Onderste foto is op het Eemland College in Amersfoort
Do it good.......Do it Large
GoT Index » Audio en HiFi » How 2 become an LJ.....?
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 32 33 34 35 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]

Chill... neem een biertje ofzo
quote:Op zondag 20 januari 2002 00:47 schreef Cue het volgende:
Zo is het toch met alles, als je eenmaal weet hoe het werkt dan vind je het niet moeilijk meer. Mensen die op van die grote EVO's gewerkt hebben die vinden het ook niet moeilijk, nou ga jij maar eens achter zo'n tafel zitten. Zo is het ook met lightjockey, en ik vind een ander groot nadeel van lightjockey dat je moeilijk kan zien wat je aan het doen bent.
Een voordeel is wel weer dat het erg veel functies heeft, maar of je de helft ook gebruikt
Ik zie meestal iedereen die lightjockey gebruikt met of een 19" monitor of twee monitoren, en dat is volgens mij juist iets wat je niet wilt als je ergens op lokatie bent. En ik vind het programma erg duur voor wat het bied, Visualdmx is een stuk goedkoper en IK vind het superr werken.
Big-Foot -> gecertificeerde idioot (door ReemF) | <Floor-is> Big-Foot: jij bent nog ergerr dan ik gewoon :o
stiekum toch een beetje 1337 ;) | bezoek ook eens www.mrwazoo.nl
quote:Op zondag 20 januari 2002 18:18 schreef MR_WAZOO het volgende:
bij visual DMX hebben ze een dongje die je aan je com poort hangt.,... ik wil idd ook eerst prijzen weten want alleen als je een product hebt van bijvoorbeeld 400,- per apparaat word het de grootste DMX hit ooit
Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.
*Dwergpop rulez!!
Mooooh
Big-Foot -> gecertificeerde idioot (door ReemF) | <Floor-is> Big-Foot: jij bent nog ergerr dan ik gewoon :o
Anti Geluidsmuur Front Amstelveen telt 17.800 lantaarnpalen; hoeveel heeft jouw gemeente?
ik ben niet gek ik ben een bakfiets :)
quote:Op dinsdag 22 januari 2002 00:17 schreef mweert het volgende:
LichtJockey heeft Touchscreen support
*Dwergpop rulez!!
Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.
Alleen ervaring met de Elara.quote:Op woensdag 23 januari 2002 15:13 schreef Illusion het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die (praktijk-)ervaring hebben de de Zero88 FatFrog, BullFrog of de gewone Frog?
Deze Groene lichttafel staat namelijk misschien op mijn verlanglijstje voor sinterklaasmaar ik wil graag weten of er al mensen zijn die hem al gebruikt hebben en of ie een beetje degelijk/handig is.

ik ben niet gek ik ben een bakfiets :)
ik heb er al aardig wat zien passeren... (Compulite ruledquote:Op zondag 27 januari 2002 03:18 schreef MR_WAZOO het volgende:
is wel een mooie tafel lijkt me, nog meer mensen die mooie lichttafels weten?
><((((º> :. Yorinf .:. The Order of the Stick .: <º))))><
*Dwergpop rulez!!
GoT Index » Audio en HiFi » How 2 become an LJ.....?
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 32 33 34 35 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus