Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:34

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
Mede-auteur:
  • coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:59

coyote1980

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-04 22:23

Bullet NL

Eigen Wijs

Het lijkt er op dat de Nederlandse website van Vodafone een onthulling heeft gedaan op een mogelijke variant van de Samsung Galaxy S6, namelijk de S(6) Edge, een toestel met een kromming om beide toestelhoeken...

Een beetje als de Note Edge, maar dan dus aan beide kanten.

Bron en meer info

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ik ben wel benieuwd of Samsung nou eindelijk die Touchwiz schil een beetje op orde krijgt. Technisch zal het allemaal wel weer top of the bill worden met een QHD scherm, Snapdragon 810 soc, een sloot aan geheugen en de nodige sensoren, maar zolang ze die UI niet aanpassen zal ik niet snel naar een S6 omkijken.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:01

13art

Moderator Mobile
Was wel een gerucht toch, dat de touchwiz schil een stuk meer richting de standaard Android look en feel zou gaan?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eTesselaar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 26-06-2023
Volgens geruchten zal Samsung hun eigen Exynos 7420 gebruiken ipv de Snapdragon 810 in de S6.

Goed nieuws voor de prestaties die flink hoger zijn met de Exynos 7420. In Geekbench scoort de Exynos 7420 1520 punten met 1 core en 5478 punten met multicore, de SD810 scoort 1292 punten met 1 core en 3604 punten multicore. Dat is nou niet bepaald een klein verschil.
bron: http://browser.primatelab.../1708087?baseline=1780313

Nadeel van Exynos is volgens velen dat er weinig custom roms voor zijn. Dit lijkt mij geen probleem er zijn namelijk voor de S3 en S4(i9500) ook heel veel kernels en custom roms.

Volgens andere geruchten word de Exynos op 14 nm geproduceerd, daardoor kunnen de a57 cores op hogere snelheden werken (2,1Ghz) dan in de Snapdragon 810 (1,6Ghz) die op 20nm word geproduceerd
bron: http://www.sammobile.com/...ss-reasons/#comment-54691

[ Voor 33% gewijzigd door eTesselaar op 27-01-2015 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-04 22:23

Bullet NL

Eigen Wijs

eTesselaar schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 12:57:
Volgens geruchten zal Samsung hun eigen Exynos 7420 gebruiken ipv de Snapdragon 810 in de S6.

Goed nieuws voor de prestaties die flink hoger zijn met de Exynos 7420. In Geekbench scoort de Exynos 7420 1520 punten met 1 core en 5478 punten met multicore, de SD810 scoort 1292 punten met 1 core en 3604 punten multicore. Dat is nou niet bepaald een klein verschil.
bron: http://browser.primatelab.../1708087?baseline=1780313

Nadeel van Exynos is volgens velen dat er weinig custom roms voor zijn. Dit lijkt mij geen probleem er zijn namelijk voor de S3 en S4(i9500) ook heel veel kernels en custom roms.

Volgens andere geruchten word de Exynos op 14 nm geproduceerd, daardoor kunnen de a57 cores op hogere snelheden werken (2,1Ghz) dan in de Snapdragon 810 (1,6Ghz) die op 20nm word geproduceerd
bron: http://www.sammobile.com/...ss-reasons/#comment-54691
Ook dit keer verwacht ik dat de Exynos versie weer exclusief voor Azie wordt gehouden, ik denk dat wij in Europa, net als met de S5, de SD810 versie krijgen.

Overigens is de SD810 natuurlijk snel zat....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als de processor kracht en geheugen toeneemt, zal touchwiz ook geen bottleneck meer zijn denk ik.

Hoop daarintegen wel dat ze touchwiz optimaliseren.

Waar ik het meest naar uit kijk is het design. Zal me echt benieuwen of ze met een totaal nieuw design komen of toch meer voorzichtig a la note4 en alpha.

Denk het laatste. Hoop wel dat ze de bezels klein houden. Vond persoonlijk de S4 mooier dan S5 qua afmetingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:34

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
Opmerkelijk nieuws, nieuws: Qualcomm bevestigt dat 'grote klant' geen Snapdragon 810 gebruikt voor topmodel

Zouden ze dan toch een eigen chip gaan gebruiken?

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:30
Volgens mij gaan ze echt eigen chip gebruiken ja.
Ik las paar dagen terug dat Samsung tevens Touchwizz flink op de schop zou gooien voor de S6

Als bovenstaande klopt, gaat dit waarschijnlijk mijn nieuwe toestel worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exynos was meestal beter dan Qualcom, dus ik ben voor. Natuurlijk even de benchmarks afwachten.

Kennelijk hebben ze nu genoeg productie capaciteit en zijn ze niet afhankelijk van Qualcom.

