Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06:07
Koldur schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 15:33:
[...]

Gelukkig is dit de grootste onzin, hier in Nederland mogen ze geen garantie weigeren i.v.m. root of KNOX, wettelijk bepaald en in de praktijk doen ze er ook totaal niet moeilijk over. Jammer dat mensen dit soort misinformatie blijven rondbazuinen, het is angst zaaien op niets af.
Nee hoor, het is wel degelijk zo. Alleen de eerste reparatie valt nog onder de garantie, maar daarna niet meer. Dus wel degelijk inperking van de garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192811

Laudor schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 15:43:
[...]
Nee hoor, het is wel degelijk zo. Alleen de eerste reparatie valt nog onder de garantie, maar daarna niet meer. Dus wel degelijk inperking van de garantie.
Bij dit soort uitspraken hoort een link met bewijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-05 07:19
Laudor schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 15:43:
En dit?

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/99zz3q.png

Al staat in dit bericht wel dat je bij een tweede keer de Sjaak bent (bij bricken). Denk dat je die ook bedoelde :)

[ Voor 26% gewijzigd door Brad Pitt op 09-09-2014 16:07 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
Brad Pitt schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 16:03:
[...]

Al staat in dit bericht wel dat je bij een tweede keer de Sjaak bent (bij bricken). Denk dat je die ook bedoelde :)
Klopt. Blijft wat dat betreft toch onduidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En met die 2e reactie van Samsung dekken ze zich weer aardig in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-05 15:55
Tja, als je telefoon gebrickt is zouden ze wat mij betreft de garantie meteen mogen laten vervallen. Het is vrij moeilijk je telefoon te bricken, als je dat voor elkaar krijgt heb je het dan aan jezelf te danken als je het mij vraagt. Maar voor alle niet flash gerelateerde dingen is de KNOX situatie irrelevant en hoef je je er dus niet druk om te maken.
Duidelijk dus en helemaal niet vaag!

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDutchGuy
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-07-2024
Ik ga morgen gewoon terug en ik zie wel wat er gebeurt.
Probleem onstond door een firmware update van Samsung en dat houdt ik aan.

Anoniem: 595841

Koldur schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:08:
Tja, als je telefoon gebrickt is zouden ze wat mij betreft de garantie meteen mogen laten vervallen. Het is vrij moeilijk je telefoon te bricken, als je dat voor elkaar krijgt heb je het dan aan jezelf te danken als je het mij vraagt. Maar voor alle niet flash gerelateerde dingen is de KNOX situatie irrelevant en hoef je je er dus niet druk om te maken.
Duidelijk dus en helemaal niet vaag!
ik ben het wat beterft de telefoon bricken eens.
Ik begrijp het ook niet waarom je de telefoon moet bricken.
Ik weet wel als je dat met een spelcomputer doet dat die dan niet meer onder de garantie valt ik heb het over de Nintendo wii ik weet wel dat is buiten dit topic maar ik bedoel staat het ook in de voorwaarden ik denk dat dat het bewijs is of wel garantie of niet garantie.

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-03 23:32

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Brad Pitt schreef op maandag 08 september 2014 @ 16:58:
[...]

No guarantees, heb zelf geen S5 :P Anders SD er uit en op een PC de files verwijderen of zo. Er af gáán ze! :)
Uiteindelijk was dat de enige manier. Het kaartje heeft weer flink wat vrije ruimte. :)

• touchie75
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Iemand ervaring met de samsung s5 mini ?

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05 16:34

HellBeast

Oh My GoT!

Weet iemand toevallig een bedrijf waar ik voor een redelijke prijs mijn front camera kan laten vervangen? De winkels die ik tot nu toe heb benaderd hebben de replacement parts niet op voorraad.

Beauty is in the eye of the beerholder

HellBeast schreef op donderdag 11 september 2014 @ 10:28:
Weet iemand toevallig een bedrijf waar ik voor een redelijke prijs mijn front camera kan laten vervangen? De winkels die ik tot nu toe heb benaderd hebben de replacement parts niet op voorraad.
Je hebt toch garantie!

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:23
touchie75 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 23:20:
Iemand ervaring met de samsung s5 mini ?
Ja.

• touchie75
  • Niet online
Dit topic is niet voor de mini, en daarnaast is het de bedoeling dat je zelf wat initiatief toont.

[ Voor 83% gewijzigd door RoD op 11-09-2014 12:24 ]

• touchie75
  • Niet online
touchie75 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 11:54:
[mbr]Dit topic is niet voor de mini, en daarnaast is het de bedoeling dat je zelf wat initiatief toont.[/]
ik zie geen mini topic en heb de zoekbalk gebruikt voor het forum 'en topic. Heb wel degelijk initiatief getoond.

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-05 11:29
Even iets anders trouwens...

@CLB : graag even in de TS wijzigen dat deze phone een nano-sim zou hebben. Dat klopt niet, want hij heeft een micro-sim.

Op basis van deze informatie heb ik namelijk bij T-Mobile een nano-sim besteld en ontvangen, waarvoor ik 5 euro moest betalen.
En toen kwam ik erachter dat er een "gewone" micro-sim in zat, die ik gewoon vanuit mijn S4 kon overzetten.

Misschien dat iemand anders deze fout ook maakt als de informatie niet gewijzigd wordt.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayZeeTie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:43
Vanmorgen toen ik mijn telefoon uit mijn zak haalde bleek ik het voor elkaar gekregen te hebben om enkele redelijk diepe krassen in mijn ZeroLemon bescherm glas te hebben zitten.

Vrij knap gezien het feit wat ze er allemaal mee doen op Internet zonder dat het krast (Sleutels, Messen etc)

Ik ben altijd zuinig op mijn telefoon en kan me ook niets bedenken wat het geweest kan zijn. Hij zit altijd alleen in een broekzak ...

Ga maar een contact opnemen met die mannen, aangezien ze met lifetime warranty adverteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Niet als je hem in je broekzak heb zitten en je gaat op een muurtje zitten en *KRAK*. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HellBeast schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:07:
[...]
Niet als je hem in je broekzak heb zitten en je gaat op een muurtje zitten en *KRAK*. ;)
Volgens mij heb je het over de rear-camera, en daarvan kun je ook alleen de lens-cover 'laten' vervangen.
De front-camera is het selfie geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Anoniem: 192811 schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:33:
[...]

Volgens mij heb je het over de rear-camera, en daarvan kun je ook alleen de lens-cover 'laten' vervangen.
De front-camera is het selfie geval.
Dan zei ik het inderdaad verkeerd. het is niet de "selfie", maar de andere kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 17:14
even een vraagje hoe zet ik in mijn telefoonboek de contakten uit van Goolge+ want die wil ik er niet tussen hebben staan

en hoe krijg ik de andere weer samen gevoegt nu heb ik de namen dubbelstaan

[ Voor 24% gewijzigd door ravw op 12-09-2014 16:24 ]

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ravw schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 16:20:
even een vraagje hoe zet ik in mijn telefoonboek de contakten uit van Goolge+ want die wil ik er niet tussen hebben staan
Heb geen S5 maar een S3 en zal ws niet veel verschillen;
Open je contactenlijst
MENU, kies hier "weer te geven contacten" en maak je keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Anoniem: 192811 schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 16:26:
[...]

Heb geen S5 maar een S3 en zal ws niet veel verschillen;
Open je contactenlijst
MENU, kies hier "weer te geven contacten" en maak je keuze.
dankje :D dat is al veel beter

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ravw schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 16:30:
[...]
dankje :D dat is al veel beter
Alle contacten stond zeker aangestipt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Anoniem: 192811 schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 16:33:
[...]

Alle contacten stond zeker aangestipt :)
Jeps .... En nu nog een vraag dat logo boven in met die N en halve maanjes er door heen ( ietsw van netwerk maar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
ravw schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 16:38:
[...]

Jeps .... En nu nog een vraag dat logo boven in met die N en halve maanjes er door heen ( ietsw van netwerk maar wat
Dat is het NFC icoontje, wat aangeeft dat NFC actief is.
NFC uitzetten dus.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
speedme schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 16:46:
[...]

Dat is het NFC icoontje, wat aangeeft dat NFC actief is.
NFC uitzetten dus.
oke maar waar is dat voor

[ Voor 7% gewijzigd door ravw op 12-09-2014 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ravw schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 16:49:
[...]
oke maar waar is dat voor
Ga maar lezen NFC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Ok ... :D

Klopt het dat de accu snel leeg gaat ik heb hem net 2 uurtjes of wat aan staan maar al meer dan 15 % leeg

[ Voor 25% gewijzigd door ravw op 13-09-2014 12:21 ]

• ravw
weet iemand waneer de 4.4.4 KitKat voor S5 uit komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
ravw schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 17:22:
[...]

Klopt het dat de accu snel leeg gaat ik heb hem net 2 uurtjes of wat aan staan maar al meer dan 15 % leeg
Ik haal net geen 2 dagen met intensief gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
[...]
elke. keer. weer.

Je zit in een S5 Topic, zou je niet denken dat het al een keer voorbij gekomen is ?
Begin op pagina 1, en lees je in .... als er dan nog ECHT vragen zijn, stel ze, maar iedere 2 á 3 pagina's de vraag over accuduur ?
Is dat echt nodig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-05 00:21

skoozie

SCSI

Sinds kort ook de blije eigenaar van een S5, maar aan 1 ding kan ik lastig wennen en ik kan er weinig over vinden op internet met mijn zoek termen (o.a.: multitask button long short press menu). Ik gebruik echt zo goed als nooit multitasking maar de settings/menu knop gebruik ik zeer veel. Op mijn HTC kon ik instellen dat short press settings was en longpress multitasking en zou dit ook graag zo willen instellen op de S5. Weet iemand of dit mogelijk is, al dan niet met Root?

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:04

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

skoozie schreef op maandag 15 september 2014 @ 11:54:
Sinds kort ook de blije eigenaar van een S5, maar aan 1 ding kan ik lastig wennen en ik kan er weinig over vinden op internet met mijn zoek termen (o.a.: multitask button long short press menu). Ik gebruik echt zo goed als nooit multitasking maar de settings/menu knop gebruik ik zeer veel. Op mijn HTC kon ik instellen dat short press settings was en longpress multitasking en zou dit ook graag zo willen instellen op de S5. Weet iemand of dit mogelijk is, al dan niet met Root?
Xposed framework en er zijn vervolgens meerdere modules die een functie aan die buttons kunnen toewijzen.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-05 13:58
[...]

Kan zijn dat je cell broadcast even uit moet zetten in het menu van je berichten. Met een beetje geluk gaat je S5 dan een halve dag langer mee. Ik ben zeer te spreken over de batterijduur van de S5. Een keer in de drie dagen gaat ie op de lader, erg netjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Niet online
oke ik ben gezwicht voor de S5.. van iphone 5 naar android. Veel meer features op deze S5 :)

Ik kom al jaren op dit forum, maar echt vriendelijker wordt het er niet op, maar soit..

Ik ga nu maar even 66 blz lezen voordat ik een vraag durf te stellen ..:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:59
touchie75 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:30:
oke ik ben gezwicht voor de S5.. van iphone 5 naar android. Veel meer features op deze S5 :)

Ik kom al jaren op dit forum, maar echt vriendelijker wordt het er niet op, maar soit..

Als het nou een onderwerp was wat niet veel besproken was, dan was ik het met je eens, dan had het wel wat vriendelijker gemogen, maar dit is in dit topic nu al zo vaak besproken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
touchie75 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:30:

Ik heb toch netjes geantwoord. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Nol_NL schreef op maandag 15 september 2014 @ 19:22:
[...]

Kan zijn dat je cell broadcast even uit moet zetten in het menu van je berichten. Met een beetje geluk gaat je S5 dan een halve dag langer mee. Ik ben zeer te spreken over de batterijduur van de S5. Een keer in de drie dagen gaat ie op de lader, erg netjes :)
waar is die funktie voor en waarom vreet dat zo veel dan ?
want dat had ik niet er achter gezocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Cell broadcast is één van de onderdelen die je ook nodig hebt bij NL-alert.
Als je daar geen of weinig behoefte aan hebt, kan je het inderdaad uitschakelen.

Wikipedia: Cell broadcast

Hiervoor moet je naar berichten ( sms ) - de 3puntjes rechts -> instellingen
Daar staat hij ongeveer halverwege, Ik heb hem standaard uit staan, maar zoals al gezegd, hier kan je ook de instellingen voor de NLalert push berichten ontvangen.

btw.
Vragen mag altijd, maar accugebruik is ondertussen op elk toestel en elk OS al zo vaak voorbij gekomen, daar is géén wondermiddel voor.
Elk gebruik, elk verbruik is anders, apps, synchronisatie, scherm helderheid en licht tot intensief gebruik .. de accu loopt leeg, op dag één sneller dan op dag 3 en viceversa

[ Voor 5% gewijzigd door FreshMaker op 16-09-2014 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

461943

FreshMaker schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 20:21:
Cell broadcast is één van de onderdelen die je ook nodig hebt bij NL-alert.
Als je daar geen of weinig behoefte aan hebt, kan je het inderdaad uitschakelen.

Wikipedia: Cell broadcast

Hiervoor moet je naar berichten ( sms ) - de 3puntjes rechts -> instellingen
Daar staat hij ongeveer halverwege, Ik heb hem standaard uit staan, maar zoals al gezegd, hier kan je ook de instellingen voor de NLalert push berichten ontvangen.

btw.
Vragen mag altijd, maar accugebruik is ondertussen op elk toestel en elk OS al zo vaak voorbij gekomen, daar is géén wondermiddel voor.
Elk gebruik, elk verbruik is anders, apps, synchronisatie, scherm helderheid en licht tot intensief gebruik .. de accu loopt leeg, op dag één sneller dan op dag 3 en viceversa
Het verwijderen van de Facebook-app ( niet op een S5, maar toch) leverde mij een verbetering van de batterijduur op van 1,5 naar 4 dagen. Dat kan ook helpen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Facebook genereerd inderdaad erg veel wakelocks en het verwijderen zal zeker de batterij-duur verlengen.
Komt volgens mij door al die push-notificaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

461943

speedme schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 20:37:
Facebook genereerd inderdaad erg veel wakelocks en het verwijderen zal zeker de batterij-duur verlengen.
Of omdat ze zo druk zijn met de hele inhoud van je telefoon naar hun eigen servers kopiëren :P Nee, zo erg zal het niet zijn. Maar het is wel zo dat die app zo ongeveer je hele telefoon kan uitlezen, stiekem foto's kan maken en je ziel verkoopt. Bijna dan.

speedme schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 20:37:
Ik gebruik de app niet meer, maar gewoon de web-versie van FB die misschien wat langzamer is maar prima voldoet.

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-05 16:33
nu krijgt men gewoon een tablet bij een galaxy s5. Kom ik aanzetten met mn 32gb micro-SD kaart.

• FreshMaker
  • Niet online
461943 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 20:25:
[...]

Het verwijderen van de Facebook-app ( niet op een S5, maar toch) leverde mij een verbetering van de batterijduur op van 1,5 naar 4 dagen. Dat kan ook helpen dus.
Klopt, maar dat is dus één van die dingen die ik aanhaalde.
De vraagsteller had het niet over Facebook in het algemeen, maar over de 15% verbruik in 2 uur

zonder enige bruikbare info kan je er helemaal niets mee, als hij zijn telefoon die 2 uur als zaklamp gebruikt heeft, dan is FB niet de boosdoener.
Er zijn tientallen apps die zoveel verbruiken, je kan twitter op 60 seconden interval zetten, maar ook op 24u of online via de browser ... ook besparing.
Wat denk je van de browserkeuze ?
Chrome is ook niet zuinig te noemen, Firefox heeft hier en daar wat issue's, maar voor hetzelfde gebruikt hij pingpong icm app-X, wat botst met elkaar ...

Er is zonder specifieke toestel, gebruik en situatie geen zinnig antwoord te geven op batterijverbruik.

Ik gebruik nl. wel de FB app, en kan gewoon 2 dagen door met mijn toestel, inclusief dagelijks 2x40minuten spotify via mobiele data, en een half uur netflix over hetzelfde mobiel netwerk.

point being :
Gebruik je toestel, gebruik hem zoals jij zelf wilt, de accu loopt leeg, de ene keer sneller dan de andere keer. Is dat te snel, zorg voor een backup-stroomvoorziening.
In mijn werktas zit altijd een spare battery ( china 3€ )
Ik zag gisteren bij de Action externe accupacks van 1800mAh, 4€ of een 2e oplader of usb kabel in je jaszak, er is vast wel een mogelijkheid om even bij te tanken ;)

• speedme
Anoniem: 192811 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 09:11:
[...]

Ik gebruik de app niet meer, maar gewoon de web-versie van FB die misschien wat langzamer is maar prima voldoet.
Met de web-versie krijg je geen notificaties (in de notificatie-balk) toch ?

Ik heb namelijk ook een Gear 1 en krijg nu ook de meldingen op mijn smartwatch, die ik dan niet zal krijgen als ik de web-versie ga gebruiken.

speedme schreef op woensdag 17 september 2014 @ 10:56:
[...]
Met de web-versie krijg je geen notificaties (in de notificatie-balk) toch ?

Ik heb namelijk ook een Gear 1 en krijg nu ook de meldingen op mijn smartwatch, die ik dan niet zal krijgen als ik de web-versie ga gebruiken.
Daarom gebruik ik juist de web-versie, omdat ik geen notificaties wil/hoef.

• TiVa
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22-10-2024
Hoi,

Heeft er hier iemand een S5 uit Belgie met een nederlands azerty toetsenbord?
Indien ja en je bent geroot, kan je dan de samsungime.apk en samsungime.odex files uit de system/app folder even kopieren en delen met mij? Ik zit met een canadese variant en heb geen azerty optie als ik nederlands aanklik... Ik kan dan wel switchen met een frans toetsenbord, maar dat zorgt dan weer voor conflicten als ik met sidesync werk...

Groetjes,

TiVa

• FreshMaker
  • Niet online
TiVa schreef op woensdag 17 september 2014 @ 11:33:
Hoi,

Heeft er hier iemand een S5 uit Belgie met een nederlands azerty toetsenbord?
Indien ja en je bent geroot, kan je dan de samsungime.apk en samsungime.odex files uit de system/app folder even kopieren en delen met mij? Ik zit met een canadese variant en heb geen azerty optie als ik nederlands aanklik... Ik kan dan wel switchen met een frans toetsenbord, maar dat zorgt dan weer voor conflicten als ik met sidesync werk...

Groetjes,

TiVa
Misschien kan je iets met de xtrestolite rom ?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2732110

Die heeft vrijwel alle keyboards / combinaties in zijn om verwerkt.

• TiVa
FreshMaker schreef op woensdag 17 september 2014 @ 11:37:
[...]

Misschien kan je iets met de xtrestolite rom ?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2732110

Die heeft vrijwel alle keyboards / combinaties in zijn om verwerkt.
Ik zie dat deze rom het toestaat het keyboard apart te flashen, ik bekijk het even!

Edit: Dit werkte precies wel!!!! Hartelijk dank voor de suggestie!
Het enige spijtige is dat dit niets heeft uitgehaald voor SideSync :)
SideSync is een software pakket voor op pc waarbij je je gsm scherm deelt op je pc,
waardoor je heel het toestel kan besturen vanop computer.
De software blijft registreren dat ik qwerty ben aan het typen terwijl ik op een azerty toetsenbord werk...

Spijtig :-)

[ Voor 82% gewijzigd door TiVa op 17-09-2014 12:17 ]

• FreshMaker
  • Niet online
Dan je OS instellingen misschien nalopen, misschien dat dat programma ergens nog een verborgen optie heeft

• TiVa
FreshMaker schreef op woensdag 17 september 2014 @ 13:28:
Dan je OS instellingen misschien nalopen, misschien dat dat programma ergens nog een verborgen optie heeft
nee de opties zijn zeer beperkt en heb ik 100x doorlopen... Ik ben nu in de system/usr/keychars en keylayout of ik daar iets vind dat helpt

• ravw
Ik heb een vraagje

Ik heb iets raars misschiend at het zo hoort maar wat betreft het geluid , noem het maar even wakeup sound ..

het lijkt dat het geluid uit slaapstand eerst wakker moet worden vooor dat het gaat werken

pas na ene paar keer snel achter elkaar een bericht krijgen geeft hij een geluid door de eerste paar keren niet
Zo ook als ik gebeld word , het eerste gedeelte is hij zegt maar,zacht dan na 2 a 3 sec gaat hij in eens wel hard over ...
Is iemand bekent wat ik hier tegen kan doen ..

Mis zo steeds mailen van mijn werk omdat hij geen geluid laat horen als hij in slaap stand staat pas na vlak achter elkaar een mail krijgen weer wel

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
*weg*

[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 17-09-2014 20:49 ]

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
*knip*

[ Voor 97% gewijzigd door RoD op 17-09-2014 20:49 ]

• TiVa
ravw schreef op woensdag 17 september 2014 @ 18:12:
Ik heb een vraagje

Ik heb iets raars misschiend at het zo hoort maar wat betreft het geluid , noem het maar even wakeup sound ..

het lijkt dat het geluid uit slaapstand eerst wakker moet worden vooor dat het gaat werken

pas na ene paar keer snel achter elkaar een bericht krijgen geeft hij een geluid door de eerste paar keren niet
Zo ook als ik gebeld word , het eerste gedeelte is hij zegt maar,zacht dan na 2 a 3 sec gaat hij in eens wel hard over ...
Is iemand bekent wat ik hier tegen kan doen ..

Mis zo steeds mailen van mijn werk omdat hij geen geluid laat horen als hij in slaap stand staat pas na vlak achter elkaar een mail krijgen weer wel
bij een bericht ken ik het niet, bij bellen wel. Daar is helaas niets aan te doen, tenzij je je gsm wil gaan rooten en de telefoon apk wilt gaan modden... Ik heb het gedaan met de mijne, maar als je niet heel veel van root/decompiling van apk's kent is het eigenlijk niet te doen naar mijn weten...

• ravw
TiVa schreef op woensdag 17 september 2014 @ 21:22:
[...]

bij een bericht ken ik het niet, bij bellen wel. Daar is helaas niets aan te doen, tenzij je je gsm wil gaan rooten en de telefoon apk wilt gaan modden... Ik heb het gedaan met de mijne, maar als je niet heel veel van root/decompiling van apk's kent is het eigenlijk niet te doen naar mijn weten...
nee dat gaat hem niet worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
PHN simlock-vrij heeft nieuwe update..

G900FXXU1ANH6..

Nog steeds 4.4.2..

Ander logo voor Android in "supported by"..

Andere logo's in info..

Toetsenbord lijkt beter..

Aanpassing voor nieuwe Knox?

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:23
Ik merk een probleempje op bij de S5 mini.. De zaklamp widget op het dashboard geplaatst, maar als ik hem inschakel doet het lampje het niet, ook al geeft de telefoon aan "zaklamp ingeschakeld".

Iemand enig idee?

pixels66 schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 13:21:
Ik merk een probleempje op bij de S5 mini.. De zaklamp widget op het dashboard geplaatst, maar als ik hem inschakel doet het lampje het niet, ook al geeft de telefoon aan "zaklamp ingeschakeld".

