Hoofdcategorieën
Topicacties

How to become a Dj....

Pagina: 1 2 3 4 ... 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 last

Nieuw Topic
-Pardon my French, I'm Dutch-

quote:
Op donderdag 13 december 2001 16:39 schreef JumpStart het volgende:
[..]
Maar voor zover ik weet is 'oversturen' in deze contekst dus ook een te groot (dynamisch) signaal sturen naar een ingang die dat niet trekt, waardoor het signaal wordt afgekapt. (clipping, toch?)
Yep. We noemen dat echter oversturen en niet "overstuur". Hoewel... Als iemand het maar lang genoeg doet (oversturen) kan iemand anders daar best wel een beetje overstuur van raken ;-)

André Huisman (www.new-line.nl)

Reg. datum: 06 december 2001

Hehehe wat je zegt ;)
Ik zelf weet de balans goed te vinden tussen monitor/PA alleen kom nog vrij vaak tegen dat het zaakje niet lekker klinkt.
Andere dj's hebben echt schijt aan de mogelijkheden van een PA en peuteren de gain rustig op naar maximaal. Gevolg kennen we allemaal...
Het is gewoon zonde van het geluid, dat hoeft niet hard te staan, als het maar mooi vol klinkt zodat alle tonen mooi tot z'n recht komen.
We zitten trouwens ook nog met de persoonlijke smaak/gehoor>ervaring van een Geluidsman/bedrijf. de een wil meer sub en de ander is schel...en zo kan je eindeloos door kibbelen ;)

Doe je ding.

[even wat anders]
Mries, ik wil mijn live set 3 deleten, want die upload is niet compleet ;) Dan kan ik hem compleet uploaden.
25 MB eraf, dan 111 MB erop. Dat past nog wel :)
Dus kan je instellen dan ik die even kan deleten en ook uploaden, krijg nu bij beide opties permission denied.

Acer Travelmate 6292 | Eee PC 901 Wit | Audi A3 1.8 5V
Canon 40D | Tamron 17-50 F/2.8 | Canon 70-200 F/4.0 L USM | Metz 44AF-4 | Panasonic TZ3 | Nokia N82

Reg. datum: 19 januari 2001

Ik heb ook een nieuwe mix gemaakt,
en ik zou ook wel graag mijn oude mix vervangen door mijn nieuwe op de ftp...

Hier is alvast de tracklisting :

Planet Funk - Chase The Sun
Dave Kane - The Journey of Zoe (Filterheads Remix)
Fire & Ice - Souvenir De Chine
Mauro Picotto - Like This, Like That
Norman DJ - Electronic Technology (Remix)
Three Drives - Sunset On Ibiza (Yves Deruyter Remix)
PPK - Resurection
Rank 1 - Such Is Life (Marco V Remix)
Minimalistix - Struggle For Pleasure
Hi-Gate - Caned and Unable
Svenson & Gielen - Twisted (Svenson & Gielen Energy Mix)
Persistance of Vision - Sanctuary
Perpetous Dreamer - Sound Of Goodbye
Solid Sessions - Janeiro (Pronti & Kalmani Vocal Mix)
SHOKK - Isnt' It all a little strange (Krazy Nut Mix)
Delerium - Silence (DJ Tiesto Mix)
relentless groovelocks
Reg. datum: 06 augustus 1999

nou kijk jongens, het lijkt nu alsof er nog ruimte is, maar dat komt omdat er mixen weg zijn gehaalt (niet door mij ;)) want als de disk 100% vol is wordt het systeem onstabiel. Dus er kan helaas nu even niks bij :'(

automatic pushbutton remote control synthetic genetics command your soul

n.o.t.k.

Er is nog steeds niet echt een concrete lijst van mensen die mee willen doen met het sponsoren van diskruimte.. Kan iemand niet een lijstje op z'n website zetten waar je kunt aangeven of je mee wil doen? Als je vantevoren een bedrag van 50 piek rekent dan moeten we een heel eind komen denk ik..

Dan moet echter wel een systeem worden opgezet waar niet zomaar iedereen toegang toe heeft.. Dat vind ik in ieder geval niet echt de bedoeling.. Als ik platen koop en deze mix en upload, wil ik niet dat iedere random bezoeker dat ding kan downloaden voor nop.. Collega DJ's daarentegen uploaden hun eigen mix ook.. hmm.. The GoT DJ Collective :o

// Canon 350D // Sigma AF 18-50 2.8 EX DC // Canon EF 70-200 2.8 L USM // Metz 54-MZ4 // BG-E3 //

relentless groovelocks
Reg. datum: 06 augustus 1999

dat is wel te fixen met allemaal aparte users. 40 gb kost 319 piek ofzo trouwens, dat lijkt me genoeg?

automatic pushbutton remote control synthetic genetics command your soul

vinyl inside
Reg. datum: 02 maart 2001

quote:
Op vrijdag 14 december 2001 11:18 schreef TripleM het volgende:
Er is nog steeds niet echt een concrete lijst van mensen die mee willen doen met het sponsoren van diskruimte.. Kan iemand niet een lijstje op z'n website zetten waar je kunt aangeven of je mee wil doen? Als je vantevoren een bedrag van 50 piek rekent dan moeten we een heel eind komen denk ik..