Alleen custom roms kunnen lastiger worden als Samsung de code niet vrijgeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
Ik zit er ook hard aan te denken om voor de S6 te gaan. Zou ook tijd worden want ik loop nog met de S2 rond! Voor mij is het uiterlijk (lees:hele dunne bezels ala G3) belangrijk, de specs zullen best goed zijn. TW boeit me niet, er komt toch TSF of Next Launcher op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

En Casemaker Spigen denkt dat de S6 er zo uit komt te zien.
http://www.phonearena.com...case-maker-Spigen_id65373

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Samsung gaat zijn nieuwe vlaggenschip, de Galaxy S6, hoogstwaarschijnlijk op 1 maart aankondigen.
Dat blijkt uit een uitnodiging die Samsung naar de pers heeft verstuurd.

Het Samsung Galaxy Unpacked-evenement vindt op 1 maart plaats, net voor de Mobile World Congress. Samsung presenteerde de Galaxy S5 vorig jaar ook tijdens de week van de Mobile World Congress.

De verwachting is dat Samsung naar de Galaxy S6 ook nog een Edge-variant met een gebogen scherm gaat introduceren. Dit wordt versterkt door de uitnodiging die Samsung heeft verstuurd, waarin er wordt gehint naar een gebogen vorm.

Ook de Galaxy Note 4 is met een Edge-variant verschenen. Het scherm loopt bij een Edge-toestel over de rand en toont notificaties en snelkoppelingen van apps.

De Galaxy S6 zou over een metalen design, 5 inch-scherm met een qhd-resolutie van 2560 bij 1440 pixels, octacore-processor en 3 GB aan werkgeheugen beschikken.

BRON: NU.NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 601896

Het is een telefoon die in meerdere varianten gaat komen met startprijs vanaf 750 euro.

Touchwizz zal wel goed zitten. Op de note4 draait dat ook al probleemloos en soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mogelijke behuizing van de Galaxy S6

http://www.sammobile.com/...of-the-samsung-galaxy-s6/

Ik geloof er wel in als ik alle geruchten naast elkaar leg.

[ Voor 19% gewijzigd door Garret1410 op 04-02-2015 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Garret1410 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 16:16:

Ik geloof het ook idd. op het eerste gezicht lijkt het op de iphone 6. Maar als je beter kijkt ziet het er niet hetzelfde uit. Zeker nu de achterkant ook waarschijnlijk van glas is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij heeft inderdaad veel weg van i6. Maar is het zeker niet gezien de uitsparingen. De vraag is of het glas bovenop komt te liggen of in de behuizing.

Vind ik het erg dat hij op de i6 lijkt? Ik niet,het is misschien niet helemaal origineel maar persoonlijk vind ik de i6 mooi.

Als deze iets groter wordt dan i6 met amoled scherm en hopelijk lag vrije Touchwizz, dan is het een topper.

De niet verwijderbare accu vind ik ook niet zo erg want ik heb nog nooit een accu vervangen. Waterdicht vind ik wel leuk maar is ook geen dealbreaker. Als de snelheid maar goed is want de S5 is gewoon niet snel genoeg vergeleken met i6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind 5" ook groot zat. Voor groter een Note4 kopen.

Qua breedte ongeveer als de S4 alleen de lengte is 7mm langer. misschien omdat er een groter homeknop op komt voor de vingerafdruk scanner of vanwege grotere accu.

Ben erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-04 16:12

mindcre8r

Tradepedia

Garret1410 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 16:16:

dit betekend dat de batterij niet meer verwijderd kan worden, want waarom anders een sim tray?
En het is wel heel erg ongeinspireerd, het is bijna 1 op 1 iphone. op de positie van knopjes na. zelfs de jack verhuisd naar beneden.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:35
mindcre8r schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 09:44:
[...]

dit betekend dat de batterij niet meer verwijderd kan worden, want waarom anders een sim tray?
En het is wel heel erg ongeinspireerd, het is bijna 1 op 1 iphone. op de positie van knopjes na. zelfs de jack verhuisd naar beneden.
Kan toch ook voor een SD-kaart zijn? Dat je niet meer de achterkant af hoeft te pellen voor de SD-kaart, maar alleen voor de SIM.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Señor Sjon schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 15:36:
[...]

Kan toch ook voor een SD-kaart zijn? Dat je niet meer de achterkant af hoeft te pellen voor de SD-kaart, maar alleen voor de SIM.
dat is een mogelijkheid, maar aangezien ik nergens anders zo een sleufje zie denk ik echt de sim.
mem zal niet uitwisselbaar zijn zoals de iphone.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karmos
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-11-2021

Karmos

Meh.

Op AndroidAuthority is er vandaag een render verschenen van de S6. Ik geloof wel dat het deze kan zijn, op de wallpaper na misschien. Ziet er in ieder geval wel beter uit dan de S5. :Y

http://www.androidauthori...al-body-bloomberg-586716/

[ Voor 8% gewijzigd door Karmos op 11-02-2015 15:51 . Reden: Verkeerde link ]

'Awesome' betekent in het West-Vlaams 'adem'.

• FrankNijhuis
  • Laatst online: 01-09-2024
Ziet er goed uit.

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:32

BPP

Ik zie weinig vernieuwends :+ , behalve dat schijnbaar de randen van metaal zijn ipv plastic? Maar dat zie je ook niet op de foto. :P

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-04 22:42
Inderdaad, is dit het nou :p. Kan dan nog wel een tijdje vooruit met mijn S4, vooral na de 5.0 update straks is het weer alsof je een nieuwe telefoon hebt :D

Anoniem: 146055

Afbeeldingslocatie: http://i-cdn.phonearena.com/images/articles/166137-image/Samsung-Galaxy-S6-renders-showing-what-the-phone-might-look-like.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i-cdn.phonearena.com/images/articles/166138-image/Samsung-Galaxy-S6-renders-showing-what-the-phone-might-look-like.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i-cdn.phonearena.com/images/articles/166140-image/Samsung-Galaxy-S6-renders-showing-what-the-phone-might-look-like.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:17
Niet onaardig als ik zo de foto's zie maar hadden ze niet wat meer "eigen inbreng" kunnen opnemen in het design?
Ik kan helaas niet anders concluderen dat ze de kopieermachine toch stiekem weer hebben aangezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penait1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17:05
Miki schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 09:41:
Niet onaardig als ik zo de foto's zie maar hadden ze niet wat meer "eigen inbreng" kunnen opnemen in het design?
Ik kan helaas niet anders concluderen dat ze de kopieermachine toch stiekem weer hebben aangezet.
If it aint broken dont fix it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Je doelt dat als het overnemen van design elementen werkt je het maar nog een keer moet doen :?

Begrijp me goed, een rechthoek is een rechthoek en een microjack aansluiting is een microjack aansluiting. Maar gezien de foto's kun je toch moeilijk ontkennen dat de iPhone 6 op tafel moet hebben gelegen bij het designteam. Ik vind het jammer dat ze niet zelf met een echte eigen design komen. Sony, HTC en ook Motorola laten goed zien dat ondanks het dezelfde apparaten zijn ze toch heel verschillend eruit kunnen zien.

Met de Note 4, A3 en A5 had ik het idee dat men goed op weg was om een specifeke stijl te ontwikkelen maar als dit het werkelijk gaat worden dan vind ik het echt jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik denk dat dit sneller krast dan de huidige plastic rand. Liever maken ze het van RVS, toch een stuk sterker. Dat doet dan weer bijna geen fabrikant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind het nog steeds heel veel op een Samsung lijken. Had iets anders verwacht. Vind het wel een verbetering dat wel. Nu de hardware nog. Goede camera en super snelle Touchwizz experience a la Sense of iOS.

Persoonlijk had ik het mooier gevonden als glas bovenop ligt ipv binnen de randen.

RVS wordt te duur. RVS is inkoop duurder en moeilijker te bewerken. Zou wel iets aparts zijn dat wel.
De Galaxy's zijn al duur om te maken door het dure Amoled scherm wat erin zit. Een toestel als dit kan niet boven de 200 dollar uitkomen wil je nog wat verdienen.

Hier nog een render lijkt veel op bovenstaande.

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesdump.nl/upload/3f89073451067b4461b7492224619480.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door Garret1410 op 13-02-2015 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:38
Lijkt op een mengelmoesje.

- Achterkant van een xiaomi mi4
- Zijkanten van een xperia Z (vlakke delen)
- Boven en onderranden van een iphone6.

Telefoon ziet er prima uit, maar oogt niet "fresh". Er komt ook nog een edge variant?

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirius
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-07-2019
OMFG begint dat gelul over 'hij lijkt op een iPhone' weer. Kunnen mensen daar alsjeblieft eens mee ophouden. Hoe lang bestaan smartphones nou al? Hoeveel types hebben we al gehad? Hoeveel wil je kunnen afwisselen bij zo'n rechthoekig ding?

Die 3 renders zien er mooi uit. De camerabehuizing schijnt echter uit te steken en dat zie ik niet terug als de S6 op z'n scherm ligt....:o

Prepare to worship again: http://luzifer.bandcamp.com/releases

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Sirius schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:54:
OMFG begint dat gelul over 'hij lijkt op een iPhone' weer. Kunnen mensen daar alsjeblieft eens mee ophouden. Hoe lang bestaan smartphones nou al? Hoeveel types hebben we al gehad? Hoeveel wil je kunnen afwisselen bij zo'n rechthoekig ding?

Die 3 renders zien er mooi uit. De camerabehuizing schijnt echter uit te steken en dat zie ik niet terug als de S6 op z'n scherm ligt....:o
Dat gelul begint bij jezelf als je niet de moeite neemt om het betoog eens goed door te nemen :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Garret1410 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:25:
Vind het nog steeds heel veel op een Samsung lijken. Had iets anders verwacht. Vind het wel een verbetering dat wel. Nu de hardware nog. Goede camera en super snelle Touchwizz experience a la Sense of iOS.

