[F1 2016] Race 20 - GP van Brazilië REGENGOD MAX!!!!!!!!!!!! Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 36 37 Laatste
Acties:
  • 106.094 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:10
nvm

[ Voor 96% gewijzigd door Rivanov op 16-11-2016 11:44 ]

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:29
Rivanov schreef op woensdag 16 november 2016 @ 11:41:
Voorproefje op F1 Report van vanavond.
Post jij nu een filmpje wat hier al eerder staat en waar we nu al de halve dag over aan het praten zijn?

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Oh lol.. ja ik had die edit niet gezien en dacht dat de discussie over het artikel ging.
Die van mij was in ieder geval wel in HD! :(

:+

[ Voor 23% gewijzigd door Rivanov op 16-11-2016 11:46 ]

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Och het komt er op neer dat het allemaal makkelijk praten is vanaf een stoeltje in een studio. Dat ie niet weet wat ie doet, je kan er eigenlijk alleen maar beetje om lachen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:00
wel grappig om te zien dat Natalie Pinkham bijna van haar stoel valt als Sam zegt dat VES op geluk door de race gekomen is.. Denk niet dat Sky/de redactie had geanticipeerd om zo'n ongefundeerde afkeer van VES..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
nachtnet schreef op woensdag 16 november 2016 @ 11:52:
wel grappig om te zien dat Natalie Pinkham bijna van haar stoel valt als Sam zegt dat VES op geluk door de race gekomen is.. Denk niet dat Sky/de redactie had geanticipeerd om zo'n ongefundeerde afkeer van VES..
Nee maar dat is het ook hij spreekt zichzelf gewoon heel erg tegen, dat je kritiek dat is natuurlijk niks mis mee maar ga je zelf dan niet belachelijk lopen maken op tv door je zelf gewoon constant tegen te spreken. Hij vergeet gewoon dat VES een nieuwe generatie drivers is en Ocon is dat bijvoorbeeld ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17:19
Ik blijf het mooi vinden, na de winst dit jaar in Spanje.
Mensen die totaal niks met F1 hebben en weten dat ik best een race fan ben me dan aanspreken en aangeven hoe mooi het wel niet was.

Max maakt (in mijn omgeving in iedergeval) echt iets los nu in mensen en die proberen zich er ook vaak in te verdiepen nu.
Is het via Kranten/nieuws of dat ze ineens gaan kijken, mijn moeder wou zelfs 1 keer mee kijken toen ik vroeg of er een bezwaar was als ik de race even terugkeek. 8)7 _/-\o_
(en ook gewoon geintresseerd vragen stellen enzo 8) )

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
WeAreLegion schreef op woensdag 16 november 2016 @ 11:54:
[...]

Nee maar dat is het ook hij spreekt zichzelf gewoon heel erg tegen, dat je kritiek dat is natuurlijk niks mis mee maar ga je zelf dan niet belachelijk lopen maken op tv door je zelf gewoon constant tegen te spreken. Hij vergeet gewoon dat VES een nieuwe generatie drivers is en Ocon is dat bijvoorbeeld ook.
Zoals Bernie Ecclestone dat zegt, de kritiek op Max is jaloezie :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
ThomasG schreef op woensdag 16 november 2016 @ 12:12:
[...]
Zoals Bernie Ecclestone dat zegt, de kritiek op Max is jaloezie :+
Ja dat zal ongetwijfeld mee spelen, dat je hem als persoontje niet mag prima dat kan natuurlijk, maar zeggen dat ie niet weet wat die aan het doen is dat is wel heel erg je kop in zand steken, vooral na zo race als in Brazilië

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zijn mening is niet zo relevant. Gewoon negeren dus.
Bij Villeneuve hebben we het tenminste nog over een ex-wereldkampioen. Dus of hij nu fout zit of niet, zijn mening heeft wel een echte achtergrond. Dat is bij deze persoon niet echt het geval, gewoon een meninkje die toevallig een podium ok Sky gekregen heeft. Maar de aandacht en discussie verder niet waard.

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-04 17:44
So what? Al Zijn het Playstation moves, het werkte. Daar gaat het toch om. Hij laat gewoon zien wat wel kan wat andere niet wisten. Wie is er dan slimmer, die gene die het zegt, of diegene die de wereld het spektakel schenkt van zijn kunnen?

Nu nog een Playstation spel over regeringen en een land runnen :)

[ Voor 12% gewijzigd door QSYS op 16-11-2016 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:11

DDX

http://www.gpupdate.net/e...it-to-magical-verstappen/
"It's impossible to calculate it on a mathematical basis, as conditions were changing nearly lap-by-lap, and some of them were favourable on a higher tread, some on a lower one.
"What I can say is that no wet tyre showed critical wear during the race.
"All the rest was simply tied to a magical, masterful drive from Max."

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CxYd-JmUkAEJbPR.jpg:large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CxYT1kSUkAEtSA5.jpg:large
Jumbo scoort extra punten..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-05 23:37
In de zeikende regen op SuperSoft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:25

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Ja, photoshop dat dan ook ff mee :P.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnevdS
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-02-2024
MediumHards toch? En de auto van RIC.

[ Voor 15% gewijzigd door ArnevdS op 16-11-2016 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:21
Nee, dat zijn hards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Op mijn werkmonitor is het rood :) Niet feloranje. Maar kan aan mijn monitor liggen.

[ Voor 12% gewijzigd door RedHat op 16-11-2016 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pCOW
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18:29
ArnevdS schreef op woensdag 16 november 2016 @ 13:46:
MediumHards toch? En de auto van RIC.
op mijn scherm ook oranje (dus hard). En auto van RIC ivm gele dingetje boven z'n hoofd toch???

[ Voor 4% gewijzigd door pCOW op 16-11-2016 14:15 ]

mijn signature is bewust leeg :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-05 16:37

spartacusNLD

This is Sparta!!

pCOW schreef op woensdag 16 november 2016 @ 14:14:
[...]
op mijn scherm ook oranje (dus hard). En auto van RIC ivm gele dingetje boven z'n hoofd toch???
jup zijn oranje.. en geel stickertje op de camera module is VES. zwart is RIC.

Zie hier:
Afbeeldingslocatie: https://photos-6.dropbox.com/t/2/AACJU48PvONDHootq3u52TBjfPSMqlq_Mp-Rp1jYJ47Fxg/12/11135152/png/32x32/1/_/1/2/6MID46X.png/EICcpggYtdMGIAIoAg/fx0N3T5wnqkokXPtckfoRjvU0iZ9pdEmOJe_IwuMi5k?size_mode=5

[ Voor 29% gewijzigd door spartacusNLD op 16-11-2016 14:19 ]

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnevdS
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-02-2024
spartacusNLD schreef op woensdag 16 november 2016 @ 14:17:
[...]

jup zijn oranje.. en geel stickertje op de camera module is VES. zwart is RIC.

Zie hier:
[afbeelding]
Dat T-ding bovenop de luchtinlaat is bij VES geel, bij RIC zwart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-05 16:37

spartacusNLD

This is Sparta!!

ArnevdS schreef op woensdag 16 november 2016 @ 14:19:
[...]

Dat T-ding bovenop de luchtinlaat is bij VES geel, bij RIC zwart.
thats what i said :P

ik denk dat het topic ondertussen wel dicht kan als we over deze onzin gaan praten :+

[ Voor 17% gewijzigd door spartacusNLD op 16-11-2016 14:22 ]

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21:48
Deze foto kwam ik op tumblr tegen, ik weet niet wie hem gemaakt heeft maar dit moment is wel mooi vastgelegd:

Afbeeldingslocatie: https://65.media.tumblr.com/43b52979debba76d25bf014b41b98d05/tumblr_ognuo7FgYL1r57t50o1_1280.png

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
zat net onder mijn (ctrl+c)..

Wel weer fijne video beelden.. (kan niet wachten op die van Canal+..)

Ook cool te zien hoe snel het licht van Groen naar gele vlag spingt bij de OCO onboard. Wat dat betreft dikke complimenten voor de steward daar die op de knop drukt.

[ Voor 19% gewijzigd door nachtnet op 16-11-2016 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Laatst online: 23-05 17:14
QSYS schreef op woensdag 16 november 2016 @ 12:42:
Nu nog een Playstation spel over regeringen en een land runnen :)
Wikipedia: Tropico 5 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Laatst online: 23-05 17:14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:35

sjaool

Every life should have 9 cats

Lasmibalsingh schreef op woensdag 16 november 2016 @ 14:39:
Deze foto kwam ik op tumblr tegen, ik weet niet wie hem gemaakt heeft maar dit moment is wel mooi vastgelegd:

[afbeelding]
Gezien de uitsnede vast iemand van Heineken. :+

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dat gedoe over PlayStation en VES die eigenlijk niet weet wat hij aan het doen is _O-

Als VES als een PlayStation-spelende puber achteloos z'n rondjes rijdt, en al doende meer dan het halve veld in een kwartiertje tijd inhaalt... wat zegt dat dan over de rest van het veld? Ik hoop dat de opmerkingen van Villeneuve en consorten kloppen, want dat zou betekenen dat ik ook F1 kan rijden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-05 16:52

Gé Brander

MS SQL Server

RoD schreef op woensdag 16 november 2016 @ 15:46:
Dat gedoe over PlayStation en VES die eigenlijk niet weet wat hij aan het doen is _O-

Als VES als een PlayStation-spelende puber achteloos z'n rondjes rijdt, en al doende meer dan het halve veld in een kwartiertje tijd inhaalt... wat zegt dat dan over de rest van het veld? Ik hoop dat de opmerkingen van Villeneuve en consorten kloppen, want dat zou betekenen dat ik ook F1 kan rijden :+
Thumbs Up,
Na het zien van de race dit weekend zou je er wel eens niet zo ver naast kunnen zitten LOL

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
RonaldMcDonald schreef op woensdag 16 november 2016 @ 15:42:
[...]

Is die ook op 1920x1080 te krijgen?
Misschien even vragen aan Red Bull Racing https://twitter.com/redbullracing/status/798859036862992384 of Vladimir Rys.. https://twitter.com/vladimirrys die deze foto waarschijnlijk gemaakt heeft..

misschien komt deze foto hier nog terecht.. http://www.redbullracing.com/downloads (ze zijn pas in mexico met het plaatsen van wallpapers..)

[ Voor 16% gewijzigd door nachtnet op 16-11-2016 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
RonaldMcDonald schreef op woensdag 16 november 2016 @ 15:42:
[...]

Is die ook op 1920x1080 te krijgen?
Je kan :large achter de twitter afbeelding plakken zodat hij iets groter is, maar helaas kom je dan niet verder dan 1086x614.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-05 13:58
Ook de duimpjes omhoog van Force India? Of wachten ze al op Perez :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:35

sjaool

Every life should have 9 cats

Beetje upscalen op mijn eigen Photoshop manier. ;)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7qQ3a8F.jpg

[ Voor 79% gewijzigd door sjaool op 16-11-2016 16:49 . Reden: Afbeelding nu wel op de juiste afmeting van 1920x1080 pixels ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iTeV
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
RoD schreef op woensdag 16 november 2016 @ 15:46:

Kvyat Maldonado jr. confirmed ^^,

Are you a one or a zero

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Gerhard Berger maakt de vergelijking met Senna nu ook. Geen onbelangrijke naam om dat te doen.

http://www.grandprix.com/ns/ns35289.html
"Yes, when I see Max, Senna comes to my mind," Berger admitted.

"This is the first time I say something like this, because I was really close to Ayrton and I think he was the greatest.

"In his personality, his driving, his results, his preparation. He was different to everyone.

"I've always respected that and so I avoided comparisons, but with Max it's hard not to," he said.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Trevor schreef op woensdag 16 november 2016 @ 16:54:
Gerhard Berger maakt de vergelijking met Senna nu ook. Geen onbelangrijke naam om dat te doen.

http://www.grandprix.com/ns/ns35289.html

[...]
Leuk om te lezen. Het argument van sommigen dat Verstappen arrogant zou zijn kan ik echter niet plaatsen.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Het is een echte Nederlander, geen blad voor de mond. Zegt wat hij denkt en vindt, in veel andere landen wordt er meer om de hete soep heen gedraaid. En komen Nederlanders over als een stelletje botte arrogante horken.
Als je kijkt naar wat hier over Ham verschijnt na een gewonnen race over het bedanken en dat soort dingen. Die opmerkingen kom ik elders minder tegen. Wordt daar toch vaker als normaal gezien in mijn beleving.
En ook de leeftijd speelt mee, in veel landen speelt anciënniteit een veel grotere rol dan hier. Bij ons is het meer dat de huidige prestaties bepalen hoe hoog je in de rangorde staat. In andere landen speelt het verleden een grotere rol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-05 20:37

PcDealer

HP ftw \o/

Worden jullie dat geslijm van de courerus, m.n. Hamilton/Rosberg bij de persconferentie ook kotsbeu? Ik vind het niet erg om he publiek te bedanken, maar het komt er zo gemaakt uit :r

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
PcDealer schreef op woensdag 16 november 2016 @ 17:29:
Worden jullie dat geslijm van de courerus, m.n. Hamilton/Rosberg bij de persconferentie ook kotsbeu? Ik vind het niet erg om he publiek te bedanken, maar het komt er zo gemaakt uit :r
Maar als ze het niet doen doet de andere helft van de groep weer :r

Het is toch nooit goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Tja, die standaard reactie van HAM is volledig ingestudeerd. Kan mij voorstellen dat het gemaakt overkomt, maar het zijn wel de fans waaraan je dit hele circus te danken hebt.

Overigens mag je natuurlijk best eerst jezelf op de borst kloppen en dan pas je naar de fans richten. HAM doet het vaak andersom en dan komt het gemaakt over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Dat was ik al heel lang beu en is voornamelijk getriggerd door Hamilton. Die is er het meest mee bezig en daarvoor was het er veel minder dik opgelegd als coureurs wat zeiden. Hamilton is niet meer geloofwaardig omdat hij elk publiek het geweldigste publiek van de wereld kwalificeert.

