de "ontwijk" skills
-puntje of 6 in critical strike
-als je geen buriza en/of razortail hebt, dan meerdere punten in pierce.
-penetrate : zoveel als je wilt (verhoogt je ar)
Zolang alle masterie's gemaxed hetzelf doen(in % enzo) Dan doe ik met me axe nog steeds meer dmg, wantOp donderdag 10 januari 2002 22:56 schreef Raz0r81 het volgende:
[..]
ehm.. misschien, kan ook van niet hoor maarre.. als je axe masterie hebt gemaxed wat raar dat je dan meer damage doet als met een pike..![]()
STEL je zou ze beide hebben gemaxt, welke deed er dan meer damage denk je
warpike dmg = 101-633
Hellalayer = 1XX-640
Dus dan doe ik met hellslayer alsnog meer dmg dan dat ik doe met deze warpike. Alleen een goeie cruel war pike doet meer dmg, maar om een betere te hebben moet je hem met p.gems via de cube krijgen, anders heb je maar 1 socket en dan is ie nooit snel genoeg
edit:
Net ff opgezocht en de lvl20 masterie voor axe geeft 123%dmg incr. en spear geeft 125%dmg incr. Dus het verschilt in dmg wordt iets van 50 of minder ... (denk ik )
Mja, ik ga 'm voorlopig nog ff houden, ik ga ook m'n 30 to all res mara traden denk ik, voor 2 sojs en m'n 27 en 25 hou ik gewoon (jaaa, ik had 4 Mara's gevonden.Op donderdag 10 januari 2002 22:10 schreef heuveltje het volgende:
[..]
gratz
heerlijk he zo'n steentje
(zucht als ik er nou ook een had)
wat ga je der voor halen ?
of ist gewoon de perfecte sorc-steen ?
Maar toch ga ik nog ff proberen of ik er 3 sojs voor kan krijgen. Met ietsje meer mazzel zou ik 1 soj gekregen hebben voor een Thundergods Vigor. Dus zeg nooit, dat lukt niet.
Als jer iemand nog een twitch wil :
msg me ff vandaag weer 1 gevonden
*optical303
msg me ff vandaag weer 1 gevonden
*optical303
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .
Heeft iemand een perfect ruby voor me? Ik wil ff gaan expen met crafted items.
Oké d2lod staat er weer op, nog ff over die circlet die ik heb, die wil ik ruilen voor frostburns en evt een vervangend helmpje. 
Voor de geintresseerden, ik ben NU online, account staat in mijn sig.
ik zit op europe (Geen HC btw)
Kun je wachten tot vanavond? Ik ben pas tegen 18:30 op bnet(zit nu op mijn werk). Tegen die tijd heb ik wel ergens Frostburn vandaan getoverdOp vrijdag 11 januari 2002 11:10 schreef General_Freakazoid het volgende:
Oké d2lod staat er weer op, nog ff over die circlet die ik heb, die wil ik ruilen voor frostburns en evt een vervangend helmpje.
En ik heb nog steeds een perfect ruby nodig, wil een coole crafted ring maken(sol rune+jewel heb ik al)
mijn favo skills zijn Frozen, Guided, MultiOp donderdag 10 januari 2002 23:17 schreef Raz0r81 het volgende:
ey trouwens ik heb veel gehad maar een AMA nog nooit (vraag me niet waarom) en nou wil ik es een bowazon make.. welke skillz maxe??
Pierce en penatrate zijn ook handig om wat punten in te hebben... en die dubbel damage skill.. (ff naam kwijt)
1 of 2 punten in valkery... denk dat je dan wel een groot deel van je punten op hebt...
Wat wil je maken dan? En die P. Ruby heb ik wel voor je...
telaatOp vrijdag 11 januari 2002 11:55 schreef Cthulhu het volgende:
[..]