Iemand enig idee?
Het bericht van "donderdag 11 september 2014 11:54" vergeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-05 13:57
Heb nu 1 jaar een Galaxy S4 maar vindt deze toch iets aan de te grote kant.
Zat te denken om een S5 Mini te nemen maar vroeg me af,
ga ik er dan niet te veel op achteruit qua snelheid en kracht ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Albert020 schreef op zondag 21 september 2014 @ 14:08:
Zie precies één post boven je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-04 09:08
Albert020 schreef op zondag 21 september 2014 @ 14:08:
Heb nu 1 jaar een Galaxy S4 maar vindt deze toch iets aan de te grote kant.
Als ik de verhalen en benchmarks moet geloven is hij ongeveer net zo snel als een S4 mini en die is niet zo snel vind ik. De S4 is gewoon een heel stuk sneller dan S4 mini

Dus je kan beter een Galaxy Alpha kopen omdat die ietsje kleiner is maar wel erg snel. Helaas te duur op dit moment of een Xperia Z3 compact, als het merk je niet uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-05 13:57
Garret1410 schreef op zondag 21 september 2014 @ 16:27:
[...]

Als ik de verhalen en benchmarks moet geloven is hij ongeveer net zo snel als een S4 mini en die is niet zo snel vind ik. De S4 is gewoon een heel stuk sneller dan S4 mini

Dus je kan beter een Galaxy Alpha kopen omdat die ietsje kleiner is maar wel erg snel. Helaas te duur op dit moment of een Xperia Z3 compact, als het merk je niet uitmaakt.
Zat ik ook al aan te denken, aan de Galaxy Alpha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Skull
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-05-2024
_Nick__ schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 22:18:
PHN simlock-vrij heeft nieuwe update..

G900FXXU1ANH6..

Nog steeds 4.4.2..

Ander logo voor Android in "supported by"..

Andere logo's in info..

Toetsenbord lijkt beter..

Aanpassing voor nieuwe Knox?
Was al verbaasd dat er een update was....maar niets nieuws onder de zon dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-05 00:21

skoozie

SCSI

The_Skull schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:59:
[...]

Krijgen we deze update nog, of gaan ze direct voor android L?
http://www.galaxyclub.nl/...d-l-update-galaxy-note-4/

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
The_Skull schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:59:
[...]

Nee.. is volgens mij ook weer om mensen, die nu al aan het denken zijn over een ander toestel bij Apple weg te houden.. "Samsung heeft tenminste vaker een update"..

Volgens mij is het Android-logo bij opstarten en de icons iets anders..

Zie verder weinig nieuws.. toetsenbord lijkt nog iets beter te werken..

Ze zijn waarschijnlijk al druk met de grote nieuwe update bezig, die de mensen voor de Kerst nog bij andere toestellen weg moet houden.. ;-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pashtun
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-04 21:22
Heren , mijn zusje heeft vanmiddag haar s5 laten vallen, scherm kapot , huilen alles haha ,

Nu zit ik rond te kijken voor een vervangend scherm , alleen het glas vervangen is te moeilijk en ik heb de spullen er niet voor, en het lcd paneel zou ik niet weten waar ik ze kan halen , de prijzen variëren ook veel ,

Kan iemand mss helpen met het zoeken naar een lcd paneel tegen een redelijke prijs?

Alvast bedankt

• timmert26
Maakt niet uit waar je hem koopt. Overal ben je rond de 160-170 euro kwijt. Vanuit china betaal je ongeveer hetzelfde bedrag in dollars, maar dan is de vraag hoe de kwaliteit is.

• Garret1410
Als het thuis gebeurt is zou je het misschien via de inboedel verzekering kunnen laten repareren.

Is bij mij wel gelukt.

Amoled schermen zijn gewoon een stuk duurder dan lcd. Dus als je hetzelf niet kunt ben je toch minimaal 200euro kwijt.

[ Voor 32% gewijzigd door Garret1410 op 24-09-2014 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-05 08:43
Tja mijn buurmeisje had haar telefoon ook laten vallen. Buurman nam contact op met de inboedelverzekering, waarna deze een koerier stuurde om de telefoon op te halen en te laten repareren. Binnen een paar dagen was het toestel met een nieuw scherm retour en heeft het dus helemaal niets gekost.

Ik zou dus even contact opnemen met de inboedelverzekering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-05 22:04
Werkt ook niet altijd meer, verzekeraars zijn die klachten beu aan het worden

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swift92
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-05-2023
Ik heb sinds kort ook een Galaxy S5. Toen ik de standaard screenprotector eraf haalde zag ik een rare streep op het scherm zitten. Met water gaat het er niet af. Iemand nog andere ideeën? Van de week maar even terug naar de winkel :-( Je ziet het overigens alleen als het scherm op zwart staat. Het lijkt echt op het glas te zitten.

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/16bk02e.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
Ik heb er helemaal geen standaard screen protector op zitten.

Maar lijkt wel achter het scherm te zitten alsof de lijm losgelaten heeft. Beetje wazige foto want ik zie allemaal strepen over het scherm.

[ Voor 18% gewijzigd door Garret1410 op 28-09-2014 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Ik denk dat het lucht is tussen het glas en de digitalizer.
Maar lijkt mij een garantie-gevalletje,dus ga ermee terug.

Ik las gisteren toevallig een topic op XDA waarin meedere mensen een zogenaamde "air bubble" hebben.
Meestal rechts boven in de hoek of rond de home knop.

Hier staat het topic : http://forum.xda-develope...ir-bubbles-panel-t2888333

Ik heb gelukkig (nog) nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
vandaag was mijn accuduur in 2 uur tijd meer dan 60% gedaald. Volgens batterij ging het om mediaserver. Heb de telefoon opnieuw opgestart en alles voor de samsung cloud uitgeschakeld. Hopen dat ik er nu niet weer last van krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
timmert26 schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:18:
vandaag was mijn accuduur in 2 uur tijd meer dan 60% gedaald. Volgens batterij ging het om mediaserver. Heb de telefoon opnieuw opgestart en alles voor de samsung cloud uitgeschakeld. Hopen dat ik er nu niet weer last van krijg.
Dit is ook heel vaak een corrupt bestand en/of een brakke SD-card :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
Brad Pitt schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:54:
[...]

Dit is ook heel vaak een corrupt bestand en/of een brakke SD-card :)
De SD kaart die erin zit is die van de samsung promotie van 32gb. Enig idee hoe ik die corrupte bestand(en) zou kunnen vinden?