Al moet ik wel zeggen dat Hamilton na de laatste race tijdens de interviews aan de televisiezenders voor het eerst oprecht op mij overkwam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:54

JvS

Ik heb hem zelf ook

Volgens mij kan je prima elke kieer iedereen die gekomen is en gejuicht heeft bedanken en zeggen dat je er erg van genoten hebt. Maar elke keer zeggen dat het hier toch echt heel speciaal is komt nep over.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Het is als met de olympische spelen elke keer is het het beste ooit. Ik kan me er niet zo druk over maken. Beter overdreven dan helemaal niet in mijn ogen. En ja, zelfs beter nep dan niet. Want nep kun je alleen ervaren, zonder dat de ander het toegeeft weet je het niet. Maar goed, ik heb niet het idee dat het nep is bij Ham, alleen wel zwaar overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:13

AzzKickah

06-CENSORED

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ZFjOrpoSpx0]

Ongetwijfeld al eerder geplaatst, maar moet je Brundle eens in volle bewondering met een bijna verliefde blik naar Max zien kijken na zijn 50/50 skill/luck antwoord @ 4:00.

O+ <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 17:14

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Rosberg komt nog beetje enthousiast soms over, maar die is 'ook maar 2de', voor Hamilton heb ik beetje tweestrijd, ja hij komt zo simpel over en bedank die en bedank die, bleh, maar andere kant.. hoe zou jij je voelen als je toch een topprestatie neerzet op dit circuit maar compleet overschaduwd wordt in de media voor wat nummer 3 heeft geflikt?

Toegegeven, ik zie liever een vettel/Verstappen/rosberg aan de tafel :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

AzzKickah schreef op woensdag 16 november 2016 @ 18:20:
[video]

Ongetwijfeld al eerder geplaatst, maar moet je Brundle eens in volle bewondering met een bijna verliefde blik naar Max zien kijken na zijn 50/50 skill/luck antwoord @ 4:00.

O+ <3
Hij (Brundle) had volgens mij ook een beetje moeite om werkelijk te doen laten lijken of Hamilton een wereldprestatie had neergezet om met de snelste auto van het veld van vooraan te starten en vooraan te blijven rijden... Natuurlijk moet je het wel even doen en heeft hij gepresteerd, maar de manier waarop Hamilton de hemel in geprezen wordt, samen met Rosberg elke keer met de snelste auto onder je kont... Dat vind ik toch een beetje overdreven...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Gé Brander schreef op woensdag 16 november 2016 @ 18:41:
Natuurlijk moet je het wel even doen en heeft hij gepresteerd, maar de manier waarop Hamilton de hemel in geprezen wordt, samen met Rosberg elke keer met de snelste auto onder je kont... Dat vind ik toch een beetje overdreven...
Ik snap wat je bedoelt maar dan kan je van elke wereld kampioen in het verleden wel zeggen dat het niets speciaals is omdat ze toch de beste auto hadden.

Hoe de Britten Hamilton de hemel in prijzen zal straks bij Verstappen ook gebeuren als hij kampioen word met de beste auto.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Cruizing out in front watching tv :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

ScrooLoose schreef op woensdag 16 november 2016 @ 18:51:
[...]

Ik snap wat je bedoelt maar dan kan je van elke wereld kampioen in het verleden wel zeggen dat het niets speciaals is omdat ze toch de beste auto hadden.

Hoe de Britten Hamilton de hemel in prijzen zal straks bij Verstappen ook gebeuren als hij kampioen word met de beste auto.
Je hebt gelijk. Echter moet ik ook zeggen dat ik van de afgelopen twee jaar het niet echt waardig vind om een rijder te roemen van Mercedes voor het behalen van het wereldkampioenschap. Natuurlijk moet je goed kunnen rijden maar ik denk dat 90% van de rijders op het veld ook het kampioenschap binnen had kunnen halen met de Mercedes. De overmacht was gewoon te groot om (voor mij) er lyrisch over te zijn. Ik kan wel lyrisch zijn over het team Mercedes dat ze gewoon de techniek zo goed hebben uitgedacht dat ze zo een overmacht hadden. Dat vind ik echt heel knap.

Edit/toevoeging:
Echter... Als Rosberg dit wereldkampioenschap wint dan vind ik dat wel weer knap omdat ik Hamilton, ook al mag ik hem niet echt, toch echt wel een betere (allround) coureur is. En de argumenten dat Hamilton dit jaar veel pech had gold voor Rosberg vorig jaar. Toen had hij heel veel pech.

[ Voor 13% gewijzigd door Gé Brander op 16-11-2016 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:03
ScrooLoose schreef op woensdag 16 november 2016 @ 18:51:
[...]
;)

Max heeft waarschijnlijk niet "de beste auto" nodig om wereldkampioen te worden. In de buurt is goed genoeg.
hjs schreef op woensdag 16 november 2016 @ 18:51:
Cruizing out in front watching tv :P
Dat is gewoon een mentaal tikje tegen Rosberg, die op secondes achterstand gereden wordt 8) .

Effe wat uit de oude doosch:

[ Voor 7% gewijzigd door asing op 16-11-2016 19:45 ]

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:51
Het viel mij ook al op. Elke keer als Hamilton op het podium staat bedankt hij de bijzondere fans uitbundig en geeft aan dat het toch wel de leukste baan is met de leukste fans. Volgens mij heeft Hamilton alleen maar een top 1 en staan alle fans uit alle landen op die positie.

Op zich is het niet erg dat je de fans bedankt, dat is eigenlijk niet meer dan logisch. Maar dat gezever dat het "de beste fans zijn die hij heeft meegemaakt" maakt het zo nep, juist omdat het elke keer zo is.
AzzKickah schreef op woensdag 16 november 2016 @ 18:20:
[video]

O+ <3
Valt me nu pas op hoe het publiek tekeer gaat als Max aan het woord komt. Ik dacht eerst dat hij door zijn enthousiasme steeds harder en hoger ging praten, maar denk nu dat het komt om boven het gejuich uit te komen. _/-\o_

[ Voor 27% gewijzigd door LA-384 op 16-11-2016 21:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
[Vimeo: https://vimeo.com/191859372]

eens kijken wat er nu eigenlijk allemaal gezegd wordt.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

nachtnet schreef op woensdag 16 november 2016 @ 21:55:
[video]

Wat loopt die Sam Collins te zeveren dat Max massively overrated is en niet weet wat hij doet? :X

[ Voor 5% gewijzigd door Gekkenhuis op 16-11-2016 22:06 ]

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 07-02 18:11
Gekkenhuis schreef op woensdag 16 november 2016 @ 22:04:
[...]

Wat loopt die Sam Collins te zeveren dat Max massively overrated is en niet weet wat hij doet? :X
Eerder underrated :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Laatst online: 22-05 20:37

PcDealer

HP ftw \o/

SinergyX schreef op woensdag 16 november 2016 @ 18:27:
[...]

Rosberg komt nog beetje enthousiast soms over, maar die is 'ook maar 2de', voor Hamilton heb ik beetje tweestrijd, ja hij komt zo simpel over en bedank die en bedank die, bleh, maar andere kant.. hoe zou jij je voelen als je toch een topprestatie neerzet op dit circuit maar compleet overschaduwd wordt in de media voor wat nummer 3 heeft geflikt?

Toegegeven, ik zie liever een vettel/Verstappen/rosberg aan de tafel :P
Ik heb het over alle post race comments die ik van hem zie. Ik heb die van Brazilië nog niet eens gezien :p
Dat dus ->
LA-384 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 21:24:
[...]

Het viel mij ook al op. Elke keer als Hamilton op het podium staat bedankt hij de bijzondere fans uitbundig en geeft aan dat het toch wel de leukste baan is met de leukste fans. Volgens mij heeft Hamilton alleen maar een top 1 en staan alle fans uit alle landen op die positie.

Op zich is het niet erg dat je de fans bedankt, dat is eigenlijk niet meer dan logisch. Maar dat gezever dat het "de beste fans zijn die hij heeft meegemaakt" maakt het zo nep, juist omdat het elke keer zo is.

[ Voor 32% gewijzigd door PcDealer op 16-11-2016 22:30 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

We zijn duidelijk nog niet klaar hier. Dagje langer open? :)

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
nachtnet schreef op woensdag 16 november 2016 @ 21:55:
[video]

kwaliteit van de video was niet zo denderend.. misschien maar goed ook..

Wat een gezever.. Het is dat ik weet dat Natalie en Mark echt de kennis en inzichten wel hebben... Maar wat kan zo'n tafelgast een programma om zeep helpen.. Hij zat er voor niets minder dan wat egotrippen..

Alle inzichten, vragen etc, waar er een mogelijkheid was om de diepte iets in te gaan zijn door Sam vakkundig om zeep geholpen.. :(

* nachtnet gaat de f1report aflevering met Will Buxton nog eens terug kijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[b]LA-384 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 21:24:[knip]

Valt me nu pas op hoe het publiek tekeer gaat als Max aan het woord komt. Ik dacht eerst dat hij door zijn enthousiasme steeds harder en hoger ging praten, maar denk nu dat het komt om boven het gejuich uit te komen. _/-\o_
Na welke plek was dit?

https://dl.dropboxusercon...16.Round20.Brazil-3th.mp3

Het is niet afkomstig uit amateurbeelden.

Dat gejuich tijdens het interview van Verstappen op het podium was volgens mij niet voor "de regengod" maar voor de tranentrekker van deze race. Deze stond gelijktijdig zijn afscheid te vieren elders op dat rechte stuk.
Het viel me net eigenlijk pas op hoe leeg het op sommige plekken op de hoofdtribunes was tegenover de pits.