Kun je wachten tot vanavond? Ik ben pas tegen 18:30 op bnet(zit nu op mijn werk). Tegen die tijd heb ik wel ergens Frostburn vandaan getoverd
En ik heb nog steeds een perfect ruby nodig, wil een coole crafted ring maken(sol rune+jewel heb ik al)
hen hem al gerolen tegen frosties en een lore hydraskull
soz ben momenteel zelf rubys aan het verzamelen, die traden nog best wel aardig
critical strikeOp vrijdag 11 januari 2002 12:06 schreef Soullie het volgende:
[..]
mijn favo skills zijn Frozen, Guided, Multi
Pierce en penatrate zijn ook handig om wat punten in te hebben... en die dubbel damage skill.. (ff naam kwijt)
1 of 2 punten in valkery... denk dat je dan wel een groot deel van je punten op hebt...
en ik denk het niet. om de een of andere reden houd ik op me ama skills "over"
Nou, een crafted ringOp vrijdag 11 januari 2002 12:07 schreef obsidian het volgende:
Wat wil je maken dan? En die P. Ruby heb ik wel voor je...
Ik zag er 1 op een duits forum met 11% LL en nog andere stats, die leverde 2 soj op
Ik heb die Ruby nodig omdat ik een Blood crafted wil maken(dus met LL)
Verwijderd
crafted items zijn cool. ik heb een paar keer een crafted winged axe voor me throw barb gemaakt.. best wel lol en meestal beter dan de standaard items. k heb dat ding nog steedsOp vrijdag 11 januari 2002 12:21 schreef Cthulhu het volgende:
[..]
Nou, een crafted ringMoet je een magic ring + Perfect Ruby + Sol rune + een willekeurige jewel in je cube transmuten, en hopen dat er een coole ring uitkomt
Ik zag er 1 op een duits forum met 11% LL en nog andere stats, die leverde 2 soj op
Ik heb die Ruby nodig omdat ik een Blood crafted wil maken(dus met LL)
mmm me eerste dubbelpost |(
de echt coole (ring : +1 to sorc skill, 10 fc, 15 res to all) zijn er al uitgehaald in 1.09Op vrijdag 11 januari 2002 12:35 schreef heuveltje het volgende:
[..]
sorry to burst your bubble ......
maar vanaf 1.09 zijn dit de stats die je er mee kunt halen
Blood Ring - Magical Ring
+ Jewel (any)
+ Sol Rune (#12)
+ Perfect Ruby
Preset Mods:
1-3% Life Leech
+10-20 Hit Points
+1-5 Strength
tenminste dat zegt diabloii.net
Huh? 1-3Lifeleech? Op dat duitse forum werd toch echt een ring met 11% LL aangeboden
IK ga het vanavond zelf wel ff testen
IK ga het vanavond zelf wel ff testen
Misschien dat 1 van de andere attributen (een Crafted ring krijgt nog 1-5 andere attributen bij de presets) ook lifeleech was? Dan zou je dus met 8% (ook veel trouwens) wel op 11% kunnen komen ja...
idd dat zijn prefixes... hiernaast kunnen er nog wat random mods op komen d8 ik....
Check dit maar eens, wat voor ringen die duitsers gecrafted hebben
(en wat ze ervoor krijgen), maar volgens kan dat niet meer in 1.09 
http://d2nforum.gamigo.de/showthread.php?s=&threadid=107366
http://d2nforum.gamigo.de/showthread.php?s=&threadid=107366
Verwijderd
Kan iemand me helpen met Ancients en Baal te slayen, dan kan ik eindelijk ook mee doen aan cowruns
Verwijderd
Jammer voor je johOp vrijdag 11 januari 2002 12:11 schreef heuveltje het volgende:
[..]
critical strike
en ik denk het niet. om de een of andere reden houd ik op me ama skills "over"
Als je mij is in je friend list add en me is whispert :)dan kan ik je ook is helpenOp vrijdag 11 januari 2002 14:00 schreef tva_goku het volgende:
Kan iemand me helpen met Ancients en Baal te slayen, dan kan ik eindelijk ook mee doen aan cowruns
Verwijderd
stil maar jongens met jullie zwakke gozertjes!!!
mijn barbarian is al level 8, en heeft een AXE en 4(!!!!!) potions + een boog!!! jaja dat hebben jullie niet he!!!
EN nog een leather armor en een helmet!!
mijn barbarian is al level 8, en heeft een AXE en 4(!!!!!) potions + een boog!!! jaja dat hebben jullie niet he!!!
EN nog een leather armor en een helmet!!
WTF!!!! meen je dat !?!!?!?!?!? JIJ BENT GODDELIJK MAN!!!! KEWL !! heb je nog ITAM!!~~~~~~ ITAM~~!!! OVER FOR ME!!! ME NEED ITAM!~~~!~
Dit topic is gesloten.