Nou moet ik toegeven dat ik sowieso een maandagmorgen model heb gekregen maar ik moet hem nog altijd een keer opsturen maar het komt er nooit van. Op een gemiddelde dag probeert mijn S5 zich al gauw 30-50x te unlocken, met een aardbeving in mijn broekzak als gevolg. Tevens heb ik vaak last van dat als ik op de aan knop druk de buttons wel oplichten maar het beeldscherm niet, echter is het touchscreen wel actief.

[ Voor 39% gewijzigd door timmert26 op 29-09-2014 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swift92
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-05-2023
Swift92 schreef op zondag 28 september 2014 @ 22:04:
Ik heb sinds kort ook een Galaxy S5. Toen ik de standaard screenprotector eraf haalde zag ik een rare streep op het scherm zitten. Met water gaat het er niet af. Iemand nog andere ideeën? Van de week maar even terug naar de winkel :-( Je ziet het overigens alleen als het scherm op zwart staat. Het lijkt echt op het glas te zitten.

[afbeelding]
Ik ben zojuist terug van de Tmobile shop. Wel met een nare nasmaak. Ik ben nog nooit zo onvriendelijk geholpen. ''Wat wil je dat ik nu ga doen dan?'' ''Heb je het al met glassex geprobeerd?'' ''Ik weet niet of Samsung dit eraf gaat krijgen.''

Toen alles was ingevuld voor reparatie zei hij nog ''Nou ik hoop voor je dat Samsung het eraf gaat krijgen''. Waarop ik hem uitlegde dat het wel zal moeten want het is een gebrek aan het toestel. Waarop hij weer zei ''Nou dat bepaal ik uiteindelijk''.

Serieus?? Mijn god ben blij dat ik geen tmobile klant ben. Wat een onvriendelijk zooitje daar. :F Toestel wordt dus opgestuurd ik ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:46
Gisteren mijn S5 binnen gekregen. Wat een groot ding haha. Ik kom van een iPhone af. Wegens een leuke deal die ik kon doen en omdat de nieuwe iPhone ook groot is, dacht ik dan maar keer een Samsung. Mijn vriendin heeft de S4 en is er ook erg tevreden mee.

Eerste indruk, wat een mooi scherm en lekker snel. Formaat even wennen.

Nu hopen dat Vodafone de SIM eens gaat activeren. Gisteren online gedaan, nog niks. Vanmorgen via zo'n telefoonnummer gedaan, nog niks. Anders maar gewoon de klantenservice.

Die streep heb ik trouwens niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
Formaat went snel vind ik. S5 is een goed toestel maar omdat het Samsung is wordt het vaak net als iphone vergruist door bepaalde types.

Heb behoorlijk wat telefoons gehad en elke telefoon heeft wel zo zn mankementen en pluspunten. Samsung drukt zn telefoon zo vol met allerlei instellingen en features dat je als leek vaak niet weet hoe alles werkt maar als je je er een beetje in verdiept dan kun behoorlijk plezier aan je S4 of S5 hebben.

Ik schakel bijna alle features uit wat ik niet nodig heb. Ook apps zet ik uit. Vooral bij de S4 was dit erg, de S5 heeft het minder.

Zijn genoeg tips te vinden om je S4/S5 sneller te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madshark
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Vandaag via BelSimpel een 2e Galaxy S5 binnengekregen, mijn vriendin eindelijk eens losgeweekt van IOS ;)

Blijkt dat ze vanuit Belsimpel een Italiaans model gestuurd hebben, op zich niet zo'n probleem, wel dat het toestel buiten de Galaxy Tab actie valt. Toch ff wat minder netjes van ze dat ze dit niet even vantevoren melden op de website. Mijn eigen S5, 2 maanden geleden geleverd, ook via Belsimpel was wel een NL versie, en die viel onder de S-Cover + 32GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-05 14:04

Metalfreak

Hoije woh!

Madshark schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 17:37:
Vandaag via BelSimpel een 2e Galaxy S5 binnengekregen, mijn vriendin eindelijk eens losgeweekt van IOS ;)

Blijkt dat ze vanuit Belsimpel een Italiaans model gestuurd hebben, op zich niet zo'n probleem, wel dat het toestel buiten de Galaxy Tab actie valt. Toch ff wat minder netjes van ze dat ze dit niet even vantevoren melden op de website. Mijn eigen S5, 2 maanden geleden geleverd, ook via Belsimpel was wel een NL versie, en die viel onder de S-Cover + 32GB.
Dan zou ik 'm onder het mom van "wet koop op afstand" weer terugsturen. Adverteren ze op hun site wel met die actie, want dat was destijds wel zo met die S cover actie.

Edit: ik zie belsimpel dus wel als winkel die aangesloten is bij die actie op de site van Samsung staan, dus zou er zeker wat heisa om gaan maken.

[ Voor 8% gewijzigd door Metalfreak op 30-09-2014 17:49 ]

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madshark
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Metalfreak schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 17:47:
[...]

Dan zou ik 'm onder het mom van "wet koop op afstand" weer terugsturen. Adverteren ze op hun site wel met die actie, want dat was destijds wel zo met die S cover actie.

Edit: ik zie belsimpel dus wel als winkel die aangesloten is bij die actie op de site van Samsung staan, dus zou er zeker wat heisa om gaan maken.
Intussen telefonisch contact met ze gehad. Ze wezen mij er op dat op de product pagina's staat dat toestellen niet mee doen aan de Samsung actie. Dit zou sinds deze week vermeld zijn, echter had ik het toestel vorige week al besteld. Afin, ze konden niets voor ons betekenen, behalve de boel annuleren, en dat we het toestel mogen terugsturen.

Maargoed, zo'n Galaxy Tab 3 7 lite kost rond de 110 euro, dezelfde S5 in combinatie met dezelfde verlenging kost elders 50 euro bijbetalen. Daarbij moet ze dan enkele weken weer op haar oud toestel gaan bellen (verlengen ongedaan maken duurt vrij lang blijkbaar), is voor haar die 6 tientjes niet waard.