Persoonlijk had ik het mooier gevonden als glas bovenop ligt ipv binnen de randen.

RVS wordt te duur. RVS is inkoop duurder en moeilijker te bewerken. Zou wel iets aparts zijn dat wel.
De Galaxy's zijn al duur om te maken door het dure Amoled scherm wat erin zit. Een toestel als dit kan niet boven de 200 dollar uitkomen wil je nog wat verdienen.

Hier nog een render lijkt veel op bovenstaande.

[afbeelding]
Als je ziet wat ze ervoor willen vragen... :X Dat stukje RVS gaat echt het verschil niet maken. Ik herinner me nog de E72 met RVS batterijcover. En verwisselbare batterij en nagenoeg onverwoestbaar. :) Aluminium is gewoon te krasgevoelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirius
Miki schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 13:30:
[...]

Dat gelul begint bij jezelf als je niet de moeite neemt om het betoog eens goed door te nemen :w
Daar was m'n post uiteraard ook op gebaseerd...LOL. Ik lees graag terug wat jij allemaal leentjebuur bij de iPhone 6 vindt.

Laatstgenoemde vind ik maar een raar en dun ding met rare bolle zijkantjes. In het echt is het helemaal een verschrikking, vooral de grootste variant.

Sony en HTC moeten zich wel onderscheiden. Hun marktaandeel is niet zo groot......

[ Voor 46% gewijzigd door Sirius op 13-02-2015 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirius
...

[ Voor 98% gewijzigd door Sirius op 13-02-2015 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
'Galaxy S6 veel sneller dankzij drastisch versimpelde software'

*knip* het volledig knippen en plakken van een nieuwsbericht is niet nodig, indien je iets belangrijks wil quoten of naar verwijzen is dit natuurlijk welkom. Echter dit bericht staat bol van de geruchten, dan is een volledige overname niet nodig

[ Voor 88% gewijzigd door Bullet NL op 13-02-2015 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Señor Sjon schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 13:50:
[...]

Als je ziet wat ze ervoor willen vragen... :X Dat stukje RVS gaat echt het verschil niet maken. Ik herinner me nog de E72 met RVS batterijcover. En verwisselbare batterij en nagenoeg onverwoestbaar. :) Aluminium is gewoon te krasgevoelig.
Ik hoop echt niet dat dat de prijs wordt. is gewoon te duur.

ik snap je punt maar een rvs plaatje kun je persen, een behuizing moet je frezen. rvs is gewoon rot spul om te bewerken in vergelijking tot aluminium. het is hard en taai tegelijk. Weet niet of het een issue is bij een telefoon maar rvs geleid heel slecht warmte wat spanningen in het materiaal oplevert. maar weet niet of het bij een telefoon een probleem is.

ik zeg niet dat het niet kan. Alles is mogelijk.

als ze echt 749,- gaan vragen dan kan er een rvs behuizing wel vanaf. Zou wel origineel zijn en sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Titanium, carbon fiber, er zijn nog wel meer materialen te verzinnen die nauwelijks gebruikt worden, maar wel in een duur toestel kunnen. De Nokia 8800(?) serie had die materialen wel overigens. Huidige highend telefoons gaan wel richting die prijzen, maar niet de afwerking.

[ Voor 4% gewijzigd door Señor Sjon op 13-02-2015 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karmos

Karmos

Meh.

Wow, die bezels boven en onderaan! Het lijkt wel of er eerst een homeknop à la (samsung) Z1 in zat maar men toch de bekende rechthoekige homeknop in heeft geplaatst. Okay, ik snap wel dat je design symmetrisch wilt houden maar waarom moet die homeknop dan helemaal onderaan ipv het midden zitten? Iets waarbij ik me ook stoorde bij de S3.

Verder vind ik het design wel nog iets hebben zo, het is duidelijk een samsung maar toch is het een volledig nieuw design. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind de bezels ook te groot.

hoop dat het uiteindelijke produkt mooier wordt dan wat de renders laten zien.

Kan er op dit moment nog niet warmvan worden. Kan nog komen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:01
Vind die bezels maar niks,kon toch kleiner.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-04 10:16
Jongens dit zijn renders .... NIEMAND hier weet precies hoe het eruit gaat zien dus laten we even wachten en dan zien we het wel.
Al dat oeverloze gelul over het uiterlijk is zonde van de tijd aangezien we er geen invloed op hebben en we tot de release ook niet weten hoe het er 100% uit gaat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Bomberman71 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 10:23:
Jongens dit zijn renders .... NIEMAND hier weet precies hoe het eruit gaat zien dus laten we even wachten en dan zien we het wel.
Al dat oeverloze gelul over het uiterlijk is zonde van de tijd aangezien we er geen invloed op hebben en we tot de release ook niet weten hoe het er 100% uit gaat zien.
Dat is dus niet geheel waar, de renders zijn gemaakt op basis van gelekte hardware onderdelen van spycam shots. De kans is zeer groot dat dit hem echt gaat worden.