[ Voor 28% gewijzigd door hardware-lover op 16-11-2016 23:10 . Reden: het antwoord staat in de bestandsnaam? ;) ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
Geen idee? You tell me?

Ook in bv de Sky samenvatting of andere video's van de laatste 20 minuten is het gejuich vanuit het publiek en de pitboxen in de commentaar posities goed te horen,... Heb nog geen "amateur beelden" van uit de tribines zelf gezien.. (kan blijkbaar niet de juiste trefwoorden vinden..)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CxaaqzLXUDAs72S.jpg:large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Blijft dit topic open tot volgende week ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Mooie tekst van fotograaf Frits van Eldik op zijn FB:

Ik voel me geroepen toch nog iets te zeggen over Max Verstappen zijn optreden in Brazilië. Wat hij deed was magistraal maar ik zou graag zien dat we wat meer credits voor dit optreden aan zijn vader Jos Verstappen geven.

Toen ik me zondagavond naar m'n hotel liet rijden gingen m’n gedachten terug naar november 2005 in Genk. De baan nat en dat ventje reed zijn rondjes. Maar vader Jos zag wat er niet klopte. Max moest leren dat hij andere lijnen in de regen moet rijden.

Het plan was dat wij op de ideale lijn zouden gaan staan zodat Max om ons heen moest sturen. Met z'n drieen gingen we op de baan staan en Max bleek een snelle leerling.

Hij pastte de andere lijnen direct op de rest van het circuit toe en vader Jos keek trots en tevreden. Helaas hebben weinig kenners van nu, enig idee wat er zich allemaal heeft afgespeeld op jonge leeftijd, maar ik heb niets dan respect voor het Verstappen opleidingsprogramma.

Zondag stond Max op de vrachtwagen voor de drivers parade. Alle coureurs zwaaiden naar het opgewonden Braziliaanse publiek op twee na. Max Verstappen en Nico Hulkenberg keken naar het asfalt en de stroompjes water die daar liepen. Toen was hij al bezig met de race. Tijdens de race achter de safety car hield hij zijn remmen warm en dus ook zijn banden. Hij zocht naar grip en vond dat eerder dan de anderen. Hij was allert tijdens de herstarts en je zag hem genieten.

Wat hij zondag liet zien was van uitzonderlijk niveau maar de basis ligt bij zijn opleiding. Niet het karten op zich maar de manier waarop Jos Verstappen niets aan het toeval over heeft gelaten en vroeg in het autosportieve leven van Max is gaan werken aan het polijsten van deze ster. We moeten Jos dankbaar zijn dat hij nagedacht heeft over wat er nodig is om succesvol te worden in deze sport. Een inzicht dat bij menig opleidingsprogramma ontbreekt en dus durf ik te stellen dat Max succes van nu, de keuze van Jos is geweest.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• nachtnet

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CxauTYAVEAAmMdv.jpg:large

[ Voor 59% gewijzigd door nachtnet op 16-11-2016 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Hebben jullie er misschien over nagedacht, dat de pitstop van Max en Daniel(toen max tweede lag) gedaan is om Mercedes niet in de weg te zitten? Denkende aan de gesprekken met Toto Wolff. Of is dit te ver gezocht? Want die pitstop sloeg natuurlijk nergens op, Red Bull is echt niet dom en hebben ook een weerman en een heel team die de buien aan zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Laatst online: 22:14

franssie

Save the albatross

Hackus schreef op woensdag 16 november 2016 @ 23:14:
Ik heb er (mocht jij dat nog niet gedaan hebben) een topic report voor aangemaakt, lijkt mij geen slecht idee aangezien er meer reacties zijn NA de race dan ervoor of tijdens (dat laatste gok ik).

We zien het.

Aapie schreef op woensdag 16 november 2016 @ 23:40:
Hebben jullie er misschien over nagedacht, dat de pitstop van Max en Daniel(toen max tweede lag) gedaan is om Mercedes niet in de weg te zitten? Denkende aan de gesprekken met Toto Wolff. Of is dit te ver gezocht? Want die pitstop sloeg natuurlijk nergens op, Red Bull is echt niet dom en hebben ook een weerman en een heel team die de buien aan zien komen.
omdat ze volgend jaar afhankelijk zijn van Mercedes motoren? ;)

[ Voor 42% gewijzigd door franssie op 16-11-2016 23:45 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

En dan hoort het belletje van Toto ook in deze mindgame?

Ik geloof dat er best het e.e.a. aan spelletjes wort gespeeld in dw F1, maar dit gaat wel ver.

RBR heeft al vaker wat vreemde calls gedaan, dus helemaal vreemd is het niet.

Te koop....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nachtnet
Ja. Over nagedacht. afgewezen, nog een keer over nagedacht en toch weer afgewezen.