Dan moet echter wel een systeem worden opgezet waar niet zomaar iedereen toegang toe heeft.. Dat vind ik in ieder geval niet echt de bedoeling.. Als ik platen koop en deze mix en upload, wil ik niet dat iedere random bezoeker dat ding kan downloaden voor nop.. Collega DJ's daarentegen uploaden hun eigen mix ook.. hmm.. The GoT DJ Collective :o
ik zou zeggen start een topic op djforum.nl

AboutDJ

quote:
Op vrijdag 14 december 2001 12:38 schreef wibblemoo het volgende:

[..]

ik zou zeggen start een topic op djforum.nl

En op IDP want daar komt Mries wat meer dan op het dj forum.

Maarre tis wel makkelijk als iedereen gewoon op de hoogte is en zich kan inschrijven voor diskspace :)

http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site

dat zou wel kewl zijn ja

"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."

Reg. datum: 19 januari 2001

quote:
Op vrijdag 14 december 2001 11:13 schreef Mries! het volgende:
nou kijk jongens, het lijkt nu alsof er nog ruimte is, maar dat komt omdat er mixen weg zijn gehaalt (niet door mij ;)) want als de disk 100% vol is wordt het systeem onstabiel. Dus er kan helaas nu even niks bij :'(

Ik bedoelde dus dat ik mijn nieuwe mix wilde erop zetten, en dat dan de oude mix er af mag. Daar heb je dus niet meer plaats voor nodig.

Verder ben ik ook wel geintereseerd in mee te betalen voor een harddisk voor de ftp.
Ik kan na het weekend ook wel er voor zorgen dat je op mijn site je naam kunt toevoegen als je mee wil doen.

Reg. datum: 27 april 2000

Voor degene die er al (lang) op heeft zitten te wachten: 'Marco V. - Godd' is nu uit op vinyl! :9~ Bestellen dus! :)
http://www.only-djs.com/vinyl/vinyl_single.cfm?id=6543

n.o.t.k.

quote:
Op vrijdag 14 december 2001 15:28 schreef Bazz het volgende:
Voor degene die er al (lang) op heeft zitten te wachten: 'Marco V. - Godd' is nu uit op vinyl! :9~ Bestellen dus! :)
http://www.only-djs.com/vinyl/vinyl_single.cfm?id=6543
Ik heb het nummer nog nooit gehoord.. Eerst horen, dan (misschien) kopen..

// Canon 350D // Sigma AF 18-50 2.8 EX DC // Canon EF 70-200 2.8 L USM // Metz 54-MZ4 // BG-E3 //

quote:
Op vrijdag 14 december 2001 12:12 schreef Mries! het volgende:
dat is wel te fixen met allemaal aparte users. 40 gb kost 319 piek ofzo trouwens, dat lijkt me genoeg?
Maxtor 40GB (DMax VL40, 5400rpm)
quote:

Europc FL 25,- FL 249,- 16-10
Multi PC FL 27,50 FL 255,- 12-12
PC Direct FL 259,- 14-10
Chicon Computers FL 25,- FL 260,- 02-12

Voor 275 piek krijg je een 40 GB schijfje thuisbezorgd *D

Of natuurlijk een Maxtor 40GB (D740X, 7200rpm)
quote:

Cyberdirect.nl FL 30,- FL 277,- 11-12
Multi PC FL 27,50 FL 278,- 12-12
Exile Computer Solutions FL 20,- FL 279,- 06-12
Yorcom Computers & Componenten FL 25,- FL 279,- 11-12
Europc FL 25,- FL 279,- 30-11
1to0 FL 18,- FL 280,- 10-12
Dan ben je voor 298 piek klaar bij 1to0. Maar wij willen opslagruimte, geen snelheid ;) Echter, omdat het jouw verbinding is is men wel bereid om 25 piek extra te betalen.

Acer Travelmate 6292 | Eee PC 901 Wit | Audi A3 1.8 5V
Canon 40D | Tamron 17-50 F/2.8 | Canon 70-200 F/4.0 L USM | Metz 44AF-4 | Panasonic TZ3 | Nokia N82

n.o.t.k.

quote:
Op vrijdag 14 december 2001 15:35 schreef Sick_Nick het volgende:
Dan ben je voor 298 piek klaar bij 1to0. Maar wij willen opslagruimte, geen snelheid ;) Echter, omdat het jouw verbinding is is men wel bereid om 25 piek extra te betalen.