Check: http://www.sammobile.com/...of-the-samsung-galaxy-s6/

[ Voor 8% gewijzigd door Miki op 17-02-2015 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
De geschiedenis heeft ons wat dat betreft genoeg geleerd. Bij alle releases van de Galaxy toestellen hadden we geen enkele keer een 100% render van de telefoon tot vlak voor de release ...
Men geeft maten door en locaties van knoppen maar samsung heeft qua materiaal gebruik, kleurstelling, borders, menuknop, etc. nog echt wel wat speelruimte die het aanzien van een telefoon aanzienlijk kunnen veranderen zonder dat een case niet meer past.

We zien het wel ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 328026

Een headphone aansluiting aan de onderkant zou wel een tegenvaller zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:01

13art

Moderator Mobile
Is persoonlijk. Op mn G2 zit hij ook op de onder kan en dat vind ik dan wel weer prettig. Als ik mn telefoon in mn broekzak stop doe ik dat met de onderkant naar boven. Als je hem dan uit je broekzak pakt heb je hem meteen op de goede manier in de hand.
Dus ja, koptelefoonaansluiting aan de onderkant is naar mijn idee juist handig.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-04 12:41

Ursamajor

Astrofotograaf

Als de jack bovenaan zit, maakt het voor het uit je broekzak pakken niet uit. De beweging is alleen anders.
Maarja, met al die geruchten krijgt het toestel wel aandacht.

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 328026

Een headphonejack aan de onderkant is juist onhandig met vasthouden.
Zelf heb ik mijn telefoon altijd vast zoals de man op deze foto: https://rollinsio.files.wordpress.com/2014/09/img_3950.jpg.
Leunend op m'n pink, voorkomt dat mijn telefoon omlaag zakt of glijdt.
Als er nu opeens op die plek een headphone uitsteekt. En in het 'ergste geval' ook nog een oplaadkabel, heb je nergens meer plek om je toestel vast te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenomeno24
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-10-2021
Gerucht: batterij van 2600 mAh. Verder heeft de marketingcampagne tot nu toe een zeer sterke focus op snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eTesselaar
Anoniem: 328026 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 23:12:
Een headphonejack aan de onderkant is juist onhandig met vasthouden.
Zelf heb ik mijn telefoon altijd vast zoals de man op deze foto: https://rollinsio.files.wordpress.com/2014/09/img_3950.jpg.
Leunend op m'n pink, voorkomt dat mijn telefoon omlaag zakt of glijdt.
Als er nu opeens op die plek een headphone uitsteekt. En in het 'ergste geval' ook nog een oplaadkabel, heb je nergens meer plek om je toestel vast te houden.
Je kan de telefoon ook op je handpalm laten leunen, zelfde effect als dat met je pink.
Ik vind de headphone onderaan handiger omdat dan het kabeltje niet voor je scherm hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Jammer van die lompe bezels boven en onder. Dat kan toch veel kleiner?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:46
Jeroenneman schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 14:19:
Kom op zeg, dit zijn renderers, en geen echte afbeeldingen.
Dus wacht nu eerst maar eens tot hij gepresenteerd is voor je met dit soort opmerkingen komt.
Als het echte toestel dat heeft heb je een punt, nu zeik je op een door iemand gemaakt plaatje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Arjant2 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 14:41:
[...]

Kom op zeg, dit zijn renderers, en geen echte afbeeldingen.
Dus wacht nu eerst maar eens tot hij gepresenteerd is voor je met dit soort opmerkingen komt.
Als het echte toestel dat heeft heb je een punt, nu zeik je op een door iemand gemaakt plaatje...
Ze hebben het metalen frame al, dus de afmetingen weet de renderer wel.
Het scherm staat op 5.1", waarschijnlijk 16:9, dus dat kun je ook uitrekenen.

Waarom zou je dan niet goed kunnen renderen?
Gewoon jammer om te zien dat er blijkbaar veel ruimte overblijft.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• eTesselaar
Jeroenneman schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 14:52:
[...]

Ze hebben het metalen frame al, dus de afmetingen weet de renderer wel.
Het scherm staat op 5.1", waarschijnlijk 16:9, dus dat kun je ook uitrekenen.

Waarom zou je dan niet goed kunnen renderen?
Gewoon jammer om te zien dat er blijkbaar veel ruimte overblijft.
En wie zegt dat het frame dat een maand geleden uitlekte het uiteindelijke frame word. Ik kan me nog herinneren uit een filmpje van Samsung over het design van de S4 dat het uiteindelijke design pas een maand van te voren bekend is bij Samsung zelf. Daar rekening mee houdend kan je dus zeggen dat het uitgelekte frame 2 weken te vroeg was om daadwerkelijk het definitieve design te kunnen zijn.

Daarnaast is het binnen de S-serie ook nog nooit voorgekomen dat er tot een week van voor de release een officiele render op dook die ook echt de 'real deal' bleek te zijn.

• Miki
eTesselaar schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 00:11:
[...]

En wie zegt dat het frame dat een maand geleden uitlekte het uiteindelijke frame word. Ik kan me nog herinneren uit een filmpje van Samsung over het design van de S4 dat het uiteindelijke design pas een maand van te voren bekend is bij Samsung zelf. Daar rekening mee houdend kan je dus zeggen dat het uitgelekte frame 2 weken te vroeg was om daadwerkelijk het definitieve design te kunnen zijn.

Daarnaast is het binnen de S-serie ook nog nooit voorgekomen dat er tot een week van voor de release een officiele render op dook die ook echt de 'real deal' bleek te zijn.
Uit een filmpje van Samsung :F

Samsung heeft een verdomd goede marketing apparaat opgetuigd waarin ieder lek georkestreerd is zodat de techmedia dit als zoete koek oppakken. De eerste teasers verwijzend naar de zes zijn al in omloop zonder direct te verwijzen naar de zes. Eén of andere chief fotografie die aankondigt hoe goed de nieuwe camera technologie is voor toekomstige mobile producten. En heel toevallig ook nog een chief batterijen die ook nu iets aankondigt over draadloos opladen. Beetje allemaal te "toevallig" als je het mij vraagt.

Even los van de bron iVerge, de machine draait al ;)

http://www.theverge.com/2...processor-mysterious-logo

http://www.theverge.com/2...-s6-teaser-changing-brand

• Thombias
  • Niet online
Jeroenneman schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 14:19:
Het zijn altijd wel de standaard opmerkingen die mensen maken om te klagen. "De bezels zijn te groot....knip, mag wel iets minder

[ Voor 14% gewijzigd door 13art op 22-02-2015 17:04 ]

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:01
Thombias schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 09:35:
[...]

Het zijn altijd wel de standaard opmerkingen die mensen maken om te klagen. "De bezels zijn te groot....knip, mag wel iets minder
Dus jij vind ze niet te groot,niet iedereen hoeft hem mooi te vinden.

[ Voor 14% gewijzigd door 13art op 22-02-2015 17:05 ]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Arjant2
heb jij de telefoon al gezien dan?

• Jeroenneman

Jeroenneman

Thombias schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 09:35:
[...]

Het zijn altijd wel de standaard opmerkingen die mensen maken om te klagen. "De bezels zijn te groot...Knip, mag wel iets minder
Offtopic, maak liever een TR aan

Wie wil er nu grotere bezels? Wat is daar het voordeel van? Lijkt me logisch dat je er als fabrikant opmerkingen over krijgt als je daar juist de mist ingaat.

[ Voor 24% gewijzigd door 13art op 22-02-2015 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-04 14:14
Arjant2 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 11:11:
heb jij de telefoon al gezien dan?
Hij vindt de bezels op de render te groot, het is toch duidelijk dat hij dat bedoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoteldebotel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-04 15:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!
op de site van Spigen staan afbeeldingen van hoesjes voor de S6 en M9. Het kunnen renders zijn maar ze lijken erg veel op wat we de laatste tijd zien dus ik geloof wel dat ze er zo uit komen te zien.
De M9 voorkant ziet er ook best goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Past mooi in de lijn van de al eerder verschenen teasers. Hopelijk weten ze dit keer hun eigen opgehypte sfeer waar te maken. Dat was namelijk nooit Samsungs sterkte punt, het specifieke product was meh.. en vervolgens geven ze wat vage Tech bloggers preview modellen om de BS weer op te kloppen tot een nieuwe hype.

Hopelijk gaat het ze lukken zodat we weer een goede balans hebben in de markt. De iPhone doet het momenteel iets te goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
boratnl schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 22:33:
[...]

Hij vindt de bezels op de render te groot, het is toch duidelijk dat hij dat bedoelt?
ik snap hem wel, jij ook?
de telefoon is nog niet uit dus wacht eerst ff tot er ECHTE fotos zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Arjant2 op 22-02-2015 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karmos

Karmos

Meh.

Miki schreef op zondag 22 februari 2015 @ 16:19:
[...]
Hopelijk gaat het ze lukken zodat we weer een goede balans hebben in de markt. De iPhone doet het momenteel iets te goed :)
Ik vind het gewoon facinerend om te zien hoe apple met zo min mogelijk reclame toch zoveel toestellen verkoopt. Die hype was en is gewoon prachtig. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16:51
Hmm, Samsung zet onderaan de countdown naar de onthulling wat geruchten neer. Staat ook iets over front facing stereo speakers tussen. Zou toch wat zijn zeg.. :o

Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-04 13:04

Grudgie

PSN: Grudgie7

Kijk best wel uit naar de nieuwe Galaxy 6! Erg nieuwsgierig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
Arjant2 schreef op zondag 22 februari 2015 @ 20:20:
[...]

ik snap hem wel, jij ook?
de telefoon is nog niet uit dus wacht eerst ff tot er ECHTE fotos zijn.
De echte foto's zijn er nog niet. Dus geeft nu iedereen zijn mening over de renders. Dat is toch precies wat je kan verwachten van deze thread op dit moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:07

jdwrist

En het antwoord is koekje

Live youre Life and Enjoy every Day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Laatst online: 20:48
Was gisteren al afgelopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pray2win
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-11-2024

pray2win

Hallo? staat dit ding aan?

Ik zit zeker te wachten op deze telefoon, mijn main keuze zal de s6 worden. ik was altijd blij met mijn s3, maar nu is hij toch echt te oud aan het worden. dus tijd om over te stappen. en nu een s5 kopen vind ik dan meh. dan denk ik nog eventjes wachten. maar het word wel elke dag moeilijker.

Ik heb het bidden opgegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamesbond007uk
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-04 22:20

jamesbond007uk

Gadget specialist / Freak

Je kunt ook naar de nieuwe Samsung S5 Plus kijken als de prijs verschil nog groot is.

Jamesbond007uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-04 10:00
eTesselaar schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 14:16:
[...]

Je kan de telefoon ook op je handpalm laten leunen, zelfde effect als dat met je pink.
Ik vind de headphone onderaan handiger omdat dan het kabeltje niet voor je scherm hangt.
Dat kan inderdaad, maar het is wel minder stabiel. Doordat men hun telefoon vaak laat vallen, raad ik het dus aan om de telefoon zo goed mogelijk te ondersteunen.

Een alternatief is om gebruik te maken van een draadloze hoofdtelefoon, scheelt ook weer kabels :)
Mocht men bang zijn dat de telefoon dan veel sneller leeg is, nou dat valt wel mee. BT neem maar 2-4% van de accuverbruik voor zijn rekening.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenomeno24
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-10-2021
Gelekte foto's
http://www.sammobile.com/...ne-glimpsed-in-the-flesh/

[ Voor 6% gewijzigd door Fenomeno24 op 25-02-2015 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-04 09:57
jamesbond007uk schreef op maandag 23 februari 2015 @ 14:37:
Je kunt ook naar de nieuwe Samsung S5 Plus kijken als de prijs verschil nog groot is.
Ik dacht "hij maakt een grap", maar nee hoor.... Hij bestaat echt.
Het is in ieder geval geen Plus qua schermgrootte, anders was het wel erg triest geweest, lekker copy-paste van Apple.

En dat zeg ik als S4-eigenaar en Samsung-fanboy.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Is de achterkant nou glas of is het gewoon een plastic beschermer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paganstars
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:05
Volgens xda glas...

Smokey'Licious Low'n'Slow Barbecue www.smokeylicious.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:09
DeeSung schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 23:15:
[...]

Is de achterkant nou glas of is het gewoon een plastic beschermer.
Paar zijkant/onderkant foto's lijken wel iPhone 6..

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" 1080P 165Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw | iPad Air 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-04 09:57
Glazen achterkant lijkt mij trouwens een nadeel, liever iets wat niet makkelijk kapotgaat.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Heb xda gelezen.

Dit is niet de uiteindelijke versie. Daarbij is de voorkant netjes afgewerkt.

Glazen achterkant.

Verder GEEN sdcard
GEEN mogelijkheid om de batterij te vervangen.

Mensen willen premium en krijgen dit. #telefoonsnooitmeerlatenvallen.

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:09
DeeSung schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 23:54:
Mensen willen premium en krijgen dit. #telefoonsnooitmeerlatenvallen.
een iphone had ook glazen behuizing, geen accu verwisselen en geen sdcard.. toch worden ze als premium gezien ;) (al is dat vooral omdat het overpriced is)

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" 1080P 165Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw | iPad Air 5

• Miki
Bomberman71 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 10:23:
Zeg het nog eens :P

nieuws: Foto's Galaxy S6 tonen glazen achterkant en geen micro-sd-slot

• Señor Sjon

• DeeSung
  • Niet online
De s6 heeft geen swipe vinger scanner meer.

Hij heeft ook een foto van de s6 edge.

• jamesbond007uk
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-04 22:20

jamesbond007uk

Gadget specialist / Freak

MacorgaZ schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 23:07:
[...]

Ik dacht "hij maakt een grap", maar nee hoor.... Hij bestaat echt.
Het is in ieder geval geen Plus qua schermgrootte, anders was het wel erg triest geweest, lekker copy-paste van Apple.

En dat zeg ik als S4-eigenaar en Samsung-fanboy.
Ik maak soms grappen :) Maar ja, deze keer niet. Ik heb nu ook een S4 en denk erover om een S5 plus te nemen.

Jamesbond007uk

• Bomberman71

• Miki
Speciaal voor jou, nog eentje dan: http://www.theverge.com/2...axy-s6-edge-pictures-leak

:P

[ Voor 17% gewijzigd door Miki op 26-02-2015 20:37 ]

• Bomberman71
Ja lekker duidelijke foto's .... En nog niks bevestigd. Kunnen maar zo prototypes zijn ver gevordere beta versies maar niet per definitie het complete eind product :+

Maar eh als dit het is dan ben ik niet rouwig dat ik pas volgend jaar weer voor iets nieuws ga.
Wederom weer VEEEL van hetzelfde en dan met name bij de reguliere S6. Alle premium materialen ten spijt. De edge versie oogt wel wat cooler maar niet zo bijzonder als iedereen had gehoopt/verwacht.

Vwb de niet-edge prototype: niet iets wat anno 2014 echt had opgevallen, laat staan nu in 2015.

[ Voor 32% gewijzigd door Bomberman71 op 26-02-2015 21:05 ]

• boratnl
Bomberman71 schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 21:03:
[...]

Ja lekker duidelijke foto's .... En nog niks bevestigd. Kunnen maar zo prototypes zijn ver gevordere beta versies maar niet per definitie het complete eind product :+

Maar eh als dit het is dan ben ik niet rouwig dat ik pas volgend jaar weer voor iets nieuws ga.
Wederom weer VEEEL van hetzelfde en dan met name bij de reguliere S6. Alle premium materialen ten spijt. De edge versie oogt wel wat cooler maar niet zo bijzonder als iedereen had gehoopt/verwacht.

Vwb de niet-edge prototype: niet iets wat anno 2014 echt had opgevallen, laat staan nu in 2015.
Ik denkt dat dit niet de beste hoek is voor de Edge. Als je hem van de voorkant ziet, zal hij er denk ik wel spectaculair uit zien.

• -Edwin-
  • Laatst online: 23-04 22:42
Eerlijk gezegd snap ik soms niet wat mensen verwachten. Is het nou perse nodig dat Samsung alles compleet omgooit voordat men tevreden is? Maken ze plastic spul, zie je in reacties dat alles zo cheap lijkt. Nu gebruiken ze glas en metaal, barst de hel hier los: nieuws: Foto's Galaxy S6 tonen glazen achterkant en geen micro-sd-slot

Uiteraard houdt Samsung de Galaxy serie herkenbaar, en dan krijg je inderdaad bovenstaande foto's als resultaat. Ziet er prima uit wat mij betreft. Nu maar hopen dat de software eindelijk eens mee kan met de concurrentie!

Anoniem: 146055

Ze moeten eens die lelijke home knop veranderen. In eentje dat niet uitsteekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01:17

burgt

Starbass

Deze ziet er wel goed uit:

Afbeeldingslocatie: http://www.androidpolice.com/wp-content/uploads/2015/02/nexus2cee_Z2NV46v_thumb.jpg
bron

Hoop echt dat ze niet voor de glazen achterkant gaan.

Deze heeft wel glas... Wit is gewoon lelijk :P
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/srwZ2iK.jpg

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Wat is nou het voordeel van glas ten opzichte van SD kaart, verwisselbare accu en de mogelijkheid om draadloos laden te installeren? Ik kom op nul uit, maar waarschijnlijk denken ze daar bij Samsung anders over.

Eigenlijk kom ik op min zoveel uit
- breekbaar
- glad, dus toestel glipt zou uit je handen (dat kwaaltje had mijn S4 ook met die spekgladde achterkant).
en de punten die ik hierboven al noem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Señor Sjon schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 10:23:
Wat is nou het voordeel van glas ten opzichte van SD kaart, verwisselbare accu en de mogelijkheid om draadloos laden te installeren? Ik kom op nul uit, maar waarschijnlijk denken ze daar bij Samsung anders over.

Eigenlijk kom ik op min zoveel uit
- breekbaar
- glad, dus toestel glipt zou uit je handen (dat kwaaltje had mijn S4 ook met die spekgladde achterkant).
en de punten die ik hierboven al noem.
Ja ze hadden makkelijk een sd kaart erin kunnen doen.

Overigens zijn er wel geruchten dat je de s6 draadloos kan opladen.

Opzich denk ik dat glas meer grip biedt dan alluminium. Als ik de Z3 vasthoudt t.o.v. htc one m8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Met die "nep" leren achterkant uit de S5 en Note serie was niets mis mee. Dat beviel me eigenlijk best goed en zeker i.c.m. stalenband in de Note 4 was het een luxueuze oplossing.
Ik ben alleen benieuwd wat die edge nu daadwerkelijk gaat opleveren, dev's zullen specifiek de Touchwizz SDK in moeten duiken om hier zinvol gebruik van te gaan maken. Eerlijk gezegd zie ik dat niet gebeuren aangezien het animo voor specifieke S-Pen in de Note ook niet bijzonder hoog is.
Pagina: 1 2 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Rooten en custom roms worden besproken in ~~~~~~~[Samsung Galaxy S6] Rooten en Custom ROM's
Levertijden mogen in [Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen besproken worden.
Voor accessoires hebben we een eigen topic, kijk hier: [Samsung Galaxy S6 / S6 edge] Accessoires Topic

Dit topic is niet bedoeld om te vragen om codes.