RB heeft niets te winnen door in een parade achter Mercedes aan te rijden. Met een andere keuze zou Red Bull (met geluk dat wel) 2-3 sec per ronde kunnen winnen op Mercedes. (~verschil tussen interm en regen bij juiste omstandigheden)
RIC lijkt daar in mijn ogen voor opgeofferd (proefkonijn). Hij reed met intermediates in sector 1 & 2 paars(snelste). VES is op dat moment de pits ingedoken voor die band. Helaas bleek het water sector 3 te veel voor de band, wagen & rijder. Dat het heel goed past in het "verhaal-Toto-voor-de-race" is een bijkomstigheid die leuke borrelpraat geeft, maar geen echte waarde heeft.

• franssie
  • Laatst online: 22:14

franssie

Save the albatross

Het lijkt mij allemaal ook vergezocht maar F1 is wel een entertainment sport net zoals de WWE dat ook is - vermakelijk en goed voor adverteerders.

mijn FIA stem voor beste actie ging dan ook naar de Rally rit, net zo gaaf als een regen race in de F1 maar dan wel bijna elke wedstrijd raak.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Nou Franssie, deze dan nog maar? ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Nu online
Ieder zijn ding,maar maxers zit graag thuis voor de buis met sky/mobiel en alle rust. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 20:17

Pierre

Van nature lui!

MaXeRs schreef op donderdag 17 november 2016 @ 05:51:
[...]

Ieder zijn ding,maar maxers zit graag thuis voor de buis met sky/mobiel en alle rust. :)
Moet er inderdaad niet aan denken in die omgeving een F1 race te bekijken. Lekker op de bank idd :P

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-11-2024
Pierre schreef op donderdag 17 november 2016 @ 07:03:
[...]

Moet er inderdaad niet aan denken in die omgeving een F1 race te bekijken. Lekker op de bank idd :P
Haha, toch ziet het er wel erg gezellig uit hoor!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:29

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

nachtnet schreef op woensdag 16 november 2016 @ 23:49:
[...]

Ja. Over nagedacht. afgewezen, nog een keer over nagedacht en toch weer afgewezen.

RB heeft niets te winnen door in een parade achter Mercedes aan te rijden. Met een andere keuze zou Red Bull (met geluk dat wel) 2-3 sec per ronde kunnen winnen op Mercedes. (~verschil tussen interm en regen bij juiste omstandigheden)
RIC lijkt daar in mijn ogen voor opgeofferd (proefkonijn). Hij reed met intermediates in sector 1 & 2 paars(snelste). VES is op dat moment de pits ingedoken voor die band. Helaas bleek het water sector 3 te veel voor de band, wagen & rijder. Dat het heel goed past in het "verhaal-Toto-voor-de-race" is een bijkomstigheid die leuke borrelpraat geeft, maar geen echte waarde heeft.
Volgens mij is dat verschil nog wel groter dan 3 seconden. Als je ziet dat ze op natte baan 1:25-1:30 rijden, en op droog 1:10-1:15, kon het weleens richting de vijf a zes seconden gaan.

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-05 09:28
walletje-w schreef op maandag 14 november 2016 @ 15:04:
[...]

Hiermee bedoel ik vooral dat een eigenschap van Verstappen om juist dit risico te nemen er voor kan zorgen dat hij qua gemiddelde een duik naar beneden maakt. Dit kan goed uitpakken zie inderdaad ook Hamilton die genoeg wint en dus wereld kampioen word. Ik zeg ook niet dat Hamilton en Verstappen hetzelfde zijn maar Hamilton heeft een aantal keer een groot aantal punten moeten missen, dat kan door een DNF komen die mechanisch van aard is of door een DNF zoals Verstappen in Monaco. Dat is dus wat ik wil benadrukken, dit risico waar verstappen mee rijdt heeft een hoger risico voor een DNF en dat heeft weer als gevolg een relatief groot puntenverschil in vergelijking met een Ricciardo die 3x achter elkaar 3e zou worden.
Kan ik wel inkomen idd. Michael Schumacher had dit ook, kijk bijvoorbeeld naar 1997, als hij niet gecrasht was in Argentinië en zijn wiellagers niet stuk waren gegaan in Engeland, had hij niet in Jerez die domme actie gedaan en voorkomen dat die arrogante kwal Villeneuve kampioen was geworden.

Coïtus ergo sum

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DJTimo
  • Laatst online: 20:37
Niet om de zeiksnor uit te hangen, want ik waardeer alles wat hier gepost wordt, maar ben ik de enige die de MiniDriver filmpjes geen bal aan vind? :?

• ArthurMorgan
  • Niet online
nope, ik ook niet. Maar ze krijgen altijd wel wat upvotes, dus blijkbaar zijn er anderen die ze wel leuk vinden ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:50
Same here, vind ze ook niet echt geslaagd. Hoewel ik de graphics nog wel kan waarderen, zijn de irritante geluidjes minder leuk en ze zijn gewoon niet grappig (imo).