Laten we eerst even kijken hoeveel mensen er hier willen sponsoren, dan kijken we hoeveel diskruimte we kunnen/willen aanschaffen en dan kijken we wel bij wie..

Ik zet over een paar minuutjes een pagina online waar je je kunt 'inschrijven'..

Ken ik jou?

ik zou best mee willen betalen...
alleen je komt wel in een rot periode...

kan ik in januari/februari alsnog mee doen dan ofow :?

btw... ik heb ook een mix gemaakt ik zal uhm ff omzetten in mp3 en dan op me eigen server zetten....

Chill... neem een biertje ofzo

n.o.t.k.

quote:
Op vrijdag 14 december 2001 15:48 schreef DJ-Jumbo het volgende:
kan ik in januari/februari alsnog mee doen dan ofow :?
Er is vast iemand die het voor wil schieten, desnoods wil ik dat wel doen..

LOiK
Reg. datum: 13 juli 2000

hmm HD kopen?

* Randy werkt in een pc winkel, maar
* Randy woont ook nog f*cking ver van mries

:(

n.o.t.k.

quote:
Op vrijdag 14 december 2001 16:39 schreef Randy het volgende:
hmm HD kopen?

* Randy werkt in een pc winkel, maar
* Randy woont ook nog f*cking ver van mries

:(

Da's ook niet nodig.. Dat geld wordt overgemaakt naar Mries of naar mij of wie dan ook en iemand bestelt die disk online, die wordt afgeleverd bij Mries en klaar ben je..

Ondertussen is het zo ver:

Schrijf je hier in als je diskruimte wil sponsoren (in de vorm van geld dus) voor de GoT DJ FTP! DJ's Only.. 8-)

Reg. datum: 01 mei 2000

mja ik wil in principe ook wel meebetalen, maar dan zou 't wel leuk zijn als er wat meer naar de sets wordt geluisterd, en we elkaar wat meer tips & adviezen (indien nodig) geve

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

n.o.t.k.

quote:
Op vrijdag 14 december 2001 16:50 schreef Flat© het volgende:
mja ik wil in principe ook wel meebetalen, maar dan zou 't wel leuk zijn als er wat meer naar de sets wordt geluisterd, en we elkaar wat meer tips & adviezen (indien nodig) geve

Mits je een normaal aantal sets per maand produceert moet dat te doen zijn.. Het moet natuurlijk niet zo zijn dat je iedere week een mix op die FTP gooit en vervolgens klaagt dat ze niet allemaal gehoord/beoordeeld worden.. :)

Maar goed, als er een systeem komt waarbij alleen bepaalde mensen kunnen inloggen heb je denk ik een redelijk serieuze groep gebruikers..

Kiss the Moonlight

quote:
Op vrijdag 14 december 2001 16:44 schreef TripleM het volgende:

[..]

Schrijf je hier in als je diskruimte wil sponsoren (in de vorm van geld dus) voor de GoT DJ FTP! DJ's Only.. 8-)

Erhh, ik en paranoide zijn enzo, heb liever niet mijn e-mail adres zo open en bloot, grijpbaar voor alle spam search engines, dus misschien beter om e-mail adressen niet te laten zien.

* JumpStart heeft maar even tussen brackets extra tekst in e-mail adres gezet...

K.I.S.S. - Beter een béétje te bot dan veel te onzeker! - Photo Portfolio

n.o.t.k.

quote:
Op vrijdag 14 december 2001 16:57 schreef JumpStart het volgende:
Erhh, ik en paranoide zijn enzo, heb liever niet mijn e-mail adres zo open en bloot, grijpbaar voor alle spam search engines, dus misschien beter om e-mail adressen niet te laten zien.

* JumpStart heeft maar even tussen brackets extra tekst in e-mail adres gezet...
Okee, ik heb de txt file aangepast, zet even achter de @ DITMAGWEG neer.. Da's genoeg..

Prefers Audiotrak
Reg. datum: 27 september 2000

Owkay, ik doe ook mee.

Ik heb mijn reguliere Chello adres erin gezet. Ik wil echt niet dat iemand dat gaat gebruiken voor spam (zoals iemand ook al zo vriendelijk meende te moeten zijn om me op een nieuwsbrief te abbonneren van 3rd base records op mijn msn account. Wibblemoo... Weet jij daar iets meer van? :? )

Dat zou ik op zijn zachtst gezegd erg vervelend vinden. :)

vinyl inside
Reg. datum: 02 maart 2001

ieke ben onschuldieg ! nee serieus, ik heb niemand toegevoegd aan die mailinglist

Pagina: 1 2 3 4 ... 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: