Vrijdag is mijn G3T aangekomen. Ik heb dit weekend geprobeerd het toetsel te flashen met de tutorial van spekkie, maar ik stuit bij het installeren vd drivers op zowel een vista 32 laptop en Win7 x64 (met unsigneddrivercheck = 0) PC op hetvolgende probleem:
Wanneer ik de batterij in de telefoon steek, geeft windows de melding dat er geen drivers te vinden zijn. Ik zie nergens een mogelijkheid om zelf de driver te selecteren.
Bij apparaatbeheer staat de telefoon er niet bij. Wanneer ik de batterij er terug uithaal en insteek:
*het geluidje dat er een nieuw apparaat is gevonden*
en apparaatbeheer ververst.
Ik klik snel op het apparaat en installeer de driver en doe een reboot.
Ik reconnect de gsm op de juiste manier.
*het geluidje dat er een nieuw apparaat is gevonden*
en apparaatbeheer ververst
*het geluidje dat een apparaat ontkoppeld is*
en apparaatbeheer ververst
en de telefoon is nergens te bespeuren... Het scherm laat gewoon zien dat het aan het opladen is.
Wanneer ik opnieuw reconnect maar dan met de (VOLUME+)-knop ingeduwd (=recovery mode) dan detecteert windows het apparaat, dan gebeurt eerst hetzelfde als hierboven beschreven, maar wanneer het scherm van van de recovery verschijnt komt de gsm bij 'overige apparaten' te staan als 'JY-G3', met de melding dat er geen drivers voor te vinden zijn bij windows update of de map van de download.
Flashen is niet mogelijk, er lijkt niets te gebeuren. Geprobeerd met en zonder TF-kaartje.
Op google heb ik nog geen oplossing gevonden
please help!
[
Voor 5% gewijzigd door
Wdude124 op 20-10-2013 23:26
]