Wel zou Samsung de naam Belsimpel van de deelnemerslijst moeten halen, anders blijft het verwarring geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Laatst online: 22:20
Ook ik ben overgestapt van de iPhone ( 5s goud in mijn geval) naar deze Samsung S5.. Wat een heerlijk fijn apparaat zeg! Qua formaat moest ik wel weer wennen hoewel ik voor de 5s de htc one had, toch weer omschakelen.
Accuduur is bij mij gewoonweg perfect, met whatsapp / email sync / tweakers en nu.nl toch net geen 3 dagen.

Alles qua instellingen en etc kan ik vinden, BEHALVE de camera instellingen...

Voorheen kon ik de camera instellingen ( kwaliteit / resolutie etc etc ) aanpassen dmv de tandwiel. Deze ontbreekt bij mij? Volgens google dien ik rechtsboven op de tandwiel te klikken, echter is dat niet mogelijk want er is geen tandwiel bij mij?
''Vroeger'' een S3 gehad en daar kon ik bij veel extra instellingen komen door op de setting knop LINK van de homeknop te drukken, echter bij de S5 is dat het ''multitask'' venster die ik naar voren krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanaLuXX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-05 23:22
Heb ik weer, doe ik ook eens een keer mee met een actie :@
De "Wij handelen uw deelname binnen 6 tot 8 weken af" zijn inmiddels al verstreken.

Vandaag eens bellen met Samsung over de promotie spullen, kosten van 0900 nummer lijken mij niet meer van deze tijd voor een service dienst, en na wat doorverbind perikelen krijg ik uiteindelijk een medewerker aan de lijn.

Er wordt een "account" voor me aangemaakt, waarbij ik toch wel 3x mijn huisnummer heb mogen doorgeven... zucht
De meneer gaat even kijken, en komt terug met het verhaal dat de EAN code niet zichtbaar is. Deze code is zichtbaar op de doos naast de streepjes code, maar is niet te lezen door de mensen, en dat ik even een nieuwe foto van de doos wil maken.
Ik leg de meneer uit, dat ik de doos niet meer heb, en niet kan zien wat de EAN code meer is. Op de vraag waarom ik dan geen melding krijg dat het niet in orde is, moeten ze uiteraard altijd het antwoord verschuldigd blijven.
"dan kan ik u niet meer helpen meneer, geen code geen actie"

Bij het registreren dien je verplicht in te vullen de IMEI en EAN code. Er is een foto gemaakt en opgestuurd, en daarop is de EAN niet te lezen?.
Let op : Een foto van de streepjescode, er wordt niets gevraagd over de EAN code. (Weet even niet meer of ik de foto van de gehele zijkant van de sticker heb gemaakt)

De doos is inmiddels weg, de foto verwijderd, en kan dus nu niet aantonen wat de EAN code is.
Het enige wat ik nog kon doen volgens de medewerker is een mail sturen, met de mededeling dat ik dus Geen doos meer heb....

- Na 2 weken geen enkele mail ontvangen dat er iets wel/niet in orde is
- Geen enkele communicatie over voortgang
- van ene afdeling naar andere afdeling gestuurd worden, telefonisch melden is niet genoeg, verplicht om mail te sturen

Geen doos meer = geen recht op promotie actie.

Heb ze dus een mail gestuurd, en ben benieuwd wat de Customer Care hierover gaat antwoorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:59
JeroenC schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 06:06:
Ook ik ben overgestapt van de iPhone ( 5s goud in mijn geval) naar deze Samsung S5.. Wat een heerlijk fijn apparaat zeg! Qua formaat moest ik wel weer wennen hoewel ik voor de 5s de htc one had, toch weer omschakelen.
Accuduur is bij mij gewoonweg perfect, met whatsapp / email sync / tweakers en nu.nl toch net geen 3 dagen.

Alles qua instellingen en etc kan ik vinden, BEHALVE de camera instellingen...

Voorheen kon ik de camera instellingen ( kwaliteit / resolutie etc etc ) aanpassen dmv de tandwiel. Deze ontbreekt bij mij? Volgens google dien ik rechtsboven op de tandwiel te klikken, echter is dat niet mogelijk want er is geen tandwiel bij mij?
''Vroeger'' een S3 gehad en daar kon ik bij veel extra instellingen komen door op de setting knop LINK van de homeknop te drukken, echter bij de S5 is dat het ''multitask'' venster die ik naar voren krijg?
Linksboven zit het tandwiel. Als je daar op klikt dan moet je toch echt in de instellingen van de camera komen.
Zit je soms in de eigen camera app van whatsapp?
Daar kan je niets instellen, dat klopt.
Maar open de gewone camera app en daar moet toch echt een tandwiel staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
JeroenC schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 06:06:

Voorheen kon ik de camera instellingen ( kwaliteit / resolutie etc etc ) aanpassen dmv de tandwiel. Deze ontbreekt bij mij?
Kan het zijn dat je eenvoudige stand aan hebt staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Laudor schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:33:
[...]

Kan het zijn dat je eenvoudige stand aan hebt staan?
Net gekeken, en inderdaad.

Als je bij de instellingen de eenvoudige staand kiest, zit er in de camera GEEN tandwiel
Zet deze terug op "normale mode" dan krijg je hem wel te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

CyberCrew schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 12:12:
Heb ik weer, doe ik ook eens een keer mee met een actie :@
De "Wij handelen uw deelname binnen 6 tot 8 weken af" zijn inmiddels al verstreken.

Vandaag eens bellen met Samsung over de promotie spullen, kosten van 0900 nummer lijken mij niet meer van deze tijd voor een service dienst, en na wat doorverbind perikelen krijg ik uiteindelijk een medewerker aan de lijn.

Er wordt een "account" voor me aangemaakt, waarbij ik toch wel 3x mijn huisnummer heb mogen doorgeven... zucht
De meneer gaat even kijken, en komt terug met het verhaal dat de EAN code niet zichtbaar is. Deze code is zichtbaar op de doos naast de streepjes code, maar is niet te lezen door de mensen, en dat ik even een nieuwe foto van de doos wil maken.
Ik leg de meneer uit, dat ik de doos niet meer heb, en niet kan zien wat de EAN code meer is. Op de vraag waarom ik dan geen melding krijg dat het niet in orde is, moeten ze uiteraard altijd het antwoord verschuldigd blijven.
"dan kan ik u niet meer helpen meneer, geen code geen actie"

Bij het registreren dien je verplicht in te vullen de IMEI en EAN code. Er is een foto gemaakt en opgestuurd, en daarop is de EAN niet te lezen?.
Let op : Een foto van de streepjescode, er wordt niets gevraagd over de EAN code. (Weet even niet meer of ik de foto van de gehele zijkant van de sticker heb gemaakt)

De doos is inmiddels weg, de foto verwijderd, en kan dus nu niet aantonen wat de EAN code is.
Het enige wat ik nog kon doen volgens de medewerker is een mail sturen, met de mededeling dat ik dus Geen doos meer heb....

- Na 2 weken geen enkele mail ontvangen dat er iets wel/niet in orde is
- Geen enkele communicatie over voortgang
- van ene afdeling naar andere afdeling gestuurd worden, telefonisch melden is niet genoeg, verplicht om mail te sturen

Geen doos meer = geen recht op promotie actie.

Heb ze dus een mail gestuurd, en ben benieuwd wat de Customer Care hierover gaat antwoorden
Ik ben tig keer door een hele molen gegaan om te profiteren van een samsung actie.
Waarbij ik me aan elke spelregel heb gehouden die er was...
Maar het lijkt er gewoon op alsof ze je niet willen helpen, ze bleven hetzelfde riedeltje afspelen.
Ik heb zo'n twee maand flink contact gehad met Customer Care, zonder succes.
Daar werken een stelletje ongemotiveerde noobs, dat wil je niet weten.
Ik wens je veel geluk en geduld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Laatst online: 22:20
FreshMaker schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 20:31:
[...]

Net gekeken, en inderdaad.

Als je bij de instellingen de eenvoudige staand kiest, zit er in de camera GEEN tandwiel
Zet deze terug op "normale mode" dan krijg je hem wel te zien
Haaa he--he,,, dankjewel!!

sorry voor mijn late reactie, standaard stond het kennelijk op eenvoudig. Door het op standaard te zetten ( stom dat die standaard niet op standaard staat :D ) heb ik eindelijk mijn tandwiel in de camera app!

Thanks guys!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110299

Is er een optie / skin voor Android om bij whatsapp en sms applicatie ongeveer hetzelfde (clean) toetsenbord als iOS te krijgen? Dus letters standaard als hoofdletter zonder dat caps-lock aanstaat en zonder de cijfers boven het keyboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
Anoniem: 110299 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 13:38:
Is er een optie / skin voor Android om bij whatsapp en sms applicatie ongeveer hetzelfde (clean) toetsenbord als iOS te krijgen? Dus letters standaard als hoofdletter zonder dat caps-lock aanstaat en zonder de cijfers boven het keyboard.
Swype, Swiftkey etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanaLuXX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-05 23:22
Anoniem: 84457 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 21:13:
[...]

Ik ben tig keer door een hele molen gegaan om te profiteren van een samsung actie.
Waarbij ik me aan elke spelregel heb gehouden die er was...
Maar het lijkt er gewoon op alsof ze je niet willen helpen, ze bleven hetzelfde riedeltje afspelen.
Ik heb zo'n twee maand flink contact gehad met Customer Care, zonder succes.
Daar werken een stelletje ongemotiveerde noobs, dat wil je niet weten.
Ik wens je veel geluk en geduld!
Zojuist het volgende bericht mogen ontvangen vanuit het Contact Center
Wij hebben besloten om uw aanvraag in dit geval alsnog te honoreren.
U zult zo spoedig mogelijk uw promotie ontvangen.

Ik ga alvast bij me brievenbus zitten wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17-01 11:34
Sinds de laatste update is mijn batterij merkbaar sneller leeg. Instellingen zijn niet veranderd. Ook geen apps. Ik heb het idee dat het door de laatste update komt. Iemand anders dezelfde ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 590658

Hey, mischien een domme vraag maar vind hier niets over terug.
Bij mediamarkt verkopen ze een galaxy s5 g900 voor 599€ en een galaxy s5 sm-g900 voor 699€.
Wat is nu juist het verschil en waarvoor staat die 'sm' ? :?

dbv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Google kapot ?

http://www.sammobile.com/...g900-galaxy-s5-confirmed/

De bordjes bij een winkelbedrijf zijn niet altijd even nauwkeurig ...

[ Voor 26% gewijzigd door FreshMaker op 07-10-2014 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 590658 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 21:56:
Hey, mischien een domme vraag maar vind hier niets over terug.
Bij mediamarkt verkopen ze een galaxy s5 g900 voor 599€ en een galaxy s5 sm-g900 voor 699€.
Wat is nu juist het verschil en waarvoor staat die 'sm' ? :?

dbv
Ik zie alleen maar een S5 voor 529,- (online)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Mijn back camera is stuk en die wilde ik laten vervangen. De eerste reparateur die ik sprak zei dat ik meteen het scherm ook moet laten vervangen, omdat ze deze twee onderdelen niet afzonderlijk kunnen vervangen....

Camera module: 59 euro
Scherm : 189 euro

Dus ik dacht meteen: "Wat een bullsh...", dus ik bel een andere reparateur en die vertelde dat de cameramodule 89 euro koste, maar dat er een kans bestaat dat het scherm kan breken als ze hem vervangen. Als dat zou gebeuren, dan is dat niet gedekt en dan moet ik ook een nieuw scherm betalen.

Dat ga je toch niet menen..... De cameramodule is behoorlijk kwetsbaar (Ik had hem in mijn broekzak en ben toen op een muurtje gaan zitten). hier gaan heel veel mensen tegenaan lopen.

Pagina: 1 ... 17 ... 42 Laatste

Let op:
Prijzen, winkels, levertijden en dergelijke niet-technische zaken graag in [Samsung Galaxy S5] Levertijden & Prijzen