Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Op vrijdag 14 december 2001 17:36 schreef MisterDon het volgende:
Owkay, ik doe ook mee.

Ik heb mijn reguliere Chello adres erin gezet. Ik wil echt niet dat iemand dat gaat gebruiken voor spam (zoals iemand ook al zo vriendelijk meende te moeten zijn om me op een nieuwsbrief te abbonneren van 3rd base records op mijn msn account. Wibblemoo... Weet jij daar iets meer van? :? )

Dat zou ik op zijn zachtst gezegd erg vervelend vinden. :)

damn jij ook al ?????
ik d8 dat ik het in een dronken bui had gedaan ofzow... kon me er iig nix van herrineren...
maarjah... ik krijg zoveel troep

en me mix krijg ik niet omgezet naar mp3 :(

Chill... neem een biertje ofzo

quote:
Op vrijdag 14 december 2001 16:20 schreef TripleM het volgende:

[..]

Er is vast iemand die het voor wil schieten, desnoods wil ik dat wel doen..

maar ik hou niet van schulden...
ik kijk wel of ik wat kan regelen...

thnx anyway dude :)

Chill... neem een biertje ofzo

Prefers Audiotrak

quote:
Op vrijdag 14 december 2001 18:33 schreef DJ-Jumbo het volgende:

[..]

damn jij ook al ?????
ik d8 dat ik het in een dronken bui had gedaan ofzow... kon me er iig nix van herrineren...
maarjah... ik krijg zoveel troep

en me mix krijg ik niet omgezet naar mp3 :(
Met Lame en Razorlame lukt zoiets toch wel?

Prefers Audiotrak

quote:
Op vrijdag 14 december 2001 18:13 schreef wibblemoo het volgende:
ieke ben onschuldieg ! nee serieus, ik heb niemand toegevoegd aan die mailinglist

It wasn't me he... ;)

Jaja, en dat moet ik maar geloven. Vooruit dan maar weer.

Ik doe mee met die GOT DJ's actie ;) al is het alleen maar om is wat anders te kunnen luisteren dan al die BBC1 mixen :)

http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site

Ik wil die marco v!!

Maar foutje op de page zegt ie...

En btw, is er maar 1 die mijn nieuwe onderzoekje even heeft gedaan?

4 minuten werk jongens (en meisjes)
Jullie helpen me er enorm mee.
Ik MOET het halen dit project, anders sta ik vanaf februari fulltime bij richer achter de 1200's :)
quote:
Op zaterdag 15 december 2001 00:13 schreef koosmp3 het volgende:
Ik wil die marco v!!

Maar foutje op de page zegt ie...

En btw, is er maar 1 die mijn nieuwe onderzoekje even heeft gedaan?

4 minuten werk jongens (en meisjes)
Jullie helpen me er enorm mee.
Ik MOET het halen dit project, anders sta ik vanaf februari fulltime bij richer achter de 1200's :)
Owke doe mij de URL nog ff dan want ik kan hem zo snel niet vinden :( Offer ik mezelf wel weer ff op ;)

Prefers Audiotrak

quote:
Op zaterdag 15 december 2001 01:07 schreef Reind het volgende:

[..]

Owke doe mij de URL nog ff dan want ik kan hem zo snel niet vinden :( Offer ik mezelf wel weer ff op ;)
Staat hier: Http://members.home.nl/koosmp3/mixmp3/kvl.doc

Maarreh... Koos! Wat denk je nou te bereiken?

1) Ik kan dit niet on-line invullen.
2) Ik moet rondjes kleuren, maar een stift op mijn monitor staat zo slordig.
3) Je spamt als een newbie.
4) Je vragen zijn merendeels (weer) zo dom als het achtereind van een varken.
5) Het wemelt van de taal-/stijl-/spel-/typ-/schrijffouten

Om maar op een slak zout te leggen.... Een torque kan groot of klein zijn, niet sterk. Da's net zoiets als eten dat lekker smaakt (nee; het is lekker en het smaakt goed) en iets wat duur kost (het is duur, het kost veel)

Jaja, ik ben een pietlut. Maar zorg er eerst maar eens voor dat ik het on-line kan invullen, dan doe ik wel mee.

Ik heb trouwens helemaal geen Vestaxen, en ik ga ze ook niet kopen. :)

quote:
Op vrijdag 14 december 2001 23:40 schreef Reind het volgende:
Ik doe mee met die GOT DJ's actie ;) al is het alleen maar om is wat anders te kunnen luisteren dan al die BBC1 mixen :)
hehe, maar MOS sessions vind ik wel _altijd_ supergoed hoor

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

njah fuckit. Ik verneuk mijn dag wel door er een html van te maken die jullie in kunnen vullen
quote:
Op zaterdag 15 december 2001 12:15 schreef koosmp3 het volgende:
njah fuckit. Ik verneuk mijn dag wel door er een html van te maken die jullie in kunnen vullen
Goedzo, zo mogen we het horen ;) wij dj's hebben het al druk zat met uitslapen en zijn liever lui dan moe. Ik ga ff een tukkie voor het slapen doen :z

Vandaag weer eens naar Feedback Rdam geweest. Ging speciaal voor de Behringer DX1000. Was trouwens inderdaad 495 piekies. Er staat nog 2 pallets btw :)
Toch maar niet genomen. Ik vond em eigenlijk een beetje aan de grote kant (als je kijkt dat ie niet echt veel kanalen enzo heeft)
Aan de overkant zag ik wel een Eurorack MX 2004A voor fl 680 staan, een MX1804X voor fl 791 en een MX1604A staan.
Ik wil er een synthesizer, sampler, MiniDisk, 2 draaitafels en PC (op aansluiten op de ingangen. Wie o wie van de drie zou ik nemen? MX1804 zag er wel erg strak uit! Hellup!

http://www.behringer.com/eng/products/eurorack/mx2004a.htm
http://www.behringer.com/eng/products/eurorack/mx1604a.htm
http://www.behringer.com/eng/products/eurorack/mx1804x.htm

Exclusive Artdesign

Uitgeslapen, filmpje gedraaid in de bios, happie gegeten.. En tijd om te vertellen over gisteren in de Hollywood Music Hall in Rotterdam..

Afgezien van rokjes, laarzen en glitters (my favourite, yummy!) dus de Pioneer CDJ-1000.. Ik kan niet anders zeggen dan: dit is het enige echte alternatief voor vinyl..

Je scratcht met die dingen net zo makkelijk (makkelijker zelfs), backspins, het is allemaal geen probleem.. Dingen als master tempo zijn ook weer aanwezig en voor iedere cd kun je loops en cuepoints opslaan.. De speler ondersteunt CD Text, dit allemaal maakt hem de cd-speler voor in de discotheek..

Inderdaad, niet voor thuis.. Dat kreng kost $1200, ik heb niet naar de prijs in Nederland gevraagd (alleen omrekenen naar guldens klopt vaak niet) maar voor dat geld heb ik 2 Technics draaitafels, en tsja, die heb ik al.. :)

De scratch demo van DJ Silence was errug netjes.. Ik zag hem binnenkomen met z'n platentas (er zaten dus een paar cd'tjes in verstopt) en vroeg me al af waar de platenspelers verstopt waren.. Maar hij ging dus inderdaad een scratch demo geven op de Pioneers.. Sjongejonge wat is die kerel goed.. En het was gewoon op cd-spelers!!!

Zoals ik tegen de Pioneer dude al zei: ik had echt niet gedacht dat het ooit mogelijk zou zijn om alles wat je met vinyl kan, ook met cd-spelers kan.. Maar vanaf nu kan het..

// Canon 350D // Sigma AF 18-50 2.8 EX DC // Canon EF 70-200 2.8 L USM // Metz 54-MZ4 // BG-E3 //

Maar die scratch-demo bestond dus uit echt turntablism? En niet zomaar wat gestotter en gebackspin, maag echt juggling etc etc???

Het gevoel zal misschien niet helemaal hetzelfde zijn als met vinyl (die schijf staat tenslotte stil), maar dat is gewoon een kwestie van oefenen.