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:40

Spotmatic

Ken sent me

Die minidrivers zijn ook totaal niet grappig, maar het is wel een vrij goede samenvatting van de race. :)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Laten we even naar de voors en tegens van de pitstop kijken:

- Geen pit naar inters: Max en Daniel rijden op de 2e en 4e/5e/6e plek naar de eindstreep. (geen noemenswaardige verandering in het klassement)

- Wel pit naar inters
---> het weer blijft zoals het is: gegokt en verloren (geen noemenswaardige verandering in het klassement)
---> het weer trekt bij: Max en Daniel rijden op plek 1e en 2e plek naar de eindstreep. (geen noemenswaardige verandering in het klassement)

Hoe dan ook was er geen noemenswaardige verandering in het klassement. Als ze echter de 1-2 pakken, was dat een wereldwijde headline geweest.

Ik denk dat RB op dat scenario gegokt heeft. Liever gaan voor de winst en roemloos ten onder, dan niet eens een gokje wagen. En vooral als er niets op 't spel staat (2e in WCC was inmiddels al zeker). Het had flinke PR opgeleverd en RB is all about the money.

RB dus gegokt en verloren, gelukkig hebben we als bijzaak nu de masterclass regenracen van VES mogen aanschouwen.

edit: en ik vind de minidrivers ook niets aan.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
DJTimo schreef op donderdag 17 november 2016 @ 07:49:
Niet om de zeiksnor uit te hangen, want ik waardeer alles wat hier gepost wordt, maar ben ik de enige die de MiniDriver filmpjes geen bal aan vind? :?
Nope, gigantisch infantiel humor niveautje

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:34

vhal

ಠ_ಠ

ik kan ze wel waarderen, de gemiddelde meme op internet is niet veel hoger qua niveau...

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJTimo
  • Laatst online: 20:37
JackBol schreef op donderdag 17 november 2016 @ 08:09:
[...]

Laten we even naar de voors en tegens van de pitstop kijken:
Je kunt de strategie van Red Bull inderdaad in twijfel brengen, maar wie niet waagt blijft altijd maagd. De enige èchte reden dat ik wel even mijn bedenkingen had, was dat toen VES als 16e terug de baan op kwam, de kans bestond dat de race vroegtijdig zou worden beëndigd. Dat zou dè anticlimax van het jaar zijn geweest, want dit was toch wel de regenrace waar we al het hele jaar op zaten te wachten. Er moest nog revange komen na Monaco! :)

Gelukkig liep het anders en werden we rijkelijk beloont. Tevens kan Max nu nog 4e worden in het eindklassement. Zonder punten finishen in Brazilië had dat een stuk lastiger gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

DJTimo schreef op donderdag 17 november 2016 @ 08:31:
[...]
De enige èchte reden dat ik wel even mijn bedenkingen had, was dat toen VES als 16e terug de baan op kwam, de kans bestond dat de race vroegtijdig zou worden beëndigd.
Ja op dat moment hield ik mijn hart vast. 1 crash en een rode vlag en het was einde oefening.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

• Alfa Novanta
  • Laatst online: 22:09

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

creapYYY schreef op donderdag 17 november 2016 @ 07:27:
[...]

Haha, toch ziet het er wel erg gezellig uit hoor!
Dat ze zo staan te juichen als Kimi zijn Ferrari afschrijft vind ik best sneu eig .. eigenlijk juichen ze voor iedere auto die er af vliegt .. da's best triest eigenlijk. Voor hetzelfde was Max VOL op Kimi zijn auto geknald en lag hij of Kimi ie nu in het ziekenhuis :N

Zo bij die opmars is het wel leuk idd :)F

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Laatst online: 22:09

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Deze is leuk _O-

Spaanse man gaat weer helemaal los over de race van Max Verstappen

:+ :+ :+

Iemand die spaans kan ?!? Denk dat het een beetje ergens anders over gaat, maar lachen is het wel ;)

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-05 11:04
Alfa90_Buttje schreef op donderdag 17 november 2016 @ 09:22:
Deze is leuk _O-

Spaanse man gaat weer helemaal los over de race van Max Verstappen

:+ :+ :+

Iemand die spaans kan ?!? Denk dat het een beetje ergens anders over gaat, maar lachen is het wel ;)
Dit is een heel oud filmpje wat af en toe weer opduikt met verzonnen ondertiteling.

• nachtnet
[Vimeo: https://vimeo.com/191868632]

30 minuten onboards van canal+

Minidrivers staan bij mij ook echt niet in de favorieten..

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-05 13:38
Hackus schreef op woensdag 16 november 2016 @ 23:14:
Nee, maar we hebben het wel ietsje verlengt omdat er nogal wat na te praten viel. Dat dagje extra is voorbij, dus we kunnen gewoon weer in het reguliere topic terecht. :)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1 ... 36 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.

IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1