Ik heb sinds een week mijn Jiayu G3S MTK6589T binnengekregen.
Heb voor de telefoon met verzending bij ong. 147 euro betaald. Nu staat hij bij dezelfde verkoper op aliexpress aan ong. 137 euro te koop.
Hier
Shipping was vrij snel: besteld op 7 augustus, verzonden op 9 augustus. Aan de deur geleverd op 19 augustus (niemand thuis), afgehaald bij de post op 20 augustus. (Als 15 augustus geen verlofdag was, stond de postbode al op 16 augustus voor de deur.)
Verzending was dus gratis en snel met Hong Kong Post. Niets extra moeten betalen bij de Belgische douane.
Alles werkt perfect, er zat een screenprotector & hoesje bij waarvan ik helaas de kleur niet kon kiezen. De G3T is de naam die sommige verkopers adverteren, maar het is gewoon de G3S met MTK6589T processor.
Bij mij zat er in elk geval een 3000Mah batterij in (aangenaam verrast, op de verkooppagina stond 2750). De batterij gaat lang mee voor een smartphone.
De gps heeft snel een fix, zeker na het installeren van Fasterfix.
Ik heb exact dezelfde crash met de berichten app "berichten is gestopt". Ik zal vanavond eens proberen te fixen volgens de link van dutchgio hierboven.
Of er een merkbaar verschil is tussen de 3GT en de 3GS bij normaal gebruik zal ik binnenkort kunnen testen aangezien een vriend van mij de 3GS heeft. Indien iemand interresse heeft post ik mijn bevindingen hierover in dit topic.
Ik heb wel al de AnTuTu benchmark scores voor beide: 3GT: 15904, 3GS: 12990.
Ik ben in ieder geval zeer tevreden met mijn bestelling. Veel gsm voor weinig geld. Zeker aan de nieuwe prijs (137 euro inclusief verzending is echt geen geld voor deze telefoon!).
Als iemand nog vragen heeft wil ik altijd proberen deze te beantwoorden.
Tot slot, via N64oid draait hij Zelda Ocarina of Time in ieder geval full speed.