De wereld is oneerlijk. En daar maak ik gebruik van!

quote:
Op zaterdag 15 december 2001 17:55 schreef Ornathon het volgende:
Vandaag weer eens naar Feedback Rdam geweest. Ging speciaal voor de Behringer DX1000. Was trouwens inderdaad 495 piekies. Er staat nog 2 pallets btw :)
Toch maar niet genomen. Ik vond em eigenlijk een beetje aan de grote kant (als je kijkt dat ie niet echt veel kanalen enzo heeft)

Is Feedback ook op zondag open? Want ik wil dat ding heel graag hebben, en dan ga ik morgen even langs want 496 piekies is niet duur.

Edit: Blegh, typgebrek... 495 bedoel ik

HELP! Kamer in Leiden gezocht!

Feedback was vorige week toevallig op zondag open wegens uitverkoop. Hoe het met de andere filialen zit weet ik niet, maar bij Feedback in R'dam heb je denk ik een baksteen nodig om binnen te komen :p

Frustraties? Muziekmaken is beter dan schoppen :)

Ik hoop dat ie morgen ook open is, anders maandag dan maar. Ik denk dat ik toch maar voor de EURORACK MX1804X ga. Zeker met die mooie 24-bit effect processor.
http://www.behringer.com/eng/products/eurorack/mx1804x.htm

Plaatje op: http://www.behringer.com/images/products/MX1804X/MX1804X_big.jpg

Wat denken jullie ervan...goede keus? Anders ben ik morgen/overmorgen 800 piek armer :).....eigenlijk :(

Exclusive Artdesign

quote:
Op zaterdag 15 december 2001 18:58 schreef Ornathon het volgende:
Ik hoop dat ie morgen ook open is, anders maandag dan maar.

Doet me aan zo'n klein wandspreukje aan de wand bij onze lokale fietsenmaker denken

"Natuurlijk wil ik het vandaag hebben, als ik het morgen wil, dan bestel ik het morgen!"

:7
jaaaah heb hem eindelijk !!!!

Marco V. - Godd op vinyl !! FetTT!!!!

Trancefix.nl

relentless groovelocks
Reg. datum: 06 augustus 1999

Bedankt voor het form'pje TripleM. Ik ga evt. ook andere DJ fora waar ik kom (DJForum en IDP) vragen of ze willen sponsoren, mensen van IDP gebruiken hem nl. ook.

Bij IDP in een thread heb ik het tussendoor al even vermeld en daar willen nu al 3 a 4 mensen aan meedokken, laat staan dat ik een thread erover open.

Dus, misschien kan je ook nog een aankruisvakje maken, van welk forum ze komen. Als de lijst klaar is kan ik ook makkelijk accounts aanmaken. De mensen die niet meebetalen, krijgen gewoon een algemeen account met bepaalde restricties, denk aan beperkt aantal logins of snelheid. Mensen die betaald hebben krijgen natuurlijk een eigen account, zodat ze nooit heoven te wachten totdat er een "slot" vrijkomt.

Zo zie ik het iig voor me.

automatic pushbutton remote control synthetic genetics command your soul

Prefers Audiotrak

Klasse Mries. Goed plan hoor. Dat is het betere werk! :)

quote:
Op zaterdag 15 december 2001 19:08 schreef Lampje het volgende:

[..]

Doet me aan zo'n klein wandspreukje aan de wand bij onze lokale fietsenmaker denken

"Natuurlijk wil ik het vandaag hebben, als ik het morgen wil, dan bestel ik het morgen!"

:7
Haha :)

Exclusive Artdesign

ik ben ook van de partij voor een extra hd voor mries!!! heb mijn naam er al bij gekalkt!

Is feedback(Rotterdam) nou vandaag open?

HELP! Kamer in Leiden gezocht!

quote:
Op zondag 16 december 2001 10:03 schreef kreischer2000 het volgende:
Is feedback(Rotterdam) nou vandaag open?

uitgezonderd van de uitverkoopdagen zijn zij alleen van di t/m za open. Dus moet je iets persee hebben, rest er maar 1 oplossing: baksteen meenemen (niet aan te raden).

Je zou even kunnen kijken of mediamarkt nu Behringers heeft. Achterin hebben ze wel een paar dj spullen liggen.

Net even gevonden:
Feedbackd in Utrecht is vandaag open mocht je ervoor willen reizen *D

Frustraties? Muziekmaken is beter dan schoppen :)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws